Προς το περιεχόμενο

[SSD] Kingston V300 128GB - 60€ - Msystems [ΤΕΛΟΣ]


j0maK

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω στείλει e-mail και είμαι σε διαδικασία αναμονής... Ως την ποιο λογική λύση βρίσκω να μου δεχτούν την επιστροφή πλην όμως να μείνουν τα 60 ευρώ ως πιστωτικό στο κατάστημα τους... Οπότε πρέπει να βάλω και άλλα χρήματα από την τσέπη μου και να διαλέξω κάποιον.. Έχετε κάποια πρόταση; (Φαντάζομαι να μην είμαι off topic, αλλά πιστεύω είναι μια λύση που μπορεί να βοηθήσει πολλούς)

 

http://www.msystems.gr/index.php?category=2021

 

Βέβαια υπάρχει και η χειρότερη επιλογή, αλλά αυτήν την εξετάζουμε μετά την απάντησή τους...

 

Τα δικά μου νούμερα:

 

FRwz+

 

ΑΜΕΣΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ μέσα σε 15 λεπτά! Ενθαρρυντική μπορώ να πω...

Αναμένουμε λοιπόν ...

 

Hello Hackertom,

We have been following the conversation with attention and we understand your concerns, which is why we involved our R&D department, who provided us with the explanation below. Please feel free to use the email provided. 

Kingston PR Team

 

"We understand that not all bench-marking utilities provide consistent results with our V300 SSD. This is caused by differences in the behaviour of the MLC NAND flash component that may be used in the SSD and differences in the workload used by the bench-marking utilities. All V300s are designed with the LSI SandForce 2281 SATA 6GB/s controller and should reach our out-of-box advertised read/write speed of 450MB/s in a SATAIII (6Gbps) port in AHCI mode tested with ATTO Benchmark 2.41.

We are here to help and would like to have a more direct discussion about the issues experienced with the V300 SSD.

Please contact our Technical Support team in order for us to collect further details about your experience with the V300 SSD.

Please email us at [email protected] so that we can find a mutually acceptable resolution."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 241
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Φίλε μου αν δεν έβλεπα ξινίλα από τον υπάλληλο ίσως και να έγραφα τα καλύτερα για το Msystems.

Δεν το κάνω όμως γιατί αφενός μεν σχεδόν ένοιωσα λαμόγιο που ζήτησα αντικατάσταση με άλλο προϊόν,και δεύτερον δεν ξέρω τί θα συνέβαινε αν ζητούσα τα χρήματα μου πίσω.

Για αυτό έγραψα λίγα. Έπραξε ως όφειλε ως κατάστημα και μέχρι εκεί.

Δεν κατάλαβα όμως γιατί θα πρέπει να χειροκροτάμε όσους κάνουν όπως πρέπει την δουλειά τους.

Σίγουρα θα τους προτιμήσω στο μέλλον αλλά με μια επιφύλαξη πάντα.

 

Sent from my iPhone

 

Η ξινιλα μπορει να ειχε να κανει με την ολη φαση και οχι εσενα προσωπικα. Και αυτο που τους ετυχε ειναι αρκετα βαρυ.

 

Ποιον ειδες να γραφει για χειροκροτηματα; Αλλα αφου κανουν την δουλεια τους οπως πρεπει σε αντιθεση με αλλους και αν μαθουμε οτι η kingston δεν τους καλυψε θεωρω δικαιο να τους προτιμησουμε σε καποια αλλη περιπτωση εστω και αν ειναι λιγο πιο ακριβοι. Τουλαχιστον εγω ετσι το βλεπω.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Φίλε μου αν δεν έβλεπα ξινίλα από τον υπάλληλο ίσως και να έγραφα τα καλύτερα για το Msystems.

Δεν το κάνω όμως γιατί αφενός μεν σχεδόν ένοιωσα λαμόγιο που ζήτησα αντικατάσταση με άλλο προϊόν,και δεύτερον δεν ξέρω τί θα συνέβαινε αν ζητούσα τα χρήματα μου πίσω.

Για αυτό έγραψα λίγα. Έπραξε ως όφειλε ως κατάστημα και μέχρι εκεί.

Δεν κατάλαβα όμως γιατί θα πρέπει να χειροκροτάμε όσους κάνουν όπως πρέπει την δουλειά τους.

Σίγουρα θα τους προτιμήσω στο μέλλον αλλά με μια επιφύλαξη πάντα.

 

Sent from my iPhone

 

Η ξινιλα μπορει να ειχε να κανει με την ολη φαση και οχι εσενα προσωπικα. Και αυτο που τους ετυχε ειναι αρκετα βαρυ.

 

Ποιον ειδες να γραφει για χειροκροτηματα; Αλλα αφου κανουν την δουλεια τους οπως πρεπει σε αντιθεση με αλλους και αν μαθουμε οτι η kingston δεν τους καλυψε θεωρω δικαιο να τους προτιμησουμε σε καποια αλλη περιπτωση εστω και αν ειναι λιγο πιο ακριβοι. Τουλαχιστον εγω ετσι το βλεπω.

Βέβαια, εδώ που τα λέμε, δεν είδα να έχουν αποσύρει τους συγκεκριμένους από το κατάστημα.

Αν κάτι θα άξιζε συγχαρητήρια θα ήταν να πακετάρει όλη την παρτίδα και να την τρίψει στην μούρη της Kingston μέσω του επίσημου αντιπρόσωπου της στην Ελλάδα.

Ή το ίδιο το κατάστημα να προβεί σε διορθωτικές κινήσεις από την πλευρά του.

Το αναμασάει τα οποία λεγόμενα της Kingston με σκοπό να αποτρέψει την επιστροφή δεν αξίζει παλαμάκια.

 

Συνεπώς χαλαρώστε, σεβαστείτε πως το κατάστημα ενδέχεται να πήγε για μαλλί και βγαίνει κουρεμένο, αλλά ο καταναλωτής δεν φέρει ουδεμία ευθύνη.

 

Παλαμάκια εκεί που πρέπει και όταν πρέπει.

 

Sent from my iPhone

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Hello Hackertom,

We have been following the conversation with attention and we understand your concerns, which is why we involved our R&D department, who provided us with the explanation below. Please feel free to use the email provided. 

Kingston PR Team

 

"We understand that not all bench-marking utilities provide consistent results with our V300 SSD. This is caused by differences in the behaviour of the MLC NAND flash component that may be used in the SSD and differences in the workload used by the bench-marking utilities. All V300s are designed with the LSI SandForce 2281 SATA 6GB/s controller and should reach our out-of-box advertised read/write speed of 450MB/s in a SATAIII (6Gbps) port in AHCI mode tested with ATTO Benchmark 2.41.

We are here to help and would like to have a more direct discussion about the issues experienced with the V300 SSD.

Please contact our Technical Support team in order for us to collect further details about your experience with the V300 SSD.

Please email us at [email protected] so that we can find a mutually acceptable resolution."

Αυτά είναι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είδαν το hacker μπροστά από το όνομά σου hackertom και είπαν να τα έχουν καλά μαζί σου :-) .  Μας τρολάρει κάποιος;

Πάντως από eshop παρέλαβαν και από αύριο αρχίζουν οι αποστολές. Περιμένουμε μήνυμα λοιπόν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Hello Hackertom,

We have been following the conversation with attention and we understand your concerns, which is why we involved our R&D department, who provided us with the explanation below. Please feel free to use the email provided.

Kingston PR Team

 

"We understand that not all bench-marking utilities provide consistent results with our V300 SSD. This is caused by differences in the behaviour of the MLC NAND flash component that may be used in the SSD and differences in the workload used by the bench-marking utilities. All V300s are designed with the LSI SandForce 2281 SATA 6GB/s controller and should reach our out-of-box advertised read/write speed of 450MB/s in a SATAIII (6Gbps) port in AHCI mode tested with ATTO Benchmark 2.41.

We are here to help and would like to have a more direct discussion about the issues experienced with the V300 SSD.

Please contact our Technical Support team in order for us to collect further details about your experience with the V300 SSD.

Please email us at [email protected] so that we can find a mutually acceptable resolution."

Αυτά είναι...

Ρώτησε τους πως εξηγούν το γεγονός πως ίδια μοντέλα με διαφορετικό firmware βγάζουν άλλα μακράν καλύτερα αποτελέσματα σε non ATTO benches; Sent from my iPhone
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Ρώτησε τους πως εξηγούν το γεγονός πως ίδια μοντέλα με διαφορετικό firmware βγάζουν άλλα μακράν καλύτερα αποτελέσματα σε non ATTO benches; Sent from my iPhone

από Αγγλικά δεν... ε?

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το μνμα της υποτιθεμενης kingston παντως εχει το στανταρτ εταιρικο υφος κ μου κανει εντυπωση (αν οντως ειναι αληθινο) οτι εφτασε στα αυτια τους κ οτι μαλιστα απαντανε σε ενα φορουμ εστω κ με μισες αληθειες

 

οπως σας εξηγησε ενα παλικαρι παραπανω δεν ειναι θεμα firmware αλλα ποιοτητας μνημης,δλδ σε καποιες παρτιδες εβαλαν φτηνοντερη μνημη στους δισκους με αποτελεσμα ο ιδιος δισκος αλλοτε να γραφει νορμαλ τιμες στα μπεντσμαρκς κ αλλοτε ο ιδιος δισκος με την κακη ομως μνημη να σερνεται

 

για αυτο ειπα παραπανω οτι ειναι λιγο τζογος τι θα σου κατσει αν αγορασεις V300 και εντελως απαραδεκτο απο μια εταιρεια σαν την kingston

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Hello Hackertom,

We have been following the conversation with attention and we understand your concerns, which is why we involved our R&D department, who provided us with the explanation below. Please feel free to use the email provided. 

Kingston PR Team

 

.

.

.

Συγνώμη αλλά τι απάντηση είναι αυτή;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου αν δεν έβλεπα ξινίλα από τον υπάλληλο ίσως και να έγραφα τα καλύτερα για το Msystems.

Δεν το κάνω όμως γιατί αφενός μεν σχεδόν ένοιωσα λαμόγιο που ζήτησα αντικατάσταση με άλλο προϊόν,και δεύτερον δεν ξέρω τί θα συνέβαινε αν ζητούσα τα χρήματα μου πίσω.

Για αυτό έγραψα λίγα. Έπραξε ως όφειλε ως κατάστημα και μέχρι εκεί.

Δεν κατάλαβα όμως γιατί θα πρέπει να χειροκροτάμε όσους κάνουν όπως πρέπει την δουλειά τους.

Σίγουρα θα τους προτιμήσω στο μέλλον αλλά με μια επιφύλαξη πάντα.

 

Sent from my iPhone

 

Φιλε Νικο, σου εξηγησα, αλλα αγνοησες, οτι δεν εκαναν απλως τη δουλεια τους.

Αν οποιοσδηποτε επεστρεφε ανοιγμενο προιον στο πλαισιο ή αλλο μαγαζι, χωρις

εμφανες προβλημα, θα τον εστελναν στον αγυριστο και ακομα παραπερα.

Στα μουτρα του θα γελαγαν με την απαιτηση και μονο.

Αν αυτο το προτιμας απο την ξινιλα fine by me. Εγω τους το επεστρεψα κλειστο

και προφανως δεν θεωρω οτι στην περιπτωση μου τους αξιζει καποιος επαινος.

Αλλα αν μου βρεις αλλο μαγαζι που δεχεται επιστροφη ανοιγμενου δισκου, ο οποιος

δουλευει, να μου το πεις να πηγαινω να ψωνιζω.

Βέβαια, εδώ που τα λέμε, δεν είδα να έχουν αποσύρει τους συγκεκριμένους από το κατάστημα.

Αν κάτι θα άξιζε συγχαρητήρια θα ήταν να πακετάρει όλη την παρτίδα και να την τρίψει στην μούρη της Kingston μέσω του επίσημου αντιπρόσωπου της στην Ελλάδα.

Ή το ίδιο το κατάστημα να προβεί σε διορθωτικές κινήσεις από την πλευρά του.

Το αναμασάει τα οποία λεγόμενα της Kingston με σκοπό να αποτρέψει την επιστροφή δεν αξίζει παλαμάκια.

 

Συνεπώς χαλαρώστε, σεβαστείτε πως το κατάστημα ενδέχεται να πήγε για μαλλί και βγαίνει κουρεμένο, αλλά ο καταναλωτής δεν φέρει ουδεμία ευθύνη.

 

Παλαμάκια εκεί που πρέπει και όταν πρέπει.

 

Sent from my iPhone

 

Παλαμακια μπορει να μην αξιζει και ευχαριστουμε που ενδιαφερεσαι για το ποσο χαλαροι ειμαστε...

ομως προκαλω οποιονδηποτε να παρει τον ιδιο δισκο απο αλλο μαγαζι, να τον ανοιξει και

μετα να επιχειρησει να τον επιστρεψει με τη δικαιολογια οτι δεν ειναι τοσο γρηγορος οσο τον ηθελε.

Θα γελασει και το ποικιλλοχρωμο αμνοεριφιο.

 

Προσοχη! Δεν λεω οτι το μαγαζι θα εχει δικιο και ο πελατης αδικο.

Λεω τι θα γινει...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α.

 

Βέβαια, εδώ που τα λέμε, δεν είδα να έχουν αποσύρει τους συγκεκριμένους από το κατάστημα.
Αν κάτι θα άξιζε συγχαρητήρια θα ήταν να πακετάρει όλη την παρτίδα και να την τρίψει στην μούρη της Kingston μέσω του επίσημου αντιπρόσωπου της στην Ελλάδα.
Ή το ίδιο το κατάστημα να προβεί σε διορθωτικές κινήσεις από την πλευρά του
.
Το αναμασάει τα οποία λεγόμενα της Kingston με σκοπό να αποτρέψει την επιστροφή δεν αξίζει παλαμάκια.

Συνεπώς χαλαρώστε, σεβαστείτε πως το κατάστημα ενδέχεται να πήγε για μαλλί και βγαίνει κουρεμένο, αλλά ο καταναλωτής δεν φέρει ουδεμία ευθύνη.

Παλαμάκια εκεί που πρέπει και όταν πρέπει.

Sent from my iPhone

 

 

Β.

 

Πριν από λίγο τον αντικατέστησα και εγώ με τον 840 Evo της Samsung ίδιας χωρητικότητας.
Μπορεί το κλίμα να μην ήταν "Βεβαίως, κανένα απολύτως πρόβλημα! Ελάτε να σας πιστώσουμε ή να σας αντικαταστήσουμε το προϊόν κλπ" αλλά η δουλειά έγινε.

Ειναι προφανώς εκνευρισμένοι με το θέμα.
Μου ανέφερε πως είναι σε επικοινωνία με την Kingston η οποία δεν το αναγνωρίζει ως πρόβλημα.
Του εξήγησα πως το ίδιο μοντέλο με άλλο firmware και IC's βγάζει άλλα νούμερα, αναφέροντας του την σειρά 505.

Αυτά τα ολίγα από εμένα.

Sent from my iPhone

 

 

Γ.

 

Φίλε μου αν δεν έβλεπα ξινίλα από τον υπάλληλο ίσως και να έγραφα τα καλύτερα για το Msystems.
Δεν το κάνω όμως γιατί αφενός μεν σχεδόν ένοιωσα λαμόγιο που ζήτησα αντικατάσταση με άλλο προϊόν,και δεύτερον δεν ξέρω τί θα συνέβαινε αν ζητούσα τα χρήματα μου πίσω.
Για αυτό έγραψα λίγα. Έπραξε ως όφειλε ως κατάστημα και μέχρι εκεί.
Δεν κατάλαβα όμως γιατί θα πρέπει να χειροκροτάμε όσους κάνουν όπως πρέπει την δουλειά τους.
Σίγουρα θα τους προτιμήσω στο μέλλον αλλά με μια επιφύλαξη πάντα.

Sent from my iPhone

 

 

 

kosh #1

 

 

Φιλε Νικο, σου εξηγησα, αλλα αγνοησες, οτι δεν εκαναν απλως τη δουλεια τους.

Αν οποιοσδηποτε επεστρεφε ανοιγμενο προιον στο πλαισιο ή αλλο μαγαζι, χωρις

εμφανες προβλημα, θα τον εστελναν στον αγυριστο και ακομα παραπερα.

Στα μουτρα του θα γελαγαν με την απαιτηση και μονο.

Αν αυτο το προτιμας απο την ξινιλα fine by me. Εγω τους το επεστρεψα κλειστο

και προφανως δεν θεωρω οτι στην περιπτωση μου τους αξιζει καποιος επαινος.

Αλλα αν μου βρεις αλλο μαγαζι που δεχεται επιστροφη ανοιγμενου δισκου, ο οποιος

δουλευει, να μου το πεις να πηγαινω να ψωνιζω.

 

 

Φαίνεται δεν με διαβάζεις, παρόλα ταύτα μου απευθύνεσαι και προσωπικά.

 

Το λοιπόν kosh,

 

Δεν προτιμώ κανένα από τα δύο. Απλό.

Και δεν σκέφτομαι ποτέ με την λογική " το μή χείρον βέλτιστον ".

 

Αν ίσχυε το Α θα ψώνιζα μόνο από εκεί αφού χτυπούσα tatoo "M-Systems rulez!".

Επειδή όμως ισχύει το Β και το Γ, τότε απλά έκαναν αυτό που έπρεπε.

 

Νομίζω πως λέμε τα ίδια και τα ίδια. Άλλωστε το είπα πως θα ξαναεπισκεφθώ το κατάστημα για μελλοντικές αγορές αν και μακριά μου, αλλά έχω τις επιφυλάξεις μου (όπως τις έχω άλλωστε με κάθε κατάστημα).

 

Ειλικρινά, μην δημιουργείτε θέμα χωρίς να υπάρχει.

 
kosh #2

Αλλα αν μου βρεις αλλο μαγαζι που δεχεται επιστροφη ανοιγμενου δισκου, ο οποιος

δουλευει, να μου το πεις να πηγαινω να ψωνιζω.

 

 

 

Ο δίσκος είναι ανοιγμένος γιατί αφού δούλεψε, διαπιστώθηκε πως δεν δουλεύει όπως θα έπρεπε.

Συνεπώς δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες του καταναλωτή κλπ κλπ.

Αυτό έλειπε, ό,τι ανοίγεις να το παντρεύεσαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα. 

Λοιπόν παιδιά sorry που θα ξαναϋποβάλω την ερώτησή μου, αλλά δεν γίνεται διαφορετικά. Στο συγκεκριμένο topic οι πρώτες 2 σελίδες γράφτηκαν για την πολύ καλή προσφορά που ήταν ο δίσκος και οι υπόλοιπες 15 μέχρι στιγμής(και θα συνεχίσει) για τη κουταμάρα που κάναμε και τον αγοράσαμε. Για να μην παρεξηγηθώ δεν λέω πως κακώς έχει γίνει, ίσα - ίσα που έτσι έπρεπε και ευτυχώς που υπήρξαν άτομα πιο ψαγμένα και μας διαφώτισαν και εμάς.

Τον συγκεκριμένο δίσκο τον αγόρασα αποκλειστικά για το netbook. Έχω το .Link.png Site: συγκεκριμένο . Παρακαλώ πολύ κάποιον ο οποίος ξέρει από ssd, να μου πει αν ο συγκεκριμένος κάνει για το netbook. Ξέρω πως ούτως ή άλλως δεν πρόκειται να δω τρελές ταχύτητες γιατί ούτως ή άλλως η συνδεσμολογία θα είναι sata II στη καλύτερη. Επιπλέον και τον samsung αν αγοράσω, που αντιπροτείνετε οι περισσότεροι πιθανότατα να μη δω καμία διαφορά στο συγκεκριμένο σύστημα. Ο οποίος κοστίζει 20 ευρώ παραπάνω και σαφέστατα δεν είναι προσφορά. Εμένα όμως αυτό που με προβληματίζει περισσότερο, είναι αν έχει κανένα πρόβλημα σωστής λειτουργίας. Δηλαδή αν υπάρχει έστω και μικρή πιθανότητα να κρασάρει-χαλάσει, λόγο των ότι να'ναι εξαρτημάτων που έχουν βάλει στο δίσκο. Όποιος γνωρίζει ας διαφωτίσει και εμάς τους άσχετους...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα. 

Λοιπόν παιδιά sorry που θα ξαναϋποβάλω την ερώτησή μου, αλλά δεν γίνεται διαφορετικά. Στο συγκεκριμένο topic οι πρώτες 2 σελίδες γράφτηκαν για την πολύ καλή προσφορά που ήταν ο δίσκος και οι υπόλοιπες 15 μέχρι στιγμής(και θα συνεχίσει) για τη κουταμάρα που κάναμε και τον αγοράσαμε. Για να μην παρεξηγηθώ δεν λέω πως κακώς έχει γίνει, ίσα - ίσα που έτσι έπρεπε και ευτυχώς που υπήρξαν άτομα πιο ψαγμένα και μας διαφώτισαν και εμάς.

Τον συγκεκριμένο δίσκο τον αγόρασα αποκλειστικά για το netbook. Έχω το .Link.png Site: συγκεκριμένο . Παρακαλώ πολύ κάποιον ο οποίος ξέρει από ssd, να μου πει αν ο συγκεκριμένος κάνει για το netbook. Ξέρω πως ούτως ή άλλως δεν πρόκειται να δω τρελές ταχύτητες γιατί ούτως ή άλλως η συνδεσμολογία θα είναι sata II στη καλύτερη. Επιπλέον και τον samsung αν αγοράσω, που αντιπροτείνετε οι περισσότεροι πιθανότατα να μη δω καμία διαφορά στο συγκεκριμένο σύστημα. Ο οποίος κοστίζει 20 ευρώ παραπάνω και σαφέστατα δεν είναι προσφορά. Εμένα όμως αυτό που με προβληματίζει περισσότερο, είναι αν έχει κανένα πρόβλημα σωστής λειτουργίας. Δηλαδή αν υπάρχει έστω και μικρή πιθανότητα να κρασάρει-χαλάσει, λόγο των ότι να'ναι εξαρτημάτων που έχουν βάλει στο δίσκο. Όποιος γνωρίζει ας διαφωτίσει και εμάς τους άσχετους...

 

Σε netbook δεν θα δεις διαφορά.

Απλά και  μόνο για το ενδεχόμενο στο μέλλον να θες να το βάλεις σε "σοβαρότερο" μηχάνημα, είναι κρίμα να είσαι τώρα με ταχύτητες 3ετίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε netbook δεν θα δεις διαφορά.

Απλά και  μόνο για το ενδεχόμενο στο μέλλον να θες να το βάλεις σε "σοβαρότερο" μηχάνημα, είναι κρίμα να είσαι τώρα με ταχύτητες 3ετίας.

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. 

Όχι δεν πρόκειται να μπει σε άλλο μηχάνημα. Οι σταθεροί είναι κομπλέ. Αυτός προοριζόταν αποκλειστικά για το netbook. Αν μπορείς πες μου αν τελικά το πρόβλημα αφορά μόνο τη ταχύτητα, ή υπάρχει και πιθανότητα να χαλάσει και να χαθούν τα δεδομένα. Δεν ζητάω να γίνεις μέντιουμ, απλά θέλω να πω, αν λόγο του συγκεκριμένου προβλήματος, υπάρχουν αυξημένες πιθανότητες απ'ότι σε έναν άλλον ssd.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...