Προς το περιεχόμενο

[megathread] ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ no-name "κινεζιες" tablets και smartphones Ver.2 - ποσταρετε μονο αφου διαβασετε το #1 ποστ


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μαυρο και στο tinydeal

 

 

I am the marketing manager from TinyDeal. I find you from http://www.myphone.gr/foru...400795&page=65

And I also find you have some doubt about the product Umi Zero.

Yesterday the Umi Zero was available for the price of $82.44 on our website.
Regretfully we have to inform you this was a manual pricing error.
We're currently working on contacting all customers here that have ordered this phone.
W e will make sure to come up with a fitting solution for all and contact our customers personally about this.

Please accept our sincere apology for this inconvenience and contact me. We will try our best to compensate you and customer here.

The follow are my contact ways
Skype: [email protected]
Email: [email protected]

Επεξ/σία από Deathy
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Βρήκε τον πελάτη του από ένα τυχαίο ποστ σε Φόρουμ και όχι από την ίδια την παραγγελία. Μάλιστα.

 

Εδώ είναι το ωραίο: ο συγκεκριμένος δεν είχε παραγγείλει το κινητό!

(Source.png Πηγή: http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=5906042#post5906042)

 

Εκτός κι αν κάνω λάθος στο post.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η δεύτερη φορά που μου συμβαίνει μέσα σε μία εβδομάδα.

(Η πρώτη αφορούσε αγορά από το eBay ενός MINIX NEO X8-H με... 40 δολάρια Αυστραλίας!!!).

 

Την πρώτη φορά το περίμενα (αν και ο απατεώνας, με μικρό άλλα άψογο ιστορικό, δήλωσε την παραγγελία shipped αυθημερόν! - το eBay, όμως κατέβασε την καταχώριση και με ενημέρωσε να κάνω dispute αν δεν παραλάβω εντός του προκαθορισμένου περιθωρίου).

 

Από "κοτζάμ" TinyDeal, όμως; Η οποία, μάλιστα, δεν με έχει ενημερώσει ακόμα (με έχει processing).

Μαύρο -  κατάμαυρο και προς γνώση και συμμόρφωση...

Επεξ/σία από matrixxx
ρατσιστικα σχολια αλλού...
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν λες κοντά, τι ακριβώς εννοείς; Ότι το site είναι μου φαίνεται είναι γνωστό εδώ και χρόνια. Απορώ πως μπήκατε στη διαδικασία να ασχοληθείται (οκ υπάρχει και η ασφάλεια του PayPal)

 

Αποστολή από το JY-G4S με τη χρήση Insomnia App

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η άποψη που σχηματίζω σιγά σιγά είναι ότι τα πιο αξιόπιστα κινέζικα καταστήματα είναι αυτά που δεν έχουν φανφάρες, 500 newsletters το δευτερόλεπτο, ποικιλία από κινητά μέχρι ανταλλακτικά διαστημοπλοίων και τιμές κράχτες. Νορμάλ ποικιλία, Καλό ιστορικό και απόψεις, χαμηλό προφίλ, έστω και με 10 δολάρια παραπάνω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προς γνώση όλων σχετικά με τη "προσφορά" του tinydeal με το UMI ZERO στα $82,99.

Ήταν λέει "λάθος" και προφανώς δεν μπορούν να δώσουν αυτό το κινητό σε αυτή τη τιμή. Σου προτείνουν είτε να δώσεις άλλα 115$ και να το αγοράσεις κανονικά ή να πάρεις κάποια άλλα κινητά που κάνουν εκεί γύρω.. Προφανώς το καλύτερο είναι full refund όπως και κάνουν οι περισσότεροι από διπλανό φόρουμ.(μέσα σε αυτούς και εγώ)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πως κάνουμε full refund στο paypal γιατι κατι γραφει για 45 μέρες και να απαντήσει ο πωλητής κλπ. Αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει?

 

Δεν μου εχουν στειλει καποιο mail που να δειχνει οτι δεν θα μου το στειλουν.

Επεξ/σία από kostas38a
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να περιμένω τι; Μήπως και καλά το στείλουν; Δεν νομίζω, το έχω ξαναδεί το έργο με τον κινέζικο δράκο. Μακάρι να το στείλουν σε κάποιους που έχουν υπομονή, έκανα dispute και περιμένω να μου αποσταλούν τα χρήματα, ολόκληρο promotion και ιστορίες για 100 κομμάτια και τελικά τίποτα. Μην κοροιδέυουμε μόνο τα ελληνικά stores με τα δήθεν λάθη...Και στο κάτω κάτω, εγώ πλήρωσα αμέσως, έκανες εσύ λάθος; επίστρεψέ μου τα χρήματα όσο γρήγορα στα έδωσα.

Για να μην παρεξηγηθώ, έχω αγοράσει απο κινέζους και απο stores και απο ebay χωρίς προβλήματα απο το πιο φθηνό προιον μέχρι κινητά & άλλα είδη ακριβής αξίας. Όποιο store δεν μου κάνει, μαύρο όπως στις εκλογές που έρχονται.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γιατί βιάζεστε όλοι να ακυρώσετε μόνοι σας και ζητάτε αμέσως refund;

Πολύ άνχος διακρίνω...

Εγώ περιμένω.....

 

 

Δυστυχως δεν ειμαστε ολοι large, θελουμε αμεσα να παρουμε πισω τα χρηματα μας γιατι το refund επρεπε να το κανουν μονοι τους χωρις να τους το ζητησουμε.

ΑΓΧΟΣ δεν εχουμε, ΛΑΘΟΣ όμως δεν έκαναν όπως σωστά δεχονται καποιοι συμφορουμιτες μας.  

Mail σε εμενα που πληρωσα με paypal δεν εστειλαν γιατί? Δεν έχουν κανει cancel την παραγγελια μου γιατι? για να παμε σε despute ή όπως αλλιως λέγεται και να το τραβηξουν σε χρόνο όσο τραβάει.

Νομίζω οτι το paypal μας κραταει καποιο ποσό.

 

 

 

Πως κάνουμε full refund στο paypal γιατι κατι γραφει για 45 μέρες και να απαντήσει ο πωλητής κλπ. Αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει?

Δεν μου εχουν στειλει καποιο mail που να δειχνει οτι δεν θα μου το στειλουν.

Επεξ/σία από kostas38a
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=xpt/cps/general/PPDisputeResolution-outside

 

Πήγαινε στο resolution center και βρες την παραγγελία σου, κάνε κλικ επάνω και θα τα βρεις όλα, βήμα βήμα θα τα μάθεις, δεν είναι επιστήμη, δεν ξέρω αν υπάρχει κάπου οδηγός paypal, o Moderator "matrixxx" θα σου πει, μην γράφουμε εδώ και "χαλάμε" το θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...