Προς το περιεχόμενο

Παραλαβη δεματος και ανοιγμα μπροστα στον Courier


gavros10

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Εισαι πολυ πληγωμενος.

Αν θες να το δεις,αντε να το αγορασεις απο το μαγαζι.

Ευχαριστώ για την παρηγοριά.

Κατά κανόνα παραγγέλνω ηλεκτρονικά και παραλαμβάνω από το κατάστημα.

Έτσι κι αλλιώς οι κούριερ " δεν με βρίσκουν" οπότε πρόκειται για αποστολή στο σπίτι.

13 λεπτά πριν, DrLo είπε

Το "δε σας πέφτει λόγος" που της είπες ήταν χαζομάρα και Καρεν-ια τεράστια. 

Εσένα δε σου πέφτει λόγος το πως λειτουργεί η κούριερ. Μπορει το μαγαζί να σου είχε πει ότι θα σου πάρει ... πίτσα ο κούριερ, δε σημαίνει κάτι.

 

Εσένα ποιός σου μίλησε;

😎

1 ώρα πριν, SabotazNic είπε

Για αυτο εχουν μπει οι 14 μερες για επιστροφη προιοντων σε ηλεκτρονικες παραγγελιες. Δεν σου αρεσε? Το επιστρεφεις.

Αν το θεμα γινεται για συναλλαγες μεταξυ ιδιωτων, καλα κανουν και δεν το επιτρεπουν, αλλιως θα τα ανοιγε κανενας, θα τα αλλαζε με πετρες, και αντε γεια. 

Οι πέτρες επιστρέφονται;

Αντί να γελάς, δεν απαντάς;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 195
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, DrLo είπε

Το "δε σας πέφτει λόγος" που της είπες ήταν χαζομάρα και Καρεν-ια τεράστια. 

Εσένα δε σου πέφτει λόγος το πως λειτουργεί η κούριερ. Μπορει το μαγαζί να σου είχε πει ότι θα σου πάρει ... πίτσα ο κούριερ, δε σημαίνει κάτι.

 

Συμφωνω στο 100% και θεωρω οτι και πολυ καλα το χειριστηκε η τυπισσα,σε αντιθεση με τον φιλο.
Και εγω του ειχα γραψει οτι μπορει πχ ο Κωτσοβολος να πει στον κουριερ να του ριξει 2 χαστουκια κατα την παραλαβη,δε σημαινει οτι θα γινοταν ομως επειδη το ειπε ο Κωτσοβολος.
Μετα το διεγραψα,για να μη φανει επιθετικο,αλλα τωρα ηταν η  ευκαιρια,για να μην παρεξηγηθει ο φιλος.

1 ώρα πριν, Maurikycli είπε

Οι πέτρες επιστρέφονται;

 

Εφοσον ανοιξες το δεμα,οχι,δεν επιστρεφονται,μονο παραλαβη με επιφυλαξη.
Τι λεμε τοση ωρα βρε,θα σε μαλωσω.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Συμφωνω στο 100% και θεωρω οτι και πολυ καλα το χειριστηκε η τυπισσα,σε αντιθεση με τον φιλο.
Και εγω του ειχα γραψει οτι μπορει πχ ο Κωτσοβολος να πει στον κουριερ να του ριξει 2 χαστουκια κατα την παραλαβη,δε σημαινει οτι θα γινοταν ομως επειδη το ειπε ο Κωτσοβολος.
Μετα το διεγραψα,για να μη φανει επιθετικο,αλλα τωρα ηταν η  ευκαιρια,για να μην παρεξηγηθει ο φιλος.

 

Σιγά την υψηλή προσωπικότητα μη τυχόν παρεξηγηθει.

Κάτι τέτοιοι έχουμε κάνει το ηλεκτρονικό εμπόριο δυσλειτουργικό στην Ελλάδα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, StamTheMan είπε

 

Εφοσον ανοιξες το δεμα,οχι,δεν επιστρεφονται,μονο παραλαβη με επιφυλαξη.
Τι λεμε τοση ωρα βρε,θα σε μαλωσω.
 

Μάλλον το διάβασμα σου είναι επιπόλαιο και μάλλον έχεις κάποιες προκαταλήψεις στο θέμα τις οποίες θες να τις επιβάλλεις με το ζόρι .

Αν ξαναδιαβασεις ψύχραιμα θα καταλάβεις ότι η ερώτηση μου αφορά την περίπτωση που διαπιστώνεις τις πέτρες μετά την παραλαβή.

Με τις λογικές σας θα μπορούσε να ισχυριστεί ο αποστολέας ότι βουτηξα το προϊόν και έβαλα πέτρες για επιστροφή 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, DrLo είπε

Σιγά την υψηλή προσωπικότητα μη τυχόν παρεξηγηθει.

Κάτι τέτοιοι έχουμε κάνει το ηλεκτρονικό εμπόριο δυσλειτουργικό στην Ελλάδα.

Ότι φταίει που ήθελα να δω το περιεχόμενο μετά από σχετική προτροπή του αποστολέα που δυσλειτουργει το ηλεκτρονικό εμπόριο και όχι " δεν σε βρίσκουν" οι εταιρείες κούριερ για την παράδοση ας πούμε 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Η προτροπή του αποστολέα δεν αποδεικνύεται.

Αλλά, και να αποδεικνυόταν με τρόπο που νομίμως μπορεί να τσεκάρει η κούριερ (κοινώς, ιδιωτικές σας συνομιλίες δεν μπορεί να δει νομίμως), εφόσον η εταιρία που παρέχει αυτή την υπηρεσία μεταφοράς δεν παρέχει τη συγκεκριμένη δυνατότητα, το αν και τι είπε ο αποστολέας δεν έχει απολύτως καμία σημασία.

Κατά τα λοιπά, ναι, τα χάλια με τα άλλοτε σημειώματα και νυν sms "απουσίας" είναι ένα όνειδος που, όσοι πέφταμε εξ ανάγκης στα χέρια αυτών των λαμπρών επαγγελματιών τα έχουμε ζήσει κατ' επανάληψη.

Ευτυχώς, στη δουλειά μου, πλέον οι συναλλαγές γίνονται κατά κύριο λόγο με ανταλλαγή pdf και -τεράστια υπόθεση αυτό- τα ηλεκτρονικά τιμολόγια.

Κι άσε τους άλλους να κολλάνε χαρτάκια και να στέλνουν μούφες sms.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κύριε Snoob, όχι απλά ήταν γραμμένο κατά τη διαδικασία παραγγελίας αλλά το διαφήμιζε ως εξαιρετικό προνόμιο προς τους πελάτες πιθανόν για να προσελκύσει και τους πιο δύσπιστους. 

Τους το έδειξα αλλά η εντολή της εταιρείας κούριερ ήταν διαφορετική.

Μπορώ να αναφέρω και ονόματα αν χρειαστεί 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Maurikycli είπε

Κύριε Snoob, όχι απλά ήταν γραμμένο κατά τη διαδικασία παραγγελίας αλλά το διαφήμιζε ως εξαιρετικό προνόμιο προς τους πελάτες πιθανόν για να προσελκύσει και τους πιο δύσπιστους. 

Τους το έδειξα αλλά η εντολή της εταιρείας κούριερ ήταν διαφορετική.

Μπορώ να αναφέρω και ονόματα αν χρειαστεί 

Δεν ακούγεται σαν πρόβλημα της κούριερ πάντως. 

Οι υπάλληλοι υπακούν στις εντολές της διεύθυνσης όχι στις εντολές του κάθε αποστολέα. Ο αποστολέας μπορεί να υπόσχεται ότι ο υπάλληλος με την παράδοση του δέματος θα δίνει και γλωσσόφιλο αλλά μάντεψε.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Ο καθένας μπορεί να διαφημίζει ό,τι θέλει.

Εφόσον η εταιρία ταχυμεταφορών δεν έχει δεσμευτική σύμβαση που να προβλέπει αυτή την υπηρεσία, το τι υπόσχεται το κάθε μαγαζί (μεγάλο ή μικρό) δεν έχει καμία σημασία.

Εσείς, το μόνο που μπορείτε να κάνετε είναι να απευθυνθείτε στο κατάστημα από όπου παραγγείλατε το οτιδήποτε και να τους ενημερώσετε πως αυτό που διαφημίζουν, εκεί που πήγατε να παραλάβετε, σας είπαν πως δεν ισχύει.

Από εκεί και πέρα, αν θέλετε απευθύνεστε και στις αρχές προστασίας καταναλωτών, για να διερευνήσουν αν υπάρχει είτε ψευδής διαφήμιση είτε άρνηση κάλυψης συμβατικής υποχρέωσης.

Από αυτά που γράφετε, στο βαθμό που ισχύουν, δεν προκύπτει πρόβλημα της κούριερ, πάντως.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αναφέρω την εμπειρία μου σε ένα σχετικό θέμα ενός φόρουμ και εκφράζω την άποψη ότι ιδανικά θα μπορούσε ο παραλήπτης να δει το περιεχόμενο του δέματος πριν την παραλαβή. Φυσικά ο καθένας μπορεί να ζητάει ο,τι θέλει, ακόμη και αστακό χωρίς καβούκι, αλλά δεν σημαίνει ότι μπορεί να γίνει 

Ούτε στεναχωρήθηκα, ούτε πληγωθηκα ούτε τίποτα. Απλά δεν παρέλαβα.

Η παπατζα με εκνευρίζει γι αυτό ήθελα να ασκήσω το υποτιθέμενο δικαίωμα που έδινε ο αποστολέας. Κατά τα άλλα, τις λίγες φορές που " με βρίσκουν" δεν ζητάω να ανοίξω το δέμα.

Edit. Δεν νομίζω ότι μια από τις δύο μεγαλύτερες αλυσίδες ηλεκτρικών συσκευών έκανε σύμβαση με την μεγαλύτερη εταιρεία κούριερ βάζοντας όρους εν αγνοία της άλλης. Γεγονός είναι ότι σχεδόν αμέσως εξαφανίστηκε η αναφορά του προνόμιου.

Επεξ/σία από Maurikycli
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ενέχει πάρα πολλούς κινδύνους το άνοιγμα του πακέτου, περισσότερο για τον courier και την εταιρεία του. Μπορεί να κατηγορηθεί για πολλά πράγματα.

Καταστροφή, κλοπή, φθορά, παραβίαση προσωπικών δεδομένων (μπορεί μέσα ο άλλος να στέλνει κάτι προσωπικό).

Επίσης υπάρχει και ο κίνδυνος απώλειας αν κουβαλάνε μαζί τους ένα σωρό ανοιγμένα πακέτα.

Μπορεί αυτός που θα το πάρει πίσω να υποστηρίξει δικαίως ή αδίκως ότι κάτι λείπει από μέσα.

Επεξ/σία από The_Judas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, The_Judas είπε

 

Μπορεί αυτός που θα το πάρει πίσω να υποστηρίξει δικαίως ή αδίκως ότι κάτι λείπει από μέσα.

Αυτό μπορεί να το υποστηρίξει έτσι κι αλλιώς απλά θα κατηγορήσει αποκλειστικά τον παραλήπτη αν το ανοίξει στο τέλος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, Maurikycli είπε

Αυτό μπορεί να το υποστηρίξει έτσι κι αλλιώς απλά θα κατηγορήσει αποκλειστικά τον παραλήπτη αν το ανοίξει στο τέλος.

Ποιον "παραλήπτη"? Αυτόν που το άνοιξε και ΔΕΝ το παρέλαβε και ΔΕΝ έχει βάλει την υπογραφή του πουθενά? Μην τρελαθούμε τελείως...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Έστω ότι ανοίγει ένα πακέτο.

Και έστω ότι περιέχει προϊόν το οποίο μπορεί να ελεγχθεί άμεσα (αυτόνομη συσκευή) και δεν απαιτεί εγκατάσταση/ενσωμάτωση σε υπάρχον σύστημα. Που, ακόμη και έτσι, οπωσδήποτε θα υπάρχει καθυστέρηση, άρα επιπλέον κόστος.

Και έστω ότι σε κάτι δεν είναι εντάξει.

Ποιος είναι υπεύθυνος για τη σωστή επανατοποθέτηση του αντικειμένου στη συσκευασία του, το κλείσιμο της ανοιγμένης συσκευασίας και τη μεταφορά της;

Νομίζω πως, ακόμη κι αν δεν μιλούσαμε για μια διαδικασία η οποία πρακτικά καμία επιπλέον εξασφάλιση δεν προσφέρει σε πλειάδα προϊόντων που απαιτούν εγκατάσταση/φόρτιση κτλ., είναι πασιφανές πως θα προσέθετε σημαντικότατη καθυστέρηση συνολικά στην παρεχόμενη υπηρεσία και θα επιβάρρυνε τους μεταφορείς με ευθύνες που ουδείς εχέφρων θα δεχόταν να αναλάβει.

Έχω ασκήσει δριμύτατη κριτική στις εταιρίες "ταχυμεταφορών", τόσο για τις υπηρεσίες που παρείχαν πριν, όσο και κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Κι αισθάνομαι πανευτυχής που έχει περιοριστεί σημαντικά η εξάρτηση των πελατών μου (και κατά προέκταση η δική μου) από αυτές.

Αλλά, εν προκειμένω, δεν βρίσκω παράλογο το ότι δεν δέχονται να εμπλακούν σε μια τέτοια διαδικασία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, Maurikycli είπε

Αυτό μπορεί να το υποστηρίξει έτσι κι αλλιώς απλά θα κατηγορήσει αποκλειστικά τον παραλήπτη αν το ανοίξει στο τέλος.

Γιατι αρνεισαι να δεχθεις το πως εχουν τα πραματα;
Δεν ειναι το πως το βλεπει η καθε πλευρα.
Ειναι γεγονος αυτο που συζηταμε.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...