pluss Δημοσ. 15 Μαΐου 2018 Δημοσ. 15 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Η εφαρμογή εμφανίζεται σήμερα στο play store. Βγήκε update. Από την έκδοση 1.0.0, πήγαμε στην έκδοση 1.0.1. Επεξ/σία 15 Μαΐου 2018 από pluss
makfil Δημοσ. 15 Μαΐου 2018 Δημοσ. 15 Μαΐου 2018 Τελικά, οι μη προσωποποιημένες κάρτες δεν υποστηρίζονται από την εφαρμογή και. προφανώς, δεν μπορείς να τις φορτίσεις με αυτήν ή κάνω λάθος.
redykt Δημοσ. 15 Μαΐου 2018 Δημοσ. 15 Μαΐου 2018 σωστα τα λες. ενα απο τα πλεονεκτήματα της προσωποποιημενης athena card ειναι η δυνατοτητα φορτισης μεσω της εφαρμογης σε κινητο ή ταμπλετ. η ανωνυμη athena card δεν επιτρέπει κάτι τέτοιο. Spoiler 1
Geoisis Δημοσ. 15 Μαΐου 2018 Δημοσ. 15 Μαΐου 2018 8 ώρες πριν, pluss είπε Η εφαρμογή εμφανίζεται σήμερα στο play store. Βγήκε update. Από την έκδοση 1.0.0, πήγαμε στην έκδοση 1.0.1. Τα τσακάλια δλδ την απέσυραν για να περάσουν τη νέα έκδοση. Τι πιο λογικό 😋.
vasilk Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Το νήμα έχει από αρχές Οκτωβρίου (8+ μήνες) που άνοιξε. Από τότε που ο υπουργός κ. Σπίρτζης αποφάσισε να εφαρμόσει "μια ώρα αρχύτερα" το ηλεκτρονικό εισιτήριο παρ'όλο που όλοι του έλεγαν και φαινόταν ξεκάθαρα πως δεν είχε γίνει καμιά προετοιμασία, το σύστημα ήταν παντελώς ανέτοιμο και το μόνο που θα κατάφερνε ήταν να ταλαιπωρήσει 4εκ. ανθρώπους. Και να που είμαστε 8+ μήνες μετά για να του αποδείξουμε του κ. Σπίρτζη με τα γεγονότα και με την ταλαιπωρία μας πως είχε άδικο, πως το σύστημα ήταν παντελώς ανέτοιμο, πως για να εφαρμόσεις ένα τέτοιο σύστημα θέλεις χρόνο και πολύ καλή οργάνωση, πως ο ίδιος είναι ανίκανος και ανάξιος της θέσης που κατέχει, και πως την ανικανότητα του ιδίου και των υφισταμένων του να σχεδιάσουν και να εφαρμόσουν ένα τέτοιο εγχείρημα την πληρώνουν 4εκ. άνθρωποι. Μετά από 8+ μήνες έχουν γίνει τα μισά από αυτά που έπρεπε να γίνουν πριν καν εφαρμοστεί στην πράξη. Η πύλες είναι ακόμα ανοιχτές. Κλείνουν δοκιμαστικά για κάποιες ώρες όπως έπρεπε να γίνει σε μια δοκιμαστική περίοδο, μόνο που είμαστε 8 μήνες σε κανονική εφαρμογή του συστήματος. Σε πολλούς σταθμούς ο κόσμος περιμένει 5-10 λεπτά για να βγάλει εισιτήριο γιατί υπάρχει μόνο ένα μηχάνημα για ηλεκτρονικό εισιτήριο ενώ υπάρχουν ακόμα 3 μηχανήματα για τα παλαιά εισιτήρια που δεν ισχύουν μήνες τώρα. Μου έχει τύχει ακόμα και αυτό το ένα μηχάνημα να μην έχει χαρτί και να ψάχνω στα σκουπίδια να βρω παλαιό εισιτήριο για να το φορτίσω. Για πολλού μήνες οι έλεγχοι είναι "ελαστικοί" (απόλυτα λογικό) και τα έσοδα από τα εισιτήρια λιγότερα. Φαντάζομαι κάποια στιγμή ο κ. Σπιρτζής θα μας στείλει και το λογαριασμό. Μετά από πολλούς μήνες, για πρώτη φορά (καθόλου κατευθυνόμενες και φιλοκυβερνητικές) δημοσιεύσεις κάνουν λόγο για αύξηση 17% στα έσοδα. Μόνο που δεν μας τα μεταφράζουν και σε € αυτά τα έσοδα για να ξέρουμε για τι ποσό μιλάμε και επίσης "ξεχνάνε" να μας πουν πόσο πήρε και η κοινοπραξία LG-TERNA αυτό το μήνα που είχαμε αύξηση όπως και πόσο πήρε τους προηγούμενους που είχαμε μείωση στα έσοδα. Έτσι για να ξέρουμε και εμείς τι γίνεται. 1 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Super Moderators Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 29 minutes ago, vasilk said: Σε πολλούς σταθμούς ο κόσμος περιμένει 5-10 λεπτά για να βγάλει εισιτήριο γιατί υπάρχει μόνο ένα μηχάνημα για ηλεκτρονικό εισιτήριο ενώ υπάρχουν ακόμα 3 μηχανήματα για τα παλαιά εισιτήρια που δεν ισχύουν μήνες τώρα. Δεν διαφωνώ με το post, αλλά αυτό το συγκεκριμένο το βλέπω και στα ΜΜΕ. Ηλεκτρονικό είναι, βάζουμε μερικά παραπάνω εισιτήρια κι έχουμε και για τις επόμενες φορές ώστε να μην χρειάζεται να περιμένουμε κάθε μέρα στην ουρά... 29 minutes ago, vasilk said: Φαντάζομαι κάποια στιγμή ο κ. Σπιρτζής θα μας στείλει και το λογαριασμό. Άνετα... Επεξ/σία 16 Μαΐου 2018 από ThReSh 1
tommybertsen Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 42 λεπτά πριν, vasilk είπε Μετά από 8+ μήνες έχουν γίνει τα μισά από αυτά που έπρεπε να γίνουν πριν καν εφαρμοστεί στην πράξη. Η πύλες είναι ακόμα ανοιχτές. Κλείνουν δοκιμαστικά για κάποιες ώρες όπως έπρεπε να γίνει σε μια δοκιμαστική περίοδο, μόνο που είμαστε 8 μήνες σε κανονική εφαρμογή του συστήματος. Σε πολλούς σταθμούς ο κόσμος περιμένει 5-10 λεπτά για να βγάλει εισιτήριο γιατί υπάρχει μόνο ένα μηχάνημα για ηλεκτρονικό εισιτήριο ενώ υπάρχουν ακόμα 3 μηχανήματα για τα παλαιά εισιτήρια που δεν ισχύουν μήνες τώρα. Μου έχει τύχει ακόμα και αυτό το ένα μηχάνημα να μην έχει χαρτί και να ψάχνω στα σκουπίδια να βρω παλαιό εισιτήριο για να το φορτίσω. Ουρές σε πολύ συγκεκριμένους σταθμούς έχω δει. Οι ουρές σταμάτησαν από τότε που τρελάθηκαν όλοι με τις προσωποποιημένες κάρτες. Σε 4-5 σταθμούς όλους κι όλους είδα να έχει αρκετό κόσμο. Καλό θα είναι να βάζουν περισσότερα εισιτήρια όσοι θέλουν. Κατά τα άλλα γενικώς δεν διαφωνώ ότι είναι ανοργάνωτα τα πράγματα. Ειδικά αυτά με τις πύλες. Επίσης, μάλλον δεν ανέβηκες σε λεωφορείο/τρόλεϊ, όπου τα παλιά μηχανήματα είναι επάνω καμαρωτά καμαρωτά, λες και υπάρχει κάποιος λόγος να είναι εκεί πάνω 3 λεπτά πριν, townleader είπε Και το site κάτω... https://www.athenacard.gr/ δεν είναι κάτω.
townleader Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 6 minutes ago, townleader said: Και το site κάτω... https://www.athenacard.gr/ Λάθος ...
tommybertsen Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 @townleader , στιγμιαία και το insomnia και πολλά site μπορεί να είναι κάτω, για 1-2 λεπτά ή και για λίγα sec. Το ίδιο θα συνέβη και στο athenacard. 1
vasilk Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 39 λεπτά πριν, ThReSh είπε Δεν διαφωνώ με το post, αλλά αυτό το συγκεκριμένο το βλέπω και στα ΜΜΕ. Ηλεκτρονικό είναι, βάζουμε μερικά παραπάνω εισιτήρια κι έχουμε και για τις επόμενες φορές ώστε να μην χρειάζεται να περιμένουμε κάθε μέρα στην ουρά... 5 λεπτά πριν, tommybertsen είπε Ουρές σε πολύ συγκεκριμένους σταθμούς έχω δει. Οι ουρές σταμάτησαν από τότε που τρελάθηκαν όλοι με τις προσωποποιημένες κάρτες. Σε 4-5 σταθμούς όλους κι όλους είδα να έχει αρκετό κόσμο. Καλό θα είναι να βάζουν περισσότερα εισιτήρια όσοι θέλουν. Είμαι περιστασιακός χρήστης του μετρό, το χρησιμοποιώ 10-15 φορές το χρόνο και αυτό που γράφω για τις ουρές είναι από προσωπική εμπειρία στου σταθμούς Ηλιούπολης και Ομόνοιας. Δεν υποστηρίζω ότι είναι ο κανόνας και ότι συμβαίνει σε όλους τους σταθμούς, αλλά σίγουρα υπάρχουν ενώ δεν θα έπρεπε μετά από τόσα χρόνια σχεδιασμού (η σύμβαση με την κοινοπραξία LG-TERNA είναι από το 2014) και 8 μήνες εφαρμογής του συστήματος. Υπάρχουν λόγοι για το γιατί ο κόσμος στήνεται στην ουρά για εισιτήριο. Η διαδικασία είναι χρονοβόρα, πολλοί δεν είναι εξοικειωμένοι και αργούν ακόμα περισσότερα, σε πολύ κόσμο και κυρίως μεγαλύτερης ηλικίας είναι δύσκολο να "χωνέψει" το ηλεκτρονικό κόμιστρο και ότι σε ένα χαρτάκι αποθηκεύονται πολλαπλά εισιτήρια, υπάρχει μια φοβία ότι μπορεί να χαθούν, υπάρχουν πολλοί επισκέπτες ή πολλοί είναι περιστασιακοί χρήστες και θέλουν 1 εισιτήριο, δεν είναι και τόσο πρακτικό να κρατάς για καιρό ένα εισιτήριο στην τσάντα (έχω στην τσάντα μου ένα που το έβγαλα πριν 2 μήνες και το βλέπω ότι είναι "ταλαιπωρημένο") Και ενώ υπάρχουν τόσοι λόγοι και δικαιολογίες για τον κόσμο, δεν βρίσκω καμία δικαιολογία για τους υπεύθυνους για το γιατί δεν απαίτησαν να τοποθετηθούν περισσότερα μηχανήματα ή δεν φρόντισαν από νωρίς να γίνει ή σταδιακή αντικατάσταση των (άχρηστων πια) παλαιών μηχανημάτων ή η τροποποίηση τους ώστε να βγάλουν τα καινούρια εισιτήρια. Πως να τους δικαιολογήσεις για το γεγονός ότι στο σταθμό της Ηλιούπολης υπάρχουν 3 παλιά μηχανήματα που κάθονται και μόνο ένα για τα καινούρια εισιτήρια; Πως να τους δικαιολογήσεις ότι και σε αυτό το μοναδικό μηχάνημα τελειώνει το χαρτί; Πόσο δύσκολο είναι μετά από 5 χρόνια λειτουργίας του σταθμού να ξέρεις πως σε αυτό το σταθμό εκδίδονται πχ. περίπου 2000 εισιτήρια την ημέρα άρα να προετοιμαστείς για αυτό; Πόσο δύσκολο είναι να αφήνεις "καβάντζα" 2-3 ρολά χαρτί στο σταθμό ώστε να τα βάλει ο σταθμάρχης στο μηχάνημα όταν τελειώνει το χαρτί; Είναι δύσκολο ή υπάρχουν κάποιοι που δεν έκαναν καλά τη δουλειά τους; 1
iddqdiddqd Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 2 ώρες πριν, ThReSh είπε Δεν διαφωνώ με το post, αλλά αυτό το συγκεκριμένο το βλέπω και στα ΜΜΕ. Ηλεκτρονικό είναι, βάζουμε μερικά παραπάνω εισιτήρια κι έχουμε και για τις επόμενες φορές ώστε να μην χρειάζεται να περιμένουμε κάθε μέρα στην ουρά... Τα ΜΜΕ ήτανε τραγικά από την πρώτη μέρα. Αντί να εξηγήσουν πως δουλεύει το σύστημα και να δώσουν απλές συμβουλές για κάθε χρήστη (τακτικό, περιστασιακό, τουρίστα), περιορίστηκαν σε κινδυνολογία και περιστασιακά αναπαραγωγή δελτίων τύπου. Δεν ξέρω πόσες μέρες φάγαμε για το αν θα πωλείται το εισητήριο του €1,40 μόνο του ή όχι. 1 ώρα πριν, vasilk είπε δεν είναι και τόσο πρακτικό να κρατάς για καιρό ένα εισιτήριο στην τσάντα (έχω στην τσάντα μου ένα που το έβγαλα πριν 2 μήνες και το βλέπω ότι είναι "ταλαιπωρημένο") Και ενώ υπάρχουν τόσοι λόγοι και δικαιολογίες για τον κόσμο, δεν βρίσκω καμία δικαιολογία για τους υπεύθυνους για το γιατί δεν απαίτησαν να τοποθετηθούν περισσότερα μηχανήματα ή δεν φρόντισαν από νωρίς να γίνει ή σταδιακή αντικατάσταση των (άχρηστων πια) παλαιών μηχανημάτων ή η τροποποίηση τους ώστε να βγάλουν τα καινούρια εισιτήρια. Ανώνυμη κάρτα ή/και αποθήκευση στο πορτοφόλι. Δεν ξέρω αν οι υπεύθυνοι απλά πηγαίνανε σε αργούς ρυθμούς αλλά με κάποιο εσωτερικό χρονοδιάγραμμα και αιφνιδιάστηκαν όταν λόγω της κόντρας υπουργού-συνδικαλιστών πήγε μπροστά το χρονοδιάγραμμα, ή αν έτσι και αλλιώς σκοπεύαν να το κωλοβαρέσουνε. Πράγματι, το τελικό αποτέλεσμα ήταν τραγικό. Με πρόφαση τη βιασύνη για τη μετάβαση, και κακή εξυπηρέτηση είχαμε, και απώλεια εσόδων και καλά-καλά δεν τελειώσαμε τόσους μήνες μετά. 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Super Moderators Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 9 minutes ago, iddqdiddqd said: Τα ΜΜΕ ήτανε τραγικά από την πρώτη μέρα. Αντί να εξηγήσουν πως δουλεύει το σύστημα και να δώσουν απλές συμβουλές για κάθε χρήστη (τακτικό, περιστασιακό, τουρίστα), περιορίστηκαν σε κινδυνολογία και περιστασιακά αναπαραγωγή δελτίων τύπου. Δεν ξέρω πόσες μέρες φάγαμε για το αν θα πωλείται το εισητήριο του €1,40 μόνο του ή όχι. Συμφωνώ, απλά σχολίασα μόνο για το συγκεκριμένο θέμα με τα εισιτήρια. Πιστεύω ότι θα υπήρχαν λιγότερες/μικρότερες ουρές αν φορτίζαμε πχ την κάρτα με 10+1 δώρο παρά 1 κάθε μέρα... Επεξ/σία 16 Μαΐου 2018 από ThReSh 1
gousias Δημοσ. 27 Μαΐου 2018 Δημοσ. 27 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Καμία εφαρμογή για iOS σκοπεύουν να βγάλουν; Επεξ/σία 30 Μαΐου 2018 από gousias
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα