Προς το περιεχόμενο

The Legend of Zelda: Breath of the Wild [Wii U][Switch]


Deghinsea

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators

Παιδιά θα λέγατε ότι είναι το καλύτερο Zelda που έχετε παίξει ποτέ? Έχω κλείσει ήδη περίπου 12 ώρες το ΣΚ στο Switch και ενώ ο κόσμος του είναι φτιαγμένος με φαντασία και σε κάνει να θέλεις να τον εξερευνήσεις, προς το παρόν δεν μπορώ να πω ότι αγγίζει τα μεγαλεία του Ocarina of Time παρ'όλο το massive hype των reviews.

 

Επειδή διάβασα σχεδόν όλα τα reviews που έχουν βγει για το BotW, μπορώ να πω με σιγουριά ότι, ναι, είναι το καλύτερο Zelda που έχω παίξει ποτέ. Δεν έχω παίξει κάτι αντίστοιχο στο κομμάτι του gameplay και της εξερεύνησης (γιατί γι' αυτά τα δύο παίζω Zelda). Επιστρέφω σε μέρη συνέχεια μόνο και μόνο γιατί δεν μπορούσα να τα εξερευνήσω νωρίτερα, για παράδειγμα επειδή έβρεχε και δεν μπορούσα να σκαρφαλώσω στον βράχο. Το παιχνίδι έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να είναι ρεαλιστικό.

 

Έτσι προέκυψε και το durability system. Δεν γίνεται -από τη ρεαλιστική σκοπιά- να σκοτώσεις 5 χιλιάδες τέρατα με το ίδιο σπαθί. Κάποια στιγμή θα σπάσει. Στην αρχή με ενόχλησε και μένα το σύστημα αυτό είναι η αλήθεια. Όμως στη συνέχεια άρχισα να σκέφτομαι πριν ορμήξω σε όποιο τέρας έβλεπα μπροστά μου. Όταν άρχισα να εκμεταλλεύομαι το περιβάλλον και τα όσα μου προσέφερε ως advantages, τότε το durability system ήταν σαν να μην υπάρχει. Αν πηγαίνεις βουρ στον πατσά, ναι δεν πρόκειται να κρατήσεις όπλο για πάνω από δυο μάχες. Αν σκέφτεσαι στρατηγικά όμως, τότε μπορεί να σου πάρει και 7-8 μάχες για να αλλάξεις όπλα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Όταν προχωρήσεις λίγο τα όπλα αρχίζουν να μην σπάνε τόσο εύκολα και ακόμα και αδύναμα creatures ρίχνουν αρκετά καλά οπλακια. Η δυνατότητα αναβάθμισης του weapon/shield/bow inventory είναι βασικό κομμάτι του gameplay και ταυτόχρονα έξτρα κίνητρο να κυνηγήσει κανείς τα korok seeds.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μαγεία του παιχνιδιού είναι στο μέγεθος, στην προσαρμογή και στην εξερεύνηση. Πραγματικά δεν έχω ξαναδεί τέτοιο πράγμα. Κάθε γωνιά έχει κάτι να βρείς. Ακόμα και ο καιρός/βροχή που κάνει πολύ κόσμο να γκρινιάζει, κάνει τον κόσμο ζωντανό. Δεν υποτάσσεται ο κόσμος στις ορέξεις σου, αλλα εσύ στις δικές του. Πρέπει να προσαρμοστείς. Πρέπει να βρείς άλλους δρόμους ή άλλους τρόπους. Και αυτό το λέω ενώ σιχαίνομαι όλα τα survival games. Αντι για τα κλασσικά dungeons έχεις πολλά έξυπνα mini dungeons διάσπαρτα στον κόσμο. Ακόμα και η μαγειρική κατάφερε να έχει ενδιαφέρον σε αυτό το παιχνίδι...

 

Συμφωνώ όσο αναφορά τη μαγεία και την εξερεύνηση. Τα περισσότερα open world games σήμερα αποτελούνται από τεράστιες αλλά άδειες και άψυχες περιοχές όπου όλα φαίνονται σαν έχουν πεταχτεί δεξιά και αριστερά τυχαία με copy/paste assets.

 

Εδώ όντως έχει κάτι να βρεις σε κάθε γωνία και ο κόσμος δείχνει να έχει φτιαχτεί με ποικιλία και συνοχή.

 

 

Ο καιρός/βροχή που σε αποτρέπει στο να σκαρφαλώσεις σε επιφάνειες και οι αστραπές που αλληλεπιδρούν με τον μεταλλικό εξοπλισμό, προσωπικά μου άρεσε παρά τη γκρίνια πολλών όπως λες.

 

Τα mini dungeons/shrines μου άφησαν ανάμικτα συναισθήματα καθώς αν και έξυπνα, το σχεδιαστικό μοτίβο είναι πάρα πολύ επαναλαμβανόμενο και έρχεται σε αντίθεση με την ποικιλία του υπόλοιπου κόσμου που ανέφερα πιο πάνω. Θα προτιμούσα κάτι πιο κλασικό εδώ με κλειδιά, compass και mini bosses των προηγούμενων και ας μην ήταν τόσα πολλά.

 

Η μαγειρική με άφησε ομολωγουμένως λίγο αδιάφορο αν και άρεσε σε πολλούς.

 

 

 

Τέλος, μπορεί να δίνω την εντύπωση ότι "κράζω" αλλά πρόκειται για ένα από τα καλύτερα παιχνίδια που έχω παίξει ποτέ αλλά σίγουρα όχι το καλύτερο. Το weapon durability κόβει πολύ από την εμπειρία για μένα προσωπικά που προτιμώ πιο "direct" approach στις μάχες.

 

Όσο αναφορά σε αυτό που λες ότι σου δίνει τη δυνατότητα να δοκιμάσεις όλους τους τύπους των όπλων, πιστεύω ότι θα μπορούσε να γίνει καλύτερα κάνοντας κάποια όπλα πιο αποτελεσματικά ενάντια σε συγκεκριμένους τύπους εχθρών παρά το use-replace-drop που ισχύει τώρα. Τουλάχιστον θα μπορούσαν να έχουν ανάλογο durability σύμφωνα με τον τύπο όπλου αλλά αυτό δεν ισχύει απ'ότι κατάλαβα. Σίγουρα πάντως θα προτιμούσα επισκευή εξοπλισμού παρά πέταμα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγω θα προτιμουσα ενα repair option ακομα και αν κοστιζε σχετικα ακριβα, ειναι ασχημο να χανεις το αγαπημενο σου weapon αργα η γρηγορα απο την αλλη προς το τελος δεν ειναι προβλημα αφου βρισκεις συχνα weapons με durability +, στα αλλα ισχυουν αυτα που ειπε ο klainmain.

 

Για εμενα ειναι το καλυτερο zelda ευκολα και ενα απο τα καλυτερα παιχνιδια που εχω παιξει, ειμαι ετοιμος για τερματισμο αλλα προτιμω random εξερευνηση σε μερη που δεν εχω παει, κανω upgrade ολα τα armor παω για 120 shrines κτλπ. Για την ιστορια δειτε και λιγο τα memories, δεν τα ειχα σε εκτιμηση αλλα σου δινουν αρκετα τελικα, αν και το story ok δεν ειναι το δυνατο του σημειο οπως και σε κανενα zelda.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι το καλυτερο ζελντα ναι..δεν εχει την καλυτερη ιστορια ομως...

 

Με τα memories έχει μια σχετική πληρότητα στην ιστορία. Είναι λίγο ότι νάναι που τα βλέπεις σε random σειρά αλλα το point είναι σαφές

και ο πρωταγωνιστής στην ιστορία του παιχνιδιού σίγουρα δεν είναι ο λινκ

. Γενικά αν έχεις διάθεση για ψάξιμο "βρίσκεις" μια καλούτσικη ιστορία στα memories και στους διαλόγους (δεν στην ταίζει το παιχνίδι πουθενά και είναι καθαρά επιλογή σου να την αναζητήσεις).

 

Ίσως μάλιστα να έχει το πιο "πλήρες" σενάριο απο όλα τα zelda μέχρι στιγμής μιας και έχουμε πλέον videάκια/ voiceovers κτλ. Απλά τα παλιότερα ένιωθα οτι είχαν ένα μεγαλύτερο sense of purpose. Μάλλον λόγω γραμμικότητας/triforce κτλ. Σίγουρα προτιμώ το story του OOT απο οποιοδήποτε άλλο.

 

 

 

Και κάτι πιο γενικό για το franchise.

 

Eπίτηδες αφήνουν τον link τόσο ουδέτερο και επίτηδες αφήνουν την ιστορία τόσο στον αέρα. Ώστε να μπορεί ο οποιοσδήποτε να κάνει identify σε αυτό το αρχετυπικό story του ήρωα. Ακόμα και gender wise ο link του botw είναι ουδέτερος. Male αλλα χωρίς defined χαρακτηριστικά.

 

Δε μιλάει ποτέ, γιατί:

 

 

 

Zelda's Diary:

"With so much at stake and so many eyes on him, he feels it necessary to stay strong and to silently bear any burden."

 

 

 

 

Δεν υποχωρεί ποτέ. Προχωράει μόνο μπροστά, σιωπηλός και αντιμετωπίζοντας ότι βρεθεί στο δρόμο του. Απο μια άποψη είναι ο υπέρτατος ήρωας, χωρίς αδυναμίες, συναίσθημα και περιορισμούς. 

 

Στην εποχή που τα πάντα είναι over-defined και έχουμε back stories με γενεαλογικά δέντρα και το βρακί του ήρωα, ένα bare bones story με τον ήρωα, τον κακό και την πριγκίπισσα είναι μια ευχάριστη αλλαγή και είναι νομίζω και ένα απο τα βασικά selling points της σειράς. Η επιφανειακή απλότητα στην ιστορία, στο ρυθμό και στο gameplay, αλλα και το βάθος και η πολυπλοκότητα για όποιον τα αναζητήσει. Παιχνίδι για όλες τις ηλικίες.

 

edit: Και δύο links με την άποψη του ίδιου του miyamoto για το story. Ιδιαίτερα στο άρθρο του eurogamer περιγράφει όλη την εμπειρία που θα έφτιαχνε 7 χρόνια αργότερα στο botw.

 

http://www.ign.com/articles/2017/02/13/zelda-creator-shigeru-miyamoto-explains-the-importance-of-story-in-games

 

http://www.eurogamer.net/articles/miyamoto-world-beats-story-in-games

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

είχα παίξει κι εγώ στο πλαίσιο στη περιοχή μου, όμως έτσι όπως είχαν βάλει το αντικλεπτικό στο χειριστήριο δε μπορούσες να πατήσεις κουμπιά και να κουνήσεις το δεξιό μοχλό

 

οπότε μόνο γραφικά σε tv είδα και περιπλανήθηκα λίγο εκεί γύρω, δε μπορούσα καν να αλληλεπιδράσω με npcs

Πετάξου στο Mall.

Το έχει και σε τηλεόραση και σε φορητό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βάζουμε και κανά σπόιλερ, ναι;

 

Δεν διάβασα κάτι που να δίνει spoilers στο post του Klein... Αναφέρεται στη σημασία των memories και μιλάει γενικά.

 

Όσο αναφορά για το απόσπασμα από το diary.... σιγά τα αποκαλυπτήρια. Να πω ότι έλεγε ότι ήταν ο νόθος γιος του Ganon από την παράνομη σχέση του με τη βασίλισσα, εντάξει  :P  :P

 

Δεν υποχωρεί ποτέ. Προχωράει μόνο μπροστά, σιωπηλός και αντιμετωπίζοντας ότι βρεθεί στο δρόμο του. Απο μια άποψη είναι ο υπέρτατος ήρωας, χωρίς αδυναμίες, συναίσθημα και περιορισμούς. 

 

Στην εποχή που τα πάντα είναι over-defined και έχουμε back stories με γενεαλογικά δέντρα και το βρακί του ήρωα, ένα bare bones story με τον ήρωα, τον κακό και την πριγκίπισσα είναι μια ευχάριστη αλλαγή και είναι νομίζω και ένα απο τα βασικά selling points της σειράς. Η επιφανειακή απλότητα στην ιστορία, στο ρυθμό και στο gameplay, αλλα και το βάθος και η πολυπλοκότητα για όποιον τα αναζητήσει. Παιχνίδι για όλες τις ηλικίες.

 

Νομίζω ότι ο λόγος που δεν έχει voiceover ο Link είναι περισσότερο προς αποφυγήν πιθανού κραξίματος από την κοινότητα μιας και όλος ο κόσμος τον έχει διαφορετικά στο μυαλό του ως χαρακτήρα. Είναι το πρότυπο του "εσύ είσαι ο πρωταγωνιστής" και αυτό είναι το δικό σου story. 

 

Φανταστείτε τον Link με το voiceover του Geralt  :-D να πετάει διάφορες σπόντες στη Zelda και γενικώς να μπαίνει πρώτα στο τοπικό brothel του χωριού για να βρει "sidequests" :X .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή διάβασα σχεδόν όλα τα reviews που έχουν βγει για το BotW, μπορώ να πω με σιγουριά ότι, ναι, είναι το καλύτερο Zelda που έχω παίξει ποτέ. Δεν έχω παίξει κάτι αντίστοιχο στο κομμάτι του gameplay και της εξερεύνησης (γιατί γι' αυτά τα δύο παίζω Zelda). Επιστρέφω σε μέρη συνέχεια μόνο και μόνο γιατί δεν μπορούσα να τα εξερευνήσω νωρίτερα, για παράδειγμα επειδή έβρεχε και δεν μπορούσα να σκαρφαλώσω στον βράχο. Το παιχνίδι έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να είναι ρεαλιστικό.

 

Έτσι προέκυψε και το durability system. Δεν γίνεται -από τη ρεαλιστική σκοπιά- να σκοτώσεις 5 χιλιάδες τέρατα με το ίδιο σπαθί. Κάποια στιγμή θα σπάσει. Στην αρχή με ενόχλησε και μένα το σύστημα αυτό είναι η αλήθεια. Όμως στη συνέχεια άρχισα να σκέφτομαι πριν ορμήξω σε όποιο τέρας έβλεπα μπροστά μου. Όταν άρχισα να εκμεταλλεύομαι το περιβάλλον και τα όσα μου προσέφερε ως advantages, τότε το durability system ήταν σαν να μην υπάρχει. Αν πηγαίνεις βουρ στον πατσά, ναι δεν πρόκειται να κρατήσεις όπλο για πάνω από δυο μάχες. Αν σκέφτεσαι στρατηγικά όμως, τότε μπορεί να σου πάρει και 7-8 μάχες για να αλλάξεις όπλα.

 

 

Ενω ειναι ρεαλιστικο μετα απο 5 μαχες να σου σπανε τα σπαθια και τα οπλα? Σε ποιο συμπαν γινεται αυτο?

 

Η πραγματικοτητα ειναι οτι το weapon durability το βαλαν απο gamey σκοπια και οχι απο ρεαλισμο.Θελαν να σε κανουν να δινεις εμφαση στην χρησιμοποιηση διαφορετικων οπλων και οχι το οπλο με τα καλυτερα stats.Με αλλα λογια θελαν να δωσουν μια extra διασταση στο gameplay.Αλλα οχι και το βαλαν επειδη ειναι ρεαλιστικο.

 

Μηπως και το οτι σε χτυπανε κεραυνοι επειδη φορας μεταλλικα αντικειμενα ειναι και αυτο απο ρεαλιστικη σκοπια?  :lol:  :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Ενω ειναι ρεαλιστικο μετα απο 5 μαχες να σου σπανε τα σπαθια και τα οπλα? Σε ποιο συμπαν γινεται αυτο?

 

Η πραγματικοτητα ειναι οτι το weapon durability το βαλαν απο gamey σκοπια και οχι απο ρεαλισμο.Θελαν να σε κανουν να δινεις εμφαση στην χρησιμοποιηση διαφορετικων οπλων και οχι το οπλο με τα καλυτερα stats.Με αλλα λογια θελαν να δωσουν μια extra διασταση στο gameplay.Αλλα οχι και το βαλαν επειδη ειναι ρεαλιστικο.

 

Μηπως και το οτι σε χτυπανε κεραυνοι επειδη φορας μεταλλικα αντικειμενα ειναι και αυτο απο ρεαλιστικη σκοπια?  :lol:  :lol:

 

Τελοσπάντων, το point είναι ότι αν εκμεταλλεύεστε το περιβάλλον σωστά, τα όπλα κρατάνε πολύ παραπάνω απ' ότι αν το παίζετε hack 'n' slash.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...