Προς το περιεχόμενο

Προτάσεις για αγγελίες


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τότε πως μου διαγραφή η δική μου ουδέτερη από τον πωλητή?

Απλά έστειλε αναφορά στην ομάδα διαχείρισης   του site και διαγράφηκε   

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1.8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Παντως   ειναι   ενα   σοβαρο   θεμα   η  αθετηση.......

 

Ειχα   μια   καινουργια   καρτα   και   μπηκα   στον  κοπο   να   την  στειλω   με   κουριερ   Πατρα   μονο   και  μονο   για  να   την  δωσω

 

στον   πρωτο   που   μου   την  ζητησε  ενω   ταυτοχρονα   ειχα   2-3   μηνυματα   για   αμεση   αγορα   στην  εδρα   μου.

 

Απλα   για  ναμαι  κυριος   και  μην  αθετησω   τον  λογο  μου.....

 

Προχθες   εβαλα   αγγελια  για   τρεις   επεξεργαστες   σε   χαμηλη   τιμη  και   αμεσα   εμφανιστηκαν    τρεις   καλοθελητες   συν   δυο 

 

αναπληρωματικοι....

 

Για   να   μην   γινει   χαμος   εκανα   την   μαλακια   και  εγραψα   "ΚΡΑΤΗΜΕΝΟΣ"   και  στους   τρεις!

 

Παρασκευη   και  σαββατο   που   ειχαμε    συμφωνησει   για   συνεννοηση   λακισαν   και  οι   πεντε!!!!!!

 

Με   φτηνες   δικαιολογιες  κιολας   για   να   μην  πω   θλιβερες......

 

Κι   εμεινα   με   τους   επεξεργαστες   στο  χερι.....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

αν δεν έστειλες τους επεξεργαστές και σε πρόλαβαν πριν το κάνεις ή πριν συναντηθείτε, δεν βλέπω κάτι κακό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν δεν έστειλες τους επεξεργαστές και σε πρόλαβαν πριν το κάνεις ή πριν συναντηθείτε, δεν βλέπω κάτι κακό...

 

Εγω   βλεπω  γιατι   γραφοντας   "κρατημενος"    εδιωξα   κοσμο.....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

αυτό ήταν δικό σου λάθος, μπορούσες να μην το γράψεις και κάθε pm που σου έρχόταν να έγραφες ότι είναι κρατημένο το προϊόν αλλά αν συμβεί κάτι έχει αυτό τον "αριθμό προτεραιότητας" έτσι ώστε να ξέρετε κι οι 2 με ποια σειρά έχουν έρθει τα pm...

 

 

αν άλλαζαν γνώμη αφού το είχες στείλει ή αφού είχες πάει στη συνάντηση είναι απολύτως κατανοητό και κατακριτέο, αλλά πριν? δεν υπογράφουν και κάποιο συμβόλαιο, εδώ σε κανονικά καταστήματα το κάνεις χωρίς συνέπειες και δεν σου λέει κανείς κάτι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτό ήταν δικό σου λάθος, μπορούσες να μην το γράψεις και κάθε pm που σου έρχόταν να έγραφες ότι είναι κρατημένο το προϊόν αλλά αν συμβεί κάτι έχει αυτό τον "αριθμό προτεραιότητας" έτσι ώστε να ξέρετε κι οι 2 με ποια σειρά έχουν έρθει τα pm...

 

 

αν άλλαζαν γνώμη αφού το είχες στείλει ή αφού είχες πάει στη συνάντηση είναι απολύτως κατανοητό και κατακριτέο, αλλά πριν? δεν υπογράφουν και κάποιο συμβόλαιο, εδώ σε κανονικά καταστήματα το κάνεις χωρίς συνέπειες και δεν σου λέει κανείς κάτι...

 

Συμφωνοι  δικο  μου   λαθος.

 

Αλλωστε   το  γραφω   κιολας  οτι  ηταν  μαλακια  μου.

 

Αλλα   φιλε   μου   οταν   σου   λεει   ο  αλλος   "δικος  μου"  προσπαθεις   να   εισαι   κυριος  οπως   εκανα   εγω   με  την  καρτα.

 

Δεν   ειναι   καταστημα   εδω   για   να   περιμενεις   αλλον  πελατη   να   μπει   εκθετοντας   προιοντα.

 

Εκτος   αυτου   ειπα   αντε   να   λακισουν  κανα   δυο....αλλα   και  οι   πεντε?????

 

Μαλλον   τοχουν  αναγαγει  σε   επαγγελμα....

 

Επισης   σημερα   μπορεις   νασαι   πολλα...  προεδρος, διευθυντης, αρχηγος...αλλα  το  δυσκολο   ειναι  νασαι  κυριος.

 

Τεσπα   παμε   γι  αλλα.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φαντασου ποσο αποφασισμενοι ηταν να αγορασουν τον συγκεκριμενο επεξεργαστη.

Απλα το δικος μου ειναι κατι σαν την κρατηση στο videoclub.Το οτι θες το εργο καβατζα δεν σημαινει οτι θα πας να το παραλαβεις κιολας, μπορει τελικα να πας για ποτακι  :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Επισης   σημερα   μπορεις   νασαι   πολλα...  προεδρος, διευθυντης, αρχηγος...αλλα  το  δυσκολο   ειναι  νασαι  κυριος.

είναι δικαίωμα του καθενός να αλλάζει γνώμη για οποιοδήποτε λόγο, τι να πουν κι εδώ πχ http://www.insomnia.gr/topic/528184-νέοι-κανόνες-σε-αγορές-από-e-shops-από-τις-13-ιουνίου/#entry53179201

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

είναι δικαίωμα του καθενός να αλλάζει γνώμη για οποιοδήποτε λόγο, τι να πουν κι εδώ πχ http://www.insomnia.gr/topic/528184-νέοι-κανόνες-σε-αγορές-από-e-shops-από-τις-13-ιουνίου/#entry53179201

 

Δικαιωμα   του   μπορει  ναναι   αλλα   δεν  ειναι   δικαιωμα   του   να   μου  τα   κανει  κουδουνια   εμενα   με   την   συμπεριφορα   του   και  την  αναποφασιστικοτητα   του....

Δεν   ειναι  μαγαζι  εδω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

αν νευριάζεις τόσο τότε να μην πουλάς, δεν μιλάμε ούτε για απάτη ούτε για λαμογιά τύπου δεν παραλαμβάνω δέμα, άλλαξε γνώμη και σε ειδοποίησε εγκαίρως πριν το στείλεις ή πριν πας σε συνάντηση...

 

τι άλλο να κάνει? να αγοράσει με το ζόρι για είσαι ok εσύ?

 

 

αν πούλαγες κάνα σπίτι και σου άλλαζε γνώμη τελευταία στιγμή πριν τα συμβόλαια, τι θα γινόταν? ούτε εκεί είσαι μαγαζί...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γι   αυτο   δινεις   παντα   προκαταβολη   στο  σπιτι   ωστε   αν  χασεις   τους   επομενους   που  ενδιαφερονται   ν  αποζημιωθεις  κρατωντας   την  προκαταβολη.

Οχι   παντα   βεβαια   αλλα   ισχυει   σε   πολλες   αγοραπωλησιες.

Δεν  μιλησα   για   απατη   η  λαμογια   αλλα   για   ανευθυνοτητα  και  περιπαιξιμο.

Απο   την   αλλη  ομως   πολλοι   παραπονιουντε   οτι  τελικα   ο  πωλητης   τοδωσε   αλλου......

Εχω   δει  αρκετες   αρνητικες   γι  αυτον  τον  λογο.

Τελος   παντων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

έχεις δει αρνητικές επειδή δεν έχουν πέσει αναφορές για να σβηστούν, αλλιώς οι κανόνες του forum δεν το επιτρέπουν...

 

επίσης, για να είμαστε δίκαιοι, ο συγκεκριμένος λόγος είναι για ουδέτερη, αρνητική θα ήταν αν άλλαζε γνώμη πχ αφού το έστελνες...

 

απλά πολλοί αγοραστές δεν θα είχαν πρόβλημα με την ουδέτερη αξιολόγηση γιατί τουλάχιστον σε πρόλαβε πριν το στείλεις, πράγμα το οποίο σε χαλάει γιατί ουσιαστιακά δεν αλλάζει κάτι στην "πρακτική" αξιοπιστία του...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το γράφω πρώτα εδώ, πριν υποβάλω ξεκάθαρη αρνητική αξιολόγηση. Αναφέρομαι σε αυτή την αγγελία : http://www.insomnia.gr/classifieds/mobile/motorolasmartphones/273604-motorola-moto-g-%CE%BC-%CE%B5%CF%80%CE%B5%CE%AF%CE%B3%CE%BF%CE%BD-%CE%BD%CE%B1-Στις2-5%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%89%CE%BD%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9-%CE%BC%CE%B1%CE%B6%CE%AF-%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CE%BF-%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%B1%CF%83/

/όπου είμαι ο αγοραστής, τα στοιχεία του οποίου έχασε ο πωλητής. Εν συντομία, 22/4 μετα από συνομιλία με τον πωλητή έκανα τραπεζική μεταφορά στο λογαριασμό που μου έδωσε, και περίμενα...και άρχισαν τα όργανα: 1) Χάνει τα στοιχεία μου. Του τα δίνω τηλεφωνικά και με μήνυμα.2) Με ενημερώνει στις 22/4 ότι το κινητό έχει ένα προβληματάκι και θα το πάει στο public για έλεγχο, καθότι δεν είναι σωστό να μου το δώσει έτσι. Παιρνούν οι μέρες και 24/4 τον ρωτάω τι έγινε(με μήνυμα, τηλέφωνο δεν σηκώνει) και μου απαντάει ότι 28 με 29/4  θα αποστείλει. 3) Στις 2/5 τον ρωτάω τι έγινε και μου απαντάει την επομένη( Σάββατο 3/5) ότι ο ίδιος ήταν στο Νοσοκομείο και ενδεχομένως θα κάνει αποστολή σήμερα, του εύχομαι περαστικά κι ότι περιμένω(όλα με μήνυμα). Δευτέρα (5/5) ρωτάω τι έγινε, χωρίς απάντηση. Τρίτη 6/5 στέλνω μήνυμα(καθότι κινητό δεν σηκώνει) ότι περιμένω ή το κινητό ή τα χρήματα πίσω. Μου απαντάει αμέσως ότι έχει δώσει το κινητό σε φίλο του να το στείλει κι ότι για τόσα χρήματα δεν τίθεται θέμα. Από τότε τίποτα. Τηλέφωνο δεν σηκώνει, ούτε έχω καμιά ειδοποίηση.

Όποιος δεν βαρέθηκε να διαβάσει το σεντόνι, ας πει τη γνώμη του. Έχουν περάσει 16 μέρες από τότε που έδωσα τα χρήματα και δεν  έχω πάρει τίποτα

Update.

Μου πήραν τηλέφωνο από τη γενική ταχυδρομική, προφανώς για τη παράδοση του τηλεφώνου. Εν τω μεταξύ είχα καταβάλει 10 ευρώ επιπλέον στον αποστολέα(130 το τηλέφωνο + 10 για μεταφορικά) ώστε να πληρώσει αυτός από εκεί τα ταχυδρομικά. Φυσικά μετά από όλα αυτά δεν το περίμενα να το κάνει. Κι όντως η χρέωση είναι σε μένα, στον παραλήπτη δλδ.  Δεν ξέρω αν θα δικαιολογηθεί, αλλά τώρα έχω ξεκάθαρη την αρνητική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...