Προς το περιεχόμενο

Εργασια στα Public


penikilini

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καμια προοπτικη...(σοβαρα)

αν δουλευες σε καμια πολυεθνικη, τυπου ζαρα, ικεα κλπ θα μπορουσαν να ανοιχθουν δρομοι ακομα και διεθνως...

τωρα για ελλαδα, ειναι μικρο το "μαντρι"

Μη το λες, αν είσαι 25 κ δούν ότι είσαι σωστός ίσως γίνεις επικεφαλής σε κάποιο τμήμα τους, δηλαδή 1000-1500, μια χαρά ακούγεται. Το 1999 στα 24-25 μου έπαιρνα στα eglobal ως επικεφαλής 450 χιλιάδες, καθόλου άσχημα.
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 455
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Προοπτική εξέλιξης και καριέρας στα 25 έχεις αν πιάσεις δουλειά στην Oracle όχι στα Public...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προοπτική εξέλιξης και καριέρας στα 25 έχεις αν πιάσεις δουλειά στην Oracle όχι στα Public...

Καριέρα στην Ελλάδα πλέον δεν υπάρχει ξέχασε το ούτε σε όνειρο, εδώ θα μιλάμε σε λίγο απλά για να μην πεινάς.

Τώρα αν θέλει κάποιος καριέρα ας πάει έξω τα έχουμε ξαναπεί αυτα.

Εγώ μιλάω για κάποιον που έχει σπίτι εδώ δικό του και ψάχνει να βρει κάτι μόνιμο, μια χαρά είναι τα public εάν γίνει manager η διευθυντής η ότι άλλο έχουν δεν ξέρω τις θέσεις τους.

Μέχρι τα γεράματα μπορείς να είσαι εκεί.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει περίπτωση να σε πάνε για δουλειά σε κατάστημα του εξωτερικού δηλαδή;! Δεν το έχω ξανακούσει αυτό.

ναι... στα ζαρα σιγουρα... το κανουν και αλλες εταιρειες παντως...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα περάσει συνέντευξη αρχές του 2014 για τη θέση του τεχνικού απλά να αναφέρω ότι ήμουν overqualified για τη θέση. Είχα ακούσει ότι είναι ψιλό-πλυντήριο εργαζόμενων και δυστυχώς το διαπίστωσα στη συνέντευξη όπου για να μη τα πολυλογώ πήρα άρον-άρον τη χαρτούρα που κουβαλούσα κι εξαφανίστηκα αφήνοντας τους παγωτά.

Το θέμα είναι ότι εμείς οι καταναλωτές συντηρούμε μαγαζιά με τέτοιες συμπεριφορές γιατί πολύ απλά ψωνίζουμε από αυτά.

Άντε και να θες να το κάνεις αυτό, από που να ψωνίσεις; Ξέρεις σίγουρα επιχειρήσεις που είναι σωστές; Το άλλο είναι ότι καλώς ή κακώς οι καταναλωτές επιλέγουν με βάση το συμφέρον τους και όχι με τη συμπεριφορά προς τους εργαζόμενους. Άσε που ούτε μπορείς να ξέρεις τι ακριβώς ισχύει ούτε κρίνουν όλοι το ίδιο μια συμπεριφορά.

 

Προοπτική εξέλιξης και καριέρας στα 25 έχεις αν πιάσεις δουλειά στην Oracle όχι στα Public...

Μη το λες, παντού μπορεί να υπάρχει προοπτική εξέλιξης. Και είναι και λίγο υποκειμενικό θέμα το τι θεωρεί ο καθένας εξέλιξη.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άντε και να θες να το κάνεις αυτό, από που να ψωνίσεις; Ξέρεις σίγουρα επιχειρήσεις που είναι σωστές; Το άλλο είναι ότι καλώς ή κακώς οι καταναλωτές επιλέγουν με βάση το συμφέρον τους και όχι με τη συμπεριφορά προς τους εργαζόμενους. Άσε που ούτε μπορείς να ξέρεις τι ακριβώς ισχύει ούτε κρίνουν όλοι το ίδιο μια συμπεριφορά.

Εγώ πάντως το εφαρμόζω όσο μπορώ, φυσικά και δεν γίνεται να είσαι απόλυτος. Να φανταστείς είχα σταματήσει να ψωνίζω από Π σε καλές εποχές, μόνο και μόνο γιατί είχαν καταντήσει τους εργαζόμενους γελοία ρομποτάκια. Είχε γίνει θέμα αυτό τότε σε αρκετά τεχνολογικά φόρουμ για όσους θυμούνται.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως το εφαρμόζω όσο μπορώ, φυσικά και δεν γίνεται να είσαι απόλυτος. Να φανταστείς είχα σταματήσει να ψωνίζω από Π σε καλές εποχές, μόνο και μόνο γιατί είχαν καταντήσει τους εργαζόμενους γελοία ρομποτάκια. Είχε γίνει θέμα αυτό τότε σε αρκετά τεχνολογικά φόρουμ για όσους θυμούνται.

Έχεις ξεχωρίσει κάποιες επιχειρήσεις δηλαδή που φέρονται σωστά στους εργαζόμενους και σε συμφέρουν και σένα; (από άποψη ποικιλίας, τιμών κλπ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαλά, αν το πάρουμε με αυτή τη φιλοσοφία, την πλειοψηφία των υλικών αγαθών που έχουμε θα έπρεπε να μήν την αγοράζουμε.

 

Από την πατάτα στη λαϊκή που βγαίνει με αδήλωτη εργασία, μέχρι το παντελόνι που φτιάχνεται σε sweatshops και το κινητό που συναρμολογείται από από νεαρούς που δουλεύουν 18-ωρα.

 

Το ethical management δυστυχώς είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας, ώστε να έχουμε την πολυτέλεια επιλογής μεταξύ εταιριών.

 

Τα public, λόγω του μεγέθους τους, είναι πιό εύκολο να μάθεις για αυτά. Αλλά κανένας δεν σου εγγυάται ότι οι πρακτικές κάποιας άλλης παραπλήσσιας επιχείρησης είναι καλύτερες.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε, κάποια τρανταχτά παραδείγματα όμως, υπάρχουν, π.χ. Πλαίσιο, Σκλαβενίτης, Καρέλιας.

Στο πλαίσιο τα πράγματα είναι χάλια πολύ χάλια.

 

Για τον Σκλαβενίτη και τον (τους εδω και αρκετα χρόνια) Καρέλια στο δίνω, απο οσο εχω ακούσει είναι καλα τα πράγματα. Και στον Παπαστρατο (Philip Morris εδω και αρκετά χρόνια) εχω ακούσει πολυ καλα λόγια.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, δεν ανέφερα μόνο τα καλά παραδείγματα, αλλά και τα κακά (Πλαίσιο).

 

Το point μου είναι ότι για μερικές αλυσίδες ξέρεις τι παίζει.

Λάθος μου τότε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καριέρα στην Ελλάδα πλέον δεν υπάρχει ξέχασε το ούτε σε όνειρο, εδώ θα μιλάμε σε λίγο απλά για να μην πεινάς.

Τώρα αν θέλει κάποιος καριέρα ας πάει έξω τα έχουμε ξαναπεί αυτα.

 

έπρεπε να σε χουμε πρωθυπουργό, απο την πολλή αισιοδοξία θα έδιωχνες την κρίση :-D

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νεο επεισοδιο στο σηριαλ...

 

ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΣ ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ ΣΤΑ Public

 

Mια ομάδα πρώην εργαζομένων στον όμιλο Μutlirama / Public μας ζήτησε να δημοσιεύσουμε τις άθλιες συνθήκες εργασίας που επικρατούν στην εταιρεία:

 

Η εταιρεία προκειμένου να αποφύγει την πρόσληψη επιπλέον προσωπικού ή για να τιμωρήσει την μη επίτευξη στόχων, έκανε κανόνα την 12ωρη εργασία, με αποδοχές 8ώρου.

 

Ανάλογα το κατάστημα πάντα, εργαζόμασταν πολλές φορές και απροειδοποίητα 12ωρα (μας πληροφορούσαν το βράδυ της προηγούμενης ότι "αύριο όλοι 12ωρο, εντολή από τον περιφερειακό"). Αυτό μπορούσε να συμβεί για μια συνεχόμενη εβδομάδα μέχρι και για πολλούς συνεχόμενους μήνες.

 

Φυσικά ακριβώς επειδή υπήρχαν κενά που δεν μπορούσαν να συμπληρωθούν με επιπλέον υπαλλήλους (π.χ. στο service δεν γίνεται να μην υπάρχει υπάλληλος σε όλη την διάρκεια λειτουργίας ενός καταστήματος) αναγκαζόμασταν σχεδόν πάντα να εργαζόμαστε και στα ρεπό μας για να καλύπτουμε βάρδιες, ή και Κυριακές για τις εσωτερικές εργασίες της εταιρίας (οργάνωση αποθήκης, απογραφή, κτλ.) όλα αυτά δωρεάν πάντα, γιατί όπως μας ενημέρωναν στα εταιρικά meeting το κατάστημα δεν πάει καθόλου καλά δεν πιάνει στόχους, και αν δεν θέλουμε να βρεθούμε όλοι μαζί στον δρόμο πρέπει ¨να βάλουμε πλάτη για να το στηρίξουμε¨.

 

Μια συνηθισμένη εβδομάδα για εμάς, ήταν περίπου 78 ώρες εργασίας, καθώς πέρα από τυπικό 12ωρο που το κατάστημα ήταν ανοιχτό, έπρεπε να είμαστε εκεί τουλάχιστον μισή ώρα πριν για να το ετοιμάσουμε, και συνήθως μισή με μία ώρα μετά το κλείσιμο μέχρι να φύγουν και οι τελευταίοι πελάτες, να κλείσουν τα ταμεία κτλ.

 

Κάθε μήνα η εταιρία έθετε ορισμένους "στόχους" που οι πωλητές ή οι τεχνικοί θα έπρεπε να πιάσουν και οι οποίοι ήταν είτε πωλήσεις σε κάποιο συγκεκριμένο προϊόν, είτε έσοδα από service, είτε πώληση υπηρεσιών όπως π.χ. 3ετής ή 5ετής επέκταση εγγύησης σε κάποια συσκευή, αναγκάζονταν λοιπόν έτσι οι πωλητές να προωθήσουν επιθετικά το προϊόν που ήθελε η εταιρία, και όχι αυτό που σύμφερε ή ταίριαζε στον πελάτη. Όσοι δεν έπιαναν τους στόχους δέχονταν μεγάλη ψυχολογική πίεση και κράξιμο στα εταιρικά meeting, και η ¨τιμωρία¨ τους με συνεχόμενα 12ωρα (ακόμα και αν αυτά δεν χρειάζονταν) θεωρούνταν βέβαιη!

 

Η συνεχόμενη 12ωρη εργασία χωρίς το επιπλέον προσωπικό οδηγούσε συχνά σε λάθη και καθυστερήσεις σε βάρος των πελατών, τα καθήκοντά μας λοιπόν επεκτείνονταν και σε διάφορα blog ή σελίδες που περιστασιακά δημοσίευαν παράπονα πελατών, καθώς όταν γίνονταν αντιληπτό κάτι τέτοιο σήμαινε συναγερμός, και με εντολή ¨από πάνω¨ μπαίναμε και γράφαμε σαν ¨πελάτες¨ ότι εμείς κάθε φορά είμαστε απόλυτα ευχαριστημένοι, και μάλλον ο καταγγέλλων έχει κάποιο συμφέρον να "χτυπήσει την εταιρία με λάσπη".

 

Παρόλο που κανείς εργαζόμενος υπό τον φόβο της απόλυσης και του στιγματισμού που θα δεχόταν στην αγορά εργασίας ειδικά σε επαρχιακή πόλη δεν κατέφυγε ποτέ στην επιθεώρηση εργασίας, ήρθε η επιθεώρηση σε εμάς από τύχη , αφού μία υπάλληλος της επιθεώρησης που ήταν συχνή πελάτης και χρειάστηκε και εξυπηρέτηση από το service, έβλεπε συνεχώς το ίδιο άτομο στον πάγκο ανεξάρτητα από την ώρα που ερχόταν, οπότε αναρωτήθηκε για το ωράριο που δουλεύουμε εκεί, ο τεχνικός της είπε την αλήθεια, και την επόμενη μέρα ήρθαν για επίσημο έλεγχο.

 

Υπό το κλίμα των απειλών από την διοίκηση της εταιρίας, όλοι οι εργαζόμενοι απάντησαν ότι εργάζονται 8ωρο, εκτός του συγκεκριμένου τεχνικού που απάντησε ότι όντως δουλεύει 12ωρο.

 

Μετά από αυτό το περιστατικό η επιθεώρηση εργασίας ξανά έκανε ελέγχους και πάντα έβρισκε άτομα να δουλεύουν εκτός του ωραρίου που ήταν δηλωμένοι ή είχαν ρεπό.

 

Και πάλι στην εταιρία δεν άλλαξε τίποτα. Δεν μειώθηκαν στο ελάχιστο τα 12ωρα, αντιθέτως αυξήθηκαν οι απειλές και το κλίμα εκφοβισμού.

 

Ο εν ‘λόγω τεχνικός μετά από λίγες μέρες αποφάσισε να ανακοινώσει στην εταιρία ότι πλέον θα εργάζεται μόνο για το 8ωρο που πληρώνεται, και εντός 2 ημερών απολύθηκε με το πρόσχημα ότι ¨υπήρξε παράπονο πελάτη για το service¨.

 

Όλοι οι απολυμένοι οργανωθήκαμε και απαιτήσαμε τα δεδουλευμένα μας απλήρωτα 12ωρα που κάναμε τόσα χρόνια.

 

Ήταν όλοι εναντίων μας, ακόμα και η ίδια τοπική επιθεώρηση εργασίας που έκανε τον έλεγχο στο συγκεκριμένο κατάστημα, καθώς αρνούνταν να μας δώσει το παραμικρό έγγραφο ή βεβαίωση ότι πράγματι βρήκαν παράνομα 12ωρα και εργασία σε ρεπό στο συγκεκριμένο κατάστημα ώστε να προστεθεί στην δικογραφία! Χρειάστηκε τελικά έγγραφη παραγγελία από τον εισαγγελέα για να μας δώσουν τα έγγραφα για τους ελέγχους που είχαν γίνει.

 

Μετά από πολλά εμπόδια και καθυστερήσεις από εκεί που δεν το περιμέναμε, η αγωγή μας κατατέθηκε αρχές του 2014.

 

Όσο να και προσπαθήσαμε να κάνουμε γνωστή την ιστορία μας, κανένα ΜΜΕ δεν ήταν πρόθυμο για δημοσιοποίηση, όταν γράφαμε σε social media ή ενημερωτικές σελίδες, μας κατηγορούσαν ότι δουλεύαμε σε ανταγωνιστές ή είμαστε τρόλ (σύμφωνα με την προηγούμενη εμπειρία μας, ένα ποσοστό από αυτούς ήταν σίγουρα εργαζόμενοι του ομίλου).

 

Ο όμιλος προσπάθησε να το καθυστερήσει όσο μπορεί με αναβολές και δικαιολογίες, και εν τέλει μετά από σχεδόν 4 χρόνια στο πρωτοδικείο Αθηνών και με αριθμό απόφασης 1761/2017 δικαιωθήκαμε.

 

Ο όμιλος όμως μας καθυστερεί και δεν θέλει να πληρώσει, προτείνοντάς μας εξευτελιστικό συμβιβασμό και απειλώντας με προσφυγή στο εφετείο αν δεν το δεχτούμε.

 

Να προσθέσουμε εδώ, ότι εκτός από την δική μας αγωγή υπάρχει και προηγούμενη από υπαλλήλους του καταστήματος της Πάτρας όπου και εκεί κέρδισαν τα δεδουλευμένα τους τα οποία και εκεί τα πήραν με τα χίλια ζόρια.

 

Ελπίζουμε σε δημοσιοποίηση και ενημέρωση για την αλυσίδα καταστημάτων που συμπεριφέρεται στους εργαζόμενους σαν κωπηλάτες σε γαλέρα, που καθιέρωσε τα μαύρα αδήλωτα και απλήρωτα 12ωρα, εισήγαγε τον θεσμό της Black Friday και εργασίας τις Κυριακές στην Ελλάδα, και πολλά άλλα κατορθώματα που θα επιλέξουμε να μην αναφέρουμε αναλυτικά.

 

Θα αναφέρουμε μόνο την ειρωνεία της βράβευσή τους στην HR Excellence awards 2014 στην κατηγορία ¨Συστήματα Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού¨!

https://www.efsyn.gr/arthro/black-friday-stin-plati-ton-ergazomenon

 

 

Ε και κανα δικογραφο ή χαρτι συμβιβασμου καλο θα ταν να ανεβαζατε.μεταξυ μας αν δουλευετε ολοι 12ωρα και κανετε τους κινεζους δεν σας φταιει ΜΟΝΟ το μαναζτμεντ του πρωην εθνοπατερα...

Τους ενοχλουν τα 12ωρα σκαει επιθεωρηση κανουν τον κινεζο και τωρα που απολυθηκατε θελετε την επιθεωρηση να σας αναγνωρισει τα 12ωρα που αρνηθηκατε?

Επεξ/σία από kage
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Η συνεχόμενη 12ωρη εργασία χωρίς το επιπλέον προσωπικό οδηγούσε συχνά σε λάθη και καθυστερήσεις σε βάρος των πελατών, τα καθήκοντά μας λοιπόν επεκτείνονταν και σε διάφορα blog ή σελίδες που περιστασιακά δημοσίευαν παράπονα πελατών, καθώς όταν γίνονταν αντιληπτό κάτι τέτοιο σήμαινε συναγερμός, και με εντολή ¨από πάνω¨ μπαίναμε και γράφαμε σαν ¨πελάτες¨ ότι εμείς κάθε φορά είμαστε απόλυτα ευχαριστημένοι, και μάλλον ο καταγγέλλων έχει κάποιο συμφέρον να "χτυπήσει την εταιρία με λάσπη"."

 

Αυτό το είχα σκεφτεί και εγώ και όχι μόνο για τα public και άλλα παρόμοια site για τα θετικά σχόλια κτλ. κοιτα που είναι αλήθεια τελικά...

 

Τι να πω αν είναι όλα αυτα αλήθεια γιατί εγώ πρώτη φορά τα ακούω να το διαδιδόσαστε πάντου για να μην την πατήσουν "νέοι" που θα πάνε να δουλέψουν ..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...