Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, haHa είπε

Και για αυτο ακριβως η Tesla θεωρειται ακομα και απο τους ιδιους τους ανταγωνιστες της απο τις πιο innovative εταιριες, ασχετα με το τι λεει ο καθε Salvation81 και ο καθε haha στο insomnia.
Γιατι αυτο που περιγραφεις ειναι ο ορισμος της τεχνολογικης καινοτομιας. Απο τη Βικιπαιδεια:
Ως τεχνολογική καινοτομία ορίζεται :
Η εισαγωγή στην αγορά ενός νέου ή σημαντικά βελτιωμένου σε σχέση με τα βασικά του χαρακτηριστικά, τις τεχνικές προδιαγραφές, το ενσωματωμένο λογισμικό ή άλλα μη υλικά συστατικά, προτιθέμενες χρήσεις ή τη φιλικότητα προς τον χρήστη, προϊόντος (υλικού αγαθού ή υπηρεσίας)

Ο καθενας μπορει να θεωρει οτι θελει, δεν μιλας για μια σταθερα, δεν μιλας για κατι που μπορεις να το μετρησεις και να πεις εγω εχω 100, εσυ εχεις 50. Ετσι μπορει ο CEO της Toyota να λεει πως η Tesla ειναι απο τις πιο innovative εταιρειες, δικαιωμα του ειναι. Ετσι και εγω μπορω να πω οτι δεν ειναι, δικαιωμα μου ειναι. Τωρα το ποια θεση εχει περισσοτερο βαρος να το δεχτω αλλα και παλι, αυτο ειναι καθαρα θεμα αποψης.
Για μενα λοιπον ο Musk αν και τολμησε κατι που δεν ειχαν τολμησει αλλοι πριν απο εκεινον (εστω οχι στον ιδιο βαθμο καθοτι δεν ηταν ο πρωτος που ασχοληθηκε με ηλεκτρικα αυτοκινητα) δεν θεωρω πως εκανε κατι τρομερο, σιγουρα οχι που να δικαιολογει ολο τον ντορο που βλεπουμε απο καποιους (ειδικα αν αναλογιστει κανεις ποσο καιρο του πηρε να φτασει εκει που εφτασε και με ποσες αποτυχιες πριν).
Τωρα αν εβγαζε ενα σουπερ ντουπερ ηλεκτρικο στα 20 χιλιαρικα (σουπερ ντουπερ εννοω και εμφανησιακα) αν και δεν θα θεωρουσα πως ηταν κατι τεχνολογικα τρελο θα δεχομουν πως παρουσιασε κατι ξεχωριστο, κατι που δεν θα εχει αμεσα ανταγωνιστη. Τωρα ομως οτι παρουσιαζει (σχεδον εστω, καποια μοντελα με τιμες ανω των 100 χιλιαδων δεν με αφορουν) εμενα δεν με καλυπτει, απλο ειναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Ο καθενας μπορει να θεωρει οτι θελει, δεν μιλας για μια σταθερα, δεν μιλας για κατι που μπορεις να το μετρησεις και να πεις εγω εχω 100, εσυ εχεις 50. Ετσι μπορει ο CEO της Toyota να λεει πως η Tesla ειναι απο τις πιο innovative εταιρειες, δικαιωμα του ειναι. Ετσι και εγω μπορω να πω οτι δεν ειναι, δικαιωμα μου ειναι. Τωρα το ποια θεση εχει περισσοτερο βαρος να το δεχτω αλλα και παλι, αυτο ειναι καθαρα θεμα αποψης.
Για μενα λοιπον ο Musk αν και τολμησε κατι που δεν ειχαν τολμησει αλλοι πριν απο εκεινον (εστω οχι στον ιδιο βαθμο καθοτι δεν ηταν ο πρωτος που ασχοληθηκε με ηλεκτρικα αυτοκινητα) δεν θεωρω πως εκανε κατι τρομερο, σιγουρα οχι που να δικαιολογει ολο τον ντορο που βλεπουμε απο καποιους (ειδικα αν αναλογιστει κανεις ποσο καιρο του πηρε να φτασει εκει που εφτασε και με ποσες αποτυχιες πριν).

Φυσικα και ειναι δικαιωμα σου να λες την αποψη σου, εστω και αν αυτη ερχεται σε αντιθεση με το τι λεει η πλειοψηφια ακομα και των ανταγωνιστων της Tesla.

Γενικοτερα, συνεχιζεις και μπερδευεις το innovation με το invention. Αλλωστε, συμφωνα με την λογικη σου σχεδον καμια εταιρια σε σχεδον κανεναν χωρο δεν ειναι πρωτοπορα και innovative γιατι "χρησιμοποιουν τεχνολογιες που ηδη υπαρχουν".

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι σαν να λέμε ότι από το 1920 είχαν κομικ με πυραύλους και ο Ιούλιος Βερν έγραψε από τη Γη στη Σεληνη από το 1800καμποσο αλλα μετά ήρθαν οι Αμερικανοί και έφτιαξαν SaturnV & Apollo και προσεληνωθηκαν επακριβως επειδή ανέπτυξαν όλες τις τεχνολογίες και τους υπολογιστές και τα υπολόγισαν ολα επακριβώς, αλλά δεν έκαναν και τιποτα πρωτοποριακό επειδή φαινόταν που θα πάει το πράγμα από τα κόμικ και τον Βερν...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, sattack είπε

Είναι σαν να λέμε ότι από το 1920 είχαν κομικ με πυραύλους και ο Ιούλιος Βερν έγραψε από τη Γη στη Σεληνη από το 1800καμποσο αλλα μετά ήρθαν οι Αμερικανοί και έφτιαξαν SaturnV & Apollo και προσεληνωθηκαν επακριβως επειδή ανέπτυξαν όλες τις τεχνολογίες και τους υπολογιστές και τα υπολόγισαν ολα επακριβώς, αλλά δεν έκαναν και τιποτα πρωτοποριακό επειδή φαινόταν που θα πάει το πράγμα από τα κόμικ και τον Βερν...

Αγνοεις στο παραδειγμα σου πως τα ηλεκτρικα αυτοκινητα (και αφηνω εξω τα τηλεκατευθυνομενα) προυπηρχαν πολυ της Tesla. Οποτε απο την φαντασια στην πραξη ειναι αλλο θεμα. Αυτο που ειπα εγω ειναι πως φυσικα και η τεχνολογια προχωραει και με βαση το τι βλεπουμε ακομα και σε κομικς.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Salvation81 είπε

Δεν μπορει ο αλλος να μου λεει πως μεχρι 40 χιλιαρικα μπορω να παρω εναν κουβα (εμφανησιακα εστω, κατι στο οποιο εγω δινω πολυ βαση) και πως για να παρω κατι καλο πρεπει να σκασω πανω απο 100, οχι οταν τωρα βρισκεις κατι καλο και με 40 χιλιαδες. Το ιδιο θεωρω θα επρεπε να απασχολει ολο τον κοσμο, οχι το τι και το ποιος.

Ρε φίλε, τα ίδια θα λέμε κάθε μέρα; Έλεος δηλαδή... Εσένα το παρακάτω σου φαίνεται ΚΟΥΒΑΣ; Ή μήπως βλέπεις πουθενά κάποια αξία ΠΑΝΩ ΑΠΟ 100χιλ;

1984336162_ScreenShot2021-01-26at13_38_53.png.16113aceb59ba6ebc78c6e9ecf4e3608.png

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, haHa είπε

Φυσικα και ειναι δικαιωμα σου να λες την αποψη σου, εστω και αν αυτη ερχεται σε αντιθεση με το τι λεει η πλειοψηφια ακομα και των ανταγωνιστων της Tesla.

Γενικοτερα, συνεχιζεις και μπερδευεις το innovation με το invention. Αλλωστε, συμφωνα με την λογικη σου σχεδον καμια εταιρια σε σχεδον κανεναν χωρο δεν ειναι πρωτοπορα και innovative γιατι "χρησιμοποιουν τεχνολογιες που ηδη υπαρχουν".

Φυσικα, θα θεωρησω innovative ενα κραμα αλουμινιου πχ που θα αλλαζει μορφη και που σε σχεση με τα απλο αλουμινιο ναι θα ειναι κατι φανταστικο. Θεωρω innovative το διαφανες αλουμινιο (που πρωτη φορα το ειχαμε δει στo Star Trek 40+ χρονια πριν παρεπιπτοντως) που εβγαλαν πριν λιγο καιρο σε ενα πανεπιστημιο αν θυμαμαι καλα.
Οπως ειπα, αποψεις.

Μόλις τώρα, Thanar είπε

Ρε φίλε, τα ίδια θα λέμε κάθε μέρα; Έλεος δηλαδή... Εσένα το παρακάτω σου φαίνεται ΚΟΥΒΑΣ; Ή μήπως βλέπεις πουθενά κάποια αξία ΠΑΝΩ ΑΠΟ 100χιλ;

1984336162_ScreenShot2021-01-26at13_38_53.png.16113aceb59ba6ebc78c6e9ecf4e3608.png

Σου εξηγησα τι δεν θεωρω κουβα πριν πολλες σελιδες και παλι μου δειχνεις τα ιδια. Μονο οι ζαντες μου αρεσουν σε αυτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Salvation81 είπε

Οπως και να το παρουσιασεις τετοιος ντορος δεν ειναι αναγκη να υπαρχει. Η τεχνολογια υπηρχε για δεκαετιες και δεν θεωρω πως πραγματικα αλλαξε κατι ο Musk, ο ιδιος τροπος λειτουργιας ειναι. Ενα tweak εδω, ενα tweak εκει, το βασικο ομως παραμενει το ιδιο.

Ο ίδιος ο CEO της NISSAN έχει πει πως δεν θα βγάζανε το LEAF εάν δεν υπήρχε η Tesla... Το τι μας λες εσύ, δεν έχει μεγάλη σημασία...

1 ώρα πριν, Salvation81 είπε

Ετσι μπορει ο CEO της Toyota να λεει πως η Tesla ειναι απο τις πιο innovative εταιρειες, δικαιωμα του ειναι. Ετσι και εγω μπορω να πω οτι δεν ειναι, δικαιωμα μου ειναι.

Το τι λένε οι CEO άλλων εταιρειών για την Tesla έχει μάλλον πολύ μεγαλύτερη σημασία του τι λες εσύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Φυσικα, θα θεωρησω innovative ενα κραμα αλουμινιου πχ που θα αλλαζει μορφη και που σε σχεση με τα απλο αλουμινιο ναι θα ειναι κατι φανταστικο. Θεωρω innovative το διαφανες αλουμινιο (που πρωτη φορα το ειχαμε δει στo Star Trek 40+ χρονια πριν παρεπιπτοντως) που εβγαλαν πριν λιγο καιρο σε ενα πανεπιστημιο αν θυμαμαι καλα.
Οπως ειπα, αποψεις.

Μολις επαληθευσες οτι μπερδευεις το innovation με το invention. Ισως δεν σε βοηθανε τα αγγλικα σου, οποτε σου παραθετω ξανα τι εστι τεχνολογικη καινοτομια απο τη Βικιπαιδεια:
Ως τεχνολογική καινοτομία ορίζεται :
Η εισαγωγή στην αγορά ενός νέου ή σημαντικά βελτιωμένου σε σχέση με τα βασικά του χαρακτηριστικά, τις τεχνικές προδιαγραφές, το ενσωματωμένο λογισμικό ή άλλα μη υλικά συστατικά, προτιθέμενες χρήσεις ή τη φιλικότητα προς τον χρήστη, προϊόντος (υλικού αγαθού ή υπηρεσίας)

 

Η Tesla λοιπον κανει αυτο ακριβως που ειπες: "χρησιμοποιει τεχνολογιες που υπηρχαν, απλα σε βελτιωμενο βαθμο", το οποιο αποτελει τον ορισμο της τεχνολογικης καινοτομιας οταν φερνει μεγαλη αλλαγη στην χρηση/δυνατοτητες του προιοντος.

Απλα αναρωτηθειτε ποσο διαφερει ενα συμβατικο αυτοκινητο του 2010 με ενα συμβατικο αυτοκινητο του 2018(ελαχιστα)
και μετα καντε το ιδιο με ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο 2010 με ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο του 2018(χαωδεις διαφορες) και τοτε θα καταλαβουμε ποσες τεχνολογικες καινοτομιες υπηρξαν για να φθασουμε σε αυτην την τεραστια αλλαγη/αλμα στην εξελιξη των ηλεκτρικων αυτοκινητων.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Σου εξηγησα τι δεν θεωρω κουβα πριν πολλες σελιδες και παλι μου δειχνεις τα ιδια.

Ωραία λοιπόν... Δείξε μου τι ΕΣΥ δεν θεωρείς ΚΟΥΒΑ και έχει κάτω από 40χιλ λοιπόν... Αν και φοβάμαι πως θα απαντήσεις μάλλον με "παιχνίδια" και όχι με αυτοκίνητα. Ίσως οι πολλαπλές αναφορές σου στα "τηλεκατευθυνόμενα" παραπάνω να εξηγούνται τελικά λόγω ηλικίας!

Επεξ/σία από Thanar
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, haHa είπε

Μολις επαληθευσες οτι μπερδευεις το innovation με το invention. Ισως δεν σε βοηθανε τα αγγλικα σου, οποτε σου παραθετω ξανα τι εστι τεχνολογικη καινοτομια απο τη Βικιπαιδεια:
Ως τεχνολογική καινοτομία ορίζεται :
Η εισαγωγή στην αγορά ενός νέου ή σημαντικά βελτιωμένου σε σχέση με τα βασικά του χαρακτηριστικά, τις τεχνικές προδιαγραφές, το ενσωματωμένο λογισμικό ή άλλα μη υλικά συστατικά, προτιθέμενες χρήσεις ή τη φιλικότητα προς τον χρήστη, προϊόντος (υλικού αγαθού ή υπηρεσίας)

 

Η Tesla λοιπον κανει αυτο ακριβως που ειπες: "χρησιμοποιει τεχνολογιες που υπηρχαν, απλα σε βελτιωμενο βαθμο", το οποιο αποτελει τον ορισμο της τεχνολογικης καινοτομιας οταν φερνει μεγαλη αλλαγη στην χρηση/δυνατοτητες του προιοντος.

Απλα αναρωτηθειτε ποσο διαφερει ενα συμβατικο αυτοκινητο του 2010 με ενα συμβατικο αυτοκινητο του 2018(ελαχιστα)
και μετα καντε το ιδιο με ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο 2010 με ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο του 2018(χαωδεις διαφορες) και τοτε θα καταλαβουμε ποσες τεχνολογικες καινοτομιες υπηρξαν για να φθασουμε σε αυτην την τεραστια αλλαγη/αλμα στην εξελιξη των ηλεκτρικων αυτοκινητων.

Δεν μπερδευω τιποτα, σου ειπα τι θα εντυπωσιασει εμενα, δεν αναφερθηκα στον ενα η τον αλλο ορισμο. Εμενα δεν με εντυπωσιαζουν τα ηλεκτρικα οπως ειναι σημερα, αυτο. Θα με εντυπωσιασει ενα INVENTION αν θελεις να το παρουμε με ορισμους.

Μόλις τώρα, Thanar είπε

Ωραία λοιπόν... Δείξε μου τι ΕΣΥ δεν θεωρείς ΚΟΥΒΑ και έχει κάτι από 40χιλ λοιπόν...

Δεν θα ασχοληθω μαζι σου, δηλαδη οκ, θα με κανεις να γινω κακος σε λιγο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Δεν μπερδευω τιποτα, σου ειπα τι θα εντυπωσιασει εμενα, δεν αναφερθηκα στον ενα η τον αλλο ορισμο. Εμενα δεν με εντυπωσιαζουν τα ηλεκτρικα οπως ειναι σημερα, αυτο. Θα με εντυπωσιασει ενα INVENTION αν θελεις να το παρουμε με ορισμους.

Δεκτο οτι τοση ωρα που εγραφες innovatiοn, εννοουσες τελικα invention και για αυτο μπερδευοσουν.

Οπως και να εχει, η Tesla δεν ειπε ποτε οτι εφηυρε(invented) τα ηλεκτρικα, απλα εφερε innovations(τεχνολογικες καινοτομιες) που τα εκαναν πραγματικη λυση απο το 2012 για βασικο αυτοκινητο και οχι για αυτοκινητο πολης, σε σημειο που ακομα και τωρα το 2021(9 χρονια μετα) ελαχιστοι αλλοι κατασκευαστες εχουν αυτοκινητα με παρομοια αυτονομια και επιδοσεις.

Και το ποσο innovative ειναι η Tesla φαινεται και απο τις δηλωσεις των ιδιων των ανταγωνιστων της. Δεν υπαρχει μεγαλυτερη αναγνωριση απο το να το λενε οι ανταγωνιστες σου.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, Thanar είπε

Ο ίδιος ο CEO της NISSAN έχει πει πως δεν θα βγάζανε το LEAF εάν δεν υπήρχε η Tesla... Το τι μας λες εσύ, δεν έχει μεγάλη σημασία..

Και οτιδήποτε πει οποιοσδήποτε CEO θεωρείται ευαγγέλιο?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Και οτιδήποτε πει οποιοσδήποτε CEO θεωρείται ευαγγέλιο?

Αν ο CEO μιλαει για την ιδια του την εταιρια και τι σχεδια/στρατηγικη ειχαν στην εταιρια του, η γνωμη του εχει πολυ μεγαλυτερη βαρυτητα απο την δικια μου ή οποιουδηποτε αλλου που πεταει ενα strawman argument χωρις κανενα επιπροσθετο στοιχειο...

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, haHa είπε

Αν ο CEO μιλαει για την ιδια του την εταιρια και τι σχεδια/στρατηγικη ειχαν στην εταιρια του, η γνωμη του εχει πολυ μεγαλυτερη βαρυτητα απο την δικια μου ή οποιουδηποτε μπαινει και πεταει ενα strawman argument χωρις κανενα επιπροσθετο στοιχειο...

Εγώ άλλο ρώτησα...

Η υπεκφυγή σου πάντως μου έδωσε την απάντηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πραγματικα επιφανειακες αναλυσεις.........αν καποιος διαβασει διεθνεις αναφορες ακομα και απο τα Ηνωμενα Εθνη, θα δει οτι η παραγωγη των πρωτων υλων για τις μπαταριες ειναι περιορισμενη και σε συγκεκριμενες χωρες του αναπτυσσομενου κοσμου, με επιπτωσεις στο περιβαλλον αλλα και στον ντοπιο πληθυσμο!!!!

Οσο εσεις αγοραζετε ηλεκτρικα αυτοκινητα και αλλα ηλεκτρονικα, τοσο πλησιαζεται και το breaking point να εχουν αλματωδη αυξηση οι πρωτες υλες.

Η αυτοκινητοβιομηχανια δεν προκεται να αυξησει πανω απο 25% το ποσοστο των ηλεκτρικων, και το κανει μονο και μονο για τους ρύπους, δεν εχει κανενα οφελος απο τις πωλησεις, μην ξεχναμε οτι η tesla ηταν για πολλα χρονια στα ορια της χρεοκοπιας!!!

Διαβαστε λιγο παρακατω!

The demand for raw materials used to manufacture rechargeable batteries will grow rapidly as the importance of oil as a source of energy recedes, as highlighted recently by the collapse of prices due to oversupply and weak demand resulting from COVID-19, according to a new UNCTAD report.

The report, Commodities at a glance: Special issue on strategic battery raw materials, documents the growing importance of electric mobility and the main materials used to make rechargeable car batteries.

Ongoing efforts to lower greenhouse gas emissions are expected to spur further investment in green energy production, which has been steady over the years, standing at around $600 billion per year on average.

"Alternative sources of energy such as electric batteries will become even more important as investors grow more wary of the future of the oil industry," UNCTAD's director of international trade, Pamela Coke-Hamilton, said while launching the report.

Electric car sales have boomed in recent years, rising 65% in 2018 from the previous year to 5.1 million vehicles, and are expected to reach 23 million in 2030, according to the International Energy Agency.

Rechargeable batteries will play a significant role in the global transition to a low-carbon energy system and help mitigate greenhouse gas emissions if the raw materials used in their manufacture are sourced and produced in a sustainable manner, the report says.

The worldwide market for cathode for lithium ion battery, the most common rechargeable car battery, was estimated at $7 billion in 2018 and is expected to reach $58.8 billion by 2024, according to the report.

"The rise in demand for the strategic raw materials used to manufacture electric car batteries will open more trade opportunities for the countries that supply these materials. It's important for these countries to develop their capacity to move up the value chain," Ms. Coke-Hamilton said.

Raw materials in a few countries, value addition limited

Reserves of the raw materials for car batteries are highly concentrated in a few countries. Nearly 50% of world cobalt reserves are in the Democratic Republic of the Congo (DRC), 58% of lithium reserves are in Chile, 80% of natural graphite reserves are in China, Brazil and Turkey, while 75% of manganese reserves are in Australia, Brazil, South Africa and Ukraine.

The highly concentrated production, susceptible to disruption by political instability and adverse environmental impacts, raises concerns about the security of the supply of the raw materials to battery manufacturers.

The report warns that supply disruptions may lead to tighter markets, higher prices and increased costs of car batteries, affecting the global transition to low-carbon electric mobility.

According to the report, investing more in green technologies that depend less on critical battery raw materials could help reduce consumers' vulnerability to supply shortfalls in the current mix of materials such as lithium and cobalt, but this would cut the revenues of the countries producing them. The report indicates that the bulk of value added to raw materials used in making rechargeable batteries is generated outside the countries that produce the materials.

For instance, value added to cobalt ores by the DRC is limited to intermediate products or concentrates. Further processing and refining are mostly done in refineries in Belgium, China, Finland, Norway and Zambia to obtain the end products used in rechargeable batteries as well as for other applications.

The DRC, which accounts for over two-thirds of global cobalt production, has not maximized the economic benefits of the mineral due to limited infrastructure, technology, logistical capacity, financing and lack of appropriate policies to encourage local value addition.

The manufacture of positive electrodes for car batteries is dominated by countries in Asia. In 2015, China accounted for approximately 39% of the global market, Japan 19% and Republic of Korea 7%.

Social and environmental impacts stain production

The report shines a light on the social and environmental impacts of the extraction of raw materials for car batteries and underlines the urgent need to address them.

For instance, about 20% of cobalt supplied from the DRC comes from artisanal mines where child labour and human rights abuses have been reported. Up to 40,000 children work in extremely dangerous conditions in the mines for meagre income, according to UNICEF.

And in Chile, lithium mining uses nearly 65% of the water in the country's Salar de Atamaca region, one of the driest desert areas in the world, to pump out brines from drilled wells.

This has caused groundwater depletion and pollution, forcing local quinoa farmers and llama herders to migrate and abandon ancestral settlements. It has also contributed to environment degradation, landscape damage and soil contamination.

The adverse environmental impacts could be reduced by increasing investment in technologies used to recycle spent rechargeable batteries, according to the report.

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...