Προς το περιεχόμενο

Έλεγχος απο ΔΙ.ΑΣ.


Pireotis88

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σπάνια να δω μηχανάκι να με περάσει με κόκκινο ενώ έρχεται αυτοκίνητο η άλλο μηχανάκι .Από την άλλη κάθε μέρα παραβιάζουν κατακόκκινα φανάρια με τα κουτιά τους και είναι τελείως στην κοσμάρα τους .. αν δεν σταματήσεις θα περάσουν από πάνω σου, κυρίως γυναίκες και σούργελα με το κινητό στο χέρι.

Πχ υπάρχουν κάποια φανάρια στην Κηφισίας που θα κάθε μέρα ενώ το φανάρι είναι κόκκινο συνεχίζουν να περνάνε αυτοκίνητα για τουλάχιστον 10 δευτερόλεπτα .. πόσο τραγικό ..

Δηλαδή τι υπονοείς ότι αν δεν έρχεται (κατα την κρίση σου) άλλος είναι εντάξει να περάσεις με κόκκινο;!

Στην τρέχουσα οικονομική κατάσταση με τόσους συμπολίτες μας σε άθλια κατάσταση είναι πρόκληση η τροχαία να χάνει έναν πακτωλό χρημάτων καθημερινά από όλους αυτούς τους προκλητικούς και επικίνδυνους δήθεν οδηγούς (αυτο-μοτο).

Απόλυτη εφαρμογή του ΚΟΚ χωρίς ερμηνείες και εξαιρέσεις για όλους, το προφανές δηλαδή για ολο τον υπόλοιπο δυτικο κόσμο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 147
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν υπονοώ τίποτα  , απλά όπως και να το κάνουμε είναι διαφορετικό όταν σταματάς στο κόκκινο , κοιτάς άμα περνάει κανείς και φεύγεις με το προσπαθώ να χωθώ τελευταία στιγμή και όποιον πάρει ο χάρος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπονοώ τίποτα  , απλά όπως και να το κάνουμε είναι διαφορετικό όταν σταματάς στο κόκκινο , κοιτάς άμα περνάει κανείς και φεύγεις με το προσπαθώ να χωθώ τελευταία στιγμή και όποιον πάρει ο χάρος.

Κατά την γνώμη μου αλλά και κατά τον νόμο είναι πολύ χειρότερο. Αν περάσεις μέσα στα όλα μπορείς να ισχυριστείς λάθος, έλλειψη ορατότητας, μηχανική βλάβη κλπ.

Αν κοιτάξεις και περάσεις είσαι συνειδητός εγκληματίας.

Η ποινή σε κάθε περίπτωση πρέπει να είναι τόσο αυστηρή ώστε να αδειάσουν οι δρόμοι και από τις δυο κατηγορίες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατά την γνώμη μου αλλά και κατά τον νόμο είναι πολύ χειρότερο. Αν περάσεις μέσα στα όλα μπορείς να ισχυριστείς λάθος, έλλειψη ορατότητας, μηχανική βλάβη κλπ.

Αν κοιτάξεις και περάσεις είσαι συνειδητός εγκληματίας.

Η ποινή σε κάθε περίπτωση πρέπει να είναι τόσο αυστηρή ώστε να αδειάσουν οι δρόμοι και από τις δυο κατηγορίες

 

Μα το θέμα δεν είναι να γλυτώσεις το πρόστιμο .. το θέμα μας είναι να μην κλείσεις σπίτια .

Αυτός που περνάει αέρα με κόκκινο δεν έχει καν το στοιχειώδες iq , ο άλλος τουλάχιστον έχει το στοιχειώδες iq να κοιτάξει πριν περάσει.

Για τον νόμο είναι ακριβώς το ίδιο πάντως , εφόσον πέρασες με κόκκινο έχει τελειώσει η υπόθεση.Σε περίπτωση μηχανικής βλάβης θα πρέπει να αποδειχθεί .. εσύ μπορείς να ισχυριστείς χίλιες δυο βλακείες , το θέμα είναι να το αποδείξεις κιόλας.

 

 

Είναι  χειρότερο δηλαδή να κοιτάξει ο άλλος πριν περάσει με κόκκινο ενώ είναι καλύτερο να μην κοιτάξει και να περάσει αέρα ;;;

 

23758537.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα το θέμα δεν είναι να γλυτώσεις το πρόστιμο .. το θέμα μας είναι να μην κλείσεις σπίτια .

Αυτός που περνάει αέρα με κόκκινο δεν έχει καν το στοιχειώδες iq , ο άλλος τουλάχιστον έχει το στοιχειώδες iq να κοιτάξει πριν περάσει.

Για τον νόμο είναι ακριβώς το ίδιο πάντως , εφόσον πέρασες με κόκκινο έχει τελειώσει η υπόθεση.Σε περίπτωση μηχανικής βλάβης θα πρέπει να αποδειχθεί .. εσύ μπορείς να ισχυριστείς χίλιες δυο βλακείες , το θέμα είναι να το αποδείξεις κιόλας.

 

 

Είναι χειρότερο δηλαδή να κοιτάξει ο άλλος πριν περάσει με κόκκινο ενώ είναι καλύτερο να μην κοιτάξει και να περάσει αέρα ;;;

 

23758537.jpg

Τα λάθη και τα ατυχήματα είναι δυστυχώς μέρος της οδηγικής εμπειρίας. Το να παραβιάζει κάποιος εν γνώση του τον κόκκινο σηματοδότη δεν είναι σε καμία πολιτισμένη χώρα και δεν θα έπρεπε να είναι και εδώ.

Υπάρχουν κανόνες για να μπορεί να λειτουργήσει η κοινωνία αν αφεθούμε στην ατομική κρίση του κάθε πολίτη την βάψαμε.

Το ΚΑΤ είναι γεμάτο από υψηλά Ιq που δήθεν έλεγξαν πριν περάσουν αλλά και από αυτούς που έστειλαν.

 

Για τον νόμο φυσικά και είναι βαρύτερες οι ποινές (γενικά) αν τελέσεις την ίδια παράνομη πράξη από λάθος, αδυναμία, ανικανότητα από όταν την κανείς συνειδητά εν γνώση σου.

Στο συγκεκριμένο το ιδεατό θα ήταν να μην ξανά οδηγήσεις να αδειάσουν και οι δρόμοι,

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχει σχέση με το IQ, έχει σχέση ότι σαν λαός έχουμε παντελή έλλειψη ευθύνης και ότι ποτέ δεν σκεφτόμαστε τις πιθανές συνέπειες των πράξεων μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα λάθη και τα ατυχήματα είναι δυστυχώς μέρος της οδηγικής εμπειρίας. Το να παραβιάζει κάποιος εν γνώση του τον κόκκινο σηματοδότη δεν είναι σε καμία πολιτισμένη χώρα και δεν θα έπρεπε να είναι και εδώ.

Υπάρχουν κανόνες για να μπορεί να λειτουργήσει η κοινωνία αν αφεθούμε στην ατομική κρίση του κάθε πολίτη την βάψαμε.

Το ΚΑΤ είναι γεμάτο από υψηλά Ιq που δήθεν έλεγξαν πριν περάσουν αλλά και από αυτούς που έστειλαν.

 

Για τον νόμο φυσικά και είναι βαρύτερες οι ποινές (γενικά) αν τελέσεις την ίδια παράνομη πράξη από λάθος, αδυναμία, ανικανότητα από όταν την κανείς συνειδητά εν γνώση σου.

Στο συγκεκριμένο το ιδεατό θα ήταν να μην ξανά οδηγήσεις να αδειάσουν και οι δρόμοι,

Δεν είπε κανείς ότι είναι σωστό να περνάς με κόκκινο  μην τρελαθούμε.Προφανώς η κρίση του καθενός μπορεί να είναι λανθασμένη για αυτό υπάρχουν και οι νόμοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχει σχέση με το IQ, έχει σχέση ότι σαν λαός έχουμε παντελή έλλειψη ευθύνης και ότι ποτέ δεν σκεφτόμαστε τις πιθανές συνέπειες των πράξεων μας.

Η συγκεκριμένη πράξη δεν είναι έλλειψη ευθύνης αλλά "πουστιά". Ο ορισμός μάλιστα. Ο "εξυπνάκιας" περνάει (νικάει στον κόσμο του) τους "μλκες" που περιμένουν στην ουρά, φανάρι, στοπ, δουλειά κλπ

Αυτές τις "συμπεριφορές" προωθούν με μανία οι εκπληκτικές μας κυβερνήσεις για να προάγουν την ισοπέδωση και την εξαθλίωση του κοινωνικού ιστού.

Καθαρά πολιτικό το θέμα καθώς με βούληση λύνεται σε όλα τα επίπεδα σε λίγες ώρες.

Για να φτάσει να υπάρχει αίσθηση ευθύνης χρειάζεται γενικό reset

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Είναι  χειρότερο δηλαδή να κοιτάξει ο άλλος πριν περάσει με κόκκινο ενώ είναι καλύτερο να μην κοιτάξει και να περάσει αέρα ;;;

 

 

 

Είναι λίγο καλύτερο να ελέγξεις πριν παραβιάσεις το κόκκινο ,αλλά τι διαφορά έχει;

Και τα δύο είναι το ίδιο αισχρά.

Μη μιλήσω και για τους ποδηλάτες που περνάνε τα κόκκινα σα να μην υπάρχουν.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι λίγο καλύτερο να ελέγξεις πριν παραβιάσεις το κόκκινο ,αλλά τι διαφορά έχει;

Και τα δύο είναι το ίδιο αισχρά.

Μη μιλήσω και για τους ποδηλάτες που περνάνε τα κόκκινα σα να μην υπάρχουν.

 

Eίναι και πολλοί οι ποδηλάτες ρε γαμώτο και δημιουργούν τεράστιο πρόβλημα .. έχεις δίκιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eίναι και πολλοί οι ποδηλάτες ρε γαμώτο και δημιουργούν τεράστιο πρόβλημα .. έχεις δίκιο.

 

Η συντριπτική τους πλειοψηφία οδηγεί τόσο άσχετα και επικίνδυνα που δε χρειάζεται να είναι πολλοί για να σε βάλουν σε κίνδυνο..

Άσε που άμα περάσει το κόκκινο και τον πατήσεις άντε μετά να ξεμπερδέψεις και να αποδείξεις οτι εσύ είχες πράσινο.

Αλλά λογικό είναι να φέρονται έτσι όταν,

πρώτον δεν χρειάζεται δίπλωμα για να οδηγήσεις ποδήλατο,οπότε δεν έχουν καμία εκπαίδευση οδηγικής συμπεριφοράς

κ δεύτερον δεν υπάρχει κανένα πρόστιμο και τιμωρία για τις παραβάσεις τους.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χρειάζεται να είναι πολλοί για να δημιουργήσουν πρόβλημα σε σένα ή σε μένα;

 

Ε τόλμησαν και βγήκαν πέντε άτομα με το ποδήλατο και αμέσως άρχισαν να γκρινιάζουν οι κομπλεξικοί .

Η συντριπτική τους πλειοψηφία οδηγεί τόσο άσχετα και επικίνδυνα που δε χρειάζεται να είναι πολλοί για να σε βάλουν σε κίνδυνο..

Άσε που άμα περάσει το κόκκινο και τον πατήσεις άντε μετά να ξεμπερδέψεις και να αποδείξεις οτι εσύ είχες πράσινο.

Αλλά λογικό είναι να φέρονται έτσι όταν,

πρώτον δεν χρειάζεται δίπλωμα για να οδηγήσεις ποδήλατο,οπότε δεν έχουν καμία εκπαίδευση οδηγικής συμπεριφοράς

κ δεύτερον δεν υπάρχει κανένα πρόστιμο και τιμωρία για τις παραβάσεις τους.

Όσους ποδηλάτες ξέρω έχουν δίπλωμα αυτοκινήτου ..ο ένας μάλιστα είναι και επαγελματίας οδηγός νταλίκας .Όποιος κάνει ποδήλατο γνωρίζει ότι όσο λιγότερο σταματάει τόσο πιο ασφαλής είναι .Αν σταματάς σε κάθε φανάρι απλά θα σε περάσουν από πάνω .. υπάρχουν φανάρια που μπορείς να τα περάσεις με ασφάλεια αντιμετωπίζοντας τα ως ΣΤΟΠ ..Ας φτιάξουν καμία υποδομή για το ποδήλατο και μετά ας γκρινιάζουν όσο θέλουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...