Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το άμα θα την ξεπεράσουν, θα δείξει το (όχι και τόσο μακρινό) μέλλον, τώρα θελήσαμε να μπούνε σοβαρά οι λοιπές εταιρίες. Και φυσικά ήτανε business as usual, υπηρχε ενα τεραστιο κενο στον χωρο, οι κατευθυνση που πηγαινε το πραγμα με την πρασινη ενεργεια ητανε φως φαναρι απο τουλαχιστον το τελος των 00΄ς, και εκει πονταρε η Τεσλα.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

12 ώρες πριν, Papakaliati είπε

...και εκει πονταρε η Τεσλα.

Η Tesla δεν "πόνταρε" κάπου. Ο ίδιος ο CEO της NISSAN είχε πει σχολιάζοντας την εντυπωσιακή για τότε υιοθέτηση του πρώτου ηλεκτρικού αυτοκινήτου μαζικής παραγωγής, του NISSAN LEAF, πως "εάν δεν υπήρχε η Tesla, δεν θα είχαμε κάνει ποτέ το LEAF". Επομένως, η Tesla είναι ο βασικός λόγος για τον οποίο το πράγμα στην αυτοκίνηση πάει προς τα εκεί που πάει. Δέχθηκε απίστευτο πόλεμο από τα συμφέροντα, αλλά κατάφερε να επιβιώσει.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, Thanar είπε

Η Tesla δεν "πόνταρε" κάπου. Ο ίδιος ο CEO της NISSAN είχε πει σχολιάζοντας την εντυπωσιακή για τότε υιοθέτηση του πρώτου ηλεκτρικού αυτοκινήτου μαζικής παραγωγής, του NISSAN LEAF, πως "εάν δεν υπήρχε η Tesla, δεν θα είχαμε κάνει ποτέ το LEAF". Επομένως, η Tesla είναι ο βασικός λόγος για τον οποίο το πράγμα στην αυτοκίνηση πάει προς τα εκεί που πάει. Δέχθηκε απίστευτο πόλεμο από τα συμφέροντα, αλλά κατάφερε να επιβιώσει.

Ποιον πόλεμο ρε μαν; Ήδη από πριν 10+ χρόνια, ξεκινήσανε οι κυβερνήσεις να επιδοτούνε εναλλακτικές πηγές ενέργειας, και με το πέρασμα των χρονών, με τις πιο αυστηρές πολιτικές όσων αφορά τις εκπομπές καυσαερίων που υιοθετουνται, η ηλεκτροκίνηση γίνεται μονόδρομος. Με την δυνατότητα που δόθηκε να εμπορεύεται πράσινα renewable energy credits, με τις επιδοτησεις στην ιδια και τους πελατες της, και με συγκεκριμενες πολιτικες σε πχ Νορβηγια, πηρε το boost που χρειαζοτανε. Που τον ειδες εσυ τον πολεμο, απο τους petrolhead που γραφανε ποστ στο ινσομνια και στο ιντερνετ; Μην λενε και οτι θελουμε τωρα ... 

Και να μην υπήρχε Τεσλα, τίποτε δεν θα άλλαζε. Οι Ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες θα αναγκάζονταν να αναπτύξουν και προωθησουν τα ηλεκτρικά, αλλιώς θα πληρώνανε περισσότερα και περισσότερα δις κάθε χρόνο σε πρόστιμα. 

Επεξ/σία από Papakaliati
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις κάποια βασικά κενά...

Σου προτείνω να δεις τα παρακάτω (θα τα βρεις εύκολα):
1. Who Killed the Electric Car?
2. Revenge of the Electric Car και
3. Tesla Conspiracy

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Thanar είπε

Έχεις κάποια βασικά κενά...

Σου προτείνω να δεις τα παρακάτω (θα τα βρεις εύκολα):
1. Who Killed the Electric Car?
2. Revenge of the Electric Car και
3. Tesla Conspiracy

Μα δεν διαφωνώ καθόλου, συμφωνώ 100%. Άμα η τεσλα ήτανε το 2000, δεν θα μπορούσε να κάνει τίποτα. Αλλά πλέον το κλίμα είχα αλλάξει, για αυτό και είμαστε εκεί που είμαστε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Papakaliati είπε

Ποιον πόλεμο ρε μαν; Ήδη από πριν 10+ χρόνια, ξεκινήσανε οι κυβερνήσεις να επιδοτούνε εναλλακτικές πηγές ενέργειας, και με το πέρασμα των χρονών, με τις πιο αυστηρές πολιτικές όσων αφορά τις εκπομπές καυσαερίων που υιοθετουνται, η ηλεκτροκίνηση γίνεται μονόδρομος.

Ειναι αποριας αξιο, γιατι ενω η ηλεκτροκινηση γινεται μονοδρομος οπως λες, εδω και τοσα χρονια δεν το ειχαν παρει ζεστα οι παραδοσιακοι του χωρου και τωρα τρεχουν και δεν φθανουν(βγαζουν αυτοκινητα το 2021 με μικροτερη αυτονομια απο το tesla model s του 2012).
 

Τελος ειναι αποριας αξιο γιατι μεχρι και πριν μερικα χρονια περιπου οι μισες αυτοκινητοβιομηχανιες ελεγαν οτι τα ηλεκτρικα με μπαταριες λιθιου δεν ειναι το μελλον κλπ και εδω και 2-3 χρονια αναγκαστηκαν να αλλαξουν τελειως τα πλανα τους.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, haHa είπε

Ειναι αποριας αξιο, γιατι ενω η ηλεκτροκινηση γινεται μονοδρομος οπως λες, εδω και τοσα χρονια δεν το ειχαν παρει ζεστα οι παραδοσιακοι του χωρου και τωρα τρεχουν και δεν φθανουν(βγαζουν αυτοκινητα το 2021 με μικροτερη αυτονομια απο το tesla model s του 2012).
 

Τελος ειναι αποριας αξιο γιατι μεχρι και πριν μερικα χρονια περιπου οι μισες αυτοκινητοβιομηχανιες ελεγαν οτι τα ηλεκτρικα με μπαταριες λιθιου δεν ειναι το μελλον κλπ και εδω και 2-3 χρονια αναγκαστηκαν να αλλαξουν τελειως τα πλανα τους.

Δεν ήτανε μονόδρομος, έγινε όταν η Ευρωπαϊκή ένωση και αλλά κράτη ξεκαθάρισαν της προθέσεις τους, με πρόστιμα πολλών δις στις αυτοκινητοβιομηχανίες που δεν εκπληρώνουν τα αυστηρά όριο ρύπων για τα μοντέλα τους. Οι μισές αυτοκινητοβιομηχανία έλεγαν τα σχετικά, επειδή το focus τους ητανε τα θερμικα, εκει ειχα ρυξει τοσα χρονια τοσα δις. 

Άμα δεν προωθούτανε τόσο επιθετικά από τις κυβερνήσεις, με επιδοτήσεις και πρόστιμα, δεν θα άλλαζαν άποψη. 

Επεξ/σία από Papakaliati
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Άμα δεν προωθούτανε τόσο επιθετικά από τις κυβερνήσεις, με επιδοτήσεις και πρόστιμα, δεν θα άλλαζαν άποψη.

Έτσι είναι. Αν όμως δεν τους έδειχνε η Tesla το δρόμο, πως ΕΙΝΑΙ δυνατόν να φτιαχτεί ένα τέτοιο όχημα, ΔΕΝ θα το προωθούσαν και οι κυβερνήσεις!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Thanar είπε

Έτσι είναι. Αν όμως δεν τους έδειχνε η Tesla το δρόμο, πως ΕΙΝΑΙ δυνατόν να φτιαχτεί ένα τέτοιο όχημα, ΔΕΝ θα το προωθούσαν και οι κυβερνήσεις!

Eξαιρετικα πιθανό, αλλά δύσκολο να προβλέψεις τι θα γινόταν αν...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, Papakaliati είπε

Δεν ήτανε μονόδρομος, έγινε όταν η Ευρωπαϊκή ένωση και αλλά κράτη ξεκαθάρισαν της προθέσεις τους, με πρόστιμα πολλών δις στις αυτοκινητοβιομηχανίες που δεν εκπληρώνουν τα αυστηρά όριο ρύπων για τα μοντέλα τους. Οι μισές αυτοκινητοβιομηχανία έλεγαν τα σχετικά, επειδή το focus τους ητανε τα θερμικα, εκει ειχα ρυξει τοσα χρονια τοσα δις. 

Άμα δεν προωθούτανε τόσο επιθετικά από τις κυβερνήσεις, με επιδοτήσεις και πρόστιμα, δεν θα άλλαζαν άποψη. 

Για αυτο ακριβως ειπα γινεται μονοδρομος.
Ειναι λοιπον αποριας αξιο πως οι εταιρειες δεν το βλεπανε ακομα και μολις 3 χρονια πισω.

Καποιοι εβλεπαν μπροστα(βλεπε Tesla) ενω οι περισσοτεροι αλλοι ελεγαν τα δικα τους και προτειναν μεχρι και την λυση υδρογονου ή solid state batteries για χαμηλους/μηδενικους ρυπους. Δεν ηταν λοιπον οτι δεν ειχαν πρασινη στρατηγικη(για να αποφυγουν και τα προστιμα), ειχαν απλα τη λαθος πρασινη στρατηγικη.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, haHa είπε

...ενω οι περισσοτεροι αλλοι ελεγαν τα δικα τους και προτειναν μεχρι και την λυση υδρογονου ή solid state batteries για χαμηλους/μηδενικους ρυπους. Δεν ηταν λοιπον οτι δεν ειχαν πρασινη στρατηγικη(για να αποφυγουν και τα προστιμα), ειχαν απλα τη λαθος πρασινη στρατηγικη.

Αγαπητέ @haHa, δεν έχω διαφωνήσει ακόμη μαζί σου, στα περισσότερα βλέπω πως έχουμε ταυτόσημες απόψεις, αν και οι δικές μου είναι σαφώς πιο μονολιθικές και εγκάθετες, επίτηδες. Σήμερα φοβάμαι πως θα διαφωνήσω όμως, καθώς βλέπω πως το "στρογγυλεύεις"...

Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες εκτός από την Tesla, από τη στιγμή που παράγουν αυτοκίνητα με ΜΕΚ, προσπαθούν να καθυστερήσουν την έλευση της Ηλεκτροκίνησης όσο μπορούν. Είτε επειδή δεν θέλουν να κλάψουν τις επενδύσεις που έχουν κάνει στις ΜΕΚ, είτε επειδή βλέπουν τα μετά after sales έσοδα κοντά στο μηδέν, είτε επειδή έχουν άλλα (πολυσχιδή) συμφέροντα, δεν με ενδιαφέρει. Το θέμα είναι πως σίγουρα δεν τους συμφέρει αυτή η αλλαγή, και για το λόγο αυτό δεν είχαν την παραμικρή "πράσινη" στρατηγική.

Όλες οι εναλλακτικές λύσεις που τόσα χρόνια πρεσβεύουν (hydrogen fools cells, solid state batteries, nuclear diamond batteries, portable fusion reactor, tiny-sun-in-a-box, κ.ά.), έχουν ως μοναδικό σκοπό να καθυστερήσουν την υιοθέτηση αυστηρότερων μέτρων από τις κυβερνήσεις, καθώς επίσης και τη μετάβαση του ενδιαφέροντος του αγοραστικού κοινού σε αυτή (στην Ηλεκτροκίνηση). Όλα αυτά, είναι τεχνάσματα του τύπου "περιμένετε μια δεκαετία ακόμη, δεν είναι αρκετά καλά τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα, θα σας δώσουμε εμείς οι ίδιοι τη λύση, αλλά όχι ακόμη, προς το παρόν το ψάχνουμε, για το καλό σας"!

Ευτυχώς, η Tesla τους χάλασε το πάρτυ, και ακόμη πιο ευτυχώς, την είδε και η VW ταραξίας. Επομένως, οι υπόλοιποι, ή θα ακολουθήσουν, ή θα κλείσου. Απλά πράγματα.

Επεξ/σία από Thanar
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Διαβαζω, διαβαζω, διαβαζω, και δεν καταλαβαινω.

Ηλεκτρικα αυτοκινητα βλεπουμε στις ταινιες απο την εποχη του Blade Runner......Αν παρουμε το Back To The Future βλεπουμε αυτοκινητα που λειτουργουν με αλλες πηγες ενεργειας (μεχρι και σκουπιδια) παλι εδω και 40 χρονια.....

Με λιγα λογια το ολο θεμα προς τα εκει παει τα τελευταια 40 χρονια, μονο απο τις ταινιες (και κακα τα ψεματα πολλα πρωτα τα βλεπουμε σε ταινιες και μετα στην πραγματικοτητα).

Ο Musk απλα πονταρε σε αυτο και μετα απο αρκετες αποτυχιες καταφερε και εφτιαξε ενα τετοιο οχημα. Το ολο θεμα μεχρι να γινει αυτο ηταν παντα οι μπαταριες - χωρητικοτητα / επιδοσεις - τιποτα παραπανω αφου ολοι ξερουμε πως η βασικη τεχνολογια υπαρχει τα τελευταια 40-50 χρονια ακομα και στα τηλεκατευθυνομενα.

Δεν θα τον πω πρωτοπορο ομως, εξαλλου δεν ειναι πως μονος του εφτασε τις μπαταριες εκει που ειναι σημερα. Ουτε μονος του εφτιαξε την τεχνολογια. Απλα ηταν εξυπνος και αρχισε το εγχειρημα πριν απο ολους τους αλλους και μαζι και με κονε που προφανως ειχε κυριως στην Αμερικη καταφερε να φτασει εκει που ειναι (τωρα αν θα τον περασουν οι αλλες εταιρειες η οχι θα φανει σε 10 χρονια πχ).

Εμενα προσωπικα δεν με νοιαζει τι κανει ο Musk και ο καθε Musk η τι κανει η Toyota. Εμενα με νοιαζει να βγαλουν ηλεκτρικα αυτοκινητα αντιστοιχα αυτων που εχουμε τωρα στα ΙΔΙΑ χρηματα. Δεν μπορει ο αλλος να μου λεει πως μεχρι 40 χιλιαρικα μπορω να παρω εναν κουβα (εμφανησιακα εστω, κατι στο οποιο εγω δινω πολυ βαση) και πως για να παρω κατι καλο πρεπει να σκασω πανω απο 100, οχι οταν τωρα βρισκεις κατι καλο και με 40 χιλιαδες. Το ιδιο θεωρω θα επρεπε να απασχολει ολο τον κοσμο, οχι το τι και το ποιος.

Επεξ/σία από Salvation81
  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, Thanar είπε

Αγαπητέ @haHa, δεν έχω διαφωνήσει ακόμη μαζί σου, στα περισσότερα βλέπω πως έχουμε ταυτόσημες απόψεις, αν και οι δικές μου είναι σαφώς πιο μονολιθικές και εγκάθετες, επίτηδες. Σήμερα φοβάμαι πως θα διαφωνήσω όμως, καθώς βλέπω πως το "στρογγυλεύεις"...

Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες εκτός από την Tesla, από τη στιγμή που παράγουν αυτοκίνητα με ΜΕΚ, προσπαθούν να καθυστερήσουν την έλευση της Ηλεκτροκίνησης όσο μπορούν. Είτε επειδή δεν θέλουν να κλάψουν τις επενδύσεις που έχουν κάνει στις ΜΕΚ, είτε επειδή βλέπουν τα μετά after sales έσοδα κοντά στο μηδέν, είτε επειδή έχουν άλλα (πολυσχιδή) συμφέροντα, δεν με ενδιαφέρει. Το θέμα είναι πως σίγουρα δεν τους συμφέρει αυτή η αλλαγή, και για το λόγο αυτό δεν είχαν την παραμικρή "πράσινη" στρατηγική.

Όλες οι εναλλακτικές λύσεις που τόσα χρόνια πρεσβεύουν (hydrogen fools cells, solid state batteries, nuclear diamond batteries, portable fusion reactor, tiny-sun-in-a-box, κ.ά.), έχουν ως μοναδικό σκοπό να καθυστερήσουν την υιοθέτηση αυστηρότερων μέτρων από τις κυβερνήσεις, καθώς επίσης και τη μετάβαση του ενδιαφέροντος του αγοραστικού κοινού σε αυτή (στην Ηλεκτροκίνηση). Όλα αυτά, είναι τεχνάσματα του τύπου "περιμένετε μια δεκαετία ακόμη, δεν είναι αρκετά καλά τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα, θα σας δώσουμε εμείς οι ίδιοι τη λύση, αλλά όχι ακόμη, προς το παρόν το ψάχνουμε, για το καλό σας"!

Ευτυχώς, η Tesla τους χάλασε το πάρτυ, και ακόμη πιο ευτυχώς, την είδε και η VW ταραξίας. Επομένως, οι υπόλοιποι, ή θα ακολουθήσουν, ή θα κλείσου. Απλά πράγματα.

Συμφωνω στα περισσοτερα και αυτο ακριβως ηταν το point μου.

Οι παραδοσιακες αυτοκινητοβιομηχανιες εβλεπαν κοντοφθαλμα το θεμα και προσπαθησαν να καθυστερησουν το αναποφευκτο.  Αυτη η ολιγωρια τους ομως , τους στοιχισε και τωρα τρεχουν και δεν φθανουν.
Ακομα και απο τις παραδοσιακες εταιριες, οποια εβλεπε λιγο πιο μπροστα, θα βγει κερδισμενη μακροπροθεσμα. Πχ το VW/Audi φαινεται οτι θα ειναι κερδισμενες σε σχεση με αλλες εταιριες που ακομα και 2 χρονια πριν δεν επενδυαν σοβαρα στα ηλεκτρικα.

Οποιος εβλεπε μπροστα και οχι κοντοφθαλμα, κερδιζει. Και αυτο δεν εχει να κανει με προστιμα, ορια κλπ, απλα με την ελευση του αναποφευκτου και ποιςο ετοιμαζοταν για αυτο.

 

Χθεσινα νεα:
BMW Simplifying Lineup To Cut Costs And Fund EV Development

--------------------------------------------------------------------------

20 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Εμενα προσωπικα δεν με νοιαζει τι κανει ο Musk και ο καθε Musk η τι κανει η Toyota. Εμενα με νοιαζει να βγαλουν ηλεκτρικα αυτοκινητα αντιστοιχα αυτων που εχουμε τωρα στα ΙΔΙΑ χρηματα. Δεν μπορει ο αλλος να μου λεει πως μεχρι 40 χιλιαρικα μπορω να παρω εναν κουβα (εμφανησιακα εστω, κατι στο οποιο εγω δινω πολυ βαση) και πως για να παρω κατι καλο πρεπει να σκασω πανω απο 100, οχι οταν τωρα βρισκεις κατι καλο και με 40 χιλιαδες. Το ιδιο θεωρω θα επρεπε να απασχολει ολο τον κοσμο, οχι το τι και το ποιος.

Mercedes EQA 250 θα κοστιζει Γερμανια 39.950€ (47.750€ χωρις την επιδοτηση), ενω το αντιστοιχο compact SUV Mercedes GLA 250 με κανονικο κινητηρα ξεκιναει απο 36.000€ .

mercedes-benz-eqa-titel-2-w1366xh683-cut

20 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Διαβαζω, διαβαζω, διαβαζω, και δεν καταλαβαινω.

Ηλεκτρικα αυτοκινητα βλεπουμε στις ταινιες απο την εποχη του Blade Runner......Αν παρουμε το Back To The Future βλεπουμε αυτοκινητα που λειτουργουν με αλλες πηγες ενεργειας (μεχρι και σκουπιδια) παλι εδω και 40 χρονια.....

Με λιγα λογια το ολο θεμα προς τα εκει παει τα τελευταια 40 χρονια, μονο απο τις ταινιες (και κακα τα ψεματα πολλα πρωτα τα βλεπουμε σε ταινιες και μετα στην πραγματικοτητα).

Ο Musk απλα πονταρε σε αυτο και μετα απο αρκετες αποτυχιες καταφερε και εφτιαξε ενα τετοιο οχημα. Το ολο θεμα μεχρι να γινει αυτο ηταν παντα οι μπαταριες - χωρητικοτητα / επιδοσεις - τιποτα παραπανω αφου ολοι ξερουμε πως η βασικη τεχνολογια υπαρχει τα τελευταια 40-50 χρονια ακομα και στα τηλεκατευθυνομενα.

Δεν θα τον πω πρωτοπορο ομως, εξαλλου δεν ειναι πως μονος του εφτασε τις μπαταριες εκει που ειναι σημερα. Ουτε μονος του εφτιαξε την τεχνολογια. Απλα ηταν εξυπνος και αρχισε το εγχειρημα πριν απο ολους τους αλλους και μαζι και με κονε που προφανως ειχε κυριως στην Αμερικη καταφερε να φτασει εκει που ειναι (τωρα αν θα τον περασουν οι αλλες εταιρειες η οχι θα φανει σε 10 χρονια πχ).

Δεν ξερω γιατι δεν καταλαβαινεις οπως λες, ενω εχει γραφτει που μπερδευεσαι και για αυτο γραφεις πραγματα που δεν ισχυουν.
 

Εχεις μπερδεψει το innovation με το invention.
Η Tesla ειναι απο τις πιο innovative εταιρειες αυτοκινητων και αυτο δεν ειναι κατι που λεω εγω ή εσυ, αλλα ο ιδιος ο ανταγωνισμος(ενδεικτικα τι εχει πει ο VW CEO για την Tesla).

Τωρα, οσο αναφορα το innovation σε σχεση με το invention: σημαντικα invention(εφευρεσεις) που αλλαζουν τον κοσμο εχουμε πολυ σπανια. Πιο μικρες εφευρεσεις εχουμε πιο συχνα και σε αυτες ανηκουν και διαφορες εφευρεσεις(πχ στην τεχνολογια των μπαταριων κλπ) που επετρεψαν τα ηλεκτροκινητα αυτοκινητα να εχουν αυτονομια 500+χλμ.

Παμε τωρα στο innovation/τεχνολογικη καινοτομια. Εδω ο ορισμος τεχνολογικης καινοτομιας απο τη Βικιπαιδεια:
Ως τεχνολογική καινοτομία ορίζεται :
Η εισαγωγή στην αγορά ενός νέου ή σημαντικά βελτιωμένου σε σχέση με τα βασικά του χαρακτηριστικά, τις τεχνικές προδιαγραφές, το ενσωματωμένο λογισμικό ή άλλα μη υλικά συστατικά, προτιθέμενες χρήσεις ή τη φιλικότητα προς τον χρήστη, προϊόντος (υλικού αγαθού ή υπηρεσίας)

 

Η Tesla λοιπον κανει αυτο ακριβως που ειπες: "χρησιμοποιουν τεχνολογιες που υπηρχαν, απλα σε βελτιωμενο βαθμο", το οποιο αποτελει τον ορισμο της τεχνολογικης καινοτομιας οταν φερνει μεγαλη αλλαγη στην χρηση/δυνατοτητες του προιοντος.

Απλα αναρωτηθειτε ποσο διαφερει ενα συμβατικο αυτοκινητο του 2010 με ενα συμβατικο αυτοκινητο του 2018(ελαχιστα)
και μετα καντε το ιδιο με ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο 2010 με ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο του 2018(χαωδεις διαφορες) και τοτε θα καταλαβουμε ποσες τεχνολογικες καινοτομιες υπηρξαν για να φθασουμε σε αυτην την τεραστια αλλαγη/αλμα στην εξελιξη των ηλεκτρικων αυτοκινητων.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, haHa είπε

Συμφωνω στα περισσοτερα και αυτο ακριβως ηταν το point μου.

Οι παραδοσιακες αυτοκινητοβιομηχανιες εβλεπαν κοντοφθαλμα το θεμα και προσπαθησαν να καθυστερησουν το αναποφευκτο.  Αυτη η ολιγωρια τους ομως , τους στοιχισε και τωρα τρεχουν και δεν φθανουν.
Ακομα και απο τις παραδοσιακες εταιριες, οποια εβλεπε λιγο πιο μπροστα, θα βγει κερδισμενη μακροπροθεσμα. Πχ το VW/Audi φαινεται οτι θα ειναι κερδισμενες σε σχεση με αλλες εταιριες που ακομα και 2 χρονια πριν δεν επενδυαν σοβαρα στα ηλεκτρικα.

Οποιος εβλεπε μπροστα και οχι κοντοφθαλμα, κερδιζει. Και αυτο δεν εχει να κανει με προστιμα, ορια κλπ, απλα με την ελευση του αναποφευκτου και ποιςο ετοιμαζοταν για αυτο.

 

--------------------------------------------------------------------------

Mercedes EQA 250 θα κοστιζει Γερμανια 39.950€ (47.750€ χωρις την επιδοτηση), ενω το αντιστοιχο compact SUV Mercedes GLA 250 με κανονικο κινητηρα ξεκιναει απο 36.000€ .

Δεν ξερω γιατι δεν καταλαβαινεις οπως λες, ενω εχει γραφτει που μπερδευεσαι και για αυτο γραφεις πραγματα που δεν ισχυουν.
 

Εχεις μπερδεψει το innovation με το invention.
Η Tesla ειναι απο τις πιο innovative εταιρειες αυτοκινητων και αυτο δεν ειναι κατι που λεω εγω ή εσυ, αλλα ο ιδιος ο ανταγωνισμος(ενδεικτικα τι εχει πει ο VW CEO για την Tesla).

Τωρα, οσο αναφορα το innovation σε σχεση με το invention: σημαντικα invention(εφευρεσεις) που αλλαζουν τον κοσμο εχουμε πολυ σπανια. Πιο μικρες εφευρεσεις εχουμε πιο συχνα και σε αυτες ανηκουν και διαφορες εφευρεσεις(πχ στην τεχνολογια των μπαταριων κλπ) που επετρεψαν τα ηλεκτροκινητα αυτοκινητα να εχουν αυτονομια 500+χλμ.

Παμε τωρα στο innovation/τεχνολογικη καινοτομια. Εδω ο ορισμος τεχνολογικης καινοτομιας απο τη Βικιπαιδεια:
Ως τεχνολογική καινοτομία ορίζεται :
Η εισαγωγή στην αγορά ενός νέου ή σημαντικά βελτιωμένου σε σχέση με τα βασικά του χαρακτηριστικά, τις τεχνικές προδιαγραφές, το ενσωματωμένο λογισμικό ή άλλα μη υλικά συστατικά, προτιθέμενες χρήσεις ή τη φιλικότητα προς τον χρήστη, προϊόντος (υλικού αγαθού ή υπηρεσίας)

 

Η Tesla λοιπον κανει αυτο ακριβως που ειπες: "χρησιμοποιουν τεχνολογιες που υπηρχαν, απλα σε βελτιωμενο βαθμο", το οποιο αποτελει τον ορισμο της τεχνολογικης καινοτομιας οταν φερνει μεγαλη αλλαγη στην χρηση/δυνατοτητες του προιοντος.

Απλα αναρωτηθειτε ποσο διαφερει ενα συμβατικο αυτοκινητο του 2010 με ενα συμβατικο αυτοκινητο του 2018(ελαχιστα)
και μετα καντε το ιδιο με ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο 2010 με ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο του 2018(χαωδεις διαφορες) και τοτε θα καταλαβουμε ποσες τεχνολογικες καινοτομιες υπηρξαν για να φθασουμε σε αυτην την τεραστια αλλαγη/αλμα στην εξελιξη των ηλεκτρικων αυτοκινητων.

Οπως και να το παρουσιασεις τετοιος ντορος δεν ειναι αναγκη να υπαρχει. Η τεχνολογια υπηρχε για δεκαετιες και δεν θεωρω πως πραγματικα αλλαξε κατι ο Musk, ο ιδιος τροπος λειτουργιας ειναι. Ενα tweak εδω, ενα tweak εκει, το βασικο ομως παραμενει το ιδιο.
Οι μπαταριες ξαναλεω, η τεχνολογια δεν ειναι κατι που εχει μονο ο Musk η που ανεπτυξε μονο ο Musk, υπαρχουν πολλες εταιρειες που εχουν βαλει το χερακι τους (και οχι δεν εννοω αντιπαλλη εταιρεια παραγωγης αυτοκινητων, εννοω εταιρειες που εχουν να κανουν με το θεμα μπαταρια).
Τωρα αν παρουμε τα αλλα, το εσωτερικο σχεδον ολων των αυτοκινητων της Tesla κατεμε ειναι ελεινο. Το ιδιο και το εξωτερικο (δες πχ το αλεξισφαιρο 4χ4 που ειχε βγαλει πριν 1-2 χρονια που απετυχε σε ζωντανη παρουσιαση πχ - σχολιαζω το design ομως οχι το οτι εσπασε το τζαμι).
Οποτε ναι για μενα ο ντορος ειναι κατι που προωθειται απο διαφορα συμφεροντα, κακα τα ψεματα η βενζινη και το πετρελαιο ειναι στα χερια συγκεκριμενων (κατι που δεν αλλαζει), η ηλεκτρικη ενεργεια ομως οχι (δεν ειναι τυχαιο που αρκετοι δισσεκατομυριουχοι εχουν επενδυσει τρελα ποσα τα τελευταια 5 χρονια στον χωρο της ηλεκτρικης ενεργειας).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Οπως και να το παρουσιασεις τετοιος ντορος δεν ειναι αναγκη να υπαρχει. Η τεχνολογια υπηρχε για δεκαετιες και δεν θεωρω πως πραγματικα αλλαξε κατι ο Musk, ο ιδιος τροπος λειτουργιας ειναι. Ενα tweak εδω, ενα tweak εκει, το βασικο ομως παραμενει το ιδιο.
Οι μπαταριες ξαναλεω, η τεχνολογια δεν ειναι κατι που εχει μονο ο Musk η που ανεπτυξε μονο ο Musk, υπαρχουν πολλες εταιρειες που εχουν βαλει το χερακι τους (και οχι δεν εννοω αντιπαλλη εταιρεια παραγωγης αυτοκινητων, εννοω εταιρειες που εχουν να κανουν με το θεμα μπαταρια)

Και για αυτο ακριβως η Tesla θεωρειται ακομα και απο τους ιδιους τους ανταγωνιστες της απο τις πιο innovative εταιριες, ασχετα με το τι λεει ο καθε Salvation81 και ο καθε haha στο insomnia.
Γιατι αυτο που περιγραφεις ειναι ο ορισμος της τεχνολογικης καινοτομιας. Απο τη Βικιπαιδεια:
Ως τεχνολογική καινοτομία ορίζεται :
Η εισαγωγή στην αγορά ενός νέου ή σημαντικά βελτιωμένου σε σχέση με τα βασικά του χαρακτηριστικά, τις τεχνικές προδιαγραφές, το ενσωματωμένο λογισμικό ή άλλα μη υλικά συστατικά, προτιθέμενες χρήσεις ή τη φιλικότητα προς τον χρήστη, προϊόντος (υλικού αγαθού ή υπηρεσίας)


Η Tesla λοιπον κανει αυτο ακριβως που ειπες: "χρησιμοποιει τεχνολογιες που υπηρχαν, απλα σε βελτιωμενο βαθμο", το οποιο αποτελει τον ορισμο της τεχνολογικης καινοτομιας οταν φερνει μεγαλη αλλαγη στην χρηση/δυνατοτητες του προιοντος.

Επεξ/σία από haHa
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...