Προς το περιεχόμενο

Δεν αντέχω άλλο τόσο καφρίλα...


liakjim

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μιας και είσαι by the book θα ξέρεις πως 20μ στα 90χλμ/ώρα είναι πολύ κοντά.

Για επικίνδυνο σε κόβω. 

Έλα μωρέ γιατί? Επειδή διάβαζε κι ένα βιβλίο ταυτόχρονα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 308
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Αυτό ρε φίλε! ΑΥΤΟ!!!

 

Τι γίνεται με αυτό το πράγμα; Και όχι μόνο 15χρονα. Ακόμα και 12χρονα τα ακούς να μιλάνε με τέτοιο τρόπο που πραγματικά, με πιάνει αηδία.

 

Φουλ βάψιμο, λες και κάνουν πασαρέλα (μην πω τίποτα άλλο), ύφος 10 καρδιναλίων, σεβασμός μηδέν και μια γλώσσα που σε αφήνει άφωνο!

Αφου Δεν Εχουνε Πατερα Να Τις Κουρεψει Ολες Γουλι Να Βαλουν Λιγο Μυαλο Στο Κουφιοκεφαλο Τους...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλά άσχημα υπάρχουν στην κοινωνία, αλλά βλέπω και πολλά που είναι προσωπικά. Για κάποιον άλλον δεν είναι ιδιαίτερη ενόχληση δηλαδή.

 

Όπως αυτό με τα 90 στην μεσαία. Δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το πρόβλημα. Και είμαι σίγουρος πως ούτε ο μπροστά κατάλαβε τι ήθελες όταν έπαιξες με τα φώτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας και είσαι by the book θα ξέρεις πως 20μ στα 90χλμ/ώρα είναι πολύ κοντά.

Για επικίνδυνο σε κόβω.

Δεν καταλαβαίνω προς τί η επιθετικότητα...

 

Μεζούρα δεν έβγαλα αλλά ήμουν μακριά. πχ θα έχεις δει τυπάκια που κολλάνε στα 5 μέτρα.

Κανονικά έπρεπε να ήμουν στα 80μ αλλά, τί θες να αποδείξεις και από πού με χαρακτηρίζεις;;;Με ξέρεις από κάπου;;;Έχεις δει πώς οδηγώ; Από τα 22 μου και με πάνω από 350.000χλμ δεν έχω εμπλακεί ούτε μια φορά σε οποιοδήποτε ατύχημα , οπότε δεν σου επιτρέπω,

 

Όσο για @Lucifer και @cthulhucarbide, εξήγησα πιο πάνω γιατί η κίνηση με 90χλμ/ώρα στην μεσαία στην εθνική οδό με ΟΛΟ το δρόμο άδειο (δεν έκανε προσπέραση σε κάποιον στη Δε λωρίδα) είναι ανώφελη αλλά και παράνομη , ενώ υπό συνθήκες (πχ 2 αυτοκίνητα στην ΑΡ , ο μπροστινός με 100 και ο πίσω με 120) προκαλεί καθυστερήσεις.

Μετρημένα κουκιά είναι. Όλα προβλέπονται σαφώς , δεν υπάρχει λόγος για καθορισμό αυθαίρετων δικών μας κανόνων επειδή βαριόμαστε να αλλάζουμε λωρίδα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μισό λεπτό ρε παιδιά γιατί με μπερδέψατε.

 

το όριο στις οδούς ταχείας δεν είναι 120; (εκτός αν υπάρχει πινακίδα που δίνει παραπάνω ; )

άρα αυτή με τα 90 που έπρεπε να πηγαίνει,στη δεξιά;

 

εγώ γιατί νόμιζα πως η κίνηση στη δεξιά είναι γι αυτούς που ετοιμάζονται να βγούνε σε κάποια έξοδο/ πάνε αργά

στη μεσαία είναι η κανονική πορεία και η αριστερή για προσπεράσεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν καταλαβαίνω προς τί η επιθετικότητα...

 

Μεζούρα δεν έβγαλα αλλά ήμουν μακριά. πχ θα έχεις δει τυπάκια που κολλάνε στα 5 μέτρα.

Κανονικά έπρεπε να ήμουν στα 80μ αλλά, τί θες να αποδείξεις και από πού με χαρακτηρίζεις;;;Με ξέρεις από κάπου;;;Έχεις δει πώς οδηγώ; Από τα 22 μου και με πάνω από 350.000χλμ δεν έχω εμπλακεί ούτε μια φορά σε οποιοδήποτε ατύχημα , οπότε δεν σου επιτρέπω,

 

Όσο για @Lucifer και @cthulhucarbide, εξήγησα πιο πάνω γιατί η κίνηση με 90χλμ/ώρα στην μεσαία στην εθνική οδό με ΟΛΟ το δρόμο άδειο (δεν έκανε προσπέραση σε κάποιον στη Δε λωρίδα) είναι ανώφελη αλλά και παράνομη , ενώ υπό συνθήκες (πχ 2 αυτοκίνητα στην ΑΡ , ο μπροστινός με 100 και ο πίσω με 120) προκαλεί καθυστερήσεις.

Μετρημένα κουκιά είναι. Όλα προβλέπονται σαφώς , δεν υπάρχει λόγος για καθορισμό αυθαίρετων δικών μας κανόνων επειδή βαριόμαστε να αλλάζουμε λωρίδα...

 

οπότε θα έπρεπε η τύπισσα να πηγαίνει στη δεξιά λωρίδα

και αν μετά από μια στροφή έπεφτε σε ένα αυτοκίνητο που κινούταν με 50χλμ/ ώρα?

σε ένα αυτοκίνητο που σταμάτησε δεξιά αλλά προεξέχει από τη λεα?

να τους κολλήσει κολάρο?

 

με τη λογική του βίντεο, θα έπρεπε όλα τα αυτοκίνητα να κινούνται στη δεξιά λωρίδα

όποιος θέλει να προσπεράσει να μπει στη μεσαία, να κάνει την προσπέραση, και να μπει ξανά δεξιά

τότε η αριστερή λωρίδα που χρησιμεύει? για να προσπεράσεις αυτόν που προσπερνάει χρησιμοποιώντας την μεσαία λωρίδα?

διπλή προσπέραση δηλαδή?

 

το βίντεο εξηγεί την προσπέραση, όχι το πως κινούνται παράλληλα τα αυτοκίνητα στην εθνική οδό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά τι λέμε τώρα; στην Εθνική που οι περισσότεροι έξοδοι των κόμβων δεν έχουν λωρίδα επιτάχυνσης-και εκβάλλουν πάνω στη δεξιά- εγώ θα πάω με 90 στη δεξιά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οπότε θα έπρεπε η τύπισσα να πηγαίνει στη δεξιά λωρίδα

και αν μετά από μια στροφή έπεφτε σε ένα αυτοκίνητο που κινούταν με 50χλμ/ ώρα?

σε ένα αυτοκίνητο που σταμάτησε δεξιά αλλά προεξέχει από τη λεα?

να τους κολλήσει κολάρο?

Τον βλέπεις από μακριά (έχεις άπειρο χρόνο - τί στροφές θα βρείς στην Ε.Ο? - > προσοχή με 3λωρίδες έτσι?) και βγαίνεις στην ΜΕ.

Δλδ με την λογική σου, σε δρόμο με 2 λωρίδες θα έπρεπε όλοι να οδηγούν στην ΑΡ;;;;

 

με τη λογική του βίντεο, θα έπρεπε όλα τα αυτοκίνητα να κινούνται στη δεξιά λωρίδα

όποιος θέλει να προσπεράσει να μπει στη μεσαία, να κάνει την προσπέραση, και να μπει ξανά δεξιά

τότε η αριστερή λωρίδα που χρησιμεύει? για να προσπεράσεις αυτόν που προσπερνάει χρησιμοποιώντας την μεσαία λωρίδα?

διπλή προσπέραση δηλαδή?

Ναι.

 

Όσοι τα έχετε ξεχάσει , κατεβάστε τον ΚΟΚ και ξαναδιαβάστε τον , ή ένα βιβιαράκι με τα τεστ ή ρωτήστε έναν δάσκαλο οδήγησης ή ξανακάντε μερικά μαθήματα.

 

Τώρα βγαίνει νόημα. Παίζει και ποσοστό αμάθειας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.tanea.gr/files/1/2013/KOK_pdf.pdf

 

σελίδα 56

διάβασε τον κοκ και όχι κάποιο site

δες ποιοι κινούνται στη δεξιά λωρίδα

 

και έχεις δίκιο, παίζει ποσοστό αμάθειας

το χειρότερο όμως είναι όταν η αμάθεια προσπαθεί να αποδείξει ότι έχει δίκιο και γίνεται ειρωνική

 

αλλά έτσι συμβαίνει όταν επεμβαίνει η νέα τάξη πραγμάτων και τα σκοτεινά κέντρα λήψης αποφάσεων

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ ακόμα δεν έχω καταλάβει πως ενώ το όριο στην Εθνική είναι 120 εγώ θα πάω στη δεξιά με τα λεωφορειοφορτηγά και τις εξόδους από τους κόμβους και δεν θα προκληθεί ατύχημα.

 

 

Αλήθεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάμε
 

Άρθρo 16
Θέση επί της oδoύ

1. Στo oδικό δίκτυo της Χώρας ισχύει η δεξιά κατεύθυνση κυκλoφoρίας.

...

2. O oδηγός, με εξαίρεση την περίπτωση απoλύτoυ ανάγκης, υπoχρεoύται 

να κινείται απoκλειστικά στις καθoρισμένες, για την κατηγoρία τoυ oχήματός 
τoυ ειδικές oδoύς, oδoστρώματα και λωρίδες κυκλoφoρίας όπoυ υφίστανται 
τέτoιες. Aν δεν έχει oριστεί λωρίδα κυκλoφoρίας ή ειδική oδός γι’ αυτoύς, oι 
μεν oδηγoί φoρτηγών, λεωφoρείων και βραδυκίνητων και βραδυπoρoύντων 
γενικά oδικών oχημάτων υπoχρεoύνται, τηρoυμένων των διατάξεων τoυ 
άρθρoυ 17 παράγραφος 6 τoυ Kώδικα αυτoύ, να oδηγoύν αυτά στη δεξιά λω-
ρίδα κυκλoφoρίας στις oδoύς oι oπoίες έχoυν δύo τoυλάχιστoν λωρίδες κατά 
κατεύθυνση, oι δε oδηγoί μoτoπoδηλάτων, πoδηλάτων και μη μηχανoκίνητων 
oχημάτων, καθώς και οι οδηγοί ζώων, υπoχρεoύνται να κινoύνται κατά μήκoς 
oποιoυδήπoτε πρoς την κατεύθυνση της κυκλoφoρίας βατoύ ερείσματoς της 
oδoύ, εφόσoν υπάρχει, και δεν πρoκαλείται δυσχέρεια στoυς χρησιμoπoιoύντες 
αυτό, άλλως πλησίoν τoυ άκρoυ δεξιoύ τoυ oδoστρώματoς.
 
Άρθρo 17
Πρoσπέρασμα – Kυκλoφoρία σε στoίχoυς
10. Στις περιπτώσεις κίνησης των oχημάτων σε παράλληλες σειρές (στoί-
χoυς), oι oδηγoί των βραδυπoρoύντων oχημάτων υπoχρεoύνται να κινoύν 
αυτά στη δεξιά λωρίδα τoυ oδoστρώματoς.
 
 
Άρα , νομίζω είναι ξεκάθαρο. Στην Ελλάδα δεν έχω δει κάπου ειδική λωρίδα για λεωφορεία/ φορτηγα κτλ
Άρα ΟΛΟΙ παμε δεξια. 
Έτσι δεν είναι;;;
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια επισήμανση liakjim. Το κόκκινο αφορά, όπως αναφέρει το άρθρο, τους οδηγούς «φoρτηγών, λεωφoρείων και βραδυκίνητων και βραδυπoρoύντων γενικά oδικών oχημάτων» και οδηγούς «μoτoπoδηλάτων, πoδηλάτων και μη μηχανoκίνητων oχημάτων, καθώς και οι οδηγοί ζώων» οπότε δε νομίζω το ι.χ. που κινείται με 90χαω να εμπίπτει σε αυτές τις κατηγορίες. Καθαρά νομικά πάντα.

 

Σε κάθε περίπτωση, από άποψη επικινδυνότητας στους αυτοκινητοδρόμους, ο οδηγός που πηγαίνει με 90χαω στη μεσαία είναι αρκετά χαμηλά στη λίστα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ ακόμα δεν έχω καταλάβει πως ενώ το όριο στην Εθνική είναι 120 εγώ θα πάω στη δεξιά με τα λεωφορειοφορτηγά και τις εξόδους από τους κόμβους και δεν θα προκληθεί ατύχημα.

 

 

Αλήθεια.

ΟΤΑΝ έχεις φορτηγα/λεωφορεία στην Δε , εννοείται πας στην ΜΕ , προσπερνας και ΟΤΑΝ ο δρόμος ΔΕ είναι άδεια , ξαναπάς ΔΕ.

Ο ΚΟΚ λέει ότι αν υπαρχει παρακάτω και άλλο πχ φορτηγο , τότε παραμένεις στην μεσαία. Όταν λέμε παρακάτω , εννούμε λίγο παρακάτω , όχι στα 2 χλμ...

 

Σε όλες τις εξόδους / εισόδους έχει λωρίδα επιβράδυνσης/ επιτάχυνσης , τουλ με 3 λωρίδες σίγουρα (τουλ όπου έχω δει έτσι;;; στην έλλαδα είμαστε).

Αν δεν έχεις πας στην μεσαία και ξαναγυρνάς ΔΕ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...