Προς το περιεχόμενο

Darkest Dungeon


chek2fire

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η τροφή παίζει, ειδικά στο weald μπορείς να βρεις αρκετή επιπλέον αν σταθείς τυχερός, αλλά η τύχη είναι κάτι στο οποίο καλό είναι να μη βασίζεσαι, όταν παίζεις Darkest Dungeon.

 

Έχω παίξει και χωρίς healer, σαφώς είναι δυσκολότερο αλλά γίνεται, ειδικά στα μεγαλύτερης διάρκειας μπουντρούμια όπου με τα κατάλληλα camp skills και σωστό μοίρασμα των στάσεων μπορείς να τους επαναφέρεις με το rest. Υπάρχουν επίσης κάποια στοιχεία στα μπουντρούμια (fountains ως επί το πλείστον) που βοηθούν σε αυτό το κομμάτι.

 

Τα τρόφιμα, όπως θα δεις στην πορεία, δεν είναι το μεγαλύτερο έξοδο. Στην αρχή το μεγάλο έξοδο είναι το stress relief στα διάφορα κτίρια του οικισμού και τα επιπλέον εφόδια (πυρσοί, αγιασμός κτλ.) που χρειάζονται για την αποστολή. Άλλωστε, το φαγητό και επιπλέον να είναι, λειτουργεί σαν minor healing kit.

 

Ναι οντως στην αρχη φαινοταν μεγαλο εξοδο το food αλλα πλεον παιρνω παραπανω. Σημαντικο ρολο να αυξηθει το gold επαιξε η δυνατοτητα να πουλας τα trinkets που δεν χρειαζεσαι ή εχεις διπλα και τριπλα. Και το βρηκα κατα τυχη (swift & κλικ).

 

Παντως μεχρι τωρα για πρωτο run ειμαι αρκετα καλα, εχω φαει 3 bosses και παω αργα και σταθερα. Δεν μπορω να πω οτι ειναι πολυ δυσκολο αλλα οταν σου κατσει η αναποδια, retreat!!!

 

O narrator ειναι ολα τα λεφτα..και ο bounty hunter θεριζει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 694
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators

Θα το δεις σταδιακά, όλοι τους είναι καλοί σε κάτι. Κι εμένα μου αρέσει ο Bounty Hunter, αλλά και Occultist απέναντι σε eldritch, λ.χ., μπορεί να θερίσει. Και ο Leper μπορεί να γίνει θηρίο, χτύπημα και τέζα ο άλλος. 

 

Δεν το έχω δει πολύ μετά το μεγάλο patch που εισήγαγε τους δύο νέους χαρακτήρες, αλλά έχω ρίξει τόσες ώρες που πραγματικά αισθάνομαι περήφανος για το ότι το στήριξα στο KS.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Τον Ιούλιο αναμένεται το επόμενο μεγάλο patch με ένα νέο χαρακτήρα, τον Houndmaster, αλλαγές στον τρόπο που λειτουργεί το Sanitarium, δυνατότητα "κλειδώματος" των θετικών perks που αποκτούν οι χαρακτήρες (και άρα μεγαλύτερης εξειδίκευσης), καθώς και μερικές αλλαγές αισθητικής, στα icons των πανοπλιών κτλ.

 

Μετά τον Ιούλιο θα ενσωματωθεί το Cove, το νέο "μπουντρούμι" με θαλάσσια τέρατα κτλ. καθώς το παιχνίδι κινείται προς την έκδοση 1.0, η οποία αναμένεται να κυκλοφορήσει στα τέλη Οκτωβρίου.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • Super Moderators

Eντός της ημέρας (15/7) θα κυκλοφορήσει το "Houndmaster patch", όπου εκτός της εισαγωγής του ομώνυμου χαρακτήρα, έχουμε πλέον Steam cloud save, τη δυνατότητα "κλειδώματος" θετικών traits μέσω του Sanitarium ώστε να "εξειδικεύεται" ο κάθε χαρακτήρας και να πλάθεται καλύτερα, ξεχωριστή πτέρυγα στο Sanitarium για τις αρρώστιες, νέα εφόδια, συμβουλές από τον επιστάτη του αρχοντικού και διάφορες βελτιώσεις στο UI.

 

Τέλη Αυγούστου πλέον θα εισαχθεί στο παιχνίδι το Cove, λίγο πριν την Pax Prime, ενώ επίσης μέσα στον Αύγουστο (πλην απροόπτου) θα έχουμε και τη δυνατότητα του Backer Generated Content System, όπου οι χρήστες θα μπορούν να "παίξουν" με τα διάφορα στοιχεία του παιχνιδιού.

 

Οι devs εξακολουθούν να εκτιμούν ότι το παιχνίδι θα βγει από την ΕΑ στα τέλη της χρονιάς. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
  • Moderators

Το Darkest Dungeon είναι ένα παιχνίδι που περίμενα πως και πως να βγει από early access για να το τσιμπήσω. Επειδή όμως βγήκε σε προσφορά είπα μήπως το αγόραζα αυτές τις μέρες.

 

Ωστόσο προβληματίζομαι πάρα πολύ με τα reviews των τελευταίων ημερών. Εκεί που το παιχνίδι αποθεωνόταν, τώρα βλέπω άτομα με 50 και 100 ώρες in-game time  να το θάβουν στα reviews του Steam.

 

Έχει αλλάξει κάτι; Το παιχνίδι αξίζει τελικά ή όχι τα 13 ευρώ που ζητάει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Darkest Dungeon είναι ένα παιχνίδι που περίμενα πως και πως να βγει από early access για να το τσιμπήσω. Επειδή όμως βγήκε σε προσφορά είπα μήπως το αγόραζα αυτές τις μέρες.

 

Ωστόσο προβληματίζομαι πάρα πολύ με τα reviews των τελευταίων ημερών. Εκεί που το παιχνίδι αποθεωνόταν, τώρα βλέπω άτομα με 50 και 100 ώρες in-game time  να το θάβουν στα reviews του Steam.

 

Έχει αλλάξει κάτι; Το παιχνίδι αξίζει τελικά ή όχι τα 13 ευρώ που ζητάει;

 

Επειδή με προβλημάτισες με αυτά που είπες και το παιχνίδι βρίσκεται πολύ ψηλά στην waitlist μου, διάβασα μερικά από τα review που αναφέρεις. Οι περισσότεροι διαμαρτύρονται για του νέους μηχανισμούς που ενσωματώθηκαν στο παιχνίδι (corpses, heart attacks) με αποτέλεσμα να έχουν κάνει ένα δύσκολο παιχνίδι ακόμα πιο δύσκολο και ότι οι μάχες αργούν πολύ για να τελειώσουν (άλλοι πάλι βρήκαν τις αλλαγές αυτές ευπρόσδεκτες).

Προσωπική γνώμη δεν μπορώ να εκφράσω, θα πρέπει να μας πει κάποιος που έπαιξε αρκετά τις προηγούμενες εκδόσεις και να το συγκρίνει με τις καινούργιες (Snoob προσφέρεσαι? :-D ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά να πάθουν βασικά. Ένα ήδη δύσκολο παιχνίδι, όπου σταθούν και όπου βρεθούν ζητούσαν να γίνει πιο δύσκολο, "too eaz" και διάφορες τέτοιες ***.
Πιο πολύ διαμαρτύρονται οι τύποι που παίζαν total darkness, κυρίως μέση με "endgame" και το βγάζαν νεράκι. Πλέον το total darkness σχεδόν δεν βγαίνει.
Εγώ πχ που έπαιζα πάντα με πάνω από 75% light, και ειδικά trinkets πάνω σε αυτό, δεν βλέπω καμιά τεράστια διαφορά. Μπορεί να έγινε λιγάκι πιο δύσκολο, αλλά ταυτόχρονα και πιο tactical, με τις κινήσεις remove corpses, δίνεις πλέον περισσότερο βάρος σε camp skills κλπ.

Το αρνητικό νομίζω είναι ότι έγινε ακόμα πιο ζόρικο σε νέους παίχτες. Στις αρχές και μέχρι midgame πραγματικά φτύνεις αίμα, και σχεδόν λυπάμαι κάποιον που ξεκινάει new game. Αλλά πιστεύω ακράδαντα ότι το παιχνίδι αξίζει 100%, απλά να έχετε περίσσια υπομονή στις αρχές και με τον καιρό θα σας ανταμείψει.

  • Corpses and Heart Attacks can be disabled via the Options menu (Accessible only once you've started a campaign, and these settings are campaign-specific)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστεύω ότι το πρόβλημα θα λυνόταν εύκολα αν

α) υπήρχε η δυνατότητα επιλογής δυσκολίας (είναι κρίμα ένας τέτοιος τίτλος να αγνοηθεί από τους πιο casual gamers)

β) με την προσθήκη επιλογών σε στυλ second wave όπως στο xcom. Η ύπαρξη των corpses πχ θα ήταν μια πολύ ωραία δυνατότητα για επόμενο play through μιας και αλλάζει αρκετά τα mechanics

 

Φυσικά είναι πιθανό μέχρι την τελική έκδοσή όλα αυτά γίνουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...