Whargoul Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Thanar είπε Καταλαβαίνεις πως αυτό που γράφεις παραπάνω αντικατοπτρίζει ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που πολεμάει η ηλεκτροκίνηση; Και γιατί κάποιοι ΔΕΝ θέλουν να αλλάξει; Κάποιοι που τα παίρνουν χοντρά φυσικά από το μοντέλο αυτό που υποστηρίζεις; Στη μικρή ταβέρνα στην άκρη του πολιτισμού πάντως, θα έχεις ΣΙΓΟΥΡΑ ρεύμα, τόσο για 'σένα, όσο και για τους πελάτες σου... εκτός και αν έχεις και το πρατήριο απέναντι, οπότε... Δλδ σκοπός της ηλεκτροκίνησης είναι να σου περιορίσει τις μετακινήσεις? Να χρειάζεσαι να κάνεις "χαρτογράφηση φορτιστών¨ για μια εκδρομή ή να εξαρτάσαι από μια πρίζα? Ωραίο σκοπό έχετε! + Δεν χρειάζεσαι το πρατήριο απέναντι. Και το πιο παλιό σαράβαλο άνετα κάνει 500-600km. Θα πας, θα επιστρέψεις και θα πας και στην δουλειά σου την επόμενη μέρα χωρίς να χρειαστείς ούτε να σκεφτείς να γεμίσεις. + Ούτε καν καταλαβαίνεις τι λέει ο άλλος. Φουλ στις κακές πετρελαϊκές και τα λόμπυ (λες και είναι δύσκολο να δημιουργηθούν λόμπυ μπαταριών ή παραγωγής ενέργειας. Enron κανείς???). Το πρόβλημα των BEV Li-On κρίνω και την ηλιθιότητα του να θεωρείς την περιορισμένη αυτονομία πολυτέλεια άξίας 50-60-80000. Δεν σου πουλώ μετοχές της Shell. Ένα ταβερνάκι στην άκρη του πολιτισμού δεν έχει ρεύμα να σου κατεβάσει όταν παρκάρεις, ή για όλους του πελάτες, ούτε και έχει τις ηλεκτρικές εγκαταστάσεις για να γεμίζουν 3 αμάξια ταυτόχρονα, ούτε να σου το δίνει μέχρι να γεμίσεις μήπως και καταφέρεις να επιστρέψεις σπίτι. Προφανώς δεν έχεις ιδέα πόση ώρα χρειάζεσαι για να φορτίσεις από μια τυπική πρίζα. ~35km αυτονομίας την ώρα σου βάζει. Ούτε μάλλον έχεις πάει ποτέ σε κανά ταβερνάκι ή σε κανά χωριό να δεις τι πολυτέλεια πέφτει στα παργκινγ τους για να σου κατεβάσουν προσωπικούς φορτιστές. Ή μήπως θα βγάλεις το ψυγείο από την κουζίνα για να φορτίσεις το αμάξι σου? Ότι θέλετε λέτε πλέον. Αυτό που χαρακτηρίζεται την περιορισμένη, σε γελοία επίπεδα κιόλας αυτονομία σαν advantage επειδή υπάρχουν παντού οικιακές πρίζες, με ξεπερνάει! Μικρά BEV για την πόλη. Maximum effect, με το μικρότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα και τις μικρότερες αχρείαστες επενδύσεις. Thats it. Οn-point στο πρόβλημα. Αμάξια με 100-200kwh μπαταρίες είναι απλά το όνειρο αυτού που πουλάει μπαταρίες! 2 ώρες πριν, Thanar είπε Η2 αυτοκίνητα; Τι ωραία ιδέα... Έτσι δεν θα χάσουν και τη δουλειά τους οι καημένες πετρελαϊκές και οι ταλαίπωροι πετρελαιάδες! Μόνο που οι 2 μεγαλύτεροι υποστηρικτές των Η2 είναι η Ιαπωνία και η Κορέα. Δυο χώρες που δεν έχουν ίχνος πετρελαίου ή συμφέροντα πετρελαϊκών, και αντιθέτως η Ιαπωνία είναι η χώρα με τις μεγαλύτερες εισαγωγές LNG παγκοσμίως. Ο ισχυρισμός σου αυτός είναι απλά γελοίος. Όλες οι καινοτομίες για παραγωγή υδρογόνου γίνονται με μεθόδους ηλεκτρόλυσης. Είναι πιο εύκολο ένα αμάξι να χρησιμοποιεί πράσινο υδρογόνο που παράχθηκε σε ώρες excess των ΑΠΕ, ή σε 3η χώρα, πχ Νορβηγία, παρά τοπική ηλεκτρική ενέργεια από ΑΠΕ. Επεξ/σία 27 Μαρτίου 2019 από Whargoul 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Thanar Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fubar.gr Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 13 ώρες πριν, sattack είπε Καζαμιας 2023. Τα BEV ειναι πλεον 30% των οχηματων στους δρομους και οι στυλοι και οι φανοστατες δεν φτανουν. Ακόμα και αν απο σήμερα απαγορευτεί η πώληση νέων ICE και πωλούνται αποκλειστικά BEV, δέν πρόκειται να φτάσουν το 30% στο δρόμο μέχρι το 2023. Ας φτάσουν πρώτα το 5% των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων και τα λέμε. 13 ώρες πριν, sattack είπε Τωρα στο Λονδινο βαζουν wireless charging κατω απο την ασφαλτο. Η ασύρματη μεταφορά ηλεκτρικής ενέργειας είναι γνωστή απο το 1800. Έχεις αναρωτηθεί γιατί 200 χρόνια μετά η συγκεκριμένη τεχνολογία περιορίζεται μόνο σε πολύ συγκεκριμένες εφαρμογές και δέν έχουμε κάνει όλο το σπίτι ασύρματο για παράδειγμα? (Hint: δέν είναι επειδή κάποιοι είναι κολλημένα μυαλά, ούτε τα παίρνουν απο το λόμπυ του Big Cable) Έχει πλάκα που κατηγορείτε τους άλλους για κολλήματα, αλλά στην πραγματικότητα εσείς είστε κολλημένοι σε τεχνολογίες του παρελθόντος. Μπαταρίες, πρίζες παντού, φόρτιση σε κάθε στάση. Δέν υπάρχει τίποτα πρωτοπόρο σε όλα αυτά. Πάω τώρα να τελειώσω το φραπέ μου και να συνεχίσω το Minecraft... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 30 λεπτά πριν, Thanar είπε Μπορεί να είσαι ο 10ος σε αυτό το forum που κάνει reference αυτό το full biased βίντεο. Υποθέτει ότι το υδρογόνο θα το παράγεις με την ίδια πρίζα και το ίδιο ρεύμα που θα φορτίζεις το BEV, και ούτε καν υπολογίζει ότι το υδρογόνο αποθηκεύεται, ότι παράγεται με πολλούς τρόπους, ότι μεταφέρετε σε τεράστιες αποστάσεις, ότι γεμίζεις αμέσως, ότι έχουν 500+km εμβέλεια ακόμα και σήμερα. Αλλά οκ. με ότι βολεύεται ο καθένας! Αφού ένα βιντεάκι στο youtube λέει "The truth...." πρέπει όντως να είναι αλήθεια! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Thanar Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Με ποιο ρεύμα μπορεί λοιπόν να παραχθεί το υδρογόνο, αν όχι με «το ίδιο»; Με την περίσσεια από ΑΠΕ; Και γιατί αυτή την περίσσεια να μην την αποθηκεύσω απ’ ευθείας σε μπαταρίες με 90% απόδοση, αλλά να την «υδρογονοποιήσω» με απόδοση μόλις 30%; Μήπως επειδή σε κάποιους ΔΕΝ συμφέρει να παράγει ο καθένας ΜΟΝΟΣ του το καύσιμό του (ρεύμα για το BEV), αλλά αντίθετα συμφέρει να περνά μέσα από ένα δαιδαλώδες και ελάχιστα διαφανές κύκλωμα, αυτό των πετρελαιάδων; Δεκάδες άτομα έχουν ήδη κοινοποιήσει αυτό το full-biased βίντεο; Μάλλον κάποιο συμφέρον θα εξυπηρετούν. Συμφέρον στη ΕΛΛΑΔΑ του ΣΗΜΕΡΑ; Χώρος που δεν τους βλέπω εδώ να εξακολουθούν να στηρίζουν το συμφέρον τους. Μήπως κατάλαβαν ποιος πραγματικά εξυπηρετεί συμφέροντα (που συμφέρον για τη ΜΗ έλευση των EV υπάρχουν πολλά) και αποφάσισαν να μην ασχοληθούν άλλο; Μάλλον και η κλιματική αλλαγή είναι ένας μύθος. Φρέσκα νέα... κάτι έλεγες για την Ιαπωνία και το υδρογόνο... https://www.teslarati.com/telsa-powerpack-osaka-japan/ Επεξ/σία 27 Μαρτίου 2019 από Thanar 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
studiokristo Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Έστω ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι το μέλλον και όλα τα επιχειρήματα δεκτά. Τότε γιατί όλες οι εταιρείες έχουν πέσει με τα μούτρα; Ο λόγος απλός: Είναι το μέλλον, απλά στην Μπανανία θα αργήσουν περισσότερο να εδραιωθούν σε σχέση με τις προηγμένες χώρες. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mechpanos Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 25 λεπτά πριν, studiokristo είπε Έστω ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι το μέλλον και όλα τα επιχειρήματα δεκτά. Τότε γιατί όλες οι εταιρείες έχουν πέσει με τα μούτρα; Ο λόγος απλός: Είναι το μέλλον, απλά στην Μπανανία θα αργήσουν περισσότερο να εδραιωθούν σε σχέση με τις προηγμένες χώρες. Είναι το μέλλον απλά όχι με την μορφή που τα βλέπουμε τώρα. Οι φανμπόιζ της Τέσλα δεν καταλαβαίνουν ότι αν ήθελαν οι παραδοσιακοί παίκτες, έφτιαχναν άριστα ev όποτε ήθελαν (το ev1 της gm είναι project 25 χρόνια πριν). Και ότι τα ηλεκτρικά μοτέρ είναι τεχνολογία κοινή, δεν έχει κατι το καινοτόμο. Απλά έχει το hype της γκατζετο εποχής. Και ότι η αξιοπιστία στην αυτοκίνηση δεν είναι απλό πράγμα. Τέλος πάντων χωρίς κορώνες κριτικής, αυτά που γράφει ο fubar είναι η σωστή βάση. Όσο για τους συμβατικούς γιατί στρέφονται στα ηλεκτρικά: μάρκετινγκ και μέσος όρος ρύπων λόγω Ε.Ε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vagosman Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 To πρόβλημα με το υδρογόνο του σήμερα είναι και στην παραγωγή του αλλα και στην κατανάλωση του. Παράγεται σχεδόν αποκλειστικά απο Φυσικό Αέριο και καταναλώνεται με μικρή απόδοση είτε σαν απευθείας καύσιμο είτε σε Fuel Cells. Μακάρι να φτάσουμε στο επίπεδο με ΑΠΕ να ξεχυλίζουν απο τα παράθυρα και μονάδες ηλεκτρόλυσης απο θαλασσινό νερό (εξετάζουν νέα ηλεκτρόδια) να παράγουν Η2. Ακόμα και σε αυτή τη μέρα να φτάσουμε, πάλι θα θέλουμε μπαταρίες για την ευστάθεια των συστημάτων. Σήμερα χρειαζόμαστε πολύστροφες μηχανές, αύριο θα θέλουμε μπαταρίες. Το Η2 θα είναι σαν αργόστροφη μηχανή στο σύστημα παραγωγής ενέργειας. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
primeragt Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 44 λεπτά πριν, Thanar είπε Μάλλον και η κλιματική αλλαγή είναι ένας μύθος. Aυτο ειναι οντως ενας μυθος αλλα για αλλο μαθημα. Το πρωτο που πρεπει να αναρωτηθεις ειναι "κλιματικη αλλαγη με βαση πια στοιχεια και ποιους παραγοντες?" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Thanar Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 18 λεπτά πριν, mechpanos είπε Οι φανμπόιζ της Τέσλα δεν καταλαβαίνουν ότι αν ήθελαν οι παραδοσιακοί παίκτες, έφτιαχναν άριστα ev όποτε ήθελαν (το ev1 της gm είναι project 25 χρόνια πριν). Δυστυχώς, οι παραδοσιακοί παίκτες δεν μπορούν να κάνουν EVs ισάξια της TESLA. Όχι αν δεν διαγράψουν αμέσως όλα τα κέρδη που έχουν ήδη υπολογίσει για τα επόμενα χρόνια, από τις επενδύσεις που έχουν κάνει ήδη στα ICE οχήματα. Και γιαυτό θα φάνε τα μούτρα τους. 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Thanar είπε Με ποιο ρεύμα μπορεί λοιπόν να παραχθεί το υδρογόνο, αν όχι με «το ίδιο»; Με την περίσσεια από ΑΠΕ; Και γιατί αυτή την περίσσεια να μην την αποθηκεύσω απ’ ευθείας σε μπαταρίες με 90% απόδοση, αλλά να την «υδρογονοποιήσω» με απόδοση μόλις 30%; Μήπως επειδή σε κάποιους ΔΕΝ συμφέρει να παράγει ο καθένας ΜΟΝΟΣ του το καύσιμό του (ρεύμα για το BEV), αλλά αντίθετα συμφέρει να περνά μέσα από ένα δαιδαλώδες και ελάχιστα διαφανές κύκλωμα, αυτό των πετρελαιάδων; Εδώ στην κυριολεξία το τερμάτισες... "Να αποθηκεύσουμε την περίσσεια των ΑΠΕ σε μπαταρίες, για να φορτίζουμε έπειτα μπαταρίες", είπε αυτός που "πουλάει" μπαταρίες, αγνοώντας πλήρως τις τάξεις μεγέθους της ενέργειας που χρειάζεται ένα κράτος... Μου αρέσει που βάζεις και κεφαλαία για να δόσεις έμφαση στην επανάσταση σου προς τις πετρελαϊκές! Στην κυριολεξία δεν έχει καν νόημα οποιαδήποτε συζήτηση. PS. ένα μεγάλο UPS είναι αυτό στην Osaka! PS2: Το 90% απόδοσης των μπαταριών είναι μόνο οι απώλειες του γεμίσματος, μετατροπή στον inverter κλπ. Xωρίς απώλειες δικτύου 5-10%, χωρίς απώλειες αποφόρτισης, χωρίς οτιδήποτε άλλο. Γι αυτούς που έχουν όντως απορία γιατί διαφέρει το ρεύμα για το υδρογόνο με αυτό για το BEV ας δουν στο spoiler καθώς είναι off topic Spoiler Αυτό οφείλεται στην ικανότητα μακροχρόνιας αποθήκευσης και μεταφοράς. Στην κυριολεξία μπορείς να "καις" στην Ελλάδα υδρογόνο που παράχθηκε από τα υδροηλεκτρικά της Νορβηγίας ( Η Νορβηγία συναγωνίζεται με την Αυστραλία για να πωλούν υδρογόνο στην Ιαπωνία) , από αιολικό δυναμικό στο "κέντρο των ωκεανών" ή της βόρειας θάλασσας που είναι αδύνατο να φτάσει με άλλο τρόπο σε οποιαδήποτε αγορά, από solar στο κέντρο της Σαχάρας ή ακόμα από την περίσσεια των ΑΠΕ της ίδιας σου της χώρας που έτυχε να έχεις πριν καιρό και την παραγωγή πλεονάσματος που πρέπει να διατηρείς για σταθερότητα δικτύου και ουσιαστικά καις άσκοπα. Για να φορτίσεις την μπαταρία σου σε ένα BEV, πρέπει να χρησιμοποιήσεις ρεύμα που παράχθηκε εκείνη την στιγμή και φτάνει στην πρίζα σου μέσα από όλο το δίκτυο, με τις ανάλογες local τιμές. Όχι από το ανεβασμένο αιολικό του προηγούμενου μήνα, όχι από τα PV του μεσημεριού, όχι από παραγωγή μιας 3ης χώρας που έχει πάμφθηνο ρεύμα. 2. Το υδρογόνο παράγεται με 1002 άλλους τρόπους εκτός από ηλεκτρισμό. Από "ανακύκλωση" βιομάζας, από επεξεργασία λυμάτων, από τους GEN4 πυρηνικούς αντιδραστήρες (επόμενη γενιά), από κάρβουνο, από φυσικό αέριο από..... 3. Μπορεί να παραχθεί και locally, με τον ίδιο τρόπο που γεμίζεις μπαταρίες από τα PV. Αρκετοί σταθμοί ανεφοδιασμού υδρογόνου που κατασκευάζονται παράγουν on-site υδρογόνο. Ακόμα και οικιακά μπορείς να το παράξει κάποιος από PV/ανεμογεννήτρια και να το "κάψει" τον χειμώνα ή όποτε χρειάζεται αποκτώντας πραγματική ανεξαρτησία. Επεξ/σία 27 Μαρτίου 2019 από Whargoul Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Η αισιοδοξία σας, ότι θα βάλατε φβ στην σκεπή και θα φορτίζετε τσάμπα το αμάξι ή θα δίνετε ενέργεια στο το σπίτι χωρίς να σας τα παίρνει το κράτος ή οι κακές εταιρίες, από που πηγάζει; Εννοώντας, τι εμποδίζει το κράτος να βάλει ταρίφα ανάλογα με την ισχύ για να βγάλει τα χαμένα έσοδα από φόρους κ.τ.λ.; 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Thanar Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, NT1G είπε Η αισιοδοξία σας, ότι θα βάλατε φβ στην σκεπή και θα φορτίζετε τσάμπα το αμάξι ή θα δίνετε ενέργεια στο το σπίτι χωρίς να σας τα παίρνει το κράτος ή οι κακές εταιρίες, από που πηγάζει; Εννοώντας, τι εμποδίζει το κράτος να βάλει ταρίφα ανάλογα με την ισχύ για να βγάλει τα χαμένα έσοδα από φόρους κ.τ.λ.; Το έχω ήδη κάνει για να φορτίζω e-bike και scooter για τις καθημερινές μετακινήσεις μου. Δεν βλέπω κανένα κράτος να κοιτά στις στέγες για πάνελ. Από τη στιγμή που δεν τα έχεις συνδέσει στο δίκτυο, δεν τους ενδιαφέρει. Και δεν θα έπρεπε. 1 ώρα πριν, Whargoul είπε Ακόμα και οικιακά μπορείς να το παράξει κάποιος από PV/ανεμογεννήτρια και να το "κάψει" τον χειμώνα ή όποτε χρειάζεται αποκτώντας πραγματική ανεξαρτησία. Αυτό κι αν είναι τερμάτισμα... Οικιακό υδρογόνο! Τελικά απ’ ότι φαίνεται ταΐζει καλά το δίκτυο διανομής για να επιμένεις, ακόμα και με τέτοιες αλλοπρόσαλλες δηλώσεις! 1 ώρα πριν, Whargoul είπε ...αγνοώντας πλήρως τις τάξεις μεγέθους της ενέργειας που χρειάζεται ένα κράτος... Σας ενημερώνω πως είμαι μέλος μόνιμης επιτροπής του ΤΕΕ στον τομέα της ενέργειας, εδώ και 8 χρόνια, στη... ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ! Ναι, εκεί που καίμε τους δεινοσαύρους για να έχετε ρεύμα στην πρωτεύουσα και να γράφετε αρλούμπες στις αϋπνίες! Επεξ/σία 27 Μαρτίου 2019 από Thanar 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fubar.gr Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 41 λεπτά πριν, Thanar είπε Το έχω ήδη κάνει για να φορτίζω e-bike και scooter για τις καθημερινές μετακινήσεις μου. Δεν βλέπω κανένα κράτος να κοιτά στις στέγες για πάνελ. Από τη στιγμή που δεν τα έχεις συνδέσει στο δίκτυο, δεν τους ενδιαφέρει. Τα συνδεδεμένα ΦΒ κάνουν απόσβεση μετά απο καμια δεκαετία ή παραπάνω, και αυτό αν είσαι τυχερός και δέν βγάλουν κάποια βλάβη σε αυτό το διάστημα. Τα αυτόνομα οπου κάνεις ιδιοκατανάλωση δέν κάνουν απόσβεση ποτέ. Έχουν μόνο νόημα όταν για οποιοδήποτε λόγο δέν μπορείς να συνδεθείς στο δίκτυο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Thanar Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Έχουν αλλάξει τα πράγματα... ακόμη και με net metering, η απόσβεση γίνεται σε 7 χρόνια. Στην ιδιοκατανάλωση εξαρτάται από τα φορτία. Αν έχεις μεγάλα (ηλεκτρικό αυτοκίνητο) κάνεις απόσβεση ακόμη πιο γρήγορα. Το δικό μου αυτόνομο setup είναι hobby. Τα υλικά στον τομέα έχουν πέσει σε κόστος απίστευτα, είναι περίπου 10 φορές κάτω απ’ ότι πριν 15 χρόνια που μπήκαν τα πρώτα πάρκα, πλέον δεν χρειάζονται επιδοτήσεις! Επεξ/σία 27 Μαρτίου 2019 από Thanar 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα