Προς το περιεχόμενο

ΟAΣΑ: Σε πλήρη λειτουργία το ηλεκτρονικό εισιτήριο και η ηλεκτρονική κάρτα


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 740
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Σε λεωφορεία που χρησιμοποιώ εγώ, άντε να επικυρώνει ένας στους οκτώ.

 

Πάντως κάπου διάβαζα ένα άρθρο που ο Σπίρτζης έλεγε ότι η λαθρεπιβίβαση δεν είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα, ούτε ο λόγος που γίνεται όλη αυτή η ιστορία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε θέλω να ανοίξω πολιτική κουβέντα, αλλά νομίζω ότι σκόπιμα δεν σηκώνει τους τόνους το υπουργείο για τη λαθρεπιβίβαση για να μην υπάρχουν παραλληλισμοί με "δεν πληρώνω" και αντίστοιχα.

 

Ελπίζω ότι απλά θα το πάνε λάου λάου, αρχίζοντας από το μετρό, οπου τα πράγματα είναι πιο εύκολα με τις πύλες. Αφού κλείσουν οι πύλες στο μετρό λογικά θα είναι πιο εύκολο να προχωρήσουν στα λεωφορεία, αφού θα έχει περάσει η καραμέλα του "δεν ήξερα, δε ρώτησα" κλπ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε λεωφορεία που χρησιμοποιώ εγώ, άντε να επικυρώνει ένας στους οκτώ.

 

Πάντως κάπου διάβαζα ένα άρθρο που ο Σπίρτζης έλεγε ότι η λαθρεπιβίβαση δεν είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα, ούτε ο λόγος που γίνεται όλη αυτή η ιστορία.

Eννοείται!

Ολα αυτά γίνονται για την εξοικονόμηση χαρτιου σε εισιτήρια.

:lol: 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eννοείται!

Ολα αυτά γίνονται για την εξοικονόμηση χαρτιου σε εισιτήρια.

:lol: 

 

 

Εάν δεν ενημερώνεσαι σε τακτική βάση, τουλάχιστον προσπάθησε να καταλαβαίνεις ότι διαβάζεις.

Έχουν συλληφθεί και δικασθεί πολλά άτομα για διακίνηση χιλιάδων πλαστών εισιτηρίων μεταξύ αυτών και υπάλληλοι του κράτους.

Τώρα αν το νέο σύστημα λύσει εντελώς αυτό το πρόβλημα, θα το ξέρουμε σε λίγο καιρό.

Έχουμε πολλούς αλλοδαπούς με αυξημένες ικανότητες σε τέτοια θέματα…

 

Βέβαια ο κ. Σπίρτζης, άσχετα αν έχει καλές προθέσεις,

αποδείχθηκε στην πράξη πως δεν έχει τις ικανότητες του ανθρώπου που μπορεί να ηγηθεί σε μια τέτοια προσπάθεια και θα πληρώσει από τους πρώτους το τίμημα, γιατί το όλο σύστημα που δημιουργήθηκε μπάζει από παντού, τα προβλήματα θα κρατήσουν μήνες.

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχουν συλληφθεί και δικασθεί πολλά άτομα για διακίνηση χιλιάδων πλαστών εισιτηρίων μεταξύ αυτών και υπάλληλοι του κράτους.

Τώρα αν το νέο σύστημα λύσει εντελώς αυτό το πρόβλημα, θα το ξέρουμε σε λίγο καιρό.

 

[...]

 

το όλο σύστημα που δημιουργήθηκε μπάζει από παντού, τα προβλήματα θα κρατήσουν μήνες.

Ισχύει για τα κυκλώματα, δε νομίζω να τα εφεύρανε. Από εκεί και πέρα τι μερίδιο είχε κάθε ένα από τα δύο προβλήματα δε νομίζω να μάθουμε στο 100%. Και τελοσπάντων ας λυθούνε στο βαθμό του εφικτού και ας μη μάθουμε.

 

Για το όλο σύστημα, είμαι συγκρατημένα αισιόδοξος. Ελπίζω ότι έχουμε αφήσει το ΧΑΟΣ κατά την έκδοση πίσω μας (εαν όντως τα ελευθέρας περάσουν από web-only σύστημα). Έχουμε ακόμα θέμα με τις ουρές για την έκδοση/φόρτιση το οποίο ελπίζω θα μετριαστεί όσο προστίθονται μηχανήματα, περίπτερα, apps και οσο τα εκδοτήρια ξεμπερδεύουν με την έκδοση νέων καρτών. Επίσης θα βοηθήσει να εμπεδωθεί οτι το 10+1 συμφέρει (και σε χρόνο και σε €).

 

Το βασικό ανοιχτό θέμα είναι οι πύλες και τα μπάχαλα. Οι πύλες αν και αργααά, πάνε νομίζω καλά: πρώτες μέρες χεράκι-χεράκι, μετά με συστάσεις. Φωνές και εκνευρισμό δεν άκουσα, ούτε είδα "ουρές" πάνω από 1'. Για τα μπάχαλα, ΔΞΔΑ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εάν δεν ενημερώνεσαι σε τακτική βάση, τουλάχιστον προσπάθησε να καταλαβαίνεις ότι διαβάζεις.

Έχουν συλληφθεί και δικασθεί πολλά άτομα για διακίνηση χιλιάδων πλαστών εισιτηρίων μεταξύ αυτών και υπάλληλοι του κράτους.

Τώρα αν το νέο σύστημα λύσει εντελώς αυτό το πρόβλημα, θα το ξέρουμε σε λίγο καιρό.

Έχουμε πολλούς αλλοδαπούς με αυξημένες ικανότητες σε τέτοια θέματα…

 

Βέβαια ο κ. Σπίρτζης, άσχετα αν έχει καλές προθέσεις,

αποδείχθηκε στην πράξη πως δεν έχει τις ικανότητες του ανθρώπου που μπορεί να ηγηθεί σε μια τέτοια προσπάθεια και θα πληρώσει από τους πρώτους το τίμημα, γιατί το όλο σύστημα που δημιουργήθηκε μπάζει από παντού, τα προβλήματα θα κρατήσουν μήνες χρόνια.

Fixed :P 

http://news.in.gr/greece/article/?aid=1500178707

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά, στα λεωφορεία και ειδικά στις γραμμές που γίνεται χαμός, πόσο μάλλον σε ώρες αιχμής, φαντάσου να βάλουν μπάρα και να πρέπει να μπαίνουν όλοι ένας-ένας υποχρεωτικά απ' τον οδηγό.

 

Δεν το βλέπω να εφαρμόζεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το είχαν κάνει και γινόταν πανζουρλισμός (να μπαίνουν από μπροστά ), οπότε απορρίφθηκε ως ιδέα. Δεν το νομίζω λοιπόν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εάν δεν ενημερώνεσαι σε τακτική βάση, τουλάχιστον προσπάθησε να καταλαβαίνεις ότι διαβάζεις.

 

 

 

Eννοείται!

Ολα αυτά γίνονται για την εξοικονόμηση χαρτιου σε εισιτήρια.

:lol: 

 

Its a joke.

See that laughing face?

Προσπάθησε να το καταλάβεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πλέον και ηλεκτρονικά οι αιτήσεις.

https://www.athenstransport.com/2017/11/athena-card-aitiseis/

 

ο ένας δεν ρώτησε ο άλλος δεν διευκρίνισε, λες και ειναι 5χρόνα...

 

το πιο αστείο που άνθρωποι που πριν μερικούς μήνες δεν ήθελαν να δώσουν στοιχεία για την έκδοση καρτών τώρα γκρινιάζουν για τις ουρές στα εκδοτήρια.. μερικοί δεν πιάνονται πουθενά..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...