Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Περίεργοι ισχυρισμοί από το αφεντικό της VW κατά την παρουσίαση πρόσφατων τριμηνιαίων οικονομικών αποτελεσμάτων.

Λέει, ότι η τέσλα έχει το προβάδισμα σε ένα σωρό τομείς, ενώ εμείς διαβάζαμε εδώ μέσα τα προηγούμενα χρόνια ότι ο Μασκ είναι απατεώνας και η τέσλα δεν έχει κανένα πλεονέκτημα.

Τρέχα γύρευε ποιος έχει δίκιο.

966753164_.png.9dca76a17e7e3292afc996b3777af3d9.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

@Droulas13 κανενα μπερδεμα δεν υπαρχει. Εννοειται οτι οι χρηστες του Insomnia ξερουν καλυτερα. Απλα σιγα σιγα ξεχνανε τους κωδικους του site ή την υπαρξη του thread...

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καιρό έχουμε να γράψουμε!

Διαβάζω ότι η Mercedes γυρνάει το σύστημα πωλήσεων σε απευθείας πώληση από το ίντερνετ! Οι αντιπροσωπιες καταργούνται και γίνονται πράκτορες. 

Η Stelantis το έχει ήδη δρομολογήσει επισης, η VW επίσης για τα ηλεκτρικά. 

Αυτός ο Musk τους αλλαξε τα φώτα! Ότι έχει κάνει με την Tesla και το κορόιδευαν ή το πολεμούσαν, τωρα τρέχουν με την ουρά στα σκέλια να το εφαρμόσουν με 10 χρόνια καθυστέρηση!

 

Επεξ/σία από sattack
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, sattack είπε

Καιρό έχουμε να γράψουμε!

Διαβάζω ότι η Mercedes γυρνάει το σύστημα πωλήσεων σε απευθείας πώληση από το ίντερνετ! Οι αντιπροσωπιες καταργούνται και γίνονται πράκτορες. 

Η Stelantis το έχει ήδη δρομολογήσει επισης, η VW επίσης για τα ηλεκτρικά. 

Αυτός ο Musk τους αλλαξε τα φώτα! Ότι έχει κάνει με την Tesla και το κορόιδευαν ή το πολεμούσαν, τωρα τρέχουν με την ουρά στα σκέλια να το εφαρμόσουν με 10 χρόνια καθυστέρηση!

 

Δεν είναι τοσο απλό να ξέρεις κ δε βολεύει πάντα. Θα χεις πχ ενα συνεργείο στην Αττική κ εναν πρακτορα πόσους πελάτες νομιζεις μπορουν να εξυπηρετήσουν? Κ με τι να πρώτο ασχοληθούν; οταν έχεις απορίες τι θα γίνεται? Να σου ξεκαθαρίσω καταρχάς οτι είμαι κάτοχος τεσλα κ στα λεω καθως τα βλέπω. ενα απλο παράδειγμα, Θελω πατάκια οριτζιναλ οπου τα παίρνεις μονο απο το τμημα σερβισε κ εχω ακομα 2 ερωτησεις που χουν να κανουν με το τμημα του service, ξέρεις οτι γινεται μονο με εμαιλ κ περιμενω ηδη 9η ημερα κ δεν εχω λαβει απάντηση? Ουτε καν για διαθεσιμότητα στα πατακια . ούτε τηλ υπάρχει για service μόνο από το application. Γενικά για να μη το κανω σεντόνι με βρίσκει πολυ αντίθετο το ολο συστημα ελενχου καπου στα βαθη αλλης χωρας για το οχημα μου κ να εξαρτωμαι απο αυτους ποτε θα δεησουν, στον εδω αντιπροσωπο εχεις αλλη εξυπηρέτηση κ αμεσότητας. 

Επεξ/σία από sndev
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, sndev είπε

Δεν είναι τοσο απλό να ξέρεις κ δε βολεύει πάντα. Θα χεις πχ ενα συνεργείο στην Αττική κ εναν πρακτορα πόσους πελάτες νομιζεις μπορουν να εξυπηρετήσουν? Κ με τι να πρώτο ασχοληθούν; οταν έχεις απορίες τι θα γίνεται? Να σου ξεκαθαρίσω καταρχάς οτι είμαι κάτοχος τεσλα κ στα λεω καθως τα βλέπω. ενα απλο παράδειγμα, Θελω πατάκια οριτζιναλ οπου τα παίρνεις μονο απο το τμημα σερβισε κ εχω ακομα 2 ερωτησεις που χουν να κανουν με το τμημα του service, ξέρεις οτι γινεται μονο με εμαιλ κ περιμενω ηδη 9η ημερα κ δεν εχω λαβει απάντηση? Ουτε καν για διαθεσιμότητα στα πατακια . ούτε τηλ υπάρχει για service μόνο από το application. Γενικά για να μη το κανω σεντόνι με βρίσκει πολυ αντίθετο το ολο συστημα ελενχου καπου στα βαθη αλλης χωρας για το οχημα μου κ να εξαρτωμαι απο αυτους ποτε θα δεησουν, στον εδω αντιπροσωπο εχεις αλλη εξυπηρέτηση κ αμεσότητας. 

Δεν ξερω αν αυτα που λες ειναι αποκλειστικα ελληνικα προβληματα επειδη ακομα δεν εχει ανοιξει εκει αντιπροσωπεια/πρακτορείο.  Μπορουμε να τα συζητησουμε αυτα και να πουμε αν η εφαρμογη της Τεσλα εχει λαθη. Παντως το νοημα αυτου που ποσταρα εγω ειναι και στις αλλες εταιρειες οτι πλεον ο πελατης θα αγοραζει το αυτοκινητο απο την εταιρεια και οχι απο τον εμπορο οπως γινοταν μεχρι τωρα. Ο αντιπροσωπος δεν θα ειναι πλεον εμπορος, θα ειναι πρακτορας, θα παιρνει ενα στανταρ ποσοστο και θα ασχολειται μονο με την εξυπηρετηση του πελατη. Αυτο ειναι μεγαλη αλλαγη για τις αλλες εταιρειες. Μετα μπορουμε να συζητησουμε αν οι αλλες εταιρειες εχουν ηδη εδω και δεκαετιες ενα δικτυο εξυπηρετησης ενω η Tesla αναγκαστικα τωρα προσπαθει να αναπτυξει ενα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, sattack είπε

Δεν ξερω αν αυτα που λες ειναι αποκλειστικα ελληνικα προβληματα επειδη ακομα δεν εχει ανοιξει εκει αντιπροσωπεια/πρακτορείο.  Μπορουμε να τα συζητησουμε αυτα και να πουμε αν η εφαρμογη της Τεσλα εχει λαθη. Παντως το νοημα αυτου που ποσταρα εγω ειναι και στις αλλες εταιρειες οτι πλεον ο πελατης θα αγοραζει το αυτοκινητο απο την εταιρεια και οχι απο τον εμπορο οπως γινοταν μεχρι τωρα. Ο αντιπροσωπος δεν θα ειναι πλεον εμπορος, θα ειναι πρακτορας, θα παιρνει ενα στανταρ ποσοστο και θα ασχολειται μονο με την εξυπηρετηση του πελατη. Αυτο ειναι μεγαλη αλλαγη για τις αλλες εταιρειες. Μετα μπορουμε να συζητησουμε αν οι αλλες εταιρειες εχουν ηδη εδω και δεκαετιες ενα δικτυο εξυπηρετησης ενω η Tesla αναγκαστικα τωρα προσπαθει να αναπτυξει ενα.

μωρε μια χαρα καταλαβαινω το νοημα αυτου που ποσταρες απλα σου εφερα ενα παραδειγμα γτ δε θεωρω καλο το να μην υπαρχει αντιπροσωπος μπορω να σου πω πολλα αλλα θα βγει σεντονι . πχ ταχυφορτιστες οπου δεν αποφασιζεται local. Ας πουμε ενα ακομα , υπαρχει κιτ επιδιορθωσης  με το χρωμα του οχηματος σου αλλα δε στο δινει κανεις ευρωπη γτ τα κεντρικα ειπαν θα το δινουμε μονο αμερικη, δεν υπαρχει ομως καποιος να πιεσει για να αλλαχθει αυτο!  σου λεω πολυ συγκεκριμενα θεματα γτ θελω να καταληξω οτι ο εκαστοστε εμπορος για το δικο του καλο θα πιεσει καταστασεις η θα αναδειξει θεματα πολυ πιο ευκολα γτ θελει το καλο της τσεπης του

επιγραματικα παντως 

-οχι δεν ειναι προβλημα ελληνικο αν μπεις σε ομαδες κατοχων θα διαπιστωσεις κοινα προβληματα σε ολο το κοσμο

-η εφαρμογη της τεσλα σιγουρα εχει φαουλ απλα δινει τοσα ομορφα πραγματα στο συνολο που αρκετοι τα παρακαμπτουν δε συμαινει οτι δεν υπαρχουν ομως.

- οι αλλες εταιρειες εχουν δικτυο εξυπηρετησης ναι αλλα η τεσλα στο κομματι Sales (κ ενοω ο τροπος που σου μιλαει ο agent k σου πουλαει το προιον )  τους ριχνει στα αυτια λογο του προσωπικου της που ελενχετε απο τη μαμα εταιρια (ενα καλο πχ αλλα ξαναλεω δεν εχει μονο καλα)

btw ειμαι ενας πανευτυχης κατοχος, εχει αλλαξει εντελως η νοοτροπια οδηγησηςμου κ κανεις δε μπορει να το καταλαβει τι εννοω  εαν δεν οδηγησει για 1 βδομαδα. Αυτο απο μονο του ομως δε λεει τπτ γτ εχω κ απαιτησεις after sales που δε με καλυπτει το υπαρχων συστημα λογου το τροπου λειτουργειας κ οχι των ανθρωπων του το τονιζω κ θα ξαναπω δεν ειναι ελληνικο θεμα.

 

 

Επεξ/σία από sndev
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://www.carandmotor.gr/nea/dysarestimenos-idioktitis-tesla-anatinaxe-ena-model-s

20xil euro η αλλαγη μπαταριας στο model s 

 

Spoiler

Από την άλλη, πρόσφατα ανακοινώθηκε πως η Mercedes τάπωσε την Tesla με το Drive Pilot, ως ο πρώτος κατασκευαστής που πήρε παγκόσμια έγκριση για την αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 3.

 

Επεξ/σία από kage
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kage είπε

https://www.carandmotor.gr/nea/dysarestimenos-idioktitis-tesla-anatinaxe-ena-model-s

20xil euro η αλλαγη μπαταριας στο model s 

 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Από την άλλη, πρόσφατα ανακοινώθηκε πως η Mercedes τάπωσε την Tesla με το Drive Pilot, ως ο πρώτος κατασκευαστής που πήρε παγκόσμια έγκριση για την αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 3.

 

 

Το άρθρο αυτό κυκλοφορει το τελευταίο διάστημα κ αντιγράφεται από είτε σε Σιτέ αυτουσιο σαν αυτες αυτές τις ειδήσεις του fb.

 

 κακό δεν ειναι, αλλά ρε γμτ από όλους αυτούς που αντιγραφουν για clickbate δεν σκέφτεται που διάολο βρηκε ένας απλός πολίτης ας πούμε τόσο δυναμίτη; 30kg;;  Μήπως είναι στημένο άρθρο; Λέω τώρα. 

 

Έτσι εμημερωτικα πάντως στο model 3 κ δεί το long range ,σε ερώτηση που έκανα πριν 2 μήνες κόστιζε 11-12κ. Βέβαια σου λένε αλλάζουν προβληματικά κελιά κ όχι όλη τη μπαταρία οπότε μπορεί να πέσει θεαματικά εάν ποτέ χρειαστεί μετά την 8ετια.

 

Το προβλημα με το s κ την Τέσλα είναι αλλου εκει να εστιάζετε κ όχι σε ότι σαχλαμάρα βγάζουν λεγόμενοι δημοσιογράφοι. Σε μοντέλα 2013 έως 16 αντί να κάνει ανάκληση σε πιθανό σφάλμα δικό της με μπαταρίες κ να χρεωθεί το κόστος απλά έκανε μέσω firmware downgrade τα όχηματα. Σε μια νύχτα. Σαν να αγοράσες πληρώσες 1600 κυβικά πχ κ το πρωί είχες άλλη μηχανή στα 1400. Κλοπή των χρημάτων σου κανονικά σε ότι επενδύσες.

 

Τώρα όσον αφορά το κρυφό σχόλιο για το lvl3 που ταπωσε η mercendes , πάλι θα ξαναπώ για clickbate κ δημοσιογράφους του κιλού που απλά αντιγραφουν αλλά δε ψάχνουν γρ δε τους νοιάζει η ενημερωτική αλλά ο ντόρος κ ας είναι ψεύτικος.

Αν το ψάξεις ένα απλό google θα δεις ότι lvl 3 είναι 60 km την ώρα κ μόνο σε αυτοκινητόδρομους κ μόνο Γερμανία. Τι σχέση έχει αυτό συγκριτικά με το autopilot της Τέσλα πραγματικά

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ισχυει οτι δεν εχουν καμια σχεση, το ενα ειναι λεβελ 3 που πλασαρεται ως λεβελ 3, το αλλο ειναι ενα μετριοτατο λεβελ 2 που ο απατεωνας πουλαει εδω και 5+ χρονια σαν 'Autopilot', 'Full Self Driving' κτλ.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, shikabalas είπε

Να μπω να δοκιμασω τι? Δεν αποφασιζω εγω και εσυ σε τι επιπεδο αυτοκινησης ειναι καθε εταιρια. Το αποφασιζει ο αρμοδιος regulator. 

τοτε πως χαρακτηρίζεις κατι μετριοτατο χωρις να έχεις ιδια άποψη κ το κατατασεις κ σε μέτριο lvl2 ?  Φυσικα δεν αποφασιζεις εσυ , όμως εσυ εκφερεις αποψη κ χαρακτηρίζεις εκτός αν  καταλαβαίνω εγώ κατι λάθος

 βασικα πως συγκρινεις κατι που κινητε με 60 vs οσο παει το αμαξι κ κατι που λειτουργει μονο σε highways vs με κατι που λειτουργεί κ σε τσοπανοδρομους 🤷‍♂️

οχι μετοχές της τεσλα δεν εχω , αλλα οι αυτοματισμοί το Autopilot κ το fsd που εχει, ΟΠΩΣ κ αν το εχει, ειναι μια εξέλιξη που πρεπει να λέμε ευχαριστώ γτ ανάγκασε να ασχοληθούν κ οι δεινόσαυροι της βιομηχανίας κ ας ειναι τεχνολογικά ακομα πισω αρκετα ,κάποια στιγμη ομως θα φθάσει κ στο λαο σε οικονομικότερα μοντέλα οπως συμβαίνει πάντα. 

ετσι για την ιστορία στο μονο που πρωτοτύπησε η merc ειναι οτι εκανε τις διαδικασίες κ πηρε καποιες πιστοποιήσεις πριν απο τους αλλους. το ιδιο συστημα το εχει 2 χρονια η general motors στη cadilac  η audi k νομιζω το εντάσσει κ VW  , mobileye λεγεται κ ειναι της Intel. https://www.mobileye.com/

 

  • Like 4
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 22/12/2021 στις 10:54 ΠΜ, sndev είπε

Έτσι εμημερωτικα πάντως στο model 3 κ δεί το long range ,σε ερώτηση που έκανα πριν 2 μήνες κόστιζε 11-12κ. Βέβαια σου λένε αλλάζουν προβληματικά κελιά κ όχι όλη τη μπαταρία οπότε μπορεί να πέσει θεαματικά εάν ποτέ χρειαστεί μετά την 8ετια.

Στο model 3 ΔΕΝ αλλάζουν προβληματικά κελιά. Το model 3 έχει 4 modules, τα κελιά εντός των οποίων είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να αφαιρεθούν. Επομένως, η ελάχιστη αλλαγή είναι 1 module.

Στις 22/12/2021 στις 8:53 ΠΜ, kage είπε

20xil euro η αλλαγη μπαταριας στο model s 

Μια χαρά είναι 20χιλ για καινούρια μπαταρία σε όχημα που είχε αρχική τιμή πάνω από 120χιλ. Αν δηλαδή χρειαστεί να αλλάξεις μηχανή σε θερμικό των 20χιλ και θέλεις να βάλεις καινούρια, θα σου την πουλήσει κάτω από 5χιλ η εταιρεία;

Στις 22/12/2021 στις 2:59 ΜΜ, shikabalas είπε

Το αποφασιζει ο αρμοδιος regulator.

Η Tesla έχει βρει τρόπο να παρακάμπτει τους κανονισμούς, και αυτό είναι πασιφανές. Περνά από εγκρίσεις και owners manuals τα εντελώς βασικά και κλειδωμένα πράγματα, ενώ όλα τα άλλα τα βαπτίζει "beta" και κάνει τα δικά της under the hood. Αυτός είναι όμως ο μόνος τρόπος όταν θες να αναβαθμίζεις το software κάθε βδομάδα και να εξελίσσεις τόσο γρήγορα τα συστήματά σου, δεν μπορείς να περιμένεις τη γραφειοκρατία.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω που επιβεβαιωνεις οτι μιλαμε για απατεωνα που δεν δινει δεκαρα για κανονες, νομους κτλ. οπως λεμε τοσα χρονια. Ελπιζω να μην παρει παραμαζωμα κανεναν στο δρομο αυτη η beta μονο, που κανενας πεζος ή αλλος οδηγος δεν συμφωνησε να βρισκεται στον ιδιο χωρο μαζι του για να κανει τα πειραματα ενας κακομαθημενος ναρκισσος.

Παντως καταλαβαινω την αποψη σου, ευτυχως που τα κανει αυτα και εξελισσεται τοσο γρηγορα και ετσι οταν μπει το 2017 θα εχουμε FSD οπως υποσχεθηκε ο πανμεγιστος. Oh wait!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν καταλαβαίνω τις συζητήσεις αυτές για μια εταιρεία που χρεοκόπησε το 2018 και ο ceo της φυλακίστηκε το 2019.

Άλλωστε μέχρι το 2022 ο ανταγωνισμός θα πουλάει σαν τρελός και δεν θα έχει μείνει αγοραστής για να θέλει Τέσλα.

Όλα αυτά είναι γνωστά εδώ και χρόνια, τι έχω χάσει;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...