Προς το περιεχόμενο

Ποιον εναλλακτικό πάροχο αντί ΔΕΗ?


Hamurabi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 5,4k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Επειδη με καποιον τροπο θα σε κλεψει ο "εναλλακτικος" παροχος.  Μπορει να σου δωσει καμια χοντρη εκπτωση για 6 μηνες και για 6 μηνες να σου βγαζει μικρους εναντι λογαριασμους (ετσι ωστε η εκτπωση

Στα παρακάτω λινκ είναι 2 αρχεία excel που περιέχουν προγράμματα σταθερής χρέωσης μόνο. Αφορά  οικιακά και όχι επαγγελματικά προγράμματα Ανάλογα το τιμολόγιο που έχετε ,επιλέγετε και το αντί

κατσε ΔΕΗ

Δημοσιευμένες Εικόνες

32 λεπτά πριν, korakios είπε

Κάνε μήνυση

Δε χρειάστηκε να φτάσω μέχρι τη μήνυση, αλλά όταν δημιουργήθηκε πρόβλημα, κέρδισα νομικά μέσω του ΣτΚ. Παραθέτω τη νομική αιτιολόγηση, για όποιον ενδιαφέρεται:

 

Αναφορά σε κείμενο

Σύμφωνα με τη κείμενη νομοθεσία, η προσφορά Προμήθειας και η σύμβαση Προμήθειας
(άρθρα 16, 17, 18 και Παράρτημα Ι και ΙΙ Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας σε Πελάτες) περιέχουν κατ' ελάχιστον την πλήρη και αναλυτική περιγραφή των Τιμολογίων Προμήθειας, τη διαδικασία τιμολόγησης, τη μεθοδολογία υπολογισμού των χρεώσεων, καθώς και την εκτίμηση του ετήσιου κόστους βάσει της Προσφοράς Προμήθειας.
“Η δομή των τιμολογίων και τα συνιστώντα στοιχεία τους πρέπει να παρέχουν τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αναγνωρίζουν το κόστος που τους προκαλεί κάθε παρεχόμενη υπηρεσία και να επιτρέπουν τον υπολογισμό των επιμέρους χρεώσεων με ευχέρεια και διαφάνεια. Η απλότητα και η διαφάνεια των χρεώσεων αποσκοπούν στο να μπορούν οι καταναλωτές να επιλέγουν μεταξύ εναλλακτικών τιμολογίων με διαφορετικά χαρακτηριστικά, έτσι ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες τους με τον πιο οικονομικό τρόπο”.
Ειδικότερα, oποιοσδήποτε μηχανισμός αναπροσαρμογής των τιμολογίων πρέπει να είναι:
“i) Διαφανής και γνωστός στον Πελάτη εκ των προτέρων, ii) να κατατείνει στην αποφυγή
υπερβολικής μεταβλητότητας ως προς το ύψος της κατανάλωσης, iii) να προσφέρει, κατά το
δυνατόν επαρκείς επιλογές ως προς τη δυνατότητα διαχείρισης του κινδύνου διαχρονικής
διακύμανσης των τιμών, και iv) να αποτελεί μέρος της Σύμβασης Προμήθειας”.

Σύμφωνα με τις  διατάξεις του άρθρου 4 του ν. 2251/1994, όπως ισχύει και τις παρ. 6, 7, 8, και 10 του άρθρου 2 του Κώδικα Καταναλωτικής Δεοντολογίας, ο οποίος εγκρίθηκε με το π.δ. 10/2017 (Α'23) ιδίως σχετικά με την πλήρη και έγκαιρη προσυμβατική ενημέρωση του καταναλωτή από τον Προμηθευτή να προσδιορίζει με σαφήνεια και διαφάνεια κατά την πρόταση για τη σύναψη σύμβασης “το συνολικό τίμημα ή τον τρόπο υπολογισμού του, σε περίπτωση που δεν μπορεί να καθοριστεί εκ των προτέρων, συμπεριλαμβανομένων φόρων, τελών, εξόδων, όπως εκάστοτε ισχύουν, καθώς και κάθε είδους πρόσθετων, σε σχέση με το ελάχιστο περιεχόμενο της σύμβασης, επιβαρύνσεων”

Σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 9γ επ. του ν. 2251/1994 (ΦΕΚ Α 191) όπως ισχύουν, οποίες απαγορεύεται ως αθέμιτη, η παραπλανητική πρακτική της παράλειψης ουσιωδών πληροφοριών σχετικά με τον καθορισμό του τιμήματος, τις οποίες χρειάζεται ο μέσος καταναλωτής για να λάβει τεκμηριωμένη απόφαση συναλλαγής, με αποτέλεσμα να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία πιθανόν, χωρίς αυτές, δεν θα ελάμβανε.

 

Σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, (εδ. ια' παρ. 7 άρθρο 2 ν. 2251/1994) είναι
καταχρηστικοί οι γενικοί όροι συναλλαγών οι οποίοι, “χωρίς σπουδαίο λόγο αφήνουν το τίμημα αόριστο και δεν επιτρέπουν τον προσδιορισμό του με κριτήρια ειδικά καθορισμένα στη σύμβαση και εύλογα για τον καταναλωτή”.
Πιο συγκεκριμένα, για την εγκυρότητα των σχετικών ρητρών απαιτείται, πέραν της αναφοράς του σπουδαίου λόγου ο οποίος δικαιολογεί την αοριστία, η αναφορά στη σύμβαση εύλογων κριτηρίων δια των οποίων ο καταναλωτής μπορεί να αντιληφθεί το οικονομικό αποτέλεσμα του όρου, την πιθανή μελλοντική του επιβάρυνση ή αλλιώς το μέτρο της σύμβασης ( Γ. Ι. Δέλλιος, Ατομική και συλλογική προστασία των καταναλωτών από της έλλειψη ουσιαστικής διαπραγμάτευσης των όρων της σύμβασης, 2008, σελ. 229)

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
12 λεπτά πριν, korakios είπε

@naiveδηλαδή έσπασες συμβόλαιο , σου επέστρεψαν τις χρεώσεις ? Τι έγινε ακριβώς?

Μου χρέωσαν απώλειες δικτύου χωρίς να προβλέπεται στο συμβόλαιό μου. Μου τα επέστρεψαν μετά την προσφυγή στο συνήγορο.
Επίσης, σε άλλη περίπτωση μου μέτρησαν εκτός από την ΟΤΣ και ΛΠ, ενώ το συμβόλαιό μου λέει μόνο για ΟΤΣ. Δε χρειάστηκε να ξαναπροσφύγω, αλλά μου το αποκατέστησαν με την προείδοποίηση ότι θα το κάνω. Έτσι, το καλοκαίρι που η ΟΤΣ ήταν κάτω από το όριο του συμβολαίου μου, είχα επιστροφή.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 λεπτά πριν, naive είπε

Μου χρέωσαν απώλειες δικτύου χωρίς να προβλέπεται στο συμβόλαιό μου. Μου τα επέστρεψαν μετά την προσφυγή στο συνήγορο.
Επίσης, σε άλλη περίπτωση μου μέτρησαν εκτός από την ΟΤΣ και ΛΠ, ενώ το συμβόλαιό μου λέει μόνο για ΟΤΣ. Δε χρειάστηκε να ξαναπροσφύγω, αλλά μου το αποκατέστησαν με την προείδοποίηση ότι θα το κάνω. Έτσι, το καλοκαίρι που η ΟΤΣ ήταν κάτω από το όριο του συμβολαίου μου, είχα επιστροφή.

Ακομα ενα παραδειγμα που μας λεει οτι καλυτερα θα ειναι να μην μπλεκουμε με ρητρες κι εχουν τρεξιματα.

Εγω υπεγραψα προγραμμα με ρητρα αλλα ευτυχως για 6 μηνες δεν θα εχει καμια χρεωση ρητρα.Πριν κλεισει το 6 μηνο η αλλαζω προγραμμα στην ιδια εταιρια η παω αλλου.

 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, korakios είπε

Σε αυτό δεν παίζει ρόλο ο πάροχος , ίσως να έχει πρόβλημα το ρολόι σου και πρέπει να απευθυνθείς στη ΔΕΔΔΗΕ  . Μπορεί και ρευματοκλοπή , αλλά το πιο πιθανό είναι φούρνος, ψυγείο , φώτα,θερμοσίφωνας να προσθέτουν κιλοβατώρες που δεν υπολογίζεις .
Πάντως δες το nrg save 40%

Έχω δει το ρολόι ενώ δεν λειτουργεί σχεδόν τίποτα και ο δεκαδικός ανεβαίνει πολύ αργά. Άρα δεν νομίζω να υπάρχει κάποια διαρροή. Εκτός και αν αυτό που θεωρώ σχεδόν μηδαμινή αύξηση δεν είναι μηδαμινή.

Υποψιάζομαι τον λέβητα(κυκλοφορητής κτλ) και τον ηλιακό αλλά ο υδραυλικός μου είπε ότι επειδή ο λέβητας είναι πολύ παλιός δεν έχει μεγάλη κατανάλωση και δεν έχει μεγάλη τροφοδοσία άλλωστε. Φούρνο χρησιμοποιούμε σπάνια μέσα στη βδομάδα.

Αυτή τη στιγμή είμαι στο 4u.

Επεξ/σία από mavrospete
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
16 ώρες πριν, korakios είπε

50% στην εταιρία που τα "κρύβει" σε όρους στα συμβόλαια και 50% στον καταναλωτή που βάζει την υπογραφή του.

Ξαναείπα , απατεωνιά ή παράνομο δεν είναι . Πάει προς ηθικής πλευράς το θέμα ..

Και όμως είναι παράνομο. Ο κώδικας προβλέπει ξεκάθαρη προσυμβατική ενημέρωση του πελάτη και ξεκάθαρη αποτύπωση όλων των χρεώσεων πριν την υπογραφή του συμβολαίου.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, MasterBlaster είπε

Και όμως είναι παράνομο. Ο κώδικας προβλέπει ξεκάθαρη προσυμβατική ενημέρωση του πελάτη και ξεκάθαρη αποτύπωση όλων των χρεώσεων πριν την υπογραφή του συμβολαίου.

Τώρα άρχισα να το αντιλαμβάνομαι :)

******************************************************

Λοιπόν έτοιμος που λέτε για τα ΕΛΤΑ και αίτηση (απάντηση σε email Δεκεμβρίου και εβδομάδας ακόμα να έρθει) ξεκινώ για online αίτηση

Λέω κάτσε να ρωτήσω για πιο απο τα 2 προγράμματα να κάνω , μου λένε απο τη στιγμή που δεν καίω >2000Kw/τετράμηνο συνέχεια , να κάνω στο πρώτο που είναι κλιμακωτό 0,086<2000Kw και 0,084>2000Kw. Cool.

Ρωτάω για τα apps , παίρνω τηλ , δεν ξέρουν μου δίνουν 2 τηλ απο τα κεντρικά δεν απαντά κανένας.

Άντε λέω να ρισκάρω προχωράω online
Έλα ντε που δεν ταιριάζει ο αριθμός παροχής και μου λείπει ένα ψηφίο να συμπληρώσω, παίρνω τηλ και μου ξαναδίνουν τα ίδια τηλ στα κεντρικά.....κλασσικά απο το πρωί δεν απαντά κανένας
Άντε να βάλω κανα μηδενικό στο τέλος , αν είναι κάτι άλλο θα βγει άκρη ?

Το χειρότερο είναι πάω να τσεκάρω το NRG save 40% και πλέον δεν το δείχνει online 😥 , περιμένω στο chat της nrg και messenger στην MBC μπας και βγει άκρη....

Επεξ/σία από korakios
merged
  • Haha 3
  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ιδού μία ακόμα παρανομία: δεύτερος συνεχόμενος λογαριασμός με ρήτρα από την Volterra!

volterra.jpg.f2416c9f514ba998c2ea10c488788329.jpg

 

Στους όρους του συμβολαίου (πρόγραμμα V1N από Απρίλιο 2019) αναγράφονται μόνο όρια ΟΤΣ 40-60, όχι ΛΠ, συντελεστές Α και Β ή τύποι υπολογισμού ρήτρας. Επίσης σε σχετικό email για να μου εξηγήσουν τον τρόπο υπολογισμού, μου έστειλαν τη γνωστή τυποποιημένη απάντηση που δεν αναφέρει τίποτα για το θέμα.

Ε, τους καταγγέλλεις τώρα ή δεν τους καταγγέλλεις σε ΡΑΕ και ΣτΚ; (Εννοείται ότι ήδη ψάχνω τον επόμενο πάροχο/πρόγραμμα)

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, vsk είπε

Ε, τους καταγγέλλεις τώρα ή δεν τους καταγγέλλεις σε ΡΑΕ και ΣτΚ;

Εννοείται και μην κάνεις την πατάτα που περίμενα απο Ζενιθ και έχω φτάσει μήνα με 3 άκυρες απαντήσεις . Κατευθείαν ΣτΚ και αν ο υπολογισμός είναι ότι να'ναι στην απάντησή τους ,κοινοποίηση στη ΡΑΕ

Επεξ/σία από korakios
ορθογραφία!
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα και από μένα, και εγώ ομοιοπαθής με Volterra. Για όσους θυμούνται, είχα υπογράψει την παλιά καλή σύμβαση (Δεκέμβριος 2017) με όρια ΟΤΣ 40-70 και τιμή κιλοβατώρας 0,072 Ευρώ (με εμπρόθεσμη εξόφληση). Μέχρι και 1 μήνα πριν δεν είχα κανένα πρόβλημα με χρεώσεις κλπ. Έδινα κάθε μήνα μέτρηση και έπαιρνα εκκαθαριστικό.

Λογαριασμός από 27/11/2020 μέχρι 29/12/2020 με ρήτρα προσαρμογής 8,25 Ευρώ (προ φόρων) για 458 κιλοβατώρες, δηλαδή 0,018 Ευρώ ανά κιλοβατώρα.

volterra_1.jpg.0fa9ec715bc52e56db0090bed7d25cc9.jpg

 

Διαμαρτυρήθηκα, πήρα και εγώ τα γνωστά γενικόλογα emails, τους εξήγησα και τηλεφωνικώς τι προβλέπει η σύμβασή μου, αλλά κάνανε πως δεν καταλάβαιναν. Υπέβαλα μια αναφορά και στη ΡΑΕ, ακόμα δεν έχω πάρει απάντηση. Στο τέλος υποσχέθηκαν ότι θα επιστρέψουν τα μισά στον επόμενο λογαριασμό. Επειδή δεν έχω χρόνο να ασχολούμαι συνεχώς μαζί τους και να εξηγώ τα αυτονόητα, είμαι ήδη σε άλλο πάροχο από τις 19/1 (χωρίς ρήτρα ΟΤΣ κλπ εννοείται).

Οπότε εκδόθηκε χθες τελικός λογαριασμός, για την περίοδο 29/12/2020 μέχρι και 19/01/2021: για 157 κιλοβατώρες μου βάλανε ρήτρα προσαρμογής (προ φόρων) 15,03 Ευρώ! Δηλαδή σχεδόν 0,096 Ευρώ ανά κιλοβατώρα!

volterra_2.jpg.75f1852ab882aa06de88cd649acedc0d.jpg

Θα περιμένω την απάντησή τους για να δω πως θα το δικαιολογήσουν αυτό... Ήδη έχω αρχίσει να γράφω την καταγγελία προς στο Συνήγορο του Καταναλωτή, νομίζω είναι αναπόφευκτη...

 

Επεξ/σία από kgounaris
  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, korakios είπε

Τώρα άρχισα να το αντιλαμβάνομαι :)

******************************************************

Λοιπόν έτοιμος που λέτε για τα ΕΛΤΑ και αίτηση (απάντηση σε email Δεκεμβρίου και εβδομάδας ακόμα να έρθει) ξεκινώ για online αίτηση

Λέω κάτσε να ρωτήσω για πιο απο τα 2 προγράμματα να κάνω , μου λένε απο τη στιγμή που δεν καίω >2000Kw/τετράμηνο συνέχεια , να κάνω στο πρώτο που είναι κλιμακωτό 0,086<2000Kw και 0,084>2000Kw. Cool.

Ρωτάω για τα apps , παίρνω τηλ , δεν ξέρουν μου δίνουν 2 τηλ απο τα κεντρικά δεν απαντά κανένας.

Άντε λέω να ρισκάρω προχωράω online
Έλα ντε που δεν ταιριάζει ο αριθμός παροχής και μου λείπει ένα ψηφίο να συμπληρώσω, παίρνω τηλ και μου ξαναδίνουν τα ίδια τηλ στα κεντρικά.....κλασσικά απο το πρωί δεν απαντά κανένας
Άντε να βάλω κανα μηδενικό στο τέλος , αν είναι κάτι άλλο θα βγει άκρη ?

Το χειρότερο είναι πάω να τσεκάρω το NRG save 40% και πλέον δεν το δείχνει online 😥 , περιμένω στο chat της nrg και messenger στην MBC μπας και βγει άκρη....

Καλα προσπαθεις ακομη να βγαλεις ακρη με Ελτα?

Παρε ενα τηλεφωνο κατευθειαν στην nrg και ζητησε το το nrg save 40%.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, korakios είπε

Το χειρότερο είναι πάω να τσεκάρω το NRG save 40% και πλέον δεν το δείχνει online 😥 , περιμένω στο chat της nrg και messenger στην MBC μπας και βγει άκρη....

Κρίμα, ήταν το πιο συμφέρον πρόγραμμα! Σου απάντησαν;

Πάντως, για να λέμε και για την NRG, άλλα όρια ΟΤΣ (48-58) εμφανίζει στην σελίδα-βιτρίνα του κάθε προγράμματος που βλέπει όλος ο κόσμος, π.χ. εδώ στην αίτηση για το Electricity 4U κι άλλα χειρότερα όρια (43-53) στο κρυμμένο και πιο πρόσφατο έντυπο με τους γενικούς όρους για όλα τα προγράμματα. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, vsk είπε

Κρίμα, ήταν το πιο συμφέρον πρόγραμμα! Σου απάντησαν;

Πάντως, για να λέμε και για την NRG, άλλα όρια ΟΤΣ (48-58) εμφανίζει στην σελίδα-βιτρίνα του κάθε προγράμματος που βλέπει όλος ο κόσμος, π.χ. εδώ στην αίτηση για το Electricity 4U κι άλλα χειρότερα όρια (43-53) στο κρυμμένο και πιο πρόσφατο έντυπο με τους γενικούς όρους για όλα τα προγράμματα. 

Γι'αυτο ειναι καλυτερα τα προγραμματα αυτα να τα βαζει καποιος με το fixed και να μην εχει προβληματα με ρητρες.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, HERTHAN είπε

Καλα προσπαθεις ακομη να βγαλεις ακρη με Ελτα?

Εκτός οτι με συμφέρει περισσότερο μιας και φέτος καίω σόμπα δίχως αύριο άρα δεν ανάβω κλιματιστικό , δεν είχε και δέσμευση . Στη δέσμευση κολλάω περισσότερο

  

17 λεπτά πριν, vsk είπε

Κρίμα, ήταν το πιο συμφέρον πρόγραμμα! Σου απάντησαν;

 

20 λεπτά πριν, HERTHAN είπε

Παρε ενα τηλεφωνο κατευθειαν στην nrg και ζητησε το το nrg save 40%

Έστειλα στο chat , έδωσα αριθμό και με πήραν , με ενημερώσανε και μου στείλανε μετά SMS με στοιχεία για την αίτηση :)

Εδώ να πω οτι , όταν το έπαιξα χαζούλης και ρώτησα για αυξομείωση της τιμής γιατι "άκουσα οτι κάτι αναπροσαρμόζεται" , μου λέγανε οτι η τιμή είναι σταθερή και δε μεταβάλλεται ... όταν τους ανέφερα οτι για "μια υπηρεσία φιξ όπως η μπύρα" τότε μου είπε για την ΟΤΣ λες και είναι διαφορετικό απο τη σταθερή τιμή. Αν δεν πέσουν πρόστιμα χοντρά δε βλέπω συμμόρφωση ....

Επεξ/σία από korakios
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.