Προς το περιεχόμενο

Entry level δουλιες


secr324

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 165
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

@Dinos_12345

Αν έκανες μια προσωπική εκτίμηση τι ποσοστό των φρέσκων αποφοίτων της σχολής σου θα έλεγες ότι θα τις απαντούσε επίσης;

Ούτε καν, ούτε καν, ούτε καν. Άντε να σου έλεγαν ότι το mutex και τους σημαφόρους τα χρησιμοποιούμε για να διασφαλίσουμε μία κρίσιμη περιοχή και για συγχρονισμό. Ειδικά για δίκτυα και ΛΣ, που στο ένα πέφτουν πολύ τυχαία θέματα, άρα χανόμαστε μέσα στο πολύ υλικό οι περισσότεροι (και εγώ), και στο άλλο (ΛΣ) υπάρχουν στάνταρ θέματα που πέφτουν συνέχεια.

Το πρόβλημα είναι ότι λίγοι εκτιμάμε τη γνώση και οι περισσότεροι θέλουμε απλά να περάσουμε. Δεν βγάζω τον εαυτό μου έξω γιατί άπειρες φορές έχω τύχει σε μάθημα που η θεωρία (και ο καθηγητής) είναι βαρετή μέχρι θανάτου, ενώ το εργαστήριο είναι τόσο τέλειο που θα μπορούσα να κάθομαι ώρες. Οπότε στη θεωρία κοιτάω να περάσω, αλλά το εργαστήριο μου έδωσε πολλές γνώσεις(όχι απαραίτητα χρήσιμες, αλλά fun & nice to know) και περνάω επειδή ξέρω. Έτσι έχω φτιάξει ένα pattern με πολλά 9, 10 και 5,6 στις θεωρίες τους.

 

Πάλι καλά που είχαμε καλούς καθηγητές στα δίκτυα και τα εργαστήρια ΛΣ.

Btw, γαμάτοι καθηγητές Δικτύων που είχα (Μπόγρης & Μεσαριτάκης), και η εφεύρεση τους.

Σχεδόν ψήθηκα να πάρω καυεύθυνση δικτύων, όμως έχει πολύ πήξιμο και θέλω να τελειώνω με τη σχολή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά δεν είπε κανείς ότι αυτός που βγάζει σχολη ξέρει παπάδες και πάει για θέση senior . Κανείς δεν ξέρει μέχρι να μπει στην δουλειά και τριφτει. Αλλά βάζουμε απο την μια αυτός με το πτυχίο δεν ξέρει τιποτα και ο αυτοδίδακτος έχει κατεβάσει όλα τα βιβλία και διαβάζει . Λες και ο αυτοδιδακτος έχει πάρει από την intracom defence το hardware και παίζει

 

Καλα δεν θα αναφερθώ στην ισοπέδωση που κάνετε σε αυτούς που περνάνε στις πανελλαδικές. Η νίκη και το να υπερτερείς σε έναν διαγωνισμό είναι νίκη όπως και να έχει.

 

Οι περισσότεροι αυτοδίδακτοι που ξέρω είναι μονοδιάστατοι και σε αυτους εξάλλου πάτησε και ο θεσμός των ΙΕΚ. Συγκεκριμένη γνώση . Μην συγχέετε τον σκοπό του πανεπιστημίου με το μαθαίνω front end development. 

 

edited

Επεξ/σία από Aztec
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αδυνατώ να καταλάβω, όπως πάντα σε τέτοιου είδους αντιπαραθέσεις, γιατί η σύγκριση γίνεται ΠΑΝΤΑ μεταξύ των φοιτητών πανεπιστημιακών ιδρυμάτων που αδιαφορούν για τα πάντα και ενδιαφέρονται μόνο για να πάρουν στο χέρι τους ένα 'πτυχίο', με αυτοδίδακτους με μεράκι και διάθεση για μάθηση οι οποίοι δεν πλησίασαν καν σε ανάλογες σχολές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αδυνατώ να καταλάβω, όπως πάντα σε τέτοιου είδους αντιπαραθέσεις, γιατί η σύγκριση γίνεται ΠΑΝΤΑ μεταξύ των φοιτητών πανεπιστημιακών ιδρυμάτων που αδιαφορούν για τα πάντα και ενδιαφέρονται μόνο για να πάρουν στο χέρι τους ένα 'πτυχίο', με αυτοδίδακτους με μεράκι και διάθεση για μάθηση οι οποίοι δεν πλησίασαν καν σε ανάλογες σχολές.

Γιατί οι μεν (φοιτητές) που θέλουν να πάρουν το χαρτάκι τους που νομίζουν ότι κάτι λέει, νομίζουν πως είναι ανώτεροι για κάποιο λόγο, συνήθως το level της σχολής, ενώ οι δε, προσπαθούν (δικαίως αλλά χωρίς να κερδίζουν κάτι) να αποδείξουν στους πρώτους πως δεν έχει σημασία τι λέει το χαρτί, αν δεν είσαι ready for action.

Οι περισσότεροι αυτοδίδακτοι που ξέρω είναι μονοδιάστατοι και σε αυτους εξάλλου πάτησε και ο θεσμός των ΙΕΚ. Συγκεκριμένη γνώση . Μην συγχέετε τον σκοπό του πανεπιστημίου με το μαθαίνω front end development. 

You miss the bigger picture. Το ΙΕΚ, δίνει γνώση. Πιο ειδική από ένα ΤΕΙ/ΑΕΙ, αλλά και αυτό γνώση δίνει όπως και τα άλλα. ο πρόβλημα με όλα αυτά που δίνουν προγραμματισμένη γνώση, είναι ότι δεν έχουν flexibility. Δεν αφήνουν επιλογές. Αντιθέτως, οι αυτοδίδακτοι ψάχνουν αυτό που θέλουν να μάθουν και δεν περιμένουν κάποιον να τους τα πει. Και επειδή βρίσκομαι και στις 2 κατηγορίες, πιστεύω πως έχω μία καλή άποψη. Ο σκοπός του πανεπιστημίου περιορίζεται σε Αλγοριθμική, Πολυπλοκότητα, Αρχιτεκτονική και κανα δύο ακόμα (από σκοπιά ΤΕΙ Πληροφορικής). Όλα τα άλλα, μαθαίνονται εύκολα με λιγότερη ενασχόληση και πιο καλά μη σου πω. 

 

Ναι σπουδάζω στο ΤΕΙ Αθήνας, όμως αυτό δεν με εμπόδισε στο να κάνω 2 nanodegrees στο Udacity με υποτροφία, επειδή η σχολή δε θα μου τα μάθαινε έτσι και αλλιώς.

Βρες μου μία σχολή που κάνουν Ruby και Android σε βάθος. Επειδή δε νομίζω να υπάρχει, να ένα advantage που έχω βγαίνοντας από τη σχολή μου, σε σχέση με έναν άλλο συνάδελφο από την ίδια σχολή.

ΔΕ θέλετε να το καταλάβετε ότι, το πανεπιστήμιο είναι σε μεγάλο μέρος του μασημένη τροφή, σκοτώνει πολύ τη δημιουργηκότητα και δεν δίνει την ώθηση που θέλουν οι φοιτητές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί οι μεν (φοιτητές) θέλουν να πάρουν το χαρτάκι τους που νομίζουν ότι κάτι λέει και οι δε, προσπαθούν (δικαίως αλλά χωρίς να κερδίζουν κάτι) να αποδείξουν στους πρώτους πως δεν έχει σημασία τι λέει το χαρτί, αν δεν είσαι ready for action. Και οι πρώτοι, τα σπάνε σε εμάς που είμαστε φοιτητές but we give a shit για τις γνώσεις, και όχι το πτυχίο, και φυσικά στους αυτοδίδακτους. :)

 

Δεν κατάλαβες καθόλου το νόημα αυτού που ήθελα να πω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν κατάλαβες καθόλου το νόημα αυτού που ήθελα να πω.

Επειδή το διάβασα πάλι και είχα κάνει skip μία πρόταση :lol: , το διόρθωσα. Κατάλαβα τι είπες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Βρες μου μία σχολή που κάνουν Ruby και Android σε βάθος. Επειδή δε νομίζω να υπάρχει, να ένα advantage που έχω βγαίνοντας από τη σχολή μου, σε σχέση με έναν άλλο συνάδελφο από την ίδια σχολή.

 

 

Για ποιο λόγο είσαι σε πλεονεκτική θέση και όχι σε μειονεκτική με κάποιον άλλον που διδάχτικε σε βάθος στοχαστικές ανελίξεις για παράδειγμα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για ποιο λόγο είσαι σε πλεονεκτική θέση και όχι σε μειονεκτική με κάποιον άλλον που διδάχτικε σε βάθος στοχαστικές ανελίξεις για παράδειγμα;

Γιατί άντε και τις διδάχθηκε, αν τον ρωτήσεις θα ξέρει; Και αν ξέρει, πόσες πιθανότητες έχει να πάει να δουλέψει κάπου που θα του χρειαστούν και θα είναι χρήσιμος σε αυτό το κάπου; Εγώ όταν λέω ότι ξέρω RoR, λέω ότι αν με βάλεις σε μία εταιρία και μου πεις κάνε αυτό, θα είμαι παραγωγικός. Όμως δε μπορώ να πω το ίδιο και για τη C, C++, VHDL, Assembly που διδάχτηκα στη σχολή. Γιατί αυτά που έμαθα, ήταν αρκετά για να περάσω το μάθημα, αλλά in the real world, δε φτάνει να ξέρεις μόνο το συντακτικό της C++ και 5 λειτουργίες της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί άντε και τις διδάχθηκε, αν τον ρωτήσεις θα ξέρει; Και αν ξέρει, πόσες πιθανότητες έχει να πάει να δουλέψει κάπου που θα του χρειαστούν και θα είναι χρήσιμος σε αυτό το κάπου; Εγώ όταν λέω ότι ξέρω RoR, λέω ότι αν με βάλεις σε μία εταιρία και μου πεις κάνε αυτό, θα είμαι παραγωγικός. Όμως δε μπορώ να πω το ίδιο και για τη C, C++, VHDL, Assembly που διδάχτηκα στη σχολή. Γιατί αυτά που έμαθα, ήταν αρκετά για να περάσω το μάθημα, αλλά in the real world, δε φτάνει να ξέρεις μόνο το συντακτικό της C++ και 5 λειτουργίες της.

 

Ναι κάποιοι θα ξέρουν γιατί υπάρχει το ενδεχόμενο όπως εσύ είχες το μεράκι και ασχολήθηκες πέρα από τις ακαδημαικές δραστηριότητες πιθανόν και αυτός να έκανε κάτι παρόμοιο. Και αυτός ''όταν μπει σε μια εταιρία και του πεις κάνε αυτό θα είναι παραγωγικός'' πιθανότατα.

 

Επίσης κάτι άλλο, με εντελώς φιλική διάθεση. Είναι κάτι που συμβαίνει συχνά εδώ μέσα, αλλά εσύ το απογειώνεις.

Το ανακάτεμα αγγλικών και ελληνικών, προφανώς όταν δεν πρόκειται για μη μεταφράσιμους όρους, δείχνει αδυναμία έκφρασης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΔΕ θέλετε να το καταλάβετε ότι, το πανεπιστήμιο είναι σε μεγάλο μέρος του μασημένη τροφή, σκοτώνει πολύ τη δημιουργηκότητα και δεν δίνει την ώθηση που θέλουν οι φοιτητές.

 

 

https://imgur.com/WS4ofCv

 

Δες λίγο αυτή τη φάτσα. Είναι ένας developer, που ανέπτυξε έναν από τους πιο πετυχημένους αλγόριθμους μηχανικής μάθησης όλων των εποχών.

Αν σου έλεγα να ποντάρεις το τελευταίο 100ευρο σου, θα ποντάριζες στο ότι είναι απόφοιτος σχολής ή αυτοδίδακτος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://imgur.com/WS4ofCv

 

Δες λίγο αυτή τη φάτσα. Είναι ένας developer, που ανέπτυξε έναν από τους πιο πετυχημένους αλγόριθμους μηχανικής μάθησης όλων των εποχών.

Αν σου έλεγα να ποντάρεις το τελευταίο 100ευρο σου, θα ποντάριζες στο ότι είναι απόφοιτος σχολής ή αυτοδίδακτος;

 

Ξέρω γω, αφού λέμε άκυρα πράγματα..

 

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/19/Bill_Gates_June_2015.jpg

 

Δες λίγο αυτή τη φάτσα. Είναι ένας developer που έφτιαξε την Microsoft και έγινε ο πλουσιότερος άνθρωπος του κόσμου. Αν σου έλεγα να ποντάρεις το τελευταίο 100ευρο σου, θα ποντάριζες στο ότι είναι απόφοιτος σχολής ή αυτοδίδακτος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης κάτι άλλο, με εντελώς φιλική διάθεση. Είναι κάτι που συμβαίνει συχνά εδώ μέσα, αλλά εσύ το απογειώνεις.

Το ανακάτεμα αγγλικών και ελληνικών, προφανώς όταν δεν πρόκειται για μη μεταφράσιμους όρους, δείχνει αδυναμία έκφρασης.

Κυρίως όταν γράφω το παθαίνω ναι. Προσπαθώ να το βελτιώσω. Εϊναι όπως ξεκινάμε στην αρχή τα Αγγλικά και σκεφτόμαστε Ελληνικά, τώρα είμαι στο άλλο άκρο.

 

 

https://imgur.com/WS4ofCv

 

Δες λίγο αυτή τη φάτσα. Είναι ένας developer, που ανέπτυξε έναν από τους πιο πετυχημένους αλγόριθμους μηχανικής μάθησης όλων των εποχών.

Αν σου έλεγα να ποντάρεις το τελευταίο 100ευρο σου, θα ποντάριζες στο ότι είναι απόφοιτος σχολής ή αυτοδίδακτος;

Επειδή ψάχνεις μεμονωμένες περιπτώσεις, πάρε έναν άνθρωπο που άλλαξε την Πληροφορική και δεν σπούδασε Computer Science στο Πανεπιστήμιο, αλλά θεωρητική φυσική. Φυσικά μιλάω για τον Dijkstra. Ο Αλγόριθμος του Dijkstra χρησιμοποιείται στο OSPF, που είναι το πιο αποδοτικό, σε μεγάλα δίκτυα, πρωτοκολλο δρομολόγησης.

 

Φυσικά δεν είναι μόνο αυτός, είναι και άλλοι άπειροι, που κάνουν παπάδες αλλά δεν έχουν βγάλει πανεπιστήμιο, και σε κάποιες περιπτώσεις ούτε το λύκειο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Επειδή ψάχνεις μεμονωμένες περιπτώσεις, πάρε έναν άνθρωπο που άλλαξε την Πληροφορική και δεν σπούδασε Computer Science στο Πανεπιστήμιο, αλλά θεωρητική φυσική. Φυσικά μιλάω για τον Dijkstra. Ο Αλγόριθμος του Dijkstra χρησιμοποιείται στο OSPF, που είναι το πιο αποδοτικό, σε μεγάλα δίκτυα, πρωτοκολλο δρομολόγησης.

 

Φυσικά δεν είναι μόνο αυτός, είναι και άλλοι άπειροι, που κάνουν παπάδες αλλά δεν έχουν βγάλει πανεπιστήμιο, και σε κάποιες περιπτώσεις ούτε το λύκειο.

 

Αν κοιτάξεις αγγελίες στο εξωτερικό, πολλές από αυτές συμπεριλαμβάνουν τις επιστήμες της φυσικής, μαθηματικών, κλπ. στα επιθυμητά προσόντα για κάποιες από αυτές . Όλες είναι θετικής και μάλλον έχουν διδαχθεί μαθηματικά , οπότε δε μου κάνει εντύπωση αυτό που γράφεις για τον Ντάικστρα.

Αυτό που θέλω να πω, είναι ότι το πανεπιστήμιο είναι χώρος σκέψης,έμπνευσης και αναζήτησης και επίσης εφαλτήριο για τους ικανούς να πάνε τη σκέψη τους ένα επίπεδο παραπάνω.

Ο στούρνος, το μόνο που θα τον νοιάζει θα είναι να πάρει το χαρτί με οποιονδήποτε τρόπο, οπότε απλά θα βγει όπως μπήκε.

Ξέρω γω, αφού λέμε άκυρα πράγματα..

 

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/19/Bill_Gates_June_2015.jpg

 

Δες λίγο αυτή τη φάτσα. Είναι ένας developer που έφτιαξε την Microsoft και έγινε ο πλουσιότερος άνθρωπος του κόσμου. Αν σου έλεγα να ποντάρεις το τελευταίο 100ευρο σου, θα ποντάριζες στο ότι είναι απόφοιτος σχολής ή αυτοδίδακτος;

 

Θα μπορούσα εύκολα να τους μετρήσω όλους όσους επηρέασαν το χώρο της πληροφορικής με πτυχίο και αυτούς χωρίς και σίγουρα θα κέρδιζαν οι με. Θα άλλαζα τη γνώμη σου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που θέλω να πω, είναι ότι το πανεπιστήμιο είναι χώρος σκέψης,έμπνευσης και αναζήτησης και επίσης εφαλτήριο για τους ικανούς να πάνε τη σκέψη τους ένα επίπεδο παραπάνω.

Το ελληνικό πανεπιστήμιο δυστυχώς δεν είναι έτσι. Θα έκανε διαφορά αν έβγαινα με Bachelor από το UCLA ή το MIT. Τουλάχιστον εκεί οι φοιτητές έχουν ζήλο για αυτό που τους διδάσκουν, ενώ εδώ έχουν ζήλο για το αν κάνει καλό καφέ το μαγαζί απένταντι από τη σχολή, για να συρθούν μέχρι εκεί και να χαζεύουν κώλους. Ασχολούμαστε 50 άτομα από τα 4 έτη όλα και όλα, οπότε όσο και να θέλω να πιστέψω πως η περιγραφή που έδωσες, ισχύει, δε γίνεται. Αυτό επειδή οι ίδιοι οι καθηγητές ρίχνουν το επίπεδο επίτηδες, μπας και περάσουν τα άλλα 500 άτομα που παρακολουθούν, γιατί δεν έχουν μία fucking εβδομάδα να διαβάσουν για το μάθημα και να κάνουν διάλειμμα από το άραγμα. Και αυτό συμβαίνει παντού, από το τελευταίο ΤΕΙ μέχρι το ΕΜΠ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...