Προς το περιεχόμενο

Darkest Dungeon


chek2fire

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οπότε το αφήνω καλύτερα. Ε δεν μου πετάει και αυτό κανά καλό dungeon.

 

Έντιτ: Ήθελα να ρωτήσω τι παίζει με νέα positive traits σε χαρακτήρες που έχουν φουλάρει. Αντικαθιστούν άλλα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 694
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Οπότε το αφήνω καλύτερα. Ε δεν μου πετάει και αυτό κανά καλό dungeon.

 

Έντιτ: Ήθελα να ρωτήσω τι παίζει με νέα positive traits σε χαρακτήρες που έχουν φουλάρει. Αντικαθιστούν άλλα;

 

Ναι μεχρι 7 έχεις πάντα (υπάρχει και το chat στο steam btw - μη χτίζεις char με δεδομένα stats buffed από quirks σε βάθος χρόνου είναι παροδικά).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Nα ρωτήσω κάτι, αν πάω 4άρηδες σε short 5άρι dungeon θα την παλέψουν; Το έχετε επιχειρήσει;

 

Γίνεται (αυτό ήταν το τελευταίο dungeon που έπαιξα χθες, είχε ένα ωραίο αντικείμενο για reward, το Legendary Bracer (+20 dmg, +5% crit, -6 ACC) και το ρισκάρισα, μου βγήκε. Δεν είναι εύκολο όμως, θέλει και τύχη.

 

Σε μένα, τουλάχιστον, πάλι το ίδιο συνέβη, παλούκι αρχή, πολλά crits, ο occultist ανέβασε πάνω από 70 stress και δεν είχα φτάσει ούτε στα μισά, συν του ότι το scout δεν έπιανε σχεδόν καθόλου. Ευτυχώς, έπεσα μόνο σε μία τυφλή παγίδα, την έκανε dodge ο occultist! Η τύχη που έλεγα πριν.

 

Βρήκα λίγη extra τροφή, αμέσως πάω σε camp, διπλή μερίδα σε όλους, το abandon hope έδωσε ρέστα, επανήλθαμε σε πολύ καλή κατάσταση. Τελικά, με περισσότερο stress γύρισε η plague doctor, 22, και ο occultist επέστρεψε με το Thin Blooded, από τη στιγμή που το 4dmg/round x3 είναι νόρμα πλέον, δεν με παίρνει να το ρισκάρω, τσιφ στο Σανατόριο.

 

Ευκαιρία να ανεβάσω τους 3ρηδες, για να κλείσει κάποια στιγμή το σετ των 10 κατηγοριών χαρακτήρων σε 6ο επίπεδο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tέλος με τα Champion Bosses, βγήκαν πολύ εύκολα και ξεκούραστα και τα τρία.

 

Τέλος και με τα upgrades, εκτός από τσιγγάνα και camp skills, οπότε από εδώ και πέρα μόνο crests και τίποτε άλλο από heirlooms.

Και grinding για να πάμε lvl 6 τους χαρακτήρες ώστε να ικανοποιήσουμε τον Caretaker

 

Μια χαρούλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Τελείωσα προ ολίγου τον Swine God, το τελευταίο boss που είχα. Άθλος ήταν που τον έβγαλα, τόσα crit σε ένα μπουντρούμι δε θυμάμαι να έχω φάει ποτέ. Από τον αρχηγό και το τσιράκι έφαγα μόνο 1 και 1 (αν και του αρχηγού ήταν 54...) αλλά μέχρι να φτάσω εκεί, έγινε σφαγή.

 

Τους ξεκουράζω όχι για να μπω δυνατά στην τελική μάχη, καθαρά για επιβίωση (για έξοδο με είχα, μου έμεναν 7-8 δωμάτια ανεξερεύνητα) αλλά στο αμέσως επόμενο δωμάτιο με περίμενε το θηρίο, οπότε θέλοντας και μη... Και εννοείται στο camp έπεσε ambush, και πλην του τελευταίου γύρου που δεν πρόλαβαν να ρίξουν, όλα τα χτυπήματα των αντιπάλων ήταν crit. Δε μου έχει ξανατύχει ποτέ αυτό, ευτυχώς η Grave Robber είναι ταχύτατη και με το στιλέτο έφαγε έναν στον πρώτο γύρο, και η helion με crit στο δεύτερο. Αλλά, 5-6 χτυπήματα, πόσα ήταν (κι ένα dodge) όλα crit. Σακατεμένος βγήκα από το camp. Εκείνος ο γουρουνοκεύνταυρος με ρήμαξε.

 

Τέλος πάντων, ουσιαστικά λήξη, κι εγώ στη φάση να φτιάξω την ταβέρνα και το αβαείο είμαι, όλα τα άλλα έχουν γίνει, καθυστερεί λίγο ο λεπρός και ο γελωτοποιός για 6ρηδες, αλλά φτάσαμε στο τέλος του υπάρχοντος υλικού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Αυτό ήταν, 9/9 bosses και 10/10 classes level 6, όλα τα κτίρια στο 100%, δεν έμεινε κάτι άλλο σε αυτό το στάδιο και μέχρι το επόμενο content/balance update.

 

52 εβδομάδες, 52 επιτυχημένες εξορμήσεις, 1 απώλεια (έπαθα και έμαθα στη σιχαμερή hag). 

 

Απολαυστικός τίτλος, οι φίλοι των roguelikes πρέπει να τον δείτε.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...

Τι γινεται με αυτο? Δεν εχει βγει τιποτα καινουριο για οσους εχουν early access?

Περιμενουμε νεα.

Και τιποτα για release date αν υπαρχει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

To πολυαναμενόμενο update με τις δύο νέες κατηγορίες πολεμιστών (Arbalester και Man-at-Arms) είναι από σήμερα διαθέσιμο. Ο κατάλογος των αλλαγών είναι μεγάλος, τα bosses είναι ακόμη πιο επικίνδυνα από ό,τι πριν, πολύτιμα αντικείμενα περιμένουν όσους θα επιχειρήσουν να εξερευνήσουν υπό συνθήκες σκοταδιού (μέγιστος εχθρός της ψυχολογίας της ομαδάς, αλλά η ανταμοιβή μπορεί να είναι σπουδαία) και γενικά έχουμε μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να πιάσουμε ή να σβήσουμε πυρσούς και να τραβήξουμε προς τα μπουντρούμια.

 

Η λίστα με τις αλλαγές-βελτιώσεις:

 

 
New Features
  • New Hero Class! Man-At-Arms 
  • New Hero Class! Arbalest 
  • New Ruins Boss! Gibbering Prophet 
  • New Warens Boss! Formless Flesh 
  • New Weald Boss! Brigand Cannon 
  • New Loot: The Ancestor’s Trinket set. Ultra-rare items once held by the Ancestor himself - be warned, some of these trinkets are only found in the pitch dark! 
  • New Building! Ancestor's Statue: Click the statue to open the Ancestor's Memoirs - a record of all cutscenes and boss backstories! 
  • Heart Attacks! Don’t let your heroes get too stressed. If your stress bar fills again past affliction...it’s over. 
  • Sell your junk! In the Trinket Inventory, hold shift to see sell back value, shift+click to sell trinkets 
  • Crit-heals! Heal, critically! 
  • Tons of Party Names as created by Kickstarter and Humble backers!

UI Improvements
Hamlet 
  • Added z-depth to the Hamlet, improved building menu interaction, revised all times of day 
  • Graveyard: Added a background and new Caretaker pose; Tombstones change to reflect resolve level at time of death, UI improvements, scrollbar 
  • Activity Log: UI improvements for easier 'at a glance' parsing of the activity log, scrollbars 
  • Trinket inventory now supports sorting by class restriction and rarity, and a scrollbar 
  • “Unequip all Trinkets” button for quick Trinket wiping 
  • Updated art on remaining incomplete trinkets 
  • Quest Select: Approved party names from player survey 
  • Updated roster sorting buttons' colors to reduce visual noise 
  • Class sort now sorts by preferred position
Dungeon 
  • Added hotkey ( c ) to bring up/dismiss character panel 
  • Manual torch snuffing for more control of lighting level (mouse over torch for instructions) 
  • HP bar animation when healing for greater visual feedback 
  • Additional map controls and logic (-/= or -/+ on numpad to control map zoom) 
  • Map now follows the party, remembers its zoom setting after scouting
Misc 
  • Clarified presentation of PROT (protection) in some places. PROT starts as a % which gets multiplied by the hero or monster’s Max HP. This gives a damage mitigation (armor points) number. For example, 20% PROT x 30 HP = 6 Protection pts. Each hit that lands will have 6 points absorbed before any damage gets through. Additional future work expected. 
  • “Marked” no longer referred to as “tagged” in some tooltips 
  • Improved various menus and icons in the game 
  • New / unique trinket art for trinkets with missing art

Gameplay / Balancing Improvements
  • Darkness is now more deadly: reduced player crit bonus in low light, slightly increased chance of players being surprised in low light, increased stress damage in low light, slightly increased monster dmg in zero light, slightly reduced gold bonus in low light 
  • Adjusted Dungeon / Region leveling to fit new boss plot quests 
  • Max upgraded Roster size increased - this may be temporary! 
  • Trinkets: Tuning of Trinket award rates and rarities 
  • Trinkets: Balancing/redesign pass on many Trinkets 
  • I’m stuffed! Limit added to Food consumption to reduce over-eating exploit 
  • Plague Doctor: increased Blight Resistance 
  • Bounty Hunter - Hook and Slice is now reworked as a rank 3 / 4 targeting bleed attack 
  • Bounty Hunter - Slight nerf to Finish Him damage bonuses on the Stun Killer effect 
  • Leper - Revenge removed ACC penalty and slightly reduced CRIT bonuses 
  • Leper - Intimidate: reworked the skill to be a strong debuff skill with some damage, affects ranks 1/2 together 
  • Reduced Crit-heal percentage 
  • Reduced companion stress from Death’s Door 
  • Slightly reduced average crit damage from monsters 
  • All L3/L5 monsters have slightly increased HP which may make for slightly longer fights / increased value of buffs and debuffs. 
  • Many size 2 monsters have more HP (Carrion Eater, Swinetaur, Unclean Giant) 
  • Crone: now harder to hit, increased Crone’s Curse debuff and added extra target possibilities to her debuff attacks 
  • Swinetaur can now do running attacks from ranks 2+ instead of 3+. Ole! 
  • Monster Brains - improvements to default brains to make somewhat more deadly as monsters level up 
  • Monster Brains - more monsters have their own brains (much more to come) 
  • Original bosses (Necromancer, Hag, Swine Prince) now have nastier behaviors as they level up 
  • “Heal Received” buff now on certain Skills and Trinkets 
  • Reduced companion stress from Death’s Door 
  • And probably a few secret things...

General Bug Fixes
  • Activity Log entry cutoff issue 
  • Activity Log names update when heroes are renamed 
  • Torch disabled during ambushes with tooltip explanation 
  • Health bar showing up on second quest bug 
  • Profile reposition bug on Main Menu 
  • Raid Results UI layout fixes 
  • Non check-marked room bug 
  • Miscellaneous string edits 
  • Fixed AOE “+” positioning 
  • Fixed Plague Doctor camping pose 
  • Non-loading screen narration interrupting loading screen bug 
  • Swine Prince targeting fix 
  • Battle camera bug, getting stuck at the end of a round 
  • Removed background barks on Provisions screen 
  • Blood splatter no longer appears on misses and dodges 
  • Crash fix when death and Affliction check occur simultaneously by trap 
  • Narration queuing fixes 
  • Traps not appearing when spawned in a corridor previously visited 
  • Prevent surprises from occurring in tiles previously scouted or visited 
  • And more…!
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περίμενα να δω και καινούργιο dungeon, αλλά ατυχησαμε... Παρα πολύ καλό παιχνίδι για όσους δεν το έχουν δοκιμάσει ακόμα α

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Και θα είναι για καιρό ακόμη, αλλά έχει τόσο ψωμί το παιχνίδι (ειδικά με τις 2 νέες κατηγορίες πολεμιστών και τους νέους bosses) που ελάχιστα αν σου αρέσει αυτό το είδος, μπορείς να αφιερώσεις πάμπολλες ώρες.

 

Συν του ότι, υπάρχει σαφέστατη εξέλιξη. Από το μεγάλο patch, έχουν ακολουθήσει άλλα 3 μικρότερα που διορθώνουν αστοχίες τις οποίες εντόπισαν οι παίκτες.

 

Μαζί με το Sunless Sea και το Invisible Inc. είναι μακράν τα τρία καλύτερα ΕΑ στα οποία έχω συμμετάσχει. Και τα 2 πρώτα έχουν βγει αστέρια, τώρα που κυκλοφόρησαν κανονικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πηρα και εγω χτες το βραδυ και λεω κατσε να μπω να δω πως ειναι και εφυγε το 3ωρο χωρις να το καταλαβω..

Να ρωτησω ποσο περιπου food παιρνετε μαζι; Γιατι ξεμενω ευκολα αλλα δεν θελω να χαλασω και πολλα gold γιατι απο οτι καταλαβα αν σου μεινει στο τελος του dungeon, το χανεις το food!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Επειδη για καποιο λογο δεν μπορω να κανω edit, γραφω απο κατω.

Απαντω στην δικη μου ερωτηση, θελει 4-8 food για short dungeon, 8-12 για medium και για long δεν ξερω δεν εχω δοκιμασει ακομα.

Το stress system ενω στην αρχη με ξενισε, καταλαβα οτι δινει μια αλλη δυναμικη στο παιχνιδι και πλεον που εχω βρει τροπους να το αντιμετωπιζω, ολα καλα. 

Μια ερωτηση, υπαρχει viable squad χωρις healer; Γιατι και ο occulist και η vestal με εχουν σωσει απειρες φορες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Η τροφή παίζει, ειδικά στο weald μπορείς να βρεις αρκετή επιπλέον αν σταθείς τυχερός, αλλά η τύχη είναι κάτι στο οποίο καλό είναι να μη βασίζεσαι, όταν παίζεις Darkest Dungeon.

 

Έχω παίξει και χωρίς healer, σαφώς είναι δυσκολότερο αλλά γίνεται, ειδικά στα μεγαλύτερης διάρκειας μπουντρούμια όπου με τα κατάλληλα camp skills και σωστό μοίρασμα των στάσεων μπορείς να τους επαναφέρεις με το rest. Υπάρχουν επίσης κάποια στοιχεία στα μπουντρούμια (fountains ως επί το πλείστον) που βοηθούν σε αυτό το κομμάτι.

 

Τα τρόφιμα, όπως θα δεις στην πορεία, δεν είναι το μεγαλύτερο έξοδο. Στην αρχή το μεγάλο έξοδο είναι το stress relief στα διάφορα κτίρια του οικισμού και τα επιπλέον εφόδια (πυρσοί, αγιασμός κτλ.) που χρειάζονται για την αποστολή. Άλλωστε, το φαγητό και επιπλέον να είναι, λειτουργεί σαν minor healing kit.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...