Προς το περιεχόμενο

Tfa Tickets app: Πληρώστε το εισιτήριο σας στις συγκοινωνίες Αθηνών με το smartphone σας


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και εμένα error στην εγγραφή μου βγάζει.. Πάντως φαίνεται χρήσιμη, ιδιαίτερα στην περίπτωση που είσαι με λεωφορείο σε στάση στο πουθενά και δεν έχει κοντά περίπτερο..

 

[ελληνάρας] Φαντάζομαι πάντως ότι θα παίζει 'κόλπο' με backup του κινητού με cwm/twrp, χρέωση του εισιτηρίου κανονικά και μετά μόλις φτάσεις πάλι restore! [/ελληνάρας]

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 113
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

κοιτώντας τις συγκοινωνίες μας και αυτές του εξωτερικού (σουηδία-νορβηγία) που γνωρίζω η κατάσταση είναι τραγική.

Για παράδειγμα εκεί μπορείς να αγοράσεις απο το κινητό σου το εισιτήριο σου.
Αν δε θέλεις μπορείς να έχεις μία κάρτα στην οποία μπορείς να φορτώνεις (είτε μέσω sms είτε από κάποιο καταστημα) όποτε θες όσα χρήματα θες και να αφαιρούνται αναλογα με τις διαδρομές που κάνεις.
Αν δε θέλεις ούτε αυτό έξω από κάθε στάση υπάρχουν αυτόματοι πωλητές που μπορούν να σου δώσουν οποιοδήποτε εισιτήριο θέλεις και μπορείς να πληρώσεις με όποιο τρόπο μπορείς να φανταστείς (κέρματα-χαρτονομίσματα-sms-κάρτα).
Αν θέλεις οπωσδήποτε να βγάλεις εισιτήριο με τον παραδοσιακό τρόπο, φυσικά παντού υπάρχουν μαγαζάκια που πουλάνει εισιτήρια. Συνεπώς δε μπορείς σε καμία περίπτωση να πεις ότι δε μπορούσες να βγάλεις εισιτήριο γιατί δεν εβρισκες απο που να βγάλεις.

Πηγαίνοντας τώρα στις συγκοινωνίες, ότι και να πει κανείς είναι λίγο, όλα τα μέσα βρίσκονται στην ώρα τους στη στάση (παντα υπάρχει ηλεκτρονικός πίνακας ο οποίος αναφέρει σε πόση ώρα αναμένονται τα επόμενα λεωφορεία καθώς και κουμπί το οποίο πατάς αν θέλεις προκειμένου να ακουσεις όσα αναγράφονται στον πινακα (πιθανολογώ για άτομα με κάποια δυσκολία στη όραση-δε το γνωρίζω). Πολλά μέσα παρέχουν και δωρέαν wi-fi .Αξίζει να αναφερθεί πως μερικά λεωφορεία τους εχουν τηλεοράσεις με gps οι οποίες δείχνουν ακριβώς που βρίσκεσαι, πόσες στάσεις υπάρχουν μέχρι το τερματισμό και την προσδοκώμενη ώρα άφιξης στο τερματικό σταθμό. [έχουν ακόμη και εκχιονιστικά ανά αριθμό στάσεων στο μετρό προκειμένου να αντιμετωπίσουν οτιδήποτε προκύψει]

Τα μέσα τους είναι αρκετά καθαρά αν και παρατηρείς και εκεί κάποιους πχ να βάζουν τα πόδια τους πάνω στο κάθισμα στο μετρό (μετανάστες κυρίως, αν αυτό λεει κάτι). Η γενικότερη συμπεριφορά όμως των ανθρώπων είναι αξιοπρόσεκτη. Θα σχηματίσουν μια ουρά όταν έρθει το μέσο μεταφοράς χωρίς να σπρώξουν ο ένας τον άλλον και θα περιμενουν υπομονετικά να εισέλθουν ένας ένας (από τη μπροστά πόρτα τις περισσότερες φορές).
θα βάλουν μέσα στο μετρό πχ το σκύλο τους και κανείς δε θα πει τίποτα-φυσικά θα τον έχουν με λουρί κα δε θα τον αμολάνε να τρέχει μέσα στο μετρό.
Τα μέσα τους είναι καινούργια και καλοσυντηρημένα πάντα. Μόλις μπαίνεις μέσα έχει ένα μηχάνημα στο οποίο επικυρώνεις το εισιτήριο σου και το οποίο σου αναγράφει και μέχρι πότε ισχύει το εκάστοτε εισιτήριο. Σε αυτό το μηχάνημα μπορείς να χτυπήσεις τη κάρτα ή ακόμη και να περάσεις το κινητό σου απο πάνω (λογικά με nfc) προκειμένου να αφαιρεθεί το ποσό του αντιτίμου. 

όλα αυτά είναι μόνο ένα μικρό μέρος όσων ισχύουν εκεί πάνω και σε κάνει να νιώθεις πόσο πίσω είμαστε σαν χώρα.
Κοιτάμε τους άλλους και γκρινιάζουμε, ζητάμε ότι εχουν και οι αλλοι και θεωρούμε αυτονόητο ότι αξίζουμε να το έχουμε.
Καλύτερες συγκοινωνίες, καλύτερο σύστημα υγείας, καλύτερο φορολογικό, καλύτερη εκπαίδευση, γενικότερα θέλουμε ότι έχουμε να το βελτιώσουμε. Ξεχνάμε όμως όλοι μας κάτι βασικό. όλοι αυτοί εκεί 'έξω' που έχουν αυτά τα 'καλύτερα' από εμάς, τα σέβονται κιόλας. Δε κοιτάνε πως θα ξεγελάσουν το σύστημα προκειμένου να βγάλουν χρήματα. Δε κοιτάνε να εκμεταλλευτούν τα κενα προκειμένου να κλέψουν το κράτος ή τον συνάνθρωπο. Σκεφτείτε ότι ακόμη και σε πολλά καταστήματα έχουν αυτόματους πωλητές όπου μπορείς περνάς τα προιόντα που αγοράζεις μόνος σου και πληρώνεις μόνος σου χωρίς κανένας να σε ελέγξει, πράγμα που αν εδώ γινότανε όλοι θα τρέχανε να πάρουν "τζάμπα" ό,τι θελήσουν. Εκεί θεωρούν υποχρεώση τους να πληρώσουν για τα αγαθά και τις υπηρεσίες που χρησιμοποιούν. Ας πούμε τα δικά τους διόδια είναι απλά πομποί οι οποίοι όταν περνάς από ένα σημείο βρίσκουν ασύρματα το δέκτη που είσαι υποχρεωμένος να έχεις στο αυτοκίνητο σου και αυτό είναι όλο, έτσι αφαιρείται το ποσό και πληρώνεις τα διόδια, ούτε στάσεις ούτε προσωπικό ούτε καθυστερήσεις, τίποτα.

Συνεπώς κινήσεις όπως αυτές είναι θετικές, μας πάνε μικρά και δειλά βήματα προς τα εμπρός.
Δυστυχώς όμως δεν έχουμε την νοοτροπία να εκμεταλλευτούμε αυτα τα μικρά βήματα, αντί να τα δεχόμαστε προπαθούμε να βρούμε την παγίδα ή τρόπο να πατήσουμε σε κάποια αδυναμία τους, "να χτυπήσουμε το εισιτήριο την ώρα που μπαίνει ο ελεγκτης, να βγάλουμε screenshot ή καποια ψευτοεφαρμογή προκείμένου να ξεγελάσουμε τους άλλους"
Δυστυχώς αυτές τις συγκοινωνίες αξίζουμε και αυτές έχουμε. Δε μπορώ να ακούω τον άλλο (φοιτητή στη σχολή) με το iphone στο χέρι να λέει <<ο μαλ... ο ελεγκτής με έγραψε το αρχ... μη του γαμ.. τιποτα, εμενα βρήκε να γράψει ο μαλ...Σιγά μη βγάλω ποτέ εισιτήριο με τους μαλ... σιγά μη τους πληρώσω κιόλας>> και να γκρινιάζει για το αυτονόητο, επειδή ήταν τζαμπατζής και τον έγραψε.  Πως θα βάλουνε περισσότερα λεωφορεία όταν 9/10 φοιτητές είναι τζαμπατζήδες; πως θα πάρουν περισσότερο προσωπικό όταν οι περισσότεροι δε χτυπάνε ποτέ εισιτήριο; και το αστείο είναι ότι πολλοί απο αυτούς δε χτυπάνε απο άποψη, γιατί έτσι "γουστάρουν" όχι γιατί δε μπορούν...
Και έχουμε και τη γριούλα μετά να μπαίνει μέσα με το καλάθι απο τη λαική, να πηγαίνει στον οδηγό και να λέει
"που μ' πας;"
"πάει προς γλυφάδα"
"ουιιιιιιιιιιιιιιιιιι εγώ θέλω να πάω στο σπίτι τς μαρίκας, στρίψε λίγο εδώ. δεν είναι μακρία, να με αφήσεις στη γωνία, δε μπορώ... μεγάλη γυναίκα είμαι και πονάν εδώ στο γόνα τα ποδάριαμ"

ή μπαίνει το βράδυ στο τρόλει το πρεζάκι με ενα μποτάκι στα χέρια και σνιφάρει όλη την ώρα κάτι απο μέσα και μετά αρχίζει τα "βοηθήστε με! πεθαίνω! μανα μου που είσαι; Μανα!"

Για να μη μιλήσω για το αλλο που μπαίνει ο άλλος με τον καθετήρα σε σακούλα και μαζεμένα τα ούρα μεσημέρι 38 βαθμούς έξω και βρωμάει όλος το τόπος.
//πραγματικές ιστορίες που εχω δει όλα αυτά τα χρόνια

Σε τι σου φταίει το κράτος σε όλα αυτά; Η νοοτροπία μας φταίει και εμείς οι ίδιοι...
Ας σοβαρευτούμε κάποια στιγμή όλοι μας και θα βελτιωθούνε και οι υπηρεσίες που μας παρέχονται, αλλα με απόψεις του στυλ "όσο δε βελτιώνονται εγώ εισιτήριο δε χτυπάω" δε πάμε πουθενά...

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι πολύ καλό να γίνει αυτό γιατί πολλές φορές βρίσκεσαι σε στάση όπου δεν υπάρχει κοντά μέρος που να πουλάει εισιτήρια... Ακόμα και τα περίπτερα που θεωρητικά έχουν, συχνά δεν έχουν ( ή βαριούνται να σου δώσουν αν δε παρεις και κάτι άλλο αφού στα εισιτήρια δεν έχουν κέρδος) και γενικά δεν αντέχω να βλέπω την ξινισμένη μούρη του κάθε περίπτερα λες και του σκότωσες τη μάνα επειδή ζήτησες ένα εισιτήριο.

 

Πάντως στο μέτρο τουλάχιστον θα μπορούν να γίνουν "παραποντιες" καθώς οι εξαιρετικά σπάνιοι και σχεδον αποκλειστικα στο Συνταγμα έλεγχοι γίνονται κατά την έξοδο μετά τις σκάλες οπότε θα μπορεί κάποιος να μην χτυπάει εισιτήριο και αν δει ελεγκτές να κατέβει ξανά κάτω να επικυρώσει ένα και να περιμένει μερικά λεπτά ( για να είναι και πιο αληθοφανές )

 

Προσωπικά στα 7 χρόνια που μένω στην Αθήνα δεν με έχει ελέγξει πότε ελεγκτής στο μέτρο ( έχω δει να γίνεται έλεγχος απλά δεν με σταμάτησαν ποτέ και πέρασα από δίπλα τους. ..)

 

Ενώ και σε τρολει και λεωφορεία είναι ζήτημα να με έχουν ελέγξει 15 φορές με καθημερινή χρήση..

 

Όσο τραγικό και αν ακούγεται θα με συμφερε καλύτερα τόσα χρόνια να μην έκοβα εισιτήρια και να έβγαζα κάρτες και να είχα πληρώσει τα πιθανά πρόστιμα...Αυτό είναι το πρόβλημα στη χώρα μας.. πως η κλεψιά δεν τιμωρείται και η τιμιότητα δεν επιβραβευεται και γι αυτό και οι πολίτες λειτουργούν με το τρόπο που λειτουργούν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκατσα και το ερευνησα λιγο το app εσωτερικα (οι προγραμματιστες γνωριζουν τι εννοω) και ο δημιουργος του app ειναι μια Αγγλικη εταιρεια Masabi http://www.masabi.com/ που φτιαχνει ticket apps (μαλλον σε webview).

 

Δεχεται μεχρι σημερα μονο πιστωτικη καρτα Πειραιως. Το να κατσει να το "ξεδιαλυνει" καποιος δεν εχει νοημα, απλως να φτιαξει εναν κλωνο της εικονας που θα βλεπει ο ελεγκτης.

 

Ολα αυτα τα λεω γιατι με δυσαρεστησε το γεγονος που ανελαβε ξενη εταιρεια το εργο, ενω εχουμε τοσα λαμπρα μυαλα στον τοπο μας. Οχι οτι επιβαλλεται να πληρωσουν ελληνοπουλα να κανουν τη δουλεια, αλλα σιγουρα ετσι θα ηταν πιο φθηνη σε κοστος η εφαρμογη και χωρις μαλιστα να ειναι κατι το απαιτητικο απο πλευρας κωδικα.

 

Θεωρω οτι ειναι μια πολυ θετικη κινηση μπροστα, αλλα εχουμε ακομα δρομο για την αντιμετωπιση των υπολοιπων παθογενειων στο συστημα συγκοινωνιων. Η τεχνολογια και οι ψηφιακες πληρωμες προσωπικα πιστευω ειναι πιο ευκολη και ανετη αναβαθμιση του συστηματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλό αλλά η καθυστέρηση των δυο λεπτών είναι πρόβλημα...

 

Τετοια Βλεπουν αυτοι στην τροϊκα και μας κανουν οτι μας κανουν... 

Οτι και καλα εχουν λυθει ολα τα προβληματα του μεσου ελληνα που παιρνει τα ΜΜΜ και το τελευταιο που του εμεινε ειναι μετα την δουλεια του ( Οταν και αν γυριζει απο εκει ) ειναι να γλυτωνει τα 10'' του ταμειου βγαζοντας το e-ticket του... 

 

Οτι να ναι. Που κολάει η τροικα ρε φίλε; Και επιπλέον, με τη λογική σου αφού τα ΜΜΕ έχουν προβλήματα ας μη φτιάξουμε τίποτα ε;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πίστεψε το Έλληνα. Πίστεψε πως για όσα τραβάς φταίει η τρόικα και πως είμαστε κακό κράτος λογω κυβερνήσεων. Άλλαζε τη κάθε 2 χρόνια να νιώθεις ότι είσαι και δημοκράτης.

 

Η εφαρμογή είναι παρά πολύ χρήσιμη για το 90% των φοιτητών που έχουμε οπωσδήποτε μια κάρτα τουλάχιστον. Έχει τύχει άπειρες φορές να χάσω συρμό επειδή έπρεπε να κόψω εισιτήριο πρώτα.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γι αυτο εχει το 2λεπτο delay ενεργοποιησης επειδη ξερουν τι εστι Ελληναρας

 

Καλά... επικυρώνεις το εισιτήριο και μετά κλείνεις καπάκι το κινητό... το παίζεις ότι δεν ανοίγει και κτλ... ότι κάτι έγινε... το ανοίγεις μετά από 2 λεπτά.... και όπα.... μιά χαρά.... κάτι θα βρει ο Έλληνας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την έβαλα χτες βράδυ, μου έστειλε 4 confirmation mails, όπου και απάντησα στην επαλήθευση.

Η επιλογή για αγορά δεν δούλευε.  Το σχετικό πλήκτρο εισαγωγής κάρτας δεν έκανε κάτι.

 

Σήμερα το πρωί λέω να δοκιμάσω πάλι.  Δεν δέχεται τα στοιχεία μου και δεν κάνει login.  Ζητάω "ξέχασα τον κωδικό μου"  μου στέλνει 4 email για την επαναφορά κωδικού.

 

Ελπίζω να μην χρεώνει 4 φορές την κάθε αγορά ...

 

Όλα τα μαιλ από την masabi.com

 

Προσωπικά η αγορά e-tickets είναι θεόσταλτη.  Στην περιοχή μου δεν υπήρχε τρόπος αγοράς εισιτηρίων χωρίς μισή ώρα περπάτημα και κάθε φορά τα ψάρευα σε γείτονες ή έκανα τον ζητιάνο μέσα στο λεωφορείο για ένα.

 

Η εφαρμογή θέλει δουλειά ακόμα.  Π.χ. δεν βρίσκω τον τρόπο να κάνω πολλαπλή αγορά διαφόρων τύπων.  Θέλω π.χ. 2 κανονικά και 1 μειωμένο.  Θέλω και περισσότερους τρόπους πληρωμής (paypal, google wallet κλπ)

 

Δούλεψε σε κάποιον;  Παίζει με κάρτα εκτός Πειραιώς;

Η ελεγκτές έχουν ενημερωθεί;

 

Θέλω να δοκιμάσω αν τα εισιτήρια μπορούν να μεταφερθούν από συσκευή σε συσκευή.  Π.χ. να τα αγοράσω από το δικό μου και να χρησιμοποιούνται από το κινητό της γυναίκας μου (με login στον ίδιο λογαριασμό).

 

Πριν μέρες κάπου πήρε το μάτι μου πληρωμή ταξί με paypal.  Ήρθε η ανάπτυξη λέμε !!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εμένα error στην εγγραφή μου βγάζει.. Πάντως φαίνεται χρήσιμη, ιδιαίτερα στην περίπτωση που είσαι με λεωφορείο σε στάση στο πουθενά και δεν έχει κοντά περίπτερο..

 

 

Αν βγάζει error 0008, δοκίμασε να την απεγκαταστήσεις και να την ξανακατεβάσεις

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκατσα και το ερευνησα λιγο το app εσωτερικα (οι προγραμματιστες γνωριζουν τι εννοω) και ο δημιουργος του app ειναι μια Αγγλικη εταιρεια Masabi http://www.masabi.com/ που φτιαχνει ticket apps (μαλλον σε webview).

 

Ολα αυτα τα λεω γιατι με δυσαρεστησε το γεγονος που ανελαβε ξενη εταιρεια το εργο, ενω εχουμε τοσα λαμπρα μυαλα στον τοπο μας. Οχι οτι επιβαλλεται να πληρωσουν ελληνοπουλα να κανουν τη δουλεια, αλλα σιγουρα ετσι θα ηταν πιο φθηνη σε κοστος η εφαρμογη και χωρις μαλιστα να ειναι κατι το απαιτητικο απο πλευρας κωδικα.

 

Δεν νομίζω ότι η εφαρμογή είναι απλά ένα stand alone προγραμματάκι στο κινητό μας. Λογικά θα έχει πολύ θέμα από πίσω και βεβαίως πολλές προοπτικές περεταίρω ανάπτυξης, κάτι το οποίο καμία ελληνική εταιρεία δεν μπορεί αν προσφέρει λόγο μη εμπειρίας. Στην τελική δεν επιλέχθηκε μία Χ εταιρεία του εξωτερικού αλλά μία εταιρεία που κάνει αυτή τη δουλειά. Το γεγονός ότι έχουμε αξιόλογους developers δεν σημαίνει ότι μπορούμε να φτιάξουμε κάτι τέτοιο. Μία εφαρμογή δεν είναι μόνο κώδικας και ωραία εμφάνιση, αλλά και η φιλοσοφία και η λειτουργικότητα που έχει από πίσω κάτι το οποίο δεν έχει καμία σχέση με την ποιότητα ενός developer.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεχεται μεχρι σημερα μονο πιστωτικη καρτα Πειραιως. Το να κατσει να το "ξεδιαλυνει" καποιος δεν εχει νοημα, απλως να φτιαξει εναν κλωνο της εικονας που θα βλεπει ο ελεγκτης.

 

 

Εγώ σήμερα αγόρασα εισιτήριο με Eurobank κάρτα. Γενικά όλα λειτούργησαν κανονικά εκτός απ' την αποστολή 4 ίδιων mail.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Και με prepaid Mastercard Πειραιώς κανένα πρόβλημα. 4 emails  παίρνω σε κάθε αποστολή απόδειξης αγοράς (η χρέωση στην κάρτα είναι σωστή).

 

:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με πιστωτική κάρτα λέει... Αν είναι δυνατόν... Στη μικρότερη ευρωπαϊκή πόλη να πας υπάρχει το σύστημα '' στείλε SMS - αγόρασε εισητηριο'' μάλλον είναι πολύ extreme για τον Έλληνα αυτό ε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Με πιστωτική κάρτα λέει... Αν είναι δυνατόν... Στη μικρότερη ευρωπαϊκή πόλη να πας υπάρχει το σύστημα '' στείλε SMS - αγόρασε εισητηριο'' μάλλον είναι πολύ extreme για τον Έλληνα αυτό ε;

 

Και η πιστωτική κάρτα μόνο για τον Έλληνα είναι κάτι κακό αντίστοιχα! Που φοβάται μην του κλέψουν τα στοιχεία του ενώ ταυτόχρονα 250.000 Έλληνες (αληθινό στοιχείο), απάντησαν στο sms "Γεια σου, με λένε Πάολα, σε είδα χθες στο bar αλλά ντράπηκα να σου μιλήσω, πάρε με τηλέφωνο"...

 

:P

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...