Προς το περιεχόμενο

Δεν αντέχω άλλο τόσο καφρίλα...


liakjim

Προτεινόμενες αναρτήσεις

@Malthador έχω ήδη απαντήσει πιο πάνω.

 

Δηλαδή σε δρόμο 3 λωρίδων, όπου στην δεξιά υπάρχουν οχήματα (δε λέω κονβόι, αλλά πιο αργοκίνητα από μεσαία και αριστερή), στη μεσαία εγώ, και αριστερά τίποτα, πρέπει εγώ να κόψω και να μπω δεξιά για να με προσπεράσει ο από πίσω;

 

Να παναγαμηθεί, κάνω αυτό το πωςτοείπαμε, "συνεχόμενη προσπέραση" της δεξιάς λωρίδας.

Άμα προσπερνάω αργά για τα γούστα του, ας με προσπεράσει γρηγορότερα από την αριστερή.

Αλλιώς τι σκατά τις θέλουμε 3 λωρίδες;

 

Ρε Λούσι, έγραψα ποτέ κάτι τέτοιο?

Εννοέιται πως θα μείνεις στην μεσαία μέχρι να προσπεράσεις τα πάντα από Δε.

Αν όμως το κομβόι τελειώσει, πρέπει να κάνεις δεξιά.

 

Πάμε σενάριο.

Η θείτσα με 90 στην μεσαία σε 3 λωρίδες και δεξιά κανείς.

Πιο πίσω εγώ οδηγώ ΚΤΕΛ (κόφτης στα 100) και λίγο πιο πίσω εσύ με 110(κάνεις οικονομία).

Φτάνω στην θείτσα .

3 επιλογές:

α. Παιρνώ από ΔΕ -> λάθος

β. Προσπερνώ από ΑΡ στην αριστερή λωρίδα με σχετική ταχύτητα 10χλμ/ώρα άρα ξερω γω σε 20δευτερόλεπτα -> άρα εσύ περιμένεις και κόβεις

γ. Περιμένω να περάσεις εσύ πάλι με σχετική ταχύτητα 10χλμ/ώρα άρα πχ σε 20δευτερόλεπτα -> άρα καθυστερέι το ΚΤΕΛ

 

και όλα αυτά γιατί?

Επειδή η θείτσα γράφει στο πράμα της τα πάντα καιθεωρεί τον δρόμο δικό της?

και θα πεις , ΟΚ σιγά 20δευτερόλεπτα.

 

Αν όμως έχεις χιλιάδες οχήματα στους δρόμους, τότε έχεις την εικόνα στους Ελληνικούς δρόμους.

 

Αν και τώρα διαφωνείς , i rest my case...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 308
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Τα έγραψα στην αρχή, τα ξανα γράφω και τώρα.

 

Όπως αποδεικνύεται, ούτε εσείς που εν γένει συμφωνείτε με ό,τι γράφεται στο πρώτο ποστ δεν καταλήγετε σε συνολική συμφωνία.

 

Οπότε, τελικά, ποιος είναι ο κάφρος; Πού είναι η καφρίλα; Στο να ονομάζει κανείς "καφρίλα" τη διαφορετική αντιμετώπιση ή στο να την αποδέχεται και όταν δεν του αρέσει να επαφύεται στους κοινά αποδεκτούς μηχανισμούς για τους ανάλογους ελέγχους;

 

 

Ευτυχώς που ο TS ή κάποιος πιο μετά δεν έβαλε κάτι για ρακέτες στην παραλία ή για σκυλία στο μπαλκόνι. Θα πήγαινε πολύ πιο γρήγορα περίπατο η "κοινή" αγανάκτηση για την "καφρίλα".

 

 

Προσωπικά μεταφράζω τον τίτλο του thread ως "Δεν αντέχω άλλο να μην σκέφτονται οι άλλοι όπως εγώ".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά οταν βιάζομαι δεν έχω απαιτηση να πάει ο άλλος δεξιοτερα αν ειμαι στην μεσαία λωριδα. Απλα δεν θέλω να βλέπω την αριστερη λωριδα κλειστή. Σημερα αργησα λιγο και αντι για 80 πηγαινα με 100 ο μπροστα πηγαινε με 90 έ εφαγε φωτα μέχρι να πάει μεσαια λωριδα. Απλό. Βιάζομαι οποτε κάνεις στην άκρη να περάσω απο την αριστερη.

 

Βεβαια υπάρχουν αρκετοι ηλιθιοι που το κάνουν αυτο δηλαδη να κάθονται στην αριστερη ετσι απο αντιδραση οποτε πρέπει να τους προσπεράσεις απο τα δεξιά και μετα να ξαναμπεις στην αριστερη λωριδα. Το χειροτερο ειναι να κολλησεις απο πισω τους οπως κάνουν μερικοί. Πάντα αποσταση ασφαλειας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε Λούσι, έγραψα ποτέ κάτι τέτοιο?

Μα τον akpe quotαρα, δεν είπα ότι είπες κάτι τέτοιο!

 

Πάμε σενάριο.

Η θείτσα με 90 στην μεσαία σε 3 λωρίδες και δεξιά κανείς.

Πιο πίσω εγώ οδηγώ ΚΤΕΛ (κόφτης στα 100) και λίγο πιο πίσω εσύ με 110(κάνεις οικονομία).

Φτάνω στην θείτσα .

3 επιλογές:

α. Παιρνώ από ΔΕ -> λάθος

β. Προσπερνώ από ΑΡ στην αριστερή λωρίδα με σχετική ταχύτητα 10χλμ/ώρα άρα ξερω γω σε 20δευτερόλεπτα -> άρα εσύ περιμένεις και κόβεις

γ. Περιμένω να περάσεις εσύ πάλι με σχετική ταχύτητα 10χλμ/ώρα άρα πχ σε 20δευτερόλεπτα -> άρα καθυστερέι το ΚΤΕΛ

 

και όλα αυτά γιατί?

Επειδή η θείτσα γράφει στο πράμα της τα πάντα καιθεωρεί τον δρόμο δικό της?

και θα πεις , ΟΚ σιγά 20δευτερόλεπτα.

 

Αν όμως έχεις χιλιάδες οχήματα στους δρόμους, τότε έχεις την εικόνα στους Ελληνικούς δρόμους.

 

Αν και τώρα διαφωνείς , i rest my case...

Ε διαφωνώ βέβαια. Γιατί ακόμα και αν δεν είναι θείτσα, ζητάς να πρέπει να ξέρει ότι υπάρχει ένα ΚΤΕΛ στα 500μ που έχει υπολογίσει ότι μπορεί και θέλει να πάει με 100 και κάνα χιλιόμετρο παραπίσω ένας τύπος που θέλει να μην πέσει κάτω από τα 110. Και άρα να σκεφτεί να μπω δεξία γιατί το Δt του ΚΤΕΛ μέχρι να με προσπεράσει > Δt να το προσπεράσει η BMW που βλέπω στο σόναρ, άρα να μπω δεξιά μέσα στα επόμενα 6s, μην κάνουν τα παιδιά έναν πόντο το τιμόνι αριστερά τσάμπα".

 

Και δε το λέω ως ο "δράστης" μόνο ε, πολλές φορές σε δρόμους που ξέρω το πάω λίγο παραπάνω απ' ό,τι πρέπει.

Ε όταν δω έναν τύπο στη δεξιά (σε 2 λωρίδων) να πηγαίνει με 60, δε θα σκάσω, θα χωθώ αριστερά.

Αν η αριστερή είναι πηγμένη, δε θα βρίσω τον δεξιά που δεν πάει με 100, θα βρίσω τον πρώτο στην αριστερή που δεν μπαίνει δεξιά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ζητάς να πρέπει να ξέρει

Δεν ζητάω τίποτα να ξέρει. Ζητώ να κάτσει στη ΔΕ λωρίδα από την στιγμή που αυτή είναι άδεια και δεν υπάρχει άλλο όχημα να προσπεράσει.

Έτσι κ αυτή θα είναι κυριλέ, και το ΚΤΕΛ θα περάσει χωρίς να κόψεις και εσυ θα περάσεις κύριος και τους 2 στην τέρμα αριστερή.

 

Τέσπα πολύ το κουράσαμε , έχουμε φτάσει στην 11η σελίδα για ένα πράγμα στην λίστα μου που είναι όχι κ τόσο σοβαρό και στην τελική θα έπρεπε να είχε λυθεί όταν κάναμε μαθήματα οδήγησης.

 

Το μόνο που θέλω είναι να πάω στην γυναίκα μου σε 50λεπτά και όχι σε 1ώρα επειδή η θείτσα κατασκήνωσε στην μέσαία και καθυστέρησε 100 αυτοκίνητα, να κάνω μπάνιο στην άμμο και όχι σε αποτσίγαρα, να βγάλω τον σκυλάκο μου βόλτα χωρίς να πατήσω την κουράδα του προηγούμενου (αλήθεια πόσοι ιδιοκτήτες έχουν μαζί τους σακουλάκι?) , να πάω supermarket και να μπώ στο parking χωρίς να πέσει πάνω ο βλάκας που βγαίνει από την ανάποδη, να πάρω τυρί με την σειρά μου και όχι να μου κλέψει την σειρά ο τάδε και αν η γυναίκα μέινει έγκυος να πάω σε καφετέρια και να μην αναπνέει αυτή και το μωρό ντουμάνι καπνό τσιγάρου (ο ορισμός της γαιδουριάς).

 

Μάλλον ζητω πολλά.

Κάνω λοιπόν τον μ@λακα, αλλά μέχρι ενός σημείου ρε φίλε...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πηγαινε αριστερα ρε φιλε. Εδω δεν τηρούνται τα στοιχειώδη ο άλλος μιλάει στο κινητο ενω οδηγει περιμένεις εσυ να ειναι τοσο σχολαστικος στην κατανομη των ταχυτητων των λωριδων? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν καταλαβαίνω προς τί η επιθετικότητα...

 

Μεζούρα δεν έβγαλα αλλά ήμουν μακριά. πχ θα έχεις δει τυπάκια που κολλάνε στα 5 μέτρα.

Κανονικά έπρεπε να ήμουν στα 80μ αλλά, τί θες να αποδείξεις και από πού με χαρακτηρίζεις;;;Με ξέρεις από κάπου;;;Έχεις δει πώς οδηγώ; Από τα 22 μου και με πάνω από 350.000χλμ δεν έχω εμπλακεί ούτε μια φορά σε οποιοδήποτε ατύχημα , οπότε δεν σου επιτρέπω,

 

 

Η αλήθεια είναι πως αν μου επιτρέπεις ή όχι με αφήνει παγερά αδιάφορο.

Αν θες να δίνεις άδειες για να γράψει κάποιος άνοιξε blog ή δικό σου forum.

 

Επιθετικότητα που ακριβώς? Μια διαπίστωση κάνω από αυτά που γράφεις.

Το ότι υπάρχουν και πιο επικίνδυνοι τι ακριβώς αλλάζει? 

Δεν θέλω να αποδείξω κάτι. Ούτε έγραψα κάτι δύσκολο. Δεν χρειάζεται να δω. Τα γράφεις μόνος σου.

 

Και εγώ οδηγώ από τα 18 και έχω περισσότερα χλμ. Και? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επικίνδυνος, είρωνας, αμαθής καθώς και εκπρόσωπος της νέας τάξης και...σκοτεινών κέντρων λήψης αποφάσεων...

 

Καλά τα πάτε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι όλοι κόλησαν στο αν τα 90 είναι πολλά ή λίγα για μεσαία έχει μονοπολήσει το ενδιαφέρον.

Αυτό ελπίζω να σημαίνει ότι στα περισσότερα από τα υπόλοιπα συμφωνείτε. Και όχι ότι βρήκατε κάτι να ερίσετε και το κάνετε.

Άμα είναι έτσι, ζήτω!

 

Τα όρια στο δρόμο είναι υποκειμενικά. Το ασφαλές είναι να προσαρμόζεσαι στην ταχύτητα των γύρω σου. Αυτό προυποθέτει να έχεις έλεγχο του οχήματος σου. Οι γιαγιάδες/παππούδες σε γενικές γραμμές δεν "το έχουν". [Το καλοκαίρι έλεγα ότι πρέπει να βγάλουν ένα D(dangerous) να κολλάμε σε αυτούς και μάλιστα να τους tagaρουμε δυναμικά. Μιας και το Ν είναι ψιλοάχρηστο.]

Αυτοί λοιπόν που "το έχουν", πρέπει να προσέχουν αυτούς που δεν "το έχουν" και όχι να τους τα πρήζουν, γιατί μάλλον χειρότερη θα κάνουν την κατάσταση.

For the record, μια χαρά είναι τα 90 για μεσαία. Η μεσαία είναι η πιο ασφαλής λωρίδα. Εκεί κάθεσαι για να έχεις την ησυχία σου. Άμα πας με 90, καλά είσαι. Άμα πας με 50... problem. Όπως είπα και παραπάνω, όλα σχετικά είναι ομως.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

[...] Αυτό ελπίζω να σημαίνει ότι στα περισσότερα από τα υπόλοιπα συμφωνείτε. [...]

Αυτό ελπίζω και εγώ. Το θέμα δυστυχώς είναι πως όσοι συμφωνούν είναι μειοψηφία. Ή απλά συμφωνούν μέχρι να βρεθούν στη συγκεκριμένη υπόθεση και μετά κάνουν του κεφαλιού τους. Και το κορυφαίο είναι ότι αν τολμήσεις να μην «παρανομήσεις», αν περιμένεις να πετάξεις τα σκουπίδια σε κάδο, αν κάνεις τον κύκλο στο στενό αντί να μπεις ανάποδα, αν παραχωρήσεις προτεραιότητα στον πεζό, αν σβήσεις το τσιγάρο ή απομακρυνθείς, αν ως αναβάτης τηρείς τον Κώδικα κ.λπ. κινδυνεύεις να γίνεις δακτυλοδεικτούμενος, ως μαλάκας, φλώρος, χέστης και λοιπά χαριτωμένα.

 

Θέμα νοοτροπίας και παιδείας είναι. Όπως μεγαλώνουμε, και όσο υπάρχει ατιμωρησία ή έστω έλλειψη ενδιαφέροντος από τους τρίτους (το γνωστό «έλα μωρέ») τα πράγματα απλά θα χειροτερέψουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...Εκεί κάθεσαι για να έχεις την ησυχία σου...

Εδώ διαφωνώ. Όταν εσύ έχεις την ησυχία σου, κάποιος αλλος την χάνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μη νευριαζεις.

 

Ειναι γενικό το σχόλιο .

πχ τώρα είμαι καλαμο για καφέ ,

Εχει ένα τεράστιο δημοτικό πάρκινγκ στα 200 μέτρα απο εδω .

Αλλα όχι .

Εχουν παρκάρει όλοι δεξιά κ αριστερά πάνω στο δρόμο σε μια λωρίδα ανα κατεύθυνση .

Αποτέλεσμα;

Αυτοί που παρκαραν εκεί έχουν την ησυχία τους αφού δεν περπάτησαν καθόλου (αν μπορούσαν θα παρκαραν μέσα στην καφετέρια )

Ρωτά ομως κ αυτούς που θέλουν να περάσουν αλλα δεν χωράνε κ περνάει ένας ένας πόσο ήσυχοι ειναι ...

Θέλω να δω όταν θα έρθει το ΚΤΕΛ ...

 

 

Sent from my iPod touch using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ διαφωνώ. Όταν εσύ έχεις την ησυχία σου, κάποιος αλλος την χάνει.

 

Όταν σου λένε κάμποσοι άνθρωποι ότι στο συγκεκριμένο θέμα έχεις λάθος, ίσως να σκεφτόσουν ότι υπάρχει μια μικρή περίπτωση να έχεις όντως λάθος. Ειδικά αν στο λένε αυτοί που συμφωνούν στο πνεύμα των περισσότερων που έγραψες στην αρχή.

 

Καμία σχέση με το παράδειγμα με το πάρκινγκ, που έχεις δίκιο.

Και μην απομονώνεις μια φράση από τα υπόλοιπα γιατί αλλάζει το νόημα.

Τέλος, αν είσαι για καφέ και κάθεσαι και γράφεις σε forum... κάτι δεν κάνεις καλά μάλλον.

 

ChrosZap, κάτω τα ναρκωτικά που ναρκώνουν τις μάζες και τους αποσυντονίζουν από την αναζήτηση καλύτερης ζωής. :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...