Προς το περιεχόμενο

Darkest Dungeon


chek2fire

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Btw όπως είχα προβλέψει to breakthrough έφαγε nerf και τώρα η hellion τρώει debuff αφού το usarei όπως το barbaric yawp. Good thing i use all the classes :-D

 

edit

- Heroes don't like it when you prolong combat unnecessarily

Αυτό τώρα τι σημαίνει no moar stress/hp healing στο τέλος? Damn

Επεξ/σία από ilos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Δεν το χρησιμοποιούσα ιδιαίτερα το breakthrough, δεν είχε κάποια ποινή στο dmg; Δε θυμάμαι σίγουρα. Yawp, bleed κυρίως. Το debuff δε με πειράζει, πάντως, αν πιάσει το Yawp μπλοκάρει τους δύο μπροστινούς και τρώνε θέρισμα οι πίσω από τη λατρεμένη grave robber.

 

Υποψιάζομαι πως ο leper θα είναι χρήσιμος στη hag, η πρώτη με δυσκόλεψε πολύ, χρειάστηκα crit στο τέλος για να μη χάσω την plague doctor που την πέταγε συνέχεια στη μαρμίτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πολύ ωραίο το lets play σου. Μια πρόταση μόνο, ανέβασε τον ήχο της φωνής σου ή χαμήλωσε του παιχνιδιού λίγο

 

Thanks a lot man :) Τώρα κάνω upload το επόμενο βίντεο που πήγα στην Hag χωρίς να ξέρω τι να περιμένω. Τι έγινε; Θα δείτε στην πορεία (μουχαχα) :P

 

Το ξέρω ότι ήταν πολύ χαμηλά, στις 4 το πρωί έκανα το record ο τρελός και δεν γκάριζα. Στο επόμενο ψιλογκαρίζω, ελπίζω στο 3το να βρω το balance :unsure: .

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Διαβάζω τις αλλαγές και πολύ φοβάμαι ότι, παρότι δε βασιζόμουν ιδιαίτερα στις hellion, θα έχω πρόβλημα με το nerf του stun και την ποινή (δε διευκρινίζουν οι devs τι είδους, στρες φαντάζομαι) όταν παρατείνεται "άσκοπα" η μάχη.

 

Ας δώσουν τουλάχιστον κάποιο σοβαρό healing στη vestal, με τα 7αρια όταν σκάνε τα crits απανωτά, δε γίνεται δουλειά. Ευτυχώς έστρωσαν λίγο την plague doctor.

 

Τα εξαιρετικά νέα για μένα είναι ότι η αγαπημένη grave robber βγαίνει ενισχυμένη από αυτό το update.

 

Με βλέπω να ξεκινάω νέο παιχνίδι για να δω πώς λειτουργούν πρακτικά οι αλλαγές, προτού ρισκάρω τους βετεράνους μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Φοβάμαι πως τα έκαναν μαντάρα με αυτό το patch.

 

Έχω πάρει 2 φορές ποινή (+15 stress) στον τρίτο γύρο της μάχης γιατί αντί με τη vestal να σκοτώσω τον τελευταίο αντίπαλο, έκανα heal.

 

Ουσιαστικά, δηλαδή, το healing και όλα τα stress heal τιμωρούνται, αφού "καθυστερείς". Και ποια είναι η εναλλακτική; Να πας σακατεμένος στην επόμενη μάχη.

 

Και να πεις ότι ο ενάμιση healer που έχει το παιχνίδι (vestal και occultist) είναι τίποτε σούπερ ουάου χαρακτήρες; Healing της πλάκας, 7αρι μετά από δύο updgrade. Και να σε ξεκινάει με το "κακό" heal του 1-2...

 

Κρίμα, δεν ξέρω πώς εκμεταλλεύονταν το σύστημα κάποιοι και ώθησαν τους devs σε τόσο ακραία μέτρα, αλλά δεν είναι στρατηγική το να τρέχεις πανικόβλητος να ολοκληρώσεις τη μάχη για να μη στρεσαριστείς, είναι παράλογο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά το stress από ένα σημείο και μετά πραγματικά δεν είναι θέμα εκτώς και αν κοιμηθεί ο Θεός και φας 4-5 crit συνεχόμενα.

 

Βασικό για αυτό είναι να κάνεις το όλο σκηνικό σε Total dark κατάσταση ώστε να έχεις το +6% critical. Με 25-30% crit chance, σε κάθε γύρο όλο και κάποιος θα critαρει για να πέσει το stress.

 

Το παιχνίδι πραγματικά γίνεται easy Mode μόλις κάνεις όλα τα upgrades σε εξοπλισμό και skills.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Παιδιά το stress από ένα σημείο και μετά πραγματικά δεν είναι θέμα εκτώς και αν κοιμηθεί ο Θεός και φας 4-5 crit συνεχόμενα.

 

Βασικό για αυτό είναι να κάνεις το όλο σκηνικό σε Total dark κατάσταση ώστε να έχεις το +6% critical. Με 25-30% crit chance, σε κάθε γύρο όλο και κάποιος θα critαρει για να πέσει το stress.

 

Το παιχνίδι πραγματικά γίνεται easy Mode μόλις κάνεις όλα τα upgrades σε εξοπλισμό και skills.

 

Δεν μπορώ να φανταστώ για ποιο λόγο θα έδινα +acc και +dgm στους αντιπάλους, τη στιγμή που ήδη σε μάχη απέναντι σε 4 αντιπάλους (πλην των low level critters, κι αυτό όχι πάντα) δεν τρώω λιγότερα από 2 crit σε μάχη 3 γύρων. Είπαν ότι βρήκαν ένα θέμα με τους skeleton archers, εγώ ξέρω πως σε μάχη με 2 από δαύτους έφαγα 3 crits, 2 στον πρώτο γύρο, 1 στο δεύτερο. Στον τρίτο με σακατεμένη την ομάδα έκανα healing και πήρα ποινή stress για "αδικαιολόγητη" παράταση της μάχης.

 

Θέλει σοβαρή σκέψη ένας μηχανισμός τιμωρίας. Τι σημαίνει "αδικαιολόγητο", αρχικά; Δεν μπορεί να έχει ως μόνη παράμετρο το ότι μπορούσες να σκοτώσεις έναν αντίπαλο αλλά δεν το έκανες, γιατί έπρεπε να σώσεις το σύντροφό σου που αιμορραγούσε, ας πούμε.

 

Φοβάμαι ότι υπήρχαν κάποιοι που έκαναν άγρια κατάχρηση του σύστηματος και στην προσπάθειά τους να περιορίσουν το πρόβλημα, οι devs κινήθηκαν σε λάθος κατεύθυνση.

 

Θα μπορούσαν, λόγου χάρη, να θέσουν περιορισμό ώστε να μην παίρνεις 2 ίδιους χαρακτήρες, αν κατέβαινε κόσμος με 3 hellion ή ό,τι άλλο διπλό-τριπλό. Μέτρο απλό και πρακτικό. Ή, να υπάρχουν χαρακτήρες ασύμβατοι μεταξύ τους (crusader-occultist, vestal-hellion) και γενικά συνδυασμοί που αν θες τους κάνεις, ξέροντας όμως ότι θα υπάρξει γκρίνια ("ύπαγε οπίσω μου, σατανιστή", "παράτα μας παπαδοπαίδι" κτλ.)

 

Εντωμεταξύ, ήταν που ήταν το healing λίγο και αναποτελεσματικό, τώρα σου λέει "καθυστερείς επίτηδες". Όχι κύριε, δεν καθυστερώ επίτηδες, η healer μου είναι άχρηστη.

 

Ξεκινήστε όσοι θέλετε ένα παιχνίδι από την αρχή και πείτε μου εντυπώσεις, ίσως να έχω σταθεί σε 3 dungeons (easy, short) άτυχος, τι να πω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν είναι όπως τα λέτε και δίνει +15 stress αν αφήσεις ένα mob, ναι μεν τσούζει γιατί είχαμε καλομάθει αλλά είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Και εξηγούμαι. Μέχρι τώρα τα lvl 5 dungeons με καλά εξοπλισμένους 5ρηδες-6ρηδες ήταν εύκολα 99.9% των περιπτώσεων. Άφηνες ένα mob, πήγαινες στην επόμενη μάχη με full hp και 0 stress. Από την απληστία μου μάλιστα runs όπως του necromancer lord έκανα full clear το long dungeon πιο πολύ για stress relief σιγά σιγά σε σημείο να μαζεύω στο τέλος 40+ k gold. Το game έδινε μια gold farming αίσθηση παρά το φόβο ενός Roguelike. Αν εξαιρέσω τους rank 0 χαρακτήρες και ένα 4ρη hellion σε 5ri dungeon που έχασα απο bs (2 criticals + bleed χωρίς να πάρω turn ενδιάμεσο) δε φοβάμαι να χάσω chars πουθενά πλην hag witch. Κάνω full clears επιδιώκοντας νέες μάχες αντι να τις αποφεύγω και να κοιτάω το dungeon goal. Το rest ήταν πλέον χρήσιμο μόνο για buffs πριν κάποιο boss. Δεν εξυπηρετούσε το βασικό σκοπό του που ήταν το heal και το stress relief. Πλέον ο dev στο λέει στα ίσια, μπορείς αν θες να healάρεις στο τέλος με αντάλλαγμα stress. Πιστεύω αυτή η αλλαγή θα δώσει πόντους τόσο σε tanky classes όπως οι lepers-crusaders όσο και στον jester για mid battle songs θυσιάζοντας το damage output του στην ανάγκη. Θα προτιμηθεί επίσης και ο occultist από την vestel καθώς κάνει πιο risky heals που μπορεί να ναι απαραίτητα πλέον. Θα ξανακάνει το σανατόριο μέρος του game ξανά γιατί όλο και κάτι θα κόλλησες σε stressed run. Πιστεύω είναι σωστό αν και νομίζω με 2 healers και 2 mobs ίσως ξανακάνεις heal στο τέλος χωρίς stress. :ph34r:

 

PS1 Με την αλλαγή αυτή ίσως θα πρέπει να νερφαρουν και τα criticals σε stress σε mobs όπως το ghoul με την howl attack. Σε crit πήγαινε half stressed όλους τους chars.

PS2 Καλό είναι να παίρνετε extra food πλέον μόνο και μόνο για το heal μεταξύ των battles.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Πρέπει να ρυθμίσουν όλο το παιχνίδι, αλλά δεν το έκαναν στη σωστή κατεύθυνση πιστεύω.

 

Το healing που δίνουν οι προμήθειες είναι γελοίο. Ας προσθέσουν κάποιο healing pack και ας είναι ακριβό, δεν ξέρω. Και πάντως πρέπει να φτιάξουν τους healers.

 

Θα μπορούσαν να βάλουν stress στην αρχή των encounters, scouted και μη. Αλλά και σοβαρούς μηχανισμούς περιορισμού του. Αν μπορεί ένα τέρας να με τρομάξει για 20 πόντους, θα πρέπει κι εγώ να έχω μια κίνηση που να παίρνει πίσω 10, έστω. Όπως το έχουν τώρα, δεν αξίζει να χάσεις κίνηση για stress relief, γιατί θα σου σκάσει η τιμωρία πως "καθυστερείς αδικαιολόγητα" και εκεί που πήγαινες να αφαιρέσεις από τους 20 έστω τους 5, θα φας στο κεφάλι άλλους 15 και θα έχεις χάσει και μια επίθεση.

 

Τους τα γράφω και στο επίσημο forum, γιατί στο Steam γίνεται χαμός και δεν μπορεί να γίνει κουβέντα, ούτε ξέρω τι θα προλάβουν να διαβάσουν εκεί: ας μην επιτρέπουν δύο ίδιους στην ομάδα ή ας φτιάξουν συνδυασμούς που δεν τα πάνε καλά μεταξύ τους (προσθέτωντας έτσι και επιπλέον παράμετρο στη διαχείριση της ομάδας). Ας φτιάξουν encounters που θα προκαλούν στρες μεταξύ χαρακτήρων με διαφορετικές κοσμοθεωρίες (τυμβωρυχία, ας πούμε, με ένταση μεταξύ crusader και grave robber).

 

Ας έχει κάθε χαρακτήρας 1-2 δυνατότητες με περιορισμένες ενεργοποιήσεις ανά μάχη ή έστω ανά αποστολή, που να κάνουν κάτι ουσιαστικό, αντί για κάτι ψόφιες "θεραπείες" του 1 πόντου. Πράγματα με ουσία.

 

Έτσι όπως το έχουν τώρα, πολύ αόριστο και άδικο μου μοιάζει. Δεν είναι πρόκληση να σκεφτείς, εξαναγκασμός να βιαστείς είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Αν δεν κάνω λάθος, στον 5ο γύρο αρχίζει η ποινή για την "αδικαιολόγητη" παράταση της μάχης. Ίσως να έχει να κάνει και με το πόσοι αντίπαλοι έχουν μείνει, πάντως με πάνω από 1 δεν μου ξαναέτυχε ποινή στον τρίτο γύρο, όπως μου συνέβη χθες δύο φορές και με τσάκισε.

 

Οι προμήθειες που επιτρέπουν την ασφαλή χρήση των διαφόρων αντικειμένων στη διαδρομή, και ειδικά αυτών που μειώνουν το στρες ή αφαιρούν κάποιο αρνητικό χαρακτηριστικό είναι πολύ πιο πολύτιμες τώρα και το camp σημαντικό για τον έλεγχο του στρες. 

 

Μετά το patch, οι μάχες πρέπει να βγαίνουν γρήγορα, αλλά με συστηματική επίθεση και αρκετή τύχη (το dodge, πλέον, κάτι παραπάνω από πολύτιμο) είναι δυνατόν να φτάσεις πριν το rest σε πολύ καλή κατάσταση. 

 

Και για του λόγου το αληθές, από το τελευταίο μπουντρούμι:

 

2015-02-12_00001_zpspjscz7j1.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Τελικά, θέμα συνήθειας ήταν και η αλλαγή που επήλθε με την ποινή για την καθυστέρηση ολοκλήρωσης της μάχης. Με φρόνιμη χρήση το stun εξακολουθεί να είναι χρήσιμο εργαλείο, αλλά σε συνδυασμό με το buff που κερδίζει ο αντίπαλος για κάθε πετυχημένο stun, δεν είναι για "χόρταση".

 

Γρηγορότερες μάχες, πιο στοχευμένες επιθέσεις πλέον και μεγαλύτερη σημασία στο camp. Δεν είναι κακή κατεύθυνση, και σίγουρα κάτι έφτιαξαν στα buff/debuff/stun στα μικρό-patch που μεσολάβησαν, είναι πολύ πιο λογικά τα αποτελέσματα πλέον (ή εγώ υπήρξα εξαιρετικά γκαντέμης στα πρώτα dungeon μετά το patch, παίζει κι αυτό).

 

Την κατανάλωση rations δεν έχω καταλάβει ακριβώς ακόμη, είναι φορές που σε κάθε διάδρομο ζητάνε φαγητό προς το μέσο της αποστολής, σε σημείο που φοβάμαι πως θα ξεμείνω (και σε μια αποστολή στο Weald αν δεν είχα herbs μαζί μου για να πάρω με ασφάλεια φαγητό από ένα κουφάρι, θα είχα ξεμείνει) αλλά πού θα πάει κι αυτό.

 

Και ένα δεύτερο πολύ καλό αποτέλεσμα μετά από αποστολή, με το Leper να παίρνει trait-διαμαντάκι για την περίπτωσή του: +5 ACC.

 

2015-02-14_00001_zpsqobjh4zo.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...