Προς το περιεχόμενο

Revolut: Οδηγός επιβίωσης [Διαβάστε τα 3 πρώτα posts πριν ρωτήσετε]


mary

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα,

Εκανα και εγω λογαριασμο REVOLUT, τον ενεργοποιησα κανονικά με διαβατήριο και τα σχετικα, και δοκιμασα να περασω χρήματα μεσω alphawebbanking. Ολα καλα μετα απο 3 εργασιμες μπηκαν κανονικα τα χρηματα και μου ερχεται μήνυμα που ζητάει να στειλω email σε αυτους και να κανω confirm την συναλλαγη γιατι ειναι απο άλλο ονομα καταθέτη.....Στην τραπεζα ελλαδος φαινετε το ονομα μου IOANNIS και στην REVOLUT εβαλα JOHN καταλαθος....τους εστειλα μνμ και τους το εξηγησα οτι ειμαι ο ιδιος .....και ακομα απαντηση δεν πήρα (περασαν 24 ωρες ήδη. Το email το εστειλα οπως μου είπαν στην [email protected]). Επισης ελεγαν οτι τα χρηματα θα επιστραφουν την επομενη μέρα στον αρχικο καταθέτη σε περιπτωση που δεν του απαντησω στο email και αυτοι τα τραβηξαν οχι την επομενη αλλα μετα απο 2 ωρες....

Εχει συμβει παρομοιο περιστατικο σε κανεναν αλλο?

Ευχαριστω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλησπερα,

Εκανα και εγω λογαριασμο REVOLUT, τον ενεργοποιησα κανονικά με διαβατήριο και τα σχετικα, και δοκιμασα να περασω χρήματα μεσω alphawebbanking. Ολα καλα μετα απο 3 εργασιμες μπηκαν κανονικα τα χρηματα και μου ερχεται μήνυμα που ζητάει να στειλω email σε αυτους και να κανω confirm την συναλλαγη γιατι ειναι απο άλλο ονομα καταθέτη.....Στην τραπεζα ελλαδος φαινετε το ονομα μου IOANNIS και στην REVOLUT εβαλα JOHN καταλαθος....τους εστειλα μνμ και τους το εξηγησα οτι ειμαι ο ιδιος .....και ακομα απαντηση δεν πήρα (περασαν 24 ωρες ήδη. Το email το εστειλα οπως μου είπαν στην [email protected]). Επισης ελεγαν οτι τα χρηματα θα επιστραφουν την επομενη μέρα στον αρχικο καταθέτη σε περιπτωση που δεν του απαντησω στο email και αυτοι τα τραβηξαν οχι την επομενη αλλα μετα απο 2 ωρες....

Εχει συμβει παρομοιο περιστατικο σε κανεναν αλλο?

Ευχαριστω

Τι εννοείς τα τράβηξαν, ποιοι?

 

Τα χρηματα θα επιστραφουν αφου ειναι λαθος το ονομα αλλα θε κανουν 10-15 μερες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άσχετο, αλλα μόλις ανακάλυψα ποιος είναι ο issuer των καρτων της Revolut! (δεν ξέρω εάν έχει προανακαλυφθει πιο πίσω)

 

 

post-345045-0-57400300-1457029260_thumb.png

 Αρα έχουν την Barklays για το topup αλλα οι κάρτες βγαίνουν από άλλη τράπεζα

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις έστειλα έμβασμα μέσω winbank αλλά έκανα λάθος και στο όνομα δικαιούχου αντί να βάλω Revolut LTD έβαλα το δικό μου όνομα και στις πληροφορίες δικαιούχου το ίδιο... Ξέρετε αν θα έχω πρόβλημα; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις έστειλα έμβασμα μέσω winbank αλλά έκανα λάθος και στο όνομα δικαιούχου αντί να βάλω Revolut LTD έβαλα το δικό μου όνομα και στις πληροφορίες δικαιούχου το ίδιο... Ξέρετε αν θα έχω πρόβλημα; 

Αφού δεν έβαλες το reference number τότε ναι θα έχεις πρόβλημα. Στείλε κατευθείαν email και πες τους τι έγινε να μην περιμένεις πολλές μέρες τζάμπα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπέρα 1000 συγνώμη αν έχει γίνει ξανά η ερώτηση... έκανα αγορά στο aliexpress πλήρωσα κανονικά με revolut αλλα την επομένη μέρα έκανα ακύρωση της παραγγελίας. Το στατους της παραγγελίας απο refund process άλλαξε σε finished τα χρήματα όμως στη revolut είναι ακόμα pending και έχουν περάσει 7 ημέρες. Να τους στείλω email ή να περιμένω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ήθελα για ακόμη μια φορά να πω μπράβο για τον οδηγό και όσους βοηθάνε να λύσουμε τις απορίες μας.

Όσον αφορά την περίπτωση μου αφού ακολούθησα κατά γράμμα τον οδηγό δεν αντιμετώπισα το παραμικρό πρόβλημα με την revolut.

 

Εμβάσματα, σύνδεση κάρτας στο paypal, αγορές από aliexpress όλα λειτουργούν φυσιολογικά. Ειδικά με τα εμβάσματα καμία σχέση με αυτά που διαβάζω. Ναι απέχουμε αρκετά από το πηγαίνουν άμεσα αλλά θεωρώ πως οι χρόνοι είναι φυσιολογικοί. Τουλάχιστον πλέον μπορώ να κάνω αγορές από εξωτερικό.

Συγκεκριμένα τα εμβάσματα δεν έχουν κάνει να εμφανιστούν στην revolut πάνω από 40ώρες.

 

Δεκάδες αγορές από ebay χωρίς το παραμικρό πρόβλημα, 2 αγορές μεγάλης αξίας από aliexpress χωρίς κανένα πρόβλημα και η ισοτιμία κάτι παραπάνω απο ικανοποιητική μιας και έχω γλιτώσει μέχρι τώρα 50€ από ότι αν έκανα send money στο paypal.

 

Οπότε εκεί που καταλήγω είναι πως κάτι δεν κάνετε σωστά. Δώστε λίγο παραπάνω προσοχή στις οδηγιες και δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην προηγούμενη σελίδα κάποιος γράφει ότι μετά από 50 αγορές χωρίς πρόβλημα με το paypal η revolut του αρνήθηκε την τελευταία συναλλαγή και τον χρέωσε και από πάνω. Το δικό μου έμβασμα στη revolut μου πιστώθηκε μετά από 11 μέρες και πολλά αναπάντητα mail και δεν είχα κάνει κάτι λάθος. Οπότε το ότι δουλεύει καλά σε εσένα προς το παρόν δεν λέει κάτι. Μπορεί κάλλιστα στο επόμενο έμβασμα ή αγορά να αντιμετωπίσεις κι εσύ πρόβλημα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα,

Εκανα και εγω λογαριασμο REVOLUT, τον ενεργοποιησα κανονικά με διαβατήριο και τα σχετικα, και δοκιμασα να περασω χρήματα μεσω alphawebbanking. Ολα καλα μετα απο 3 εργασιμες μπηκαν κανονικα τα χρηματα και μου ερχεται μήνυμα που ζητάει να στειλω email σε αυτους και να κανω confirm την συναλλαγη γιατι ειναι απο άλλο ονομα καταθέτη.....Στην τραπεζα ελλαδος φαινετε το ονομα μου IOANNIS και στην REVOLUT εβαλα JOHN καταλαθος....τους εστειλα μνμ και τους το εξηγησα οτι ειμαι ο ιδιος .....και ακομα απαντηση δεν πήρα (περασαν 24 ωρες ήδη. Το email το εστειλα οπως μου είπαν στην [email protected]). Επισης ελεγαν οτι τα χρηματα θα επιστραφουν την επομενη μέρα στον αρχικο καταθέτη σε περιπτωση που δεν του απαντησω στο email και αυτοι τα τραβηξαν οχι την επομενη αλλα μετα απο 2 ωρες....

Εχει συμβει παρομοιο περιστατικο σε κανεναν αλλο?

Ευχαριστω

Ναι μερικές σελίδες νωρίτερα. Αλλο το john και αλλο το ioannis

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα,

Εκανα και εγω λογαριασμο REVOLUT, τον ενεργοποιησα κανονικά με διαβατήριο και τα σχετικα, και δοκιμασα να περασω χρήματα μεσω alphawebbanking. Ολα καλα μετα απο 3 εργασιμες μπηκαν κανονικα τα χρηματα και μου ερχεται μήνυμα που ζητάει να στειλω email σε αυτους και να κανω confirm την συναλλαγη γιατι ειναι απο άλλο ονομα καταθέτη.....Στην τραπεζα ελλαδος φαινετε το ονομα μου IOANNIS και στην REVOLUT εβαλα JOHN καταλαθος....τους εστειλα μνμ και τους το εξηγησα οτι ειμαι ο ιδιος .....και ακομα απαντηση δεν πήρα (περασαν 24 ωρες ήδη. Το email το εστειλα οπως μου είπαν στην [email protected]). Επισης ελεγαν οτι τα χρηματα θα επιστραφουν την επομενη μέρα στον αρχικο καταθέτη σε περιπτωση που δεν του απαντησω στο email και αυτοι τα τραβηξαν οχι την επομενη αλλα μετα απο 2 ωρες....

Εχει συμβει παρομοιο περιστατικο σε κανεναν αλλο?

Ευχαριστω

 

Μου συνέβη και εμένα! Θα στείλεις μήνυμα στο [email protected].....εκεί αρχικά θα γράψεις το email το όνομα κ το τηλέφωνο που έχεις δηλώσει στην revolut.  Στην συνέχεια θα εξηγήσεις την πατάτα σου...αλλά κ θα περιγράψεις το sms που έλαβες. Τέλος θα επισυνάψεις  το transaction.pdf απο το ebanking σου για την συναλλαγή.

Θα σου στείλουν αυτοματοποιημένο μήνυμα με ticket id για να πάρεις σειρά προτεραιότητας στην εξυπηρέτησή σου αλλά κ με άλλες λεπτομέρειες.

 

Καλό θα είναι να απαντήσεις στο αυτοματοποιημένο κ να ξαναστείλεις ότι έγραψες στο αρχικό + συνημμένο.

Μέσα σε 2 μέρες μου απάντησαν κ τα χρήματα τοποθετήθηκαν στο revolut account.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Απο εκεί κ ύστερα του έστειλα φυσικά την απορία για το πώς πρέπει να διαχειριστώ την κατάσταση ώστε να μην δημιουργηθεί το ίδιο πρόβλημα!

Μου απάντησε πλεόν την επόμενη μέρα γράφοντας.....να αλλάξεις το όνομα στα setting βάζοντας το ορθό κ ταυτόχρονα να μπλοκάρεις την κάρτα ώστε να βγάλουν καινούρια με το νέο όνομα τυπωμένο σε αυτήν (σχόλιό μου...σε περίπτωση θές να έχεις το σώμα της κάρτας με το ορθό όνομα)

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Εγώ με την σειρά μου θέλω να ρωτήσω για το θέμα της επιλογής μετατροπής του συνναλάγματος 

Post#2924

 

Ποιό απο τα δύο κάνουμε tick

1)Use PayPal's conversion process to complete my transaction using my card's currency. 

2)Bill me in the currency listed on the seller's invoice.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως το να σας λένε ξεκάθαρα ότι το Paypal δεν υποστηρίζεται επίσημα και να επιμένετε να κάνετε πληρωμές νομίζω δεν είναι πολύ "σοφή" τακτική... Ούτε το "μα μου πέρασαν παλιότερα πληρωμές" είναι δικαιολογία για να επιμένεις να δοκιμάζεις 5 απανωτές φορές μια πληρωμή που αποτυγχάνει συνεχώς και να παραπονιέσαι μετά ότι αφαιρέθηκαν τα ποσά από το λογαριασμό αν και δεν έγινε η πληρωμή και "πότε θα τα πάρω τώρα;"...

Η ορθότερη πρακτική είναι: ξεχνάμε εντελώς τη Revolut στο Paypal, χρησιμοποιούμε άλλες λύσεις εκεί αν θέλουμε και την κρατάμε μόνο για όπου γίνονται πληρωμές κατευθείαν με κάρτα. Μέχρι (και αν) ανακοινώσουν ότι υποστηρίζουν επισήμως το Paypal.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου συνέβη και εμένα! Θα στείλεις μήνυμα στο [email protected]<script data-cfhash='f9e31' type="text/javascript">/* */</script>....εκεί αρχικά θα γράψεις το email το όνομα κ το τηλέφωνο που έχεις δηλώσει στην revolut.  Στην συνέχεια θα εξηγήσεις την πατάτα σου...αλλά κ θα περιγράψεις το sms που έλαβες. Τέλος θα επισυνάψεις  το transaction.pdf απο το ebanking σου για την συναλλαγή.

Θα σου στείλουν αυτοματοποιημένο μήνυμα με ticket id για να πάρεις σειρά προτεραιότητας στην εξυπηρέτησή σου αλλά κ με άλλες λεπτομέρειες.

 

Καλό θα είναι να απαντήσεις στο αυτοματοποιημένο κ να ξαναστείλεις ότι έγραψες στο αρχικό + συνημμένο.

Μέσα σε 2 μέρες μου απάντησαν κ τα χρήματα τοποθετήθηκαν στο revolut account.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Απο εκεί κ ύστερα του έστειλα φυσικά την απορία για το πώς πρέπει να διαχειριστώ την κατάσταση ώστε να μην δημιουργηθεί το ίδιο πρόβλημα!

Μου απάντησε πλεόν την επόμενη μέρα γράφοντας.....να αλλάξεις το όνομα στα setting βάζοντας το ορθό κ ταυτόχρονα να μπλοκάρεις την κάρτα ώστε να βγάλουν καινούρια με το νέο όνομα τυπωμένο σε αυτήν (σχόλιό μου...σε περίπτωση θές να έχεις το σώμα της κάρτας με το ορθό όνομα)

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Εγώ με την σειρά μου θέλω να ρωτήσω για το θέμα της επιλογής μετατροπής του συνναλάγματος 

Post#2924

 

Ποιό απο τα δύο κάνουμε tick

1)Use PayPal's conversion process to complete my transaction using my card's currency. 

2)Bill me in the currency listed on the seller's invoice.

Ε το δευτερο, τι συζηταμε τοσο καιρο?

Το γραφει και ο Parsifal αν το διαβασες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου συνέβη και εμένα! Θα στείλεις μήνυμα στο [email protected].....εκεί αρχικά θα γράψεις το email το όνομα κ το τηλέφωνο που έχεις δηλώσει στην revolut.  Στην συνέχεια θα εξηγήσεις την πατάτα σου...αλλά κ θα περιγράψεις το sms που έλαβες. Τέλος θα επισυνάψεις  το transaction.pdf απο το ebanking σου για την συναλλαγή.

Θα σου στείλουν αυτοματοποιημένο μήνυμα με ticket id για να πάρεις σειρά προτεραιότητας στην εξυπηρέτησή σου αλλά κ με άλλες λεπτομέρειες.

 

 

Καλό θα είναι να απαντήσεις στο αυτοματοποιημένο κ να ξαναστείλεις ότι έγραψες στο αρχικό + συνημμένο.

Μέσα σε 2 μέρες μου απάντησαν κ τα χρήματα τοποθετήθηκαν στο revolut account.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Απο εκεί κ ύστερα του έστειλα φυσικά την απορία για το πώς πρέπει να διαχειριστώ την κατάσταση ώστε να μην δημιουργηθεί το ίδιο πρόβλημα!

Μου απάντησε πλεόν την επόμενη μέρα γράφοντας.....να αλλάξεις το όνομα στα setting βάζοντας το ορθό κ ταυτόχρονα να μπλοκάρεις την κάρτα ώστε να βγάλουν καινούρια με το νέο όνομα τυπωμένο σε αυτήν (σχόλιό μου...σε περίπτωση θές να έχεις το σώμα της κάρτας με το ορθό όνομα)

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Εγώ με την σειρά μου θέλω να ρωτήσω για το θέμα της επιλογής μετατροπής του συνναλάγματος 

Post#2924

 

Ποιό απο τα δύο κάνουμε tick

1)Use PayPal's conversion process to complete my transaction using my card's currency. 

2)Bill me in the currency listed on the seller's invoice.

 

Όλα τα παραπάνω τα έχω κάνει ήδη οπότε απλά περιμένω. .

Ευχαριστώ πολύ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άσχετο, αλλα μόλις ανακάλυψα ποιος είναι ο issuer των καρτων της Revolut! (δεν ξέρω εάν έχει προανακαλυφθει πιο πίσω)

 

 

attachicon.gifScreen Shot 2016-03-03 at 20.20.02.png

 Αρα έχουν την Barklays για το topup αλλα οι κάρτες βγαίνουν από άλλη τράπεζα

 

Μια μικρή διόρθωση σχετικά με την αναφορά σου στο spoiler, για να μην αιωρείται λανθασμένα. Η Optimal Payments, που είναι ο issuer των καρτών της Revolut, δεν είναι τράπεζα όπως η Barclays, αλλά εταιρεία ηλεκτρονικών συναλλαγών, που με την πάροδο του χρόνου έχει μεγαλώσει ιδιαιτέρως και έχει συγχωνευθεί με την Paysafe, Neteller και Skrill.

 

Για το ίδιο θέμα υπάρχουν ήδη αναφορές στο παρόν topic, εδώ και εδώ :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπέρα 1000 συγνώμη αν έχει γίνει ξανά η ερώτηση... έκανα αγορά στο aliexpress πλήρωσα κανονικά με revolut αλλα την επομένη μέρα έκανα ακύρωση της παραγγελίας. Το στατους της παραγγελίας απο refund process άλλαξε σε finished τα χρήματα όμως στη revolut είναι ακόμα pending και έχουν περάσει 7 ημέρες. Να τους στείλω email ή να περιμένω;

 

 

10 εργασιμες... i ve been there...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...