Προς το περιεχόμενο

Έλληνες προγραμματιστές.... γιατί;


The_Colonel

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 262
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ρε Colonel αν εχεις καλους προγραμματιστες και designer, ΔΕΝ θα ήταν άνεργοι και θα δούλευαν με πολυ καλο μισθο. Σου λενε 100 ατομα εδω και 15 σελιδες οτι ΔΕΝ γίνεται να φτιάξεις ενα game απο την αρχη με μια ομαδα οπως λες. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ. Ποσες σελιδες ακομα πρέπει να συμπληρώσεις για να το καταλάβεις?

 

 

Δεν το αποκλείω εγώ, το απέκλεισες εσύ ο ίδιος ξεκινώντας το thread λέγοντας "τόσοι υπάρχουν που κάθονται, γιατί δεν κάνουν games?". Αν ήθελες να εστιάσουμε στο top 0.1% θα έπρεπε να το πεις διαφορετικά. Και λέγοντας "games", και πάλι εσύ ο ίδιος πήγες την κουβέντα σε σοβαρές παραγωγές μιλώντας υποτιμητικά για "arcade παιχνιδάκια της πλάκας σε κινητά".

 

Εδώ λες για ολόκληρη ομάδα υποτιθέμενα άνεργων που έχουν γνώσεις και επαγγελματισμό (spoiler alert: αυτοί οι άνθρωποι δε μένουν άνεργοι για πολύ) αλλά δεν ασχολήθηκε ξανά με games, να τους βάλουμε να κάνουν non-trivial game. Και δεν εννοώ να πειραματίζεται και να μαθαίνει όπως ο Σταύρος παραπάνω, αλλά να πάνε ένα project από το μηδέν μέχρι το σημείο που εσένα θα σου αρέσει να παίζεις το τελικό αποτέλεσμα. Χωρίς να ναυαγήσει η προσπάθεια στο δρόμο από χίλιες μύριες αιτίες που με μαθηματική βεβαιότητα θα εμφανιστούν (ξανά spoiler alert: η δουλειά του manager είναι να μη στουκάρει ο Τιτανικός όταν εμφανιστεί το παγόβουνο. Αν δεν υπάρχει manager ξέχνα τον Τιτανικό. Αν το management ήταν εύκολο οι managers δε θα έπαιρναν μεγάλους μισθούς. Και όσο αυξάνεται το μέγεθος της ομάδας, η δυσκολία του management αυξάνεται εκθετικά, μη πω και παραγοντικά).

 

Anyway δε νομίζω ότι έχει νόημα να συνεχίσουμε.

δεν πιστεύω ότι στην ελλάδα το 0.1% των προγραμματιστών πληρούν αυτές τις προϋποθέσεις μόνο

 

γιατι εγώ σου λέω ότι δεν ειναι άνεργοι (που αρκετοί παιζει να είναι) σίγουρα όμως κάνουν κάτι άσχετο αν απασχολούνται ή κάτι που δεν τους εκφράζει και απλά φέρνει το ψωμί στο τραπέζι (web design. στο ψευτοΙΤ μιας επιχείρησης ελληνικών προδιαγραφών σε κανένα λογιστικό γραφείο κτλ )  αυτούς λέω.. και τέλος το managment ναι μεν το σπουδάζεις αλλά ειναι και κάτι που μπορείς να το "εχεις" 

 

Αυτό εχει αποδειχθεί πολλές φορές στην ζωή άτομα με άλλη εκπαίδευση (η ακόμη και αμόρφωτα) να ειναι πολύ καλοί managers και να έχουν κάνει παπάδες στην επιχείρηση τους κτλ 

 

και τέλος υπάρχουν και ειδικά εργαλεία για την αρχιτεκτονική ενός game project και την κατανομή του φόρτου εργασίας. 

Μα αυτοι, αν εχουν δουλειά εκει θα εχουν αυτες τις γνωσεις που δεν επαρκούν για την δημιουργία games. Αν καποιος είχε αυτες τις γνωσεις πολυ απλα δεν θα δουλευε σε αυτες τις δουλειές σε λογιστικα γραφεία ή ΨευτοIT.. Απλά είναι τα πράγματα
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σε ξαναρωτήσω (για 2η ή 3η φορά, αν και δεν μου απάντησες :-) ) γιατί να μην ξεκινήσεις με μια πιο μικρή ομάδα και να κάνεις πιο μικρά και απλά πράγματα (mobile, fb, remakes κλπ). Να δεις ότι υπάρχει ένα αποτέλεσμα, κάτι βγαίνει, να υπάρχει και καλύτερη ψυχολογία στην ομάδα και να μπορεί να μεγαλώσει και πιο εύκολα, να βλέπει ο άλλος μια προοπτική. Έτσι όπως το σκέφτεσαι πας απευθείας στα βαθιά με, κατά τη γνώμη μου, ελάχιστες εώς ανύπαρκτες πιθανότητες να τελειώσει το παιχνίδι και να βγει και αξιοπρεπές. Δεν το θεωρείς πιο εφικτό? Ή πιστεύεις ότι δεν αξίζει να ασχοληθείς?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

και κάνεις λάθος γιατί δεν έχεις σχέση με το αντικείμενο, και δεν έχεις κανένα τρόπο να στηρίξεις αυτό το αυθαίρετο συμπέρασμα. 

 

τρίτη φορά μπας και το διαβάσεις. Δεν είναι credits, είναι η HR σελίδα της εταιρίας (που φτιάχνει ένα από τα games που αναφέρεσαι) που λέει τι προσλαμβάνουν τα skills και τις δεξιότητες της κάθε θέσης.  

 

http://www.frozenbyte.com/jobs

 

 

 

yep

 

Σίγουρα όμως έχω περισσότερο σχέση με το αντικείμενο φίλε απο εσένα... η πραότητα μου σε προηγούμενα ποστ έχει να κάνει με τον σεβασμό που αποδίδω σε κάποια άτομα όσο αφορά το έργο και τα credentials τους και κυκλοφορούν ανάμεσά μας.

 

διάβασες τι γράφει στο link που μου έστειλες ή πάλι έμεινες στους τίτλους; 

 

υπάρχουν άτομα στην ελλάδα που πληρούν αυτές ακριβώς τις προδιαγραφές. 

 

και τέλος ψάξε και το πλαίσιο πάνω στο οποίο γράφονται αυτά ή frozenbyte ήδη έκανε εμπορική επιτυχία με το trine 1, το shadowgrounds και τώρα βγάλανε το trine 2 το οποίο πάει ακόμη καλύτερά εμπορικά! Λογικό ειναι να έχουν και απαιτήσεις πλέον αν θέλεις να συνεργαστείς μαζί τους σε κάποιες θέσεις όσο αφορά την προϋπηρεσία έστρωσε πλέον η δουλειά τους.. δεν είναι στην αρχή, πάνε για το next level τώρα να γίνουν μεγάλο developing studio.

 

 

http://www.frozenbyte.com/about

Frozenbyte is an independent game developer with a focus on game quality. All Frozenbyte games are self-funded and based on self-owned IP, and the company maintains a creative, feel-good development culture.

Toimitilat-22.jpg

 

 

και στην φωτογραφία βλέπεις ενα κατάστηματάκι... όχι ορόφους μέσα σε εναν ουρανοξύστη ούτε τεράστια κτίρια... 

 

Σε αυτή την τρύπα ξεκινήσανε και κάνανε το trine1 trine2 και shadowgrounds ούτε funding groups ουτε state of the art infrastructure ουτε τίποτα τέτοιο.  (και ακόμη σε αυτή την τρύπα ειναι απλά πάνε για τα μεγάλα τώρα στο προσεχές μέλλον) 

 

 

 

 

και το defacing το έχω για την πλάκα μου... (αυτό πάει σε άλλο φίλο :P  no offence just saying)

 

 

Επεξ/σία από The_Colonel
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Trine βγαλτε το απ τα παραδειγματα. Καταρχην εχει δικο του engine...

http://trine-thegame.com/site/index.php?page=making_of_interview

 

Και...

By April 22, 2011, the Humble Frozenbyte Bundle had surpassed $700,000.Most of the money generated by the sale went to finishing the development of Trine 2.

http://en.wikipedia.org/wiki/Trine_2

 

Αν τα περισσοτερα απ τα 700 χιλιαρικα φυγαν για το development ενος game σαν το Trine, φαντασου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα όμως έχω περισσότερο σχέση με το αντικείμενο φίλε απο εσένα... η πραότητα μου σε προηγούμενα ποστ έχει να κάνει με τον σεβασμό που αποδίδω σε κάποια άτομα όσο αφορά το έργο και τα credentials τους και κυκλοφορούν ανάμεσά μας.

 

 

Εδω και 5 χρονια μανατζαρω πολλαπλες ομαδες προγραμματιστων, τεστερς κτλ. Σε αυτο το διαστημα εχουμε βγαλει 5 προιοντα software που χρησιμοποιουν τελευταιες τεχνολογιες, με πολυ μεγαλο funding οποτε αμφιβαλω για αυτο που λες. (Δεν μιλαμε για επιπεδο indie τωρα). Στον πρωτο χρονο ημασταν startup 8 ατομων ενω στον τριτο φτασαμε τα 100. Στο αρχικο σου ποστ ζητησες γνωμες απο ατομα του χωρου για αυτο σου απαντησα.

 

Ευχαριστω για ολα αυτα που μου εμαθες θα παω αυριο να κανω restructure την εταιρια :D .

 

Κατσε σκεψου τα ολα αυτα και φιλοσοφισε το αν μιλας με αλλους για να κανεις συζητηση και να ανταλαξεις αποψεις, η για να πεις την εξυπναδα σου η να εχεις τον τελευταιο λογο η δεν ξερω γω τι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Trine βγαλτε το απ τα παραδειγματα. Καταρχην εχει δικο του engine...

http://trine-thegame.com/site/index.php?page=making_of_interview

 

Και...

By April 22, 2011, the Humble Frozenbyte Bundle had surpassed $700,000.Most of the money generated by the sale went to finishing the development of Trine 2.

http://en.wikipedia.org/wiki/Trine_2

 

Αν τα περισσοτερα απ τα 700 χιλιαρικα φυγαν για το development ενος game σαν το Trine, φαντασου...

ναι αλλά ειναι 2.5D engine οπότε δεν ειναι ό,τι δυσκολότερο να γίνει... 2D engine κάνω και εγώ. 

 

όχι φύγανε απο τα κέρδη του original για να πάνε στο 2... έχει διαφορά αλλά εγώ τα βλέπω αυτά με grain of sult  γιατι κάπως πρέπει να διαφυλάξουν και τα λεφτά τους να μην τα φάει η εφορία :P όπως αναφέρθηκε και σε προηγούμενο post οι δημιουργοί του frogger δήλωσαν 5 εκατομμύρια δολάρια (του τότε) για την δημιουργία του.... 

Εδω και 5 χρονια μανατζαρω πολλαπλες ομαδες προγραμματιστων, τεστερς κτλ. Σε αυτο το διαστημα εχουμε βγαλει 5 προιοντα software που χρησιμοποιουν τελευταιες τεχνολογιες, με πολυ μεγαλο funding οποτε αμφιβαλω για αυτο που λες. (Δεν μιλαμε για επιπεδο indie τωρα). Στον πρωτο χρονο ημασταν startup 8 ατομων ενω στον τριτο φτασαμε τα 100. Στο αρχικο σου ποστ ζητησες γνωμες απο ατομα του χωρου για αυτο σου απαντησα.

 

Ευχαριστω για ολα αυτα που μου εμαθες θα παω αυριο να κανω restructure την εταιρια :D .

 

Κατσε σκεψου τα ολα αυτα και φιλοσοφισε το αν μιλας με αλλους για να κανεις συζητηση και να ανταλαξεις αποψεις, η για να πεις την εξυπναδα σου η να εχεις τον τελευταιο λογο η δεν ξερω γω τι.

Αποκλείεται. Τόσο απλά.  (γιατι ακριβώς το κάτω κάτω το κάνεις εσύ που κατηγορείς εμένα για αυτό και ουσιαστικά ψάχνεις links και τα βάζεις σαν επιχειρήματα χωρίς να τα φιλτράρεις κάν αν ήσουν αυτό που έλεγες οι διαλογοι μεταξύ μας θα ήταν πολύ διαφορετικοί )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν ήσουν αυτό που έλεγες οι διαλογοι μεταξύ μας θα ήταν πολύ διαφορετικοί )

Το εγγυώμαι εγώ προσωπικά πάντως, ότι είναι αυτός που λέει.

 

Κατα τα άλλα, αυτό που λέει ο Pantel, και πάω και το σκεπτικό λίγο πιο πέρα. Γιατί να μην φτιάξουν μια Goldman Sachs στην Ελλάδα οι άνεργοι οικονομολόγοι (AAA game) ή έστω μια boutique investment bank (indie game).

 

Ακόμα μικρότερο budget από to gaming, δυο τρεις Pentium 3 ίσα να τρέχουν το Excel, wifi μοιράζονται με το γείτονα ίσα να παρακολουθούν τις αγορές, κανα 50αρικο κανα κοστουμάκι από μαγαζί που κλείνει ή στις εκπτώσεις του Ζάρα, μόνιτορ από τις αγγελίες εδώ στο insomnia κομπλέ. Σύνολο άντε κανα 500αρικο, βαριά βαριά.

 

Άσε που οι αγορές κλείνουν το απόγευμα, οπότε να και η ευκαιρία για part time delivery το βράδυ ή έστω barman σε κανα κλαμπάκι, να το το διπλό μεροκάματο.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο συνταγματάρχης μετά που έβγαλε το γιατρό αλμπάνη, τώρα βγάζει και τους προγραμματιστές άμπαλους.

Keep feeding the troll

σε ευχαριστώ που έγραψες αυτό το ποστ γιατι για μέρες δεν υπήρξε απάντηση (γιατι μάλλον έψαχνε να πεί κάτι και δεν έβρισκε) και τώρα που τo είδα έστειλα την δική μου.  και τέλος δεν τον έβγαλα αλμπάνη απλά είπα ότι γράφουν τα papers και ότι είπαν γιατροί απο μεγάλα ελληνικά ιδιωτικά νοσοκομεία κλινικές... στοιχεία τα οπο΄ία παρέθεσα ή έβαλα link που λένε δηλαδή ότι κάνει καλό σε διάφορους τομείς στην υγεία μας edit και στην απάντηση του παρέβλεψε όλα αυτα τα points και εστίασε σε κάτι που δεν είπα και μάλιστα εγγραπτα δήλωσα το αντίθετο αλλά που απλά ανέφερα ότι άκουσα πως υπάρχουν....ότι δηλαδή κάποιοι χρησημοποιούν την σόδα για να θεραπεύσουν τον καρκίνο... οκ τι να κάνουμε.. 

Το εγγυώμαι εγώ προσωπικά πάντως, ότι είναι αυτός που λέει.

 

Κατα τα άλλα, αυτό που λέει ο Pantel, και πάω και το σκεπτικό λίγο πιο πέρα. Γιατί να μην φτιάξουν μια Goldman Sachs στην Ελλάδα οι άνεργοι οικονομολόγοι (AAA game) ή έστω μια boutique investment bank (indie game).

 

Ακόμα μικρότερο budget από to gaming, δυο τρεις Pentium 3 ίσα να τρέχουν το Excel, wifi μοιράζονται με το γείτονα ίσα να παρακολουθούν τις αγορές, κανα 50αρικο κανα κοστουμάκι από μαγαζί που κλείνει ή στις εκπτώσεις του Ζάρα, μόνιτορ από τις αγγελίες εδώ στο insomnia κομπλέ. Σύνολο άντε κανα 500αρικο, βαριά βαριά.

 

Άσε που οι αγορές κλείνουν το απόγευμα, οπότε να και η ευκαιρία για part time delivery το βράδυ ή έστω barman σε κανα κλαμπάκι, να το το διπλό μεροκάματο.

Ε ωραία αν ειναι μπράβο του γιατι δεν μιλάει πρακτικά όμως και μου στέλνει links με το τι ζητάει η frozenbyte τώρα για να μεγαλώσει το δυναμικό της και να επεκταθεί σαν εταιρία; λέει ότι θες budget για voice actors και testers σε game... άλλο software tester εκει ναι θα πρέπει να υπάρχει και ενα γνωστικό πεδίο game testers απλά σου λένε για το expirience το game play και κάνουν κατεπανάληψη συγκεκριμένα μηχανικά πράματα στο game για να ελέγξουν την σταθερότητα και την πιθανή ύπαρξη bugs

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι αλλά ειναι 2.5D engine οπότε δεν ειναι ό,τι δυσκολότερο να γίνει... 2D engine κάνω και εγώ.

Άντε ξεκίνα, τι κάθεσαι; Σε πόσες μέρες θα μας την παρουσιάσεις την νέα engine που θα φτιάξεις; 1 βδομάδα; 1 μήνα;

 

:rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω που με διαφωτισες σχετικα με την διαφορα software tester με game tester... Γιατι ως γνωστον το game δεν ειναι software.

 

Καλυτερα σταματα να γραφεις απλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι ειναι ανοιχτο ακομα? Ακομα διακοπες ειναι οι Mods?


Του λενε τοσα παιδια,που εχουν γνωσεις-αλλοι περισσοτερες,αλλοι λιγοτερες- οτι η αρχικη ιδεα του θεματος ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΗ και αυτος εκει,να προσπαθει να αλλαξει την απαντηση..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άντε ξεκίνα, τι κάθεσαι; Σε πόσες μέρες θα μας την παρουσιάσεις την νέα engine που θα φτιάξεις; 1 βδομάδα; 1 μήνα;

 

:rolleyes:

ψάξε στο google ειναι χιλιάδες τα βιντεάκια για να κάνεις μια μόνος σου (μεσα σε λιγότερο απο ένα μήνα ) και ακόμη πιο πολλές οι Homebrew engines τέλος αυτό άνετα μπορεί να είναι και εργασία σε σχολή ή το πολύ πολύ πτυχιακή σε τει .... 

 

και πάλι κολλάτε στους τίτλους "custom engine ωωω θα πρέπει να ειναι κάτι stateof the art αυτό" engine απο engine εχει διαφορά..

 

2D και 2.5D απο 3D έχει μεγάλη διαφορά και X 3D apo Υ 3D μπορεί επίσης να έχει τεράστια διαφορά... και 3D engine θεωρητικά μπορεί να κάνει κάποιος με κάμποσες γνώσεις προγραμματισμού αυτό δεν σημαίνει όμως ότι θα πλησιάσει έστω στο 1% την unreal engine για παράδειγμα.. μην κοιτάτε μόνο το περιτύλιγμα αλλά και την ουσία...  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...