Προς το περιεχόμενο

Παραλαβη δεματος και ανοιγμα μπροστα στον Courier


gavros10

Προτεινόμενες αναρτήσεις

46 λεπτά πριν, Broli007 είπε

"Όταν παραλαµβάνω:
• Ελέγχω προσεκτικά τη συσκευασία και το περιεχόµενο της επιστολής (ή του δέµατος).
• Έχω δικαίωµα να το επιθεωρήσω, όσο και αν βιάζεται ο διανοµέας.
• Αν διαπιστώσω ότι είναι κατεστραµµένο ή έχει υποστεί φθορά ή βλάβη, έχω τη δυνατότητα να το παραλάβω δηλώνοντας επιφύλαξη."

Ολοι ξερετε οτι ειμαι υπερμαχος των κουριερ και διανομεων γενικοτερα,οποτε θα ηθελα να διαβασετε αυτα που γραφω χωρις προκαταληψη απεναντι μου.

Πουθενα δε βρηκα να λεει οτι εχουμε δικαιωμα να μην παραλαβουμε, εαν κατι δεν μας αρεσει/κατι λειπει/εχει καταστραφει.

Το τονιζω γιατι πραγματικα δεν το εχω διαβασει πουθενα αυτο,οσο και αν εχω ψαξει.

Δηλωνεις οτι παραλαμβανεις με επιφυλαξη,για να διεκδικησεις μετα απο την εταιρια, ο,τι δικαιουσαι.

Η επιφυλαξη καταγραφεται στο ΣΥ.ΔΕ.ΤΑ ( voucher/δελτιο αποστολης ) και ο παραληπτης εχει το δικαιωμα να κανει δηλωση παραλαβης με επιφυλαξη εως μια μερα απο την παραλαβη.

Αυτο που παρεθεσες,παρ'ολο που ειναι απο την Ε.Ε.Τ.Τ,μου κανει πολυ απλοποιημενο,κατι που θα εβλεπες σε αφισα στο ταχυδρομειο ας πουμε,με μια καρδουλα διπλα .

Τα παραπανω που γραφω ειναι απο :

ΑΠΟΦΑΣΗ 687/328/ΦΕΚ Β/1874/31.07.2013

Κώδικας Δεοντολογίας Παροχής Ταχυδρομικών Υπηρεσιών.

http://www.dsanet.gr/Epikairothta/Nomothesia/apofasi687.htm
Αρθρο 5.

Τονιζω παλι οτι πουθενα δεν αναφερεται οτι ο παραληπτης εχει δικαιωμα να μην παραλαβει,εαν δεν του αρεσει κατι στο περιεχομενο του δεματος.

 

Θελω να ακουσω την οποιαδηποτε τεκμηριωμενη αποψη.

 

1 ώρα πριν, Broli007 είπε

Κάποτε, πρίν πολλά χρόνια, είχα αγοράσει από κάποιο μέλος, μια τηλεόραση με αντικαταβολή. Κατά την παραλαβή από τα ελτά, τους εξήγησα ότι πληρώνω για κάτι και θέλω να το επιθεωρήσω πριν το παραλάβω, γιατί θα μπορούσε κάλλιστα να έχει μέσα και πέτρες. Τους έδειξα το pdf της ΕΕΤΤ και μου το επέτρεψαν. Λόγω ότι η παραλαβή γινόταν από το κατάστημα, τους ζήτησα, μέχρι και να βάλουν την τηλεόραση στην πρίζα, απλά για να δώ ότι δείχνει εικόνα το πάνελ της τηλεόρασης και δεν είναι σπασμένο.

Αυτο το εκανε καποιος υπαλληλος που δεν ηξερε τιποτα και το πιστεψε οταν ειδε ΕΕΤΤ.
Και το λεω γιατι δεν υπαρχει περιπτωση να ζητησεις να σου συνδεσουν την τηλεοραση για να δεις αν δουλευει.Το οτι το εκανε καποιος υπαλληλος δεν το κανει κανονα.
Το οτι ολα αυτα εγιναν σε καποιο υποκαταστημα,δε σημαινει οτι προβλεπεται.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 195
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Broli007 είπε

Αν και είναι παλιό το θέμα, μιας και έψαχνα πάνω σε αυτό, θα παραθέσω μια προσωπική εμπειρία και ενα pdf απο την ΕΕΤΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων) που είχα χρησιμοποιήσει κάποτε και αφού βλέπω ότι ακόμα υπάρχει στην ΕΕΤΤ, θα το χρησιμοποιήσω πάλι αν χρειαστεί.

Κάποτε, πρίν πολλά χρόνια, είχα αγοράσει από κάποιο μέλος, μια τηλεόραση με αντικαταβολή. Κατά την παραλαβή από τα ελτά, τους εξήγησα ότι πληρώνω για κάτι και θέλω να το επιθεωρήσω πριν το παραλάβω, γιατί θα μπορούσε κάλλιστα να έχει μέσα και πέτρες. Τους έδειξα το pdf της ΕΕΤΤ και μου το επέτρεψαν. Λόγω ότι η παραλαβή γινόταν από το κατάστημα, τους ζήτησα, μέχρι και να βάλουν την τηλεόραση στην πρίζα, απλά για να δώ ότι δείχνει εικόνα το πάνελ της τηλεόρασης και δεν είναι σπασμένο.

Συγκεκριμένα, η οδηγία της ΕΕΤΤ, αναφέρει τα εξής:

"Όταν παραλαµβάνω:
• Ελέγχω προσεκτικά τη συσκευασία και το περιεχόµενο της επιστολής (ή του δέµατος).
• Έχω δικαίωµα να το επιθεωρήσω, όσο και αν βιάζεται ο διανοµέας.
• Αν διαπιστώσω ότι είναι κατεστραµµένο ή έχει υποστεί φθορά ή βλάβη, έχω τη δυνατότητα να το παραλάβω δηλώνοντας επιφύλαξη."

Αυτό αναγράφεται στο τέλος της σελίδας 6, στο pdf που βρίσκεται σε αυτό το σύνδεσμο:
https://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/Informative_Documentation/EETT_mockup_final_2010.pdf

Εφόσον δεν έχει διαγραφεί, πιστεύω ότι ακόμα ισχύει κανονικά και ελπίζω να βοηθήσει κάποιον. Αν κάποιος βρεί κάτι παραπάνω, παρακαλώ να συμπληρώσει να γνωρίζουμε και εμείς.

Αν δεν δούλευε η τηλεόραση θα του ελεγες δεν παραλαμβάνω ή αν διαπιστώσω ότι είναι κατεστραµµένο ή αν έχει 
υποστεί φθορά ή βλάβη, έχω τη δυνατότητα να το 
παραλάβω δηλώνοντας επιφύλαξη; 

Τι θα έκανες;

Γιατι στο pdf που μοιράστηκες μαζι μας δεν λεει καπου ΔΕΝ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΩ. 

Τέλος οι κουριερ δεν ειναι υπάλληλοι σου/σας. Θα έπρεπε να πας με τη γεννήτρια σου και να βάλεις την τηλεόραση στη δικη σου μπριζα. Επίσης να υπογράψεις κάτι οτι φέρεις ευθύνη εσυ αν κατα την επιθεώρηση προκαλέσεις εσυ ζημιά. Αν ειναι δυνατόν να πιέσεις ανθρώπους στο κουριερ να παρουν ευθυνη να βγαλουν την τηλεόραση απο την κουτα και να τη βαλουν στο ρεύμα. Αν η τηλεόραση καιγόταν οταν την εβαλαν στη μπριζα, θα παραλαμβανες;

 

Επεξ/σία από dbrillis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαφως δεν είναι λογικό να περιμένει ο κουριερ να γίνει έλεγχος του προιόντος.

Αν αγόραζες καταψυκτή θα περιμένε ο κουριερ τη ψύξη και την απόψυξη για να δεις το no-frost?

Από την άλλη, ειδικα αν μιλάμε για αντικαταβολή, αν έπειθα καποιον κούριερ να ανεχτεί τα καπρίτσια μου και να ανοίξω το δέμα και αντί για τηλεόραση είχε πέτρες. Τι θα έκανε ο καθένας ? ΑΑ κρίμα, έχει πετρες, ορίστε 800€, παραλαμβάνω με επιφύλαξη και καλη σας ημέρα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω τι έχετε καταλάβει πραγματικά από αυτό που έγραψα, αλλά όπως και να έχει, ας εξηγήσω. 

 

Όπως ανέφερα και στο προηγούμενο μήνυμα μου, ήταν αντικαταβολή, αν σας λέει κατι... Προφανώς και δεν παραλαμβάνω αν δεν θέλω, δεν είμαι υποχρεωμένος να παραλάβω ότι μου στείλει κάποιος και με την ίδια λογική που ανέφερε κάποιος, δεν γράφει πουθενά ότι είμαι υποχρεωμένος... Επίσης, θα μου το δωσουν αν δεν τους δώσω τα 160 ευρώ που έγραφε το πόσο αντικαταβολής; Δεν νομίζω, αλλά δεν θα με πείραζε και καθόλου πάντως.

 

Η εταιρεία έχει ήδη πληρωθεί για την υπηρεσία της, μιας που πληρώνονται το πόσο αποστολής εκ των προτέρων, δεν χάνουν κάτι αν δεν παραλάβω, απλά επιστρέφεται το αντικείμενο πίσω στον παραλήπτη. Επίσης για όσους δεν γνωρίζουν, όταν ο αποστολέας στέλνει το αντικείμενο, μπορεί να τονίσει ότι επιτρέπει στον παραλήπτη να επιθεωρήσει το αντικείμενο πριν την παραλαβή. 

 

Πέρα από αυτό, το γεγονός ότι με άφησαν να βάλω τη τηλεόραση στη πρίζα για 20 δευτερόλεπτα να δω αν έχει εικόνα το πάνελ, ήταν μια εξυπηρέτηση, όπως θα έκαναν πολλοί μαγαζάτορες αν ο πελάτης τους είχε ξεμείνει από μπαταρία στο κινητό και ήταν σημαντικό γι'αυτο να μπορέσει να το φορτίσει για 10 λεπτα για να μπορεί να αντέξει να κάνει ένα τηλέφωνο. Και για να είμαι ξεκάθαρος, ούτε έβαλα να ψάξει κανάλια, ούτε να συνδέσω το PlayStation πάνω να παίξω Gran Turismo, ούτε να κάτσω να δω ταινία και να τους βάλω να μου φτιάξουν και ποπ κορν. 

 

Αν κάτι δεν ήξεραν, δεν ήθελαν, θα μπορούσαν να μου πουν ότι θα πρέπει να το ψάξουν επειδή δεν το ξέρουν και να περάσω την επόμενη μέρα. 

 

Για να συνεχίσω, το pdf θεωρειται οδηγία της ΕΕΤΤ, τόσο για τον αποστολεα/παραλήπτη, όσο και για τις εταιρίες μεταφορών. Αυτός είναι ο ρόλος της ΕΕΤΤ εξάλλου και γι'αυτο μπαίνει στη μέση ως πρώτο μέτρο όταν υπάρχει κάποια διαφωνία μεταξύ εταιρείας και αποστολεα/παραλήπτη. 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

2 ώρες πριν, Broli007 είπε

Όπως ανέφερα και στο προηγούμενο μήνυμα μου, ήταν αντικαταβολή, αν σας λέει κατι... Προφανώς και δεν παραλαμβάνω αν δεν θέλω, δεν είμαι υποχρεωμένος να παραλάβω ότι μου στείλει κάποιος και με την ίδια λογική που ανέφερε κάποιος, δεν γράφει πουθενά ότι είμαι υποχρεωμένος... Επίσης, θα μου το δωσουν αν δεν τους δώσω τα 160 ευρώ που έγραφε το πόσο αντικαταβολής; Δεν νομίζω, αλλά δεν θα με πείραζε και καθόλου πάντως.

Δεν εισαι υποχρεωμενος να παραλαβεις,αλλα πουθενα δεν αναφερεται οτι εχεις δικαιωμα να μην παραλαβεις εαν κατι δεν σου αρεσει.Κοινως πληρωνεις,ελεγχεις το δεμα και αν κατι δε σου αρεσει υπογραφεις οτι παραλαμβανεις με επιφυλαξη,για να διεκδικησεις μετα τα νομιμα.

 

 

2 ώρες πριν, Broli007 είπε

Επίσης για όσους δεν γνωρίζουν, όταν ο αποστολέας στέλνει το αντικείμενο, μπορεί να τονίσει ότι επιτρέπει στον παραλήπτη να επιθεωρήσει το αντικείμενο πριν την παραλαβή. 

Αυτο δεν αναφερεται σε ΚΑΜΙΑ οδηγια,μονο σε συζητησεις στα φορα,και ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ.

Επισης,ο ελεγχος γινεται ΜΕΤΑ την παραλαβη/πληρωμη,εκει αν εχεις καποια ενσταση δηλωνεις επιφυλαξη.

3 ώρες πριν, Broli007 είπε

Η εταιρεία έχει ήδη πληρωθεί για την υπηρεσία της, μιας που πληρώνονται το πόσο αποστολής εκ των προτέρων, δεν χάνουν κάτι αν δεν παραλάβω, απλά επιστρέφεται το αντικείμενο πίσω στον παραλήπτη.

Δεν ειναι τοσο απλα τα πραματα.

3 ώρες πριν, Broli007 είπε

Για να συνεχίσω, το pdf θεωρειται οδηγία της ΕΕΤΤ

Το pdf θεωρειται οδηγια,αλλα βλεπω οτι την εκλαμβανεις οπως νομιζεις εσυ,οπως και τα παραπανω αποτελουν προσωπικη σου γνωμη,η οποια απεχει λιγο απο αυτα που ισχυουν.

Εσυ εχεις μεινει στο οτι αφου σε αφησαν μια φορα να ελεγξεις την τηλεοραση,τοτε επιτρεπεται.
Σε συνδυασμο με την παραπανω οδηγια,καταληγεις σε ενα υποκειμενικο συμπερασμα.

Και ρωταω παλι,βλεπεις σε οποιοδηποτε σημειο της οδηγιας να αναφερει οτι ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙΣ;;;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στον πολιτισμενο κοσμο γενικα εχεις το κανονικοτατο δικαιωμα να αρνηθεις το πακετο για τον οποιοδηποτε λογο, απο το οτι εντοπισες ζημια στη συσκευασια μεχρι το οτι απλα θες να επιστρεψει στον αποστολεα. Βασει αυτου και στη Ελλαδιτσα αμα στειλεις/παραλαβεις κατι με DHL/UPS το ιδιο ισχυει. Τωρα μαγαζακια του στυλ Γενικη αμα λειτουργουν αλλιως, αγνωστο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, StamTheMan είπε

Δεν εισαι υποχρεωμενος να παραλαβεις,αλλα πουθενα δεν αναφερεται οτι εχεις δικαιωμα να μην παραλαβεις εαν κατι δεν σου αρεσει.Κοινως πληρωνεις,ελεγχεις το δεμα και αν κατι δε σου αρεσει υπογραφεις οτι παραλαμβανεις με επιφυλαξη,για να διεκδικησεις μετα τα νομιμα.

Πολυ καλο..........

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Broli007 είπε

Η εταιρεία έχει ήδη πληρωθεί για την υπηρεσία της, μιας που πληρώνονται το πόσο αποστολής εκ των προτέρων, δεν χάνουν κάτι αν δεν παραλάβω, απλά επιστρέφεται το αντικείμενο πίσω στον παραλήπτη.

...πώς φαίνεται ότι δεν είχες ποτέ σου να κάνεις με αποστολέα που του επεστράφη ΑΝΟΙΧΤΗ η συσκευασία αποστολής και το προϊόν του με πρόβλημα (...ή και με ΚΑΘΟΛΟΥ πρόβλημα, θα σου έλεγα.......)(...και γι' αυτό ακριβώς δεν καταλαβαίνεις γιατί οι κούριερ αρνούνται -όσες τεσπα/και όσοι υπάλληλοί τους που λειτουργούν "πρωτοβουλιακά" το άνοιγμα ΠΡΙΝ την παραλαβή, όχι χωρίς έστω την πρότερη έγγραφη άδεια του αποστολέα).

 

Αναφορά σε κείμενο

Επίσης για όσους δεν γνωρίζουν, όταν ο αποστολέας στέλνει το αντικείμενο, μπορεί να τονίσει ότι επιτρέπει στον παραλήπτη να επιθεωρήσει το αντικείμενο πριν την παραλαβή. 

....επιτέλους, τώρα μιλάς σωστά και με βάση τί πραγματικά υφίσταται στις ταχυμεταφορές (και όσους εχέφρονες τις εκτελούν). ΑΥΤΗ λοιπόν είναι όλη η ουσία του ζητήματος : οι κούριερ έχουν απλώς και ΜΟΝΟ την υποχρέωση να μεταφέρουν (απείραχτο) το αντικείμενο (από φάκελο έως δεματάρα) ώστε να παραδοθεί όπως ακριβώς παρελήφθη ΚΑΙ πληρώνονται (αρκετά μάλιστα....) για αυτό ακριβώς και είναι υπόλογοι στον αποστολέα (ακόμη κι αν δεν πλήρωσε αυτός τα έξοδα) και όχι στα όποια συμφέροντα (ως πελάτη του αποστολέα) του παραλήπτη (αν πχ η τηλεόραση που είχε μέσα, πιάνει μόνο Μπαγκς Μπάννυ, παπάργια τους, Αυτά αφορούν τον παραλήπτη σε σχέση με την σχέση του με τον αποστολέα. Όποιος δεν θέλει την περίπτωση αν ρισκάρει να του έρθει προϊόν με πάσης φύσεως θέμα, απλά έρχεται σε συνεννόηση με τον αποστολέα για να ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΕΙ την κούριερ να κάνει ό,τι συμφωνήσει με τον αποστολέα. Κι αν ο απσοτολέας δεν συμφωνεί, τότε μουτζώνουμε τον συγκεκριμένο αποστολέα και πάμε γι' άλλες πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια όπως τα θέλουμε.

Έχει καταντήσει αηδία πάντως το ίδιο συγκεκριμένο ζήτημα να συζητιέται ξανά και ξανά εδώ και δεκαετίες (στα φόρουμ), ενώ η πραγματικότητα είναι μία και απλούστατη....(και δυστυχώς την κάνουν δύσκολη, μέχρι και υπάλληλοι ΕΛΤΑ όπως αυτοί που είπες ότι "σε εξυπηρέτησαν"...).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, vs_skg είπε

Στον πολιτισμενο κοσμο γενικα εχεις το κανονικοτατο δικαιωμα να αρνηθεις το πακετο για τον οποιοδηποτε λογο, απο το οτι εντοπισες ζημια στη συσκευασια μεχρι το οτι απλα θες να επιστρεψει στον αποστολεα. Βασει αυτου και στη Ελλαδιτσα αμα στειλεις/παραλαβεις κατι με DHL/UPS το ιδιο ισχυει. Τωρα μαγαζακια του στυλ Γενικη αμα λειτουργουν αλλιως, αγνωστο.

 

3 ώρες πριν, SPY_oo7 είπε

Πολυ καλο..........

 

Παραπανω συζηταμε το ενδεχομενο να ανοιξεις το δεμα,να δεις οτι κατι δε σου αρεσει και μετα να πεις δεν παραλαμβανω.
Δεν ειπα ποτε οτι δεν εχεις δικαιωμα να αρνηθεις παραλαβη.


 

 

 

47 λεπτά πριν, washcloud είπε

Όποιος δεν θέλει την περίπτωση αν ρισκάρει να του έρθει προϊόν με πάσης φύσεως θέμα, απλά έρχεται σε συνεννόηση με τον αποστολέα για να ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΕΙ την κούριερ να κάνει ό,τι συμφωνήσει με τον αποστολέα.

Με μπερδεψες.

 

49 λεπτά πριν, washcloud είπε

πώς φαίνεται ότι δεν είχες ποτέ σου να κάνεις με αποστολέα που του επεστράφη ΑΝΟΙΧΤΗ η συσκευασία αποστολής και το προϊόν του με πρόβλημα

Που να δεις το σοκ που περασα,οταν πηγα σε κτηνιατρειο δεμα γυρω στα 300 ευρω,και ο τυπος χωρις να πει κουβεντα εβγαλε μια φαλτσετα και εσκισε το δεμα.

Ευτυχως η επομενη κουβεντα του ηταν "μην αγχωνεσαι θα σε πληρωσω",αλλα παραμενει οτι ειναι μεγαλη παπαρια αυτη η κινηση του. Πληρωσε με και μετα κοψτο και φατο,δεν εισαι 10χρονο που του φεραν δωρο στα γενεθλια του.

Εννοειται οτι εχω τσακωθει με αρκετους πελατες,γιατι οταν μου καναν συζητηση  για να ανοιξουν το δεμα,εγω πολυ ευγενικα,αλλα ξεκαθαρα,τους εξηγουσα οτι δε μπορει να γινει αυτο,γιατι δεν το επιτρεπει η εταιρια.

Οι μεγαλυτεροι τσαμπουκαδες γινοντουσαν στο τηλεφωνο  ( εκει τους επαιρνε ) και εκει επισης γινοντουσαν οι 9 /10 αρνησεις παραλαβης,μονο και μονο για να παρουν μετα στο γραφειο να κανονισουν να τους το παω,ή να πανε να το παρουν.

1/10 επεστρεφε πραγματικα στον αποστολεα.

Οι πραγματικες επιστροφες δεν εχουν να κανουν με τετοια σκηνικα,8/10 επιστροφες ειναι απο γυναικες που μετανιωσαν για τη βλακεια που παρηγγειλαν,και σκαρφιζονταν ενα σκασμο δικαιολογιες και ιστοριες οταν πηγαινα,λες και εμενα με ενοιαζε αν θα το επιστρεψουν και γιατι..

 

Επεξ/σία από StamTheMan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Με μπερδεψες.

...ίσως σε μπέρδεψε εκείνο το "αν" (ρσικάρει). Το μπερδεύω συχνά (αντί για να "να", γράφω "αν" - επειδή είμαι από τα τζιμάνια που δεν πρόκοψαν να μάθουν να  πληκτρολογούν με "τυφλό σύστημα" - πάνω στο γράψιμο, κι όταν κοιτάω τί έγραψα, αν δεν καλοδιαβάσω, το περνάω για "κανονικό αν". Και η αλήθεια είναι ότι πολλές φορές αλλάζει/σαλατοποιεί αρκετά το νόημα, αυτός ο σκατοσυνδεσμούλης. Ή το σκατομόριο - ανάλογα την περίπτωση).

Τεσπα το νόημα ήταν : όποιος υποψήφιος παραλήπτης, ΔΕΝ θέλει να ζήσει την περίπτωση να του έρθει αποστολή, που ΑΦΟΥ υπογράψει και την ανοίξει, φάει παπάρα (πχ άνθρακες αντί για τον θησαυρό που παρήγγειλε) - ΤΟΤΕ πρέπει να φροντίσει να συνεννοηθεί με αυτόν που πρόκειται να του το στείλει, ώστε ο αποστολέας να μιλήσει με την κούριερ και να της δώσει την εξής εντολή : να ανοιχτεί το δέμα από τον παραλήπτη και να γίνει ένας πρόχειρος έλεγχος του περιεχομένου, και αν ο παραλήπτης θεωρήσει το περιεχόμενο ακατάλληλο, να μην υπογράψει για παραλαβή και να επιστραφεί αυτό στον αποστολέα". Σε αυτήν την περίπτωση  η κούριερ δεν έχει κανένα πρόβλημα, και καλύπτεται ο "καχύποπτος" παραλήπτης. Βέβαια, επειδή καχυποψία μπορεί να παίξει κι από την μεριά του αποστολέα, τύπου "πού ξέρω 'γω ότι δεν έχουν συνεννοηθεί παραλήπτης με κούριερ, κι ενώ εγώ θα στείλω τζιτζί πράμμα, δεν θα μου το αντικαταστήσουν με προβληματικό". Και γι' αυτόν τον λόγο, μπορεί να μην δεχτεί την διαδικασία (όπως θα την προτείνει ο to-be παραλήπτης). Ε αν δεν δεχτεί, πάμε παρακάτω και βρίσκουμε έναν που δεν τραβάει ζόρι (συνήθως μιλάμε για αγορές με αντικαταβολή). Γενικά πάντως, οι αποστολείς δεν έχουν θέμα με αυτήν την διαδικασία (πιο πιθανό είναι να κάνει λαμογιά ο αποστολέας, παρά ο παραλήπτης σε συνεννόηση με κούριερ). Γι' αυτό αν αρνηθεί ο αποστολέας να προβεί σε αποστολή υπό αυτούς τους όρους, παίζει και να είναι λαμόγιο.

Το ζουμί είναι ότι all parties θέλουν να έχουν καλυμμένο τον κώλο τους. Και ειδικά η κούριερ που δεν έχει όρεξη να βρεθεί στην μέση μιας διένεξης δυο άλλων και να πληρώνει τα σπασμένα, αφού η ουσιαστική της συμμετοχή στο αλισβερίσι είναι να μεταφέρει γρήγορα και με ασφάλεια (και καλοπληρωμένα) το αντικείμενο και να μην έχει κανείς τίποτα να της προσάψει. Γι' αυτό και η λογική που την καλύπτει είναι "ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΛΑΒΩ ΕΓΓΡΑΦΗ ΕΝΤΟΛΗ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ, η υποχρέωσή μου εμένα αρχίζει και τελειώνει στην παράδοση του πράγματος στον παραλήπτη, όπως ακριβώς το παρέλαβα απ' τον απσοτολέα". Αν ο αποστολέας καβλώσει πριν την παράδοση και θέλει έλεγχο για ν' αποφασίσει εάν θα παραλάβει πριν πληρώσει/υπογράψει, ποσώς την ενδιαφέρει την κούριερ : το θες; Πλήρωσε και παρ' το. Δεν πληρώνεις/υπογράφεις; Το παίρνω πίσω με προοπτική να το επιστρέψω στον αποστολέα, και μέχρι να του το γυρίσω, αν θες, έλα σε συνεννόηση μαζί του, κι αν επιτρέψει το άνοιγμα/έλεγχο πριν την πληρωμή/παραλαβή, καλώς και στο ξαναφέρνω". η τουλάχιστον έτσι πρέπει να κάνουν. Συνήθως από μαλακία του υπαλλήλου παράδοσης (άγνοια/αγνή μαλακία στον εγκέφαλο/κακή ενημέρωση απ' τ' αφεντικά του για το πώς πρέπει να κάνει την δουλειά), μπορεί ν' ανοιχτεί χωρίς την σχετική εντολή, να μην το παραλάβει/πληρώσει/υπογράψει τελικά ο άλλος, και μετά να γίνει το έλα να δεις στο μαγαζί, από τα γκάζια του αποστολέα....Και το θέμα είναι ότι επειδή κάποιοι ανεγκέφαλοι λειτουργούν έτσι ("έλα μωρέ, δίκιο έχει ο άνθρωπος, πώς να παραλάβει χωρίς να το δει; Κάτσε να του το ανοίξω, σιγά..."), κάποιοι άλλοι ανεγκέφαλοι στο "team παραλήπτες", το παίρνουν ως δεδομένο ότι "α μα ναι, έτσι γίνεται - έτσι ΠΡΕΠΕΙ να γίνεται"...

Χωρίς έγγραφή εντολή για άνοιγμα πριν την παραλαβή, παράδοση ούτε στην μάνα σου.-

3 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Που να δεις το σοκ που περασα,οταν πηγα σε κτηνιατρειο δεμα γυρω στα 300 ευρω,και ο τυπος χωρις να πει κουβεντα εβγαλε μια φαλτσετα και εσκισε το δεμα.

Ευτυχως η επομενη κουβεντα του ηταν "μην αγχωνεσαι θα σε πληρωσω",αλλα παραμενει οτι ειναι μεγαλη παπαρια αυτη η κινηση του. Πληρωσε με και μετα κοψτο και φατο,δεν εισαι 10χρονο που του φεραν δωρο στα γενεθλια του.

...την έχω κάνει την δουλειά κι εγώ στα νιάτα μου, και σε καταλαβαίνω...:mrgreen: 

Όντως, αυτό το αίσθημα που έχουν κάποιοι (φαντάζομαι από τότε που την έκανα την δουλειά, δεν πολυάλλαξαν οι χαρακτήρες...:ρ) πως με το που σε βλέπουν να τους έρχεσαι "είναι δικό τους το δέμα", είναι για να σηκώνεις ψηλά χέρι και πόδια...Αν δεν ΥΠΟΓΡΑΨΕΙΣ, όχι πληρώσεις, ΥΠΟΓΡΑΨΕΙΣ = αποδέχεσαι τα πάντα, ΔΕΝ είναι δικό σου ρε μπαγλαμά.....

Αναφορά σε κείμενο

Εννοειται οτι εχω τσακωθει με αρκετους πελατες,γιατι οταν μου καναν συζητηση  για να ανοιξουν το δεμα,εγω πολυ ευγενικα,αλλα ξεκαθαρα,τους εξηγουσα οτι δε μπορει να γινει αυτο,γιατι δεν το επιτρεπει η εταιρια.

...εγώ ακόμη θυμάμαι (κι ας πέρασε 15ετία), έναν μαλακοπίτουρα έμπορο που ενώ του έλεγα "δεν μπορείτε κύριε πριν υπογράψετε για την παραλαβή να το ανοίξετε", αυτός έκανε (ήταν και the-kologeros-type) λες και αυτό που του έλεγα ήταν να οπισθογραφήσει πάνω σε λευκή επιταγή του....Και φωνές, και απειλές, και ξες ποιος είμαι εγώ, και πόσα χρόνια πελάτης να μου λες εσύ τί θα κάνω...Τον έγραψα κι εγώ, το πήρα κι έφυγα, και μετά το ωραίο ήταν που μου την "ψιλο-είπαν" στο γραφείο "δεν το χειρίστηκες σωστά....ναι είναι κι αυτός γνωστός παπάρας, αλλά έπρεπε να του το πας πιο μαλακά...." ενώ έτσι και το άνοιγε πριν την υπογραφή και μου το γύρναγε, θα με σουβλίζανε και το ήξερα....(αλλά έκανε και αποστολές αυτός, ήταν πελάτης "με καρτέλα" δηλαδή, και φυσικά οι άλλοι οι τσανακογλύφτες δεν ήθελαν να τον "θίξουν"). Δεν πα' να τους έλεγα "μα δεν του 'κανα τίποτα, με το που το άφησα πήγε να το,,,αρπάξει και απλά του είπα ότι θέλω υπογραφή πρώτα για να το αρπάξει....". "Ναι,,,έπρεπε να το το πας πιο μαλακά....Να μην το αφήσεις κάτω το δέμα,,,,να το έχεις στο μηχανάκι...Να μπεις να συστηθείς....Να του πεις καμμιά κουβέντα να τον ξεγελάσεις...είναι και γνωστός χαβαλές όταν είναι στις καλές του....". Δηλαδή αν έπρεπε για κάθε παράδοση να στήνεις ολόκληρη παράσταση για να κάνεις την κωλοδουλειά για να πας με τα κέφια/τα κολλήματα/την εγωπάθεια του καθένα, φέξε μου και γλύστρισα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/6/2022 στις 11:35 ΜΜ, Broli007 είπε

Συγκεκριμένα, η οδηγία της ΕΕΤΤ, αναφέρει τα εξής:

"Όταν παραλαµβάνω:
• Ελέγχω προσεκτικά τη συσκευασία και το περιεχόµενο της επιστολής (ή του δέµατος).
• Έχω δικαίωµα να το επιθεωρήσω, όσο και αν βιάζεται ο διανοµέας.

Άλλη έννοια έχει το "όταν παραλαμβάνω" που γράφει το pdf, και άλλη το "πριν παραλάβω" που κατάλαβες εσύ.

Στις 16/6/2022 στις 11:35 ΜΜ, Broli007 είπε

• Αν διαπιστώσω ότι είναι κατεστραµµένο ή έχει υποστεί φθορά ή βλάβη, έχω τη δυνατότητα να το παραλάβω δηλώνοντας επιφύλαξη."

Άλλη έννοια έχει το "έχω την δυνατότητα να το παραλάβω με επιφύλαξη" που γράφει το pdf, και άλλη το "έχω τη δυνατότητα να μην το παραλάβω" που κατάλαβες εσύ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Παραπανω συζηταμε το ενδεχομενο να ανοιξεις το δεμα,να δεις οτι κατι δε σου αρεσει και μετα να πεις δεν παραλαμβανω.
Δεν ειπα ποτε οτι δεν εχεις δικαιωμα να αρνηθεις παραλαβη.

οκ πασο τοτε..........

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, washcloud είπε

πρέπει να φροντίσει να συνεννοηθεί με αυτόν που πρόκειται να του το στείλει, ώστε ο αποστολέας να μιλήσει με την κούριερ και να της δώσει την εξής εντολή : να ανοιχτεί το δέμα από τον παραλήπτη και να γίνει ένας πρόχειρος έλεγχος του περιεχομένου, και αν ο παραλήπτης θεωρήσει το περιεχόμενο ακατάλληλο, να μην υπογράψει για παραλαβή και να επιστραφεί αυτό στον αποστολέα".

Δε με μπερδεψε το "αν",καταλαβαινω πλεον αν κανει καποιος λαθος ή αν τα μπλεξει το auto correct,με μπερδεψες γιατι ενω τα ελεγες σωστα,εδω μου τα χαλασες.
Αυτο ειναι ακριβως που συζητιεται,οτι αυτο δεν επιτρεπεται.Δεν επιτρεπεται να επιστραφει το δεμα ανοιγμενο.

Σε καμια οδηγια δεν αναφερεται οτι μπορει ο αλλος να ανοιξει το δεμα και μετα να αρνηθει παραλαβη.

9 ώρες πριν, washcloud είπε

Να του πεις καμμιά κουβέντα να τον ξεγελάσεις...είναι και γνωστός χαβαλές όταν είναι στις καλές του....". Δηλαδή αν έπρεπε για κάθε παράδοση να στήνεις ολόκληρη παράσταση για να κάνεις την κωλοδουλειά για να πας με τα κέφια/τα κολλήματα/την εγωπάθεια του καθένα, φέξε μου και γλύστρισα....

Ναι πες τους,θα ασχολουμαστε εμεις με τα προβλημα του καθενος.
 

Επεξ/σία από StamTheMan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, StamTheMan είπε

,με μπερδεψες γιατι ενω τα ελεγες σωστα,εδω μου τα χαλασες. 
Αυτο ειναι ακριβως που συζητιεται,οτι αυτο δεν επιτρεπεται.

...τώρα με μπέρδεψες εσύ.

Αναφορά σε κείμενο

Σε καμια οδηγια δεν αναφερεται οτι μπορει ο αλλος να ανοιξει το δεμα και μετα να αρνηθει παραλαβη.

...προφανέστατα (τώρα μου το 'στρωσες).

Αναφορά σε κείμενο

Ναι πες τους,θα ασχολουμαστε εμεις με τα προβλημα του καθενος.

...και να 'θελα να τους το πω μετά από 15 χρόνια, τα τσουγκρίσανε από όσο έμαθα και χωρίσανε τα τσανάκια τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, washcloud είπε

...προφανέστατα (τώρα μου το 'στρωσες).

Αναφορά σε κείμενο

Εκει ακριβως ειναι το προβλημα,ολοι νομιζουν οτι μπορουν να ελεγξουν το δεμα ΠΡΙΝ πληρωσουν.

Υπαλληλοι οπως αυτοι στα ΕΛΤΑ,που συνεδεσαν την τηλεοραση κιολας,για να δει ο παραληπτης αν δουλευει,διαιωνιζουν το προβλημα.

Μαγαζακια που δεχονται ελεγχο στη ρεσεψιον ομοιως ειναι μερος του προβληματος.

Πουθενα μα πουθενα δεν αναφερεται οτι μπορει καποιος να ελεγξει το δεμα πριν πληρωσει.

Αναφερεται οτι εχουν δικαιωμα να παραλαβουν με επιφυλαξη,αλλα τιποτε αλλο.

Εγω εχω φτασει στο σημειο που μπορω να καταλαβω ποιους πωλητες πρεπει να αποφευγω ( μεταχειρισμενα ) και ποια "μαγαζακια του facebook" ειναι red flags ( οχι οτι παραγγελνω ποτε απο τετοια ) ,οποτε το τελευταιο που με νοιαζει ειναι να κανω ελεγχο κατα την παραδοση.
Τι ελεγχο θα κανω σε ενα ps4 ή σε μια καρτα γραφικων;
Απλα θα δω οτι ειναι μεσα. Ξερεις ποσα τετοια εχω στα ραφια,καμμενα;
Αν ειναι να σε φαει ο αλλος,δε θα σε σωσει ο ελεγχος,ουτε η αντικαταβολη.

Ατομα που στερουνται κοινης λογικης και παραγγελνουν απο οποιοδηποτε τετοιο "μαγαζακι",απλα επειδη ειναι φθηνο,ειναι λογικο να μην καταλαβαινουν την οποια οδηγια δινει η  Ε.Ε.Ε.Τ  ( η να την καταλαβαινουν οπως τους συμφερει ) και να φωναζουν για δικαιωματα.

Επεξ/σία από StamTheMan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...