Προς το περιεχόμενο

Assassin’s Creed Odyssey [PC]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, vense97 είπε

στο origins μόνο στην αρχή που ξεκινούσες την είχα....στο valhala τα 2 τσεκουρια ή δυο ακόντια ηταν κομπλέ για εμένα η ασπίδα σε κάνει αργό...στο odyssey μετα από λίγο συνήθισα το σπασμένο του Λεωνίδα....αλλά γνκ ποτέ δεν μου άρεσαν οι ασπίδες στα παιχνίδια χδδ  

Ισχύει και μιας και είμαστε στο thread του Odyssey δεν με χάλασε καθόλου η απουσία της. Άλλωστε είναι ένα "όπλο" που από το origins και μετά προστέθηκε. Το θέμα είναι πως δεν είχε ούτε hidden blade και ας επεξηγείται μετά γιατί, οπότε ο χαρακτήρας φαίνεται υπερβολικά γυμνός (και λόγω της έντονης ενδυμασίας που απουσιάζει τύπου ezio). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, stavros750 είπε

Ισχύει και μιας και είμαστε στο thread του Odyssey δεν με χάλασε καθόλου η απουσία της. Άλλωστε είναι ένα "όπλο" που από το origins και μετά προστέθηκε. Το θέμα είναι πως δεν είχε ούτε hidden blade και ας επεξηγείται μετά γιατί, οπότε ο χαρακτήρας φαίνεται υπερβολικά γυμνός (και λόγω της έντονης ενδυμασίας που απουσιάζει τύπου ezio). 

στο odyssey μόνο το οτι δεν μπορούσα να έχω 2 όπλα ταυτόχρονα - ξεχωριστά μπορούσαμε - με χάλασε όμως ναι  ασπίδες ποτέ χαχα....καλά το hidden blade που δεν υπήρχε δεν ήταν κάτι που με ενόχλησε...θα το έβρισκα παράξενο στην αρχαία Ελλάδα να υπάρχει μετά από αυτά που είδαμε στο origins.....όσο για την ενδυμασία δεν πιστευω ότι είναι κακό που απουσιάζει με το σκεπτικό οτι άλλο Φλωρεντία Παρίσι Λονδίνο και άλλο αρχαία Ελλάδα....ουσιαστικά χιτώνες και πανοπλίες φορούσαν   

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μήπως το μάμησαν λίγο με την δυσκολία στο hard + heavy enemy scaling; Στην αρχή στην Κεφαλλονιά είναι ΟΚ αλλά μετά στα Μέγαρα γίνεται χαμός. Ήμουν στην πόλη και πέρα από 2-3 mercenaries μαζί μου επιτέθηκαν ακόμη και κάτι άκυροι περαστικοί, ακόμη και τα σκυλιά, λολ..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, yiannis1991 είπε

Μήπως το μάμησαν λίγο με την δυσκολία στο hard + heavy enemy scaling. Στην αρχή στην Κεφαλλονιά είναι ΟΚ αλλά μετά στα Μέγαρα γίνεται χαμός. Ήμουν στην πόλη και πέρα από 2-3 mercenaries μαζί μου επιτέθηκαν ακόμη και κάτι άκυροι περαστικοί, ακόμη και τα σκυλιά, λολ..

εχω δεχτεί επίθεση από κότες την ωρα που πάλευα χαχα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, vense97 είπε

στο odyssey μόνο το οτι δεν μπορούσα να έχω 2 όπλα ταυτόχρονα - ξεχωριστά μπορούσαμε - με χάλασε όμως ναι  ασπίδες ποτέ χαχα....καλά το hidden blade που δεν υπήρχε δεν ήταν κάτι που με ενόχλησε...θα το έβρισκα παράξενο στην αρχαία Ελλάδα να υπάρχει μετά από αυτά που είδαμε στο origins.....όσο για την ενδυμασία δεν πιστευω ότι είναι κακό που απουσιάζει με το σκεπτικό οτι άλλο Φλωρεντία Παρίσι Λονδίνο και άλλο αρχαία Ελλάδα....ουσιαστικά χιτώνες και πανοπλίες φορούσαν   

Προφανώς όλα έχουν λογική, το θέμα είναι τι feeling σου δίνει ο χαρακτήρας όσο παίζεις Assassin's (ειδικά για τους fans της σειράς από το πρώτο παιχνίδι). Και στο Odyssey με μόνο εξοπλισμό μια κουκούλα να θυμίζει λίγο σε Assassin's, είναι λίγο fail όπως και να το κάνουμε. Και ας είναι το ωραιότερο πρόσφατο Assassin's κατά την γνώμη μου ως προς τις πόλεις και τα τοπία. Ειδικά στην Αθήνα είχα ανατριχιάσει

3 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Μήπως το μάμησαν λίγο με την δυσκολία στο hard + heavy enemy scaling; Στην αρχή στην Κεφαλλονιά είναι ΟΚ αλλά μετά στα Μέγαρα γίνεται χαμός. Ήμουν στην πόλη και πέρα από 2-3 mercenaries μαζί μου επιτέθηκαν ακόμη και κάτι άκυροι περαστικοί, ακόμη και τα σκυλιά, λολ..

Γενικά το υψηλότερο επίπεδο δυσκολίας θέλει και αρκετό grinding.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χαχαχα λολ. Εμένα μου επιτέθηκε μία κυρία της πόλης με φόρεμα, λολ.

Πάντως η μάχη γίνεται βαρετή γρήγορα. Το μόνο που κάνεις είναι parry και μετά heavy attack για να του σπάσεις την ασπίδα ή να τον stunn-άρεις και αν προλάβεις του ρίχνεις και 1-2 light attacks και μετά πάλι το ίδιο. Περιμένεις να έρθει, parry, heavy attack. Αυτό το loop συνέχεια..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, stavros750 είπε

Προφανώς όλα έχουν λογική, το θέμα είναι τι feeling σου δίνει ο χαρακτήρας όσο παίζεις Assassin's (ειδικά για τους fans της σειράς από το πρώτο παιχνίδι). Και στο Odyssey με μόνο εξοπλισμό μια κουκούλα να θυμίζει λίγο σε Assassin's, είναι λίγο fail όπως και να το κάνουμε. Και ας είναι το ωραιότερο πρόσφατο Assassin's κατά την γνώμη μου ως προς τις πόλεις και τα τοπία. Ειδικά στην Αθήνα είχα ανατριχιάσει

καλά ezio δύσκολα θα δούμε ξανά....το odyssey  δεν είναι assassin's αυτό είναι το θέμα....από το origins και μετα γίνεται αυτό που αγαπήσαμε....συμφωνώ πολύ καλή δουλειά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Πάντως η μάχη γίνεται βαρετή γρήγορα. Το μόνο που κάνεις είναι parry και μετά heavy attack για να του σπάσεις την ασπίδα ή να τον stunn-άρεις και αν προλάβεις του ρίχνεις και 1-2 light attacks και μετά πάλι το ίδιο. Περιμένεις να έρθει, parry, heavy attack. Αυτό το loop συνέχεια..

Ανέκαθεν όλα τα Assassin's είχαν βαρετό fighting. Αυτό που έσωζε τα πρώτα ήταν ότι δεν έμπαινες στο τρυπάκι αυτό λόγω του stealth και των assassinations. Και αντε στο origins ήταν κάτι καινούργιο και όντως άρεσε, στα άλλα 2 μετά δεν την παλεύεις. Και αντί να μικρύνουν το γκειμ να γίνει κάπως playable, έχουμε φτάσει από τις 35 ώρες που είχε στο syndicate, στις 110 στο origins και τις 175 (ούτε που θυμόμουν ότι είχα τόσες) του Odyssey 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, stavros750 είπε

Ανέκαθεν όλα τα Assassin's είχαν βαρετό fighting. Αυτό που έσωζε τα πρώτα ήταν ότι δεν έμπαινες στο τρυπάκι αυτό λόγω του stealth και των assassinations. Και αντε στο origins ήταν κάτι καινούργιο και όντως άρεσε, στα άλλα 2 μετά δεν την παλεύεις. Και αντί να μικρύνουν το γκειμ να γίνει κάπως playable, έχουμε φτάσει από τις 35 ώρες που είχε στο syndicate, στις 110 στο origins και τις 175 (ούτε που θυμόμουν ότι είχα τόσες) του Odyssey 

Το unity ειχε αρκετα καλο fighting mechanic  ειχε τη δυσκολια του και δεν μαθαινοταν αμεσως ενω στο syndicate σκοτωνες για πλακα 500 ατομα μαζεμενα. Το Odyssey επειδη επαιξα με ολα τα οπλα που ειχε το παιχνιδι μεχρι το τελος δεν ηταν κακο στις μαχες. Αν θελετε δυσκολια μετα τη μεση εχετε μονιμα 5 νεκροκεφαλες να ερχονται 5-5 οι merc να μην βαρεθειτε ποτε να σας την πεφτουν παντου. Καπως ετσι καθαρισα κοντα 900 merc. Παιξτε σιγουρα και με τα enchanced ειδικα για critical ειχα κανει ενα build με 90% critical δηλαδη 9/10 hit ηταν critical και ειχα κατεβασει defense μιας και δεν μπορουσαν να με ακουμπησουν. Εχουν ζουμι οι μαχες απλα μην περιμενετε να ειναι sekiro η οπως αλλα souls παιχνιδια αν ηταν ετσι οι περισσοτεροι θα το παραταγαν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, stavros750 είπε

Ανέκαθεν όλα τα Assassin's είχαν βαρετό fighting. Αυτό που έσωζε τα πρώτα ήταν ότι δεν έμπαινες στο τρυπάκι αυτό λόγω του stealth και των assassinations. Και αντε στο origins ήταν κάτι καινούργιο και όντως άρεσε, στα άλλα 2 μετά δεν την παλεύεις. Και αντί να μικρύνουν το γκειμ να γίνει κάπως playable, έχουμε φτάσει από τις 35 ώρες που είχε στο syndicate, στις 110 στο origins και τις 175 (ούτε που θυμόμουν ότι είχα τόσες) του Odyssey 

Στο Βλαχάρα έχεις επιλογές όμως, έχεις την ασπίδα, μπορείς να έχεις δύο τσεκούρια, κτλ και γενικά και χωρίς parry όλη την ώρα τα βγάζεις πέρα. Στο odyssey δεν γίνεται αλλιώς, εκτός αν παίζεις στο τέρμα εύκολο. Οι εχθροί έχουν κάτι ασπίδες πιο μεγάλες και από τους ίδιους και αν πας να κάνεις κατευθείαν heavy attack χωρίς parry, το κάνει τόσο αργά που προλαβαίνει ο εχθρός και σου ρίχνει μία. Άσε που οι mercenaries παρόλο που είναι κάτι γομάρια 2 μέτρα και έχουν heavy weapons κάποιοι, είναι τέρμα γρήγοροι και αν δεν προλάβεις το parry σου τρώνε τη μισή ζωή με ένα χτύπημα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Arkin είπε

Το unity ειχε αρκετα καλο fighting mechanic  ειχε τη δυσκολια του και δεν μαθαινοταν αμεσως

Έχεις δίκιο, το ξέχασα το Unity, παιχνιδάρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Arkin είπε

Το unity ειχε αρκετα καλο fighting mechanic  ειχε τη δυσκολια του και δεν μαθαινοταν αμεσως ενω στο syndicate σκοτωνες για πλακα 500 ατομα μαζεμενα. Το Odyssey επειδη επαιξα με ολα τα οπλα που ειχε το παιχνιδι μεχρι το τελος δεν ηταν κακο στις μαχες. Αν θελετε δυσκολια μετα τη μεση εχετε μονιμα 5 νεκροκεφαλες να ερχονται 5-5 οι merc να μην βαρεθειτε ποτε να σας την πεφτουν παντου. Καπως ετσι καθαρισα κοντα 900 merc. Παιξτε σιγουρα και με τα enchanced ειδικα για critical ειχα κανει ενα build με 90% critical δηλαδη 9/10 hit ηταν critical και ειχα κατεβασει defense μιας και δεν μπορουσαν να με ακουμπησουν. Εχουν ζουμι οι μαχες απλα μην περιμενετε να ειναι sekiro η οπως αλλα souls παιχνιδια αν ηταν ετσι οι περισσοτεροι θα το παραταγαν.

για εμένα το unity το ιδανικό assassin's χωρίς σφυρίγματα κτλ τρέχεις σκοτώνεις πετάς βόμβες καπνού υπέροχο....αυτό ακριβός έκανα και γω στο odyssey και το πήγαινα πολύ stealth (καθάριζα όλα τα φρούρια καμπ κτλ) μόνο εαν βαριόμουν έμπαινα και σκότωνα σε μάχη....τα καλύτερα abilities για εμένα το να πετάω το ακόντιο του Λεωνίδα και να καλό κάποιον απο το κρου     

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Στο Βλαχάρα έχεις επιλογές όμως, έχεις την ασπίδα, μπορείς να έχεις δύο τσεκούρια, κτλ και γενικά και χωρίς parry όλη την ώρα τα βγάζεις πέρα.

Στο Βλαχάρα, παίρνεις το μικρό τσεκούρι, σπαμμαρεις light attacks, κάνεις και κανά dodge και τέλος. Κάνεις και κανα parry έτσι για την αλλαγή να τον φας με stun attack. Σπαμμαρεις μόλις βάλεις και το skill, running + light attack. Για μένα παρά ήταν βαρετό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, stavros750 είπε

Στο Βλαχάρα, παίρνεις το μικρό τσεκούρι, σπαμμαρεις light attacks, κάνεις και κανά dodge και τέλος. Κάνεις και κανα parry έτσι για την αλλαγή να τον φας με stun attack. Σπαμμαρεις μόλις βάλεις και το skill, running + light attack. Για μένα παρά ήταν βαρετό.

Πράγματι, απλά εγώ δεν το βαριέμαι να σφάζω με το τσεκούρι. Λίγο πιο έντονη μουσική σε φάση Viking/Pagan Metal να είχε και θα ήταν κομπλέ :P

Απλά δεν με βολεύει στο odyssey που δεν μπορείς να έχεις ασπίδα, ειδικά για τα βέλη. Γενικά το στυλ που μου αρέσει είναι το πιο αργό, να πηγαίνεις με την ασπίδα και στις ευκαιρίες που βρίσκεις να ρίχνεις. Στο Odyssey πρέπει να παίζεις πιο γρήγορα, με evade, κτλ. Όπως λέει και ο @Arkin δεν χρειάζεται καν να βάλεις points σε defense.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, yiannis1991 είπε

Πράγματι, απλά εγώ δεν το βαριέμαι να σφάζω με το τσεκούρι. Λίγο πιο έντονη μουσική σε φάση Viking/Pagan Metal να είχε και θα ήταν κομπλέ :P

Απλά δεν με βολεύει στο odyssey που δεν μπορείς να έχεις ασπίδα, ειδικά για τα βέλη. Γενικά το στυλ που μου είναι το πιο αργό, να πηγαίνεις με την ασπίδα και στις ευκαιρίες που βρίσκεις να ρίχνεις. Στο Odyssey πρέπει να παίζεις πιο γρήγορα, με evade, κτλ. Όπως λέει και ο @Arkin δεν χρειάζεται καν να βάλεις points σε defense.

για εμένα το unity και το odyssey είναι για παίκτες που πρέπει να τρέχουν κυριολεκτικά....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...