Προς το περιεχόμενο

Οι πρώτες μετρήσεις με 7700Κ απογοητευτικές!!!


fallen4ngel

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ξέρεις πόσους πυρήνες έκανε χρήση το Ps3 για κώδικα;

Θα μου πεις παλιά κρασιά.

Ξέρεις ότι δεν είχαν x86 και έτσι αναγκαστικά γράφανε ξεχωριστό εκτελέσιμο για windows (που ακολουθούσε τουλάχιστον τους βασικούς κανόνες προγραμματισμού)

και τότε είχαμε port που τρέχανε λιγότερο καλά αλλά αυτόν τον καρκίνο του stutter δεν τον είχαμε σε κανένα παιχνίδι.

 

 

Ξέρεις ότι έχουν βρεθεί γραμμές κώδικα πο στην ουσία κόβουν την απόδοση στο PC;

Χρειάζεται να βρεθεί;

Όταν ένα παιχνίδι παίζει με τα μισά καρέ με όλα τα άλλα του ίδιοι τύπου και της ίδιας κατηγορίας ή γίνεται εσκεμμένα ή όπως είπα αρχικά από ανικανότητα. 

 

Και όλα αυτά που στο διάολο κολλάνε; Δεν έχεις το pc για να παίζεις port!!!

Ρώτα αυτούς που ρίξανε τα παιχνίδια στην συζήτηση.

Σκεφτείτε λίγο ποιός έχει το χρήμα σήμερα και ποιός κερδίζει αν πειστούν οι νέοι pc builders ότι τα cores δεν μετράνε στο gaming. Ποιός κερδίζει, αν με το που βγουν οι Zen συνεχίσουμε να βλέπουμε bench του GTA V αντί για αληθινά next gen τίτλους όπως το Watch dogs 2.

Ο καταναλωτής και η τσέπη του κερδίζουν που δεν χρειάζεται να αγοράσει render farm για να τρέξει ένα παιχνίδι κονσόλας με 60fps.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 431
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ελπίζω για το καλό της βιομηχανίας CPU, οι ZEN να είναι game changer. Αν και πάλι, πολλοί θα αγοράσουν Intel έτσι κι αλλιώς.

οι περισσότερη πάλι Intel θα πάρουν, δεν θυμάσαι πριν μια δεκαετία που η AMD είχε το πανό χέρι σε επίδοσης και απόδοση τιμή, ε οι περισσότερη πάλι Intel περνάνε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι αυτό το πρόβλημα,το πρόβλημα είναι ότι δεν κάνουν καθόλου porting στον κώδικα του παιχνιδιού,οι πυρήνες των κονσολών είναι τόσο αδύναμοι που δεν μπορούν καν να προσθέσουν κώδικα συγχρονισμού μεταξύ των νημάτων που τρέχουν με αποτέλεσμα στα PC να υπάρχει περίπτωση (και πολύ συχνά μάλιστα) να τρέχουν κάποια νήματα υπερβολικά ποιο γρήγορα από ότι θα έπρεπε χωρίς να προφταινουν τα άλλα νήματα να του δώσουν τα δεδομένα που χρειάζεται για να συνεχίσει...με αποτέλεσμα το stutter.  

 

Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε κάποιο τεκμηριωμένο άρθρο πάνω σε αυτά. Δεν αντιλέγω ότι ο κώδικας των pc games είναι αποτρόπαιος πολλές φορές. Απλά αυτό που λες με τα προβλήματα συγχρονισμού είναι κάτι πολύ συγκεκριμένο. Συν αυτό που γράφω πιο κάτω.

 

 

Σε αυτήν την περίπτωση βέβαια,του wd2,ένας θεός ξέρει πως τα καταφέρανε να τρέχει τόσο αργά,μάλλον θα το φτιάξανε οι ίδιοι με το mafia III,τα ίδια είχαμε και με το πρώτο wd,τα ίδια λέγαμε και τότε και η ubi τον χαβά της,τι την νοιάζει κιόλα στο PC υπάρχει πειρατεία μια χαρά της βολεύει να παίρνει ο κόσμος μόνο κονσόλες. 

 

 

Στο mafia 3 με 6700Κ δεν υπάρχει το παραμικρό stuttering. Ακόμα και όταν με ρίχνει η gpu κάτω από τα 60 καρέ δεν το καταλαβαίνω. για τέτοια ασυνήθιστη ομαλότητα μιλάμε. Αντίθετα όταν το δοκίμασα με κλειστό το ΗΤ και 4,7 Ghz υπήρχε stuttering και φυσικά λιγότερα καρέ.

 

Πώς δένει αυτό με τη θεωρία περί έλλειψης κώδικα συγχρονισμού; Τί "μαγικό" κάνει το ΗΤ πέρα από τη μεγαλύτερη ικανότητα διαχείρισης πολλών θρεντ που εξαλείφει τα προβλήματα συγχρονισμού;

 

υ.γ: Stuttering και γενικότερα προβληματική κίνηση είχαμε και παλιότερα με το Oblivion π.χ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο mafia 3 με 6700Κ δεν υπάρχει το παραμικρό stuttering. Ακόμα και όταν με ρίχνει η gpu κάτω από τα 60 καρέ δεν το καταλαβαίνω. για τέτοια ασυνήθιστη ομαλότητα μιλάμε. Αντίθετα όταν το δοκίμασα με κλειστό το ΗΤ και 4,7 Ghz υπήρχε stuttering και φυσικά λιγότερα καρέ.

 

Πώς δένει αυτό με τη θεωρία περί έλλειψης κώδικα συγχρονισμού; Τί "μαγικό" κάνει το ΗΤ πέρα από τη μεγαλύτερη ικανότητα διαχείρισης πολλών θρεντ που εξαλείφει τα προβλήματα συγχρονισμού;

Σκεψου τωρα αυτα που λεγαμε λιγα ποστ πριν.

Το ιδιο παιχνιδι παιζει χωρις τετοια προβληματα σε jaguar με ipc που ειναι ισα με 4 φορες πιο αργος απο εναν i5. (χοντρικα ειναι σαν 2 athlon 5150 σε επιδοσεις ή διαφορετικα το ipc ανα module -ανα 2 cores δηλαδη- ειναι κατι σαν sempron 2650.) Υπαρχει λογος να χρειαζεσαι 6700K+HT για να μην εχεις προβληματα?

Εαν και νομιζω στις κονσολες παιζει με 30fps, τοτε θεωρητικα θα χρειαζοσουν απλα τη διπλασια δυναμη cpu για τα 60fps και διπλασια δυναμη gpu.

Αλλα εδω μιλας για 6700Κ@4700 με HT απλα για να μην εχεις stutter και δε ξερω εγω τη gpu.

Ε συγνωμη εαν εαν δεν ειναι ανικακοτητα/βαρεμαρα των devs να φτιαξουν σωστο κωδικα τοτε τι ειναι;

Και μιλαμε για παιχνιδι που δε δικαιολογει καν τις επιδοσεις του για τα γραφικα που προσφερει...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλα εδω μιλας για 6700Κ@4700 με HT απλα για να μην εχεις stutter και δε ξερω εγω τη gpu.

Ε συγνωμη εαν εαν δεν ειναι ανικακοτητα/βαρεμαρα των devs να φτιαξουν σωστο κωδικα τοτε τι ειναι;

 

Οκ. Σκέψου όμως κάτι άλλο. Γιατί τα κακογραμμένα games της παλιάς γενιάς ήταν φημισμένα για το πόσο στρέσσαραν το ένα θρεντ και μέχρι 3 μαξ, ενώ τα κακογραμμένα(με ή χωρίς εισαγωγικά) της τωρινής γενιάς ζητάνε πολλά θρεντ/cores; Αυτό πρέπει να σας προβληματίσει.

 

Για μένα η απάντηση είναι στον 3 core επεξεργαστή του 360(δούλευε και με 6 θρεντ, αλλά σε χαμηλότερη ταχύτητα) και τον 8 core του one. Όλα καθορίζονται από τις κονσόλες και το hw που φοράνε. Αυτός έιναι ο λόγος που η ίντελ αναγκάζεται να στραφεί μετά από τόσα χρόνια στα πολλά θρεντ/cores.

 

Είναι και μία άλλη λεπτομέρεια που δεν δίνετε σημασία. Το cpu overhead στα pc είναι πολύ μεγαλύτερο από τις κονσόλες. Οι κονσόλες από παλιά είχαν optimization πάνω στο μέταλλο. Ήταν ανέκαθεν DX12, άσχετα αν οι περισσότεροι πισάδες δεν το γνώριζαν. Εκτός του ότι τα games που λέμε τρέχουν με τσεκουρεμένα settings (π.χ. geometry) κάτι που ελαφραίνει ακόμα περισσότερο αυτά τα ταπεινά τσιπάκια. Pc όμως αγοράζεις για ποιότητα και σταθερό 60αρι από την πλευρά της cpu.

 

Τέλος, τί κοινό έχουν το watchdogs 2, το witcher 3 και το mafia 3; Είναι open world. Έχουν αρκετούς ΑΙ αλγόριθμους και προσομοίωση πολύπλοκων καταστάσεων. Αυτός είναι και ο λόγος που ο ι5 τα βρίσκει σκούρα. Δεν χειρίζεται μόνο γραφικά.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα σου απαντησα αλλα δε θες να το καταλαβεις, γιατι οι devs απλα βαριουνται να μεταφερουν τα threads σε λιγοτερα αλλα απειρως πιο δυνατα cores.

Κοινως βαριουνται να γραψουν κωδικα και να τον κανουν optimize για pc!

Τι αλλο δηλαδη πρεπει να πουμε;

Οσο overhead και να εχει ο 6700K μιλαμε για ενα cpu που ο ενας πυρηνας χωρις το HT πατει κατω τον jaguar και με τα 8core του...

Δεν υπαρχει δικαιολογια για τετοια συμπεριφορα, η μαλλον υπαρχει. Αφου αγοραζουμε καλα να παθουμε.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα σου απαντησα αλλα δε θες να το καταλαβεις, γιατι οι devs απλα βαριουνται να μεταφερουν τα threads σε λιγοτερα αλλα απειρως πιο δυνατα cores.

 

Συμφωνούμε ότι οι απαιτήσεις έχουν ξεφύγει. Αν και όχι τόσο πολύ όταν τα βάλεις όλα κάτω και τα υπολογίσεις.

 

Όμως, κώδικας παραλληλίσιμος μπορεί να τρέξει σε ένα θρεντ/ένα core ΧΩΡΙΣ μετατροπές. Το ανάποδο είναι που δεν συμβαίνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όμως, κώδικας παραλληλίσιμος μπορεί να τρέξει σε ένα θρεντ/ένα core ΧΩΡΙΣ μετατροπές. Το ανάποδο είναι που δεν συμβαίνει.

 

Ναι αλλα υπαρχει το εξης προβλημα.

Οταν εχεις αλληλοεξαρτομενα threads και τα βαλεις σε ενα core τοτε το ενα θα περιμενει να τελειωσει το αλλο, για αυτο εχει stutter. Εκει λοιπον ερχετε ο dev με @@ και οχι ο @@ dev και φτιαχνει το κωδικα ωστε να μην εχεις stutter, ξαναμοιραζει τα threads στους πυρηνες που εχει διαθεσιμους δε περιμενει απο το λειτουργικο να το κανει. Αυτοι απλα κανουν recompile το κωδικα και τελος.

Βεβαια η σωστη δουλεια θελει κοστιζει σε χρονο και χρημα, οποτε μας αφοδευουν, εμεις τα μυριζουμε (αγοραζουμε) και συνεχιζουμε ολοι μαζι ευτυχισμενοι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Και όλως τυχαίως το stutter εξαλείφεται αν έχεις 8 (έστω εικονικά) threads.

Ακριβώς όσα έχει και ο Jaguar.

 

Α ρε ξύλο που θέλουνε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα μισά παιχνίδια γράφονται για κονσόλες, τι θα παίξεις?

 

Απορία το έχω δηλαδή.

Ε όχι ακριβώς.

Και δεν έχουν όλοι το pc για να παίζουν αποκλειστικά, οπότε το ότι έχει άσχημα port δεν δικαιολογεί αυτόματα τις επιδόσεις.

Ξέρεις ότι δεν είχαν x86 και έτσι αναγκαστικά γράφανε ξεχωριστό εκτελέσιμο για windows (που ακολουθούσε τουλάχιστον τους βασικούς κανόνες προγραμματισμού)

και τότε είχαμε port που τρέχανε λιγότερο καλά αλλά αυτόν τον καρκίνο του stutter δεν τον είχαμε σε κανένα παιχνίδι.

 

 

Χρειάζεται να βρεθεί;

Όταν ένα παιχνίδι παίζει με τα μισά καρέ με όλα τα άλλα του ίδιοι τύπου και της ίδιας κατηγορίας ή γίνεται εσκεμμένα ή όπως είπα αρχικά από ανικανότητα.

 

Ρώτα αυτούς που ρίξανε τα παιχνίδια στην συζήτηση.

 

Ο καταναλωτής και η τσέπη του κερδίζουν που δεν χρειάζεται να αγοράσει render farm για να τρέξει ένα παιχνίδι κονσόλας με 60fps.

Δεν διαβάζω καν όλο το μνμ. Σε ρώτησα πόσους πυρήνες δούλευαν οι κονσολες και μου απαντάς για το port. Όταν με το καλό μάθεις να απαντάς αυτό που σε ρωτηθηκες τα ξαναλεμε.

 

Εντελώς ενημερωτικά το PS3 κράτησε πίσω το gaming με 1 core, το Xbox μπορούσε μέχρι 3 αλλά και εκεί έπαιζε με 1 γιατί (τώρα κολλάει αυτό που είπες) ουσιαστικά τα παιχνίδια γράφονται για να παίζουν παντού.

Όταν έχω πει εδώ και καιρό να σταματήσει ή καραμέλα με τα i3 είναι γιατί πλέον όλα γράφονται σύμφωνα με τις δυνατότητες των σημερινών κονσολων.

Θέλεις το καταλαβαίνεις; Δεν θέλεις; Δεν με ενδιαφέρει και καθόλου.

Κάθησε εκεί ν παίζεις σε παράθυρα με low settings, περίμενε να παίξεις σωστά ports (που τα χάλια δεν είναι και τόσα πολλά, μετρημένα στα δάχτυλα είναι) και να ευλογεις την Intel που σου δίνει και παραπάνω από αυτό που χρειάζεσαι.

Πάω να παίξω κάνα κακό γραμμένο port τώρα στον i3, αύριο αν θέλω BF θα πάρω i7.

Τετράγωνη λογική....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γιατι οι devs απλα βαριουνται να μεταφερουν τα threads σε λιγοτερα αλλα απειρως πιο δυνατα cores.

Κοινως βαριουνται να γραψουν κωδικα και να τον κανουν optimize για pc!

 

ε ναι αυτο, οπως γινεται τοσα χρονια δηλαδη τιποτα καινουριο απλα τωρα ειναι απο την αναποδη...πρωτα δεν κανανε optimize λιγα νηματα απο κονσολα σε pc με πολλα cores και ηθελες ipc τωρα θες πολλα threads... και σου εχω και νεα οπως δεν αλλαξε τοσα χρονια ουτε και τωρα θα αλλαξει next αγορα σου να ειναι cpu με πολλα νηματα αν θες να παιζεις παιχνιδια  ;)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε κάποιο τεκμηριωμένο άρθρο πάνω σε αυτά. Δεν αντιλέγω ότι ο κώδικας των pc games είναι αποτρόπαιος πολλές φορές. Απλά αυτό που λες με τα προβλήματα συγχρονισμού είναι κάτι πολύ συγκεκριμένο. Συν αυτό που γράφω πιο κάτω.

Δες εδώ το assassin's creed syndicate, άλλο ένα next gen αριστούργημα της ubi.

Η ταχύτητα του παιχνιδιού εξαρτάτε από δύο νήματα,επηρεάζοντας απειροελάχιστα την ταχύτητα του ενός βλέπεις την άμαξα να πηδάει μπρος πίσω. 

(στο ~1 λεπτό φαίνεται πάρα πολύ έντονα)

 

Στο GTA V ένα νήμα είναι από το οποίο εξαρτάτε η ταχύτητα,αν τρέχει όσο ποιο γρήγορα μπορεί έχεις δυνατό stutter, αν το φρενάρεις ελάχιστα φεύγει το χοντρό stutter αλλά συνεχίζουν τα υπόλοιπα νήματα να μην προφταίνουν να δώσουν όλα τα γραφικά, αν το φρενάρεις αρκετά δουλεύουν όλα όπως θα έπρεπε να δουλεύουν από την αρχή ... αν υπήρχε συγχρονισμος . 

 

Και το ίδιο συμβαίνει σε πολλά παιχνίδια τελευταία.

Ναι αλλα υπαρχει το εξης προβλημα.

Οταν εχεις αλληλοεξαρτομενα threads και τα βαλεις σε ενα core τοτε το ενα θα περιμενει να τελειωσει το αλλο, 

Τα windows δουλεύουν με time slices μοιράζει δηλαδή τον χρόνο μεταξύ όλων των νημάτων.

Τα νήματα των παιχνιδιών είναι «αιώνια» ,δεν τελειώνουν ποτέ μέχρι να κλείσεις το παιχνίδι.

Δεν διαβάζω καν όλο το μνμ. Σε ρώτησα πόσους πυρήνες δούλευαν οι κονσολες και μου απαντάς για το port. Όταν με το καλό μάθεις να απαντάς αυτό που σε ρωτηθηκες τα ξαναλεμε.

 

Εντελώς ενημερωτικά το PS3 κράτησε πίσω το gaming με 1 core, το Xbox μπορούσε μέχρι 3 αλλά και εκεί έπαιζε με 1 γιατί (τώρα κολλάει αυτό που είπες) ουσιαστικά τα παιχνίδια γράφονται για να παίζουν παντού.

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ για αυτό το είπες;

Τράβα δες τα νήματα από τα παιχνίδια του ps3 και τα ξανά λέμε,τα ίδια και ποιο πολλά από τα σημερινά είχαν. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βλέπεις και νήματα από την κονσόλα; Ποιός είσαι βρε παιδί μου.

Δεν είναι δύσκολο, πες "είμαι άσχετος" πες "δεν γνωρίζω".

Εκτός και αν μου πεις ότι δούλευε πάνω από ένα πυρήνα!!!!

Άντε να το πω ξανά.

 

ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ PORT

Δεν θα πάρω επεξεργαστή που σήμερα παίζει συγκεκριμένο παιχνίδι και αύριο που θέλω άλλο θα κάνω αναβάθμιση.

 

Το θέμα είναι για τις βλακωδεις αυξησης ταχύτητας που πλέον έχουν φτάσει στο 0 και ο εμπαιγμός.

Εάν δεν μπορείς να το καταλάβεις αυτό....

Πες μας πόσα σου δίνουν να σου πω μπράβο ρε άρχοντα ;)

Διαφορετικά μάλλον έχεις πρόβλημα σαν καταναλωτής!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ε ναι αυτο, οπως γινεται τοσα χρονια δηλαδη τιποτα καινουριο απλα τωρα ειναι απο την αναποδη...πρωτα δεν κανανε optimize λιγα νηματα απο κονσολα σε pc με πολλα cores και ηθελες ipc τωρα θες πολλα threads... και σου εχω και νεα οπως δεν αλλαξε τοσα χρονια ουτε και τωρα θα αλλαξει next αγορα σου να ειναι cpu με πολλα νηματα αν θες να παιζεις παιχνιδια ;)

Έτσι ακριβώς. Το πρόβλημα είναι ότι ενώ οι κονσόλες τη παλεύουν με jaguar εμείς θέλουμε 8 core με ipc zen/skylake για αυτό κάνουμε την ίδια δουλειά γιατί βαριούνται. Κοινως ένα 400Ε+ μόνο για cpu. Εκτός και αν πιστεύει κάνει ότι με κάτι αντίστοιχο του jaguar σε desktop έστω και με πολύ ισχυρή gpu θα έχει επιδόσεις κονσόλας.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...