Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, wizzy είπε

Βελτίωση, ναι, είχα δει αρκετή. Μετά από 20 και πλέον συνεχόμενες εβδομάδες προπονήσεων ήμουν στην καλύτερη κατάσταση που θυμάμαι τον εαυτό μου.

Έχει αρκετό καιρό να ασχοληθώ με το ποδήλατο (διάφοροι λόγοι), αλλά μόλις δοθεί η ευκαιρία θα επαναρχίσω. Έκανα ήδη αυτό που θέλεις να κάνεις - πήρα set (τροχούς/λάστιχα/κασέτα) μόνο για την προπόνηση.

Εγώ λάστιχο είχα πάρει πέρυσι αλλά έμεινε στο κουτί του... Τέλος εβδομάδας θα έρθουν τα πράγματα οπότε ΣΚ θα τα μοντάρω και ελπίζω δευτέρα να ξεκινήσω επειδή οι οικογενειακές-επαγγελματικές υποχρεώσεις  με κράτησαν μακρυά. Η αρχή προβλέπεται δύσκολη και νομίζω ότι θα θυμώσω με τον εαυτό μου και τα χάλια μου επειδή έχω χάσει αρκετά από αντοχή και δύναμη.

Καλή μας αρχή!

  • Απαντ. 3,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Innersense είπε

Ok, οπότε μιλάμε για την 5700
Μια χαρά είσαι γενικά πολύ καλή σειρά, δεν υπάρχει θέμα άμεσης αλλαγής, με κύριο ερώτημα βέβαια αν είσαι οκ με το γρανάζωμα της (τι δίσκους έχει μπροστά στο δισκοβραχίωνα, και τι γρανάζια έχει η πίσω κασέτα).
Μιας και είναι μεταχειρισμένο, το βασικό επίσης είναι να είναι στο νούμερο σου.
Από εκεί και πέρα στο τρίαθλο γενικά οι αθλητές έχουν αρκετά aero θέση οδήγησης (κάτι το οποίο υποστηρίζουν και οι σκελετοί των τριαθλητικών ποδηλάτων) και υπάρχουν ειδικές σέλες (μιας και κάθονται πιο μπροστά κοντά προς το τιμόνι) και μπάρες.
Αν το ποδήλατο δεν είναι τριαθλητικό και εσύ ασχολείσαι αποκλειστικά με τρίαθλο, θα πρότεινα να κινηθείς στον άξονα των αξεσουάρ που είναι αυτόνομα και μπορούν να μεταφερθούν εύκολα σε άλλο ποδήλατο όταν αλλάξεις και πάρεις κάτι πιο εξειδικευμένο. Πχ σελα - σκέτες αερόμπαρες, ή τιμόνι με ενσωματομένες αερόμπαρες και τροχούς.

Μάλλον έγραψα ήδη πολλά, αλλά μιας και αγαπάω την ποδηλασία μάλλον παρασύρθηκα.

Μπροστά παλι ειναι 105 σειρά 52-Β...αερομπαρες ειναι το επομενο που σκεφτομαι αλλα οχι ακομα...σε κανα 2μηνο... σκέφτηκα να αλλαξω μπρος πισω Derailleur με σειρα ultegraτην καινούρια που θα μου βγει κοντα στ 100 ευρω....αλλα δν ξερω τι διαφορά εχει το short με το medium cage και τι χρειάζομαι...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To short cage είναι για μέχρι 28 μεγάλο πίσω, άντε και 30 αρκεί να μην διασταυρώσεις μεγάλο γρανάζι μπροστά και μεγαλοπίσω.Δηλαδή να βαλεις 50(52)-30.  Για κασέτα 11-32 θέλεις medium cage και άλλη αλυσίδα λογικά.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
2 ώρες πριν, billomnia είπε

To short cage είναι για μέχρι 28 μεγάλο πίσω, άντε και 30 αρκεί να μην διασταυρώσεις μεγάλο γρανάζι μπροστά και μεγαλοπίσω.Δηλαδή να βαλεις 53-30.  Για κασέτα 11-32 θέλεις medium cage και άλλη αλυσίδα λογικά.

Αυτο το 28 πως το καταλαβαινω;;;και που το βλέπω;;;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, arxontas2323 είπε

Αυτο το 28 πως το καταλαβαινω;;;και που το βλέπω;;;

Είναι τα δόντια από το μεγάλο γρανάζι πίσω. Πάνω του σε κάποιο σημείο θα έχει έναν αριθμό χαραγμένο που θα λέει το μέγεθος. Διαφορετικά ξεκίνα να μετράς δοντάκια! 😀

Αν και νομίζω τα allez έχουν 32. Και μπροστά νομίζω 50.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, billomnia είπε

Είναι τα δόντια από το μεγάλο γρανάζι πίσω. Πάνω του σε κάποιο σημείο θα έχει έναν αριθμό χαραγμένο που θα λέει το μέγεθος. Διαφορετικά ξεκίνα να μετράς δοντάκια! 😀

Αν και νομίζω τα allez έχουν 32. Και μπροστά νομίζω 50.

Μέτρησα 30 πισω κ μπροστα λεει 52-Β...σωστο;;;

Δημοσ.
8 ώρες πριν, arxontas2323 είπε

Μέτρησα 30 πισω κ μπροστα λεει 52-Β...σωστο;;;

Άρα έχεις 11(μικρό γρανάζι) -30 και 52-36 μπροστά. Αφού το θέλεις για τρίαθλο όταν αποφασίσεις να αλλάξεις κατά προσωπικά πιστεύω ότι θέλεις μια 11-25 ή 11-28 πίσω. Απλά να ρωτήσεις αν πρέπει να σου κοντυνουν αλυσίδα.

 Αλλά η καλύτερη βελτίωση που μπορείς να κάνεις είναι η μέτρησή σου ώστε να έρθει το ποδήλατο πάνω σου.

Δημοσ.

@arxontas2323 μια χαρά στα λέει ο @billomnia
Εαν και εφόσον η σειρά είναι καινούργια (αφού είπες ότι το ποδήλατο είχε κάνει λίγα χιλιόμετρα) και καλοσυντηρημένη δεν υπάρχει λόγος να την πειράξεις προς το παρόν, αφού τελικά και το γρανάζομα είναι οκ μιας και στα τρίαθλα φήμες λένε ότι πάτε τάπα.
Κοίτα τα υπόλοιπα που είπαμε και καλές προπονήσεις!

  • Like 1
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, billomnia είπε

Άρα έχεις 11(μικρό γρανάζι) -30 και 52-36 μπροστά. Αφού το θέλεις για τρίαθλο όταν αποφασίσεις να αλλάξεις κατά προσωπικά πιστεύω ότι θέλεις μια 11-25 ή 11-28 πίσω. Απλά να ρωτήσεις αν πρέπει να σου κοντυνουν αλυσίδα.

 Αλλά η καλύτερη βελτίωση που μπορείς να κάνεις είναι η μέτρησή σου ώστε να έρθει το ποδήλατο πάνω σου.

σκεφτηκα να την κανω 11αρα πισω την κασετα αλλα δεν ξερω ακομα τι θα χρειαστω(περα απο κασετα)...για να μετρησω το ποδηλατο πανω μου να ρψτησω εκει που θα το κανω σερβις ή υπαρχουν ανθρωποι που ασχολουνται αποκλειστικα με αυτο;; 

20 λεπτά πριν, Innersense είπε

@arxontas2323 μια χαρά στα λέει ο @billomnia
Εαν και εφόσον η σειρά είναι καινούργια (αφού είπες ότι το ποδήλατο είχε κάνει λίγα χιλιόμετρα) και καλοσυντηρημένη δεν υπάρχει λόγος να την πειράξεις προς το παρόν, αφού τελικά και το γρανάζομα είναι οκ μιας και στα τρίαθλα φήμες λένε ότι πάτε τάπα.
Κοίτα τα υπόλοιπα που είπαμε και καλές προπονήσεις!

στο τριαθλο οι αλλοι πανε ταπα😂😂εγω ακομαααα σαν χελωνα

  • Like 1
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, arxontas2323 είπε

σκεφτηκα να την κανω 11αρα πισω την κασετα αλλα δεν ξερω ακομα τι θα χρειαστω(περα απο κασετα)...για να μετρησω το ποδηλατο πανω μου να ρψτησω εκει που θα το κανω σερβις ή υπαρχουν ανθρωποι που ασχολουνται αποκλειστικα με αυτο;; 

στο τριαθλο οι αλλοι πανε ταπα😂😂εγω ακομαααα σαν χελωνα

Μην μπαίνεις τέτοιο σενάριο.
Για να βάλεις 11άρα κασέτα πίσω εφόσον το υποστηρίζει ο τροχός σου (κατά πάσα πιθανότητα θα μπορεί), έχεις καταρχήν το κόστος της κασέτας, του πίσω ντεραγιέ και του μπροστά δεξιά shifter/χειριστηρίου. Μαζεύονται αρκετά δηλαδή.

Έγραψες το βασικό πιο κάτω. Αναβάθμισε τον ποδηλάτη βγαίνοντας έξω για προπόνηση και κάνε παρέα με ...βουνά! Οι αναβάσεις μας κάνουν πιο δυνατούς 😉

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Innersense είπε

Μην μπαίνεις τέτοιο σενάριο.
Για να βάλεις 11άρα κασέτα πίσω εφόσον το υποστηρίζει ο τροχός σου (κατά πάσα πιθανότητα θα μπορεί), έχεις καταρχήν το κόστος της κασέτας, του πίσω ντεραγιέ και του μπροστά δεξιά shifter/χειριστηρίου. Μαζεύονται αρκετά δηλαδή.

Έγραψες το βασικό πιο κάτω. Αναβάθμισε τον ποδηλάτη βγαίνοντας έξω για προπόνηση και κάνε παρέα με ...βουνά! Οι αναβάσεις μας κάνουν πιο δυνατούς 😉

χοντρικα ενα 160αρι θελει ετσι οπως τα λες....σκεφτηκα να βαλω τα καινουρια ντεραγιε(μπρος-πισω) ultegra R8000 που βγαινουν λιγο κατω απο 100ευρω...

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Innersense είπε


Έγραψες το βασικό πιο κάτω. Αναβάθμισε τον ποδηλάτη βγαίνοντας έξω για προπόνηση και κάνε παρέα με ...βουνά! Οι αναβάσεις μας κάνουν πιο δυνατούς 😉

Εδώ είναιη ουσία. Η προπόνηση. Δεν θα καταλάβεις καμιά διαφορά με άλλη σειρά.

Αν μπορείς να διαθέσεις λεφτά και για να αποφύγεις τραυματισμούς, δώσε λεφτά για μέτρηση. Δεν την κάνουν όλοι καλά. Δεν ξέρω που μένεις αλλά ψάξου λίγο. Επειδή δεν αγοράστηκε για εσένα αλλά το πήρες από γνωστό. Όλο και κάποια ρύθμιση θα θέλει.

 Επίσης ένα καλό ποδηλατάδικο να σου ρυθμίσει ντεραγιε μπρος-πίσω και γλιτώνεις αλλαγή.

Εγώ όταν έκανα μέτρηση και βγήκα για βόλτα μετά, σκέφτηκα να πώς έκανα ποδήλατο. Αισθάνθηκα ότι το σώμα μου αγκάλιασε το ποδήλατο.

Μέτρηση > τροχοί > σειρά.

 

 

Δημοσ.
19 ώρες πριν, billomnia είπε

Εγώ λάστιχο είχα πάρει πέρυσι αλλά έμεινε στο κουτί του... Τέλος εβδομάδας θα έρθουν τα πράγματα οπότε ΣΚ θα τα μοντάρω και ελπίζω δευτέρα να ξεκινήσω επειδή οι οικογενειακές-επαγγελματικές υποχρεώσεις  με κράτησαν μακρυά. Η αρχή προβλέπεται δύσκολη και νομίζω ότι θα θυμώσω με τον εαυτό μου και τα χάλια μου επειδή έχω χάσει αρκετά από αντοχή και δύναμη.

Καλή μας αρχή!

Καλή σου αρχή! Θα είμαι μαζί σου νοητά!😊

2 ώρες πριν, arxontas2323 είπε

χοντρικα ενα 160αρι θελει ετσι οπως τα λες....σκεφτηκα να βαλω τα καινουρια ντεραγιε(μπρος-πισω) ultegra R8000 που βγαινουν λιγο κατω απο 100ευρω...

Φίλε, συμβουλή: Άκου τι σου λένε οι πιο έμπειροι. Τα €100 - €200 που θες να δαπανήσεις σε εξοπλισμό/αναβάθμιση του ποδήλατου, καλύτερα δώσε τα τώρα σε bike fit, να "έρθει" το ποδήλατο στα μέτρα σου με ακρίβεια χιλιοστού και μοίρας. Ξεκίνα τις προπονήσεις για να δεις το επίπεδό σου και να θέσεις στόχους και στο ενδιάμεσο μάζευε χρήματα για αναβάθμιση του εξοπλισμού, δαπάνη στην οποία θα μπεις μόνο εάν κρίνεις ότι χρειάζεται. Δεν είναι εύκολη σκέψη για να καταλήξεις αβλεπί ότι χρειάζεσαι άλλη κασέτα πίσω κτλ.

  • Like 1
Δημοσ.
55 λεπτά πριν, wizzy είπε

Καλή σου αρχή! Θα είμαι μαζί σου νοητά!😊

Φίλε, συμβουλή: Άκου τι σου λένε οι πιο έμπειροι. Τα €100 - €200 που θες να δαπανήσεις σε εξοπλισμό/αναβάθμιση του ποδήλατου, καλύτερα δώσε τα τώρα σε bike fit, να "έρθει" το ποδήλατο στα μέτρα σου με ακρίβεια χιλιοστού και μοίρας. Ξεκίνα τις προπονήσεις για να δεις το επίπεδό σου και να θέσεις στόχους και στο ενδιάμεσο μάζευε χρήματα για αναβάθμιση του εξοπλισμού, δαπάνη στην οποία θα μπεις μόνο εάν κρίνεις ότι χρειάζεται. Δεν είναι εύκολη σκέψη για να καταλήξεις αβλεπί ότι χρειάζεσαι άλλη κασέτα πίσω κτλ.

γι αυτο ειπα να ρωτησω εδω καποια πραγματα....προπονησεις εχω ηδη ξεκινησει και πηγα και σε εναν αγωνα με χρονο 41 λεπτα τα 20 χλμ..καλυτερος χρονο ποδηλατου στον αγωνα ηταν τα 33 λεπτα(τριαθλιτικο ποδηλατο και ηταν ο 1ος του αγωνα...

56 λεπτά πριν, billomnia είπε

Εδώ είναιη ουσία. Η προπόνηση. Δεν θα καταλάβεις καμιά διαφορά με άλλη σειρά.

Αν μπορείς να διαθέσεις λεφτά και για να αποφύγεις τραυματισμούς, δώσε λεφτά για μέτρηση. Δεν την κάνουν όλοι καλά. Δεν ξέρω που μένεις αλλά ψάξου λίγο. Επειδή δεν αγοράστηκε για εσένα αλλά το πήρες από γνωστό. Όλο και κάποια ρύθμιση θα θέλει.

 Επίσης ένα καλό ποδηλατάδικο να σου ρυθμίσει ντεραγιε μπρος-πίσω και γλιτώνεις αλλαγή.

Εγώ όταν έκανα μέτρηση και βγήκα για βόλτα μετά, σκέφτηκα να πώς έκανα ποδήλατο. Αισθάνθηκα ότι το σώμα μου αγκάλιασε το ποδήλατο.

Μέτρηση > τροχοί > σειρά.

θεσσαλονικη ειμαι...γι αυτο ρωταω αν εχετε να προτεινετε καποιον για μετρηση...μιας και ειπες τροχους....πολλα λεφτα ρε συ...αλλο ενα ιδιο ποδηλατο

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...