Προς το περιεχόμενο

Αγορές από χώρες εκτός Ε.Ε - Part 2


billdanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Salvation81 είπε

Δεν ειναι Κινα, ειναι εδω απλα δεν εχουν σκαναρει ακομα τον σακο στον οποιο ειναι μεσα.

Μην αγχωνεσαι σιγα σιγα ολα θα ξεκολησουν, σπανια χανεται κατι.

Φαντάζομαι υποθέτεις οτι έχει φτάσει έτσι; 

Δεν αγχώνομαι αλλά και 2 μήνες να μην έχει κινηθεί tracking δεν μου έχει ξανα τύχει.

Η παραγγελία θα κλείσει σε 5 ημέρες και 7 ώρες. Τι σημαίνει αυτό;

 

Επεξ/σία από thant
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

54 λεπτά πριν, thant είπε

Φαντάζομαι υποθέτεις οτι έχει φτάσει έτσι; 

Δεν αγχώνομαι αλλά και 2 μήνες να μην έχει κινηθεί tracking δεν μου έχει ξανα τύχει.

Η παραγγελία θα κλείσει σε 5 ημέρες και 7 ώρες. Τι σημαίνει αυτό;

Πριν κλεισει στειλε μηνυμα στον πωλητη να σου κανει extend ωστε να μην εχεις θεμα.

Ολα εχουν φτασει απλα στο τελωνειο ολοι πηρανε τις αδειουλες τους και στα @@ τους οπως καθε χρονο. Εγω ακομα λαμβανω δεματα απο αρχες Νοεμβριου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Πριν κλεισει στειλε μηνυμα στον πωλητη να σου κανει extend ωστε να μην εχεις θεμα.

Ολα εχουν φτασει απλα στο τελωνειο ολοι πηρανε τις αδειουλες τους και στα @@ τους οπως καθε χρονο. Εγω ακομα λαμβανω δεματα απο αρχες Νοεμβριου.

Κι εγώ μια από τα ίδια Δεκέμβριο ήρθαν πόσα δέματα Ελλάδα και τώρα ήρθαν κάποια αρχές Ιανουαρίου και ούτε ένα δέμα δεν πέρασε τελωνείο ακόμη αναμονή λέει και άλλα πόσα δέματα που σίγουρα έχουν φτάσει Ελλάδα ούτε καν εμφανίζονται αν δεν εκτελωνιστή κάτι μέχρι Κυριακή θα πάρω ένα τηλ οκ είπαμε δικαιοσε Χριστούγεννα αλλά όχι και ούτε ένα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά θα τρελαθώ τι κουλά ειναι αυτα? Τι γίνεται μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος?

https://global.cainiao.com/detail.htm?mailNoList=RP823252993CN&spm=a3708.7860688.0.d01&lang=en&

https://www.elta.gr/el-gr/tabid/93/?qc=RP823252993CN

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, flogerakos είπε

Ρε παιδιά θα τρελαθώ τι κουλά ειναι αυτα? Τι γίνεται μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος?

https://global.cainiao.com/detail.htm?mailNoList=RP823252993CN&spm=a3708.7860688.0.d01&lang=en&

https://www.elta.gr/el-gr/tabid/93/?qc=RP823252993CN

Τι θελεις να πεις; Εγω εχω πακετα απο τελη Νοεμβριου στην ιδια κατασταση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 14/1/2020 στις 10:26 ΜΜ, thant είπε

Φαντάζομαι υποθέτεις οτι έχει φτάσει έτσι; 

Δεν αγχώνομαι αλλά και 2 μήνες να μην έχει κινηθεί tracking δεν μου έχει ξανα τύχει.

Η παραγγελία θα κλείσει σε 5 ημέρες και 7 ώρες. Τι σημαίνει αυτό;

αφου κλείσει η παραγγελεια και δεν εχεις παραλαβει μπορεις να κανεις αιτημα για full refund. Μεχρι τοτε απλα περιμενεις και επικοινωνεις με τον πωλητη ρωτωντας τον που ειναι το δεμα σου. Προσοπικα δεν κανω σε κανεναν extended. Αν ειναι σοβαροι ας κοιταξουν να βρουν τοπους να ερχονται στην ωρα τους, οπως κανουν αλλοι πωλητες στο ali.

Στις 20/1/2020 στις 6:40 ΜΜ, Salvation81 είπε

Τι θελεις να πεις; Εγω εχω πακετα απο τελη Νοεμβριου στην ιδια κατασταση.

Μηπως να επαιρνες τηλεφωνο στο αεροδρομιο για λιγο χ#@#μο?

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, mandata είπε

αφου κλείσει η παραγγελεια και δεν εχεις παραλαβει μπορεις να κανεις αιτημα για full refund. Μεχρι τοτε απλα περιμενεις και επικοινωνεις με τον πωλητη ρωτωντας τον που ειναι το δεμα σου. Προσοπικα δεν κανω σε κανεναν extended. Αν ειναι σοβαροι ας κοιταξουν να βρουν τοπους να ερχονται στην ωρα τους, οπως κανουν αλλοι πωλητες στο ali

Δεν ξέρω αν είναι θέμα πωλητή αλλά ο συγκεκριμένος κάνει τον κινεζο.

Έχω επικοινωνήσει 3 φορές μαζί του ζητώντας να επεκτείνει τον χρόνο προστασίας.

Αυτός όλο λέει κάνε υπομονή χωρίς ωστόσο να κάνει κάτι. Δεν του ζήτησα λεφτά αλλά επιπλέον χρόνο.

Σε μια εβδομάδα λήγουν και οι επιπλέον 15 μέρες που έχω περιθώριο να ζητήσω επιστροφή χρημάτων και το σκέφτομαι..

Έχω κι άλλα πο έχουν λήξει αλλά ξέρω ότι βρίσκονται στο τελωνείο και κάποια στιγμή θα έρθουν.

Επεξ/σία από thant
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το να επεκτείνει τον χρόνο δεν είναι κάτι υπάρχουν πωλητές που το κάνουν και μόνη τους τωρα αν αργήσει τόσο πολύ εκεί ζητά επιστροφή αλλιώς μίλησε από εκεί που το πήρες AliExpress eBay κτλ αλλά ότι υπάρχει καθυστέρηση είναι το μόνο σίγουρο πολλά δέματα ενδέχεται να έχουν έρθει Ελλάδα και απλά να μην τα έχουν σκαναροι μου έχει τύχει. Τώρα προσωπικά έχω ένα δέμα από Δεκέμβριο 11 στο τελωνείο και έχει λήξει σήμερα λογικό τόσες μέρες. Και σε ένα άλλο δέμα από Νοέμβριο αρχές μου έκαναν επιστροφή χρημάτων ενδέχεται και να χάθηκε. Λόγο Χριστουγέννων που πέρασαν μαζεύτηκαν πολλά δέματα και συνήθως τέτοιο καιρό τυχαίνει να χάνονται πέρυσι μου είχαν χάσει 5 η 6 δέματα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, mandata είπε

αφου κλείσει η παραγγελεια και δεν εχεις παραλαβει μπορεις να κανεις αιτημα για full refund. Μεχρι τοτε απλα περιμενεις και επικοινωνεις με τον πωλητη ρωτωντας τον που ειναι το δεμα σου. Προσοπικα δεν κανω σε κανεναν extended. Αν ειναι σοβαροι ας κοιταξουν να βρουν τοπους να ερχονται στην ωρα τους, οπως κανουν αλλοι πωλητες στο ali.

Μηπως να επαιρνες τηλεφωνο στο αεροδρομιο για λιγο χ#@#μο?

Δεν γινεται κατι, οταν εχουν 100 σακους που δεν εχουν ανοιξει απο παραγγελιες Νοεμβριου και Δεκεμβριου δεν θα ψαξουν να βρουν το δικο σου και το δικο μου.

Τα καλα νεα ειναι πως καποια σκαναριστηκαν την Παρασκευη, επιτελους.

4 ώρες πριν, thant είπε

Δεν ξέρω αν είναι θέμα πωλητή αλλά ο συγκεκριμένος κάνει τον κινεζο.

Έχω επικοινωνήσει 3 φορές μαζί του ζητώντας να επεκτείνει τον χρόνο προστασίας.

Αυτός όλο λέει κάνε υπομονή χωρίς ωστόσο να κάνει κάτι. Δεν του ζήτησα λεφτά αλλά επιπλέον χρόνο.

Σε μια εβδομάδα λήγουν και οι επιπλέον 15 μέρες που έχω περιθώριο να ζητήσω επιστροφή χρημάτων και το σκέφτομαι..

Έχω κι άλλα πο έχουν λήξει αλλά ξέρω ότι βρίσκονται στο τελωνείο και κάποια στιγμή θα έρθουν.

Την 14η μερα κανε refund, μην το ρισκαρεις. Εγω οσοι πωλητες δεν μου κανουν extend ριχνω refund την 14η μερα.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, thant είπε

Δεν ξέρω αν είναι θέμα πωλητή αλλά ο συγκεκριμένος κάνει τον κινεζο.

Έχω επικοινωνήσει 3 φορές μαζί του ζητώντας να επεκτείνει τον χρόνο προστασίας.

Αυτός όλο λέει κάνε υπομονή χωρίς ωστόσο να κάνει κάτι. Δεν του ζήτησα λεφτά αλλά επιπλέον χρόνο.

Σε μια εβδομάδα λήγουν και οι επιπλέον 15 μέρες που έχω περιθώριο να ζητήσω επιστροφή χρημάτων και το σκέφτομαι..

Έχω κι άλλα πο έχουν λήξει αλλά ξέρω ότι βρίσκονται στο τελωνείο και κάποια στιγμή θα έρθουν.

Δεν εχεις καταλαβει κατι μαλλον. Η επεκταση του χρονου αναμονης, δεν ειναι για δικη σου προστασια αλλα του πωλητη. το ali δεν λειτουργει οπως το ebay που εχεις συγκεκριμενο χρονο για να ζητησεις refund. Μετα τη λήξη του χρονου που σου δινει, μπορεις να ζητησεις refund, με αιτιολογια οτι δεν παρελαβες.

Κι εγω εχω παραγγελια που δεν εχω παραλαβει και εστειλα αιτημα για refund πριν λήξει ο χρονος παραμονης και πηρα αυτη την απάντηση. 

Dear χχχχχχχχχχχχχχχ,

Just a quick email that your order 800667χχχχχχχχ965 is about to finish because the On Time Delivery date will soon be expired.
We hope you're happy with your purchase. If you want to return the item(s) or apply for a refund, you still have 15 days after order finished to do so.
We'd also love to hear what you thought of your order and invite you to leave feedback for the seller.
Any questions? Don't feel shy to get in touch with us, we're happy to help!

 

περιμενω λοιπον να λήξει ο χονος αναμονης και μετα θα παω για refund. 

Επεξ/σία από mandata
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, mandata είπε

Δεν εχεις καταλαβει κατι μαλλον. Η επεκταση του χρονου αναμονης, δεν ειναι για δικη σου προστασια αλλα του πωλητη.

Δεν σε αμφισβητώ, αλλά στην προσπάθειά μου να ενημερωθώ για το θέμα πριν λίγο καιρό είχα διαβάσει το παρακάτω, που λέει ότι η προστασία ειναι του πελάτη...

https://bar812.ru/el/kak-prodlit-zashchitu-pokupatelya-v-prilozhenii-aliekspress.html

2 ώρες πριν, mandata είπε

Κι εγω εχω παραγγελια που δεν εχω παραλαβει και εστειλα αιτημα για refund πριν λήξει ο χρονος παραμονης και πηρα αυτη την απάντηση. 

Τυποποιημένη απάντηση που έχουν στείλει και σε μένα.

Επεξ/σία από thant
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Phoenix7 είπε

Να κάνω μια χαζή ερώτηση; Υπάρχει περίπτωση με αυτόν τον ιό στην Κίνα να έχουμε κανένα θέμα με κάποιο δέμα; 😶

Κι εγω εχω αυτη την απορια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...