Προς το περιεχόμενο

Κείμενο διαμαρτυρίας για electroworld


testit

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

δεν ξερω τι προσφορα ειχε για το 3ds αλλα για τις τηλεορασεις ηταν σαν να εβλεπα ""τρια πουλακια καθονταν και πλεκανε πουλοβερ""" ποσο θα το πιστευατε αυτο.....?????

 

 

μου ηρθε και σε μενα το μειλ ακυρωσης της παραγγελιας ΛΟΓΙΚΟΤΑΤΟ και δεν με ενδιαφερει εαν ηταν ανθρωπινο λαθος ή εσκεμενο

δηλαδη για να καταλαβω ρε παιδες ?????!!!!!!!,,,,, πιστεψατε οτι θα παρετε tv 42'' των 600ευρο με 110ευρο :blink: ????!!!!!!!

δεν μπορω να το διανοηθω οτι πηρατε στα σοβαρα το θεμα,,, και μαλιστα ο μοντ μου τα εχωσε κιολας οτι το ριξαμε στην πλακα και χαλασαμε το θεμα,,, δηλαδη τι αλλο να καναμε σε κατι τοσο εξοφθαλμο απ'το να το ριχναμε στην πλακα,,,, τελος παντων,,, μην ζηταμε και τα ρεστα τωρα απο την εταιρια

Εγω δεν συμμετεχω στην διαμαρτυρια

Μερικοί πραγματικά δεν καταλαβαίνετε τι λέμε τελικά, έτσι?...

 

Νομίζω ότι κανείς πλέον δεν ισχυρίζεται ότι περίμενε να πάρει TV με 100€ ως πραγματική προσφορά. Αλλά αν ήταν "λάθος" θα το χειρίζονταν διαφορετικά τα τσακάλια εκεί πέρα. Πως; Υπάρχουν τρόποι. α) Με προσωπικά κουπόνια σε ανάλογης κατηγορίας προϊόντα για να πάρεις κάτι στο κόστος τους β)με ένα μικρό δώρο που θα στέλνανε ως "αποζημίωση" πχ πιστολάκι, φραπεδιέρα, τοστιέρα κλπ γ) με αποστολή minimum ποσοτήτων ώστε να πουν συγνώμη αυτές είχαμε αυτές στείλαμε. Και άλλα πολλά.

 

Αλλά αυτοί τι κάνανε. Το μηνιαίο κουπόνι που θα το έβγαζαν ούτως ή άλλως σε Newsletter, στο στείλανε και πρέπει να πεις και ευχαριστώ. ΔΛΔ δεν διακρίνεις έναν δόλο σε όλο αυτό?...

 

Έχει διαφορά το επιτηδευμένο λάθος από το λάθος...

Επεξ/σία από ninos30
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 322
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

@ga25

 Ένα banner που πιάνει την μισή σελίδα στο site τους, πίστεψέ με να είσαι σίγουρος πως κανένας Manager δεν θα την "άφηνε να γράφει ότι θέλει". 

 

Εκτός και αν είναι δυναμικό και τραβάει πληροφορία από την ίδια βάση. Δεν ισχυρίζομαι ότι είναι του electro. Δεν μπορώ να ξέρω αλλά αφού διαχειρίζεσε συστήματα μηχανογράφησης σίγουρα γνωρίζεις ότι αυτό που λέω γίνεται και επομένως θα μπορούσε να συμβεί και αυτό.....μην το αποκλείουμε λοιπόν...

 

 

Όσον για τις 10 το βράδυ απάντηση μάλλον υπάρχει και είναι αυτονόητη. Κάποιος το σφύριξε γιατί έγινε πανικός με τις παραγγελίες και έτρεξαν να μαζέψουν ότι προλάβουν manual... Και αυτό έχει ξαναγίνει στο παρελθόν..

 

Αν όλα αυτά συνέβαιναν μία Δευτέρα πρωί θα συμφωνούσα ίσως με πολούς από εδώ (αξιολογώντας και την αντίδραση της όποιας επιχείρησης πάντα). Λόγω της κυριακής μου είναι αδύνατον να σκεφτώ ότι το έκανα για λόγους marketing γνωρίζοντας ότι θα χάσουν από μισό μύριο έως μερικά εκατομύρια euro εξαιτίας της πράξης του....

 

Τέσπα... οι απόψεις του καθενός εδώ μέσα για εμένα είναι σεβαστές... Το ότι τις σέβομαι δεν σημαίνει και ότι συμφωνώ και όλας. Θεωρώ την αντίδραση υπερβολική αλλά ο καθένας μας έχει δικαίωμα να αντιδράσει όπως θέλει είτε είναι χρήστης είτε εταιρία και βεβαίως να έχει και τα ανάλογα αποτελέσματα θετικά ή αρνητικά.... Ο χρόνος θα δίξει.....

 

Έχω παρατηρήσει ότι κάποιοι ενημερωμένοι παρουσιάζουν νομικά στοιχεία τα οποία όμως περνάνε στο ντούκου.

 

Είναι σημαντικό να αντιληφθούμε όλοι, ότι αυτό που ισχύει είναι ο νόμος και όχι οι όροι χρήσης.

 

Αφιερώστε λίγο χρόνο να το συνειδητοποιήσετε αυτό.

 

Σε οποιαδήποτε συναλλαγή οι όροι χρήσης είναι εναντίον του καταναλωτή, υπερισχύει ο νόμος.

 

Αυτό ισχύει στο 100%. Ότι και να γράψω εγώ στους όρους μους εφόσον αυτοί είναι αντίθετοι με την νομοθεσία σε περίπτωση οποιαδήποτε αντιδικίας ο νόμος έχει μεγαλύτερη ισχύ από τους όρους... 100 υπογραφές να έχεις βάλει και 100 αποδοχές να κάνεις ηλεκτρονικά και μη ο νόμος πάντα είναι αυτός με την μεγαλύτερη ισχύ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα Ευρω που γλιτωσαν απο τις ακυρωμενες παραγγελιες να τα πληρωσουν σε προστιμο

Τελος.-

Δυστυχώς, απ' τα πρόστιμα που ακούμε συχνά πυκνά να πέφτουν, δεν πληρώνεται φράγκο τσακιστό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς, απ' τα πρόστιμα που ακούμε συχνά πυκνά να πέφτουν, δεν πληρώνεται φράγκο τσακιστό.

 

Πληρώνονται και παραπληρώνονται. Κάποιοι που βγάζουν ψωμί από το λαϊκισμό (φυλλάδες), γράφουν ότι δεν πληρώνονται... για να λαϊκίσουν!

 

Κι όχι μόνο πληρώνονται, αλλά σου κατσικώνεται μόνιμα κι ο παραελεγκτικός μηχανισμός, για να σε αρμέγει κάθε τρεις και λίγο . Καταλαβαίνεις τι εννοώ,

ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΝΗΡΟΣ ΔΕ ΓΛΙΤΩΝΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ!  

 

Υποσχέθηκα πιο πριν πληροφόρηση για πρόστιμο στη ... στο κοντινό παρελθόν.

 

Ορίστε, με ένα search στο google

 

http://www.enkavolou.gr/index.php/2010-04-14-17-20-25/2010-10-16-15-43-02/500-2013-05-31-21-22-09

 

 

ΜΑΥΡΗ ΛΙΣΤΑ - ΠΟΙΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΝ Παρασκευή, 31 Μάιος 2013 21:15

Πρόστιμα συνολικού ύψους 178.500 ευρώ κατόπιν εκτεταμένης αυτεπάγγελτης έρευνας των αρμοδίων υπηρεσιών της επιβλήθηκαν από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή για παραβάσεις των διατάξεων περί αθέμιτων εμπορικών πρακτικών. .....

 

Ειδικότερα, οι εταιρείες σε βάρος των οποίων επιβλήθηκαν διοικητικές κυρώσεις είναι οι ακόλουθες:

 

 

 

................... ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ

4.000,00 €

 

 

για το λόγο αυτό, τηλέφωνο σήμερα στο 1520!

τίποτε αλλο

 

ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΜΟΥ, ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΛΙΜΑΚΩΤΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ, ΚΑΤΑ 10 ΦΟΡΕΣ. ΔΗΛΑΔΗ 40.000 (αν και σε μια ecoball που διαφημίζονταν στα κανάλια της έβαλαν 65.000)

μπορει και να φαει και 80.000! εταιρεια κολοσσός στην ευρώπη, ειναι.

 

οπότε θα είναι σα να πούλησε με 100 ευρώ 800 τηλεοράσεις!

 

δεν ξέρω αν το πρόστιμο μπαίνει στα έξοδα της επιχείρησης! ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΡΙΑΣΤΕΙ Η ΧΑΣΟΥΡΑ!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω την εκανα την καταγγελια και τους απαντησα στο mail τους...

 

το βαζω σε spoiler και προειδοποιω πως ειναι αρκετα μεγαλο,εαν βαριεστε να διαβασετε...

 

και διευκρινιζω πως το ζητημα μου δεν ειναι πως δεν αγορασα τελικα τις τηλεορασεις στην εξευτελιστικη τιμη...

 

 

 

 

ΑΡΧΙΚΟ ΕΜΑIL ΑΠΟ ELECTROWORLD:
From: [email protected]
Subject: Ενημέρωση Electroworld.gr
Date: Mon, 2 Sep 2013 14:47:13 +0000

Αγαπητέ πελάτη καλησπέρα,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε σχετικά με την παραγγελία που πραγματοποιήσατε χθες 1η Σεπτεμβρίου 2013.

Το προϊόν που παραγγείλατε, όπως και εσείς έχετε ήδη αντιληφθεί, εμφανίστηκε με λανθασμένη τιμή λόγω μηχανογραφικού προβλήματος που αντιμετώπισε η ιστοσελίδα μας από την Κυριακή 1/9/2013 από τη 01:00 έως και τις 22:00.

Κατόπιν αυτού θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η εταιρία θα προβεί άμεσα στην ακύρωση της παραγγελίας σας .

Αναγνωρίζοντας το λάθος μας και σαν κίνηση καλής θέλησης και απόδειξη μη ηθελημένης εξαπάτησης από την εταιρία μας , σας αποστέλλουμε ένα κουπόνι για χρήση από τις 4 Σεπτεμβρίου έως και τις 15 Σεπτεμβρίου 2013.

Ο αριθμός κουπονιού είναι YHK71076 και θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στα προϊόντα που θα φέρουν την ένδειξη «Κουπόνι».

Λυπούμαστε πολύ για την ταλαιπωρία και παραμένουμε πάντα στην διάθεση σας για οποιαδήποτε άλλη διευκρίνιση.





ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ:

Αξιότιμοι κυρίες και κύριοι,

καλημέρα σας,

σε συνέχεια της απάντησης σας από χθες θα ήθελα και εγώ με τη σειρά μου να σας απαντήσω στο λιτό και απέριττο σας κείμενο εάν μου επιτρέπετε.

Πρώτα από όλα θα ήθελα να σας ενημερώσω πως ως αγοραστής δεν αντιλήφτηκα κανένα λάθος.

Επισκέφτηκα την ηλεκτρονική σας σελίδα και είδα σε κεντρικότατο σημείο να διαφημίζονται κάποιες υπερπροσφορές.

Ακολουθώντας το σύνδεσμο βρέθηκα στην ευχάριστη θέση να δω πως όντως είχατε κάποιες απίστευτες προσφορές σε τηλεοράσεις τις οποίες και δύναμαι να αγοράσω.

Δι αυτόν τον λόγο λοιπόν προχώρησα και στην αντίστοιχη παραγγελία 2 τεμαχίων της LG 42LA640S με εσωτερικό σας κωδικό 117575 στην τιμή των 123 ευρώ έκαστος.
Παραγγελία την οποία το σύστημα σας δέχτηκε και καταχώρησε με επιτυχία.

Εγώ με τη σειρά μου είχα σημειώσει τρόπο αντικαταβολής: Μετρητοίς το οποίο και αποδεικνύει ότι ήμουν σίγουρος πως η παραγγελία μου θα εκτελεστεί.

Ειδάλλως γιατί να την δεχτεί το σύστημα σας; Θα έπρεπε να με αποτρέψει εάν δεν ήταν δυνατή η εκτέλεση της. Αλλιώς ένα σύστημα ανοιχτό κρύβει ρίσκο επικινδυνότητας. Μπορεί να σας αναγκάσει να πουλήσετε είτε με ζημιά είτε με μηδενικό απόθεμα. Τουλάχιστον με τέτοιες δικλείδες δουλεύουν τα σοβαρά ηλεκτρονικά καταστήματα όπως το δικό σας. Λάθος χειριστικό εδώ;

Αντ' αυτού με ειδοποιείτε με ένα απλό κείμενο για την μονομερή, εκ μέρους σας, ακύρωση λόγω μηχανογραφικού λάθους. Υποθέτω ότι καλύπτεσθε με την αποδοχή των όρων που αποδεχόμαστε όταν καταχωρούμε την παραγγελία.

Κατά τι βολικό θα έλεγα, αλλά πραγματικά θα ήθελα να μου εξηγήσετε πως είναι δυνατόν σε μια δομημένη εταιρία του Ομίλου Dixon βγαίνει σε περίοπτη θέση στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα προσφορά με λανθασμένα στοιχεία. Υπάρχουν τόσοι IT, Administrators, Supervisors, Department Headers και πιθανώς μια πλειάδα άλλων αγγλικών τίτλων που πρέπει να δώσουν την έγκριση τους και γίνεται ένα τόσο σημαντικό λάθος.

Ένα λάθος το οποίο συμβαίνει την 1η μέρα του φθινοπώρου, περίοδο που έχουν τελειώσει οι διακοπές για τους περισσότερους των ελλήνων καταναλωτών και ημέρα Κυριακή, μέρα αργίας για την πλειοψηφία των Ελλήνων πολιτών και εργαζομένων.

Ένα λάθος τόσο τυχαίο το οποίο οδήγησε μέσα σε λίγες ώρες την κατακόρυφη αύξηση της επισκεψιμότητας της σελίδας σας, έκανε γνωστό το ηλεκτρονικό κατάστημα πιθανώς και σε ανθρώπους που δε γνώριζαν καν την ύπαρξη τους και βεβαίως πιθανότατα πρόσθεσε στην βάση δεδομένων σας κάποιες εκατοντάδες, για να μη πω χιλιάδες και φανώ υπερβολικός, πραγματικές ηλεκτρονικές διευθύνσεις, φυσικές διευθύνσεις καθώς και στοιχεία τηλεφωνικής επικοινωνίας για την εν συνεχεία προώθηση των προϊόντων σας.

Αρωγός σε όλα τα παραπάνω επίσης ήταν το γεγονός πως το λάθος συνέβη σε τουλάχιστον πέντε (5) τεχνολογικά σας προϊόντα, σύμφωνα με τις ακυρώσεις που κάνατε εκ των υστέρων, τυχαία πάλι σύμπτωση και εδώ είναι πως τα προϊόντα αυτά ήταν από 3 διαφορετικά τμήματα (Εικόνα-Φωτογραφία-Κονσόλεςς) καλύπτοντας έτσι μεγάλο εύρος της ηλικιακής γκάμας του καταναλωτικού κοινού. Τι μπορεί να συμβεί τελικά όταν συνωμοτεί το σύμπαν.

Επιπροσθέτως η αναφορά σας πως η απόδοση του κουπονιού που θα ισχύσει από αύριο 4/9/13 έως και τις 15/19/13 είναι απόδειξη μη εξαπάτησης του αγοραστικού κοινού, πιο πολύ μου κίνησε υποψίες παρά με καθησύχασε και βεβαίως με οδήγησε να ψάξω λίγο καλύτερα το ζήτημα και την εξέλιξη του αυτές τις 2 μέρες.

Εδώ θα μου επιτρέψετε να εκφράσω λίγο πιο αναλυτικά τη σκέψη μου πάνω στο θέμα και τις προσωπικές μου απόψεις.

Το κουπόνι το οποίο δίνεται το ξεκαθαρίζετε πως δε θα ισχύσει για το σύνολο των πωλουμένων σας αλλά για συγκεκριμένα προϊόντα τα οποία θα φέρουν την ένδειξη «Κουπόνι» .Θα σας βοηθήσει δηλαδή να αυξήσετε τις πωλήσεις σας σε στοχευμένο απόθεμα σας το οποίο ενδεχομένως έχει μείνει στάσιμο ή πρέπει να κινηθεί για να ανανεώσετε τη γκάμα σας. Αρχίζω να ζηλεύω την τυχερή σας ατυχία και τα μηχανογραφικά σφάλματα.

Επίσης επιτρέψτε μου να σας κάνω μια μικρή αναδρομή στην ίδια την αγορά την οποία προσωπικά έκανα.

Την Κυριακή 1/9/13 λοιπόν και σύμφωνα με το μηχανογραφικό σας σφάλμα, όπως υποστηρίζετε, αγόρασα την LG42LA640s με εσωτερικό κωδικό ηλεκτρονικού καταστήματος 117575, έχω κρατήσει όλα τα στοιχεία που το αποδεικνύουν και είναι στη διάθεση σας, στην τιμή των 123 ευρώ, προσφορά την οποία οι ίδιοι διαφημίζατε.

Ένα μηχανογραφικό σφάλμα το οποίο διήρκεσε μια ολόκληρη μέρα σχεδόν, όπως οι ίδιοι υποστηρίζετε στο απαντητικό σας mail. Μόλις λοιπόν διορθώθηκε το σφάλμα η τιμή της τηλεόρασης διαμορφώθηκε στα 689 ευρώ, όταν την ίδια στιγμή ανταγωνιστικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα την έβγαζε στην κυριακάτικη του προσφορά 586 ευρώ, την οποία απέσυρε αργότερα κάνοντας άλλη μείωση σαφώς μικρότερη-δε μπορώ να γνωρίζω το λόγο-, τιμή κατά πολύ μικρότερη από την διορθωμένη σας.


Αυτό που μου τριβελίζει πολύ το μυαλό είναι γιατί ενώ αργήσατε, σχετικά, να απαντήσετε στους πελάτες που προέβηκαν στις αγορές των δελεαστικών σας προϊόντων και αφού τους προσφέρατε τα εκπτωτικά κουπόνια συγκεκριμένης διάρκειας, αμέσως μετά προβήκατε στη διαφοροποίηση των τιμών σας. Τουλάχιστον όσο αφορά την τηλεόραση LG 42LA640s κωδ.: 117575 της οποίας η τιμής σήμερα το πρωί 3/9/13 διαμορφώνεται στα 749 ευρώ. Εσάς σας φαίνεται λογικό εάν το δείτε από την οπτική γωνία του καταναλωτή; Δε νομίζω να υπάρχει κάποιος που να σκεφτεί πως υπάρχει κάτι μεμπτό εδώ; Όπως παραδείγματος χάρη η ελαχιστοποίηση των απωλειών από το τυχαίο μηχανογραφικό λάθος; Ούτε να το σκεφτώ δε μπορώ πως υπάρχει μια τέτοια περίπτωση.

Ένα απλό μηχανογραφικό λάθος συνέβη, απλά σύμφωνα με τη θεωρία του χάους και το πέταγμα της πεταλούδας, συμπαράσυρε μια σειρά από γεγονότα τα οποία τυχαίως τυγχάνουν πολύ ευνοϊκά προς το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Εύχομαι και τα δικά μου λάθη να μου γίνουν τόσο ευνοϊκά, θα ήταν ευχής έργον, φαντάζομαι πως την ίδια ευχή θα έχουν και όλοι οι υπόλοιποι συμπολίτες μου.

εν κατακλείδι και για να μη μακρηγορώ και χαρακτηριστώ γραφικός και κουραστικός θα ήθελα να σας επισημάνω το γεγονός πως μια εταιρία του δικού σας κύρους θα έπρεπε να είναι πιο προσεκτική σε τέτοια θέματα και σα σοβαρό κατάστημα που είστε θα έπρεπε να αντιμετωπίσετε το ελληνικό καταναλωτικό κοινό πιο σοβαρά και να επωμιστείτε το κόστος τους λάθους σας με ότι αυτό συνεπάγεται.

Το καλό με την κρίση και την τρόικα είναι πως εκτός από τις άλλες ελλείψεις, έχουμε και έλλειψη σε κουτόχορτο αρά και μειωμένη κατανάλωση. Το κακό είναι πως η αυξημένη κατανάλωση των προηγούμενων ετών έχει ακόμα τις παρενέργειες του και έτσι δε μπορούμε να καταφέρουμε πολλά πράγματα ακόμα ως συνολικό αγοραστικό κοινό.

Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τον κόπο και την προσπάθεια σας να μας γλυτώσετε την ταλαιπωρία την οποία υπεστήκαμε και να σας ευχαριστήσω για τον χρόνο που μας διαθέσατε να μας επιλύσετε το πρόβλημα και να μας απαντήσετε εκτενώς στις απορίες μας.

Και εμείς λυπούμαστε που μας δημιουργήσατε οι ίδιοι αμφιβολίες για την αξιοπιστία σας και μάλιστα βάσιμες.
Προφανώς όμως και εδώ ισχύει το ρητό καλύτερη διαφήμιση είναι η δυσφήμιση.

Επιφυλάσσομαι δια τη χρήση παντός νομίμου δικαιώματος μου

Παραμένω στη διάθεση σας για οτιδήποτε χρειαστείτε

Με εκτίμηση


ΑΙΤΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ:

Παρακαλώ πολύ όπως προβείτε στις απαραίτητες ενέργειες για την προστασία των Ελλήνων καταναλωτών από ανάλογες ενέργειες που ενδεχομένως εμπεριέχουν δόλο είτε από άγνοια είτε ηθελημένα.

Δεν δύναται κανένα κατάστημα φυσικό ή ηλεκτρονικό να παίζει και να χειραγωγεί έτσι το ελληνικό καταναλωτικό κοινό ασχέτως της εν δυνάμει αγοραστικής του αξίας.

Κάποια στιγμή θα πρέπει ο καθείς να αναλάβει και την ευθύνη των πράξεων του, στην οποία συμπεριλαμβάνεται και το κόστος ανεξαρτήτου μορφής.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας.

Παραμένω στη διάθεση σας για οτιδήποτε χρειαστείτε

Με εκτίμηση

 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

testit την καταγγελία στον ΣΤΚ την κοινοποιήσες και αλλού (πχ. Γενική Γραμματεία Καταναλωτή) ή όχι;

 

Δε μπορώ να πω λεπτομέρειες. Έκανα αυτό που έπρεπε σαν ενήμερος πολίτης και συνειδητοποιημένος καταναλωτής. και μάλλον θα καταφύγω και στα δικαστήρια. γιατί νιώθω προσβεβλημένος και εξαπατημένος.  έχω γράψει αναλυτικά τι πρέπει να κάνει όποιος νιώθει σαν και μένα. έξυπνα, σύντομα, αποτελεσματικά

εγω την εκανα την καταγγελια και τους απαντησα στο mail τους...

 

το βαζω σε spoiler και προειδοποιω πως ειναι αρκετα μεγαλο,εαν βαριεστε να διαβασετε...

 

και διευκρινιζω πως το ζητημα μου δεν ειναι πως δεν αγορασα τελικα τις τηλεορασεις στην εξευτελιστικη τιμη...

 

 

 

 

ΑΡΧΙΚΟ ΕΜΑIL ΑΠΟ ELECTROWORLD:

From: [email protected]

Subject: Ενημέρωση Electroworld.gr

Date: Mon, 2 Sep 2013 14:47:13 +0000

 

Αγαπητέ πελάτη καλησπέρα,

 

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε σχετικά με την παραγγελία που πραγματοποιήσατε χθες 1η Σεπτεμβρίου 2013.

 

Το προϊόν που παραγγείλατε, όπως και εσείς έχετε ήδη αντιληφθεί, εμφανίστηκε με λανθασμένη τιμή λόγω μηχανογραφικού προβλήματος που αντιμετώπισε η ιστοσελίδα μας από την Κυριακή 1/9/2013 από τη 01:00 έως και τις 22:00.

 

Κατόπιν αυτού θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η εταιρία θα προβεί άμεσα στην ακύρωση της παραγγελίας σας .

 

Αναγνωρίζοντας το λάθος μας και σαν κίνηση καλής θέλησης και απόδειξη μη ηθελημένης εξαπάτησης από την εταιρία μας , σας αποστέλλουμε ένα κουπόνι για χρήση από τις 4 Σεπτεμβρίου έως και τις 15 Σεπτεμβρίου 2013.

 

Ο αριθμός κουπονιού είναι YHK71076 και θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στα προϊόντα που θα φέρουν την ένδειξη «Κουπόνι».

 

Λυπούμαστε πολύ για την ταλαιπωρία και παραμένουμε πάντα στην διάθεση σας για οποιαδήποτε άλλη διευκρίνιση.

 

 

 

 

 

ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ:

 

Αξιότιμοι κυρίες και κύριοι,

 

καλημέρα σας,

 

σε συνέχεια της απάντησης σας από χθες θα ήθελα και εγώ με τη σειρά μου να σας απαντήσω στο λιτό και απέριττο σας κείμενο εάν μου επιτρέπετε.

 

Πρώτα από όλα θα ήθελα να σας ενημερώσω πως ως αγοραστής δεν αντιλήφτηκα κανένα λάθος.

 

Επισκέφτηκα την ηλεκτρονική σας σελίδα και είδα σε κεντρικότατο σημείο να διαφημίζονται κάποιες υπερπροσφορές.

 

Ακολουθώντας το σύνδεσμο βρέθηκα στην ευχάριστη θέση να δω πως όντως είχατε κάποιες απίστευτες προσφορές σε τηλεοράσεις τις οποίες και δύναμαι να αγοράσω.

 

Δι αυτόν τον λόγο λοιπόν προχώρησα και στην αντίστοιχη παραγγελία 2 τεμαχίων της LG 42LA640S με εσωτερικό σας κωδικό 117575 στην τιμή των 123 ευρώ έκαστος.

Παραγγελία την οποία το σύστημα σας δέχτηκε και καταχώρησε με επιτυχία.

 

Εγώ με τη σειρά μου είχα σημειώσει τρόπο αντικαταβολής: Μετρητοίς το οποίο και αποδεικνύει ότι ήμουν σίγουρος πως η παραγγελία μου θα εκτελεστεί.

 

Ειδάλλως γιατί να την δεχτεί το σύστημα σας; Θα έπρεπε να με αποτρέψει εάν δεν ήταν δυνατή η εκτέλεση της. Αλλιώς ένα σύστημα ανοιχτό κρύβει ρίσκο επικινδυνότητας. Μπορεί να σας αναγκάσει να πουλήσετε είτε με ζημιά είτε με μηδενικό απόθεμα. Τουλάχιστον με τέτοιες δικλείδες δουλεύουν τα σοβαρά ηλεκτρονικά καταστήματα όπως το δικό σας. Λάθος χειριστικό εδώ;

 

Αντ' αυτού με ειδοποιείτε με ένα απλό κείμενο για την μονομερή, εκ μέρους σας, ακύρωση λόγω μηχανογραφικού λάθους. Υποθέτω ότι καλύπτεσθε με την αποδοχή των όρων που αποδεχόμαστε όταν καταχωρούμε την παραγγελία.

 

Κατά τι βολικό θα έλεγα, αλλά πραγματικά θα ήθελα να μου εξηγήσετε πως είναι δυνατόν σε μια δομημένη εταιρία του Ομίλου Dixon βγαίνει σε περίοπτη θέση στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα προσφορά με λανθασμένα στοιχεία. Υπάρχουν τόσοι IT, Administrators, Supervisors, Department Headers και πιθανώς μια πλειάδα άλλων αγγλικών τίτλων που πρέπει να δώσουν την έγκριση τους και γίνεται ένα τόσο σημαντικό λάθος.

 

Ένα λάθος το οποίο συμβαίνει την 1η μέρα του φθινοπώρου, περίοδο που έχουν τελειώσει οι διακοπές για τους περισσότερους των ελλήνων καταναλωτών και ημέρα Κυριακή, μέρα αργίας για την πλειοψηφία των Ελλήνων πολιτών και εργαζομένων.

 

Ένα λάθος τόσο τυχαίο το οποίο οδήγησε μέσα σε λίγες ώρες την κατακόρυφη αύξηση της επισκεψιμότητας της σελίδας σας, έκανε γνωστό το ηλεκτρονικό κατάστημα πιθανώς και σε ανθρώπους που δε γνώριζαν καν την ύπαρξη τους και βεβαίως πιθανότατα πρόσθεσε στην βάση δεδομένων σας κάποιες εκατοντάδες, για να μη πω χιλιάδες και φανώ υπερβολικός, πραγματικές ηλεκτρονικές διευθύνσεις, φυσικές διευθύνσεις καθώς και στοιχεία τηλεφωνικής επικοινωνίας για την εν συνεχεία προώθηση των προϊόντων σας.

 

Αρωγός σε όλα τα παραπάνω επίσης ήταν το γεγονός πως το λάθος συνέβη σε τουλάχιστον πέντε (5) τεχνολογικά σας προϊόντα, σύμφωνα με τις ακυρώσεις που κάνατε εκ των υστέρων, τυχαία πάλι σύμπτωση και εδώ είναι πως τα προϊόντα αυτά ήταν από 3 διαφορετικά τμήματα (Εικόνα-Φωτογραφία-Κονσόλεςς) καλύπτοντας έτσι μεγάλο εύρος της ηλικιακής γκάμας του καταναλωτικού κοινού. Τι μπορεί να συμβεί τελικά όταν συνωμοτεί το σύμπαν.

 

Επιπροσθέτως η αναφορά σας πως η απόδοση του κουπονιού που θα ισχύσει από αύριο 4/9/13 έως και τις 15/19/13 είναι απόδειξη μη εξαπάτησης του αγοραστικού κοινού, πιο πολύ μου κίνησε υποψίες παρά με καθησύχασε και βεβαίως με οδήγησε να ψάξω λίγο καλύτερα το ζήτημα και την εξέλιξη του αυτές τις 2 μέρες.

 

Εδώ θα μου επιτρέψετε να εκφράσω λίγο πιο αναλυτικά τη σκέψη μου πάνω στο θέμα και τις προσωπικές μου απόψεις.

 

Το κουπόνι το οποίο δίνεται το ξεκαθαρίζετε πως δε θα ισχύσει για το σύνολο των πωλουμένων σας αλλά για συγκεκριμένα προϊόντα τα οποία θα φέρουν την ένδειξη «Κουπόνι» .Θα σας βοηθήσει δηλαδή να αυξήσετε τις πωλήσεις σας σε στοχευμένο απόθεμα σας το οποίο ενδεχομένως έχει μείνει στάσιμο ή πρέπει να κινηθεί για να ανανεώσετε τη γκάμα σας. Αρχίζω να ζηλεύω την τυχερή σας ατυχία και τα μηχανογραφικά σφάλματα.

 

Επίσης επιτρέψτε μου να σας κάνω μια μικρή αναδρομή στην ίδια την αγορά την οποία προσωπικά έκανα.

 

Την Κυριακή 1/9/13 λοιπόν και σύμφωνα με το μηχανογραφικό σας σφάλμα, όπως υποστηρίζετε, αγόρασα την LG42LA640s με εσωτερικό κωδικό ηλεκτρονικού καταστήματος 117575, έχω κρατήσει όλα τα στοιχεία που το αποδεικνύουν και είναι στη διάθεση σας, στην τιμή των 123 ευρώ, προσφορά την οποία οι ίδιοι διαφημίζατε.

 

Ένα μηχανογραφικό σφάλμα το οποίο διήρκεσε μια ολόκληρη μέρα σχεδόν, όπως οι ίδιοι υποστηρίζετε στο απαντητικό σας mail. Μόλις λοιπόν διορθώθηκε το σφάλμα η τιμή της τηλεόρασης διαμορφώθηκε στα 689 ευρώ, όταν την ίδια στιγμή ανταγωνιστικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα την έβγαζε στην κυριακάτικη του προσφορά 586 ευρώ, την οποία απέσυρε αργότερα κάνοντας άλλη μείωση σαφώς μικρότερη-δε μπορώ να γνωρίζω το λόγο-, τιμή κατά πολύ μικρότερη από την διορθωμένη σας.

 

 

Αυτό που μου τριβελίζει πολύ το μυαλό είναι γιατί ενώ αργήσατε, σχετικά, να απαντήσετε στους πελάτες που προέβηκαν στις αγορές των δελεαστικών σας προϊόντων και αφού τους προσφέρατε τα εκπτωτικά κουπόνια συγκεκριμένης διάρκειας, αμέσως μετά προβήκατε στη διαφοροποίηση των τιμών σας. Τουλάχιστον όσο αφορά την τηλεόραση LG 42LA640s κωδ.: 117575 της οποίας η τιμής σήμερα το πρωί 3/9/13 διαμορφώνεται στα 749 ευρώ. Εσάς σας φαίνεται λογικό εάν το δείτε από την οπτική γωνία του καταναλωτή; Δε νομίζω να υπάρχει κάποιος που να σκεφτεί πως υπάρχει κάτι μεμπτό εδώ; Όπως παραδείγματος χάρη η ελαχιστοποίηση των απωλειών από το τυχαίο μηχανογραφικό λάθος; Ούτε να το σκεφτώ δε μπορώ πως υπάρχει μια τέτοια περίπτωση.

 

Ένα απλό μηχανογραφικό λάθος συνέβη, απλά σύμφωνα με τη θεωρία του χάους και το πέταγμα της πεταλούδας, συμπαράσυρε μια σειρά από γεγονότα τα οποία τυχαίως τυγχάνουν πολύ ευνοϊκά προς το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Εύχομαι και τα δικά μου λάθη να μου γίνουν τόσο ευνοϊκά, θα ήταν ευχής έργον, φαντάζομαι πως την ίδια ευχή θα έχουν και όλοι οι υπόλοιποι συμπολίτες μου.

 

εν κατακλείδι και για να μη μακρηγορώ και χαρακτηριστώ γραφικός και κουραστικός θα ήθελα να σας επισημάνω το γεγονός πως μια εταιρία του δικού σας κύρους θα έπρεπε να είναι πιο προσεκτική σε τέτοια θέματα και σα σοβαρό κατάστημα που είστε θα έπρεπε να αντιμετωπίσετε το ελληνικό καταναλωτικό κοινό πιο σοβαρά και να επωμιστείτε το κόστος τους λάθους σας με ότι αυτό συνεπάγεται.

 

Το καλό με την κρίση και την τρόικα είναι πως εκτός από τις άλλες ελλείψεις, έχουμε και έλλειψη σε κουτόχορτο αρά και μειωμένη κατανάλωση. Το κακό είναι πως η αυξημένη κατανάλωση των προηγούμενων ετών έχει ακόμα τις παρενέργειες του και έτσι δε μπορούμε να καταφέρουμε πολλά πράγματα ακόμα ως συνολικό αγοραστικό κοινό.

 

Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τον κόπο και την προσπάθεια σας να μας γλυτώσετε την ταλαιπωρία την οποία υπεστήκαμε και να σας ευχαριστήσω για τον χρόνο που μας διαθέσατε να μας επιλύσετε το πρόβλημα και να μας απαντήσετε εκτενώς στις απορίες μας.

 

Και εμείς λυπούμαστε που μας δημιουργήσατε οι ίδιοι αμφιβολίες για την αξιοπιστία σας και μάλιστα βάσιμες.

Προφανώς όμως και εδώ ισχύει το ρητό καλύτερη διαφήμιση είναι η δυσφήμιση.

 

Επιφυλάσσομαι δια τη χρήση παντός νομίμου δικαιώματος μου

 

Παραμένω στη διάθεση σας για οτιδήποτε χρειαστείτε

 

Με εκτίμηση

 

 

ΑΙΤΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ:

 

Παρακαλώ πολύ όπως προβείτε στις απαραίτητες ενέργειες για την προστασία των Ελλήνων καταναλωτών από ανάλογες ενέργειες που ενδεχομένως εμπεριέχουν δόλο είτε από άγνοια είτε ηθελημένα.

 

Δεν δύναται κανένα κατάστημα φυσικό ή ηλεκτρονικό να παίζει και να χειραγωγεί έτσι το ελληνικό καταναλωτικό κοινό ασχέτως της εν δυνάμει αγοραστικής του αξίας.

 

Κάποια στιγμή θα πρέπει ο καθείς να αναλάβει και την ευθύνη των πράξεων του, στην οποία συμπεριλαμβάνεται και το κόστος ανεξαρτήτου μορφής.

 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας.

 

Παραμένω στη διάθεση σας για οτιδήποτε χρειαστείτε

 

Με εκτίμηση

 

 

 

ωραίος

 

(αλλά lg :-(.... τουλάχιστον οι πανασόνικ λέγανε σαν μάρκα!  στην ευρώπη οι προσφορές έχουν πάρα πολύ πανασόνικ!)

 

Στο μεταξύ έχω σπίτι μου 2 46άρες σόνυ μπράβια.. κι έλεγα... πού να χαρίσω αυτές που θα "αγόραζα". Να έβαζα και μια στο wc; Αυτή με το web browser!

Η άρνησή τους με έβγαλε από τον πειρασμό!

 

 

 

υγ. εδώ βλέπω και για άλλο παλαιότερο πρόστιμο, το 2012.

ανακοίνωση του εργατικού κέντρου , χαμηλά στη σελίδα

http://www.fmvoice.gr/index.php/2012-09-12-05-23-13/business-news/2012-09-12-05-25-13/item/46873-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CE%BC%CE%B5%CF%83%CE%B1%CE%AF%CF%89%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%BA%CF%89%CF%84%CF%83%CF%8C%CE%B2%CE%BF%CE%BB%CE%BF-dixons

 

εδώ, άλλο για το 2011

http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=323121

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απάντησαν στην κριτική μου στο skroutz.

Απάντηση καταστήματος

Από την Κυριακή 1/9/2013 από τη 1:00 έως και τις 22:00 η σελίδα μας αντιμετώπισε μηχανογραφικό πρόβλημα με αποτέλεσμα ορισμένα προϊόντα να εμφανιστούν με λανθασμένες τιμές πολύ χαμηλότερες της εμπορικής τους αξίας.

Το πρόβλημα αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να δεχτούμε πολλαπλές παραγγελίες που περιείχαν τα εν λόγω προϊόντα και βρισκόμαστε στη δυσάρεστη θέση να προβούμε στην ακύρωση των παραγγελιών.

Αναγνωρίζοντας το λάθος μας και σαν κίνηση καλής θέλησης και απόδειξη μη ηθελημένης εξαπάτησης όλοι οι πελάτες που προέβησαν σε παραγγελίες με προϊόντα σε λανθασμένη τιμή ενημερώθηκαν στο προσωπικό τους email με έναν κωδικό κουπονιού για μελλοντική χρήση.

Θα θέλαμε να ζητήσουμε συγνώμη για οποιαδήποτε ταλαιπωρία προκλήθηκε άθελά μας επαναλαμβάνοντας ότι ουδεμία πρόθεση υπήρξε από πλευράς μας για παραπλάνηση ή εξαπάτηση του αγοραστικού μας κοινού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απάντησαν στην κριτική μου στο skroutz.

Απάντηση καταστήματος

Από την Κυριακή 1/9/2013 από τη 1:00 έως και τις 22:00 η σελίδα μας αντιμετώπισε μηχανογραφικό πρόβλημα με αποτέλεσμα ορισμένα προϊόντα να εμφανιστούν με λανθασμένες τιμές πολύ χαμηλότερες της εμπορικής τους αξίας.

Το πρόβλημα αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να δεχτούμε πολλαπλές παραγγελίες που περιείχαν τα εν λόγω προϊόντα και βρισκόμαστε στη δυσάρεστη θέση να προβούμε στην ακύρωση των παραγγελιών.

Αναγνωρίζοντας το λάθος μας και σαν κίνηση καλής θέλησης και απόδειξη μη ηθελημένης εξαπάτησης όλοι οι πελάτες που προέβησαν σε παραγγελίες με προϊόντα σε λανθασμένη τιμή ενημερώθηκαν στο προσωπικό τους email με έναν κωδικό κουπονιού για μελλοντική χρήση.

Θα θέλαμε να ζητήσουμε συγνώμη για οποιαδήποτε ταλαιπωρία προκλήθηκε άθελά μας επαναλαμβάνοντας ότι ουδεμία πρόθεση υπήρξε από πλευράς μας για παραπλάνηση ή εξαπάτηση του αγοραστικού μας κοινού.

 

Στο σκρουτζ μπορεί να "καθάρισαν" με αυτό το κείμενο. Είχε μια ευκαιρία το σκρουτζ να κριτικάρει δημόσια την απάντησή τους και να πάρει πόντους από αυτούς που έχει σαν αναγνώστες... θα φανεί αν το κατάλαβαν!

 

Στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, και στο Συνήγορο, ακόμα και με 10 δικηγόρους να πάνε, δεν καθαρίζουν ούτε με 100.000.

είναι τόσο βεβαρημένο το παρελθόν, όπως προκύπτει απο το google search που αυτό πλέον τους τιμωρεί.

 

Sit back and enjoy!

 

Πληρώνονται και παραπληρώνονται. Κάποιοι που βγάζουν ψωμί από το λαϊκισμό (φυλλάδες), γράφουν ότι δεν πληρώνονται... για να λαϊκίσουν!

 

Κι όχι μόνο πληρώνονται, αλλά σου κατσικώνεται μόνιμα κι ο παραελεγκτικός μηχανισμός, για να σε αρμέγει κάθε τρεις και λίγο . Καταλαβαίνεις τι εννοώ,

ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΝΗΡΟΣ ΔΕ ΓΛΙΤΩΝΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ!  

 

Υποσχέθηκα πιο πριν πληροφόρηση για πρόστιμο στη ... στο κοντινό παρελθόν.

 

Ορίστε, με ένα search στο google

 

http://www.enkavolou.gr/index.php/2010-04-14-17-20-25/2010-10-16-15-43-02/500-2013-05-31-21-22-09

 

 

ΜΑΥΡΗ ΛΙΣΤΑ - ΠΟΙΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΝ Παρασκευή, 31 Μάιος 2013 21:15

Πρόστιμα συνολικού ύψους 178.500 ευρώ κατόπιν εκτεταμένης αυτεπάγγελτης έρευνας των αρμοδίων υπηρεσιών της επιβλήθηκαν από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή για παραβάσεις των διατάξεων περί αθέμιτων εμπορικών πρακτικών. .....

 

Ειδικότερα, οι εταιρείες σε βάρος των οποίων επιβλήθηκαν διοικητικές κυρώσεις είναι οι ακόλουθες:

 

 

 

................... ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ

4.000,00 €

 

 

για το λόγο αυτό, τηλέφωνο σήμερα στο 1520!

τίποτε αλλο

 

ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΜΟΥ, ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΛΙΜΑΚΩΤΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ, ΚΑΤΑ 10 ΦΟΡΕΣ. ΔΗΛΑΔΗ 40.000 (αν και σε μια ecoball που διαφημίζονταν στα κανάλια της έβαλαν 65.000)

μπορει και να φαει και 80.000! εταιρεια κολοσσός στην ευρώπη, ειναι.

 

οπότε θα είναι σα να πούλησε με 100 ευρώ 800 τηλεοράσεις!

 

δεν ξέρω αν το πρόστιμο μπαίνει στα έξοδα της επιχείρησης! ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΡΙΑΣΤΕΙ Η ΧΑΣΟΥΡΑ!

σήμερα έμαθα ότι το 1520 είναι σε εργασιακή κατάληψη λόγω διαθεσιμότητας και είναι πεσμένο το νούμερο. ατυχία.   αλλά βουρ στο συνήγορο. ακόμα και σε τοπικό αστυνομικό τμήμα..

 

Όποιος θέλει να το  αγριέψει το πράγμα, πάει αύριο στις 9 το πρωί, στα δικαστήρια, πρώην Σχολή Ευελπίδων, πηγαίνει στο κτίριο 16, στον εισαγγελέα ακροάσεων με μια απλή αίτηση γενικών παραπόνων κατά του καταστήματος για αθέτηση συμφωνίας (παίρνει το πάγιο έντυπο συμπλήρωσης από το υπόγειο του κτιρίου με 50 λεπτά ή 1 ευρώ, αν θυμάμαι καλά). Το υπογράφει ο εισαγγελέας, τυπικά και χωρίς άρνηση, μετά πάει στο τμήμα της περιοχής του και ο Αξιωματικός Υπηρεσίας καλεί τον υπεύθυνο του δικτυακού καταστήματος στο Τμήμα, για να ακούσει τα παράπονα. ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ, ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ - ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ.

 

Εκεί στο τέλος ο αξ/κός υπηρεσίας, αφού δεν θα τα βρείτε, θα προτείνει να γίνει μήνυση.. Και τελειώνει η υπόθεση.

 

Να δεις μετά που για τα επόμενα 100 χρόνια αποκλείεται να συμβεί κάτι λάθος στη μηχανογράφηση!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επισης να σημειωσω (δυστυχως δε μπορω να το αποδειξω διοτι δεν ηξερα οτι θα γινει αυτος ο χαμος να κρατησω print screen) πως γενικοτερα με τις LG τις 640S κατι παιζει διοτι την Κυριακη τις ειχε βγαλει το eshop σε crazy sundays με 21% εκπτωση και τιμη 528 ευρουλακια...

 

σημερα που μπηκα να τσεκαρω τις εχουν αποσυρει απο το φυλλαδιο το crazy sundays και εχουν κανει καρφωτη μειωση 21 ευρω αντι για 21% ποσοστιαια οπως κανουν παντα...

 

δεν ειμαι συνωμοσιολογος απλα πλεον ειμαι πολυ καχυποπτος...και αυτο το γεγονος με προβληματιζει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μερικοί πραγματικά δεν καταλαβαίνετε τι λέμε τελικά, έτσι?...

 

Νομίζω ότι κανείς πλέον δεν ισχυρίζεται ότι περίμενε να πάρει TV με 100€ ως πραγματική προσφορά.

 

Κάνεις πολύ μεγάλο λάθος.

 

Κάνεις ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ.

 

Να χρησιμοποιήσω τη φράση σου για να καταλάβεις πόσο λάθος κάνεις;

 

<<Νομίζω οτι κανείς πλέον δεν ισχυρίζεται ότι περίμενε να παίρνει κάθε μέρα μια εμπορική εφαρμογή τζάμπα.>>

<<Νομίζω οτι κανείς πλέον δεν ισχυρίζεται ότι περίμενε να πάρει πίσω τη διαφορά επειδή έπεσε η τιμή σε ένα προϊόν λίγες μέρες μετά.>>

<<Νομίζω οτι κανείς πλέον δεν ισχυρίζεται ότι περίμενε να του ξαναστείλουν το προϊόν επειδή απλά δήλωσε πως δεν το παρέλαβε.>>

 

Κι όμως...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 μονάστερα στο skroutz μέχρι στιγμής. Για ένα ιντερνετομάγαζο αυτό είναι σημαντικό. Ελπίζω όσοι τους ακύρωσαν παραγγελία να περάσουν και από κει να αφήσουν την αξιολόγηση τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...