Προς το περιεχόμενο

Darkest Dungeon


chek2fire

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν το υποτιμώ σίγουρα. Εχω ορισμένους ήρωες που τους έχω ειδικά φτιαγμένους για crit damage (jester και highway man) και σε συνδυασμό με τα buffs το crit φτάνει σε επίπεδα της τάξης του 22%+ για τους συγκεκριμένους χαρακτήρες. Επίσης κλειδώνω απευθείας σε αυτούς quirk αν κερδίσω +crit και αφαιρώ σαν διάολο τα quirk με -crit καθώς το θεωρώ αρκετά σημαντικό και για τα heals επίσης. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 694
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αρκετές αλλαγές με το νέο balancing patch το οποίο γίνεται deploy σήμερα (λογικά μαζί με το νέο DLC):

 

Απο το πιο κάτω overview, βλέπω αλλαγές στο to-hit chance (χαμηλότερο), τον τρόπο που δουλεύουν τα buffs (βελτίωση καθώς "κερδίζουμε" ένα tick στα 2-turn duration buffs), critical chance (βελτιωμένο για χαρακτήρες αλλά και τέρατα), το utility των virtue (κάνουν πλέον expire αν με κάποιο τρόπο το stress ανεβεί ξανά στα 200), intentional stalling στο τέλος της μάχης (μειωμένο stun utility και "νέο" stall detection mechanic), αλλαγές στο scouting (minor nerfs), μείωση των stats στα champion level monsters (lv.5-6 αν δεν κάνω λάθος) και ελαφρό tweak στα veteran level monsters (λιγότερο health αλλά ψηλότερο crit/damage).

Επίσης αλλαγές στους individual heroes πέραν του crit chance, ορισμένα abilities τώρα είναι usable απο περισσότερες θέσεις (π.χ. το Finale του Jester τώρα γίνεται activate απο τις θέσεις 1 και 2, το Dazzling Light της Vestal απο θέσεις 3, 4 και 2), οι Abominations μπορούν να μπαίνουν στο ίδιο party με religious characters (Vestal, Templar) και γενικά περισσότερες επιλογές/ελευθερία στο party setup (αν και πέσανε και ορισμένα βαρβάτα nerf, όπως για παράδειγμα στον Occultist).

 

 

Steam, GOG, Humble release on June 19th.
Other platforms to follow when Color of Madness DLC releases on them.

 

THE MUSKETEER!

First, a bonus! As many of you know, we created a Musketeer class (a mirror skin of Arbalest), and this class was a Kickstarter exclusive for two years. We’ve decided to now release the Musketeer for free to all owners of the game. It’s a “FreeLC”, meaning you just have to download the DLC and add it to the game.

Classes:

Every class’ combat and camping skills have been examined and refined, looking for weak or questionable skills or correcting some balance issues. It’s important to us that each class has a role or roles that make them useful. Our goal is never to make each class equally useful in each situation. As long as there is a moment in the game where you think “I really want a <classname> for this”, that’s a win in our eyes.

“Critsmas”
Critical hits are an exciting part of the game. However, many crit values and buffs were, mathematically speaking (“Expected Value”), not as useful as many straight dmg buffs.

 

So, we went through and increased a lot of hero crits, crit buffs, and crit trinkets to narrow this gap. A crit strategy is always going to be spikier in terms of variance than a straight dmg strategy, but the point is we want them both to be quite useful. It’s kind of like the Occultist vs Vestal philosophy of healing!


Monsters had crits increase too, but on the whole, heroes benefited much more from this change, ESPECIALLY when you consider….

 

NEW MECHANIC: Crit Buffs!

This is an all new addition. Now, when your hero lands a critical hit, it will proc a temporary self-buff that is thematically tied to the class! For example, Plague Doctor will get a boost to Blight Chance %, whereas the Vestal will get a boost to heal skills.

 

Merry Critsmas!

 

Buff Durations Increased and Buff “Ticking” Moved to End of Round

Buffs ticking at round/turn start means offensive buffs effectively only have 2 rounds of usage whereas defensive buffs have 3. The difference is less important than the fact that many offensive buffs are not worth using compared to just doing a damaging attack. Adding 1 duration to offensive buffs changes the math enough to make them more compelling. Similarly, debuffing enemy ACC or DMG effectively only benefits you for 2 attacks. SPD buffs are unaffected by this, and defensive buffs are affected based on turn order but far less affected than offensive ones.
 

Changes:

  • Buff timers now tick at the end of combatant turns instead of the beginning. Added +1 duration to PERFORMER buffs to account for an immediate decrement after the buff is cast. For a given duration, this means offensive buffs and debuffs now effectively last 1 more turn.


 

Virtues Can Expire

When a hero becomes Virtued, their stress drops significantly. If their stress manages to climb to a full 200 (filling the meter twice), the Virtue will go away and the hero will find themselves unvirtued, with 0 stress again.

 

Previously, Virtues couldn’t expire in this way. We wanted to add a small amount of pressure to still manage the stress on that hero even when Virtued. Practically, this should only really affect “Endless Mode” in Color of Madness DLC, but it is possible now that you might lose a Virtue during the course of a quest if you aren’t paying attention to that hero’s stress.

We still intend for Virtues to be a big, exciting moment that can mean the difference between success and failure of a quest.

 

We also tuned Stalwart and Courageous a bit:

  • Stalwart is now focused on survivability. Hero gets a buff to PROT and Deathblow resist.

  • Courageous now carries a stress resist buff and a small SPD buff.

 

“Always Hit” Threshold changed from 90 to 95

This one is deep under the hood, but the current “Always Hit” cutoff of 90% was intended to reduce some of the whiffing early on, but this was before the great ACC Inflation Patch of 2016 or 2017.

 

Changing this cutoff to 95 means that you are not “guaranteed” a hit unless your resulting Accuracy (ACC - DEF) is 95 instead of 90. This helps ensure that ACC buffs and trinkets are more useful.

 

Stuns

Stuns can at times break the game and are the source of much of the stalling and abuse meta. Stun Chance and SPD become the best stats in the game to stack for combat as a pure denial tactic.

 

The Stun recovery buff that is granted to combatants after being stunned once was increased, to further help prevent successive stuns.


Stun %s were reviewed and adjusted on some skills.

 

Stall Detection Improvements:

Additional logic has been added to try to better detect when players are “stalling” (intentionally keeping weak monsters alive to heal up while they struggle). Darkest Dungeon is a world of constant peril and mortality--toying with monsters is against our philosophy of what an adventurer would do when the threat of death is ever constant. :)

 

Scouting

As a whole, we had to nerf scouting buffs and chances a fair bit, as it was overtuned and allowing players to reliably avoid many encounters. We want scouting to be a great benefit, but not quite as powerful as before.

 

Monster AI Improvements

Various improvements and bug fixes to monster brains.

 

Monster Powerscaling:

Smoothed out some powerscaling factors for Veteran and Champion level monsters for more
consistency across stat blocks.

 

  • Veteran monsters will now have slightly less HP and DOD, but slightly increased DMG and CRIT.

  • Champion monsters will now be slightly weaker across the board.

 

 

 

Επεξ/σία από Greygore
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελάχιστα από τα όσα διάβασα μου αρέσουν, τα περισσότερα δε μου αρέσουν και ορισμένα με αφήνουν αδιάφορο. Αυτά που θεωρώ εγώ προβλήματα του παιχνιδιού δεν αντιμετωπίζονται (Death blow checks πχ) και αλλάζουν αρκετά την ισορροπία στις classes. Το ότι ο Abomination πάει με όλους τους χαρακτήρες με βολεύει αρκετά αλλά δε μου αρέσει τόσο σαν αλλαγή, ο Occultist καταστρέφεται και γενικά οι αλλαγές περισσότερο με απωθούν παρά με ελκύουν. Θα αποφύγω να βάλω το patch και για το νέο DLC βλέπουμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Το έχουν ξεφτυλίσει με το τι θεωρούν "stalling", πάντως.

Δεν ξέρω πού νομίζουν ότι απευθύνεται το patch, πάντως αμφιβάλλω αν θα προσελκύσουν νέους παίκτες έτσι.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, Snoob είπε

Το έχουν ξεφτυλίσει με το τι θεωρούν "stalling", πάντως.

Δεν ξέρω πού νομίζουν ότι απευθύνεται το patch, πάντως αμφιβάλλω αν θα προσελκύσουν νέους παίκτες έτσι.

Βασικά αυτό ακριβώς. Περισσότερο ανακατεύουν την τράπουλα για τους παλιούς, ίσως και εν όψει νέων mechanics, παρά προσφέρουν ουσιαστικές βελτιώσεις. Η γνώμη μου είναι πως ανακατεύονται με πράγματα που δε χρειάζονται βελτίωση (το παιχνίδι είναι γενικά ισορροπημένο) και αφήνουν στην άκρη θέματα σχεδιασμού, όπως το ρημάδι το παράλληλο grind, την απώλεια trinkets και το "πειραγμένο" RNG σε αρκετά σημεία.

Δε βλέπω λόγο για όλα αυτά. Θα χαιρόμουν πολύ περισσότερο αν έβαζαν 2 - 3 νέους εχθρούς και νέα mechanics στα 4 αρχικά μπουντρούμια, που τα έχει βαρεθεί η ψυχή μας, παρά την επανεφεύρεση του παιχνιδιού που προσπαθούν τώρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 8 μήνες μετά...
  • Super Moderators

Χάρηκα με το trailer, αλλά μέχρι να μάθουμε περισσότερα πράγματα για το πώς σκοπεύουν να προσεγγίσουν το παιχνίδι, δεν μπορώ να είμαι αισιόδοξος: το Darkest Dungeon (που το στήριξα χοντρά από το KS) έχει πολύ μέτριο ιστορικό στα updates και τις υποτιθέμενες "βελτιώσεις" που αυτά εισήγαγαν.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

παιδια επειδη το βλεπω στο steam στα 5.50 ευρα...και λεω να το παρω...ποια dlc δεν αξιζουν κατα την γνωμη σας?

ή ειναι ολα μετρια? o shieldbreaker ειναι καλος νομιζω right?

 

Επεξ/σία από panagiotis54
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, panagiotis54 είπε

παιδια επειδη το βλεπω στο steam στα 5.50 ευρα...και λεω να το παρω...ποια dlc δεν αξιζουν κατα την γνωμη σας?

ή ειναι ολα μετρια? o shieldbreaker ειναι καλος νομιζω right?

Ξεκινά με το βασικό παιχνίδι πρώτα imho και μετά βλέπεις με ποιο dlc θα ασχοληθείς 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το παιχνιδι το εχω παιξει ηδη απλα χωρις dlc χωρις τιποτα...απλα το ανακαλυψα πολυ αργα πριν 1 μηνα κατι τετοιο

οποτε απο dlc αξιζει κατι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, panagiotis54 είπε

το παιχνιδι το εχω παιξει ηδη απλα χωρις dlc χωρις τιποτα...απλα το ανακαλυψα πολυ αργα πριν 1 μηνα κατι τετοιο

οποτε απο dlc αξιζει κατι?

Shieldbreaker όχι imho, το crimson το κάνει πολύ complex παραπάνω απ όσο πρέπει γι αυτό λέω καλύτερα να τελειώσεις το βασικό παιχνίδι. Περίμενε να σε πουν κ άλλα μέλη τις γνώμες τους 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Παιδιά επειδή με ψήνει το συγκεκριμένο παιχνιδάκι από ότι έχω δεί το gameplay λίγο αξίζει να το δοκιμάσω στα 7 και κάτι που παίζει ?

Υ.Γ : Το πήρα τελικά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...