Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v1


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators

Η Crapcom προσφέρει το RER1 μόνο στην κασέτα, το RER2 θα είναι digital code.Επιπλέον θα καθυστερήσει να κυκλοφορήσει σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις στο NSW γιατί προφανώς δεν είναι έτοιμη η μηχανή γραφικών.  Τέτοιες πρακτικές δεν υποστηρίζω, μετά από τα 40 ευρώ του USFIV τώρα μας χρεώνουν και το ένα παιχνίδι ψηφιακό. Ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω τις μεταφορές, μόνο σε τιμή χώμα και εφόσον η Ν πλαισιώσει το NSW με τις ανάλογες online υπηρεσίες.

 

Και να υπενθυμίσω για ακόμα μία φορά ότι το RER στο 3DS πούλησε καλύτερα απ' οποιαδήποτε άλλη κονσόλα, συμπεριλαμβανομένου και του RER2 (το οποίο δεν κυκλοφόρησε καν στο 3DS). Και φυσικά η Capcom ανταμοίβει τους dedicated αγοραστές της με το να δώσει digital only το RER2 στο NSw.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα θέματα με την Capcom έχουν ξαναειπωθεί και παλιότερα. Αρχικά το RE4 ανακοινώθηκε για PS2 πριν καν κυκλοφορήσει στο NGC. Εντάξει πίστευαν πως το ip έχει μεγαλύτερη δυναμική και προφανώς οι προπαραγγελίες του παιχνιδιού δεν τους κάλυπταν. Η επιλογή τους πάντως ήταν σωστή με δεδομένο ότι η έκδοση του ps2 πούλησε καλύτερα (1,6εκ. και 2,3 εκ.). 

 

Μετά η μεταφορά του στο Wii πούλησε 2εκ. και ενώ η Capcom είχε υποσχεθεί κανονικό RE κυκλοφόρησε δύο on-rail shooters. 

 

Τελικά η Capcom τήρησε την υπόσχεση της στο 3DS με το RE:R το οποίο μεταφέρθηκε σε όλα τα συστήματα. H συνέχεια του θα κυκλοφορήσει σε όλα τα συστήματα εκτός των Ν συστημάτων, κυκλοφόρησε ακόμα και στο PS Vita. Προφανώς έγινε κάποια συμφωνία με την Sony.

 

Δεν μπορώ να κατηγορήσω την Capcom ως εταιρία γιατί απλά κοιτάει το συμφέρον της. Όμως επειδή υπάρχει μια προϊστορία όπου έχει κλάσει τους χρήστες των συστημάτων της Ν η οποία καταλήγει σε μια αντιπάθεια. 

 

Εμένα προσωπικά το MH World δεν με πείραξε γιατί δεν ασχολούμαι με την σειρά. Από την άλλη ακόμα και οι ίδιοι απέφυγαν να το ονομάσουν ΜΗ5 για να υπάρχει μια εναλλακτική στην περίπτωση που δεν πετύχουν τους στόχους τους. 

 

Ο Producer της σειράς ΜΗ είναι και ο γιος του προέδρου της Capcom και μαζί έχουν κάνει την εταιρία σαν τα μούτρα τους. Παλιότερα ο producer είχε δηλώσει πως τους ευνοεί το 3DS γιατί το κόστος ανάπτυξης είναι μικρό. Τώρα εκτόξευσαν τα κόστη στα ύψη και επομένως πρέπει να ξεπεράσει κατά πολύ το φράγμα των 4εκ. που πουλάνε οι κύριοι τίτλοι της σειράς. Πέρα του αυξημένου κόστους είναι και ο στόχος για προσέγγιση του δυτικού κοινού. Περιμένω λοιπόν ποια θα είναι τα αποτελέσματα και τι θα σημάνουν αυτά.

 

Μέσα σε όλα αυτά όταν το RE7 έφτασε το 1εκ. (τώρα είναι στα 3,7εκ.) η Capcom χαιρόταν γιατί το 10% ασχολήθηκε με το παιχνίδι μέσω PS VR. Δηλαδή οι 100χλδς ήταν αρκετές για να τραβήξουν το ενδιαφέρον της εταιρίας.... Για αυτό λέμε ότι κάτι δεν πάει καλά με το διοικητικό συμβούλιο. Καμία σχέση η εικόνα της εταιρίας στην προηγούμενη γενιά σε σχέση με την τωρινή. Αλλά εδώ που τα λέμε όλες αρκετές Ιαπωνικές εταιρίες παρουσιάζουν τα ίδια θέματα./

 

 

 

 

Κάποτε ένας πρώην εκπρόσωπος της Ν είχε δηλώσει πως ένας από τους λόγους που οι τίτλοι τίτλων εταιριών δεν πουλάνε στα συστήματα της Ν είναι πως οι εταιρίες αθετούν τις υποσχέσεις τους κάτι που μου είχε κάνει εντύπωση. Κατά την γνώμη μου ισχύει αλλά το "πρόβλημα" είναι αλλού. Το "στάνταρ" πελατολόγιο της Ν (είτε fans, είτε όσοι ενδιαφέρονται για τα παιχνίδια της) δεν μένουν μόνο στο οικιακό σύστημα της. Αυτό η Ν το έχει καταφέρει μόνο στα φορητά. Αντίθετα από την εποχή του NGC και μετά οι κάτοχοι Ν συστημάτων ολοένα και περισσότερο αγοράζουν και άλλα συστήματα (συμπεριλαμβανομένου και του PC). Ο λόγος είναι προφανέστατος, το περιεχόμενο των Ν συστημάτων δεν μπορεί να καλύψει όλα τα γούστα και εκτός αυτού υπάρχει μεγαλύτερη ποικιλία και ποσότητα σε άλλα συστήματα. Καλή η διαφορετικότητα του Wii και πέτυχε το σκοπό του με πολλά καλά παιχνίδια τρίτων εταιριών αλλά από την άλλη υπήρχαν και παιχνίδια ΑΑΑ (όπως τα ονόμασαν οι δυτικοί εκπρόσωποι του μάρκετινγκ) στα άλλα συστήματα. Γενικώς οι κάτοχοι Ν οικιακών συστημάτων δεν παραμένουν σε ένα σύστημα και λογικό να προτιμούν τους multiplaform τίτλους σε άλλα συστήματα ώστε να έχουν πρόσβαση σε καλύτερες τεχνικά εκδόσεις.

 

Και όπως έχω επαναλάβει άπειρες φορές η επιτυχία του NSW θα κριθεί από της αποκλειστικότητες είτε της Ν, είτε σε συνεργασία με τρίτες εταιρίες. Όπως επίσης έχει επαναληφθεί άπειρες φορές λόγω της δυναμικής της εταιρίας στα φορητά μπορεί να πετύχει υποστήριξη αντίστοιχη του 3DS από τις Ιαπωνικές εταιρίες. Τα συστήματα της Ν πουλάνε λόγω των αποκλειστικοτήτων της Ν και των αποκλειστικοτήτων των τρίτων εταιριών (πχ ΜΗ/Yokai Watch 3DS). 

 

 

Αυτό που πρέπει να κυνηγήσει η Ν είναι ένα σταθερό πρόγραμμα κυκλοφοριών με τουλάχιστον 12 αποκλειστικότητες τον χρόνο χωρίς να περιλαμβάνονται ports. Ποικιλία αρχικά και ποσότητα σε βάθος χρόνου. Βέβαια, την ίδια στιγμή, προσωπικά είμαι πλήρως αντιθέτως με την συνδρομητική υπηρεσία που συμπεριλαμβάνει και το online.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Steve_Sheep

Μαλλον η Nintendo βοηθησε το Monster hunter παρα το αντιθετο. Δες πωλησεις που κανει η σειρα παγκοσμιος, και τι πωλησεις οσο ηταν πχ στο PS2. Καμια σχεση.

Οταν εβγαζε η Crapcom ποσα εκατομμυρια με τα RE στο Gamecube, αλλα εφτυνε την Nintendo σε ολες τις υπολοιπες σειρες, και αυτο το παραβλεπουμε.

Ελα ντε ομως που η (οχι και τοσο αξιολογh στη τελικη) μεταφορα του RE4 στο WII πουλησε πανω απο 2.000.000. Και οταν περιμεναμε το RE5 τι ειπε η Crapcom; Πως και καλα δεν το σηκωνει το συστημα. Ετσι ειναι, οταν στα σκανε κατω απο το τραπεζι δινεις και αντιστοιχες απαντησεις ως εταιρια.

Δεν υπαρχει καμια δικαιολογια περι δυνατοτητων αναπτυξης κτλ. Οταν εισαι σοβαρη εταιρια, οφειλεις να προσαρμοστεις στις δυνατοτητες και ιδιαιτεροτητες των πελατων σου. Απλα η Crapcom δεν ειναι σοβαρη εταιρια.

Πανμεγιστο λαθος ξανα που η Nintendo δεν εκανε τις δικες της επενδυσεις και πρωτοβουλιες εξαρχης. Δεν εχει την Crapcom αναγκη ουτε για ανεκδοτο.

Τα re remake και zero πούλησαν ψιχουλα στο gc δυστηχως δεδομένης της ποιότητας τους. Γιαυτό και κάνανε όλοι κωλοτουμπες απο την χαρα τους μόλις βγήκαν τα remastered στις άλλες πλατφόρμες.

Το κακό που έχει η capcom είναι ότι έχει 800 διαφορετικά ip παιχνιδιών που αλλά τα βάζει στο ψυγείο,αλλά τα συνεχίζει η οπότε έχει Πανσέληνο βγάζει και νεο ip(dragon dogma). Καλά για konami δεν μιλάω τα είδαμε πιο παλιά που έφυγε ο Kojima τι ακούστηκε για αυτήν. Και μιλώντας για re υποτίθεται ότι περιμένουμε και re 2 remaje που αν ποτέ βγει,κόβω να ρίξει ακυρο στο switch λόγω spec.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα re remake και zero πούλησαν ψιχουλα στο gc δυστηχως δεδομένης της ποιότητας τους. Γιαυτό και κάνανε όλοι κωλοτουμπες απο την χαρα τους μόλις βγήκαν τα remastered στις άλλες πλατφόρμες.

Το κακό που έχει η capcom είναι ότι έχει 800 διαφορετικά ip παιχνιδιών που αλλά τα βάζει στο ψυγείο,αλλά τα συνεχίζει η οπότε έχει Πανσέληνο βγάζει και νεο ip(dragon dogma). Καλά για konami δεν μιλάω τα είδαμε πιο παλιά που έφυγε ο Kojima τι ακούστηκε για αυτήν. Και μιλώντας για re υποτίθεται ότι περιμένουμε και re 2 remaje που αν ποτέ βγει,κόβω να ρίξει ακυρο στο switch λόγω spec.

Και παλι, στο Gamecube/Wii πουλησαν πολυ καλυτερα τοτε απο οτι πουλανε σε ps4/one/pc τωρα. Αλλα η crapcom ετρεξε να βγαλει το RE7 σχεδον παντου εκτος απο καποιο μηχανημα της Nintendo. Δεν υπαρχουν δικαιολογιες περι τεχνικων δυνατοτητων και πωλησεων απο την μερια τους.

Αλλα οταν η ιδια η Nintendo, εχει την δυνατοτητα να "ξυπνησει" ονοματα οπως Fighter's destiny, Mace and the dark age και Raging fighter, και καθε τωρα να παρακαλαει και να ελπιζει για την crapcom και την καθε crapcom, δειχνει πως χρειαζεται να υπαρξουν πολυ σοβαρες ιδεολογικες αλλαγες.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Τα re remake και zero πούλησαν ψιχουλα στο gc δυστηχως δεδομένης της ποιότητας τους.

 

Χάριν ευκολίας χρησιμοποιώ τα στατιστικά του vgchartz, αν και ξέρω ότι απέχουν από την πραγματικότητα:

 

Το REVII έχει πουλήσει 2,1 εκατομμύρια κόπιες σε 60 εκατομμύρια πουλημένα PS4's. Δηλαδή, το 3,5% των PS4 owners αγόρασε το REVII.

Το remake του πρώτου RE και το Zero πούλησαν 1,4 και 1,3 εκατομμύρια αντίστοιχα σε 22 εκατομμύρια πουλημένα GC's. Δηλαδή, το 6,3% και 5,9% των GC owners αντίστοιχα αγόρασαν το remake και το Zero.

 

Θα ήθελα να μου εξηγήσεις με δικά σου λόγια, γιατί οι πωλήσεις των δεύτερων θεωρούνται «ψίχουλα», ενώ οι πωλήσεις του πρώτου θεωρούνται τόσο γαμάτες που χαίρονται οι άμπαλοι στην Capcom.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χάριν ευκολίας χρησιμοποιώ τα στατιστικά του vgchartz, αν και ξέρω ότι απέχουν από την πραγματικότητα:

 

Το REVII έχει πουλήσει 2,1 εκατομμύρια κόπιες σε 60 εκατομμύρια πουλημένα PS4's. Δηλαδή, το 3,5% των PS4 owners αγόρασε το REVII.

Το remake του πρώτου RE και το Zero πούλησαν 1,4 και 1,3 εκατομμύρια αντίστοιχα σε 22 εκατομμύρια πουλημένα GC's. Δηλαδή, το 6,3% και 5,9% των GC owners αντίστοιχα αγόρασαν το remake και το Zero.

 

Θα ήθελα να μου εξηγήσεις με δικά σου λόγια, γιατί οι πωλήσεις των δεύτερων θεωρούνται «ψίχουλα», ενώ οι πωλήσεις του πρώτου θεωρούνται τόσο γαμάτες που χαίρονται οι άμπαλοι στην Capcom.

 

 

Είναι πωλήσεις πσ4 - πιάνουν για διπλάσιες :P

 

Πάντως σοβαρά τώρα - είναι νωρίς ακόμα για τόσο πολυδάπανα(?) ports (μην ξεχνάμε ότι τα ps/xbox/pc ένα και το αυτό είναι). Δηλαδή συγκριτικά είναι μικρή η εγκατεστημένη βάση στο switch σε απόλυτα νούμερα που δηλαδή και 40 % να ήταν σήμερα το attachment rate πάλι το ίδιο θα πούλαγε με το ps4 πόσο μάλλον με ποσοστά 5 - 10 %

 

Είναι λίγο πολύπλοκο το θέμα και λίγο off-topic αλλά για παράδειγμα οι πωλήσεις του RE7 ανάμεσα σε όλα τα συστήματα με εύκολο porting (steam/xbox/ps) σίγουρα είναι μεγαλύτερες από κάθε exclusive σχεδόν του ps περίπου που δεν σπρώχνεται με bundles κτλ. Από την άλλη με την nintendo είναι το αντίθετο δηλαδή exclusive>all. Υποθέτω γενικά μιλώντας ότι οι εταιρείες έχουν ένα λόγο εκτιμώμενης απόδοσης τύπου εγκατεστημένη βάση/κόστος/κόστος porting κτλ κτλ καταλαβαίνεις τι θέλω να πω.

 

Από την άλλη αν το κόστος μεταφοράς είναι μικρό why not? Χτίζεις και brand κιόλας στο συγκεκριμένο οικοσύστημα αλλά ότι και να λέω σίγουρα κάτι θα αγνοώ γιατί σίγουρα είναι πιο περίπλοκο ή και τόσο απλό όσο να είναι ..ηλίθιοι λέω τώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Μεταφορά από mobile game είναι έτσι δεν είναι? Καλά δεν θα το κρίνω μόνο ως τέτοιο αλλά μέχρι και το U είχε ένα Need for Speed (και μάλιστα την καλύτερη last gen έκδοση). .. :(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δύο θέματα που παρέλειψα να αναφέρω. Όντως οι τρίτες εταιρίες αν ήθελαν θα κυκλοφορούσαν τον όποιο multiplatform τίτλο τους στο NSW και σε οποιαδήποτε άλλη Ν κονσόλα αλλά δεν βλέπουν κέρδος σε αυτό και ένας από τους λόγους είναι αυτός που προανέφερα. Το NSW προσφέρει τα κατάλληλα εργαλεία και προσιτό προγραμματισμό. Μια χαρά θα μπορούσαν όπως έπραξαν στα τρία πρώτα χρόνια της τωρινής γενιάς όπου ετήσιοι και μεγάλοι τίτλοι κυκλοφόρησαν παράλληλα στην προηγούμενη γενιά. Εδώ το DQXI κυκλοφόρησε στα PS4/3DS, προφανώς κάποιο λόγο θα είχε η Square-Enix να το κυκλοφορήσει και στο 3DS..... Με λίγα λόγια αν βλέπουν ότι τους συμφέρει το πράττουν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο.

 

Όσο για την Ubisore αποκαλέστηκε έτσι λόγω κυκλοφοριών κατώτερων των απαιτήσεων όπως τα Watch Dogs και AC: Unity που ούτε καν κυκλοφόρησαν σε Ν συστήματα. 

 

 

Χάριν ευκολίας χρησιμοποιώ τα στατιστικά του vgchartz, αν και ξέρω ότι απέχουν από την πραγματικότητα:

 

Το REVII έχει πουλήσει 2,1 εκατομμύρια κόπιες σε 60 εκατομμύρια πουλημένα PS4's. Δηλαδή, το 3,5% των PS4 owners αγόρασε το REVII.

Το remake του πρώτου RE και το Zero πούλησαν 1,4 και 1,3 εκατομμύρια αντίστοιχα σε 22 εκατομμύρια πουλημένα GC's. Δηλαδή, το 6,3% και 5,9% των GC owners αντίστοιχα αγόρασαν το remake και το Zero.

 

Κάποιες παρατηρήσεις. Καταρχήν το RE7 έχει πουλήσει 3,7εκ. συμπεριλαμβανομένων και των ψηφιακών πωλήσεων. Βέβαια είναι άγνωστο σε τι τιμή πουλήθηκαν για να φτάσουν σε αυτά τα νούμερα.

 

Και το δεύτερο δεν αξίζει να ασχοληθείς με ποσοστά στην συγκεκριμένη περίπτωση. Τα Remakes στο NGC όταν απείχαν μόλις μια γενιά από την αρχική κυκλοφορία τους και όχι τρεις γενιές μετά. Επίσης η Capcom δεν έχει καμία σχέση μεταξύ των δύο περιόδων, τότε πίστευαν ότι η σειρά RE αξίζει περισσότερα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χάριν ευκολίας χρησιμοποιώ τα στατιστικά του vgchartz, αν και ξέρω ότι απέχουν από την πραγματικότητα:

 

Το REVII έχει πουλήσει 2,1 εκατομμύρια κόπιες σε 60 εκατομμύρια πουλημένα PS4's. Δηλαδή, το 3,5% των PS4 owners αγόρασε το REVII.

Το remake του πρώτου RE και το Zero πούλησαν 1,4 και 1,3 εκατομμύρια αντίστοιχα σε 22 εκατομμύρια πουλημένα GC's. Δηλαδή, το 6,3% και 5,9% των GC owners αντίστοιχα αγόρασαν το remake και το Zero.

 

Θα ήθελα να μου εξηγήσεις με δικά σου λόγια, γιατί οι πωλήσεις των δεύτερων θεωρούνται «ψίχουλα», ενώ οι πωλήσεις του πρώτου θεωρούνται τόσο γαμάτες που χαίρονται οι άμπαλοι στην Capcom.

ενώ εν μέρη έχεις δίκιο από πλευράς νουμερων έτσι όπως το θετεις,εγώ από την άλλη σκέφτομαι τι εναλλακτικές είχε το gc σαν κονσόλα τότε από πλευράς τίτλων(πέραν από zelda,mario και εν μέρη metroid)και τι έχει το ps4 που φυσικά ακόμα δεν έχει κλείσει τον κύκλο του.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεταφορά από mobile game είναι έτσι δεν είναι? Καλά δεν θα το κρίνω μόνο ως τέτοιο αλλά μέχρι και το U είχε ένα Need for Speed (και μάλιστα την καλύτερη last gen έκδοση). .. :(

Κατάντια.

Τόσα χρόνια κυκλοφορεί το μηχάνημα και ακόμα τίποτα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Δύο θέματα που παρέλειψα να αναφέρω. Όντως οι τρίτες εταιρίες αν ήθελαν θα κυκλοφορούσαν τον όποιο multiplatform τίτλο τους στο NSW και σε οποιαδήποτε άλλη Ν κονσόλα αλλά δεν βλέπουν κέρδος σε αυτό και ένας από τους λόγους είναι αυτός που προανέφερα. Το NSW προσφέρει τα κατάλληλα εργαλεία και προσιτό προγραμματισμό. Μια χαρά θα μπορούσαν όπως έπραξαν στα τρία πρώτα χρόνια της τωρινής γενιάς όπου ετήσιοι και μεγάλοι τίτλοι κυκλοφόρησαν παράλληλα στην προηγούμενη γενιά. Εδώ το DQXI κυκλοφόρησε στα PS4/3DS, προφανώς κάποιο λόγο θα είχε η Square-Enix να το κυκλοφορήσει και στο 3DS..... Με λίγα λόγια αν βλέπουν ότι τους συμφέρει το πράττουν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο.

 

 

Σωστά, μόνο που αυτό το επιχείρημα -θα έπρεπε να- λειτουργεί και από την ανάποδη: αν μία εταιρεία κυκλοφορήσει ένα τίτλο σε ένα σύστημα και αυτός πιάσει πάτο από πλευράς πωλήσεων, τότε το λογικό συμπέρασμα είναι ότι η εγκατεστημένη βάση δεν ενδιαφέρεται για τον τίτλο ή για τη σειρά και άρα δεν θα πρέπει να κυκλοφορήσει το sequel στο εν λόγω σύστημα. Για παράδειγμα οι πωλήσεις που έκανε το RE7 στο X1, αυτές κι αν είναι πραγματικά ψίχουλα. Πιστεύεις στ' αλήθεια ότι το RE8 δεν θα κυκλοφορήσει για Χ1, αν ποτέ κυκλοφορήσει;

 

 

Κάποιες παρατηρήσεις. Καταρχήν το RE7 έχει πουλήσει 3,7εκ. συμπεριλαμβανομένων και των ψηφιακών πωλήσεων. Βέβαια είναι άγνωστο σε τι τιμή πουλήθηκαν για να φτάσουν σε αυτά τα νούμερα.

 

Ε, άρα τα νούμερα των vgchartz/Steamspy βγαίνουν: 2,1m για PS4, 0,5m για X1 και 1,45m για Steam (και ότι περισσεύει υποθέτουμε ότι είναι digital για κονσόλες).

 

 

Και το δεύτερο δεν αξίζει να ασχοληθείς με ποσοστά στην συγκεκριμένη περίπτωση. Τα Remakes στο NGC όταν απείχαν μόλις μια γενιά από την αρχική κυκλοφορία τους και όχι τρεις γενιές μετά. Επίσης η Capcom δεν έχει καμία σχέση μεταξύ των δύο περιόδων, τότε πίστευαν ότι η σειρά RE αξίζει περισσότερα.

 

 

Προφανώς και δεν υπάρχει ευθεία σύγκριση μεταξύ του τώρα και του τότε, δεν το έχω χάσει ακόμα. :P

 

Απλά αυτό που ήθελα να δείξω είναι ότι πολλές φορές οι ιαπωνικές -κυρίως- εταιρείες δεν ακολουθούν οικονομικές τακτικές βάσει του μοντέλου που πιστεύουμε ότι είναι λογικό να ακολουθούν, δηλαδή να έχουν ως αποκλειστικό σκοπό το κέρδος. Η Capcom είναι μια εταιρεία που διακατέχεται από πολλές εμμονές και δεν δείχνει να έχει σκοπό να τις αφήσει πίσω.

 

 

 

ενώ εν μέρη έχεις δίκιο από πλευράς νουμερων έτσι όπως το θετεις,εγώ από την άλλη σκέφτομαι τι εναλλακτικές είχε το gc σαν κονσόλα τότε από πλευράς τίτλων(πέραν από zelda,mario και εν μέρη metroid)και τι έχει το ps4 που φυσικά ακόμα δεν έχει κλείσει τον κύκλο του.

 

 

Το έχεις ξαναπεί αυτό το επιχείρημα και νομίζω ότι σου έχω ξαναπεί ότι δεν στέκει. Αν έστεκε το επιχείρημα, θα το βλέπαμε στο tie ratio. Στην προ-προηγούμενη γενιά, το PS2 με 157m πουλημένες κονσόλες και 3500 games είχε πουλήσει 10,50 games ανά κονσόλα, το OG Xbox με 24,5m πουλημένες κονσόλες και 978 games είχε πουλήσει 11 games ανά κονσόλα, ενώ το GC με 22m πουλημένες κονσόλες και 673 games είχε πουλήσει 9,5 games ανά κονσόλα. Ναι, το tie ratio του GC είναι χαμηλότερο, αλλά όχι τόσο χαμηλότερο ώστε να δικαιολογεί το επιχείρημά σου. Αν ίσχυε αυτό που λες, το PS2 που είχε πενταπλάσιους τίτλους από το GC θα είχε πουλήσει μόνο ένα game παραπάνω ανά κονσόλα; Σου φαίνεται λογικό;

 

Προφανώς η πλειοψηφία δεν σκέφτεται έτσι και έχει διαφορετικά κριτήρια αγοράς ένος τίτλου από το «χμ, για να δω πόσα games έχω διαθέσιμα μπροστά μου».

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ίσως για την άλλη κονσόλα που λες να παίζει ρόλο και η πειρατεία δεν ξέρω.Καλά όχι ότι περίμενα τα re να πουλαγαν πολύ αλλά ειδικά από το remake περίμενα παραπάνω πωλήσεις η αλήθεια είναι

Βέβαια και στις πωλήσεις του bayonetta 2 και donkey kong country TF τις περίμενα παραπάνω όπως και των sequel του metroid prime και εκεί έπεσα έξω δεν ξέρω.

Πολλά πράγματα δεν μου φαίνονται λογικά δυστηχως κυρίως σε αυτή την γενιά κονσολων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Ίσως για την άλλη κονσόλα που λες να παίζει ρόλο και η πειρατεία δεν ξέρω.Καλά όχι ότι περίμενα τα re να πουλαγαν πολύ αλλά ειδικά από το remake περίμενα παραπάνω πωλήσεις η αλήθεια είναι

Βέβαια και στις πωλήσεις του bayonetta 2 και donkey kong country TF τις περίμενα παραπάνω όπως και των sequel του metroid prime και εκεί έπεσα έξω δεν ξέρω.

Πολλά πράγματα δεν μου φαίνονται λογικά δυστηχως κυρίως σε αυτή την γενιά κονσολων.

 

 

Η πειρατεία (στις κονσόλες) φέρνει πωλήσεις, δεν κόβει πωλήσεις, τα έχουμε ξαναπεί. Ή στην καλύτερη περίπτωση, δεν επηρεάζει καν τις πωλήσεις. Από την άλλη, εγώ τις πωλήσεις του Bayonetta 2, μάλλον επιτυχία θα τις αποκαλούσα λαμβάνοντας υπόψιν τις πεθαμένες πωλήσεις του Wii U.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Malthador

 

Καλά γενικά έγραφα για τις τρίτες εταιρίες, για τη Capcom επειδή ακριβώς ακολουθεί περίεργα επιχειρηματικά μεοντέλα είναι και ο λόγος που γίνεται ολόκληρη συζήτηση γύρω από αυτήν. Με την ευκαιρία θα γράψω κάποια πράγματα ακόμα. 

 

Πιστεύω πως το πρόβλημα για την Capcom ξεκινάει με την αποχώρηση ταλέντων όπως Mikami, Kamiya και άλλων που δημιούργησαν και στελέχωσαν την Platinum Games και Tango. Το πρόβλημα είναι πως η τεχνογνωσία είναι πολύ βασικό κομμάτι για τις εταιρίες videogames. Αποχωρώντας τα συγκεκριμένα ονόματα έσπασε η αλυσίδα της τεχνογνωσίας, δεν υπήρχαν αρκετά ταλέντα -η έλλειψη των οποίων χαρακτηρίζει γενικότερα την Ιαπωνική βιομηχανία- για να περάσουν τις γνώσεις τους και να εκπαιδεύσουν νέα ταλέντα. Ο Mikami σε μια συνέντευξη του στο polygon (αν θυμάμαι καλά) κατηγορούσε την Capcom για τα επιχειρηματικά μοντέλα δυτική προέλευσης που ακολούθησε η εταιρία και αποτέλεσαν και τον λόγο της αποχώρησης του. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του η Capcom περιόριζε τους δημιουργούς σε μονοπάτια με λιγότερα ρίσκα με αποτέλεσμα να περιορίζονται οι ελευθερίες τους και να μην μπορούν να πραγματοποιήσουν τις ιδέες τους. Όταν λοιπόν σπάει η αλυσίδα της τεχνογνωσίας τότε δύσκολα επανέρχεται, ειδικά όταν δεν υπάρχουν πληθώρα ταλέντων στην αγορά.

 

Σχετικά με τα νούμερα που παραθέτεις ομολογουμένως δεν έκατσα να τα υπολογίσω συνολικά και ευχαριστώ για την διευκρίνιση. Η δυναμική των PC με εκπλήσσει ευχάριστα. Ελπίζω να ανέβουν ακόμα παραπάνω μελλοντικά γιατί οι κονσόλες έχουν γίνει χειρότερες από τα PC μήπως και έτσι οι εταιρίες αρχίζουν να αλλάζουν νοοτροπίες αν και πιστεύω είναι αργά και έχουν ήδη σκάψει τον λάκκο τους.

-Το Σάββατο που μας πέρασε είχα πάει στο Mall και καθώς ήμουν στο πλαίσιο εμφανίστηκε μια κυρία που ήθελε το NSW μαζί με το Zelda και μια θήκη για την μικρή της κόρη. Όλα καλά αλλά όταν άκουσε την τιμή της γύρισαν τα μάτια ανάποδα και εδώ που τα λέμε το πλαίσιο έχει μείνει ακόμα σε τιμές κυκλοφορίας, το Zelda το έχει στα 70 ευρώ δηλαδή έλεος. Πραγματικά δεν γνωρίζω πως η Ν θα πείσει τον μέσο καταναλωτή -για τον οποίο ενδιαφέρεται- και που δεν ενημερώνεται για τα videogames ότι πρέπει από το 2018 να σκάει λεφτά σε συνδρομή για να έχει πρόσβαση στο onine.

-Βρίσκω σωστά τα platinum coins αλλά τα golden coins δεν έπρεπε να υφίστανται τουλάχιστον με την μέχρι τώρα υλοποίηση τους.

-Επειδή η Ν θέλει ο κόσμος να ανοίγει τα amiibos αποφάσισαν να κλειδώσουν το hard mode και άλλα χαρακτηριστικά στα amiibo του Metroid. Tα amiibo έπρεπε να λειτουργούν ως εναλλακτική και όχι ως την μοναδική πρόσβαση.

Στην τελική ρε Ν αν ήθελες κέρδη ας έβαζες ένα Mario app στα κινητά που να προσφέρει μακροχρόνια ενασχόληση με προσθήκη νέου περιεχομένου και μικροσυναλλαγές. Τι μου έβγαλες την πατάτα το Super Mario Run που δεν ακολουθεί τα μοντέλα που έχουν θεσπιστεί στις smartdevices; Μετά θέλετε να σας τα σκάμε για τις ανύπαρκτες υπηρεσίες σας. Παίζω Splatoon 2 και δεν βλέπω κάποια ουσιαστική διαφορά σε σχέση με το πρώτο όσο αφορά την σύνδεση. 

Με λίγα λόγια μπορεί να κατηγορούμε την Capcom για κάποια θέματα αλλά και η Ν δεν απέχει πολύ σε άλλους τομείς. Καλά μην γράψω για Sony, MS δεν τελειώνω ούτε αύριο...

 

 

 

*Πάντως θεωρώ πως το RE8 θα κυκλοφορήσει και στο xbone γιατί πλέον δεν θεωρούν την σειρά εμπορική συγκριτικά με παλιότερα και αυτό σημαίνει ότι και το μισό εκατομμύριο είναι απαραίτητα στο σύνολο των πωλήσεων. Εκτός πάλι αν κλείσουν καμία συμφωνία...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...