Προς το περιεχόμενο

The Last Guardian [6 Δεκ][PS4]


Fulgore

Προτεινόμενες αναρτήσεις

φολα δηλαδη. μην εχουμε μια απο τα ιδια με Shenmue 3 φοβαμαι..

Την φολα απο που την ειδες?Σε οποιον αρεσαν τα προηγουμενα ή θελει να παιξει κατι το διαφορετικο,το παιχνιδι ειναι αρκετα καλο απλα ειναι το θεμα που φιλοσοφει ο καθενας τις αγορες για τον εαυτο του.

Για καποιον που αγοραζει λιγα παιχνιδια και το θελει και για συλλογη ειναι μια χαρα αγορα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 132
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Από unboxholics και πιο συγκεκριμένα από τον Σάκη , δεν μπορώ να μην συμφνωνήσω!

 

 

Όπως έγραψα και σε άλλο thread, εχθές τα ξημερώματα ολοκλήρωσα κι εγώ το ταξίδι μου στο The Last Guardian. Ξεκαθαρίσω, πως έπαιζα σε 4K ανάλυση, στο PS4 Pro.

Η αλήθεια είναι ότι ο Γιώργος, στο review του, τα είπε όλα, ωστόσο θα μου επιτρέψετε να πω ορισμένα πράγματα κι εγώ από την πλευρά μου, έτσι για το...γαμώτο της υπόθεσης. Όπως είπα και σε Framerate Live, το παιχνίδι έχει όντως μερικά, σημαντικά προβλήματα. Βασικά, δύο είναι τα προβλήματα: η κάμερα σε κλειστούς χώρους και οι εντολές προς τον Trico που κάποιες φορές τρώνε τρελό σκάλωμα. Παιδιά, δεν έχει άλλα προβλήματα ο τίτλος και το γεγονός ότι γι' αυτό το παιχνίδι, γράφονται και λέγονται τόσα πράγματα λες και είναι για πέταμα ή unplayable, εκτός από άτοπα είναι και στοχευμένα παραπλανητικά. Δε ξέρω τι είδατε εσείς, αλλά εγώ, όντας και κάτοχος ενός 4K ready τούμπανου PC, έπαιξα ένα από τα ομορφότερα παιχνίδια εκεί έξω. Και το ομορφότερα, δεν αφορά στο εικαστικό κομμάτι, αλλά στο οπτικό του πράγματος. Οι φωτισμοί, η κλίμακα, τα physics, τα animations, τα περιβάλλοντα συνθέτουν ένα μαγικό σύνολο. Ποια low resolution textures και ποια μηχανή γραφικών του PS3 μου λέτε; Το παιχνίδι είναι κουκλί από τα λίγα.

Είναι κρίμα, επίσης, να θεωρείται ένα τέτοιο παιχνίδι "πίσω" από την εποχή του, όταν έχει κάνει κάτι που πηγαίνει τα βιντεοπαιχνίδια ένα βήμα μπροστά. Αυτό που έχει καταφέρει ο Ueda και η ομάδα του με τον Trico δεν έχει ξαναγίνει στο παρελθόν και κατά τη δική μου ταπεινή άποψη αποτελεί ένα εκπληκτικό τεχνολογικό επίτευγμα. Αναφέρομαι στο πόσο ρεαλιστικό, ζωντανό και "ζώο" είναι αυτό το πλάσμα (Trico). Συμπεριφέρεται σαν ένα κατοικίδιο και όχι σαν ένας AI companion. Του συμπεριφέρεσαι επίσης ως ζώο και όχι ως ένα NPC, με "κώδικα" και συγκεκριμένη δομή. Ο ρεαλισμός, ο αυθορμητισμός και τα "κολλήματα", ανταποκρίνονται ανατριχιαστικά κοντά στην πραγματικότητα. Όπως είπε και ο Nike στο δικό του post, όποιος είχε στη ζωή του μια πιο στενή επαφή με κατοικίδιο, θα εκτιμήσει αφάνταστα την κατάσταση. Όταν κάποιοι δίνουν έμφαση στα 4K textures, ο Ueda έδωσε έμφαση στο να κάνει ένα παιχνίδι πιο ζωντανό και το κατάφερε καλύτερα από τον οποιονδήποτε. Δε σας κρύβω πως ένιωσα πως έπαιζα κάτι εντελώς νέο, κάτι φρέσκο, κάτι πολύ προχωρημένο, και ας είχε "παλιακούς μηχανισμούς" και "μέτρια textures όταν κολλάς τα μούτρα σου στον τοίχο".

Στα υπόλοιπα που συνθέτουν το παιχνίδι, τα λόγια είναι λίγα για να περιγράψουν αυτό που βίωσα. Το δέσιμο με τους χαρακτήρες, οι οποίοι να σημειώσω, δεν μιλάνε (πέρα από μερικές φωνούλες του αγοριού), είναι μοναδικό και αξιοθαύμαστο. Είναι πολύ σπάνιο στις μέρες μας τα παιχνίδια να κάνουν τον παίκτη να δεθεί με τους χαρακτήρες ή αν το κάνουν, να χρειάζονται τόνους από διαλόγους και περιστατικά για να το καταφέρουν. Ο Ueda το έκανε με βουβούς χαρακτήρες. Όχι απλά δέθηκα με τους χαρακτήρες, αλλά με έκανε να νιώσω και υπεύθυνος για τη μεταξύ τους σχέση. Δεν ήθελα να τους δω να χωρίζουν. Επιδίωκα διαρκώς (υποσυνείδητα πάντα) να τους έχω αγαπημένους και...μαζί.

Στα του setting. Από που να αρχίσω και που να τελειώσω. Τα περιβάλλοντα μου έκοβαν την ανάσα, η κλίμακα μου έφερνε υψοφοβία και το μέγεθος του ζώου και των κινήσεων, έκαναν τα χέρια μου να ιδρώνουν. Ναι, ορισμένοι γρίφοι, επαναλαμβάνονται λιγάκι, αλλά έχει και μερικούς απίστευτα έξυπνους που θέλουν επιστράτευση της λογικής σου. Το όλο ταξίδι εκεί μέσα, το λάτρεψα. Στην αρχή έλεγα "τι αυτό είναι;". Μετά δεν χόρταινα να το βλέπω. Επίσης, αυτός ο μυστικισμός που διέπει τα έργα του Ueda είναι εθιστικός. Αυτό το "δε ξέρω τι ακριβώς βλέπω", "δε ξέρω τι συμβαίνει σε αυτόν τον κόσμο", είναι φοβερά γοητευτικό. Τον εκτίμησα που επέλεξε και την οδό μακριά του αναμενόμενου και του κλισέ. Έπαιξε με αντιθέσεις, έγινε απότομα ωμός και ώριμος και έδωσε ένα μεγαλειώδες τέλος που αναστάτωνε για ώρες μετά τον τερματισμό του. Γενικά, το τέλος του είναι από τα πιο καλογραμμένα που έχω δει εδώ και χρόνια σε παιχνίδι.

Η μουσική του με "κάρφωνε" καρφιά καθόλη τη διάρκεια. Τι νότες, τι συνθέσεις, τι επικό στοιχείο ήταν αυτό; Μου έμοιαξε πολύ με δουλειές του αγαπημένου μου Thomas Newman, οπότε ήταν ένας ακόμη λόγος για την αγαπήσω λίγο παραπάνω.

Συνολικά, το The Last Guardian στα 30 μου χρόνια, το χρειαζόμουν όσο κανένα άλλο παιχνίδι. Δε ξέρω για εσάς, αλλά εγώ έχω ανάγκη από τέτοιες δημιουργίες. Η βιομηχανία έχει ανάγκη από τέτοιες δημιουργίες. Παιχνίδια που διεγείρουν συναισθήματα, που σου προκαλούν ανατριχίλα και ρίγος, παιχνίδια που σε κάνουν να αισθάνεσαι τυχερός που τα βίωσες. Δεν είναι απλά ένα καλό παιχνίδι, είναι τέχνη. Νιώθω ντροπή και λυπάμαι που αυτό το παιχνίδι, έφαγε τέτοια σφοδρή κριτική από μεγάλο μέρος του κοινού. Κριτική που βασίστηκε στα προβλήματα, τα οποία ήταν λίγα και τα οποία σε τελική ανάλυση δεν παίζουν καθοριστικό ρόλο. Ποια κάμερα και ποια textures; Στο τέλος δε μπορούσα να κατεβάσω τις τρίχες του κορμιού μου για ώρα. Αυτό δε μπορεί να το κάνει καμία μηχανή γραφικών, κανένα texture, κανένα αψογα τεχνικά παιχνίδι. Και για να μην παρεξηγηθώ, ΣΑΦΩΣ και όλα παίζουν το ρόλο τους και εκεί είναι που τρελαίνεσαι, γιατί το TLG ακόμη και στο τεχνικό είναι πανέμορφο. Τα προβλήματα που ανέφερα στην αρχή υφίστανται και κανείς δεν αμφισβητεί την ύπαρξή τους και φυσικά κανένας δε θα χαλιόταν αν απουσίαζαν.

Πρέπει να μάθουμε να εκτιμάμε, πρέπει να μάθουμε να ξέρουμε από ποιον ζητάμε, τι. Ο Ueda απέδειξε την αξία του, στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων και παρέδωσε αυτό που περιμέναμε. Το The Last Guardian είναι εμπειρία και μακάρι αυτός ο άνθρωπος να συνεχίσει να μας ταξιδεύει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από unboxholics και πιο συγκεκριμένα από τον Σάκη , δεν μπορώ να μην συμφνωνήσω!

 

 

Όπως έγραψα και σε άλλο thread, εχθές τα ξημερώματα ολοκλήρωσα κι εγώ το ταξίδι μου στο The Last Guardian. Ξεκαθαρίσω, πως έπαιζα σε 4K ανάλυση, στο PS4 Pro.

Η αλήθεια είναι ότι ο Γιώργος, στο review του, τα είπε όλα, ωστόσο θα μου επιτρέψετε να πω ορισμένα πράγματα κι εγώ από την πλευρά μου, έτσι για το...γαμώτο της υπόθεσης. Όπως είπα και σε Framerate Live, το παιχνίδι έχει όντως μερικά, σημαντικά προβλήματα. Βασικά, δύο είναι τα προβλήματα: η κάμερα σε κλειστούς χώρους και οι εντολές προς τον Trico που κάποιες φορές τρώνε τρελό σκάλωμα. Παιδιά, δεν έχει άλλα προβλήματα ο τίτλος και το γεγονός ότι γι' αυτό το παιχνίδι, γράφονται και λέγονται τόσα πράγματα λες και είναι για πέταμα ή unplayable, εκτός από άτοπα είναι και στοχευμένα παραπλανητικά. Δε ξέρω τι είδατε εσείς, αλλά εγώ, όντας και κάτοχος ενός 4K ready τούμπανου PC, έπαιξα ένα από τα ομορφότερα παιχνίδια εκεί έξω. Και το ομορφότερα, δεν αφορά στο εικαστικό κομμάτι, αλλά στο οπτικό του πράγματος. Οι φωτισμοί, η κλίμακα, τα physics, τα animations, τα περιβάλλοντα συνθέτουν ένα μαγικό σύνολο. Ποια low resolution textures και ποια μηχανή γραφικών του PS3 μου λέτε; Το παιχνίδι είναι κουκλί από τα λίγα.Είναι κρίμα, επίσης, να θεωρείται ένα τέτοιο παιχνίδι "πίσω" από την εποχή του, όταν έχει κάνει κάτι που πηγαίνει τα βιντεοπαιχνίδια ένα βήμα μπροστά. Αυτό που έχει καταφέρει ο Ueda και η ομάδα του με τον Trico δεν έχει ξαναγίνει στο παρελθόν και κατά τη δική μου ταπεινή άποψη αποτελεί ένα εκπληκτικό τεχνολογικό επίτευγμα. Αναφέρομαι στο πόσο ρεαλιστικό, ζωντανό και "ζώο" είναι αυτό το πλάσμα (Trico). Συμπεριφέρεται σαν ένα κατοικίδιο και όχι σαν ένας AI companion. Του συμπεριφέρεσαι επίσης ως ζώο και όχι ως ένα NPC, με "κώδικα" και συγκεκριμένη δομή. Ο ρεαλισμός, ο αυθορμητισμός και τα "κολλήματα", ανταποκρίνονται ανατριχιαστικά κοντά στην πραγματικότητα. Όπως είπε και ο Nike στο δικό του post, όποιος είχε στη ζωή του μια πιο στενή επαφή με κατοικίδιο, θα εκτιμήσει αφάνταστα την κατάσταση. Όταν κάποιοι δίνουν έμφαση στα 4K textures, ο Ueda έδωσε έμφαση στο να κάνει ένα παιχνίδι πιο ζωντανό και το κατάφερε καλύτερα από τον οποιονδήποτε. Δε σας κρύβω πως ένιωσα πως έπαιζα κάτι εντελώς νέο, κάτι φρέσκο, κάτι πολύ προχωρημένο, και ας είχε "παλιακούς μηχανισμούς" και "μέτρια textures όταν κολλάς τα μούτρα σου στον τοίχο".Στα υπόλοιπα που συνθέτουν το παιχνίδι, τα λόγια είναι λίγα για να περιγράψουν αυτό που βίωσα. Το δέσιμο με τους χαρακτήρες, οι οποίοι να σημειώσω, δεν μιλάνε (πέρα από μερικές φωνούλες του αγοριού), είναι μοναδικό και αξιοθαύμαστο. Είναι πολύ σπάνιο στις μέρες μας τα παιχνίδια να κάνουν τον παίκτη να δεθεί με τους χαρακτήρες ή αν το κάνουν, να χρειάζονται τόνους από διαλόγους και περιστατικά για να το καταφέρουν. Ο Ueda το έκανε με βουβούς χαρακτήρες. Όχι απλά δέθηκα με τους χαρακτήρες, αλλά με έκανε να νιώσω και υπεύθυνος για τη μεταξύ τους σχέση. Δεν ήθελα να τους δω να χωρίζουν. Επιδίωκα διαρκώς (υποσυνείδητα πάντα) να τους έχω αγαπημένους και...μαζί.Στα του setting. Από που να αρχίσω και που να τελειώσω. Τα περιβάλλοντα μου έκοβαν την ανάσα, η κλίμακα μου έφερνε υψοφοβία και το μέγεθος του ζώου και των κινήσεων, έκαναν τα χέρια μου να ιδρώνουν. Ναι, ορισμένοι γρίφοι, επαναλαμβάνονται λιγάκι, αλλά έχει και μερικούς απίστευτα έξυπνους που θέλουν επιστράτευση της λογικής σου. Το όλο ταξίδι εκεί μέσα, το λάτρεψα. Στην αρχή έλεγα "τι αυτό είναι;". Μετά δεν χόρταινα να το βλέπω. Επίσης, αυτός ο μυστικισμός που διέπει τα έργα του Ueda είναι εθιστικός. Αυτό το "δε ξέρω τι ακριβώς βλέπω", "δε ξέρω τι συμβαίνει σε αυτόν τον κόσμο", είναι φοβερά γοητευτικό. Τον εκτίμησα που επέλεξε και την οδό μακριά του αναμενόμενου και του κλισέ. Έπαιξε με αντιθέσεις, έγινε απότομα ωμός και ώριμος και έδωσε ένα μεγαλειώδες τέλος που αναστάτωνε για ώρες μετά τον τερματισμό του. Γενικά, το τέλος του είναι από τα πιο καλογραμμένα που έχω δει εδώ και χρόνια σε παιχνίδι.Η μουσική του με "κάρφωνε" καρφιά καθόλη τη διάρκεια. Τι νότες, τι συνθέσεις, τι επικό στοιχείο ήταν αυτό; Μου έμοιαξε πολύ με δουλειές του αγαπημένου μου Thomas Newman, οπότε ήταν ένας ακόμη λόγος για την αγαπήσω λίγο παραπάνω.Συνολικά, το The Last Guardian στα 30 μου χρόνια, το χρειαζόμουν όσο κανένα άλλο παιχνίδι. Δε ξέρω για εσάς, αλλά εγώ έχω ανάγκη από τέτοιες δημιουργίες. Η βιομηχανία έχει ανάγκη από τέτοιες δημιουργίες. Παιχνίδια που διεγείρουν συναισθήματα, που σου προκαλούν ανατριχίλα και ρίγος, παιχνίδια που σε κάνουν να αισθάνεσαι τυχερός που τα βίωσες. Δεν είναι απλά ένα καλό παιχνίδι, είναι τέχνη. Νιώθω ντροπή και λυπάμαι που αυτό το παιχνίδι, έφαγε τέτοια σφοδρή κριτική από μεγάλο μέρος του κοινού. Κριτική που βασίστηκε στα προβλήματα, τα οποία ήταν λίγα και τα οποία σε τελική ανάλυση δεν παίζουν καθοριστικό ρόλο. Ποια κάμερα και ποια textures; Στο τέλος δε μπορούσα να κατεβάσω τις τρίχες του κορμιού μου για ώρα. Αυτό δε μπορεί να το κάνει καμία μηχανή γραφικών, κανένα texture, κανένα αψογα τεχνικά παιχνίδι. Και για να μην παρεξηγηθώ, ΣΑΦΩΣ και όλα παίζουν το ρόλο τους και εκεί είναι που τρελαίνεσαι, γιατί το TLG ακόμη και στο τεχνικό είναι πανέμορφο. Τα προβλήματα που ανέφερα στην αρχή υφίστανται και κανείς δεν αμφισβητεί την ύπαρξή τους και φυσικά κανένας δε θα χαλιόταν αν απουσίαζαν.Πρέπει να μάθουμε να εκτιμάμε, πρέπει να μάθουμε να ξέρουμε από ποιον ζητάμε, τι. Ο Ueda απέδειξε την αξία του, στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων και παρέδωσε αυτό που περιμέναμε. Το The Last Guardian είναι εμπειρία και μακάρι αυτός ο άνθρωπος να συνεχίσει να μας ταξιδεύει.

Δεν ειναι τοσο απλα οσο τα λεει ο Σακης.

 

Παραδειγμα οσο μπορω χωρις spoilers. Βρισκομαι σε ενα σημειο στο οποιο βλεπω ολοκαθαρα οτι πρεπει να ανεβω στον Τρικο και να πηδηξει σε ενα βραχο. Το προσπαθω για αρκετες ωρες χωρις αποτελεσμα.

 

Επειδη εχει και καποιες κλειστες πορτες τριγυρω πιστευω οτι κανω κατι λαθος. Μετα απο 2 ημερες και για να μην το παρατησω διαβαζω walkthrough και γραφει αυτο που πρωτοσκεφτηκα, πρεπει ο Τρικο να πηδηξει απεναντι στον βραχο.

 

Ξαναπροσπαθω για καμια ωρα και τιποτα. Τελικα κατεβηκα εναν οροφο στον πυργο που ημουν και κατα τυχη ανεβηκα στην πλατη του Τρικο. Και ξεκινησε, ανεβηκε μονος του παλι επανω και πηδηξε απεναντι. Απο προηγούμενο τσεκποιντ.

 

Τετοια πραγματα ειναι ασυγχώρητα. Και δεν ειμαι ο μονος που εχω να κανω τετοιες αναφορες. Για καθε φοβερο σκηνικο εχει κατι που με ξενερωνει.

 

Δεν προκειται να αναφερθω σε γραφικα γιατι οντως ειναι εξαιρετικα. Και το gameplay οταν δουλευει σωστα ειναι μαγεια. Αλλα οταν δεν δουλευει σωστα σου ερχεται να κοπανησεις το dual shock στον τοιχο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα τα εχουμε πει και ειναι λιγο πολυ γνωστα οτι οι reviewers κυριως σε Ελληνικα site ειναι της υπερβολης σε κατι τετοια παιχνιδια(διολου τυχαιο οτι ο Σακης δεν εχει παιξει πχ Overwatch,αφου οπως τον εχω κοψει δεν ειναι τυπος του online με οτι αυτο συνεπαγεται).Και επειδη ουτως ή αλλως σε αυτους δεν τους ενδιαφερει τοσο το 60ρι που κοστιζει ο τιτλος day one,ειναι λογικο να γραφουν οτι γραφουν.

 

Εμεις απο την αλλη σαν καταναλωτες,ειδικα αυτες τις μερες που οσο να ναι δεν μας ειναι και οτι το καλυτερο να δινουμε 60ευρω οπως εχω πει για 10-12ωρες,ειναι λογικο να εχουμε παραπανω απαιτησεις.

 

Το παιχνιδι και εγω το τελειωσα(ουτως ή αλλως δεν εχει επιπεδα δυσκολιας),και μου αρεσε αρκετα αυτο που επαιξα στο συνολο,αλλα και εγω εφτασα αρκετες φορες σε σημειο να θελω να πεταξω το controller στον τοιχο(τροπος του λεγειν),ειτε λογω της καμερας,ειτε λογω χειρισμου.Για τα περι Trico,οκ στις πρωτες ωρες το καταλαβαινω αυτο που λενε οτι εχει σημασια η επικοινωνια με το ζωο ειτε για να σε ακολουθησει/πιασει/κανετε αλματα,αλλα μετα απο καποιες ωρες οταν του λες να κανει πχ ενα τυπικο αλμα σε ενα σημειο για να προχωρησετε και ειτε σε κοιταζει,ειτε παει πισω ειναι λογικο να υπαρχει εκνευρισμος.

 

Επισης παιχνιδια οπως το συγκεκριμενο που απευθυνονται σε(πολυ)συγκεκριμενο κοινο,και δεν μπορουν να απευθυνθουν τοσο ευκολα στον μεσο χρηστη οπως πχ το Witcher 3,το Last of Us,το Uncharted 4 ή ακομα και το Journey,για μενα κακως και βλεπω κοσμο να λεει οτι το παιχνιδι ειναι για 10/10 απλα επειδη ειναι ξεχωριστο ή μαλλον για να δικαιολογησουν την ακριβη αγορα τους.

 

Το παιχνιδι ειναι αυτο που ειναι και προσωπικα χαρηκα στο συνολο που το επαιξα και πρεπει ολοι οι κατοχοι ps4 να το παιξουν καποια στιγμη(βεβαια εχουν περασει και αρκετα παιχνιδια απο τα χερια μου,αρα δεν ειχα θεμα προσαρμογης),αλλα ως εκει.

 

Οσο για τα frame drops ευτυχως δεν ειναι παρα πολλες οι στιγμες που ειναι εμφανεστερα τοσο εντονα,αλλα κυριως προς το τελος που ειναι δεν ειναι καθολου ευχαριστο το αποτελεσμα μην κοροιδευομαστε.Στην τελευταια αιθουσα που ειναι μαζεμενες οι πανοπλιες,παιζει να παισανε κατω απο 19fps.


Γενικα εχουν τα παραπανω παιχνιδια μια Α ξεχωριστη αντιμετωπιση που προσωπικα δεν μαρεσει οταν την βλεπω απο review sites. Α και ας πει καποιος στον κυριο παραπανω οτι το κραξιμο του κοσμου στα frame drops επαισε για την απλη εκδοση του ps4,οχι του Pro που επαιξε αυτος....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

(διολου τυχαιο οτι ο Σακης δεν εχει παιξει πχ Overwatch,αφου οπως τον εχω κοψει δεν ειναι τυπος του online με οτι αυτο συνεπαγεται).

Τι συνεπάγεται αυτό και τι σχέση έχει αν έχει παίξει Overwatch?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι συνεπάγεται αυτό και τι σχέση έχει αν έχει παίξει Overwatch?

 

Ότι πήρε το award για το game of the year και ο Σάκης δεν συμφώνησε .. :P Απλώς μάθαμε να μην μας αρέσουν άτομα που λένε την άποψη τους και δεν μας βρίσκουν σύμφωνους ..

 

Μιλάω γενικά , έτσι ..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν εχετε παιξει το ico και το shadow of the colossus θα σας κερδισει . Αν εχετε συνηθισει τα pew pew νταπα ντουπα και με 0 υπομονη οχι . Απλα τα πραγματα  , δεν ειναι mainstream .

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν εχετε παιξει το ico και το shadow of the colossus θα σας κερδισει . Αν εχετε συνηθισει τα pew pew νταπα ντουπα και με 0 υπομονη οχι . Απλα τα πραγματα  , δεν ειναι mainstream .

 

Πες τα Χρυσόστομε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ότι πήρε το award για το game of the year και ο Σάκης δεν συμφώνησε .. :P Απλώς μάθαμε να μην μας αρέσουν άτομα που λένε την άποψη τους και δεν μας βρίσκουν σύμφωνους ..

 

Μιλάω γενικά , έτσι ..

 

Να την πει την άποψή του εφόσον έχει ασχοληθεί με τον τίτλο. Ο συγκεκριμένος διαφωνούσε κάθετα μόνο και μόνο με την υποψηφιότητα του τίτλου για goty το οποίο εμένα μου λέει ότι απλά ρίχνει άκυρο μόνο και μόνο επειδή είναι multiplayer only τίτλος.

Απλά υπάρχει η αντίληψη ότι παιχνίδι χωρίς single player δεν είναι "κανονικό" παιχνίδι. 

 

Sorry για το off-topic.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να την πει την άποψή του εφόσον έχει ασχοληθεί με τον τίτλο. Ο συγκεκριμένος διαφωνούσε κάθετα μόνο και μόνο με την υποψηφιότητα του τίτλου για goty το οποίο εμένα μου λέει ότι απλά ρίχνει άκυρο μόνο και μόνο επειδή είναι multiplayer only τίτλος.

Απλά υπάρχει η αντίληψη ότι παιχνίδι χωρίς single player δεν είναι "κανονικό" παιχνίδι. 

 

Sorry για το off-topic.

 

Όποιος βλέπει τα framerates και τα livestreams ξερει πολυ καλα οτι δεν ειπε κατι τετοιο, απλως ειπε πως υπαρχουν καλυτερα παιχνιδια εκει εξω που δεν ηταν καν στα awards ..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια, δεν προκειται να ανοιξω εδω συζητηση , οποιος βλεπει καθημερινα οπως ειπα τα livestreams τους κτλπ καταλαμβαινει τι θελω να πω ..  :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όποιος βλέπει τα framerates και τα livestreams ξερει πολυ καλα οτι δεν ειπε κατι τετοιο, απλως ειπε πως υπαρχουν καλυτερα παιχνιδια εκει εξω που δεν ηταν καν στα awards ..

 

Επειδή το συγκεκριμένο framerate το είχα δει, επί λέξει είπε ότι διαφωνεί με το overwatch που είναι στη λίστα των υποψηφίων (πριν γίνει το event). Αυτό που λέω είναι ότι δεν μπορείς να πεις ότι λείπουν καλύτερα παιχνίδια όταν ΔΕΝ το έχεις παίξει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Overwatch το ανεφερα οχι γιατι εχει αμεση σχεση με το Last Guardian(που προφανως δεν εχει),αλλα γιατι εχει σχεση με το παραπανω ατομο που αναφερθηκε γενικα.

 

Παιδια, δεν προκειται να ανοιξω εδω συζητηση , οποιος βλεπει καθημερινα οπως ειπα τα livestreams τους κτλπ καταλαμβαινει τι θελω να πω ..  :-)

Προσωπικα ποτε μου δεν καθομουν να δω livestreams για να ακουσω τις αποψεις αλλων πανω στα παιχνιδια,αρα ουτε ειμαι και υπερ τους(ειδικα για ατομα που εχουν κλεισει και καποιο διαστημα/χρονια στον gaming και αρα μπορουν πλεον και οι ιδιοι να διαμορφωσουν μια εικονα και αποψη μονοι τους,και δεν χρειαζονται τις γνωμες 3ων απλα ως αυτοεπιβεβαιωση).

 

Για να κλεισω και το παραπανω παντως περι Unboxholics εδω και το σχετικο video απο το 36-37λεπτο και μετα περιπου που γινεται αναφορα στα game awards


Επειδή το συγκεκριμένο framerate το είχα δει, επί λέξει είπε ότι διαφωνεί με το overwatch που είναι στη λίστα των υποψηφίων (πριν γίνει το event). Αυτό που λέω είναι ότι δεν μπορείς να πεις ότι λείπουν καλύτερα παιχνίδια όταν ΔΕΝ το έχεις παίξει. 

 

Μπορεις οταν δεν ασχολεισαι καν με το multiplayer(ισως και λογω της δουλειας εν μερη απο μια πλευρα δεν τον κατηγορω για αυτο),βεβαια δεν μου εκανε εντυπωση που ειπε οτι το Inside ειναι το πιο καλοφτιαγμενο παιχνιδι της χρονιας(και ισως και αρκετων χρονων)και ειναι εμφανες που δινει περισσοτερο βαση εκτως των αλλων.....

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...