Προς το περιεχόμενο

Entry level δουλιες


secr324

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ΒΤW ορίστε μια πιο λογική θέση, την είδα στο autoexec.gr και είπα να τη βάλω και εδώ. Τυγχάνει να γνωρίζω το αντικείμενό τους καθώς βρισκόμαστε σε πολλές εταιρείες, Πολύ ενδιαφέρουσα θέση και πραγματικά global. 

 

http://www.benefit.gr/benefit-company-career-opportunities

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 165
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Pretty much όλες οι αγγελίες εδώ είναι πολύ κομπλέ. Αυτό που βλέπω είναι ότι, τα τρελά skills τα θέλουν σε άτομα με μεγάλη εμπειρία, για μεγάλη θέση με πολλές ευθύνες και φυσικά μεγάλο μισθό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ότι έχεις πάρει κάποια certs δεν σε κάνει επαγγελματία Πληροφορικής. Τι να κάνουμε τώρα;

Τα certs από μόνα τους ίσως να μη σε κάνουν επαγγελματία. Η εμπειρία, η θέληση και το portfolio όμως ?

Ο Markus Person είναι αυτοδίδακτος, και έκατσε και έφτιαξε μόνος του το γνωστό video game "Minecraft", το οποίο πούλαγε τόσο καλά που εν τέλει του αγόρασε τα πνευματικά η Microsoft, και συνολικά έβγαλε 1.5 δις δολλάρια. Αν αυτός δεν θεωρείται "επαγγελματίας" δε ξέρω ποιος θα έπρεπε να θεωρηθεί.

 

 

Και μόνο που ειρωνεύεσαι αυτούς που κάνουν αυτή τη δουλειά δείχνει πολλά.

 

 

Διάβασε αυτό

 

 

 

"Ερώτηση: Εν τέλει, ποια είναι η διαφοροποίησή σας σε σχέση με αντίστοιχες ενώσεις (ΕΠΥ, HEPIS, κ.λπ.);

Άποψή μας είναι ότι δεν μπορεί να είναι κάποιος Πληροφορικός, να θεωρείται δηλαδή επιστήμονας της Πληροφορικής, ενώ στερείται βασικού πτυχίου Πληροφορικής. Είναι το αυτονόητο σε κάθε άλλο επιστημονικό κλάδο, όπως στη Φυσική, στην Ιατρική, στη Νομική, στη Μηχανική, κτλ. Και αυτό όχι για λόγους "ελιτισμού", αλλά καθαρά για λόγους διασφάλισης της επιστημονικής και επαγγελματικής φυσιογνωμίας αυτού του τόσο σημαντικού κλάδου."

 

 

Αν και διαφωνώ σε μερικά θέματα με την ΕΠΕ εντούτοις σε πολλά έχει δίκιο.

Το ζήτημα "διασφάλισης της φυσιογνωμίας του κλάδου" είναι σημαντικό, αλλά προσωπικά προτιμώ τη πρόταση του Bob Martin.

 

https://www.youtube.com/watch?v=36NgPu9OyRM&index=2&list=PLcr1-V2ySv4Tf_xSLj2MbQZr78fUVQAua

 

Ο Bob Martin πρότεινε διαφορετική λύση όμως η οποία δεν επικεντρώνεται στην απόδειξη γνώσεων  κάποιου, αλλά στον τρόπο και την ηθική με την οποία θα πρέπει να τις χρησιμοποιήσει.

 

Σε μια ομιλία του έφερε ως παράδειγμα το σκάνδαλο της VW, που το σύστημα μέτρησης καυσαερίων είχε φτιαχτεί ώστε να "κλέβει" για να δείχνει μικρότερες εκπομπές ρύπων, για να περνάν τα τεστ τα αυτοκίνητα χωρίς να το αξίζουν. Στο δικαστήριο ο ceo κατηγόρησε τους προγραμματιστές "για κάποιο λόγο αυτοί το έκαναν..." οι οποίοι φυσικά εκτελούσαν απαιτήσεις...

 

Με αυτό το έναυσμα διορατικά είπε πως πρέπει να βάλουμε κάποιους ηθικούς κανόνες όπως πχ οι ιατροί, ώστε σε ανάλογη περίπτωση όπου κάποιος εργοδότης ζητήσει πχ απ τον προγραμματιστή να φτιάξει κάτι που θα σπα ένα νόμο ή θα θέτει ζωές ή περιουσία σε κίνδυνο, να μη δέχεται ο προγραμματιστής να το κάνει.

 

Τώρα όσων αφορά τα πανεπιστήμια, δεν έχω πάει σε κάποιο να πω την αλήθεια. Και το τι έχω ακούσει να γίνεται από γνωστούς μου, διαφέρει ανάλογα το πανεπιστήμιο, την ειδικότητα, το άτομο... Για παράδειγμα ξέρω άτομο το οποίο δε ξέρει τίποτα απ' αυτό που σπουδάζει και για τις εργασίες προσλαμβάνει ειδικούς, δίνει 100 - 200 ευρώ την εργασία και έτσι περνάει χωρίς να ξέρει τίποτα...

Επεξ/σία από Alithinos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατά τη γνώμη μου, το όποιο πτυχίο έχεις είναι μια καλή (ανάλογα και τι φοιτητής ήσουν) βάση για να ξεκινήσεις. Με την εργασιακή εμπειρία και την προσωπική σου ενασχόληση θα ανέβεις επίπεδο και θα ξεχωρίσεις. Ένα λάθος που κάνουν πολλοί όταν σπουδάζουν είναι ότι δεν ξέρουν τι παίζει στην ελληνική αγορά και τι ζητάνε οι εταιρείες με αποτέλεσμα να νομίζει πχ ο μηχανικός του πολυτεχνείου ότι είναι σίγουρα καλύτερος από τον πληροφορικάριο του τει. Αυτό όμως εξαρτάται από το που θα πας να δουλέψεις. Εγώ που γράφω Java, έχω δει συναδέλφους από τει που είναι θεωρητικά της πλάκας όπως και άτομα που το πτυχίο τους δεν είναι πληροφορικής να είναι καλοί στη δουλειά τους γιατί είχαν ασχοληθεί πολύ μόνοι τους ή γιατί στη σχολή τους ασχολιόντουσαν κυρίως με Java. Αυτοί λοιπόν κάνουν για τον εργοδότη ασχέτως που δεν έχουν "καλό" πτυχίο. Προφανώς τα ίδια άτομα δε θα μπορούσαν να ανταπεξέλθουν σε καμιά Prodrive στην Ολλανδία γιατί δεν ξέρουν καν τι είναι η VHDL. 
Και μια συμβουλή που έχω να δώσω σαν μηχανικός, που ξέρω την έπαρση που μπορεί να σου καλλιεργήσει η σχολή σε σχέση με τους υπόλοιπους πληροφορικάριους που θεωρείς "κατώτερους", στην πράξη πρέπει να αποδείξεις ότι αξίζεις παραπάνω. Αν δεν ασχολείσαι ποτέ με την επιστήμη μας, τότε τις θέσεις θα στις τρώνε άλλοι "κατώτεροι" και δικαίως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με βάση τι κριτήριο; Ακαδημαικα είμαι ανώτερος ναι και από αυτόν και από σένα. Τεχνικά και επαγγελματικα από αυτόν όχι. Μάντεψε τι έχει μεγαλύτερη βαρύτητα σε μια δουλειά.

 

Θα έπρεπε να χαίρεσαι που πάντα υπάρχει δυνατότητα για κάποιον να ανέβει με προσωπική προσπάθεια και να φτάσει κάπου και να μην καθορίζεται όλη του ή ζωή από κάτι που έκανε στα 17.

 

The whole point.

 

Λες μια τέτοια άποψη στη χώρα που οι επιλογές σπουδών γίνονται παραδοσιακά με γνώμονα τη δυνατότητα διορισμού. Αυτό έχει αποτυπωθεί στο DNA μας. Η Πληροφορική χάλασε αυτή τη συνταγή.

 

Χαίρομαι που με τη μικρή μου εργασιακή εμπειρία γνωρίζω συνεχώς ανθρώπους που έχουν αποβάλλει το κόμπλεξ του τι έχει σπουδάσει κάποιος και δε λειτουργούν συντεχνιακά. Πέρα από την Ελλάδα, έχω ακούσει για παράδειγμα συνεντεύξεις από νέους Silicon Valley CEOs που τονίζουν πως όταν φτιάχνουν την ομάδα τους προσπαθούν να έχουν ομάδες με διαφορετικά background που θα βοηθήσουν αντιμετωπίζοντας ένα πρόβλημα από διαφορετικές σκοπιές, είτε είναι Computer Scientists, Engineers, είτε απλά είναι selft taught ή έχουν βγάλει ένα boot camp όπως συνηθίζεται τα τελευταία στην Αμερική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι είναι τα νέα παιδιά , το θέμα είναι να προχωράει κάποιος και να γίνει καλύτερος και από εμένα και από οποιονδήποτε άλλο.

 

Θα τον καταφέρω κάποτε .... είμαι πεισματάρης.

 

Η ιδια η ζωη θα τον καταφερει, αν τελικα ασχοληθει ποτε με το χωρο του ΙΤ σε επαγγελματικο επιπεδο. Κατι για το οποιο διατηρω αρκετες αμφιβολιες κρινοντας απο το mindset του.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά θεωρώ ότι το πτυχίο Πληροφορικης δεν έχει σκοπό να ετοιμάσει πχ τον επόμενο Oracle DBA. Και αυτό γιατί δεν έχει στο πρόγραμμα διαχειριση βάσεων αλλά ανάλυση β δέντρα. Σου δίνει δηλαδή την γνώση πως λειτουργούν τα πράγματα από πίσω και όχι πως να βάλεις έναν index στην βάση . Σε διδασκει μεταγλωττιστές όχι για να κάνεις απλά compile.

 

Το πανεπιστήμιο Πληροφορικης σε κάνει να σταθεις και να αναπτύξεις πράγματα που σχετίζονται με την επιστήμη . Για αυτό λοιπόν και σου δίνει τις απαραίτητες γνώσεις .

 

Τώρα το να μάθεις προγραμματισμό ειδικά με την έννοια γράφω μια crud εφαρμογή δεν είναι δύσκολο . Μπορεί να σταθεί όμως ένας αυτοδίδακτος προγραμματιστής σε τομείς πληροφορικής ? Δηλαδη πόσο μπορεί να ενταχθεί σε μια εταιρεία που αναπτύσσει graphic engines , artificial intelligence, operating systems, βάσεις δεδομένων κτλ χωρίς το αντίστοιχο γνωστικό υπόβαθρο . Πόσο μπορεί να αντικαταστήσει το έφτιαξα ένα Android calculator την αντίστοιχη ουσιαστικη θεωρητική γνώση που μπορεί να έχει κάποιος σε κάποιον από τους τομείς .Ποιο είναι πιο εύκολο να κάνεις catch up ?

 

O προγραμματισμός αυτός καθ εαυτός δεν είναι δύσκολος . Η γνώση του τομέα εφαρμογής και οι σχετικές γνώσεις είναι το δύσκολο κομμάτι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί να σταθεί όμως ένας αυτοδίδακτος προγραμματιστής σε τομείς πληροφορικής ? Δηλαδη πόσο μπορεί να ενταχθεί σε μια εταιρεία που αναπτύσσει graphic engines , artificial intelligence, operating systems, βάσεις δεδομένων κτλ χωρίς το αντίστοιχο γνωστικό υπόβαθρο . Πόσο μπορεί να αντικαταστήσει το έφτιαξα ένα Android calculator την αντίστοιχη ουσιαστικη θεωρητική γνώση που μπορεί να έχει κάποιος σε κάποιον από τους τομείς .Ποιο είναι πιο εύκολο να κάνεις catch up ?

 

O προγραμματισμός αυτός καθ εαυτός δεν είναι δύσκολος . Η γνώση του τομέα εφαρμογής και οι σχετικές γνώσεις είναι το δύσκολο κομμάτι.

 

Μπορεί να σταθεί εξίσου εύκολα με κάποιον πτυχιούχο, εφόσον αποφασίσει να ασχοληθεί με αυτό το κομμάτι.

 

Οι γνώσεις που παίρνει κάποιος στα 4 χρόνια ΑΕΙ δεν είναι τίποτα μπροστά στα 40+ χρόνια που έχει μπροστά του ο οποιοσδήποτε. Όλο το υλικό που διδάσκεται στα ΑΕΙ είναι διαθέσιμο online για τον καθένα, οπότε μπορεί ο καθένας να τα μάθει αρκεί να ασχοληθεί.

 

Άμα κάποιος είναι self taught front end developer, προφανώς δε μπορεί μέσα σε 1 μέρα να πει θα ξεκινήσω τα commits στο Tensorflow. Ούτε όμως μπορεί και ο 18χρονος που μόλις πέρασε σε σχολή πληροφορικής.

 

Θέλει κάποια προεργασία για να φτάσεις σε αυτό το επίπεδο. Άλλοι το κάνουν αυτό μεταξύ 18-22 μέσα σε ένα κτήριο που τυγχάνει να έχει απ' έξω κρεμασμένη μια ταμπέλα που λέει "ΑΕΙ Πληροφορικής", άλλοι το κάνουν στο σπίτι με το σώβρακο.

 

Όσο κι αν κάποιους τους χαλάει, στην πληροφορική ευτυχώς το υλικό και οι γνώσεις είναι διαθέσιμα. Επίσης οι καταξιωμένοι του χώρου έχουν το mindset για να διαθέσουν τις γνώσεις ανοιχτά προς όλους, όχι να τις κρατήσουν κλειδαμπαρωμένες σε συντεχνίες και πανεπιστήμια.

 

Δηλαδή θα έρθει ο Χ φοιτητής που έβγαλε ΗΜΜΥ/ΕΚΠΑ ή όποια σχολή, στα 12 χρόνια λόγω κομματικής παράταξης να το παίξει ανώτερος από τον self-taught που πήρε το ίδιο curriculum, online όμως στο MITx...

 

Edit: @Aztec δε πάει προσωπικά σε σένα, απλά πιάστηκα από αυτό που είπες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί να σταθεί εξίσου εύκολα με κάποιον πτυχιούχο, εφόσον αποφασίσει να ασχοληθεί με αυτό το κομμάτι.

 

Οι γνώσεις που παίρνει κάποιος στα 4 χρόνια ΑΕΙ δεν είναι τίποτα μπροστά στα 40+ χρόνια που έχει μπροστά του ο οποιοσδήποτε. Όλο το υλικό που διδάσκεται στα ΑΕΙ είναι διαθέσιμο online για τον καθένα, οπότε μπορεί ο καθένας να τα μάθει αρκεί να ασχοληθεί.

 

Άμα κάποιος είναι self taught front end developer, προφανώς δε μπορεί μέσα σε 1 μέρα να πει θα ξεκινήσω τα commits στο Tensorflow. Ούτε όμως μπορεί και ο 18χρονος που μόλις πέρασε σε σχολή πληροφορικής.

 

Θέλει κάποια προεργασία για να φτάσεις σε αυτό το επίπεδο. Άλλοι το κάνουν αυτό μεταξύ 18-22 μέσα σε ένα κτήριο που τυγχάνει να έχει απ' έξω κρεμασμένη μια ταμπέλα που λέει "ΑΕΙ Πληροφορικής", άλλοι το κάνουν στο σπίτι με το σώβρακο.

 

Όσο κι αν κάποιους τους χαλάει, στην πληροφορική ευτυχώς το υλικό και οι γνώσεις είναι διαθέσιμα. Επίσης οι καταξιωμένοι του χώρου έχουν το mindset για να διαθέσουν τις γνώσεις ανοιχτά προς όλους, όχι να τις κρατήσουν κλειδαμπαρωμένες σε συντεχνίες και πανεπιστήμια.

 

Δηλαδή θα έρθει ο Χ φοιτητής που έβγαλε ΗΜΜΥ/ΕΚΠΑ ή όποια σχολή, στα 12 χρόνια λόγω κομματικής παράταξης να το παίξει ανώτερος από τον self-taught που πήρε το ίδιο curriculum, online όμως στο MITx...

 

Edit: @Aztec δε πάει προσωπικά σε σένα, απλά πιάστηκα από αυτό που είπες

 

 

όλα ωραία σε έναν ιδεατό κόσμο αλλά ... ξεχνάς έναν παράγοντα. Το πανεπιστήμιο δεν είναι μόνο μια σειρά από μαθήματα ... είναι ένα ιδρυμα που σου ανοίγει το μυαλό δείχνωντας πολλές κατευθύνσεις , έχει καθηγητές και ομιλητές που μπορούν να σε εμπνευσουν , συμφοιτητές που μπορουν να σε επηρεάσουν σε βαθμό να φτιάξεις το επόμενο fb (real story). Σε βοηθάει να αναπτυξεις skills όπως team collaboration, presentation και technical writing. Σε βοηθάει να δουλεύεις με συγκεκριμένα deadline και μαθαίνεις να κρατάς την ουσιαστική γνώση μέσα από την χαοτική πληροφορία. Το πιo σημαντικό όμως είναι ότι παίρνεις βοήθεια για ότι δεν καταλαβαίνεις και feedback για να βελτιωθείς. 

 

Σε ένα isolated περιβάλλον όλα αυτά δεν υπάρχουν, πάντα θεωρώντας ότι κάποιος είναι αρκετά πειθαρχημένος ώστε να ανοίξει το βιβλίο με sensor networks και να διαβάσει (αν ξέρει φυσικά την ύπαρξη σε πρώτη φάση)

 

Τέλος για μένα λέει πολλά το να μπείς σε ένα καλό πανεπιστήμιο μεσα από τον θεσμό των πανελλαδικών εξετάσεων. Δείχνει τουλάχιστον commitment , θέληση και σκληρη δουλεια (εκτός από τα λεφτά για φροντισήρια :P)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όλα ωραία σε έναν ιδεατό κόσμο αλλά ... ξεχνάς έναν παράγοντα. Το πανεπιστήμιο δεν είναι μόνο μια σειρά από μαθήματα ... είναι ένα ιδρυμα που σου ανοίγει το μυαλό δείχνωντας πολλές κατευθύνσεις , έχει καθηγητές και ομιλητές που μπορούν να σε εμπνευσουν , συμφοιτητές που μπορουν να σε επηρεάσουν σε βαθμό να αντιγράψεις το επόμενο fb (real story). Σε βοηθάει να αναπτυξεις skills όπως team collaboration, presentation και technical writing. Σε βοηθάει να δουλεύεις με συγκεκριμένα deadline και μαθαίνεις να κρατάς την ουσιαστική γνώση μέσα από την χαοτική πληροφορία. Το πιo σημαντικό όμως είναι ότι παίρνεις βοήθεια για ότι δεν καταλαβαίνεις και feedback για να βελτιωθείς. 

 

Σε ένα isolated περιβάλλον όλα αυτά δεν υπάρχουν, πάντα θεωρώντας ότι κάποιος είναι αρκετά πειθαρχημένος ώστε να ανοίξει το βιβλίο με sensor networks και να διαβάσει (αν ξέρει φυσικά την ύπαρξη σε πρώτη φάση)

 

Και γι αυτό ακριβώς υπάρχουν τα open source communities που πολύ καλά γνωρίζεις και συμμετέχεις, υπάρχουν διάφορα bootcamps, υπάρχουν meetups κτλ.

 

Ίσα ίσα όλα αυτά που ανέφερες, τα αποκτάει κανείς σε μια entry job δουλειά μέσα στα πρώτα χρόνια και συνήθως η πλειοψηφία των απόφοιτων δεν τα έχουν.

 

Οι μόνοι απόφοιτοι που έχω δει να έχουν αυτά τα skills είναι αυτοί που έχουν όρεξη και πειθαρχία, που κάθονται στον ελεύθερό τους χρόνο και ασχολούνται με την πληροφορική, γράφουν κώδικα, κάνουν commits σε open source projects κτλ. Αυτοί όμως, είτε είχαν μπει στη σχολή είτε όχι, θα ακολουθούσαν τον ίδιο δρόμο.

 

Προφανώς το θέμα πειθαρχίας είναι πολύ σημαντικό σε κάποιον αυτοδίδακτο. Δεν είπα ποτέ ότι μπορεί ο καθένας να αποκτήσει τις γνώσεις κάποιου απόφοιτου πληροφορικής με 2 ώρες googling. Όπως ακριβώς δε βάζουν πληροφορικόσκονη στα κεφάλια των μαθητών στα πανεπιστήμια, έτσι δε τη βάζουν στα κεφάλια των αυτοδίδακτων.

 

Υ.Γ.: Ίσα ίσα, ένας αυτοδίδακτος αποδεικνύει αυτόματα ότι έχει πειθαρχία και δίψα για μάθηση. Κάποιος που απλά τελείωσε ένα ΑΕΙ, φτάνει 26-27 χρονών και δεν έχει να δείξει τίποτα άλλο , δείχνει το αντίθετο.

 

Υ.Γ2.: Δε μου αρέσει ο όρος αυτοδίδακτος. Όλοι αυτοδίδακτοι είμαστε. Η σχολή σου δίνει ελάχιστες βάσεις. Μετά από 20-30 χρόνια στον κλάδο, ούτε το 10% των γνώσεών σου δεν έχει προέλθει από την σχολή. Πρέπει να σταματήσουμε να δίνουμε τόσα credits σε κάτι που κάνεις 4 χρόνια στη ζωή σου.

 

Υ.Γ.3: Να το πω και αλλιώς. Άμα μετά από 5-10 χρόνια στον χώρο, τα πιο πολλά που ξέρει κάποιος για τον κλάδο και τη δουλειά, του τα έμαθε η σχολή... σίγουρα δεν τον θέλω στην ομάδα μου.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Υ.Γ.: Ίσα ίσα, ένας αυτοδίδακτος αποδεικνύει αυτόματα ότι έχει πειθαρχία και δίψα για μάθηση. Κάποιος που απλά τελείωσε ένα ΑΕΙ, φτάνει 26-27 χρονών και δεν έχει να δείξει τίποτα άλλο , δείχνει το αντίθετο.

 

 

Εδώ κάνεις το λάθος. Έχει να δείξει όλα αυτά που έκανε στα 4 χρόνια σπουδών τα οποια είναι πολύ πιο ποικίλα και εξειδικευμένα από κάποιον που είναι αυτοδίδακτος. Νομίζετε για κάποιον λόγο ότι όσοι σπουδάζουν δεν έχουν να δείξουν τιποτα εκτος από ένα χαρτί όταν πχ στην δική μου σχολή είχαμε projects από σχεδιασμό κυκλωμάτων μέχρι μεταγλωττιστές και τεχνητή νοημοσύνη. Μόνο αυτά να βάλει και την πτυχιακή μια χαρά ειναι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ κάνεις το λάθος. Έχει να δείξει όλα αυτά που έκανε στα 4 χρόνια σπουδών τα οποια είναι πολύ πιο ποικίλα και εξειδικευμένα από κάποιον που είναι αυτοδίδακτος. Νομίζετε για κάποιον λόγο ότι όσοι σπουδάζουν δεν έχουν να δείξουν τιποτα εκτος από ένα χαρτί όταν πχ στην δική μου σχολή είχαμε projects από σχεδιασμό κυκλωμάτων μέχρι μεταγλωττιστές και τεχνητή νοημοσύνη. Μόνο αυτά να βάλει και την πτυχιακή μια χαρά ειναι

 

Μου παραθέτεις πράγματα που έτυχε να κάνεις εσύ στη σχολή σου και βάζεις απέναντι τον αυτοδίδακτο που έμαθε HTML και CSS στο w3schools.

 

Ότι κάνεις στη σχολή για compilers, για VLSI ή για οτιδήποτε είναι απλά μια εισαγωγή. Ένας απόφοιτος πληροφορικής δε μπορεί να θεωρεί ότι ξέρει C επειδή τη διδάχθηκε σε 2 εξάμηνα, έκανε μια εισαγωγή στους pointers (όπου το πέρασε με την 4η φορά) και έφτιαξε 3-4 projects των 500 γραμμών με αυτή.

 

Αυτά μπορεί ο οποισδήποτε να τα αποκτήσει με μελέτη και τα ίδια projects και ξαναλέω δε χρειάζεται να υπάρχει ένας καθηγητής για "feedback" εν έτη 2017.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ έκανα C, C++ και Assembly σε MIPS στη σχολή. Μπορώ να πω πως έχω μία ιδέα και από τα 3, ειδικά C++ μπορώ να πάω και λίγο παραπέρα λόγω καλής OOD τεχνικής που θεωρώ ότι έχω, όμως μέχρι εκεί. Και αυτό το λέω εγώ, που τα πέρασα με την πρώτη και τα 3, και με βαθμό. Όταν όμως πάει ένας που έκανε 3 εξεταστικές να περάσει C, και ψάχνει δουλειά σε C λέγοντας ότι ξέρει C, πρώτον γελάνε και οι πέτρες, και δεύτερον, έστω ότι τον πάρουν, πόσο καιρό θα κάνει μέχρι να καταλάβει και αυτός και η εταιρία του, ότι δεν...( ;)

 

Τα 4 χρόνια σπουδών, δεν σου διδάσκουν πολλά πράγματα που χρησιμοποιούνται σήμερα. Εδώ στις βάσεις μας παρουσίασαν τη χρήση Functions και procedures μέσα στην db, σαν καλή πρακτική και μας έκαναν JSP. Πέφτω κάτω από τα γέλια.

Ότι μάθημα κάνουμε μέσα, είναι απλά εισαγωγή. Χρησιμοποιήσαμε 2 methods της STL και pthreads και ξέρουμε STL και pthreads; ΟΧΙ!

 

Οπότε όταν ένας άνθρωπος που έχει πάθος με την πληροφορική, πιάσει μόνος του ένα MITx Course της Python, και μετά κάτσει και ψάξει μόνος του Data Analysis βιβλιοθήκες, και κάνει και δύο contributions στο GitHub, έχει άπειρα περισσότερες γνώσεις από έναν που κάθισε με τις γνώσεις της σχολής. Δεν τον πήρε κανείς από το χέρι να του τα δείξει, αντιμετώπισε ότι δυσκολία βρήκε μόνος του, με επιτυχία, και αυτό δείχνει και πάθος και όρεξη και προοπτικές για εξέλιξη.

 

Τι commitment δείχνει το να περάσεις Μετσόβιο(πχ) στις Πανελλήνιες; Το ότι πολλοί ήθελαν άλλο(καλή ώρα φίλος μου, πήγε ΗΜΜΥ ΕΜΠ, αντί για μουσική σχολή) και πήγαν κάπου αλλού που "έχει μέλλον", λες και θα τους πάρουν για δουλειά ένα ωραίο πρωϊνό, χωρίς προσπάθεια, δεν το βλέπουμε. Πολλοί είναι μαθητάρες και δεν έχουν ιδέα τι θέλουν να κάνουν και πάνε ΕΜΠ για να μην χαραμίσουν τα μόρια.

 

Τέλος ο defacer έγραψε πιο πίσω, ότι στη σχολή, πήγε σε κατεύθνση εκτός Προγραμματισμού, ακριβώς επειδή δεν είχε κάτι να του προσφέρει αυτή η κατεύθυνση. Τουλάχιστον από τον τρόπο που μιλάει, μου φαίνεται και πως ξέρει γιατί πράγμα μιλάει, και πως μπορεί να σταθεί άνετα απέναντι σε κάποιον που έχει βγάλει, ΗΜΜΥ για παράδειγμα, με κατεύθυνση λογισμικού(no question about it). Όχι επειδή και αυτός τελείωσε την ΗΜΜΥ, αλλά επειδή ξέρει τι του γίνεται.

 

Και επειδή στη βράση κολλάει το σίδερο

 

 

image.axd?picture=%2F2016%2F03%2Fzxec2.j

 

*DROPS MIC*

 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάλι συμφωνώ με τον Aztec στο ότι είναι σημαντικό ότι μέσα από το πανεπιστήμιο θα σου γίνει εισαγωγή σε κάποια θεωρητικά ή μη θέματα που σε άλλη περίπτωση ίσως να μην έβλεπες μόνος σου. Το θέμα είναι ότι στην Ελλάδα με τον έναν ή τον άλλον τρόπο όλοι θα περάσουν το μάθημα και το να διαβάσεις για να περάσεις ένα μάθημα είναι πολύ διαφορετικό από το να μάθεις για ένα αντικείμενο.

Αυτό που έχω δει σε top πανεπιστήμια του εξωτερικού που έχουν ανοιχτά curriculums κτλ. είναι το εξής. Έχεις μάθημα compilers; Καλό το μπλα-μπλα, αλλά μετά θα κάτσεις να γράψεις έναν compiler. Υποχρεωτικά. Έχεις μάθημα Operating Systems; Θα κάτσεις να γράψεις κομμάτια ενός απλού λειτουργικού συστήματος και θα παίξεις με concurrent programming. Υποχρεωτικά, αλλιώς δεν περνάς το μάθημα. Στην Ελλάδα τι χρειάζεται για να περάσεις αντίστοιχα μαθήματα; Ότι μαθήματα έχω δει τα μεγάλα programming assingments που έχουν είναι σχεδόν πάντα optional.

Για πάνε ρώτα λοιπόν φρέσκους αποφοίτους οποιασδήποτε σχολής σχετικής με πληροφορική που πέρασαν μάθημα Λειτουργικά Συστήματα τι είναι mutex και τι semaphore να δούμε τι ποσοστό θα σου απαντήσει. Πάνε ρώτα για instruction-level parallelism και pipelining αυτούς που πέρασαν Computer Architecture. Πάνε ρώτα κάποιον που πέρασε Δίκτυα τι κάνει το ARP ή αν το Ethernet εγγυάται την παράδοση των frames.

Τελείως τυχαία και βασικά πράγματα τα οποία τα έχουν "διδαχτεί" σίγουρα. Τι από αυτά ξέρουν όμως;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για πάνε ρώτα λοιπόν φρέσκους αποφοίτους οποιασδήποτε σχολής σχετικής με πληροφορική που πέρασαν μάθημα Λειτουργικά Συστήματα τι είναι mutex και τι semaphore να δούμε τι ποσοστό θα σου απαντήσει. Πάνε ρώτα για instruction-level parallelism και pipelining αυτούς που πέρασαν Computer Architecture. Πάνε ρώτα κάποιον που πέρασε Δίκτυα τι κάνει το ARP ή αν το Ethernet εγγυάται την παράδοση των frames.

 

Τελείως τυχαία και βασικά πράγματα τα οποία τα έχουν "διδαχτεί" σίγουρα. Τι από αυτά ξέρουν όμως;

Απαντάω όλες τις ερωτήσεις, εκτός των Computer Architecture, άρα είμαι σε καλό δρόμο :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...