Προς το περιεχόμενο

ΕΛΤΑ: Νέα ειδικά τέλη εκτελωνισμού για δέματα εκτός Ευρωπαικής Ένωσης


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αγορά από ioffer με συστημένο και παραπομπή για πληρωμή των 3 ευρώ του εκτελωνισμού (τον Ιούλιο) στα ΕΛΤΑ. Σήμερα παρέλαβα κάτι από aliexpress χωρίς οποιαδήποτε πληρωμή. Περιμένω και από ebay από Κίνα και ελπίζω ότι καθώς δεν είναι συστημένο να μην πληρώσω το ελάχιστο τέλος των 3 ευρώ.

Πάντως δεν υπάρχει ενιαία γραμμή πάνω σε αυτό (όπως είδα εκ των πραγμάτων). Το μόνο που θα κάνουν είναι να δημιουργηθεί μια νέα αγορά που θα βάλει ένα καπέλο 10-15 ευρώ για να πάρεις σφραγίδα EU πάνω στο δέμα σου.

Πάντως δέμα με αξία πάνω από 45 ευρώ - νομίζω ότι είναι 50 usd (μαζί με ΦΠΑ και έξοδα μεταφοράς) - που έρχεται από χώρα εκτός EU υποτίθεται ότι όλα ελέγχονται για ΦΠΑ και φόρους...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 439
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ρε παιδιά, ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί τόσος ντόρος με αυτό το θέμα. Τα πράγματα είναι απλά:

 

Οι αγορές από το εξωτερικό περνάνε τελωνείο. Αυτό ίσχυε ανέκαθεν! Η διαφορά είναι ότι όταν η ΕΕ έγινε ενιαία αγορά, η διακίνηση μεταξύ χωρών ΕΕ έγινε ελεύθερη.

 

Ανέκαθεν μπορούσε να γίνει τελωνειακός έλεγχος, απλά δεν ασχολείτο κανένας. Τώρα που ο όγκος από Κίνα έγινε τεράστιος, είναι λογικό να κυνηγήσουν κι αυτά τα διαφυγόντα έσοδα (όχι μόνο στην Ελλάδα, διάβαζα και σε αγγλικό φόρουμ τα ίδια).

 

Τα κάτω από 24 ευρώ (δεν είμαι τελείως σίγουρος για το ποσό) δέματα, περνάνε ελεύθερα, με τέλος 3 ευρώ αν μπουν για έλεγχο.

Τα δέματα από 24 έως 150, επιβαρύνονται με ΦΠΑ + εκτελωνισμό (15 ευρώ στα ΕΛΤΑ, οι άλλες εταιρείες έχουν μεγαλύτερα νούμερα).

Από εκεί και πάνω, πληρώνεις και δασμό.

 

Επαναλαμβάνω: ΠΑΝΤΑ είχες το ρίσκο το εκτός ΕΕ δέμα σου να περάσει τελωνείο και να φας την επιβάρυνση! Απλά οι έλεγχοι εντατικοποιήθηκαν

Το προβλημα φιλε μου ειναι οτι σε μια ευνουμενη κοινωνια θα επρεπε να υπαρχουν ξεκαθαρες διαδικασιες και να ξερουμε ΟΛΟΙ τι ακριβως ισχυει.

Εαν εσυ εχεις ενημερωθει με επιτυχια θα θελαμε απαντησεις

Απο ποια τιμη και κατω περνανε με ελευθερα και τελος 3€;

Πως μερικα περνανε χωρις καμια διαδικασια, υπαρχει χρηματικο οριο, εχει να κανει με τον ογκο δουλειας, με τα κεφια του υπαλληλου;

Ειναι λογικο ενα δεμα αξιας 15ευρω να χρεωνεται 20επιπλεον ευρω για φορους και τελη;

Ειναι λογικο εκει που δεν πληρωνε κανεις τιποτε επιπλεον να σκαει ολο αυτο τοσο αποτομα; Ειχα κανει παραγγελιες γνωριζωντας οτι δεν θα εχει τιποτε εξτρα και τωρα κινδυνευω να υπερδιπλασιαστει η τιμη του προιοντος που πηρα.

Τα βιβλια φορολογουνται;

 

Ολα αυτα ειναι χαρακτηριστικα ενος σωστου κρατους η μιας μπανανιας;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το προβλημα φιλε μου ειναι οτι σε μια ευνουμενη κοινωνια θα επρεπε να υπαρχουν ξεκαθαρες διαδικασιες και να ξερουμε ΟΛΟΙ τι ακριβως ισχυει.

Εαν εσυ εχεις ενημερωθει με επιτυχια θα θελαμε απαντησεις

Απο ποια τιμη και κατω περνανε με ελευθερα και τελος 3€;

Πως μερικα περνανε χωρις καμια διαδικασια, υπαρχει χρηματικο οριο, εχει να κανει με τον ογκο δουλειας, με τα κεφια του υπαλληλου;

Ειναι λογικο ενα δεμα αξιας 15ευρω να χρεωνεται 20επιπλεον ευρω για φορους και τελη;

Ειναι λογικο εκει που δεν πληρωνε κανεις τιποτε επιπλεον να σκαει ολο αυτο τοσο αποτομα; Ειχα κανει παραγγελιες γνωριζωντας οτι δεν θα εχει τιποτε εξτρα και τωρα κινδυνευω να υπερδιπλασιαστει η τιμη του προιοντος που πηρα.

Τα βιβλια φορολογουνται;

 

Ολα αυτα ειναι χαρακτηριστικα ενος σωστου κρατους η μιας μπανανιας;

Ας κάνω λοιπόν μία προσπάθεια να απαντήσω στα σημεία που θίγεις (μολονότι ούτε τελωνειακός είμαι, ούτε σχέση έχω με τα τελωνεία, ούτε τις τρελές εισαγωγές κάνω):

 

1) Οι διαδικασίες είναι ξεκάθαρες ΚΑΙ αναρτημένες. Με (πολύ λίγο) ψάξιμο, ορίστε δύο σημεία που μπορείς να τις βρεις:

α. Ευρωπαϊκή νομοθεσία και τα περίφημα 150 ευρώ κάτω των οποίων τα αντικείμενα θεωρούνται "αμελητέας αξίας" και δεν δασμολογούνται:

http://ec.europa.eu/taxation_customs/business/calculation-customs-duties/what-is-common-customs-tariff/duty-relief_en

β. Ενημέρωση της ΕΕΤΤ ήδη από το 2011 (τα τέλη των ΕΛΤΑ έχουν αλλάξει). Εδώ αναφέρεται και το όριο των 22 ευρώ για εμπορικού χαρακτήρα εισαγωγή και 45 για μη εμπορικού χαρακτήρα:

http://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/EETT/Consumer/Postal/Responsib/postalfees.pdf

 

2 - 3) Για το χρηματικό όριο απαντάω παραπάνω. Το τέλος 3 ευρώ ουσιαστικά είναι αμοιβή ΕΛΤΑ.

 

4) Απ' ό,τι φαίνεται το ότι μερικά περνάνε "χύμα" έχει να κάνει με τον όγκο δουλειάς. Ήδη όσα μπαίνουν, περνάνε μετά από περίπου ένα μήνα.

 

5) Ναι, είναι λογικό ένα δέμα αξίας 15 ευρώ να χρεώνεται 20 επιπλέον ευρώ, από τη στιγμή που αυτά αποτελούν παροχή υπηρεσιών και όχι φόρους και τέλη. Για στείλε ένα κομμάτι λευκό χαρτί με courier (κόστος χαρτιού μηδέν), να δεις ότι το κόστος αποστολής είναι 10 ευρώ. Αντίστοιχα, ένας γιατρός θα σου πάρει  ένα 30άρι για να σε δει 15 λεπτά. Τα ΕΛΤΑ στο προκείμενο σου παρέχουν υπηρεσία εκτελωνισμού! Έτσι, για να έχεις κι ένα μέτρο σύγκρισης, κοίτα τι χρεώνει η DHL: http://www.dhl.gr/el/express/customs_support/customs_services.html

 

6) Το "είναι λογικό εκεί που δεν πλήρωνε ..." δεν μου λέει κάτι σαν επιχείρημα. Το νομικό πλαίσιο υπήρχε, άγνοια του νόμου δεν δικαιολογείται, οπότε κακώς "γνώριζες" ότι δεν θα έχει τίποτε έξτρα! Από πού το γνώριζες; Η επιχειρηματολογία αυτή είναι αντίστοιχη με κάποιου που παρκάρει εν γνώσει του παράνομα, έχοντας δει ότι συνήθως δεν περνάει τροχαία από εκεί και μια ωραία πρωία γκρινιάζει επειδή έφαγε κλήση!

 

7) Για τα βιβλία δεν γνωρίζω τι ισχύει, υπάρχει πάντως κατηγοριοποίηση ανά είδος αγαθών και μπορείς να πάρεις κι ένα τηλέφωνο στο τελωνείο να ρωτήσεις.

 

Συμπέρασμα: Αν ρίξεις μια ματιά, βρίσκεις. Επίσης, μπορείς να ενημερωθείς και από τις αρμόδιες αρχές. Επιπλέον, βασίστηκες εξ'αρχής σε λάθος παραδοχές: Εκτός ΕΕ δεν υπάρχει τελωνειακή ένωση ή ελεύθερη διακίνηση αγαθών. Από πού κι ως πού να υποθέσεις ότι τα δέματά σου θα περνάνε ελεύθερα;

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας κάνω λοιπόν μία προσπάθεια να απαντήσω στα σημεία που θίγεις (μολονότι ούτε τελωνειακός είμαι, ούτε σχέση έχω με τα τελωνεία, ούτε τις τρελές εισαγωγές κάνω):

 

1) Οι διαδικασίες είναι ξεκάθαρες ΚΑΙ αναρτημένες. Με (πολύ λίγο) ψάξιμο, ορίστε δύο σημεία που μπορείς να τις βρεις:

α. Ευρωπαϊκή νομοθεσία και τα περίφημα 150 ευρώ κάτω των οποίων τα αντικείμενα θεωρούνται "αμελητέας αξίας" και δεν δασμολογούνται:

http://ec.europa.eu/taxation_customs/business/calculation-customs-duties/what-is-common-customs-tariff/duty-relief_en

β. Ενημέρωση της ΕΕΤΤ ήδη από το 2011 (τα τέλη των ΕΛΤΑ έχουν αλλάξει). Εδώ αναφέρεται και το όριο των 22 ευρώ για εμπορικού χαρακτήρα εισαγωγή και 45 για μη εμπορικού χαρακτήρα:

http://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/EETT/Consumer/Postal/Responsib/postalfees.pdf

 

2 - 3) Για το χρηματικό όριο απαντάω παραπάνω. Το τέλος 3 ευρώ ουσιαστικά είναι αμοιβή ΕΛΤΑ.

 

4) Απ' ό,τι φαίνεται το ότι μερικά περνάνε "χύμα" έχει να κάνει με τον όγκο δουλειάς. Ήδη όσα μπαίνουν, περνάνε μετά από περίπου ένα μήνα.

 

5) Ναι, είναι λογικό ένα δέμα αξίας 15 ευρώ να χρεώνεται 20 επιπλέον ευρώ, από τη στιγμή που αυτά αποτελούν παροχή υπηρεσιών και όχι φόρους και τέλη. Για στείλε ένα κομμάτι λευκό χαρτί με courier (κόστος χαρτιού μηδέν), να δεις ότι το κόστος αποστολής είναι 10 ευρώ. Αντίστοιχα, ένας γιατρός θα σου πάρει  ένα 30άρι για να σε δει 15 λεπτά. Τα ΕΛΤΑ στο προκείμενο σου παρέχουν υπηρεσία εκτελωνισμού! Έτσι, για να έχεις κι ένα μέτρο σύγκρισης, κοίτα τι χρεώνει η DHL: http://www.dhl.gr/el/express/customs_support/customs_services.html

 

6) Το "είναι λογικό εκεί που δεν πλήρωνε ..." δεν μου λέει κάτι σαν επιχείρημα. Το νομικό πλαίσιο υπήρχε, άγνοια του νόμου δεν δικαιολογείται, οπότε κακώς "γνώριζες" ότι δεν θα έχει τίποτε έξτρα! Από πού το γνώριζες; Η επιχειρηματολογία αυτή είναι αντίστοιχη με κάποιου που παρκάρει εν γνώσει του παράνομα, έχοντας δει ότι συνήθως δεν περνάει τροχαία από εκεί και μια ωραία πρωία γκρινιάζει επειδή έφαγε κλήση!

 

7) Για τα βιβλία δεν γνωρίζω τι ισχύει, υπάρχει πάντως κατηγοριοποίηση ανά είδος αγαθών και μπορείς να πάρεις κι ένα τηλέφωνο στο τελωνείο να ρωτήσεις.

 

Συμπέρασμα: Αν ρίξεις μια ματιά, βρίσκεις. Επίσης, μπορείς να ενημερωθείς και από τις αρμόδιες αρχές. Επιπλέον, βασίστηκες εξ'αρχής σε λάθος παραδοχές: Εκτός ΕΕ δεν υπάρχει τελωνειακή ένωση ή ελεύθερη διακίνηση αγαθών. Από πού κι ως πού να υποθέσεις ότι τα δέματά σου θα περνάνε ελεύθερα;

 

Αρα το free shipping δεν ισχυει πλεον. Πραγμα το ποιο θεωρω παραλογο και "πουστικο". Διοτι αν θελει να επιβαλλει ελαχιστη χρεωση (οχι σε αυτα που μπαινουν σατα ελτα, αλλα σε αυτα που ερχονται), θα επρεπε να ενημερωσει τις αλλες εταιριες μεταφορων, ωστε το χαρατσι να μπαινει απ ευθειας στην τιμη, οπως κανουν ολες οι αλλες εταιριες μεταφορων που ξερεις απο πριν τι θα πληρωσεις, απο την ωρα που παραγγελνεις στο ξενο e-shop. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικά και ισχύει το free shipping. Τα 3€ δεν έπρεπε κανένας να δεχτεί να τα πληρώσει και αμέσως θα γινόταν ιστορία.

Το 2011 είχε γίνει ξανά η ίδια ιστορία και η ΕΕΤΤ έλεγε ότι είναι παράνομο το τέλος παρουσίασης

http://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News/news_1319.html

Πλέον όμως το θεωρεί νόμιμο. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια πως θα συνεχίσουν να το χρεώνουν αν πηγαίνει εξαγριωμένος ο κόσμος στο γκισέ. Έτσι και αλλιώς δεν είναι στάνταρ η χρέωση του.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας κάνω λοιπόν μία προσπάθεια να απαντήσω στα σημεία που θίγεις (μολονότι ούτε τελωνειακός είμαι, ούτε σχέση έχω με τα τελωνεία, ούτε τις τρελές εισαγωγές κάνω):

 

1) Οι διαδικασίες είναι ξεκάθαρες ΚΑΙ αναρτημένες. Με (πολύ λίγο) ψάξιμο, ορίστε δύο σημεία που μπορείς να τις βρεις:

α. Ευρωπαϊκή νομοθεσία και τα περίφημα 150 ευρώ κάτω των οποίων τα αντικείμενα θεωρούνται "αμελητέας αξίας" και δεν δασμολογούνται:

http://ec.europa.eu/taxation_customs/business/calculation-customs-duties/what-is-common-customs-tariff/duty-relief_en

β. Ενημέρωση της ΕΕΤΤ ήδη από το 2011 (τα τέλη των ΕΛΤΑ έχουν αλλάξει). Εδώ αναφέρεται και το όριο των 22 ευρώ για εμπορικού χαρακτήρα εισαγωγή και 45 για μη εμπορικού χαρακτήρα:

http://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/EETT/Consumer/Postal/Responsib/postalfees.pdf

 

2 - 3) Για το χρηματικό όριο απαντάω παραπάνω. Το τέλος 3 ευρώ ουσιαστικά είναι αμοιβή ΕΛΤΑ.

 

4) Απ' ό,τι φαίνεται το ότι μερικά περνάνε "χύμα" έχει να κάνει με τον όγκο δουλειάς. Ήδη όσα μπαίνουν, περνάνε μετά από περίπου ένα μήνα.

 

5) Ναι, είναι λογικό ένα δέμα αξίας 15 ευρώ να χρεώνεται 20 επιπλέον ευρώ, από τη στιγμή που αυτά αποτελούν παροχή υπηρεσιών και όχι φόρους και τέλη. Για στείλε ένα κομμάτι λευκό χαρτί με courier (κόστος χαρτιού μηδέν), να δεις ότι το κόστος αποστολής είναι 10 ευρώ. Αντίστοιχα, ένας γιατρός θα σου πάρει  ένα 30άρι για να σε δει 15 λεπτά. Τα ΕΛΤΑ στο προκείμενο σου παρέχουν υπηρεσία εκτελωνισμού! Έτσι, για να έχεις κι ένα μέτρο σύγκρισης, κοίτα τι χρεώνει η DHL: http://www.dhl.gr/el/express/customs_support/customs_services.html

 

6) Το "είναι λογικό εκεί που δεν πλήρωνε ..." δεν μου λέει κάτι σαν επιχείρημα. Το νομικό πλαίσιο υπήρχε, άγνοια του νόμου δεν δικαιολογείται, οπότε κακώς "γνώριζες" ότι δεν θα έχει τίποτε έξτρα! Από πού το γνώριζες; Η επιχειρηματολογία αυτή είναι αντίστοιχη με κάποιου που παρκάρει εν γνώσει του παράνομα, έχοντας δει ότι συνήθως δεν περνάει τροχαία από εκεί και μια ωραία πρωία γκρινιάζει επειδή έφαγε κλήση!

 

7) Για τα βιβλία δεν γνωρίζω τι ισχύει, υπάρχει πάντως κατηγοριοποίηση ανά είδος αγαθών και μπορείς να πάρεις κι ένα τηλέφωνο στο τελωνείο να ρωτήσεις.

 

Συμπέρασμα: Αν ρίξεις μια ματιά, βρίσκεις. Επίσης, μπορείς να ενημερωθείς και από τις αρμόδιες αρχές. Επιπλέον, βασίστηκες εξ'αρχής σε λάθος παραδοχές: Εκτός ΕΕ δεν υπάρχει τελωνειακή ένωση ή ελεύθερη διακίνηση αγαθών. Από πού κι ως πού να υποθέσεις ότι τα δέματά σου θα περνάνε ελεύθερα;

Επειδη φαινεται να το εχεις ψαξει καλυτερα απο καθε αλλον εδω μεσα, γιατι επικρατει μια αναταραχη και ανασφαλεια σχετικα με το επιπλεον κοστος.

Θελω να ξεκαθαρισω οτι οι ερωτησεις μου ειναι ειλικρινης και δεν εχουν ειρωνια η προσπαθεια αμφισβητης σου.

1)Οταν λες δεν δασμολογουνται, τι ακριβως σημαινει, μπερδευω τα τελη, τους δασμους με το ΦΠΑ.

Συμφωνα με αυτο που βρηκες, αγοραζω κατι αξιας (με μεταφορικα) 149ευρω, τι θα πληρωσω επιπλεον κατα την παραλαβη του δεματο μου;

Επισης εστω οτι αγορασα κατι (με μεταφορικα) αξιας 21 ευρω, τι θα πληρωσω τωρα;

 

5Συμφωνα με τα παραπανω το δεμα αξιας 15 ευρω ειναι σαφως κατω απο τα 150, δηλαδη αμελητεας αξιας και κατω απο 22 για εμπορικο χαρακτηρα, πως πληρωνει τελικα παραπανω απο την ιδια του την αξια; Δεν λεγαμε πριν οτι δεν δασμολογειται;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλοι καλοί το θέμα είναι απλό.

Η πρώτη φορά αριστερά του Αλέκση, αφού βγήκε με σύνθημα "δε πληρώνω",

(διόδια, φόρους, ΕΝΦΙΑ κτλ), την έκαμε γυριστή ακόμη μια φορά...

 

Για όσους δεν γνωρίζουν τα ΕΛΤΑ είναι τραγικά ζημιογόνα.

http://www.capital.gr/epixeiriseis/3181447/-eimaste-konta-se-xreokopia-proeidopoioun-ta-elta

Αν ήταν ιδιωτική εταιρεία θα είχε κλείσει 10 έτη πριν.

 

Αλλά επειδή οι υπάλληλοι είναι οι εκλεκτοί ψηφοφόροι του εκάστοτε ΠΑΣΟΚ,

πλερώνόντουσαν κανονικώς και δεν έτρεχε κάστανο αν το καράβι είχε βουλιάξει. 

Και πάρτε άδειες αβέρτα, και διακοπές πληρωμένες και συντάξεις κομπλέ με εφαπαξ κλπ, κλπ...

 

Τώρα όμως ο μικρός Αλέκσης έχει σκοπό να τη πουλήσει. Για αυτόν τον λόγο τον έβγαλαν οι Ευρωπαίοι άλλωστε.

Πως θα τον πουλήσει τον ΕΛΤΑ αν είναι τόσο ζημιογόνος?

 

Και ήλθε η ώρα να εφαρμόσει τους νόμους που ισχύουν στην Ευρώπη που ανήκουμε, μήπως ανεβάσει λίγο τους τζίρους.

 

Και όσοι κλαίνε που δε θα μπορούν να πάρουν  σε τιμές κόστους

το κάθε νέο σούπερ-gadget να κάνουν το κομμάτι τους δε πειράζει...

 

Απλά να θυμούνται πως ζούνε στα Βαλκάνια, σε ένα κράτος μπανανία.

σε μια χώρα χρεοκοπημένη εδώ και 7 χρόνια... 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γαματη αναλυση, φταιει ο Αλεκσης και θα φταιξει και ο Κουλης οταν ερθει η σειρα του; (τι σαχλαμαρα να γραφεις υποτιμητικα το ονομα καποιου επειδη δεν τον συμπαθεις, η τρως απο το αλλο μαντρι)

καλα που η Ενωμενη Ευρωπη δεν εχει βαλει το χερι της σε αυτο. Ετσι και αλλιως οι αποφασεις λαμβανονται εξω, εδω απλα εκτελουν τις αποφασεις των πραγματικων αφεντικων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι αποκαλώ τον μεγαλύτερο πολιτικό απατεώνα που πέρασε από την υφήλιο υποτιμητικά, αλήθεια σε πειράζει?

 

Το ότι φταίει και αυτός αλλά και ο Κούλης και το κόμμα τους, (με τους ατέλειωτους διορισμούς κλπ) για τα χάλια μας δε το βλέπεις?

 

Η ενωμένη Ευρώπη είναι το σπίτι μας, και χάρη μας κάνουν που είμαστε ακόμα μέσα.

Αν έχεις κάποιο άλλο πολιτικό σχηματισμό να ενταχθούμε, παρακαλώ να μας ενημερώσεις...

 

Τώρα από πιο "μαντρί" τρώω εγώ, είναι προσβλητική έκφραση.

Σε μαντριά τρώνε τα πρόβατα...

Ιδιωτικός υπάλληλος είμαι από τα 18, και "ελεύθερος" επαγγελματίας από τα 28,

και είμαι 43 ετών φίλε μου.

Μια ζωή θυμάμαι τον εαυτό μου να πληρώνω...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικά και ισχύει το free shipping. Τα 3€ δεν έπρεπε κανένας να δεχτεί να τα πληρώσει και αμέσως θα γινόταν ιστορία.

Το 2011 είχε γίνει ξανά η ίδια ιστορία και η ΕΕΤΤ έλεγε ότι είναι παράνομο το τέλος παρουσίασης

http://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News/news_1319.html

Πλέον όμως το θεωρεί νόμιμο. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια πως θα συνεχίσουν να το χρεώνουν αν πηγαίνει εξαγριωμένος ο κόσμος στο γκισέ. Έτσι και αλλιώς δεν είναι στάνταρ η χρέωση του.

 

@@  ιστορια θα γινοταν. Πηγα πριν μερες να παραλαβω δεματακι αξιας 4 ευρω, κανοντας τον ανηξερο, και με φανερη εκπληξη "πρεπει να πληρωσω τωρα 3 ευρω για δεμα των 4αρων, μας κοροιδευετε;". Η απαντηση; Συγκαταβατικο υφος του "ξερω οτι ειναι μαλακια αλλα δεν μπορω να κανω κατι", και απαντηση "να το βαλω για επιστροφη;" (δειχνοντας οτι πλεον ειναι καθημερινο το φαινομενο επιστροφη).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως βλέπεις το 2011 έγινε κάτι. Πλέον το ξανάφεραν. Αν πάνε όλα επιστροφή για μια βδομάδα θα δεις για πότε θα το πάρουν πίσω. Εξάλλου δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που το δέμα πέρασε από τελωνειακό έλεγχο, μπήκε το αυτοκόλλητο ότι είναι ελεύθερο και δεν χρεώθηκαν τα 3€ σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη φαινεται να το εχεις ψαξει καλυτερα απο καθε αλλον εδω μεσα, γιατι επικρατει μια αναταραχη και ανασφαλεια σχετικα με το επιπλεον κοστος.

Θελω να ξεκαθαρισω οτι οι ερωτησεις μου ειναι ειλικρινης και δεν εχουν ειρωνια η προσπαθεια αμφισβητης σου.

1)Οταν λες δεν δασμολογουνται, τι ακριβως σημαινει, μπερδευω τα τελη, τους δασμους με το ΦΠΑ.

Συμφωνα με αυτο που βρηκες, αγοραζω κατι αξιας (με μεταφορικα) 149ευρω, τι θα πληρωσω επιπλεον κατα την παραλαβη του δεματο μου;

Επισης εστω οτι αγορασα κατι (με μεταφορικα) αξιας 21 ευρω, τι θα πληρωσω τωρα;

 

5Συμφωνα με τα παραπανω το δεμα αξιας 15 ευρω ειναι σαφως κατω απο τα 150, δηλαδη αμελητεας αξιας και κατω απο 22 για εμπορικο χαρακτηρα, πως πληρωνει τελικα παραπανω απο την ιδια του την αξια; Δεν λεγαμε πριν οτι δεν δασμολογειται;

 

Ο Δασμός, είναι ένα επιπλέον τέλος, που χρεώνεται (φόρος, ας πούμε). Πρακτικά προστατεύει την εγχώρια παραγωγή από τα εισαγόμενα προϊόντα (πλέον την ΕΕ γενικώς). Για κάτι που έχει αξία πάνω από 150 ευρώ, πληρώνεις ουσιαστικά 150+ΦΠΑ+τέλος εκτελωνισμού + Δασμούς

 

Στα 21 ευρώ, δεδομένου ότι θεωρείται αμελητέας αξίας, θα πληρώσεις 21 + 3 = 24 ευρώ, λόγω του χαρακτηρισμού ως "τελωνειακώς ελευθέρου". Συχνά δεν πληρώνεις ούτε το 3ευρο, αν περάσει έτσι. Αν περάσεις τα 22 ευρώ και μέχρι τα 150 (με x για το ποσό), θα χρεωθείς x + ΦΠΑ + τέλος εκτελωνισμού

 

Το δέμα των 15 ευρώ κανονικά δεν θα χρεωθεί τόσο (με ΕΛΤΑ), απλά θα μπει το 3ευρο. Αν έχεις τα παραστατικά/αποδείξεις πληρωμής κ.λπ και μπορείς να αποδείξεις ότι π.χ. η αξία του θεωρήθηκε μεγαλύτερη από σφάλμα, τότε μπορείς να το κυνηγήσεις.

 

Από εκεί και πέρα, αναφέρθηκα καθαρά θεωρητικά στο αν ένα δέμα μπορεί να χρεωθεί με υπηρεσίες μεγαλύτερης αξίας από την εμπορική του. Αν δεις το link της DHL που παρέθεσα, θα δεις ότι ο εκτελωνισμός σε αυτούς είναι σημαντικά ακριβότερος, άρα είναι πολύ πιθανό το ενδεχόμενο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω.

Γιατι να μπω να δω στην σελιδα της DHL, αυτοι ειναι κλεφτες, ισως προσφερουν υπηρεσιες πολυ υψηλης ποιοτητας τις οποιος δεν εχω αναγκη. Απλη μεταφορα προιοντων με ενδιαφερει τιποτα παραπανω.

 

Εγω παντως δεν ειμαι καθολου σιγουρος οτι δεμα συνολικης αξιας λιγοτερο απο 22ευρω (το 99,9% οσων παραγγελνω) θα εχουν απλα το τελανειακος ελευθερο και κοστος επιπλεον 3ευρω. Μπορει να υπαρχουν οι εγκληκλοι αλλα ποιος τα τηρει αυτα; Βασικα στα ΕΛΤΑ που ρωτησα δεν ξεραν τιποτα. Γιαυτο λεω οτι ειναι απογοητευση η κατασταση αυτη.

Θα κανω ενα τηλεφωνο και στην ΕΕΤΤ να δω τι ξερουν και αυτοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή κάτι containers γεμάτα ρούχα "επώνυμα" που ερχόντουσαν σαν "δείγματα", τώρα θα πληρώνουν και εκτελωνισμό ? Ντροπή μας ! Ετσι δηλαδή θα έρθει η ανάκαμψη?

Μόνο στα μικρο-ηλεκτρονικά αξίας 0.5 - 80 ευρώ που αγοράζουμε σαν "ιδιώτες" πρέπει να επιβάλλεται φόρος, και μάλιστα γενναίος! Και ο αγοραστής να μαστιγώνεται δημόσια έξω από τον ΟΛΠ !

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...