Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v2


Praetorian

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, Malthador είπε

 Από το ότι η κονσόλα δεν μπορεί να τρέξει Mario game στα 60 καρέ;

Touché αλλά , άλλα Mario παιχνίδια πλην του DLC του 3D World δεν παιζουν καλα?Πραγματικά δεν ξερω γι αυτο ρωτάω

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 18,9k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Έτοιμη και η τούρτα μας

Πως σας φαίνεται η πινιάτα μας; Αύριο είναι τα γενέθλια του μικρού, θα πάθει μεγάλη πλάκα!!! Μόνο 8 ώρες μου πήρε να τη φτιάξω.

Ο πίνακας (version 7.0.0) αποτελεί αντιγραφή από μέλος του resetera που το μετέτρεψε ακόμα καλύτερα για τα τωρινά αποτελέσματα. Εδώ μπορείτε να δείτε και την ανάλυση του για περαιτέρω πληροφορίες από

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Moderators
1 minute ago, mAs_81 said:

Touché αλλά , άλλα Mario παιχνίδια πλην του DLC του 3D World δεν παιζουν καλα?Πραγματικά δεν ξερω γι αυτο ρωτάω

Όλα καλά τρέχουν, μέχρι να βγουν αυτά που δεν τρέχουν καλά και που δείχνουν την επιτακτική ανάγκη να βγει pro μοντέλο.

Καλά το MHR είναι αυτό που φωνάζει για pro μοντέλο, το Bowser's Fury και το Age of Calamity είναι απλά η επιβεβαίωση.

  • Like 1
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
20 λεπτά πριν, Malthador είπε

SUPER MARIO 3D WORLD + BOWSER'S FURY FRAMERATE AND RESOLUTION DETAILED

Bowser's Fury

- 720p (may be higher), 60fps docked
- 720p, 30fps handheld

Εντάξει, όποιος νομίζει ότι δεν θα βγει NSw Pro μέχρι το Q2 του 2021 πλανάται, προφανώς.

Στο wiiu δεν επαιζε 1080 60 fps?

 

Pro console να σου λεει 1080π 60fps το mario και 500 ευρω 😛

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, Malthador είπε

Όλα καλά τρέχουν, μέχρι να βγουν αυτά που δεν τρέχουν καλά και που δείχνουν την επιτακτική ανάγκη να βγει pro μοντέλο.

Σωστό και αυτό..Όπως και να εχει , ο καιρος θα δειξει...προς το παρον για τα παιχνιδια που παιζω εγω (handheld only)δεν εχω θεμα..

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 λεπτά πριν, imr είπε

Στο wiiu δεν επαιζε 1080 60 fps?

https://gamerant.com/frame-rate-resolution-details-revealed-super-mario-3d-world-bowers-fury/#:~:text=Super Mario 3D World plays,at 720p and 60 fps.

Super Mario 3D World on the Wii U ran at 720p and 60 fps. 

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εντάξει το συγκεκριμένο game απλά και μόνο λόγω art direction δεν έχει θέμα με αναλύσεις.

Χοντρά ζουμερά Pixel :) 

(sprites τα λέγαμε κάποτε).

Επεξ/σία από Thiccx
  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ανάλυση τρίτου οικονομικού τριμήνου

FY21Q3.png.7cebf411234837c2033c4ec1dcc28735.png

Παρατηρήσεις που είχαν επισημανθεί σε προηγούμενες αναλύσεις και πλέον επαληθεύονται (ή όχι):

-Τρεις τίτλοι ξεπέρασαν το φράγμα των 20 εκατομμυρίων.

-Τα Animal Crossing: New Horizons, Mario Kart 8 Deluxe θα ξεπεράσουν τα 40 εκατομμύρια σε βάθος χρόνου

-Tο Nintendo Switch (NSW) ξεπέρασε το Nintendo 3DS (75,94 εκατομμύρια) και πλέον αναμένεται να ξεπεράσει και το Game Boy Advance (81,51 εκατομμύρια)  στο επόμενο τρίμηνο.


Γενικές παρατηρήσεις:

-To ποσοστό των ψηφιακών πωλήσεων αντιστοιχούν στο 40,9% (28,6% στους αντίστοιχους εννέα μήνες πέρυσι).

-Το ποσοστό πωλήσεων των first-party κυμάνθηκε 81,6% (82% πέρυσι).* Η Nintendo συμπεριλαμβάνει και τους τίτλους που αναλαμβάνει την διανομή.

-Οι πωλήσεις του Lite είναι στα 13,53 εκατομμύρια (+3,17 εκατομμύρια, τρίμηνο). Τελικά κινείται πολύ καλύτερα σε σχέση με όσα είχα προβλέψει.
*Το NSW Lite αναμένεται να ξεπεράσει σε πωλήσεις το Wii U (13,56).

-Οι πωλήσεις Hardware/Software θα μπορούσαν να κυμανθούν καλύτερα αν η Ν είχε φροντίσει για κυκλοφορία εμπορικών τίτλων κατά την περίοδο των γιορτών. Πάντως ήδη κάποιοι τίτλοι έχουν ξεπεράσει την δυναμική τους σε σχέση με το προηγούμενο FY ενώ υπολείπεται ακόμα ένα τρίμηνο.

-Το NSW εδώ και εφτά συνεχόμενα τρίμηνα σπάει τα ρεκόρ πωλήσεων της γενιάς για το εκάστοτε τρίμηνο. Με λίγα λόγια είναι το καλύτερο Q3 σε πωλήσεις της γενιάς και το αμέσως προηγούμενο ήταν πάλι του NSW στο προηγούμενο οικονομικό έτος (FY20Q3 – 10,81 εκατομμύρια). Τα προηγούμενα έξι τρίμηνα αποτελούν επίσης τα καλύτερα δημιουργώντας το σερί των πέντε συνεχόμενων τρίμηνων και αναμένεται συνέχεια (;).

Νούμερα άλλων τίτλων (πέρα όσων ανήκουν στην τοπ10 λίστα):

>Paper Mario: The Origami – 3,05 εκατομμύρια (+0,23, τρίμηνο).
>Super Mario 3D All-Stars – 8,32 εκατομμύρια (+3,11, τρίμηνο).
 >Xenoblade Chronicles Definitive Edition – 1,48 εκατομμύρια (+ 0,08, τρίμηνο).
>Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics – 1,81 εκατομμύρια (+ 0,78, τρίμηνο).
>Ring Fit Adventure – 8,68 εκατομμύρια (+2,84, τρίμηνο).
>Luigi’s Mansion 3 – 9,13 εκατομμύρια (+ 1,3, τρίμηνο).
>Hyrule Warriors: Age of Calamity - 2,84 εκατομμύρια.
>Super Mario Maker 2 - 6,91 εκατομμύρια (+1,07, εννιάμηνο).
>Mario Kart Live: Home Circuit - 1,08 εκατομμύρια.
>Pikmin 3 Deluxe - 1,94 εκατομμύρια.
*Τo The Legend of Zelda: Link’s Awakening ίσως τελικά εμφανιστεί στο επόμενο και τελευταίο τρίμηνο του οικονομικού έτους.
*There is a total of  29 millionseller titles (including 9 titles from other software publishers) this fiscal year.

Προβλέψεις για το τωρινό οικονομικό έτος:

-Η Nintendo ΞΑΝΑ αύξησε τους στόχους σε software (από τα 140 εκατομμύρια στα 170 εκατομμύρια και τώρα στα 200,50 εκατομμύρια) και hardware (από τα 19 εκατομμύρια στα 24 εκατομμύρια και τώρα στα 26,50 εκατομμύρια). Τα κέρδη στο τωρινό οικονομικό έτος δεν αναμένεται τελικά να σημειώσουν νέο υψηλό ρεκόρ στην ιστορία της εταιρίας αλλά θα είναι στα υψηλότερα. 

-Στο προηγούμενο τρίμηνο είχα αναφέρει πως 13 τίτλοι του NSW (+1 in progress) αποτελούν και τους εμπορικότερους στην εκάστοτε σειρά. Σε αυτό το τρίμηνο περιλαμβάνονται και τα:
Best selling Ηyrule Warriors ever
Best selling Pikmin ever (έστω και μέσω της μεταφοράς, άντε πάμε για νέο Pikmin Νintendo!)

-Γενικότερα τα πράγματα παραμένουν το ίδιο στάσιμα σε θέματα κατασκευαστικό, υπηρεσίες, συνέπεια και feedback.

------

Με την ευκαιρία θα γράψω σχετικά με το Animal Crossing: New Horizons. Δεν υπάρχει αντίστοιχο παιχνίδι της εταιρίας (και προφανώς και της βιομηχανίας γενικότερα, τουλάχιστον όσο αφορά τις αποκλειστικότητες) που να επιτυγχάνει τέτοια νούμερα πωλήσεων σε διάστημα λιγότερο από ένα χρόνο. Αποτελεί ένα φαινόμενο και παράλληλα είναι ο βασικός πυλώνας για την δυναμική του συστήματος.

Οι λόγοι φυσικά επιτυχίας του είναι πολλαπλοί και θα προσπαθήσω να αναφέρω τους βασικότερους:
-Η προϋπάρχουσα δυναμική της σειράς που είχε σταθεροποιηθεί στα +10 εκατομμύρια πωλήσεις δημιουργώντας την απαραίτητη βάση που συνέλαβε στην επιτυχία του New Horizons.
-Η εμπορική πορεία του συστήματος που πρόσφερε εγκατεστημένη βάση δεκάδων εκατομμυρίων.
-Η δυναμική του software με τον εμπορικότερο τίτλο από αρκετές σειρές της εταιρίας είναι έκδοση του NSW, κάτι που είχα επισημάνει στην προηγούμενη ανάλυση.
-Η ανάπτυξη των social media στο πέρασμα του χρόνου που ως γνωστόν λειτουργούν ως word of mouth. 
-H πανδημία που ενίσχυσε τα social media ενώ παράλληλα έδεσε τέλεια με το είδος του παιχνιδιού.
-Όμως ένα από τα χαρακτηριστικά που χαρακτηρίζουν το NSW ως σύστημα είναι το πολλαπλό παιχνίδι, είτε τοπικά, είτε διαδικτυακά. Σε αυτό θα σταθώ περισσότερο. 

To μότο που πλασαρίστηκε το NSW ήταν "anytime, anywhere, with anyone." Το τελευταίο μέσω των joycons που λειτουργούν ως διπλό χειριστήριο (μεταξύ άλλων) σε όσα παιχνίδια το υποστηρίζουν. Επιπλέον επιτυγχάνεται και μέσω πολλαπλών συστημάτων τοπικά. Κατ' επέκταση η Nintendo κατάφερε να διαφοροποιηθεί μέσω της υβριδικότητας αλλά και μέσω των παιχνιδιών περισσότερο από ποτέ. Είναι η μόνη εταιρία από τις κατασκευάστριες (και γενικότερα τουλάχιστον στις πρώτες) που προσφέρει πληθώρα παιχνιδιών που υποστηρίζουν τοπικό πολλαπλό (πέρα του διαδικτυακού) έστω και με τυπική μορφή (βλέπε Super Mario Odyssey). Όταν οι περισσότερες εταιρίες στο πέρασμα του χρόνου στρέφονται ολοένα περισσότερο σε διαδικτυακές και single player εμπειρίες η Nintendo επέμεινε αρκετά σε αυτό το χαρακτηριστικό και πλέον διαμέσου του NSW. Το χαρακτηριστικό παρουσίασε υψηλότερο την μεγαλύτερη δυναμική στην ιστορία λόγω του συστήματος και της πανδημίας. Εξάλλου δεν είναι τυχαίο που αρκετοί κάτοχοι του συστήματος αναζητούν ανάλογα παιχνίδια όπως συμβαίνει κατά διαστήματα επίσης σε αυτό το θέμα. Από την μεριά της Nintendo (όπως είχα επισημάνει παλιότερα) ο Ko Shioto που είναι υπεύθυνος του hardware είχε δηλώσει πως επιθυμούν να το ενισχύσουν στα μελλοντικά τους συστήματα.

Θεωρώ λοιπόν ότι τα παιχνίδια που θα υποστηρίζουν στο τοπικό πολλαπλό  -που όπως φαίνεται η Nintendo θα το αναπτύξει περισσότερο- θα έχουν ανάλογη δυναμική. Πιθανολογώ πως το MH Rise θα ξεπεράσει τα νούμερα πωλήσεων που είχε μέχρι τώρα η σειρά στα συστήματα της Nintendo. Επίσης προβλέπω τεράστια επιτυχία για το SM 3D World το οποίο έχει τις βάσεις να σπάσει τα κοντέρ για λόγους που είχα αναφέρει παλιότερα. Βέβαια στις όποιες προβλέψεις είχα κάνει στο παρελθόν έχω πέσει έξω αρκετές φορές επομένως απλά να έχουμε να λέμε....

Αναρωτιέμαι αν επεκταθεί περαιτέρω και το δούμε και σε παιχνίδια όπως το Breath of the Wild 2 (ή όπως αλλιώς θα ονομάζεται.

Τέλος έγραψα και ένα άρθρο ευχολόγιο για το επερχόμενη έκδοση NSW για όποιον ενδιαφέρεται.

Edit:

Αναφορά σε κείμενο

 

Q: new model this year?A: not planning to make an annoucement anytime soon as we have Mario ver in Feb, MH ver in Mar.

Hint: Nintendo chief last year said not planning to release new model in 2020. Today's was just "not anytime soon." So, that means...?

 

Με την περιορισμένη παραγωγή των ανταγωνιστών από την AMD και παράλληλα την υπάρχουσα δυναμική του συστήματος αλλά και το υποσχόμενο πρώτο εξάμηνο σε software φαίνεται πως το NSW έχει δρόμο ακόμα (ή αλλιώς το πάρτι συνεχίζεται για την Ν, άντε μήπως δούμε νέα ips και επαναφορές παλιότερων τίτλων). Η επόμενη έκδοση όσο περισσότερο καθυστερήσει τόσο καλύτερα. Επιμένω πάντως για τελευταίο τετράμηνο του έτους όπως αναφέρω και στο ευχολόγιο.

 

Φυσικά bonus το πινακάκι για τους τοπ30 εμπορικότερους τίτλους της εταιρίας:

1490357166_FY21Q3Top30.png.1f14572d70a6c378e134bdc35d48c001.png

 

Edit: O David Gibson ανέβασε κάποιες έχτρα πληροφορίες από τον λογαριασμό του στο twitter για όποιον ενδιαφέρεται.

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 2
  • Thanks 10
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Moderators

Για εγκυκλοπαιδικούς λόγους να πούμε εδώ ότι σε 46 μήνες το NSw έχει πουλήσει 80m, ενώ το PS2 σε παρόμοιο διάστημα είχε πουλήσει 72m.

 

ps2 sales.png

  • Like 3
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, Malthador είπε

Για εγκυκλοπαιδικούς λόγους να πούμε εδώ ότι σε 46 μήνες το NSw έχει πουλήσει 80m, ενώ το PS2 σε παρόμοιο διάστημα είχε πουλήσει 72m.

Δεν έχει ιδιαίτερη σημασία (πέρα από καθαρά εγκυκλοπαιδικούς λόγους όπως αναφέρεις) γιατί με το NDS για παράδειγμα το NSW βρίσκεται αρκετά πίσω σε πωλήσεις. Να θυμίσω ότι το NDS είχε χτυπήσει δύο φορές τα 30 εκατομμύρια ανά FY που φαντάζει μακρινό όνειρο για τα σημερινά δεδομένα. Η διαφορά είναι πως το NSW παρουσιάζει σταθερή (και υποσχόμενη μελλοντικά) δυναμική σε βάθος χρόνου σε σχέση με αυτά τα συστήματα.

Πάντως η οικονομική χασούρα που δημιούργησε το ps3 ήταν τεράστια αφού ακόμα και τα +30 εκατομμύρια ps2 (μετά την κυκλοφορία του ps3), το αντίστοιχο software αλλά και το psp δεν μπόρεσαν να την καλύψουν. Ξεπερνάει τις απώλειες του original xbox για πλάκα.

Επεξ/σία από mansa2k
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Moderators
15 minutes ago, mansa2k said:

Δεν έχει ιδιαίτερη σημασία (πέρα από καθαρά εγκυκλοπαιδικούς λόγους όπως αναφέρεις) γιατί με το NDS για παράδειγμα το NSW βρίσκεται αρκετά πίσω σε πωλήσεις. Να θυμίσω ότι το NDS είχε χτυπήσει δύο φορές τα 30 εκατομμύρια ανά FY που φαντάζει μακρινό όνειρο για τα σημερινά δεδομένα. Η διαφορά είναι πως το NSW παρουσιάζει σταθερή (και υποσχόμενη μελλοντικά) δυναμική σε βάθος χρόνου σε σχέση με αυτά τα συστήματα.

Πάντως η οικονομική χασούρα που δημιούργησε το ps3 ήταν τεράστια αφού ακόμα και τα +30 εκατομμύρια ps2 (μετά την κυκλοφορία του ps3), το αντίστοιχο software αλλά και το psp δεν μπόρεσαν να την καλύψουν. Ξεπερνάει τις απώλειες του original xbox για πλάκα.

Καλά το NDS ήταν μια αποκλειστικά φορητή συσκευή σε μια εποχή που δεν υπήρχαν smartphones, ήταν τεράστιο το pool των αγοραστών, ενώ το PS2 ήταν μια κονσόλα σε μια εποχή που πούλαγαν οι κονσόλες. Το NSw έχει να ανταγωνιστεί τόσο τις παραδοσιακές κονσόλες, όσο και τα smartphones, όντας υβριδικό.

Η σύγκριση δεν είναι ακριβής γιατί το PS2 κυκλοφορούσε μόνο στην Ιαπωνία για κανένα εξάμηνο, πιο πολύ έβαλα το πινακάκι για να δείξω την δυναμική της κονσόλας απέναντι στην πιο καλοπουλημένη κονσόλα ever. Φυσικά, είναι απίθανο να πιάσει 155m τεμάχια το Switch.

Απλά, στην αρχή γελάγαμε που μιλούσαν για Wii-alike νούμερα πωλήσεων, τώρα φαίνεται ότι θα ξεπεράσει το PS4 και βλέπουμε.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ να πω ότι μετά από 3 κλεισμένα χρόνια με το switch (αγορά 31-12-2017), σήμερα του έβαλα τζαμακι για προστασία. Άργησα λίγο, έχει κάτι γρατσουνιές από τον μικρό και κάτι τούμπες καλές (η καλύτερη είναι όταν "μέτρησε" 12-13 σκαλιά και έφτασε στην πόρτα, πολύ γέλασα τότε αν και ο γιος είχε παγώσει, αλλά πολύ γέλασα) αλλά δουλεύει κανονικά και το έχουμε κατευχαριστηθει. Οπότε κάλλιο αργά παρά ποτέ.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.