Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 minutes ago, spartak1 said:

Δεν είναι έτσι. Στο παρελθόν τόσο εγώ όσο και άλλοι χρήστες έχουμε αναφερθεί στα συγκεκριμένα προβλήματα μπλοκαρίσματος. Επίσης πρόσφατα πληροφορηθήκαμε ότι η revolut απενεργοποίησε για λίγο διάστημα ένα σύστημα ασφαλείας γιατί μπλόκαρε αρκετούς λογαριασμούς πελατών, χωρίς λόγο. Θα το θυμάσαι φαντάζομαι. Δεν ισχύει λοιπόν ότι σε όσους μπλόκαραν κάτι λάθος έκαναν όπως ισχυρίζεσαι.

Σε μένα ας πούμε αφού με ξεμπλόκαραν (είδα και απόειδα) μου είπαν ότι φταίει ότι έκανα topup με την κάρτα της Leupay.........…

Εγώ αυτό που θυμάμαι ήταν πως οι περισσότεροι δεν έκαναν καν ταυτοποίηση, περνούσαν το όριο των (1.200 ευρώ όπως νομίζαμε στην αρχή) το οποίο όμως είχε γίνει 200ευρώ και αναρωτιόντουσαν γιατί τους μπλόκαραν.

Μετά υπήρχαν και αυτοί που για τους λόγους τους φοβόντουσαν να κάνουν ταυτοποίηση και εν τέλη αυτοί που άνοιξαν μεν revolut όμως την παράτησαν μέχρι που την χρειάστηκαν ξανά και ψάχνονταν απο την αρχή. 

Θέλω να πω οτι εάν δεν συμπεριφερθεί ο οποιοσδήποτε με την πρέπουσα συμπεριφορά σε τραπεζικά ιδρύματα λογικό ειναι να υπάρξουν προβλήματα στο μέλλον. 

Δηλαδή σε ελληνική τράπεζα θα κάναμε τα ίδια?! Πριν ακόμα έρθει η Ν26 στην ΕΕ, όλοι άνοιγαν λογαριασμό με διεύθυνση Γερμανίας, χάρηκαν για λίγους μήνες και μετά τους έκλεισαν τους λογαριασμούς. Θέλω να πω είναι διαφορετικό το μπλοκάρισμα για ύποπτες συναλλαγές και άλλο το μπλοκάρισμα που γίνεται απο δικιά μας απροσεξία.

Στο community πολλοί ανέφεραν το κλείδωμα λογαριασμών απο bot, που αναφέρεις και στην δικιά σου περίπτωση. Αυτός ήταν και ο λόγος που πλέον δεν κλειδώνουν λογαριασμούς αλλά ζητάνε έγγραφα και αποδείξεις των χρημάτων με την revolut κάρτα να λειτουργεί κανονικά.

Το σκάνδαλο που αναφέρθηκες, ναι είναι ύποπτο. Όπως επίσης και αυτό που έγινε με τα pos της Εθνική. Δεν μπορούμε όμως να πούμε οτι φταίει ολόκληρη η Εθνική. Θέλω να πω δεν κλειδώνει η revolut με δόλο λογαριασμούς για να κλέψει χρήματα. 

Παλιά είχα δει την εξής ισοτιμία. 

 

IMG_7065.PNG

Επεξ/σία από Hapatingo
  • Απαντ. 11,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Dead_Poet είπε

 Καλησπέρα παιδιά εκανα register Όλα καλά Προσπαθώ να στείλω έμβασμα από Eurobank Δυστυχώς τα link που έχετε Εδώ δεν λειτουργούνε δεν μου το περνάει σαν σεπα  και για 40 ευρώ μου ζητάει έξοδα αποστολής 16 μπορεί να έχω κάνει λάθος εγώ αλλά λόγω Αγγλίας Έτσι μου το ζητάει κάποια βοήθεια ευχαριστώ!  να προσθέσω ότι έβαλα το iban που είναι στην κάρτα μου και το Swift που γράφει από κάτω και το όνομά μου όπως μου το λέει μέσα Ευχαριστώ

Παιδιά είναι σημαντικό αυτό που γράφω αλλά βλέπω ότι  τσακώνονται δύο άτομα που ξέρουνε πολύ καλά τι πρέπει να κάνεις ή που κάνω λάθος Και γράφουν τα ίδια πράγματα συνέχεια κάποιος modd να επέμβει να τελειώνει εκεί το θέμα! 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, nik-nikol είπε

Το μόνο που έκανα και προσπαθούσα ήταν να προειδοποιήσω  ότι με το παραμικρό σε μπλοκάρουν χωρίς να σου δικαιολογήσουν για ποίο  λόγο το κάνουν ....έτσι τους κάπνισε έτσι σε μπλοκάρουν.

Αυτό γενικά συμβαίνει με όλες τις υπηρεσίες όπου διακινείται ηλεκτρονικό χρήμα.
Τα δικά μου δικά μου και τα δικά σου δικά μου.
Και στο μέλλον θα γίνουν και χειρότερα τα πράγματα.

2 ώρες πριν, Hapatingo είπε

Δηλαδή αμφισβητείς οτι η κάθε περίπτωση είναι διαφορετική? Άλλη δουλειά δεν έχουν να κλειδώνουν λογαριασμούς. Όπως και να έχει ελάχιστα παιδιά αναφέρθηκαν σε κλείδωμα, που σημαίνει ότι κάτι λάθος έχετε κάνει εσείς. Μετά από αυτά θα έπρεπε εσύ ο ίδιος να μας πεις τον λόγο κλειδώματος μετά απο τηλέφωνα, καταγγελίες κοκ προς την revolut. Ενώ εσύ επιμένεις αβάσιμα να υποστηρίζεις τα δικά σου χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Πιο σοφό θα ήταν εάν μας έλεγες τον λόγο ώστε να το γνώριζαν και αλλα μέλη. Αλλά αφού δεν νοιάστηκες εσύ για τον εαυτό σου γιατί να το κάνει η revolut.

Δεν είναι έτσι γιατί δεν είναι υποχρεωμένοι να σου παρέχουν κανένα λόγο για το κλείσιμο του λογαριασμού.
Επικαλούνται "λόγους ασφαλείας" και δεν αποκαλύπτουν λεπτομέρειες.

Το νομοθετικό πλαίσιο που έχει δημιουργηθεί τα τελευταία χρόνια και που επικαλούνται πώς ακολουθούν, καμία σχέση δεν έχει με καταπολέμηση "ξεπλύματος" ή "τρομοκρατίας".
Πιστεύω πώς στόχος κυρίως είναι το monitoring των συναλλαγών από τις κυβερνήσεις για το σύνολο των πελατών/πολιτών παρά η αποτροπή μερικών κακόβουλων χρηστών.
Και επίσης εξυπηρετεί και τις εταιρίες να κατάσχουν αυθαίρετα κεφάλαια που κανένας δεν ξέρει που καταλήγουν.
Είναι λανθασμένο αυτό που θεωρείς, ότι "κάθε περίπτωση είναι διαφορετική" γιατί επί της ουσίας συνήθως το αντίθετο συμβαίνει.
Οι αποφάσεις που παίρνονται είναι "οριστικές" και αμφιβάλω εάν εξετάζονται κιόλας.

Για εμένα θα έπρεπε όλες οι διαδικασίες ταυτοποίησης και "τυπικού ελέγχου" να γίνονται πριν την κατάθεση που κάνει ο πελάτης, ώστε μετέπειτα να μην υπάρχει καμία υποψία αλλά μια εγγυημένη ασφάλεια.
Σήμερα, συνήθως τα "προβλήματα" ξεκινούν όταν ζητηθεί ανάληψη ή γίνει μια μεγάλη μεταφορά.
Γενικά εάν δεν αλλάξουν μερικά πράγματα σχετικά με την διαφάνεια και τον έλεγχο που μπορεί να ασκεί η κάθε ιδιωτική εταιρία νομίζω δικαιολογημένα ο κόσμος θα είναι επιφυλακτικός και θα προτιμά τις παραδοσιακές τράπεζες.
Όταν με ένα κλικ μπορούν ανά πάσα στιγμή να μπλοκάρουν την πρόσβαση σε ρευστότητα θα ήταν τουλάχιστον αφελές να θεωρούμε ότι δεν υπάρχει κάποιος κίνδυνος να συμβεί σε εμάς.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, grinder_ είπε

Αυτό γενικά συμβαίνει με όλες τις υπηρεσίες όπου διακινείται ηλεκτρονικό χρήμα.
Τα δικά μου δικά μου και τα δικά σου δικά μου.
Και στο μέλλον θα γίνουν και χειρότερα τα πράγματα.

Δεν είναι έτσι γιατί δεν είναι υποχρεωμένοι να σου παρέχουν κανένα λόγο για το κλείσιμο του λογαριασμού.
Επικαλούνται "λόγους ασφαλείας" και δεν αποκαλύπτουν λεπτομέρειες.

Το νομοθετικό πλαίσιο που έχει δημιουργηθεί τα τελευταία χρόνια και που επικαλούνται πώς ακολουθούν, καμία σχέση δεν έχει με καταπολέμηση "ξεπλύματος" ή "τρομοκρατίας".
Πιστεύω πώς στόχος κυρίως είναι το monitoring των συναλλαγών από τις κυβερνήσεις για το σύνολο των πελατών/πολιτών παρά η αποτροπή μερικών κακόβουλων χρηστών.
Και επίσης εξυπηρετεί και τις εταιρίες να κατάσχουν αυθαίρετα κεφάλαια που κανένας δεν ξέρει που καταλήγουν.
Είναι λανθασμένο αυτό που θεωρείς, ότι "κάθε περίπτωση είναι διαφορετική" γιατί επί της ουσίας συνήθως το αντίθετο συμβαίνει.
Οι αποφάσεις που παίρνονται είναι "οριστικές" και αμφιβάλω εάν εξετάζονται κιόλας.

Για εμένα θα έπρεπε όλες οι διαδικασίες ταυτοποίησης και "τυπικού ελέγχου" να γίνονται πριν την κατάθεση που κάνει ο πελάτης, ώστε μετέπειτα να μην υπάρχει καμία υποψία αλλά μια εγγυημένη ασφάλεια.
Σήμερα, συνήθως τα "προβλήματα" ξεκινούν όταν ζητηθεί ανάληψη ή γίνει μια μεγάλη μεταφορά.
Γενικά εάν δεν αλλάξουν μερικά πράγματα σχετικά με την διαφάνεια και τον έλεγχο που μπορεί να ασκεί η κάθε ιδιωτική εταιρία νομίζω δικαιολογημένα ο κόσμος θα είναι επιφυλακτικός και θα προτιμά τις παραδοσιακές τράπεζες.
Όταν με ένα κλικ μπορούν ανά πάσα στιγμή να μπλοκάρουν την πρόσβαση σε ρευστότητα θα ήταν τουλάχιστον αφελές να θεωρούμε ότι δεν υπάρχει κάποιος κίνδυνος να συμβεί σε εμάς.

Να σου αναφέρω ότι στην περίπτωση μου, μου ζήτησαν και έκανα αποστολή το τιμολόγιο (VIES) με το ποσό των 100,00 ευρώ αλλά και πάλι δεν έβγαλα άκρη. 

Μάλλον το λάθος το δικό μου ήταν ότι έγινε επαγγελματική συναλλαγή άσχετα ότι το ποσό ήταν μικρό.

Συνήθως διακινούσα 300 με 400 ευρώ ανά μήνα . Για 5 με 6 μήνες τους καλοκαιρινούς για να εξυπηρετήσω έξοδα του σπιτιού μου στέλνοντας τα άμεσα στην κάρτα της γυναίκας μου. Με είχε βολέψει πάρα πολύ.

Όμως δεν σου το αναφέρουν πουθενά. Διαφημίζουν την δυνατότητα REV ME και μετά που κάνεις χρήση την πατάς.

Ευχαριστώ για την φιλοξενία δεν θα ασχοληθώ άλλο για να μην σας κουράζω. 

Επεξ/σία από nik-nikol
Δημοσ.

Απ'οτι καταλάβαινω του φιλου του κλείδωσαν τον λογαρισμό γτ πάτησαν πάνω στον αντιτρομακρατικό νομο... μάλλον (χωρις να ξέρω, εικασίες κάνω) κάποιες απο τις δωρεες του θα θεωρήθηκαν σαν χρηματοδοτηση τρομακρατικής ομάδας.

Οσο για τον nik-nikol, οπως λέει και αυτός, το λάθος του ήταν οτι χρησιμοποιήσε τον λογαριασμό του για επαγγελματική συναλλάγη, η ρεβο είναι πολύ ξεκάθαρη ως προς αυτο.


Τέλος, φίλε nik-nikol οπως θα έχεις διαβάσει στα ποστ ολων μας εδω μεσα, προσπαθουμε να διατηρήσουμε φιλικό χαρακτήρα, σε παρακαλώ να μην εισαι επιθετικός απέναντι σε όλους συμφορουμίτες. τετοιο υφος δεν οφελεί κανέναν.

Επισκέπτης
Δημοσ.
2 ώρες πριν, nik-nikol είπε

Να σου αναφέρω ότι στην περίπτωση μου, μου ζήτησαν και έκανα αποστολή το τιμολόγιο (VIES) με το ποσό των 100,00 ευρώ αλλά και πάλι δεν έβγαλα άκρη. 

Μάλλον το λάθος το δικό μου ήταν ότι έγινε επαγγελματική συναλλαγή άσχετα ότι το ποσό ήταν μικρό.

Συνήθως διακινούσα 300 με 400 ευρώ ανά μήνα . Για 5 με 6 μήνες τους καλοκαιρινούς για να εξυπηρετήσω έξοδα του σπιτιού μου στέλνοντας τα άμεσα στην κάρτα της γυναίκας μου. Με είχε βολέψει πάρα πολύ.

Όμως δεν σου το αναφέρουν πουθενά. Διαφημίζουν την δυνατότητα REV ME και μετά που κάνεις χρήση την πατάς.

Ευχαριστώ για την φιλοξενία δεν θα ασχοληθώ άλλο για να μην σας κουράζω. 

ανοιξε δωρεαν mypos λογαριασμο να κανεις δουλεια σου αφου εισαι επιχειρηματιας

Δημοσ.

ποιες συναλλαγες θεωρουνται 'υποπτες'  για τη ρεβολουτ;

πχ εισερχομενο εμβασμα απο τριτο, εξερχομενο εμβασμα σε τριτο σε τραπεζα ή αλλο ηλεκτρονικο πορτοφολι,  εξερχομενο/εισερχομενο εμβασμα σε προσωπικο λογαριασμο αλλης υπηρεσιας/πορτοφολιου/ τραπεζας εξωτερικου θεωρουνται υποπτες συναλλαγες;

κανεις δεν θελει να μεινει με δεσμευμενα χρηματα πολλα ή λιγα αναιτια. Ειδικα αν χρησιμοποιει και παρομοιου τυπου υπηρεσιες που να φανταστει τι θεωρει υποπτο η καθε υπηρεσια που χρησιμοποιει! ουτε μπορει να παρακολουθει συνεχως τις ανακοινωσεις ολων των υπηρεσιων.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, alexpen είπε

Απ'οτι καταλάβαινω του φιλου του κλείδωσαν τον λογαρισμό γτ πάτησαν πάνω στον αντιτρομακρατικό νομο... μάλλον (χωρις να ξέρω, εικασίες κάνω) κάποιες απο τις δωρεες του θα θεωρήθηκαν σαν χρηματοδοτηση τρομακρατικής ομάδας.

Οσο για τον nik-nikol, οπως λέει και αυτός, το λάθος του ήταν οτι χρησιμοποιήσε τον λογαριασμό του για επαγγελματική συναλλάγη, η ρεβο είναι πολύ ξεκάθαρη ως προς αυτο.


Τέλος, φίλε nik-nikol οπως θα έχεις διαβάσει στα ποστ ολων μας εδω μεσα, προσπαθουμε να διατηρήσουμε φιλικό χαρακτήρα, σε παρακαλώ να μην εισαι επιθετικός απέναντι σε όλους συμφορουμίτες. τετοιο υφος δεν οφελεί κανέναν.

Ποιά τρομοκρατική ομάδα, μη λέμε ό,τι θέλουμε...fundraising στις ΗΠΑ κάνουν όλοι αυτοί, mainstream ομάδες....αν δεν γνωρίζετε, μη μιλάτε καλύτερα για να μην πετάτε κοτσάνες, έστω κι ως εικασίες...τεκμήριο μόνο του πόσο γνωρίζουμε τους γείτονες μας και τον κόσμο.

Αναφέρθηκε πρότερα, ότι επειδή η Revolut είχε αναστείλει για κανά μήνα (Σεπτέμβρη/Οκτώβρη κοντά, αν θυμαμαι καλά) την εφαρμογή κάποιων πρόσθετων εργαλείων κατά της χρηματοδότησης ανθρώπων/οργανώσεων που βρίσκονται - μονομερώς από ΗΠΑ κυρίως, και διεθνώς - υπό καθεστώς κυρώσεων, λόγω πολλών "false positive", ενώ διατηρούσαν τους βασικούς ελέγχους, έπεσαν βροχή "άρθρα" που κατήγγειλαν την εταιρεία ως όχημα χρηματοδότησης προς Ρώσους κοκ...κι είχε βγάλει σχετική ανακοίνωση ξεκαθαριζοντας τί είχε γίνει.

..αυτές οι υποθέσεις αν δεν είναι απολύτως πολιτικά ορμώμενες, τουλάχιστον γίνονται προϊόν εκμετάλλευσης...με τέτοιες ρητορείες καταλήξαμε με παραμάγαζα της CIA να γίνονται συνεργάτες του Facebook στη καταπολέμηση της "παραπληροφόρησης" και ο Edge να έρχεται στο μέλλον με εργαλείο κατά των "ψευδών ειδήσεων" που επιμελούνται πρώην στελέχη της CIA, NSA κοκ...

...σ' αυτά τα πλαίσια είπα πως η μόνη εξήγηση, στη δική μου περίπτωση, θα ήταν να ασκείται εμμέσως/άτυπα πίεση κατά της χρηματοδότησης πολιτικά "ανεπιθύμητων" ομάδων...false positive αν ήταν δεν θα είχε κρατήσει ο έλεγχος 2 μήνες, χωρίς ενημέρωση...

...πέρυσι επίσης είχα δωρήσει 5$ στις ίδιες οργανώσεις, μέσω της Εθνικής Τράπεζας...δεν είχα ποτέ προβλήματα...

από κει και περά.
 

Spoiler

 

...αυτό που γίνεται, σε πολιτικό επίπεδο είναι πως επιχειρείται να εξισωθεί η υποστήριξη του διεθνούς μποϋκοτάζ σε εταιρείες που δραστηριοποιούνται στα κατεχόμενα παλαιστινιακά εδάφη (αποκλειστικά, όχι Ισραηλινές εταιρείες εν γένει) , ως μέσο άσκησης πίεσης κατά της κατοχής,  με τον "αντισημιτισμό"...κίνηση που έχει πάρει τα πάνω της με αυτό τον ΗΠΑνό πρόεδρο που αναγνωρίζει τη προσάρτηση συριακού εδάφους και μεταφέρει τη πρεσβεία στα Ιεροσόλυμα (προάγγελος επίσημης αναγνώρισης, de facto στήριξη υπάρχει εδώ και καιρό)

...στο δε Ισραήλ, εκτός από καλυμμένες φυσικές επιθέσεις κατά ακτιβιστών που καταγράφουν παραβιάσεις στα κατεχόμενα, κι από επιθέσεις σε βάρος πρωην στρατιωτών που συλλέγουν μαρτυρίες για τα τεκταινόμενα κατά τη διάρεκια επιθέσεων πίεζαν για επιβολή απαγόρευσης χρηματοδότησης σε ΜΚΟ ανθρωπίνων δικαιωμάτων που παρείχαν ενημέρωση για τις παραβιάσεις/εγκλήματα στα κατεχόμενα, που κατέληξε σε νόμο που υποχρεώνει αποκλειστικά και μόνο ΜΚΟ που ασκούν κριτική, πρακτικά, να δημοσιεύουν παντού τις πηγές χρηματοδότησης....κι ως επιμέρους αντίποινα, επιβάλλον απαγόρευση εισόδου σε χώρα σε υποστηρικτές, Εβραίους και μη, της παύσης της στρατιωτικής κατοχής, ασκώντας οικονομική πίεση σε εταιρείες που κερδοσκοπούν σε κατεχόμενα)

Το διακύβευμα είναι τέτοιες ενέργεις, που νομιμοποιούν εκ των υστέρων παράνομους αποικισμούς σε ιδιωτική γη Παλαιστινίων και τέτοιες, που κηρύττουν "εθνικά πάρκα" σε κατοικημένες περιοχές ως μέσο μικρο-εθνοκάθαρσης, δημογραφικού ελέγχου, μεσιτικού ελέγχου και νομιμοποίησης μέσω του τουρισμού...

Και λίγη συμπυκνωμένη συνοψισμένη ενημέρωση, 1, 2

 

Επεξ/σία από definitio
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Hapatingo είπε

Εγώ αυτό που θυμάμαι ήταν πως οι περισσότεροι δεν έκαναν καν ταυτοποίηση, περνούσαν το όριο των (1.200 ευρώ όπως νομίζαμε στην αρχή) το οποίο όμως είχε γίνει 200ευρώ και αναρωτιόντουσαν γιατί τους μπλόκαραν.

Μετά υπήρχαν και αυτοί που για τους λόγους τους φοβόντουσαν να κάνουν ταυτοποίηση και εν τέλη αυτοί που άνοιξαν μεν revolut όμως την παράτησαν μέχρι που την χρειάστηκαν ξανά και ψάχνονταν απο την αρχή. 

Θέλω να πω οτι εάν δεν συμπεριφερθεί ο οποιοσδήποτε με την πρέπουσα συμπεριφορά σε τραπεζικά ιδρύματα λογικό ειναι να υπάρξουν προβλήματα στο μέλλον. 

 

Όταν δεν συντρέχει κανένας σχετικός λόγος, πόσο "λογικό" είναι να σου παγώνουν τον λογαριασμό, και τα χρήματα, χωρίς καμία εξήγηση ή προσπάθεια επίλυσης (πχ δεν μου έχουν ζητήσει τίποτε, ούτε εκκαθαριστικό, ούτε επαναταυτοποίηση κτλ)

Στους θιασώτες των "εύλογων εξηγήσεων/μέτρων" να δώσω την ευκή να σας τύχει για να δείτε τη γλύκα;;

Κι ελάτε μετά να παραπονοθείτε εδώ κι οι "υπέρμαχοι" να στραβώνουν και να ζητούν να κλείσει το θέμα, όταν αναφέρονται πραγματικά προβλήματα στις υπηρεσίες (το πρώτο που θα έπρεπε να απασχολεί, ως ενημέρωση, μελλοντικούς/υποψήφιους πελάτες)

...

Δεν υπάρχει αντίλογος βάσιμος, η Revolut υποχρεούται να τηρεί κάθε σχετική νομοθεσία, να δειξάγει ελέγχους, αυτόματους και καθ'υπόδειξη όταν συντρέχουν βάσιμες υποψίες, και να λαμβάνει σχετικά μέτρα, όταν υπάρχει παράβαση...
...αυτό που δεν μπορεί να κάνει είναι να αυθαιρετεί με αυτόν τον τρόπο, να παγώνει λογαριασμούς, χωρίς εξήγηση, χωρίς προσπάθεια επίλυσης, χωρίς ενημέρωση, χωρίς καμία λογοδοσία στον πελάτη και τόσο παρατεταμένα...

5-6 δικηγόρους έχουμε σε κοντινούς συγγενείς κι αν είχα χρήματα μέσα - να μου είχαν δεσμεύσει τα χρήματα για τα ιατρικα των γονιών μου, 80 κ 70 χρονών αντίστοιχα (που δεν βγαίνουν να τα κάνουν στην Ελλάδα και έπρεπε να τρέχουμε στη ΠΓΔΜ μια-δυο φορές τη βδομάδα για κανά μήνα) και να μας είχαν έτσι ομήρους με εκκρεμή θέματα υγείας - θα τους κυνηγούσα αλύπητα...
...παραλίγο να τη πάθουμε...

αλλά δεν αξίζει...δεν χρειάζομαι τις υπηρεσίες τους...από ανταγωνισμό και σκοπιμότητες μπορεί να τους πολεμουν κι αυτούς για τη γρήγορη επέκτασή τους, αλλά από τη στιγμή που συμπεριφέρονται έτσι σε πελάτες τους πρέπει μόνο η μαύρη λίστα...

Επεξ/σία από definitio
  • Like 1
Δημοσ.
15 minutes ago, definitio said:

Όταν δεν συντρέχει κανένας σχετικός λόγος, πόσο "λογικό" είναι να σου παγώνουν τον λογαριασμό, και τα χρήματα, χωρίς καμία εξήγηση ή προσπάθεια επίλυσης (πχ δεν μου έχουν ζητήσει τίποτε, ούτε εκκαθαριστικό, ούτε επαναταυτοποίηση κτλ)

Στους θιασώτες των "εύλογων εξηγήσεων/μέτρων" να δώσω την ευκή να σας τύχει για να δείτε τη γλύκα;;

Κι ελάτε μετά να παραπονοθείτε εδώ κι οι "υπέρμαχοι" να στραβώνουν και να ζητούν να κλείσει το θέμα, όταν αναφέρονται πραγματικά προβλήματα στις υπηρεσίες (το πρώτο που θα έπρεπε να απασχολεί, ως ενημέρωση, μελλοντικούς/υποψήφιους πελάτες)

...

Δεν υπάρχει αντίλογος βάσιμος, η Revolut υποχρεούται να τηρεί κάθε σχετική νομοθεσία, να δειξάγει ελέγχους, αυτόματους και καθ'υπόδειξη όταν συντρέχουν βάσιμες υποψίες, και να λαμβάνει σχετικά μέτρα, όταν υπάρχει παράβαση...
...αυτό που δεν μπορεί να κάνει είναι να αυθαιρετεί με αυτόν τον τρόπο, να παγώνει λογαριασμούς, χωρίς εξήγηση, χωρίς προσπάθεια επίλυσης, χωρίς ενημέρωση, χωρίς καμία λογοδοσία στον πελάτη και τόσο παρατεταμένα...

5-6 δικηγόρους έχουμε σε κοντινούς συγγενείς κι αν είχα χρήματα μέσα - να μου είχαν δεσμεύσει τα χρήματα για τα ιατρικα των γονιών μου, 80 κ 70 χρονών αντίστοιχα (που δεν βγαίνουν να τα κάνουν στην Ελλάδα και έπρεπε να τρέχουμε στη ΠΓΔΜ μια-δυο φορές τη βδομάδα για κανά μήνα) και να μας είχαν έτσι ομήρους με εκκρεμή θέματα υγείας - θα τους κυνηγούσα αλύπητα...
...παραλίγο να τη πάθουμε...

αλλά δεν αξίζει...δεν χρειάζομαι τις υπηρεσίες τους...από ανταγωνισμό και σκοπιμότητες μπορεί να τους πολεμουν κι αυτούς για τη γρήγορη επέκτασή τους, αλλά από τη στιγμή που συμπεριφέρονται έτσι σε πελάτες τους πρέπει μόνο η μαύρη λίστα...

Φίλε σε εμένα όταν είχε κλειδώσει ο λογαριασμός μου στις αρχές το μόνο που χρειάστηκε να κάνω ήταν να γράψω τον κωδικό μιας συναλλαγής που έκανα με την κάρτα ώστε να καταλάβουν ότι εγώ έκανα την συναλλαγή. Μετά από αυτό μου έστειλαν και ένα sms για δεύτερη επαλήθευση κωδικού από όσο θυμάμαι.

Θεωρώ λοιπόν την κάθε περίπτωση κλειδώματος ξεχωριστή περίπτωση.

Εαν το πρόβλημα είναι τόσο μεγάλο, καλό θα είναι να γράψεις στο community. 

Πριν κανένα χρόνο το κλείδωμα λογαριασμών ήταν σύνηθες και όλοι έγραφαν εκεί, τώρα έχει ελαχιστοποιηθεί.

Μάλιστα σε προηγούμενες σελίδες κάποιος αναφέρει ότι του κλείδωσαν τον λογαριασμό με τον νέο τρόπο. Δηλαδή του ζήτησαν στοιχεία πως προέκυψαν τα χρήματα χωρίς να του μπλοκάρουν τη  κάρτα και τον λογαριασμό, αφού τους τα έδωσε του ξεκλείδωσαν τον λογαριασμό.

Τέλος στο δικό σου πρόβλημα και όσον δεν ξέρουμε το τι φταίει είναι άσκοπο να συζητάμε, μιας και λύση δεν πρόκειται να βρεθεί εφόσον δεν ξέρουμε τον λόγο. Με αυτόν τον τρόπο δεν υπάρχουν και ασφαλή συμπεράσματα.

 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Hapatingo είπε

Φίλε σε εμένα όταν είχε κλειδώσει ο λογαριασμός μου στις αρχές το μόνο που χρειάστηκε να κάνω ήταν να γράψω τον κωδικό μιας συναλλαγής που έκανα με την κάρτα ώστε να καταλάβουν ότι εγώ έκανα την συναλλαγή. Μετά από αυτό μου έστειλαν και ένα sms για δεύτερη επαλήθευση κωδικού από όσο θυμάμαι.

Θεωρώ λοιπόν την κάθε περίπτωση κλειδώματος ξεχωριστή περίπτωση.

Εαν το πρόβλημα είναι τόσο μεγάλο, καλό θα είναι να γράψεις στο community. 

Πριν κανένα χρόνο το κλείδωμα λογαριασμών ήταν σύνηθες και όλοι έγραφαν εκεί, τώρα έχει ελαχιστοποιηθεί.

Μάλιστα σε προηγούμενες σελίδες κάποιος αναφέρει ότι του κλείδωσαν τον λογαριασμό με τον νέο τρόπο. Δηλαδή του ζήτησαν στοιχεία πως προέκυψαν τα χρήματα χωρίς να του μπλοκάρουν τη  κάρτα και τον λογαριασμό, αφού τους τα έδωσε του ξεκλείδωσαν τον λογαριασμό.

Τέλος στο δικό σου πρόβλημα και όσον δεν ξέρουμε το τι φταίει είναι άσκοπο να συζητάμε, μιας και λύση δεν πρόκειται να βρεθεί εφόσον δεν ξέρουμε τον λόγο. Με αυτόν τον τρόπο δεν υπάρχουν και ασφαλή συμπεράσματα.

 η περίπτωση (κλείδωμα χωρίς καμία ενημέρωση/αίτημα για ταυτοποίηση και με ελάχιστη χρήση του λογαριασμού κοκ) αξίζει να συζητηθεί ακριβώς επειδή έχει παγώσει ο λογαριασμός για 2 μήνες απολύτως αυθαίρετα και χωρίς καμία πρόθεση/προσπάθεια επίλυσης...που εγείρει με τη σειρά του ερωτήματα για τον λόγο που κλειδώθηκε.

Παραλίγο να είχα 2.000€ μέσα για ιατρικά...

Αν μου είχαν παγώσει τα χρήματα με αυτούς τους όρους, δεν θα άξιζε η συζήτηση, επειδή δεν υπάρχει πληροφόρηση;;
...μα αυτό είναι το πρόβλημα, πως έχει παγώσει επί μακρόν, χωρίς καμία ενημέρωση...

Δημοσ.

Ναι αυτό λέω. Πως θα συνεχίσουμε την συζήτηση όταν δεν ξέρουμε τον λόγο. Εσυ μας είπες το πρόβλημα και καλά έκανες αλλά από εκεί και πέρα εμείς τι μπορούμε να σου προτείνουμε?

Δημοσ.

Αυτο που σίγουρα μπορούμε να κάνουμε είναι να σταματήσουμε να γράφουμε ότι κάποιο λάθος θα έχει κάνει, όποιος του κλειδώνουν το λογαριασμό. Επίσης να μην προτείνουμε να κλειδώσει το θέμα, μόλις αρχίσουν να γράφονται επικριτικά σχόλια για τη revolut.

Τέλος να παραδεχτούμε ότι είναι σοβαρό πρόβλημα να σου κλειδώνουν το λογαριασμό χωρίς να σου αναφέρουν το λόγο και μάλιστα για μεγάλο χρονικό διάστημα.

 

 

 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...