Προς το περιεχόμενο

Συζήτηση για την curve card


alfeios
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Bourdoulas,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επειδή στην curve είμαι σχετικά νέος (2 - 3 μήνες), τα POS της εθνικής έχουν πρόβλημα μόνο με αυτήν σωστά;
Χρησιμοποιούσα Revolut τον προηγούμενο χρόνο χωρίς σχεδόν καμία αποτυχία. Με την curve, σε κατάστημα που η revolut λειτουργούσε άψογα, αυτή ρωτάει νόμισμα στο POS και αφού διαλέξει ο υπάλληλος μετά απορρίπτεται. Αυτό συμβαίνει σταθερά και όχι μόνο μια φορά. Επίσης, δοκίμασα και με Google Pay αλλά και με Samsung Pay. Με την φυσική κάρτα δεν δοκίμασα. Επίσης, η συναλλαγή φαίνεται σταματάει στην εθνική. Δεν εμφανίζεται ειδοποίηση στην curve.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα έτυχε σε βενζινάδικο να με ερώτηση ο υπάλληλος ποια τράπεζα είναι καθώς του έδινε το pos τρεις επιλογές, Εθνική, άλφα,η Πειραιώς , τί του απαντάς ; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, stefanidisg είπε

Εμένα έτυχε σε βενζινάδικο να με ερώτηση ο υπάλληλος ποια τράπεζα είναι καθώς του έδινε το pos τρεις επιλογές, Εθνική, άλφα,η Πειραιώς , τί του απαντάς ; 

Μου έχουν κάνει και εμένα αυτή την ερώτηση. Πάντα απαντάω εξωτερικού. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, stefanidisg είπε

Εμένα έτυχε σε βενζινάδικο να με ερώτηση ο υπάλληλος ποια τράπεζα είναι καθώς του έδινε το pos τρεις επιλογές, Εθνική, άλφα,η Πειραιώς , τί του απαντάς ; 

 Πές alpha-Πειραιως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα. Βρήκα τι έφταιγε και δεν περνούσε καμία συναλλαγή με google pay. Είχα προεπιλεγμένη εφαρμογή πληρωμής την "Eurobank" και όχι το "google pay" και γι'αυτο μου την απέρριπτε σε κάθε συναλλαγή!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά τα φώτα σας!! Το παίρνω από την αρχή γιατί δεν ξέρω αν έχει απαντηθεί. Έχω στην Curve καταχωρημένη την κάρτα της Πειραιώς και πληρώνω μέσω Curve σχεδόν τα πάντα, ειδικά μέσω εφαρμογών (π.χ ΒΟΧ, efood κλπ). Πριν κανένα μήνα έκανα μια παραγγελία στο BOX (πληρωμή μέσω curve), η οποία ακυρώθηκε και επιστράφηκαν τα χρήματα και εκείνη την ώρα έβγαλε μήνυμα ότι απορίφθηκε η πληρωμή. Παρόλα αυτά τα χρήματα αφαιρέθηκαν από την Πειραιώς και δεν επέστρεψαν ποτέ ούτε στην Πειραιώς ούτε στην Curve ως ballance. Ακόμα παλεύω με το BOX να βγάλουμε άκρη. Σήμερα πήγα και πήρα καφέ από μαγαζί και πλήρωσα με το κινητό μέσω Curve. Μου λέει η υπάλληλος ακυρώθηκε η συναλλαγή, οπότε ξαναπέρασε το (και όντως μια που έφυγαν τα χρήματα και μία που μου έβγαλε ειδοποίηση ότι απορρίφθηκε η αγορά), το ξαναπέρασα και ξαναχρέωσε κανονικά. Το θέμα είναι ότι τα χρήματα δεν επιστράφηκαν τελικά και τώρα έχει αφαιρέσει δυο φορές τα χρήματα. Άρα καταλήγω στο γεγονός ότι έχω θέμα με την Curve όσον αφορά τις επιστροφές. Υπάρχει τρόπος να επιστραφούν τα χρήματα??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, nikolasgrg είπε

Παιδιά τα φώτα σας!! Το παίρνω από την αρχή γιατί δεν ξέρω αν έχει απαντηθεί. Έχω στην Curve καταχωρημένη την κάρτα της Πειραιώς και πληρώνω μέσω Curve σχεδόν τα πάντα, ειδικά μέσω εφαρμογών (π.χ ΒΟΧ, efood κλπ). Πριν κανένα μήνα έκανα μια παραγγελία στο BOX (πληρωμή μέσω curve), η οποία ακυρώθηκε και επιστράφηκαν τα χρήματα και εκείνη την ώρα έβγαλε μήνυμα ότι απορίφθηκε η πληρωμή. Παρόλα αυτά τα χρήματα αφαιρέθηκαν από την Πειραιώς και δεν επέστρεψαν ποτέ ούτε στην Πειραιώς ούτε στην Curve ως ballance. Ακόμα παλεύω με το BOX να βγάλουμε άκρη. Σήμερα πήγα και πήρα καφέ από μαγαζί και πλήρωσα με το κινητό μέσω Curve. Μου λέει η υπάλληλος ακυρώθηκε η συναλλαγή, οπότε ξαναπέρασε το (και όντως μια που έφυγαν τα χρήματα και μία που μου έβγαλε ειδοποίηση ότι απορρίφθηκε η αγορά), το ξαναπέρασα και ξαναχρέωσε κανονικά. Το θέμα είναι ότι τα χρήματα δεν επιστράφηκαν τελικά και τώρα έχει αφαιρέσει δυο φορές τα χρήματα. Άρα καταλήγω στο γεγονός ότι έχω θέμα με την Curve όσον αφορά τις επιστροφές. Υπάρχει τρόπος να επιστραφούν τα χρήματα??

Επικοινωνία με curve το πρώτο βήμα

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, nikolasgrg είπε

Παιδιά τα φώτα σας!! Το παίρνω από την αρχή γιατί δεν ξέρω αν έχει απαντηθεί. Έχω στην Curve καταχωρημένη την κάρτα της Πειραιώς και πληρώνω μέσω Curve σχεδόν τα πάντα, ειδικά μέσω εφαρμογών (π.χ ΒΟΧ, efood κλπ). Πριν κανένα μήνα έκανα μια παραγγελία στο BOX (πληρωμή μέσω curve), η οποία ακυρώθηκε και επιστράφηκαν τα χρήματα και εκείνη την ώρα έβγαλε μήνυμα ότι απορίφθηκε η πληρωμή. Παρόλα αυτά τα χρήματα αφαιρέθηκαν από την Πειραιώς και δεν επέστρεψαν ποτέ ούτε στην Πειραιώς ούτε στην Curve ως ballance. Ακόμα παλεύω με το BOX να βγάλουμε άκρη. Σήμερα πήγα και πήρα καφέ από μαγαζί και πλήρωσα με το κινητό μέσω Curve. Μου λέει η υπάλληλος ακυρώθηκε η συναλλαγή, οπότε ξαναπέρασε το (και όντως μια που έφυγαν τα χρήματα και μία που μου έβγαλε ειδοποίηση ότι απορρίφθηκε η αγορά), το ξαναπέρασα και ξαναχρέωσε κανονικά. Το θέμα είναι ότι τα χρήματα δεν επιστράφηκαν τελικά και τώρα έχει αφαιρέσει δυο φορές τα χρήματα. Άρα καταλήγω στο γεγονός ότι έχω θέμα με την Curve όσον αφορά τις επιστροφές. Υπάρχει τρόπος να επιστραφούν τα χρήματα??

"Αρχικά δες αν έχεις το πρώτο refund στην curve cash card. Μετά το θέμα με την wirecard, τα pending refunds πιστώθηκαν εκεί." Άκυρο, δεν είχα διαβάσει ότι δεν είναι ούτε στο balance σου.

Όσο για εχθές, unclaimed συναλλαγές επιστρέφονται μετά από 7 ημέρες. Άρα ίσως σε 7 μέρες να επιστραφούν τα χρήματα της πρώτης, declined συναλλαγής. Αν δεν σε κάλυψα, μπορείς να ανοίξεις ticket μέσω του Curve app και να σου απαντήσουν οι ίδιοι. 

Επεξ/σία από Delas.46
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Delas.46 είπε

"Αρχικά δες αν έχεις το πρώτο refund στην curve cash card. Μετά το θέμα με την wirecard, τα pending refunds πιστώθηκαν εκεί." Άκυρο, δεν είχα διαβάσει ότι δεν είναι ούτε στο balance σου.

Όσο για εχθές, unclaimed συναλλαγές επιστρέφονται μετά από 7 ημέρες. Άρα ίσως σε 7 μέρες να επιστραφούν τα χρήματα της πρώτης, declined συναλλαγής. Αν δεν σε κάλυψα, μπορείς να ανοίξεις ticket μέσω του Curve app και να σου απαντήσουν οι ίδιοι. 

Μπήκα στην εφαρμογή και πάτησα “report a problem”, εξήγησα εν ολίγοις τι έχει παιχτεί και περιμένω απάντηση. Αυτό εννοείς ticket?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, nikolasgrg είπε

Μπήκα στην εφαρμογή και πάτησα “report a problem”, εξήγησα εν ολίγοις τι έχει παιχτεί και περιμένω απάντηση. Αυτό εννοείς ticket?

Εννοώ: Account, πάνω δεξιά profile, κάτω κάτω help, πάνω δεξιά tickets, κάτω δεξιά το εικονίδιο του chat. Αν έκανες αυτό, τότε ναι, αυτό εννοούσα. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, Bourdoulas είπε

Όχι 

Οοκ, είναι ασφαλές η κάρτα? Την χρησιμοποιείται καθημερινά ;  Θέλω να την βάλω το google pay για αγορές μέσω Πειραιώς. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, dimitrisOS είπε

Οοκ, είναι ασφαλές η κάρτα? Την χρησιμοποιείται καθημερινά ;  Θέλω να την βάλω το google pay για αγορές μέσω Πειραιώς. 

Θέμα έχω συναντήσει μόνο σε POS της εθνικής τράπεζας. Όταν τα συναντάς θα πρέπει να πληρώνεις chip n pin και να διαλέγεις ευρώ πάντα. Πέρα από αυτό όλα λειτουργούν μια χαρά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...