Προς το περιεχόμενο

Doom [2016]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

αφού είχαμε θέμα γιατί κλειδώθηκε;

http://www.insomnia.gr/topic/241217-doom-2015-%CE%BC%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%BD/

 

επίσης δεν μπορείς να λές όπως τα παλιά και old schoolια :-D

έτσι έπρεπε να ήταν για να είναι old σκουλιά,σαν τα παλιά..μόνο ένα είχε 3D γραφικά,τα άλλα 2 ήταν όπως το βίντεο και το gameplay του
  • Like 1
Δημοσ.

Καμία σχέση με old school shooter, άλλη μια αδιάφορη κονσολάδικη πατάτα φαίνεται. Σαν το Bulletstorm σε άλλο σκηνικό και με ακόμα χειρότερο ΑΙ.

 

Για καθώς πρέπει "old school" FPS θα πρέπει να περιμένουμε μπας και δείξουν κανα Serious Sam 4, Shadow Warrior 2 (αν μείνουν πιστά στην παράδοση τους) ή καινούριο υλικό από Unreal Tournament

 

Ή ακόμα καλύτερα CSGO Reborn σε source2 (σιγά μην δείξουν αλλά λέμε τώρα)

 

Φοβάμαι ότι έτσι θάναι. Τρέχα, πυροβόλα, σκότωσε. Δεν έχει την κλειστοφοβική ατμόσφαιρα του 3 που σου πεταγόταν ο εχθρός μέσα από σκοτεινά σημεία και πήγαινες σιγά σιγά και προσεκτικά. Από γραφικά φαίνεται τέλειο καθώς και από σχεδιασμό τεράτων, αλλά.....εμείς οι βετεράνοι θέλουμε το κάτι τις που θα το διαφοροποιήσει. (βλ. Half Life). 

Δημοσ.

Πως δεν είναι old school ρε παιδιά ?

 

# Αντί για health regeneration έχει health meter και power ups.

# Αντί για iron sights έχει απ' ευθείας στόχευση.

# Μπορείς να κουβαλήσεις όλα τα όπλα

# Βρίσκεις κλειδωμένες πόρτες και πρέπει να ψάξεις το χώρο για να βρεις πως να τις ανοίξεις.

# Αντί να κάνεις cover και να κρύβεσαι συνέχεια πίσω από τοίχους, η ταχύτητα και η αποφυγή παίζει ρόλο.

# Βαράς κόκκινα βαρέλια και κάνουν μπαμ!

 

 

Για μένα όλα αυτά είναι old school.  Τα μόνα που δεν είδαμε είναι secret areas και bosses, αν και είμαι 90% σίγουρος ότι το παιχνίδι θα έχει bosses.

 

 

υ.γ. Το Doom 3 είναι η εξαίρεση στο κανόνα στη σειρά. Old school εννοώ το πως ήταν τα fps των 90s, doom 1 + 2, Wolfenstein 3d, Duke Nukem 3d...

  • Like 3
Δημοσ.

Το πρώτο doom θα το έλεγα πρωτότυπο, ούτε καν "old-school". Όχι μόνο πως όπως είπε ο xtrmsnpr δεν ήταν 3d αλλά από ότι θυμάμαι δεν έπαιζες καν με mouse αλλά με πληκτρολόγιο μόνο.

Καλή μεταφορά με το πνεύμα του doom θεωρείται το Quake

Μιας και ανέφερα quake, ένα video που μου θύμισε η κατάσταση

 

Τώρα για αυτό το Doom επιστρέφουμε στην χωρίς-mouse λογική αλλά με gamepad αυτή τη φορά. Και για να παιχτεί με gamepad όχι απλά oldschool δεν είναι, αλλά ούτε καν shooter.

 

Από τα πρώτα δευτερόλεπτα που το είδα απογοητεύτηκα. Fov, viewmodel Fov, κίνηση χαρακτήρα, player input και interaction = Βλασφημία να γίνουν αυτά σε τέτοιο όνομα και να προμοτάρεται για κονσόλα αντί για PC πρώτα.

Τώρα να συγκρίνουμε fps που προμοτάρεται σε κονσόλα αντί σε PC είναι σαν να συγκρίνουμε Driveclub με Asseto Corsa. Η δυσκολία σαν shooter δεν θα είναι εκεί. Κάποιος με εμπειρία στα FPS αν παίζει τέτοια παιχνίδια νιώθει πως απλά πατάει κουμπάκια. Τέτοια παιχνίδια μόνο για το story τα παίζεις και αν. Είτε δεις κανα walkthrough είτε "παίξεις" το ίδιο είναι.

 

Το παρουσιάσαν επίσης σαν γρήγορο ενώ μέχρι και το doom2 ήταν πιο γρήγορο από αυτό

 

Μέχρι και pause κάνει για να διαλέξεις όπλο *facepalm*

 

Προσωπικά το βλέπω σαν άλλο ένα Duke Nukem Forever, Crysis 2 κτλ. Το μόνο καλό που έδειξαν ήταν τα modding tools.

 

Sorry για το wall of rant αλλά το περίμενα το παιχνίδι με ελπίδες ειδικά βλέποντας την άνοδο της αγοράς του PC.

 

@HALF EVIL

Με παρεξήγησες νομίζω. Τρέχα, πυροβόλα, σκότωσε, και στα 3 η εκτέλεση τους σε αυτό που δείξαν με απογοήτευσε. Αν και συμφωνώ απόλυτα με το σχόλιο για Half-life, τελευταία χρόνια όσα cutscenes και να βάλουν δεν μπορούν να πουν ιστορία όπως αυτό, καθώς δεν καταλαβαίνουν πως όταν πέρνεις τον έλεγχο από το παίχτη χάνει το immersion. Αλλά αν δεν είναι εκεί και το gameplay τι να το κάνουμε το story, δεν είναι interactive movie

 

@Alithinos

Αυτά που ανέφερες είναι old-school, αλλά old-school και casual δεν πάνε μαζί. Και αυτό που προμοτάρουν αυτή τη στιγμή είναι τελείως console-casual-friendly design decision.

Θέλω κάτι που να προμοτάρει scaling δυσκολίας που απαιτεί αύξηση των δυνατοτήτων σου, είτε είναι movement, σημάδι ή τακτικές. Και όχι να πατάω κουμπάκια στο gamepad λες και είναι τηλεχειριστήριο για να δω το "θέαμα"

 

Κατα φωνή επίσης ανέφερα μερικά παιχνίδια πριν για καθώς πρέπει oldschool fps δείξαν Shadow Warrior 2 gameplay

 

 

Φαίνεται κρατάει παράδοση όπως το 1. Παραδειγμα: σε αυτό το παιχνίδι που επίσης έχει "melee special moves" τα κάνεις με combo λες και είναι fighting game, σε κρατάει στο gameplay realtime και χωρίς να κάνει lock-on και αν αστοχήσεις σε τιμωρεί. Αντιθέτως στο Doom λαμπηρίζουν για trigger scripted event πατάς το κουμπάκι για να απολαύσεις το "θέαμα"

Τις υπόλοιπες συγκρίσεις σε gameplay και player input / interaction δεν χρειάζεται να τις αναφέρω

  • Like 2
Δημοσ.
 έτσι έπρεπε να ήταν για να είναι old σκουλιά,σαν τα παλιά..μόνο ένα είχε 3D γραφικά,τα άλλα 2 ήταν όπως το βίντεο και το gameplay του

 

Αν είναι να ξαναγυρίσουμε στην εποχή των sprites να το βράσω. Τα FPS δεν είναι RPG αλλά το gameplay τους είναι πολύ στενά συνδεδεμένο με την τεχνολογία της εποχής, οπότε αυτόματα δεν υπάρχει καμία σχέση ανάμεσα όχι στο σήμερα και στο τότε. Μια χαρά μπορεί το νέο Doom να είναι old school αν

 

1) Είναι παλούκι του κερατά.

2) Δε βασίζεται στο cover ή στο τακτικό gameplay όπως πχ τα Unreal αλλά είναι σπιντάτο και είσαι όλη την ώρα ακάλυπτος

3) Δεν έχει κόλπα όπως αυτά που ανέφερε ο Αληθινός, όπως checkpoints, corridor shooting, regeneration κλπ.

4) Έχει level design με μυστικά, πόρτες, κλειδιά, platforming κλπ.

 

Το Blood Dragon το έκανε σωστά, το Wolfenstein το έκανε επίσης πολύ σωστά, το Painkiller λίγο παλιότερα το έκανε μια χαρά, το Doom μάλλον δε θα το κάνει γιατί...το λένε Doom? Και πρέπει να μείνει εκεί που είναι να έχουμε να θυμόμαστε?

 

Το να μπαίνει το τι έκανε το Doom 1/ 2 εκείνη την εποχή, που δεν είχε καν στόχευση πάνω - κάτω (εσκεμμένα μεν, δεν είχε δε) με το τι πρέπει να κάνει τεχνολογικά ένα FPS σήμερα μου φαίνεται τελείως άστοχο. Ακόμα και η μετάβαση από 2D σε 3D και η χρήση των frames και των hitboxes (τελείως θεμελιώδη πράγματα) αλλάζουν το τι πρέπει να πετύχει ένα παιχνίδι του είδους, δεν υπάρχει καν βάση συζήτησης παρά μόνο στην αίσθηση.

 

Το αμέσως προηγούμενο σχόλιο δε θα το σχολιάσω καν. Απλά στο βίντεο του Shadow Warrior, αυτού του παραδείγματος old schoolιάς, στο 0.05 κάνει ένα ωραιότατο pause για να αλλάξει όπλα και μάλιστα με circular menu, όχι με numeric keys. Στην πυρά.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απλά στο βίντεο του Shadow Warrior, αυτού του παραδείγματος old schoolιάς, στο 0.05 κάνει ένα ωραιότατο pause για να αλλάξει όπλα και μάλιστα με circular menu, όχι με numeric keys. Στην πυρά.

 

Αυτό φαίνεται κόλλημα βίντεο παρά παύση καθώς δεν γίνεται αργότερα + είναι coop. Δεν έχει λογική να γίνεται pause το παιχνίδι και στους 2 όταν κάποιος θέλει να αλλάξει όπλο

 

Και το Blood Dragon / Wolfenstein έχουν circular menu επίσης που ανέφερες. Και το CSGO

Επεξ/σία από Insignificant
Δημοσ.

Εμένα πάντως το νέο Doom μου φαίνεται πιο "Doom" από το Doom 3. Δεν καταλαβαίνω γιατί μερικά παιδιά το πήραν τόσο στραβά λόγω κονσόλας. Εφόσον στο PC θα μπορείς να το παίξεις και με πληκτρολόγιο/ποντίκι όπως σε βολεύει... Και ένα FOV slider είναι πολύ πιθανό. Εαν υποστηρίξει και mods, θα γίνει το έλα να δεις.

 

Άσε που εαν ήταν εντελώς "old school" θα βγαίνανε άλλοι να πουν ότι πήραν πχ το Doom 2 και απλά του έβαλαν γραφικά 2015. Δηλαδή πάλι κράξιμο θα είχαμε   :P

 

 

 

Το art πάντως βρίσκεται πολύ πιο κοντά στα δύο πρώτα Doom. Ίσως ο πιο αναμενόμενος τίτλος μετά το DS3 για μένα από όλα αυτά που είδα μέχρι στιγμής.

Να δούμε επίσης και τι καινούργιο θα φέρει και η id tech 6!

  • Like 1
Δημοσ.

Αλήθεια πόσοι έχουν παίξει το Doom όταν κυκλοφόρησε για πρώτη φορά (1994)? Ρωτάω γιατί βλέπω πολλούς "ειδικούς" να αγνοούν βασικά πράγματα. Τα doom 1,2,tnt,plutonia δεν είναι απλά παιχνίδια που ψάχνεις κάποια κλειδιά και σκοτώνεις όποιον βρεις μπροστά σου. Ιδίως στα μεγάλα level δυσκολίας χρειάζεται πολύ στρατηγική. Να αναφέρω πως τα τέρατα στρέφονται το ένα εναντίον του άλλου αν αλληλοπυροβοληθούν και πως το κάθε όπλο είχε την δική του "γκάμα" αντιπάλων. Εκείνη την εποχή είχα αγοράσει (και το έχω ακόμα) βιβλίο στρατηγικής για το Doom!!! Σε καμιά περίπτωση πάντως δεν είναι απλό shoot them up. Η αλήθεια είναι πως το Doom 3 δεν είχε καμία σχέση με τα προηγούμενα 4 (ΤΕΣΣΕΡΑ). Εδώ θέλω να τονίσω πως κάθε παιχνίδι απευθύνεται σε κάποιο συγκεκριμένο κοινό. Δεν σημαίνει πως αν εμένα δεν μου αρέσει, δεν είναι και καλό παιχνίδι. Προσωπικά μου αρέσουν τα παιχνίδια να έχουν έναν boss (αν είναι δυνατόν) στο τέλος και να μην θέλουν και το ψάξιμο της αρκούδας για να περάσεις μια πίστα με εξαίρεση τα Far Cry . Αλλά να έχουν και κάποια στρατηγική πάνω στην μάχη, να μην είναι σαν τα call fo duty (για παράδειγμα) που το μόνο που κάνεις είναι να βλέπεις που είναι οι αντίπαλοι και να βαράς. Θα ήθελα το καινούργιο Doom να μην μοιάζει στο προηγούμενο ( το 3) αλλά στα αρχικά. Όσο αφορά το doom 3, δεν έχει σχέση με τα προηγούμενα. Ποιο πολύ μοιάζει το serius sam για παράδειγμα. Γενικά το gameplay των παλιών Doom με όλη την ένταση που έχουν, μόνο σε κάποια bettlefield την βρήκα....

Δημοσ.

Αλήθεια πόσοι έχουν παίξει το Doom όταν κυκλοφόρησε για πρώτη φορά (1994)? Ρωτάω γιατί βλέπω πολλούς "ειδικούς" να αγνοούν βασικά πράγματα. Τα doom 1,2,tnt,plutonia δεν είναι απλά παιχνίδια που ψάχνεις κάποια κλειδιά και σκοτώνεις όποιον βρεις μπροστά σου. Ιδίως στα μεγάλα level δυσκολίας χρειάζεται πολύ στρατηγική.

 

Προφανώς και ισχύουν αυτά που γράφεις για το βάθος του gameplay των Doom 1 - 2 (ανήκω σε αυτούς που τα έπαιξαν στην εποχή τους) και υπάρχει λόγος που δεν αναφερόμαστε σε Hexen, Heretic κλπ. Το ότι δεν ήταν σκέτο run and gun αλλά απαιτούσαν αντανακλαστικά, νιονιό και μνήμη (γιατί όταν τρέχεις προς τα πίσω δε βλέπεις και πρέπει να θυμάσαι πού να στρίψεις, ώστε να τους φας σταδιακά στις γωνίες) το δέχονται όλοι νομίζω. Το θέμα είναι πως (αν) μπορεί να αναπαραχθεί κάτι τέτοιο με τη σύγχρονη τεχνολογία και να έχει παράλληλα το ίδιο σφίξιμο και την ίδια σπίντα (γιατί τα Doom πήγαιναν χαρακτηρηστικά από μηδέν σε τέρμα ένταση μέσα σε μια στιγμή, κλείνανε οι πόρτες, πετάγονταν τα τέρατα και τρεχάτε). Από αυτά που είδα το νέο Doom είναι σε καλό δρόμο αν και μοιραία θα χάνει στις λεπτομέρειες.

Δημοσ.

Αλήθεια πόσοι έχουν παίξει το Doom όταν κυκλοφόρησε για πρώτη φορά (1994)? Ρωτάω γιατί βλέπω πολλούς "ειδικούς" να αγνοούν βασικά πράγματα. Τα doom 1,2,tnt,plutonia δεν είναι απλά παιχνίδια που ψάχνεις κάποια κλειδιά και σκοτώνεις όποιον βρεις μπροστά σου. Ιδίως στα μεγάλα level δυσκολίας χρειάζεται πολύ στρατηγική. Να αναφέρω πως τα τέρατα στρέφονται το ένα εναντίον του άλλου αν αλληλοπυροβοληθούν και πως το κάθε όπλο είχε την δική του "γκάμα" αντιπάλων. Εκείνη την εποχή είχα αγοράσει (και το έχω ακόμα) βιβλίο στρατηγικής για το Doom!!! Σε καμιά περίπτωση πάντως δεν είναι απλό shoot them up. Η αλήθεια είναι πως το Doom 3 δεν είχε καμία σχέση με τα προηγούμενα 4 (ΤΕΣΣΕΡΑ). Εδώ θέλω να τονίσω πως κάθε παιχνίδι απευθύνεται σε κάποιο συγκεκριμένο κοινό. Δεν σημαίνει πως αν εμένα δεν μου αρέσει, δεν είναι και καλό παιχνίδι. Προσωπικά μου αρέσουν τα παιχνίδια να έχουν έναν boss (αν είναι δυνατόν) στο τέλος και να μην θέλουν και το ψάξιμο της αρκούδας για να περάσεις μια πίστα με εξαίρεση τα Far Cry . Αλλά να έχουν και κάποια στρατηγική πάνω στην μάχη, να μην είναι σαν τα call fo duty (για παράδειγμα) που το μόνο που κάνεις είναι να βλέπεις που είναι οι αντίπαλοι και να βαράς. Θα ήθελα το καινούργιο Doom να μην μοιάζει στο προηγούμενο ( το 3) αλλά στα αρχικά. Όσο αφορά το doom 3, δεν έχει σχέση με τα προηγούμενα. Ποιο πολύ μοιάζει το serius sam για παράδειγμα. Γενικά το gameplay των παλιών Doom με όλη την ένταση που έχουν, μόνο σε κάποια bettlefield την βρήκα....

Τα παλιά Doom, Wolfenstein, Spear of Destiny κτλπ είναι ένα ανεγκέφαλο shootemup. Είχε πέραση στην εποχή τους γιατί ήταν οι πρωτοπόροι του είδους. Δεν είχε κορεστεί το genre και ο pc gamer δεν είχε πολλές απαιτήσεις (υπήρχαν ελάχιστα "μεγάλα παιχνίδια").

 

Την σήμερον ημέρα θα παρομοίαζα παρόμοιες υλοποιήσεις με tech demo παρά ολοκληρωμένα παιχνίδι.

 

Σαφώς και χρησιμοποιώ την υπερβολή για να καταλάβεις τι εννοώ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...