Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 λεπτά πριν, vs_skg είπε

Χθες λεει ανεβηκε σε κεφάλαιοποίηση η Tesla το αντιστοιχο του 1/4 της Toyota. Σε μια μερα. Μιλαμε πλεον για πληρη επικρατηση του greater fool theory. Υπαρχει ενα 5% που αληθεια πιστευει 

Η ΤεσΛΑ θΑ αλΛαξεΙ τΟν κΟσμΟ

Την στιγμη που τα επομενα 5 χρονια θα ξεκινησει το πραγματικο παιχνιδι με τον ανταγωνισμο. Ακομα και καθε αυτοκινητο στον πλανητη να ηταν τεσλα, παλι φουσκωμενη ειναι η τιμη. 

Ειλικρινα οταν ερθει η στιγμη που θα μεινουν με τη.. μετοχη στο χερι οσοι αγοραζουν τωρα, θα χαρώ. Γιατι δεν ειναι καν κρυμμένη η απατεώνια, ειναι προφανης

Εμενα προσωπικα δεν με νοιαζει τι θα κανει η Τεσλα και η καθε Τεσλα. Εχουμε πιο σοβαρα πραγματα να ασχοληθουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

28 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Εμενα προσωπικα δεν με νοιαζει τι θα κανει η Τεσλα και η καθε Τεσλα. Εχουμε πιο σοβαρα πραγματα να ασχοληθουμε.

... οπως το να σχολιαζεις στο νημα της Τεσλα στο Ινσομνια? 

  • Like 1
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, mechpanos είπε

Ουσιαστικά έχει δίκιο...Το concept της ηλεκτροκίνησης δεν έχει αλλάξει, ουσιαστικά ένα ev είναι πολύ πιο απλό μηχανολογικά, από ένα θερμικό.

 

ειναι ξεκαθαρο οτι ειναι απλα και ευκολα ολα για τα μελη του ινσομνια...Εχουμε βγαλει μεγαλους επιστημονες.

Ποτε θα δουμε κανα Πανοπουλου με χορηγια insomnia δεν ξερω.

Ισως τοσο ευκολο εμοιαζε σε ολη την αυτοκινητοβιομηχανια οτι θα αποτυχη η Tesla και κατ'επεκταση ο Musk και δεν του διναν σημασια πριν λιγα χρονια...

Oh wait...

Πως τους ξεφυγε οτι ηταν τοσο ευκολη η ηλεκτροκινηση σε κατι εταιριες δις...δεν μπορω να το καταλαβω. 

3 ώρες πριν, mechpanos είπε

Η έκπληξη στο κοινό προκαλείται απλά, επειδή δεν έχει ξαναμπεί σε όχημα που πατάς το πεντάλ και κολλάει η κοιλιά σου στο κάθισμα. Είναι σα να μπαίνεις σε πύραυλο, υπάρχει από το wow factor. Το οποίο είναι και καλό (ασφάλεια στην προσπέραση) και κακό (ανεξέλεγκτη επιτάχυνση) αναλόγως του χρήστη.

 

Αρα εδω τι μας εξηγεις?οτι ειναι απλη και ευκολη η ηλεκτροκινηση η οτι ειναι σαν να μπαινεις σε πυραυλο και υπαρχει το wow factor?

Γιατι αυτα τα δυο δυσκολευομαι να καταλαβαω πως ταυτιζονται. Βεβαια δεν ειμαι και σχετικος, οπως βλεπεις και στην πορεια μου στο συγκεκριμενο νημα δεν ποσταρω συχνα, ισα ισα, ωστοσο το παρακολουθω χρονια.

3 ώρες πριν, mechpanos είπε

Οπότε αφού μηχανολογικά είναι απλά τα πράγματα, όταν (που θα γίνει) η ηλεκτροκίνηση θα είναι ο εξορισμού τρόπος μετακίνησης, οι κατασκευαστές θα ανταγωνίζονται σε:

Αρα οι αλλοι τροποι μετακινησης εχουν πεθανει?Κατι φυσικα αερια, υγραερια, υδρογονα κτλπ? Νικησε η ηλεκτροκινηση?

Και αν νικησε γιατι να μην δινουμε τα ευσημα στον Musk που παρολο που πηρε μια παμπαλαιη (αποδεδειγμενα) θεωρια, απλη και ευκολη ηταν ομως ο μονος  που την πιστεψε και τελικα την υλοποιησε ενω ολοι οι αλλοι τον κοροιδευαν και πονταραν εκατομμυρια εκατομμυριων στο οτι θα αποτυχει?

 

 

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Πως τους ξεφυγε οτι ηταν τοσο ευκολη η ηλεκτροκινηση σε κατι εταιριες δις...δεν μπορω να το καταλαβω. 

 

Τιποτα δεν καταλαβες γενικα απο τα παραπανω ποστ (μια παρομοιωση εκαναν τα παιδια για το λογο που ολα τα ηλεκτρικα, και οχι μονο τα τεσλα βεβαια, εχουν αυτη την επιταχυνση, δεν ειπε κανεις οτι ειναι ευκολη και οτι μπορει να το κανει ο καθενας) αλλα θα μεινω στο παραπανω.

Σε καμια εταιρεια δεν ξεφυγε η ηλεκτροκινηση. Απλα ηταν και παραμενει οικονομικα ασυμφορη για μια εταιρια παραγωγης αυτοκινητων. Ο Μασκ πουλουσε και πουλαει επι χρονια ειτε με βοηθεια απο το κρατος με τη μορφη επιδοτησεων, ειτε κανοντας σκοντο σε αλλα πραγματα πανω στο αμαξι (γιαυτο και το τραγικο quaility κατασκευαστικα) και ακομα και με ολα αυτα δεν μπορει ακομα να βγαλει σοβαρο κερδος γιαυτο και κανει συνεχεια capital raises, γιατι ο μονος τροπος να εχει λεφτα στο ταμειο δεν ειναι απο την πωληση αμαξιων, ειναι απο την πωληση μετοχων. Οι μετοχες ειναι το προιον της Τεσλα πλεον και τι καλυτερο απο το να αυξανεις συνεχεια την τιμη τους πουλωντας φυκια για μεταξωτες κορδελες? Βλεπε Semi, Cybertruck και κυριως Full Self Driving και τους στολους με εκατομυρια robotaxis.

Oι υπολοιπες εταιριες λοιπον που εσυ λες οτι τους ξεφυγε και δεν πηραν ιδεα, πραξαν πολυ σωστα και περιμεναν να ερθει η καταλληλη στιγμη για να παραγουν ηλεκτρικα σε μεγαλυτερο βαθμο. Και αυτη η στιγμη ηρθε επειδη πλεον αναγκαζονται απο τις διαφορες κυβερνησεις να αυξησουν την παραγωγη τους, αλλιως πεφτουν προστιμα αν δεν φτασουν τους επιθυμητους στοχους. Ταυτοχρονα, ακομα και στην Ελλαδιτσα υπαρχει πλεον τεραστια επιδοτηση που επιτρεπει σε καποιους να αγορασουν ηλεκτρικο ενω μεχρι προσφατα το κοστος ηταν απαγορευτικο. Γιαυτο και το τεραστιο και ξαφνικο push που βλεπουμε τους τελευταιους μηνες απο ολες σχεδον τις αυτοκινητοβιομηχανιες. Ηδη αν δεις τα νουμερα απο πωλησεις σε καποιες χωρες στην Ευρωπη, η VW κανει πλακα στην Τεσλα και επονται και αλλοι που θα την προσπερασουν σχετικα γρηγορα. Το θεμα για την Τεσλα ειναι αν θα μπορεσει τουλαχιστον να μεγαλωνει και αυτη οσο μεγαλωνει η συνολικη πιτα. Φυσικα να φτασει σε νουμερα που να δικαιολογουν τη σημερινη της αξια δεν υπαρχει καμια περιπτωση. Γιαυτο το τροπαριο πλεον ειναι "Tesla is not a car company". Περιμενω λοιπον να δω πως θα τα παει σε ολα αυτα τα φανταστικα που ανακοινωνει ο Μασκ και τα οποια καθε χρονο μετατιθονται ¨για του χρονου¨.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, shikabalas είπε

Τιποτα δεν καταλαβες

Καλα αυτο ειναι σιγουρο...

αλλα ειπαμε, εγω δεν ειμαι επιστημονας. Εγω απλα παρακολουθω το θεμα και πεταω καμια μπουρδιτσα που και που να χουμε να πουμε...

23 λεπτά πριν, shikabalas είπε

Γιαυτο και το τεραστιο και ξαφνικο push που βλεπουμε τους τελευταιους μηνες απο ολες σχεδον τις αυτοκινητοβιομηχανιες. Ηδη αν δεις τα νουμερα απο πωλησεις σε καποιες χωρες στην Ευρωπη, η VW κανει πλακα στην Τεσλα και επονται και αλλοι που θα την προσπερασουν σχετικα γρηγορα.

Τελικα με μπερδεψες...ειναι κακες οι καλες οι κυβερνησεις που δινουν επιδοτησεις για τα ηλεκτρικα?Γιατι οταν το ανεφερες για την Τεσλα ηταν σαν να λες οτι χαρης αυτων των επιδοτησεων αγοραζει ο κοσμος τα αυτοκινητα της. Αυτο δεν ισχυει για τους υπολοιποθς?

Και για το δευτερο κομματι της προτασης αν μπορεις μια πηγη γιατι με ενα προχειρο ψαξιμο βρηκα καποια παγκοσμια νουμερα που ομως συγκρινεται το Model 3 με ολοκληρα segments εταιριων και ειναι καπως αδικο υποθετω, αν εχεις κατι πιο συγκεκριμενο θα το εκτιμουσα και εγω οπως και αλλοι συμφορουμιτες.

 

17 λεπτά πριν, shikabalas είπε

Περιμενω λοιπον να δω πως θα τα παει σε ολα αυτα τα φανταστικα που ανακοινωνει ο Μασκ και τα οποια καθε χρονο μετατιθονται ¨για του χρονου¨.

Ποσοι τα εχουν πει αυτα σε αυτο το θεμα και τωρα ειναι καπου χαμενοι στο ινσομνια ΑΛΛΑ ΟΧΙ σε αυτο το θεμα...Περιμενε και εσυ θα περιμενω και εγω να δουμε τι θα αποδειχθει τελικα για τον προφητη/τσαρλατανο Musk.

 


Υποθετω οτι ετσι και αλλιως ουτε μετοχες εχουμε ουτε υποψηφιοι αγοραστες ειμαστε προς το παρον.  Απλα κοιταμε τα πραγματα σαν παρατηρητες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

ειναι ξεκαθαρο οτι ειναι απλα και ευκολα ολα για τα μελη του ινσομνια...Εχουμε βγαλει μεγαλους επιστημονες.

Ποτε θα δουμε κανα Πανοπουλου με χορηγια insomnia δεν ξερω.

Ισως τοσο ευκολο εμοιαζε σε ολη την αυτοκινητοβιομηχανια οτι θα αποτυχη η Tesla και κατ'επεκταση ο Musk και δεν του διναν σημασια πριν λιγα χρονια...

Oh wait...

Πως τους ξεφυγε οτι ηταν τοσο ευκολη η ηλεκτροκινηση σε κατι εταιριες δις...δεν μπορω να το καταλαβω. 

Αρα εδω τι μας εξηγεις?οτι ειναι απλη και ευκολη η ηλεκτροκινηση η οτι ειναι σαν να μπαινεις σε πυραυλο και υπαρχει το wow factor?

Γιατι αυτα τα δυο δυσκολευομαι να καταλαβαω πως ταυτιζονται. Βεβαια δεν ειμαι και σχετικος, οπως βλεπεις και στην πορεια μου στο συγκεκριμενο νημα δεν ποσταρω συχνα, ισα ισα, ωστοσο το παρακολουθω χρονια.

Αρα οι αλλοι τροποι μετακινησης εχουν πεθανει?Κατι φυσικα αερια, υγραερια, υδρογονα κτλπ? Νικησε η ηλεκτροκινηση?

Και αν νικησε γιατι να μην δινουμε τα ευσημα στον Musk που παρολο που πηρε μια παμπαλαιη (αποδεδειγμενα) θεωρια, απλη και ευκολη ηταν ομως ο μονος  που την πιστεψε και τελικα την υλοποιησε ενω ολοι οι αλλοι τον κοροιδευαν και πονταραν εκατομμυρια εκατομμυριων στο οτι θα αποτυχει?

 

 

θα σε παραπέμψω να ψάξεις την ιστορία του ev1. 

Κατά τα άλλα, βάζεις λόγια και χαρακτηρισμούς που δεν είπα, δεν πειράζει, αυτοί που μπορούν να καταλάβουν καταλαβαίνουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν χρειαζεται να εισαι επιστημονας για να καταλαβεις μια απλη παρομοιωση, μονο διαθεση να διαβασεις και να καταλαβεις τι γραφει ο αλλος χρειαζεται που απο οτι βλεπω εσυ δεν την εχεις, προτιμας να βγαζεις βιαστικα συμπερασματα απο κατι που δεν ειπε κυριολεκτικα κανεις.

Για τις κυβερνησεις και τις επιδοτησεις, δεν ειπα πουθενα αν ειναι κακες ή καλες, ουτε διαχωρισα τις επιδοτησεις που παιρνει η Τεσλα με αυτες που παιρνουν οι υπολοιποι. Απλα ανεφερε οτι τωρα που παιρνουν και αλλοι επιδοτησεις, μπορουν να πουλαν κατι που σε διαφορετικες συνθηκες χωρις επιδοτησεις ο καταναλωτης δυσκολα θα αγοραζε ή τουλαχιστον δεν θα μπορουσε να το αγορασει ο ιδιος αριθμως ατομων. Εχουν μπει πλεον στο ιδιο playing field με την Τεσλα και παιζουν με τους ιδιους ορους.

Εδω και τα στοιχεια που ζητησες:

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, vs_skg είπε

Χθες λεει ανεβηκε σε κεφάλαιοποίηση η Tesla το αντιστοιχο του 1/4 της Toyota. Σε μια μερα. Μιλαμε πλεον για πληρη επικρατηση του greater fool theory. Υπαρχει ενα 5% που αληθεια πιστευει 

Η ΤεσΛΑ θΑ αλΛαξεΙ τΟν κΟσμΟ

Την στιγμη που τα επομενα 5 χρονια θα ξεκινησει το πραγματικο παιχνιδι με τον ανταγωνισμο. Ακομα και καθε αυτοκινητο στον πλανητη να ηταν τεσλα, παλι φουσκωμενη ειναι η τιμη. 

Ειλικρινα οταν ερθει η στιγμη που θα μεινουν με τη.. μετοχη στο χερι οσοι αγοραζουν τωρα, θα χαρώ. Γιατι δεν ειναι καν κρυμμένη η απατεώνια, ειναι προφανης

 

1 ώρα πριν, shikabalas είπε

Τιποτα δεν καταλαβες γενικα απο τα παραπανω ποστ (μια παρομοιωση εκαναν τα παιδια για το λογο που ολα τα ηλεκτρικα, και οχι μονο τα τεσλα βεβαια, εχουν αυτη την επιταχυνση, δεν ειπε κανεις οτι ειναι ευκολη και οτι μπορει να το κανει ο καθενας) αλλα θα μεινω στο παραπανω.

Σε καμια εταιρεια δεν ξεφυγε η ηλεκτροκινηση. Απλα ηταν και παραμενει οικονομικα ασυμφορη για μια εταιρια παραγωγης αυτοκινητων. Ο Μασκ πουλουσε και πουλαει επι χρονια ειτε με βοηθεια απο το κρατος με τη μορφη επιδοτησεων, ειτε κανοντας σκοντο σε αλλα πραγματα πανω στο αμαξι (γιαυτο και το τραγικο quaility κατασκευαστικα) και ακομα και με ολα αυτα δεν μπορει ακομα να βγαλει σοβαρο κερδος γιαυτο και κανει συνεχεια capital raises, γιατι ο μονος τροπος να εχει λεφτα στο ταμειο δεν ειναι απο την πωληση αμαξιων, ειναι απο την πωληση μετοχων. Οι μετοχες ειναι το προιον της Τεσλα πλεον και τι καλυτερο απο το να αυξανεις συνεχεια την τιμη τους πουλωντας φυκια για μεταξωτες κορδελες? Βλεπε Semi, Cybertruck και κυριως Full Self Driving και τους στολους με εκατομυρια robotaxis.

Oι υπολοιπες εταιριες λοιπον που εσυ λες οτι τους ξεφυγε και δεν πηραν ιδεα, πραξαν πολυ σωστα και περιμεναν να ερθει η καταλληλη στιγμη για να παραγουν ηλεκτρικα σε μεγαλυτερο βαθμο. Και αυτη η στιγμη ηρθε επειδη πλεον αναγκαζονται απο τις διαφορες κυβερνησεις να αυξησουν την παραγωγη τους, αλλιως πεφτουν προστιμα αν δεν φτασουν τους επιθυμητους στοχους. Ταυτοχρονα, ακομα και στην Ελλαδιτσα υπαρχει πλεον τεραστια επιδοτηση που επιτρεπει σε καποιους να αγορασουν ηλεκτρικο ενω μεχρι προσφατα το κοστος ηταν απαγορευτικο. Γιαυτο και το τεραστιο και ξαφνικο push που βλεπουμε τους τελευταιους μηνες απο ολες σχεδον τις αυτοκινητοβιομηχανιες. Ηδη αν δεις τα νουμερα απο πωλησεις σε καποιες χωρες στην Ευρωπη, η VW κανει πλακα στην Τεσλα και επονται και αλλοι που θα την προσπερασουν σχετικα γρηγορα. Το θεμα για την Τεσλα ειναι αν θα μπορεσει τουλαχιστον να μεγαλωνει και αυτη οσο μεγαλωνει η συνολικη πιτα. Φυσικα να φτασει σε νουμερα που να δικαιολογουν τη σημερινη της αξια δεν υπαρχει καμια περιπτωση. Γιαυτο το τροπαριο πλεον ειναι "Tesla is not a car company". Περιμενω λοιπον να δω πως θα τα παει σε ολα αυτα τα φανταστικα που ανακοινωνει ο Μασκ και τα οποια καθε χρονο μετατιθονται ¨για του χρονου¨.

Αυτα καλο ειναι να γινονται quote για να τα θυμομαστε σε μερικα χρονια οπως θυμομαστε και τα post αλλα φιλων που δια μαγειας εξαφανιστηκαν!


Επισης, περιμενουμε ολους αυτους που μιλανε για την μετοχη της Tesla, να την κανουνε short(5 λεπτα υποθεση ειναι απο το κινητο τους) και λογικα να χ$στουν στα χρηματα σε λιγο καιρο! Αν το ειχε κανει και ο γραφικος, πληρωμενος και τωρα πια εξαφανισμενος @isay οταν ελεγε οτι η μετοχη ηταν φουσκα στα ~$200(προ-split, δηλαδη σαν να λεμε $40), τωρα που ειναι πανω απο $800 ή θα ειχε χασει ολα τα λεφτα του αν την ειχε κανει short ή αν ειχε βαλει κανονικα(οχι short) ενα μικρο ποσο των 5.000€, τωρα θα ειχε 100.000€.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/6/2018 στις 11:46 ΜΜ, shikabalas είπε

http://www.capital.gr/epixeiriseis/3298404/tesla-perikopi-prosopikou-kata-9-anakoinose-o-elon-mask?utm_term=Autofeed&utm_campaign=Echobox&utm_medium=Social&utm_source=Twitter#Echobox=1528831283

 

Διωχνει δηλαδη εναν στους δεκα υπαλληλους του, αλλα ολα καλα στο πλαισιο του αναγκαιου "reorganization" γινεται. Για να δουμε που θα παει αυτη η ιστορια, οι αρχικοι τριγμοι αρχιζουν και γινονται σεισμοι.

 

Στις 25/4/2019 στις 10:56 ΠΜ, shikabalas είπε

-700 εκατομυριακια net income στο Q1 το "ποταμι που δεν γυριζει πισω" 😂 Ηδη ξεγραψε και το Q2 ο ηγετης, που για να κανει προβλεψη αυτος για Loss απο τωρα φανταστειτε τι νουμερα θα δουμε στην πραξη..Ειχε πολλα διαμαντακια και το conference call με τους αναλυτες, πεταξε κλασσικα μπαρουφες απο δω και απο κει για να ξεφυγει η συζητηση απο τα earnings. Tesla Insurance σε ενα μηνα, αρχισε να λεει τη λεξη solar παλι μιας και πουλαει στον κοσμακη κτλ κτλ. Πολυ ροδινα φαινονται και τα πραγματα για το Model Y τον ρωτησε ενας αναλυτης για τα reservations, μαγκωθηκε ο λιντερ, ξεροκαταπιε, τελικα ειπε δεν εχει νοημα να πουμε νουμερα ειναι νωρις ακομα και δεν εχει αρχισει η παραγωγη. Βεβαια στο Model 3 δεν ηταν νωρις, τοτε ειχαμε ενημερωση καθε μερα για τα νουμερα.

Εδω και μερικα σχολια απο τον φιλο shikabalas τα προηγουμενα χρονια. Διανα τα πετυχε!! 

----------------

Στις 22/4/2019 στις 11:23 ΜΜ, shikabalas είπε

"How could it be that Tesla, who has never designed a chip before, would design the best chip in the world? But that is objectively what has occurred. "

Απο την σημερινη παρουσιαση που γελασε ο κοσμακης παλι. Επισης η μαμα του του ειπε οτι ειναι objectively ο ομορφοτερος και εξυπνοτερος αντρας του κοσμου.

Κοντα στο 4% κατω η μετοχη, πλεον αρχιζουν να μην πιανουν καν τα μαρκετιστικα κολπα για λιγο stock pump.

Εντωμεταξυ, απο τον Απριλιο του 2019 που μας ελεγε ο φιλος shikabalas οτι επεσε 4% εκεινη την μερα η μετοχη, τωρα ειναι 20 φορες πανω...

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, shikabalas είπε

Εδω και τα στοιχεια που ζητησες:

 

στο @Source:fly4day σταματησα να διαβαζω.

Πηγη ζητησα οχι ενα chart που εφτιαξε ενας τυχαιος... Δεν αμφισβητω οτι καπου τα βρηκε και αυτος, φανταζομαι δεν τα εβγαλε απο την κουτρα του. Ωστοσο ενα link με ονομα αρθογραφου και στοιχεια θα ηταν οτι πρεπει για αυτο που ζητησα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, vs_skg είπε

... οπως το να σχολιαζεις στο νημα της Τεσλα στο Ινσομνια? 

Αν με δεις ποτε να σχολιαζω για την μετοχη της να μου το δειξεις και εμενα, οπως ειπα, εχω πιο σοβαρα πραγματα να ασχοληθω απο την μετοχη και τα αμαξια της Tesla. Εγω απλα δεν μπορω να βλεπω ατομα που αγνοουν πως το κονσεπτ της ηλεκτροκινησης υπαρχει 50 χρονια και προερχεται απο τα τηλεκατευθυνομενα. Εκτος αν καποιοι θεωρειτε πως ο καθε Musk ξυπνησε μια ωραια πρωια, δεν ειχε δει ποτε μπαταριοκινητο τηλεκατευθυνομενο και ειπε "Βρε λες με μπαταριες να μπορουν τα αμαξια να κινηθουν;".
Τωρα το ποιος εκανε πρωτος τι ειναι αλλο θεμα, και αλλοι ειχαν φτιαξει και δεν επιασαν, δεν μιλαμε λοιπον για καποιον πρωτοπορο.

ΥΓ: Τον παω με 1000 τον Musk αλλα μην λεμε και οτι μας κατεβει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο πρέπει συνεχώς να επισημαίνεται, ότι η ηλεκτροκίνηση σαν κόνσεπτ υπάρχει εδώ και 50-100 χρόνια. Υποστηρίζει κανείς το αντίθετο;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο πρέπει συνεχώς να επισημαίνεται, ότι η ηλεκτροκίνηση σαν κόνσεπτ υπάρχει εδώ και 50-100 χρόνια. Υποστηρίζει κανείς το αντίθετο;

Αρκετοι γραφουν πως τα Tesla ειναι πρωτοποριακα σε ολα και πως ειναι καινουργια σε ολα. Πρακτικα δεν ειναι καινουργια σε τιποτα, χρησιμοποιουν τεχνολογιες που υπηρχαν, απλα σε βελτιωμενο βαθμο. Σε αυτους ηταν η απαντηση μου και οπως ειδες καποιοι δεν το δεχονται αυτο.

Επεξ/σία από Salvation81
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Αρκετοι γραφουν πως τα Tesla ειναι πρωτοποριακα σε ολα και πως ειναι καινουργια σε ολα. Πρακτικα δεν ειναι καινουργια σε τιποτα, χρησιμοποιουν τεχνολογιες που υπηρχαν, απλα σε βελτιωμενο βαθμο. Σε αυτους ηταν η απαντηση μου και οπως ειδες καποιοι δεν το δεχονται αυτο.

Εχεις μπερδεψει το innovation με το invention.
Η Tesla ειναι απο τις πιο innovative εταιρειες αυτοκινητων και αυτο δεν ειναι κατι που λεω εγω ή εσυ, αλλα ο ιδιος ο ανταγωνισμος(ενδεικτικα τι εχει πει ο VW CEO για την Tesla).

Τωρα, οσο αναφορα το innovation σε σχεση με το invention: σημαντικα invention(εφευρεσεις) που αλλαζουν τον κοσμο εχουμε πολυ σπανια. Πιο μικρες εφευρεσεις εχουμε πιο συχνα και σε αυτες ανηκουν και διαφορες εφευρεσεις(πχ στην τεχνολογια των μπαταριων κλπ) που επετρεψαν τα ηλεκτροκινητα αυτοκινητα να εχουν αυτονομια 500+χλμ.

Παμε τωρα στο innovation/τεχνολογικη καινοτομια. Εδω ο ορισμος τεχνολογικης καινοτομιας απο τη Βικιπαιδεια:
Ως τεχνολογική καινοτομία ορίζεται :
Η εισαγωγή στην αγορά ενός νέου ή σημαντικά βελτιωμένου σε σχέση με τα βασικά του χαρακτηριστικά, τις τεχνικές προδιαγραφές, το ενσωματωμένο λογισμικό ή άλλα μη υλικά συστατικά, προτιθέμενες χρήσεις ή τη φιλικότητα προς τον χρήστη, προϊόντος (υλικού αγαθού ή υπηρεσίας)

 

Η Tesla λοιπον κανει αυτο ακριβως που ειπες: "χρησιμοποιουν τεχνολογιες που υπηρχαν, απλα σε βελτιωμενο βαθμο", το οποιο αποτελει τον ορισμο της τεχνολογικης καινοτομιας οταν φερνει μεγαλη αλλαγη στην χρηση/δυνατοτητες του προιοντος.

Απλα αναρωτηθειτε ποσο διαφερει ενα συμβατικο αυτοκινητο του 2010 με ενα συμβατικο αυτοκινητο του 2018(ελαχιστα)
και μετα καντε το ιδιο με ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο 2010 με ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο του 2018(χαωδεις διαφορες) και τοτε θα καταλαβουμε ποσες τεχνολογικες καινοτομιες υπηρξαν για να φθασουμε σε αυτην την τεραστια αλλαγη/αλμα στην εξελιξη των ηλεκτρικων αυτοκινητων.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...