Προς το περιεχόμενο

AMD Arctic Islands, Greenland/Vega, Baffin-Ellesmere/Polaris


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

αλλαξαν τα vector alu ωστε να μπορουν να κανουν αυτοματα re arrange ωστε να ικανοποιουν τα καθε ειδους workload Που μπαινουν αφηνοντας λιγοτερα units σε idle κατασταση 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αλλαξαν τα vector alu ωστε να μπορουν να κανουν αυτοματα re arrange ωστε να ικανοποιουν τα καθε ειδους workload Που μπαινουν αφηνοντας λιγοτερα units σε idle κατασταση 

 

Υπάρχει σχετική συζήτηση/εξήγηση εδώ: https://forum.beyond3d.com/threads/amd-polaris-arctic-islands-r-4-series-speculation-rumors-and-discussion.56719/page-22 Μην περιμένεις ωστόσο να μου κάνει εντύπωση στην εποχή μας. Ωστόσο δεν νομίζω να είναι απαραίτητα για την επερχόμενη γενιά, υπάρχουν αρκετοί πονοκέφαλοι που δεν γίνεται να προσπεράσει η σημερινή αρχιτεκτονική πάντα ΙΜΗΟ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://vrworld.com/2016/04/13/amd-polaris-10-gpu-beat-competing-pascal/

 

According to sources in the know, GlobalFoundries really “kicked butt” with the switch to 14nm FinFET process, and the initial cautious approach to the new process node and transistor design turned out to be unnecessary. Today, AMD is tuning clocks above 1.05 GHz, and the final configuration might be as high as 1.15 GHz for the stock clock.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει σχετική συζήτηση/εξήγηση εδώ: https://forum.beyond3d.com/threads/amd-polaris-arctic-islands-r-4-series-speculation-rumors-and-discussion.56719/page-22 Μην περιμένεις ωστόσο να μου κάνει εντύπωση στην εποχή μας. Ωστόσο δεν νομίζω να είναι απαραίτητα για την επερχόμενη γενιά, υπάρχουν αρκετοί πονοκέφαλοι που δεν γίνεται να προσπεράσει η σημερινή αρχιτεκτονική πάντα ΙΜΗΟ. 

αν και λεω ΑΝ αυτο το συστημα εχει μπει στα gcn 4 το base clock δεν εχει καμια σημασια ακομη και 500mhz να ειναι αφου θα κανουν boost individually τα alu 

στην ουσια αυτο που βλεπουμε ειναι μια πιο προηγμενη 7970 και ναι νομιζω οτι αν καταφερουν και το κανουν αυτο τουλαχιστον για τις gpu ειναι ενα εντελως νεο μονοπατι το να εχεις μια gpu που να κανει συγκεκριμενα και μονο πραγματα load αναλογα με τον φορτο εργασιας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι το πρόβλημα το ύψος του χρονισμού ή καλύτερα των χρονισμών αλλά ο σωστός συνδυασμός αυτών. Δεν είναι τόσο απλό να έχεις εντός ενός SIMD 3-4 ταυτόχρονους διαφορετικούς χρονισμούς και όλο το άνοιξε-κλείσε για τις μονάδες που θέλει για να δουλέψει μια τέτοια μέθοδος, γιατί απλά SIMD = single instruction multiple data.

 

Τέλος για το "νέο μονοπάτι" όπως είπα δεν μου κάνει πλέον εντύπωση στην εποχή μας γιατί με το ξεκίνημα του DVFS (dynamic voltage & frequency scaling) σε συνδυασμό με ένα σκασμό μεθόδους power & clock gating στην αγορά των ULP SoCs για κινητά/tablets, το να μεταφέρονται και στο desktop ή να βελτιστοποιούνται ιδέες εξοικονόμησης ενέργειας δεν είναι κάτι που δεν θα το περίμενε κανείς.

 

Στην αρχή μου έκανε εντύπωση γιατί θα πρέπει να καταχωρηθεί ολόκληρη ευρεσιτεχνία για κάτι τόσο σχετικά απλό, αλλά μετά είδα ότι καταχωρήθηκε στις ΗΠΑ που μεταξύ άλλων μπορείς να καταχωρήσεις ευρεσιτεχνία και για την ηλιθιότητα.

 

https://www.planet3dnow.de/cms/23084-polaris-mit-bis-zu-1154-mhz-und-neuer-stromsparfunktion/

drm/amd/powerplay: add GFX per cu powergating for Baffin:

[...]

+/* This function is for Baffin only for now,
+ * Powerplay will only control the static per CU Power Gating.
+ * Dynamic per CU Power Gating will be done in gfx.
+ */

[...]

....αυτό είναι ότι βλέπουμε μέχρι στιγμής στον οδηγό και δεν είναι καθόλου κάτι καινούργιο για σημερινές GPU γενικά. Και είναι λογικό για την ώρα να μείνει σε επίπεδο cluster (CU, SM etc.) μιας και έχουν κρεμάσει και τουλάχιστον μια τετράδα TMUs σε κάθε ένα, που καταναλώνουν ενίοτε και παραπάνω ρεύμα από τα ίδια τα SIMDs.

 

Mιας και το έφερε η συζήτηση για όλες αυτές τις μεθόδους εξακολουθούν να έχουν λογικό προτέρημα οι περιπτώσεις deferred rendering. ΄Οταν καθυστερείς κατά ένα καρέ την επεξεργασία μπορείς να έχεις καθαρή εικόνα του τι ακριβώς θα επέλθει και να μοιράσεις/προγραμματίσεις πολύ ευκολότερα και με μεγαλύτερη ακρίβεια. Μιας και δεν έχει άμεση σχέση με όλα αυτά για μάντεψε τι κάνουν σε βάση GPU IP οι PowerVR εδώ και 2 γενιές για να εξοικονομούν ολοένα και περισσότερη ενέργεια.... https://worldwide.espacenet.com/publicationDetails/biblio?DB=EPODOC&II=90&ND=3&adjacent=true&locale=en_EP&FT=D&date=20150624&CC=CN&NR=104731562A&KC=A ....μόνο ένα παράδειγμα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

PlayStation 4K SoC Could Feature 2304 Stream processors based AMD Polaris GPU

 

Ισχύει τελικά αυτό δηλαδή ; Πάλι δεν βλέπω ελπίδες για 4Κ gaming σε κονσόλα πάντως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλά ζητάς σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Το καλό είναι ότι στην ξεφτίλα διπλασιάστηκε η υπολογιστική ισχύς στην πλευρά των γραφικών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω και πολύ καιρό(2-3 μήνες) που πήρα το Ps4 και τώρα βγάζουν το αναβαθμισμένο..Σίγουρα θα μπορεί να τρέξει τα 4K Blu-ray το αναβαθμισμένο που το τωρινό δεν μπορεί, κατά τα άλλα κάτι για upscaling σε 4Κ διαβάζω για τα παιχνίδια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ έξυπνη κίνηση από την Sony.

 

Με το να βάλει μια mid-range κάρτα μόλις μπήκαμε στα 16nm της δίνει την σιγουριά ότι μέχρι το επόμενο άλμα λιθογραφίας (σε 3-4 χρόνια) η κονσόλα δεν θα μείνει πολύ πίσω ακόμα και από τα top-of the line pc's.

 

παρότι έχ PS4 θα σκεφτώ πολύ σοβαρά την αγορά του νέου, εάν όλα αυτά που γράφονται ισχύουν φυσικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eιναι δυνατον η amd να μεινει στα 1000-1150mhz τη στιγμή που η nvidia θα ναι γύρω στα 1400mhz? Γιατί τοσο κάτω?

 

Kαθαρά θέμα αρχιτεκτονικής. Η πράσινη μπορεί να κατάργησε τα hotclocks στα ALUs από το Kepler και μετά, αλλά συνέχισε να ποντάρει σε πολύ υψηλές συχνότητες.

 

Το ουσιαστικό ερώτημα για το Polaris είναι που βρίσκεται η σχέση perf/W και όχι οι συχνότητές τους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενα θέμα που βλέπω εγώ είναι ότι δεν υπερχρονίζουν πολύ οι πυρήνες της AMD ενώ της Nvidia έχουμε δει custom καρτες με 25-30% πάνω πυρήνα. 

Εκεί χάθηκε και εντελώς το παιχνίδι fury vs 980ti

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...