Προς το περιεχόμενο

Καλυτερη εταιρια βενζινης;


elpaso1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ο κατασκευαστής λέει ότι το ρεζερβουάρ παίρνει 45 λίτρα.

Ο δείκτης βενζίνης είναι περίπου στα 5-7  λίτρα περίπου. Πολλές φορές φουλαροντας και πατώντας το κουμπάκι για εξαερωση έχει πάρει ακομα και 55 λίτρα. 

Seat Ibiza 1,2 TSI , πρατήριο ΕΚΟ.  Πεφτει κλεψιμο; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 335
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 λεπτά πριν, HALF EVIL είπε

Ο κατασκευαστής λέει ότι το ρεζερβουάρ παίρνει 45 λίτρα.

Ο δείκτης βενζίνης είναι περίπου στα 5-7  λίτρα περίπου. Πολλές φορές φουλαροντας και πατώντας το κουμπάκι για εξαερωση έχει πάρει ακομα και 55 λίτρα. 

Seat Ibiza 1,2 TSI , πρατήριο ΕΚΟ.  Πεφτει κλεψιμο; 

Πόσα χλμ έκανες μετά;Για 45 λίτρα;Για 55 λίτρα;

Δεν είναι δύσκολο να το βρεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, HALF EVIL είπε

Ο κατασκευαστής λέει ότι το ρεζερβουάρ παίρνει 45 λίτρα.

Ο δείκτης βενζίνης είναι περίπου στα 5-7  λίτρα περίπου. Πολλές φορές φουλαροντας και πατώντας το κουμπάκι για εξαερωση έχει πάρει ακομα και 55 λίτρα. 

Seat Ibiza 1,2 TSI , πρατήριο ΕΚΟ.  Πεφτει κλεψιμο; 

45 λιτρα με ή χωρις την ρεζερβα; καποιοι κατασκευαστες αναφερουν ξεχωριστα λιτρα για τη ρεζερβα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, bjj-p είπε

45 λιτρα με ή χωρις την ρεζερβα; καποιοι κατασκευαστες αναφερουν ξεχωριστα λιτρα για τη ρεζερβα.

Αυτό δεν μπόρεσα να το εξακριβώσω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, HALF EVIL είπε

Αυτό δεν μπόρεσα να το εξακριβώσω. 

1.το ΕΚΟ στην αποδειξη γραφει ΚΑΛΥΨΩ;

2.δοκιμασε σε διαφορετικο πρατηριο διαφορετικης εταιρειας να δεις αν τα 45 λιτρα γινουν 55 και εκει.(αφου κανεις εξαερωση), απ 'οτι καταλαβα το εχει το συγκεκριμενο αμαξι αυτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα πιο πολλά του VW γκρουπ το έχουν αυτό το κουμπάκι,Κανονικά πατιέται όταν βιδώνεις την τάπα .Πάντως συνήθως 5 λίτρα τα παίρνει άνετα αν το πατήσεις.Δεν ξέρω όμως αν κάνει κάποια ζημιά .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και θα το ρωτήσω ξανά γιατί το βλέπω παντού πως η revoil Κυρίως και η ετεκα  έχουν τόσο διαφορά σε τιμές..? και απο κοντά που τα είδα οι τιμές έχουν ελάχιστη απόκλιση  

fuelGR_Screenshot_2020.01.13_09.58.58.jpg

Επεξ/σία από RIO1ANTIRIO
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω χρονια βαζω απο ενα Ελιν στην παραλιακη πριν στριψεις για Βαρης-Κορωπιου απεναντι απο τις ναυτιλιακες.Δεν ειχα ποτε προβλημα,σε λιγο καιρο που θα εχω νεο αμαξι (πεζο 3008) λεω να συνεχισω να βαζω εκει την Κρισταλ...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 22/12/2019 στις 5:20 ΠΜ, babisskg είπε

Να θυμάστε πως σε ότι αφορά την λίπανση , η απλή αμόλυβδη έχει και ικανότητες λίπανσης σε αντίθεση με την σούπερ αμόλυβδη η οποία σαν υγρό είναι περισσότερο πτητική .

Η βενζίνη χωρίς μόλυβδο δεν έχει λιπαντικές ιδιότητες και το "πτητική" δεν έχει να κάνει με τη λίπανση https://el.wikipedia.org/wiki/Πτητικότητα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Στις 5/1/2020 στις 1:47 ΜΜ, jmmys είπε

Εσύ τώρα γιατί θίχτηκες τοσο;Ή δεν έχεις τη παραμικρή ιδέα για τι μιλάς ή ξέρεις πολύ καλά,αλλά κάνεις το κινέζο.

Η λέξη "κλεψιμο" σε πειραξε;

Οκ,πες το πείραγμα,οι άνθρωποι είναι αναγκασμένοι να το κάνουν,απλά κάποιοι το παρακανουν.Σε ι.χ. Που βάζεις 30-40 λίτρα δεν το καταλαβαίνεις τόσο.

Σε φορτηγό όμως που χωρανε 1200 λίτρα σε 2 άδεια ντεπόζιτα βλέπεις πόσο "κλέβει" ο καθένας.Και ξαναλέω,το λίγο είναι αποδεκτό.

Μπετονακι βενζίνη 5λιτρο,το ένα βενζιναδικο μου το τιγκαρει με 8 λίτρα και το άλλο βενζινάδικο το τιγκαρει επίσης μέχρι πάνω με 6,5 λίτρα.Το 6,5 το καταλαβαίνω,είναι αποδεκτό επειδη ειναι πλαστικο και ανοιγει και το φουλαρει τερμα,το 8 είναι κλέψιμο.

Αυτό είναι ένα μικρό ακραίο  παράδειγμα που έχω ζήσει όταν έπαιρνα βενζίνη για τη μεσινεζα.

Δεν θέλεις να φανταστείς σε φορτηγά τι έχω δεί.Μεχρι και 100 λιτρα πανω.Ευτυχως η πλειοψηφία είναι στα όρια του αποδεκτού.

Καλή σου μέρα.

Πέστα χρυσόστομε. 

 

Το θέμα το κοιτάζω πολλά χρόνια. Οπως πολύ σωστά λες, όλοι κλέβουν, το κακό είναι οτι ορισμένες φορές είναι πολύ και ακόμα μεγαλύτερο κακό είναι οτι αυτό μπορεί να συμβεί στο ίδιο βενζινάδικο. Έχω καταλήξει στη shell σε εταιρικό, όχι γιατί είναι τέλειοι, αλλά γιατί τουλάχιστον το υψηλής συμπίεσης αυτοκίνητο που έχω δε βαράει πειράκια. Νομίζω οτι έχω προδιαγραφή για 96 RON. Επίσης, η ένδειξη της βενζίνης έχει πολλές υποδιαιρέσεις (είναι ψηφιακό, δεν είναι με δείκτη και με τα χρόνια έχω μάθει ανάλογα με το πόση βενζίνη θα βάλω, πόσες υποδιαρέσεις θα ανέβει,

Βάζω βενζίνη ΜΟΝΟ όταν ανάψει λαμπάκι γιατί έχω τη μούρλα να μετράω πόσα χιλιόμετρα βγάζω, πόση βενζίνη μου βάζουν και το κάνω για χρόνια, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το έχω απο το 2003. Παρατηρήσεις:

1. Με shell απλή: απόσταση μέσο όρο 390 χιλιόμετρα για γεμάτο ντεπόζιτο (ονομαστική χωρητικότητα 50 λίτρα). Συχνά πειράκια και το αυτοκίνητο μουγκρίζει και ελάχιστες φορές σβήνει. Πάνω από 7000 στροφές μουγκρίζει αφόρητα, ενώ δεν επιταχύνει όπως θα έπρεπε

2. Με shell V-Power: Απόσταση μέσο όρο 410 χιλιόμετρα, χωρίς πειράκια, η απόδοση νιώθω οτι δεν είναι πάντα η ίδια (εδω όμως μπορεί να παίζει ρόλο η υγρασία η δεν ξέρω εγώ τι άλλο, τη θερμοκρασία τη λαμβάνω υπόψη). Μέτριος θόρυβος του κινητήρα.

3. Me shell V-Power "100". Απόσταση μέσο όρο 430 χιλιόμετρα, κινητήρας μετάξι. 

4. Κλέψιμο: Τρίτες η Παρασκευε βενζίνη, έχει τύχει στο ίδιο πρστήριο να μου βάλουν μέχρι και 55 λίτρα. Σε γενικές γραμμές μου το γεμίζουν από 44 έως 50 λίτρα. Το αυτοκίνητό μου μετράει και τη ρεζέρβα, έχει τρείς γραμμούλες και τις μετρήσεις τις παίρνω και με τις τρεις γραμμούλες γεμάτες. Θεωρητικά ανάβει όταν έχουν απομείνει 9 λίτρα. Εμεένα αυτά τα νούμερα μου φαίνονται λίγο τσιμπημένα (ΟΚ το 54 λίτρα μου είχε φανεί καταφανέστατο κλέψιμο... )

5. Το 2ο αυτοκίνητο είναι diesel. Βάζω V-Power diesel και πάει σχετικά καλά. Θυμάμαι οτι με απλό diesel είχα κάποια θεματάκια, πια βάζω μόνο v-power. Σχετικά με το κλέψιμο περίπου τα ίδια και εκεί γεμίζω μόνο οταν ανάψει και έχει και εναπομείναντα χιλιόμετρα το κοντερ, πάλι μερικές φορές αισθάνομαι οτι με έχουν κλέψει.

Δεν αλλάζω πλέον πρατήριο γιατί σε μερικά τα πράγματα ήταν ακόμα χειρότερα και έχω βρει μια σχετική ασφάλεια, αφού πειράκια πλεον δε βαράω και το κλέψιμο είναι κατά 99% "λίγο" (παντως δεν είναι κάθε φορά το ίδιο και αυτό μου κάνει πολύ εντύπωση σε εταιρικό πρατήριο.)

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, phanispal είπε

Συμφωνώ ότι έχεις  μάθει το αυτοκίνητό σου, αλλά χωρίς να φουλάρεις κάθε φορά, ασφαλές συμπέρασμα δε βγάζεις.

9 στις 10 φουλαρω. Και κάθε φορά το μετράω και το καταγράφω

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 εβδομάδες αργότερα...

Πως εξηγείτε τώρα με την πτώση τιμής βενζίνης οτι σχεδόν όλα τα πρατήρια έχουνε ίδιες τιμές? είναι μια καλή ευκαιρία  να δούμε ίσως τα ποσά έξτρα βάζουν οι πρατηριούχοι τον άλλον καιρό . και την ποιότητα τους 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, RIO1ANTIRIO είπε

Πως εξηγείτε τώρα με την πτώση τιμής βενζίνης οτι σχεδόν όλα τα πρατήρια έχουνε ίδιες τιμές? είναι μια καλή ευκαιρία  να δούμε ίσως τα ποσά έξτρα βάζουν οι πρατηριούχοι τον άλλον καιρό . και την ποιότητα τους 

Μάλλον εννοείς την πτώση τιμής του πετρελαίου μπρεντ με παράδοση Μαϊου, οπότε λογικό είναι να μην έχει φτάσει η μείωση στα πρατήρια.

Εκείνο που δεν εξηγείται είναι όταν έχουμε αύξηση του μπρεντ και την επόμενη ημέρα βλέπουμε αύξηση στα πρατήρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...