Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα και από εμένα. 

Διάβασα αρκετές σελίδες από την συγκεκριμένη συζήτηση και αισθάνθηκα ότι πρέπει να πω την εμπειρία μου με το κατάστημα mobilepoint. 

Έκανα παραγγελία μια συσκευή 27 Απριλίου όπου ήταν με διαθεσιμότητα 4-10 μέρες. 

Με τα πολλά κατάλαβα ότι η συσκευή που παρήγγειλα δεν ήταν αυτό που ήθελα και αποφάσισα να κάνω ακύρωση παραγγελίας 3 Μαΐου (Κυριακή). 

Έστειλα email λοιπόν 10 5 η ώρα με αίτηση ακύρωσης παραγγελίας. 

Προς έκπληξη μου, απάντησαν μέσα σε 5 λεπτά με επιβεβαίωση ακύρωσης και ότι τα χρήματα θα επιστραφούν στην πιστωτική κάρτα σε 1-3 μέρες. 

Έλαβα τα χρήματα 7 Μαΐου. 

 

Να προσθέσω ότι δεν ακύρωσα την παραγγελία λόγο του καταστήματος γιατί ούτε καν ήξερα ότι υπάρχει αυτό το thread. 

Ως συμπέρασμα θα ήθελα να πω ότι λογικά όντως έχουν φόρτο και δεν προλαβαίνουν να απαντάνε στα email και στα refunds. 

Επεξ/σία από Delas.46
ώρα
  • Like 1
Δημοσ.

Καταστήματα με ελάχιστες αξιολογήσεις και λίγους μήνες στο skroutz, δε τα εμπιστεύεσαι μόνο και μόνο επειδή έχουν την καλύτερη τιμή σε κάποια smartphone. Ένας φίλος μου το καλοκαίρι του 2018 είχε πάρει το pocophone f1 από ένα από αυτά τα ύποπτα, που δεν έχουν βιτρίνα ή φυσικό κατάστημα πάρα μόνο τηλεφωνικό κέντρο και αυτό 4 ώρες την ημέρα. Όταν του ήρθε η απόδειξη έγραφε όνομα υπεύθυνου: Αχμέτ Ηλίας. Μόλις το είδα λέω καλά να πάθεις. Το poco ήρθε με ένα καμένο pixel στο κέντρο της οθόνης έτσι ωραίο και πράσινο.. Έπαιρνε ο φίλος τηλέφωνα αλλά τίποτα. Από περιέργεια κάλεσα εγώ σε ένα άλλο κατάστημα που λέγεται Locoss (δεν κάνουμε διαφήμιση) γατί είχα παραγγείλει από εκεί το αντίστοιχο pocophone, και τους ρώτησα τη παίζει με εγγύηση και καμμένα pixel. Μου είπαν ότι μέχρι 3 καμμένα pixel δεν θεωρείται DOA.  Πάλι καλά αυτό που παρέλαβα ήταν αψεγάδιαστο. Οπότε κατέληξα ότι μερικά μαγαζιά πουλάνε κομμάτια είτε RMA, είτε επιστρεφομενα τα οποία δε μπορούν οι εταιρίες να σπρώξουν διαφορετικά. 

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.
20 ώρες πριν, Carvelis είπε

Εμένα παραδόξως, πρώτη φορά σήμερα το μεσημέρι μου το δείχνει processed! 😕 

Καλησπέρα. Εμένα από την αρχή το έλεγε αυτό αλλα δεν απαντάνε στα emails για να βγάλεις άκρη. Στο site τους λέει πως το τηλεφωνικό κέντρο είναι κλειστό. Πως θα κάνουμε ακύρωση αν δεν απαντάνε;

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, chriss_z είπε

Καλησπέρα. Εμένα από την αρχή το έλεγε αυτό αλλα δεν απαντάνε στα emails για να βγάλεις άκρη. Στο site τους λέει πως το τηλεφωνικό κέντρο είναι κλειστό. Πως θα κάνουμε ακύρωση αν δεν απαντάνε;

Στέλνεις ένα μέιλ στο [email protected] με τον αριθμο της παραγγελίας σου και ζητας ακύρωση. Αν έχεις πληρώσει με καρτα δε χρειάζεται κάτι άλλο, αν είναι με κατάθεση γράφεις το ΙΒΑΝ με τα στοιχεια σου.

 

Δημοσ.

Στην πιο "αθωα" περιπτωση, προκειται μαλλον για εναν ανθρωπακο, που η επιχειρηση του και οι υποχρεωσεις του εμειναν πισω, λογω κοροναιου (αρρωστησαν οι υπαλληλοι του και καθυστερησαν και οι προμηθευτες λογω της ολης καταστασης, αρα δε μπορουσε να κανει και κατι).

Σε πιο εξτριμ καταστασεις, μπορει να ειναι απατεωνας, που ειτε ηθελε ατοκο δανειο για 30-40 μερες, γι αυτο σκοτωνε τις τιμες στα προιοντα, αφου δεν ειχε ποτε σκοπο να εκτελεσει καμια παραγγελια, ειτε πουλαει μασκαρεμενα refurbished/rma προιοντα και απλα περιμενει νεες παρτιδες.

Και αν στην πρωτη περιπτωση δικαιολογειται ολο αυτο, αυτο που δεν δικαιολογειται ειναι η ελλειψη επικοινωνιας. Αφου βλεπει οτι πχ παραγγελιες με 10 μερες ονομαστικη διαθεσιμοτητα, πανε στις 20, 30, γιατι δεν ενημερωνει τον καθενα για την εξελιξη και το προβλημα και γιατι δεν σηκωνε κανενα τηλεφωνο? Φυσιολογικο ειναι μετα να ειναι καχυποπτος ο κοσμος...

  • Like 4
Δημοσ.

Αυτό τους είπα και εγώ την Παρασκευή που πήγα στο μαγαζί για να δω αν υπάρχουν.Ειναι αδικαιολόγητο να μη σηκώνουν τα τηλέφωνα.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, sexymwro7 είπε

Στην πιο "αθωα" περιπτωση, προκειται μαλλον για εναν ανθρωπακο, που η επιχειρηση του και οι υποχρεωσεις του εμειναν πισω, λογω κοροναιου (αρρωστησαν οι υπαλληλοι του και καθυστερησαν και οι προμηθευτες λογω της ολης καταστασης, αρα δε μπορουσε να κανει και κατι).

Σε πιο εξτριμ καταστασεις, μπορει να ειναι απατεωνας, που ειτε ηθελε ατοκο δανειο για 30-40 μερες, γι αυτο σκοτωνε τις τιμες στα προιοντα, αφου δεν ειχε ποτε σκοπο να εκτελεσει καμια παραγγελια, ειτε πουλαει μασκαρεμενα refurbished/rma προιοντα και απλα περιμενει νεες παρτιδες.

Και αν στην πρωτη περιπτωση δικαιολογειται ολο αυτο, αυτο που δεν δικαιολογειται ειναι η ελλειψη επικοινωνιας. Αφου βλεπει οτι πχ παραγγελιες με 10 μερες ονομαστικη διαθεσιμοτητα, πανε στις 20, 30, γιατι δεν ενημερωνει τον καθενα για την εξελιξη και το προβλημα και γιατι δεν σηκωνε κανενα τηλεφωνο? Φυσιολογικο ειναι μετα να ειναι καχυποπτος ο κοσμος...

Εκτος οτι δεν ενημερώνουν οταν τους παιρνεις τηλεφωνο λενε οτι η παραγγελια σου ερχεται την Tεταρτη , την Tεταρτη σου λενε την Pεμπτη, την Πεμπτη σου λενε την Δευτερα. Εε ενταξει δεν πιστευω ότι ηταν και απολυτα ειλικρινεις μαζι μας. Πες απο την αρχη γινεται χαμος θα παρει μια εβδομαδα παραπανω. Οταν με κοροιδευεις ειναι πολυ χειροτερο..

  • Like 1
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, iliasmR είπε

Εκτος οτι δεν ενημερώνουν οταν τους παιρνεις τηλεφωνο λενε οτι η παραγγελια σου ερχεται την Tεταρτη , την Tεταρτη σου λενε την Pεμπτη, την Πεμπτη σου λενε την Δευτερα. Εε ενταξει δεν πιστευω ότι ηταν και απολυτα ειλικρινεις μαζι μας. Πες απο την αρχη γινεται χαμος θα παρει μια εβδομαδα παραπανω. Οταν με κοροιδευεις ειναι πολυ χειροτερο..

E εντάξει, αυτό σε φυσιολογικές συνθήκες δεν είναι απόλυτα εφαρμόσιμο, γιατί εσύ και εγώ, θα μας πουν "φιλε κάτσε μια βδομάδα, γιατι εδώ πήξαμε, κάνε λίγο υπομονή", θα κάνουμε. Σε πάνω απο τους μισούς όμως, σε μια τέτοια πρόταση, η απάντηση θα είναι "οκ τα λεφτά μου πίσω" και θα βρεθεί με 100 παραγγελίες κινητών π.χ τις οποίες θα είχε πληρώσει και θα του "κάτσουν". Με λίγα λόγια, καταστροφή.

Αυτά βέβαια, σε έναν ιδανικό κόσμο, που πράγματι τον κρέμασαν οι προμηθευτές του, και δεν είναι αρπαχτή.

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.
1 ώρα πριν, stef1967 είπε

Μόλις μίλησα με έναν κύριο στο 6931187400 που βρήκα στο thread ο οποίος μου είπε ότι οι παραγγελίες δεν θα εκτελεστούν και τα χρήματα θα επιστραφούν αφού στείλω αριθμό λογαριασμού. Επειδή η παραγγελία συνοδεύτηκε από μεταφορά μέσω τραπεζικού λογαριασμού μου είπε "Α, δεν είναι με πιστωτική; Τότε να δω μήπως εκτελεστεί. Θα σας πάρω εντός της ημέρας.. ' Είχα παραγγείλει αρχικά το iphone 11 64gb και στη συνέχεια ακύρωσα την παραγγελία , μου επέστρεψαν τα λεφτά (650 ευρώ) και ξαναπαρήγγειλα το 128gb (675 ευρώ). Έχουν περάσει 14 μέρες από την δεύτερη κατάθεση. Θα ενημερώσω για νεώτερα.

Και γω μόλις μίλησα μαζί του και δεν ήξερε να μου πει αν θα παραλάβουμε αλλά μου είπε να στείλω email για ακύρωση με τα στοιχεία μου. Του είπα πως και στα προηγούμενα 2 emails δεν έλαβα ποτέ απάντηση. Ειπε τα χρήματα θα επιστραφούν δε μου έδωσε εξηγήσεις τι έχει γίνει κλπ. Αντε να δούμε

Δημοσ.

Ούτε το κατάστημα ούτε αυτός απαντάνε. Ξέρει κανείς τι γίνεται με τις πληρωμές από χρεωστικές κάρτες?

Δημοσ.

Παιδια ειπαμε,η οποια κουβεντα/ενημερωση για το συγκεκριμενο καταστημα,ας γινει στο διπλα θεμα

 

Δημοσ.

Καλησπερα παιδια. Να ρωτησω κατι ?
Εχτες εκανα ακυρωση στη παραγγελια  και ολα καλα. Μου ηρθε και εμενα το μειλ με το αρχειο word (το κλασσικο)
Τους ρωτησα αν εγινε η επιστροφη μεσω της Εθνικης Τραπεζας και μου ειπαν οτι τα χρηματα τα βαλανε στη κάρτα μου. 
Τι σημαινει αυτο, οτι τα βαλανε στη καρτα ?

Δημοσ.

Μόλις μου στείλανε

Αναφορά σε κείμενο

Η παραγγελια σας ολοκληρωθηκε και θα αναχωρησει σημερα απο εμας.

Αυτο ειναι καλό η κακό? 😅 Λέτε να μπω και εγώ στο τρυπάκι βδομάδα σε βδομάδα..

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...