Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

16 ώρες πριν, shikabalas είπε

Ευχαριστω που επιβεβαιωνεις οτι μιλαμε για απατεωνα που δεν δινει δεκαρα για κανονες, νομους κτλ. οπως λεμε τοσα χρονια. Ελπιζω να μην παρει παραμαζωμα κανεναν στο δρομο αυτη η beta μονο, που κανενας πεζος ή αλλος οδηγος δεν συμφωνησε να βρισκεται στον ιδιο χωρο μαζι του για να κανει τα πειραματα ενας κακομαθημενος ναρκισσος.

Παντως καταλαβαινω την αποψη σου, ευτυχως που τα κανει αυτα και εξελισσεται τοσο γρηγορα και ετσι οταν μπει το 2017 θα εχουμε FSD οπως υποσχεθηκε ο πανμεγιστος. Oh wait!

Οταν το κανει ο Elon ειναι πρωτοπορος και μαγκας, οταν τους κανουν τα ιδια ντοπιοι "μαγκες" ειναι Ελλαδισταν.
Δεν τους πιανεις απο πουθενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 ώρες πριν, dbrillis είπε

Οταν το κανει ο Elon ειναι πρωτοπορος και μαγκας, οταν τους κανουν τα ιδια ντοπιοι "μαγκες" ειναι Ελλαδισταν.
Δεν τους πιανεις απο πουθενα.

τι ιδια κανει κ  ποιος? α κ σε τι τιμη!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

EV-Ηεκτρικά αυτοκίνητα: όποιος δεν ακούει ή δεν ρωτά, είναι καταδικασμένος να μάθει με το σκληρό τρόπο!

Αναφορά σε κείμενο

Πριν 3 μέρες συμπατριώτης μας ανέβασε στο Φατσοβιβλίο τα παθήματά του με το ηλεκτρικό του αυτοκίνητο

Αναφορά σε κείμενο

ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ το πλεονέκτημα είναι ότι στα φανάρια «ρίχνεις στα αυτιά» και σε Φερράρι ακόμη. Και κάπου εδώ τελειώνουν όλα τα καλά της ηλεκτροκίνησης για τον ιδιοκτήτη.

Αναφορά σε κείμενο

Το αυτοκίνητο κοστίζει 40.000€ και είχε θεωρητική αυτονομία 350 χλμ. Αυτό φυσικά όπως έμαθα (the hard way), ισχύει μόνο αν οδηγείς με 90χλμ/ώρα. Οδηγούσαμε στα 120 έως 150 όπως όλος ο κόσμος. Με την ταχύτητα αυτή με το ζόρι κάνεις 200χλμ.

Αναφορά σε κείμενο

Στον 50άρη φορτιστή στο δρόμο (που κάνει 1,5 ώρες να φορτίσει), το KW χρεώνεται περίπου 60λεπτά κι επομένως για ένα γέμισμα θέλεις 35€. Με αυτά τα 35€ κάνεις μετά βίας 200 χλμ αν οδηγείς σαν άνθρωπος. Δηλαδή για να κάνεις 400χλμ θέλεις 70€ !!! Πιο φθηνά πας με το LEXUS 450 hybrid, που είναι αμαξάρα SUV 3 τόνων.

Αναφορά σε κείμενο

Έχω ξαναγράψει πως στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ΔΕΝ αλλάζουμε μπαταρίες, αλλά αλλάζουμε ολόκληρο το αυτοκίνητο, καθώς οι σημερινής τεχνολογίας μπαταρίες είναι βασικό δομικό συστατικό τους. Αυτό πρέπει να γίνεται χονδρικά κάθε περίπου 10 χρόνια, (γι' αυτό και η Tesla δίνει 8 χρόνια εγγύηση). Πρακτικά λοιπόν αν κάθε 10 χρόνια πρέπει ν' αλλάζουμε αυτοκίνητο, οι χώρες που τα παράγουν θα είναι τρισευτυχισμένες. Και θ' αδιαφορούν πλήρως, όχι μόνο για την οικονομική εξόντωση των καταναλωτών, αλλά και για το ολοκληρωτικό ξεκοίλιασμα του πλανήτη, προκειμένου να βρούμε τα απαραίτητα μέταλλα.

"Πηγή: greeklignite.blogspot.gr"

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, pirmen56 είπε

βασικά για όλα τα παραπάνω δες λιγο την πραγματική ανάλυση τι κάνεις κ τι δε κάνεις σε ηλεκτροκίνητο κ ποσο επίτηδες είναι γραμμένο με αυτο το τρόπο το "άρθρο" (ξεκίνα απο το 29 λεπτο κ μετα). γενικα παίζει να μην ισχυει ούτε το 20% από οσα γράφει

 

 

Επεξ/σία από sndev
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, sndev είπε

βασικά για όλα τα παραπάνω δες λιγο την πραγματική ανάλυση τι κάνεις κ τι δε κάνεις σε ηλεκτροκίνητο κ ποσο επίτηδες είναι γραμμένο με αυτο το τρόπο το "άρθρο" (ξεκίνα απο το 29 λεπτο κ μετα). γενικα παίζει να μην ισχυει ούτε το 20% από οσα γράφει

 

Το έβαλα στο FFW.
35:47: Λένε ότι το πραγματικό κόστος είναι 33.000€ με επιδότηση. 
Καταρχάς γιατί να επιδοτεί το κράτος(=οι πολίτες) μια τεχνολογία που διαφημίζεται ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη, με κόστος μπαταρίας που μειώνεται με διψήφιο ποσοστό κάθε χρόνο.
https://ourworldindata.org/battery-price-decline
Με τις προβλέψεις που διάβαζα εδώ και δέκα-δεκαπέντε χρόνια θα έπρεπε ΗΔΗ να έχουμε οικογενειακά ηλεκτρικά ανταγωνιστικής αυτονομίας με κόστος κάτω και από τα 20.000€. Μέχρι και σήμερα τίποτα.

https://www.carmagazine.co.uk/electric/cheapest-electric-car/

37:48 : Αναρωτιέται αν υπάρχουν άνθρωποι που οδηγούν στα 120+χλμ/ώρα.

Μετά συζητάνε για τις ώρες φόρτισης. 8 ώρες λένε για κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο από άδειο σε γεμάτο. Χωρίς λάθος ρυθμίσεις. Λες και είναι λίγο αυτό το διάστημα. Να μη σχολιάσουμε το σχεδιασμό που απαιτείται πριν από κάθε ταξίδι και τη γνώση για το πώς πρέπει να αξιοποιείς κάθε τύπο φορτιστή μέχρι το επόμενο γέμισμα στο ίδιο σύντομο ταξίδι(που να πας και Θεσσαλονίκη).

53:00: Παραδέχονται και οι ίδιοι ότι το κόστος φόρτισης δεν απέχει και πολύ από την πραγματικότητα[ειδικά αν πάμε σε φουλ ΑΠΕ που θέλει η Ε.Ε.]. Απλά αρνούνται και πάλι ότι υπάρχουν άνθρωποι που οδηγούν στο επιτρεπτό όριο των 130χλμ/ώρα των σύγχρονων ΕΟ.

Επεξ/σία από pirmen56
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καταρχας ειμαστε offtopic αφου το νημα ειναι για τη τεσλα κ οχι για την ηλεκτροκίνηση γενικά αλλά θα σου απαντήσω (λέγοντας τη γνώμη μου σαν κάτοχος ηλεκτρικού οχήματος ) καθως δεν υπαρχει καποιο πιο γενικο νημα

9 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Το έβαλα στο FFW.
35:47: Λένε ότι το πραγματικό κόστος είναι 33.000€ με επιδότηση. 
Καταρχάς γιατί να επιδοτεί το κράτος(=οι πολίτες) μια τεχνολογία που διαφημίζεται ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη, με κόστος μπαταρίας που μειώνεται με διψήφιο ποσοστό κάθε χρόνο.
https://ourworldindata.org/battery-price-decline
Με τις προβλέψεις που διάβαζα εδώ και δέκα-δεκαπέντε χρόνια θα έπρεπε ΗΔΗ να έχουμε οικογενειακά ηλεκτρικά ανταγωνιστικής αυτονομίας με κόστος κάτω και από τα 20.000€. Μέχρι και σήμερα τίποτα.

https://www.carmagazine.co.uk/electric/cheapest-electric-car/

Spoiler

 

καλα εκανες με το FFW στο εδωσα το λινκ για να εχεις 2 αποψεις να τις ζυγισεις. επειδή θα γράψω σεντόνια θα βαλω σποιλερ να μη κουράζω πολύ 

Δε ξερω πιο ειναι το πραγματικο κόστος όπως σου ειπα ο τύπος εχει γράψει γενικά για ενα ηλεκτροκίνητο (μαλλον ειναι το id3 ) κ είμαστε στο νημα της τεσλα ,στο δικο μου ομως ναι είχε επιδότηση 5 κ. Γιατί δίνει επιδότηση? αρχικά είναι της EU κ οχι του ελληνικού κράτους, θα μου πεις ναι αλλα παλι εσυ κ εγω τα δίνουμε , σωστα απο την αλλη θα μπορούσαν να πανε στην ερευνα ζωης της αλυσίδας των μυρμηγκιών . το αναφερω τοσο τραγικα γτ ειναι ένα ποσο συμφωνημενο  απο τις αρχες που θα πληρώνουμε στην EU σαν μελος, ασχετος πως επιστρέφει πισω σαν επένδυση μερος πχ του ποσου παει στος μεταναστες στη τουρκια αλλα δε βλεπω πολλους να παραπονούνται . 

Γτ το επιδοτεί τώρα , δες το σαν πιο μεγάλη εικονα πχ σου λενε κόψε το κάπνισμα κτλ κτλ(κ αυτές οι διαφημίσεις εικονες promo επιδοτούμενα είναι)  το κάνουν γτ θελουν να ζησεις  ? χεστηκανε! είσαι μεγαλο βάρος στο νοσοκομειακο τους το οποίο τους κοστίζει πολύ περισσότερο απο τους φορους στα τσιγάρα. Κατι αντίστοιχο τωρα με την ηλεκτροκινηση (χρημα) απεξάρτηση απο πετρέλαια τριτων χωρων αερια κτλ αλλα το βασικότερο είναι οτι θα τρως απο ενεργεία δικια τους -μας  η οποια ΘΕΛΟΥΝ να βγανει απο πάνελ αιολικά παρκα κτλ μελωντικα (αν ρωτάς τη γνωμη μου χλομο, στο οτι στα λεω δε συμαινει ότι με βρίσκει απολυτά συμφωνώ). Επιπλέον μεσα απο αυτο δημιουργούνται επιπλέον δουλιες βασικα κυλαει το χρήμα κατι το οποιο θέλουν για γενικότερη ανάπτυξη σαν EU. ενα ακομα ειναι οτι οσο αγοραζονται κ πουλιεται ενα προιον τοσο θα υπαρχει χρημα να βελτιώνεται. εχει μια λογικη λοιπον η επιδοτηση, η οποια ξαναλεω ειναι της ΕU

τωρα για τις προβλεψεις δεν ξερω δεν ειμαι μάντης σιγουρα ομως ξερω οτι πολλα πραγματα σχεδιάζεις κ στη πορεια για πολους λογούς πανε παραπέρα , το ανταγωνιστικής αυτονομίας είναι κατι σχετικο (πχ το δικο μου ηλεκτρικο βγαζει 480 km) το κοστος παλι κατι σχετικο (δες προπερσι ποσο πληρωνες πχ για θέρμανση ρεύμα αεριο) 

 

 

34 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

37:48 : Αναρωτιέται αν υπάρχουν άνθρωποι που οδηγούν στα 120+χλμ/ώρα.

Μετά συζητάνε για τις ώρες φόρτισης. 8 ώρες λένε για κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο από άδειο σε γεμάτο. Χωρίς λάθος ρυθμίσεις. Λες και είναι λίγο αυτό το διάστημα. Να μη σχολιάσουμε το σχεδιασμό που απαιτείται πριν από κάθε ταξίδι και τη γνώση για το πώς πρέπει να αξιοποιείς κάθε τύπο φορτιστή μέχρι το επόμενο γέμισμα στο ίδιο σύντομο ταξίδι(που να πας και Θεσσαλονίκη).

Spoiler

 

κ εγω αναρωτιέμαι γτ η αλήθεια ειναι οτι ακόμα κ με το1600αρι 120 άλογα δλδ μεσο αμάξι σπάνια πήγαινα πάνω από 120. στιγμια για καποιο διαστημα να παω 130 140 οκ αλλα μεσος ορος ανα ωρα 120 δυσκολα εως ποτε .

αυτο το λαθος κανουν ολοι οσοι δεν εχουν ηλεκτρικο κ εγω το ιδιο σκεπτόμουν πριν αποκτήσω. τι είναι αυτο? δεν αδειαζεις σχεδον ποτε κ δε φορτίζεις σχεδόν ποτε στο 100%. ειναι αλλη νοοτροπία εντελως η χρηση του. τι θελω να πω . ειναι πιο γρηγορο κ πρακτικο να πας απο 20% στο 60% κ να συνεχισεις κ να ξαναγεμισεις στο 20% παρα να πας απο το 0 στο 100.

τελείως τυχαία τα νουμερα αλαλ θα καταλαβεις . εστω οτι θες απο 20%-60% μιση ωρα χ 2 φορες που θα το κανεις 1 ωρα. για να πας τωρα απο το 20% στο 100 θα θες 3ς ωρες για τα ιδια km. ο λογος είναι οτι  απο το <20% εως καποιο ποσοστο πχ 50-60% φορτιζει ας το πούμε fast charge από εκεί κ περα παιφτει η ένταση για προστασία της μπαταρίας ακριβός οτι γινεται στα συνχρονα κινητά.   κ μιας κ ειμαστε στο νημα της tesla η διαφορα ειναι οτι η τεσλα επενδυει στο δικο της  δυκτιο που αυτο το 0-100 ειναι σε 1,5 ωρα κ οχι 8 ,μη κρίνεις την ελλαδα τωρα ακόμα φτιάχνεται δυκτιο 2χρονος ειναι εδω δες λιγο ευρωπη τι γινεται με τους ταχυφορτιστες της (τα κοκκινα ειναι οι ταχυφορτηστες της τεσλα οι ιδιωτικοι δεν  φαινονται καθολου για να σε προλάβω)

image.png.ece46cebd1d3effc0d3b5e08e3cf3642.pngimage.png.43f581ebe84e1f07416a4fd145f32399.png

 

51 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

53:00: Παραδέχονται και οι ίδιοι ότι το κόστος φόρτισης δεν απέχει και πολύ από την πραγματικότητα[ειδικά αν πάμε σε φουλ ΑΠΕ που θέλει η Ε.Ε.]. Απλά αρνούνται και πάλι ότι υπάρχουν άνθρωποι που οδηγούν στο επιτρεπτό όριο των 130χλμ/ώρα των σύγχρονων ΕΟ.

Spoiler

 

το κοστος φόρτισης σπιτι σου ειναι το 1/3 απο βενζίνη βασικά να στο κανω πιο απλο αυτα ειναι τα στατιστικα μου μηνας δεκεμβριος μετακινηση εντος πολης αυτο το μηνα 

image.png.dbb8fde58f54210965f0a7380f31848b.png 

590 km με 284wh/km = 28.4kwh/100 km αναλογια

28,4kw συμαινει με φορτιση βραδυ που γυρνάς κ κοιμάσαι ,χοντρικά 20 λεπτα ανα kw (εγω ειμαι στα 12 αλλά βαζω επίτηδες τσιμπημένο γτ εχει αυξηθεί σε μη σταθερά τιμολόγια ρεύματος) 5.68 e τα 100 κμ οποτε τα 590 μου κοστίσανε 33,5. στο θερμικο μου με ανοιχτο κλιμα οπως ειχα κ σε αυτο (σου υπολογιζω το 284 μικτο στο ηλεκτρικο μαζι με ραδιο θέρμανση καμερες κτλ, οχι το 176 που νε καθαρη οδηγηση) στη πολη καλυτερη ειχε 9 lt/100(βενζινη) εντος πολης θα ταν  92,5 ευρώ.

αν τωρα φορτίσω εξω στη δεη blue που εχει exei 0.465  θα ταν 78 ε, κανε τις αναλογιες με το υπαρχων αμαξι σου αλλα να υπολογιζεις μεσα κ καταναλωση κλιμα θερμενομενα καθίσματα κτλ αλλιως παρε το 17.6 kwh/100km να συγκρίνεις καθαρη καταλανωση σε οδήγηση. μετα προσθεσε τελη κυκλοφοριας κ services.

 

δε θελεις γνωση για φόρτιση .. 1 καλώδιο είναι κ εμενα τη πρωτη φορα δεν καταλαβαινα τι ειναι τι αλλα αυτό μονο τη πρωτη φορα γτ πολυ απλα δεν ειχα ξαναδει κ ηταν λογικο.

 

 

 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 29/1/2021 στις 4:29 ΜΜ, Droulas13 είπε

- Η παραγωγή/πώληση θα κυμανθεί μεταξύ 800.000 και 1.000.000.

 

Έφτασαν πιο κοντά προς το εκατομμύριο τελικά τα νούμερα.

Σε ετήσια βάση η παραγωγή έχει ξεπεράσει τα (305.840Χ4=) 1.200.000 αυτοκίνητα χάρη στο κινέζικο εργοστάσιο, το οποίο πιθανότατα έχει ξεπεράσει την δυναμικότητα των 700.000 αυτοκινήτων. Οκτώβριο και Νοέμβριο κινήθηκε κοντά στα 56.000/μήνα (ήδη εντυπωσιακό νούμερο) αλλά πιστεύω τον Δεκέμβριο πρέπει να εκτινάχθηκε ακόμα παραπάνω, γιατί δεν νομίζω ότι το fremont κατάφερε να παραγάγει στα 120.000+ (έχει ρεκόρ 106.000 και το προηγούμενο τρίμηνο 100.000 model 3/y).

 

739536177_.png.a08dcaffdc87530df436e4a0e4a8aaf2.png

 

 

Επεξ/σία από Droulas13
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβάζω εδώ, ότι στο 9μηνο είχαν πουληθεί στην Ελλάδα 394 model 3 και 19 model y, σύνολο 413 και εδώ ότι οι πωλήσεις στο συνολικά το 2021 έφτασαν τις 830. Δηλαδή οι πωλήσεις της εταιρείας στο τελευταίο τρίμηνο ξεπέρασαν τις πωλήσεις του πρώτου 9μηνου. Πέρυσι μόλις 42. Θα βρωμίσουν tesla οι ελληνικοί δρόμοι!

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 2/1/2021 στις 5:26 ΜΜ, sattack είπε

Δηλαδή 500.000 μεν για το 2020, αλλά ο ετησιοποιημενος ρυθμος του 4ου τριμήνου είναι 720.000. 

Η Volvo το 2019 πουλησε 700.000 που ήταν και το ρεκόρ της. (Το είχα πει ότι θα συγκρίνω την tesla με το πότε θα ξεπερνάει κάποια άλλη γνωστή αυτοκινητοβιομηχανια). 

(Η Seat με 570χιλ ουσιαστικά είναι ηδη πισω). Επόμενος στόχος η Skoda και η Mazda  και το 1εκ. (Αν και το ρεκόρ της τελευταίας παλιοτερα ήταν 1.5εκ) 

 

Στις 2/1/2021 στις 7:03 ΜΜ, shikabalas είπε

Απο τα ουτε 500 κανουμε μια αναγωγη που μας βολευει και ΤΣΟΥΠ! Ειναι 720 τελικα οποτε ξεπερασε τη Βολβο και τη Σεατ. 500>570, τι δεν καταλαβαινεις.

Δεν μου λετε, απο αυτα ποσα ειναι στο στολο των robotaxis που πλημμυριζουν τους αμερικανικους δρομους οπως ειχε υποσχεθει η Αυτου Μεγαλειοτης?

Επισης, καπου καποιος το 2017 δηλωνε:

 

 

Στις 2/1/2021 στις 7:36 ΜΜ, sattack είπε

Αυτο που εσύ προσποιείσαι ότι δεν καταλαβαίνεις είναι ότι η Tesla χτιζει το ένα εργοστάσιο μετά το άλλο, οπότε η παραγωγή της αυξάνεται από το ένα τριμηνο στο άλλο. Και την πουλαει ολη. Στην αρχή του χρόνου έφτιαχνε 100.000 αυτοκίνητα το τριμηνο και στο τέλος του χρόνου έφτιαχνε 180.000. Οποτε το 500.000 είναι ένας μέσος όρος.

Απο τη στιγμή που τώρα φτιάχνει 180.000 το τριμηνο, δεν μπορεί να περιμένεις ότι θα φτιάξει λιγότερα τα επόμενα τριμηνα. Θα φτιάξει τα ίδια ή και περισσότερα, άρα 720.000 ή και περισσότερα για το 2021.

Το μόνο που μπορείς να υποστηριξεις είναι ότι δεν θα βρισκει αγοραστές για να τα πουλήσει. Γιατί δεν το λες ξεκάθαρα λοιπον, να έχουμε κάτι να quot-αρουμε του χρονου;

 

Στις 2/1/2021 στις 7:38 ΜΜ, shikabalas είπε

Για ξεχωρισε μου εδω τον μελλοντα και τον αοριστο, να δουμε ποιος καταλαβαινει τι διαβαζει τελικα. Εδω θα ειμαι σου υποσχομαι να μην εξαφανιστω οτι και αν γινει παντως. Για σενα δεν παιρνω και ορκο.

Ποσες πουλησες απο τις μετοχες σου? Ελπιζω να εβγαλες οντως μερικα real gains και να μην τις κρατας ολες τουλαχιστον, εινα κριμα. Οπως θα θυμασαι βεβαια παλαιοτερα ειχαμε την ιδια κουβεντα και σου ειπα οτι δεν προκειται ποτε να σορταρω την Τεσλα, για τον απλο λογο οτι θα πηγαινα κοντρα σε καλτοποιημενους επενδυτες και την μεγαλυτερη φουσκα της ιστοριας. Υπαρχουν τα ποστ και μπορεις να τα ψαξεις αν θες.

Για την ταμπακιερα τωρα θα πεις τιποτα ή πιστευεις μετα απο τοσον καιρο οτι η τακτικη πεταω την μπαλα στην εξεδρα πιανει σε μενα? Και ενα ακομα ερωτημα, πιστευεις οτι ειναι τυχαιο οτι η Τεσλα εβγαλε αυτη την ανακοινωση Σαββατο 6 το πρωι ωρα Αμερικης?

Αφού βαριόμαστε, ας κάτσουμε να θυμηθούμε τι λέγαμε τέτοιες μέρες περισυ. 😁

Εγώ έλεγα ότι έχει ετησιοποιημενο ρυθμό 720.000 και ξεπερνάει seat και volvo και κυνηγαει skοda και mazda στο 1εκ. Και ο shikabalas έλεγε ότι κάνουμε αναγωγες που μας βολεύουν. 

Τελικά έκλεισε το 2021 με πραγματική ετήσια παραγωγή 930.000 ! Και 4ο τριμηνο στις 300.000 σημαίνει ετησιοποιημενη παραγωγή 1.2εκ! 

Και με 2 εργοστάσια (Texas & Berlin) έτοιμα να αρχισουν να παράγουν! 

Μπορούμε να κάνουμε τώρα τις αναγωγες μας και να υπολογίσουμε που θα βρίσκεται σε 1 χρονο; Aν πω 1.5 εκ θα είναι πολύ ή μηπως λιγο; Ελπίζω να μην μας κράξει πάλι για τις αναγωγες μας ο shikabalas. 😁

Παρεμπιπτόντως, η BMW μαζί με τα mini πουλάει γύρω στα 2.5 εκ. ετησιως. Mονη της είναι γύρω στα 2-2.1εκ

Επιτρέπεται να κάνουμε καμμια αναγωγη για το πότε η Tesla θα πουλάει περισσότερα από την BMW? 😁

Και όταν θα γίνει αυτό, θα έχουμε κάποια διαπίστωση να κάνουμε; 

Επεξ/σία από sattack
  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μόνο που με προβληματίζει είναι εκείνο το αμιλεικτο ερώτημα που έμεινε αναπάντητο. Τελικά τι σκοτεινούς σκοπούς είχε η Tesla που έβγαλε μια ανακοινωση ένα Σάββατο στις 6 το πρωί ώρα Αμερικης???

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις διάβασα σε είδηση ότι φέτος λέει για πρώτη φορά στα τελευταία 5 χρόνια πέρασε η BMW τη Mercedes στις παγκόσμιες πωλήσεις, 2.2εκ έναντι 2.1εκ. 

Αν το πράγμα συνεχίσει έτσι, σε 2 χρόνια η Tesla θα τους προσπεράσει. Χαμός θα γίνει... Ήδη πριν μερικά χρόνια οι μέτοχοι της ΒΜW μουρμούριζαν ενάντια στη διοίκηση της εταιρείας τους βλέποντας την Tesla να αυξάνεται σε αξία. Φαντάσου όταν δουν ότι από το μηδέν μέσα σε 10 χρονια τους πέρασε και σε πωλήσεις μοναδων...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, sattack είπε

Μόλις διάβασα σε είδηση ότι φέτος λέει για πρώτη φορά στα τελευταία 5 χρόνια πέρασε η BMW τη Mercedes στις παγκόσμιες πωλήσεις, 2.2εκ έναντι 2.1εκ. 

Αν το πράγμα συνεχίσει έτσι, σε 2 χρόνια η Tesla θα τους προσπεράσει. Χαμός θα γίνει... Ήδη πριν μερικά χρόνια οι μέτοχοι της ΒΜW μουρμούριζαν ενάντια στη διοίκηση της εταιρείας τους βλέποντας την Tesla να αυξάνεται σε αξία. Φαντάσου όταν δουν ότι από το μηδέν μέσα σε 10 χρονια τους πέρασε και σε πωλήσεις μοναδων...

Εχε στο νου σου ότι το budget δεν είναι το μέσο εφικτό για τη πλειονότητα του κόσμου.

Πρόσθεσε ότι οι ενθουσιώδεις κάνανε ήδη αγορά.

Εαν βγάλει κ αμάξι πόλης τύπου 25 30 κ πάλι θα ζοριζει η κατάσταση λόγο υποδομών κ πολλών σκεπτόμενων αγοραστών 

 

Εκεί που θέλω να καταλήξω ότι κάποια στιγμή έρχεται κορεσμός κ σταματάνε οι εκθετικές πωλήσεις.

Ελλάδα πάντως πήγε τρένο βάση συνθηκών κ αναλογιών 

Εδώ θα προσθέσω χωρίς να ξέρω τι γίνεται στο εξωτερικό ότι το ελληνικό τμήμα τα παιδιά είναι γατονια , το team είναι τρομερό από τη πώληση την εξυπηρετικότητα την ανάλυση προβλημάτων την έρευνα για λύσεις κ εναλλακτικές μέχρι κ την ωμή αλήθεια όταν ρωτάς κάτι που ίσως είναι κατά της εταιρείας που εργάζονται . Δε ξέρω ποιος έκανε τόσο καλή δουλειά κ τους μάζεψε. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Επεξ/σία από sndev
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπολογιζω τελειως συντηρητικα οτι τα πρώτα χρόνια λειτουργίας του εργοστάσιου του Βερολίνου που θα κατασκευάζει το ευρωπαικο model Y δεν θα τιθεται θεμα να βρίσκει αγοραστές. (Είμαι κι εγώ ένας τέτοιος υποψηφιος). Το αντίστοιχο και στην Αμερική με εξτρα Υ από το Texas και CT όταν το ξεκινήσουν.

Για Ευρώπη και Αμερική υπάρχει αγοραστικό κοινό, είναι ακριβώς η ίδια κατηγορία αγοραστικό κοινού με τις Mercedes και BMW (και audi) για αυτό και παντα γινόταν συγκριδη με αυτές οπότε δινόταν η ευκαιρία (πχ λεγαμε οτι στην αγορά της Αμερικής τις είχε ήδη ξεπερασει). Τώρα περιμένω τον πάταγο που θα γίνει όταν τις ξεπεράσει σε συνολικό αριθμό μονάδων παγκόσμια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/5/2021 στις 2:57 ΜΜ, shikabalas είπε

Btw droulas κανα update απο Κινα μερια δεν μας εκανες αυτο το μηνα, εγινε τιποτα σημαντικο εκει? Λεω εγω τωρα .

Τελικά η χρονιά έκλεισε με 321.500 πωλήσεις model 3/Y στην Κίνα.

+134% σε σχέση με τις 137.500 πωλήσεις του 2020.

+845% σε σχέση με τις 34.000 πωλήσεις του 2019.

Καλά τα βλέπω τα πράγματα εκεί.

Λεω εγω τωρα .

https://twitter.com/TroyTeslike/status/1480823131132645377?s=20

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...