Προς το περιεχόμενο

Football Manager 2014


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τι Mode ειναι αυτο φιλε ; Για να μαθαινουμε και εμεις..

ειναι ενα νεο mode ποιο ( fast ) σε 10 ωρες gameplay τελειώνεις season , εχει εφαρμοστή απο το FM 2013 και προσωπικά μου αρέσει πολύ , ειναι οτι πρέπει για τα άτομα που δεν εχω άπειρο ελεύθερο χρόνο να λιώνουν :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 764
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πρακτικά είναι μια light έκδοση του classic (βλ. κανονικού) mode, που κρατάει την ουσία του παιχνιδιού αλλά απενεργοποιεί αρκετές λειτουργίες. Απευθύνεται είτε σε νέους παίκτες που πελαγώνουν με την πολυπλοκότητα του classic κανονικού mode, είτε (όπως είπε ο Λευτέρης) σε όσους δεν έχουν αρκετό χρόνο στη διάθεσή τους.

 

edit: διόρθωση, γιατί τα έκανα θάλασσα με την ονοματολογία. Όπου λέω "classic" εγώ εννοώ το παλιό καλό FM και όχι το "FM Classic" mode που παρουσιάζει η SI ως τη νέα light έκδοση.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βγήκε Update (πλέον έκδοση 14.1.4)

Άντε να δούμε τι γίνεται....

 

εδιτ : άπο το fmgreece πήρα το παρακάτω :

14.1.4
====

STABILITY & PERFORMANCE
- Fixed rare crash/freeze during processing
- Fixed rare crash when using edited data
- Fixed rare crash in backroom advice
- Fixed rare freeze when processing

COMPETITIONS
- Prevented teams from entering both Champion & EURO Cups
- Allowed overage players to feature in Swedish Reserve league* (You will need to start a new save for this fix to be in your game)

CONFIDENCE
- Fixed user being sacked for not dropping a player they already sold

PROGRESSION
- Adjusted Free Kick attribute progression

TRANSFERS & CONTRACTS
- Lower league players now more willing to negotiate contract renewals

EDITOR
- Prevented IGE use in network game
- Fixed free agents being unable to transfer in IGE
- User can now activate Italian Serie D

MATCH ENGINE v1433
- Some important improvements to the engagement of the ball player with reduced slide tackle count
- Fixed under hit near post corners that caused too many easy chances
- Fixed the worst examples of wild off target shots and passes
- Reduced long shots
- Fixed bug causing some deflections/blocks to be potentially missed
- Reduced directional change on regular player collision avoidance
- Fixed metrification bug causing full back to run to centre of pitch when overlapping
- Fixed bug where keeper storms out too fast when narrowing angle and risks overshooting target point
- Increased fouls at lower levels
- Pushed d-lines ups a bit when ball not in attacking third
- Fixed some headers being directed higher than intended
- Fixed keepers not reaching some obvious balls above their head
- Fixed some instances of players not closing down ball player including at short corner
- Fixed some instances of players not making no-brainer tackle attempt
- Tweaked default cross aim point slightly
- Some further tweaks to kick/header inaccuracy
- Improved player blocking of shots and crosses
- Fixed some minor bugs in ball deflection code
- Some general improvements to engagement of ball player
- Reduced instances of tackles leading to corners
- Some more tackles made in danger situations
- Improved detection of Clear Cut Chances when player behind defence
- Slightly more opportunistic shots taken especially when chasing a goal
- Small tweaks to some shot velocities
- Minor tweak to pass AI reducing any risky short ones under no pressure
- Full backs come a bit deeper to offer keeper pass in 4 man defences when long kicks not instructed
- Reduced instances of keeper handballs outside area
- Fixed red cards being displayed for these handballs outside area
- Stopped players running through nets
- Fix for some issues with high d-lines not positioning correctly
- Fix for some issues with clearing header direction
- Reduced instances of clearance kicks in unrealistic areas
- Fix for keepers not saving some shots dipping and hitting woodwork
- Fix for players not leaving obvious ball for keeper
- Made keepers make use of their area better after catching ball
- Reduced some long shots in deeper central areas
- Fixed some examples of Clear Cut and Half Chances being missed
- Tuned player match ratings

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αληθεια ειναι...Ειμαστε 3-3 και στο 92΄+ δινει στο γαυρο πεναλτι !!! Δηλαδη απιστευτο !!

 

Επισης εχω τελικο κυπελλου με τον ολυμπιακο να παιξω και CL στους 4.

 

Εκει θα φανει η διαφορα διαιτησιας..( Αν και ειμαι σιγουρος οτι οι ελληνες προγραμματιστες εβαλαν και εκει το χερακι τους !!)

 

Δεν χρειαζεται διατησια ο Ολυμπιακος ρε παιδια, ειναι απο μονος τους ομαδαρα,εχει τους καλυτερους παικτες οποτε γιατι ολα αυτα ;;;

Για να χουνε να γραφουνε οι φυλλαδες!! LOL
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που μπορώ να πω με τα 4-5 ματς που έπαιξα την ημέρα του update είναι ότι τουλάχιστον οι αμυντικοί μάρκαραν (όχι και στο ποσοστό που θες αλλά ενταξ μην τα θέλουμε και όλα δικά μας :D ). Για παραπάνω δοκιμή θα το τεστάρω σήμερα κανά 3ωρο και θα ποστάρω τα αποτελέσματα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οντός οι αμυντικοί πλέον πέφτουν και κάνουν ποιο συχνά τάκλιν και μαρκάρουν σκληρά αν τους έχεις δώσει και τέτοιες οδηγίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...