Προς το περιεχόμενο

Darkest Dungeon


chek2fire

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 694
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τελικά την Ηag την έχω τρελό πελατάκι, ενώ στον Swine Prince δύο φορές που τον έχω παίξει, έχω χάσει 2 χαρακτήρες :o

Τον Dismas και μία Hellion. Και στα δύο δικά μου λάθη ήταν, αλλά γουατέβα.

 

Γενικά πάντως, όσο πιο πολύ προχωράω, η κατάσταση με τα traits γίνεται όλο και πιο πολύ ό,τι να 'ναι. Negatives δεν μου μπαίνουν ποτέ (αυτό δεν με χαλάει), άλλες φορές άλλο positive δείχνει άλλο μπαίνει, ένας αχταρμάς γενικότερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Τυχερός είσαι με τα negatives, εγώ πάλι έχω 3/4 της δεύτερης καλής μου ομάδας (4ρηδες) για μασάζ και χαλάρωση στις πολυτελείς εγκαταστάσεις του Σανατορίου, τους πέταξε πάλι κάτι άσχημα αρνητικά, απώλεια ταχύτητας και criticals.

 

Τα θετικά, που άλλο δείχνει και άλλο μπαίνει, δεν το έχω παρατηρήσει. Με ποια σου συνέβη; Μια λύση είναι να κρατάς screenshots αφού βλέπεις πρόβλημα και να τα ανεβάσεις, θα τους βοηθήσει να εντοπίσουν αν και πού υπάρχει θέμα.

 

Η Hag (η πρώτη) μου στοίχισε και τη μοναδική μου απώλεια μέχρι στιγμής, έναν occultist, αυτή η μαρμίτα είναι πρόβλημα, αλλά μόλις φτιάξουν λίγο οι χαρακτήρες είναι πιο απλά τα πράγματα. Δεν ασχολούμαι καθόλου με τον άτυχο που βουτάει και ρίχνει μέσα στη μαρμίτα, φουλ επίθεση με τους άλλους τρεις. Τη δεύτερη την έβγαλα χωρίς απώλειες.

 

Τώρα μου έχουν μείνει οι τρεις κορυφαίοι bosses και να φτιάξω 6ρηδες στις 10 διαθέσιμες κατηγορίες χαρακτήρων. Τα δύσκολα μπουντρούμια με ζορίζουν ακόμη, ειδικά αν σκάσουν νωρίς criticals, αλλά γενικά έχει στρώσει το πράγμα, σε σημείο που πλέον επικεντρώνω την προσοχή μου στο χρήμα και crests, έχω 100% upgrades σε Σανατόριο, σιδερά και εκπαιδευτές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tώρα 3 positives, μπήκαν και τα τρία κανονικά. Δεν θυμάμαι ποιο ήταν, μία φορά έγινε νομίζω, αλλά δυστυχώς δεν τράβηξα screen.

 

Μόλις βγήκα από dungeon τώρα, γράφει στο log ότι ένας λεπρός κόλλησε σύφιλη (το χειρότερο trait) από flagellation, πάω να τον στείλω να την βγάλει, πουθενά η σύφιλη. Nice. :P

btw κυνηγάω σαν τρελός rabbies σαν negative, με τα κατάλληλα trinkets πιο πολύ positive παρά negative είναι.

 

Να πω πόσο αγαπάω τις Vestals. Για 'μένα, απ' τη στιγμή που τις φτάσεις lvl3 και μετά, και εννοείται αν ανεβάσεις φουλ όπλα, skills και πανοπλία, καθιστούν άχρηστο τον occultist (και σαν healer αλλά και σαν επιθετικά skills) στην 4η θέση. Ειδικά αν σταθείς τυχερός με positives traits και τα trinkets. Τρελά healαρίσματα, αλλά και απίστευτο damage. Trinkets το ένα +20% dmg, +5% crit, -6 acc και το άλλο σε ranged skills +20 acc και -1%crit. Έχει εξαιρετικό dodge, χτυπάει πάντα μα πάντα, με πολύ καλό damage και crit 1 στα 3 ξέρω 'γω.

Και μερικές φορές δεν healάρει ποτέ σε ολόκληρο medium dungeon, γιατί οι εχθροί πέφτουν πριν προλάβουν να κάνουν κανά καλό dmg.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Για rabbies, βολικό είναι το Weald με εκείνα τα ζόμπι hounds, αλλά εξαρτάται ποιος θα το κολλήσει. Τους λεπρούς τους τσακίζει αν το πάρουν νωρίς χωρίς υποστήριξη από trinkets, κι εμένα πάντοτε εκεί έβγαινε.

 

Οι Grave Robbers μπορούν να εξελιχτούν σε αστέρια, αν βοηθήσουν τα traits και τα trinkets, γενικά όλοι οι χαρακτήρες είναι χρήσιμοι, έχω έναν Crusader που θερίζει στους undead, έναν occultist που ρημάζει τα eldritch (αυτός θα έκανε μεγάλη καριέρα στο Cove και το Darkest). Στο βασικό μου Highwayman (τον έχω από το tutorial) βγήκε +ταχύτητα, +crits, απλά φονικός. Η δουλειά είναι να αντέξεις ως εκεί.

 

Γενικά, παιχνίδια που με βοηθούν να φαντάζομαι ιστορίες με τους χαρακτήρες τους, τα λατρεύω. Και το Darkest Dungeon είναι πολύ δυνατό σε αυτό το κομμάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H πλάκα είναι ότι σε έναν λεπρό έχω rabbies και είναι μια χαρά. Με βοήθεια από traits και trinkets εννοείται.

 

Όντως, όλοι είναι χρήσιμοι σε κάτι, και το πολύ καλό είναι ότι μπορεί να γίνουν πολλοί, περίεργοι, αλλά και εξαιρετικοί συνδυασμοί χαρακτήρων σε πάρτυ.

 

 

Πάντως, είμαι μπροστά σε ένα μικρό πρόβλημα. Απ' το φουλ ρόστερ οι 5 χαρακτήρες μου είναι λέβελ 2 αλλά κανένας από αυτούς δεν είναι occultist ή vestal. Οπότε πρέπει να τους πάω σε short dungeon και να προσπαθήσω να το βγάλω γρήγορα, ή να παίρνω έναν έναν σε veteran dungeon και να τους προσέχω μέχρι να πάνε λέβελ 3. Για να δούμε πώς θα πάει.

 

Εντάξει, γενικότερα, εξαιρετικό παιχνίδι. Τα Cove και DD θα ξεκλειδώσουν υποθέτω με την full release, έτσι; Ανυπομονώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mία Vestal μου είχε negative trait ότι στην πόλη πηγαίνει μόνο σε μπουρδέλο για χαλάρωση, και βγαίνοντας από ένα dungeon απέκτησε negative trait που δεν της επιτρέπει την είσοδο σε μπουρδέλο.

Έπος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mία Vestal μου είχε negative trait ότι στην πόλη πηγαίνει μόνο σε μπουρδέλο για χαλάρωση, και βγαίνοντας από ένα dungeon απέκτησε negative trait που δεν της επιτρέπει την είσοδο σε μπουρδέλο.

Έπος.

 

Είμαι περίεργος τι δουλειά έχει μια vestal σε ένα μπουρδέλο? Σαν πελάτησα πάει ή δεύτερη δουλειά/χόμπι?  :mrgreen:  :mrgreen:

Vestal σου λέει μετά...  :devil:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mία Vestal μου είχε negative trait ότι στην πόλη πηγαίνει μόνο σε μπουρδέλο για χαλάρωση, και βγαίνοντας από ένα dungeon απέκτησε negative trait που δεν της επιτρέπει την είσοδο σε μπουρδέλο.

Έπος.

 

Ναι αυτά είναι κλασικά. Συνήθως εμένα μου τύχαιναν τύπου μπορέι να πάει μονο για pray + μπορεί να πάει μόνο στο bar, οπότε έπρεπε να βγάλεις ένα από τα 2 αναγκαστικά στο σανατόριο για να μπορεί να κάνει μετά stress relief. .

 

Σήμερα έπαιξα 1 δοκιμαστικό run μετά από το patch (level 5 medium). Well, πήγε όπως τo φαντάστηκα. Στην αρχή για πείραμα άφησα 2 mobs (το 1 μάλιστα ήταν και stress mob) και άρχισα τα heals/stress relief abilities. Ο crusader δε το γούσταρε 4ο round και έφαγα +10 stress penalty σε όλους. Μάλιστα με 2 mobs ok DD.

 

Μετά έκανα πειράματα με 1 mob. Του ριχνά 1 attack καθε round έκανα κανα ψιλο-heal με τους άλλους. Μερικές φορές δεν έτρωγα penalty άλλες έφαγα, δε μπορεσα να καταλάβω το πως λειτουργεί ο αλγόριθμος :mad: .

 

Στα μισά του dungeon όπως ήταν λογικό με τα stress mobs και με τα crits που τρωγα αραιά και που το stress μαζεύτηκε στους chars.Χωρίς να ακουμπάω αντικείμενα και @@ sto dungeon. Οπότε κάνω ένα rest και ξαναπάνε σχεδόν όλοι 0 stress. Καπάκι τρώώ ambush και κλασικά είμαι surprised από elite ghoul και τα συναφή αρχι-stressoειδή. Πρώτο attack crit όλοι οι chars 30-40 stress. Τέσπα λέω μπορεί να είμουν άτυχος συμβαίνει. Επόμενη μάχη με brigands. Κάνει το τανκ μπροστά πρώτο attack την aoe του. CRIT. Τρελό damage, bleed όλοι και +30-40 stress όλοι. Για τον θεό. Αυτός δεν είναι stresser btw. Με τα πολλά έβγαλα οριακά το dungeon χωρίς να ζουρλαθεί κανείς.

 

Όπως το χουν κάνει λοιπόν θα αγοράσω ότι crit trinket υπάρχει και θα παίζω με jester πίσω αντί για healer και λεπρούς μπροστά να αυτοhealaρονται. Θα πρέπει να μειώσουν το stress στα crits σε πολλά mobs με τη νέα αλλαγή. Είμουν πολύ κοντά στο να κάνω abort όχι λόγω death ή χαμηλής ζωής αλλά λόγω stress. Κατανάλωσα ένα σωρό φαι ενδιάμεσα για heal μόνο και μόνο απο το φόβο μη φάω κανα κουλό stress penalty στις μάχες αν κάνω κανά heal.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Το να ανεβάσεις crit είναι ζωτικής σημασίας. Και πριν, και (σαφώς περισσότερο) μετά το patch. Τα stress relief skills είναι ακόμη πιο ανίσχυρα από τα healing skills, εκεί που πραγματικά προλαβαίνω να τα χρησιμοποιήσω, κατά 99,9% δεν τα χρειάζομαι πραγματικά.

 

Είναι και θέμα τύχης, όμως, πώς θα σου σκάσουν τα χτυπήματα των αντιπάλων. Στο προτελευταίο veteran μπουντρούμι ήταν ζήτημα να έφαγα 3-4 crit συνολικά, και το ένα πρέπει να ήταν από back row, δηλαδή ζημιά μόνο στο στρες, άντε να έγινε και η ζημιά από 3 σε 6, σιγά τα ωα. 

 

Ε, στο επόμενο, στις τρεις πρώτες μάχες είχα μαζέψει 7-8, όλα με βαρβάτη ζημιά στην υγεία και bleed/blight 4/round x3. Eυτυχώς ήταν το μπουντρούμι long, οπότε είχα 1 camp να "κάψω" νωρίς και στα Warrens όπου μπόρεσα και βρήκα προμήθειες αρκετές τις οποίες μετέτρεψα σε heal, γιατί η Vestal με το ζόρι τους κρατούσε ζωντανούς στην αρχή.

 

Η πλάκα είναι πως έτσι και ξεπέρασα την πολύ ζόρικη αρχή, το υπόλοιπο βγήκε καλά, με το τέλος ένας πήγε για relief στην πόλη με 30+ που θα το χάσει όλο χάρη στα upgrades, μου έσκασε κι ένα ψιλό-negative trait, 2/4 εκτός, άρα συνεχίζω με εφεδρικούς 4ρηδες (για να συμπληρώσω και το σετ των στόχων του caretaker).

 

Επίσης, επειδή λέγαμε με τον tidus666 νωρίτερα για άφαντα rabies και άφαντα traits, μου σκάει στον Highwayman στο τέλος της αποστολής (έχω 90% to hit εξασφαλισμένο, οπότε λέω τέλεια) πάνω να το τσεκάρω στην πόλη, άφαντο το αρνητικό. Κρίμα, θα γινόταν χειρότερος φονιάς από ό,τι είναι ήδη, αλλά έγινε και 6ρης στην αποστολή, οπότε θα κάτσει πάγκο για να πάρουν σειρά και οι υπόλοιποι, μικρό το κακό.

 

Μία αλλαγή που σίγουρα χρειάζεται, για να διατηρηθεί η δυσκολία του παιχνιδιού πέρα από το early game, είναι να λιγοστέψουν τα διαθέσιμα heirlooms, μάζεψα 48 crests σε ένα μπουντρούμι, χάνεται κάπου το νόημα της υπόθεσης, κι αν συνυπολογίσουμε ότι υπάρχουν και άλλοι δύο χώροι που δεν έχουν ενσωματωθεί ακόμη, κάπως πρέπει να διατηρηθεί το ενδιαφέρον.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά ναι, ειδικά με τα crest τι να πούμε. Στα τελευταία 2-3 dungeons πέταγα crests για να κάνω χώρο για άλλα πράγματα. Σίγουρα από κάποια στιγμή και μετά, προς το παρόν όπως είναι το γκέιμ τουλάχιστον, δεν θα τα χαλάμε πουθενά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Μια λύση θα ήταν να βρεθεί ένας μηχανισμός attrition στο hamlet, δηλαδή όχι "το έφτιαξα και έληξε", να χαλάει ξανά με τον καιρό, να συμβαίνουν πράγματα που προκαλούν ζημιές κτλ. Ή να έχει ένα κόστος συντήρησης, πώς λέει στην περιγραφή του νεκροταφείου "this blighted earth", ε, κάπως έτσι, να χαλάει κάτι αν μείνει καιρό, να το καταστρέφει η αρρωστημένη ατμόσφαιρα.

 

Βέβαια, δεν ξέρω πρακτικά πώς θα γίνει ώστε να έχει ενδιαφέρον, να προσθέτει δυσκολία και να μη γίνεται απλά για να γίνει. Μια σκέψη που έχω είναι να ξεσπούν κατά περιόδους επιθέσεις εναντίον της πόλης, να έρχονται από τα μπουντρούμια μερικές ομάδες αντιπάλων, όσες περισσότερες θα αντιμετωπίζεις χωρίς εφόδια ή/και με περιορισμούς στη σύνθεση της ομάδας λόγω stress relief, τόσο μικρότερη η ζημιά που θα κάνουν τα τέρατα προτού αποτραβηχτούν.

 

Αυτή τη στιγμή, έχω 100% το σανατόριο, το εκπαιδευτήριο, το σιδεράδικο, την άμαξα, έχω ανεβάσει αρκετά αβαείο και ταβέρνα και επικεντρώνομαι στα crests για να πάω στο 100% τον τύπο στο λόφο που εκπαιδεύει σε camp skills και την τσιγγάνα.

 

Είπα τσιγγάνα και θυμήθηκα, μια καλή ιδέα θα ήταν να λιγοστέψουν οι θησαυροί και να μπορείς να πουλάς αντικείμενα στην τσιγγάνα για να μπει μία ακόμη παράμετρος στο παιχνίδι, να πρέπει να ανταλλάξεις κάτι για να πάρεις αντικείμενο ή να την "ασημώσεις" για να δεχτεί να σου πουλήσει. Γενικά, να μπει περισσότερο στο παιχνίδι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nα ρωτήσω κάτι, αν πάω 4άρηδες σε short 5άρι dungeon θα την παλέψουν; Το έχετε επιχειρήσει;

 

Έτσι έχασα την 4ρα hellion pre-patch κιόλας. Έσκασε η brigand squad target kai 2 crits στη σειρά - ψόφησε από bleed χωρίς να χω turn να τη σώσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...