Προς το περιεχόμενο

Xiaomi Redmi Note 3 PRO 32/3 @geekbuying @ 151 euros /161 euros με εξτρα


Agathoklis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγώ ζήτησα ακυρώσει λόγο του τελωνείου αλλά μάλλον πιστεύω να μου πουν ότι θα το στείλουν σαν δώρο, ο ενθουσιασμός θα κατά λήξη σε περιπέτεια χαχαχαχα.

Πόσο περίπου είναι το τελωνείο για 300 €;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 766
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Γραψτους ότι θέλεις αποστολή σε 2 πακετα και όχι σε 1, να γράψουν χαμηλή τιμή απέξω κλπ. Μην αγχώνεσαι, δεν τα έχουν στείλει ακόμα.

Κράτα την αγωνία σου για το αν η σακούλα θα έχει μέσα κινητό ή όχι...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η συσκευή έχει εγγύηση ή αν πάθει κάτι απλά μπλεξαμε;

Όλα τα καταστήματα δίνουν εγγύηση 6μηνων ή 1 έτους, στο συγκεκριμένο αν αλλάξεις τη ρομ χάνεται η εγγύηση, εγγύηση από κινέζικα καταστήματα εννοείται ότι θα στείλεις πίσω τη συσκευή (~15 ημέρες) θα ελεγχθεί (και καλά.. βάλε 1 εβδομάδα στο νερό) από το δικό τους service και αν καλύπτεται από την εγγύηση θα σταλεί στην αντιπροσωπία για τα περαιτέρω ή θα σταλθει νεα συσκευή από το κατάστημα (~15 ημέρες)

Οπότε εναν μήνα γεμάτο θα περιμένεις

 

Αν συμβεί κάτι που αφορά την συσκευή φυσικά, τυχόν σπάσιμο οθόνης κτλ που είναι εκτός εγγύησης... θα πληρώσεις... μακ ίσως αξίζει να γίνει και εδώ Ελλάδα από κανένα μαστορακο που πιάνουν τα χέρια του

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γραψτους ότι θέλεις αποστολή σε 2 πακετα και όχι σε 1, να γράψουν χαμηλή τιμή απέξω κλπ. Μην αγχώνεσαι, δεν τα έχουν στείλει ακόμα.

Κράτα την αγωνία σου για το αν η σακούλα θα έχει μέσα κινητό ή όχι...

Τους έστειλα τα παραπάνω και περιμένω απάντηση τους.

Εάν δεν βγάλω άκρη θα ζητήσω τα χρήματα μου πίσω και ακυρωση της παραγγελίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εάν δεν βγάλω άκρη θα ζητήσω τα χρήματα μου πίσω και ακυρωση της παραγγελίας.

Με ποιά αιτιολογία?

Αφού το κατάστημα ενήργησε όπως ακριβώς ζήτησες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με ποιά αιτιολογία?

Αφού το κατάστημα ενήργησε όπως ακριβώς ζήτησες.

Έκανα λάθος δεν έχω αυτό το δικαίωμα ;

Σήμερα έκανα παραγγείλια υπήρξε λάθος ζήτησα τροποποίηση η να την ακυρωσουν.

Που είναι το παράλογο ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή τυχαίνει να έχω (και) αυτό το κινητό, έχω μείνει άφωνος με την μπαταρία του.

Μοναδικό μειονέκτημα για μένα είναι η κάμερα, τίποτα άλλο. Σε όλα τα άλλα σκίζει και είναι smooth όσο το LG V10 μου (που κοστίζει τα 2πλάσια) χωρίς υπερβολές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βλεπω αλλα παιδια που παρηγγειλαν ιδια περιοδο με μενα, σε αλλον να μην εχει κινητο μεσα,

σε αλλον να εχει κλαπει (νομιζω και οι δυο απο geekbuying),

και λεω παλι καλα απλα αργησαν κανα 10ημερο να το στειλουν.

 

Το κινητο παντως ειναι απιστευτο (με gtv 6.8.4),

ταχυτατο, μπαταρια τουμπανο, μνημη  :wub:  :wub:  :wub: 

 

Μονο ενα προβλημα ειχα με το timely (οσα δικαιωματα και να εδινα, οταν εμπαινε σε deep sleep δεν χτυπουσε)

αλλα χρησιμοποιω την ''μαμα'' εφαρμογη και ολα καλα.!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...