Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, loyros13 είπε

Παιδιά η Optima Bank χρεώνει για ανάληψη;

Δοκιμάζεις και μας ενημερώνεις άμα Έχει χρέωση το εμφανίζει πριν την ολοκλήρωση της συναλλαγής καθώς και το πόσο.

  • Απαντ. 12k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
12 ώρες πριν, loyros13 είπε

μιλά στο chat για αμφισβητηση συναλλαγής είχα παρόμοιο θέμα που λύθηκε εντός μιας εργάσιμης.

Παιδιά η Optima Bank χρεώνει για ανάληψη;

Ευχαριστώ, μίλησα και τα επέστρεψαν!

Δημοσ.
12 ώρες πριν, loyros13 είπε

μιλά στο chat για αμφισβητηση συναλλαγής είχα παρόμοιο θέμα που λύθηκε εντός μιας εργάσιμης.

Παιδιά η Optima Bank χρεώνει για ανάληψη;

Πριν ένα μήνα που είχα κάνει ανάληψη δεν είχε καμία χρέωση.

  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 8/5/2020 στις 5:00 ΜΜ, turbat0s είπε

Με live agent μίλησες ή μόνο με μποτάκια?

 

Στις 8/5/2020 στις 6:06 ΜΜ, spartak1 είπε

Στείλε τους μήνυματα στο Fb, αν έχεις.

Προσπαθούσα να μιλήσω με υπάλληλο αλλά δεν...

Ώσπου 11/5 απαντάει ο Ricky.....

11-05-2020 | 12:24:01 Ricky
Dear K, Please accept our honest apologies for
that waiting time and any inconvenience caused. Your
account was locked due to the standard check review. Your
case is being actively reviewed and we do our best to
expedite it. We will provide you immediately with an update
once it is available. Thank you for understanding and
cooperation. Best regards, Ricky

Του απαντώ να βιαστεί διότι ο λογαριασμός μου είναι κλειδωμένος 12+ μέρες...

 

11-05-2020 | 12:29:44 Ricky
I definitely understand, we are working to sort it for you as
soon as possible, as soon as we have an update we will let
you know.

Πως το βλέπετε; Θα κλείσουμε κάνα μήνα έτσι;

Έχε χάρη που έχω χρήματα μέσα αλλιώς θα έτρωγε μπινελικια.

Revolut, εγγύηση.

Τι κάνω τώρα; Απλά περιμένω πότε θα τους καυλώσει να ξεκλειδώσουν το λογαριασμό;

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Kostasallinone είπε

Σε εμένα όταν κλείδωσαν τον λογαριασμό για 2-3 μέρες μπορούσα να κάνω κανονικά αγορές με την κάρτα.

το δοκίμασα αλλά δε γίνεται. τη μια μου πετάει στο app για την έγκριση αλλά εμφανίζεται το μήνυμα περί κλειδώματος οπότε δε μπορώ να κάνω κάτι εκτός του να στείλω μήνυμα στο chat τους. 

κι αν δοκιμάσω να κάνω αγορά με την curve έχοντας τη revolut από πίσω, πετάγεται μήνυμα της curve ότι υπάρχει θέμα με την κάρτα. άρα τα χρήματα είναι μπλοκαρισμένα.

Εντωμεταξύ το ιντερνετ είναι γεμάτο παρόμοιες περιπτώσεις, τις οποίες δυστυχώς προσέχω τώρα που εμφανίστηκε το πρόβλημα σε εμένα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, kleo1 είπε

το δοκίμασα αλλά δε γίνεται. τη μια μου πετάει στο app για την έγκριση αλλά εμφανίζεται το μήνυμα περί κλειδώματος οπότε δε μπορώ να κάνω κάτι εκτός του να στείλω μήνυμα στο chat τους. 

κι αν δοκιμάσω να κάνω αγορά με την curve έχοντας τη revolut από πίσω, πετάγεται μήνυμα της curve ότι υπάρχει θέμα με την κάρτα. άρα τα χρήματα είναι μπλοκαρισμένα.

Εντωμεταξύ το ιντερνετ είναι γεμάτο παρόμοιες περιπτώσεις, τις οποίες δυστυχώς προσέχω τώρα που εμφανίστηκε το πρόβλημα σε εμένα

αν έχεις twitter γράψε και κει δημόσια το πρόβλημα. θα σου πουν να στείλεις dm

σε κανέναν δεν αρέσει το ξεμπρόστιασμα

Δημοσ.

Διαρροή δεδομένων καρτών από την easyjet (Νομίζω έχει γίνει και στο παρελθόν)  

https://bbc.in/3cMNCOb

Ανακοίνωση της Revolut ότι έχει επικοινωνήσει με τα άτομα που επηρεάζονται και μπορούν να παραγγείλουν δωρεάν νέα κάρτα. 

Καταγραφή111.PNG

Δημοσ.
Στις 18/5/2020 στις 2:06 ΜΜ, vagstef είπε

αν έχεις twitter γράψε και κει δημόσια το πρόβλημα. θα σου πουν να στείλεις dm

σε κανέναν δεν αρέσει το ξεμπρόστιασμα

Γράφτηκα στο φόρουμ τους και έγραψα στο τοπικ με τους μπλοκαρισμένους λογαριασμούς. Επί ώρες το ποστ μου ήταν σε αναμονή έγκρισης για να εμφανιστεί. Τώρα που μπήκα, δεν υπάρχει καν. Δεν έβρισα κανέναν, νορμάλ ποστ ήταν ρωτώντας τι γίνεται και έχει κλειδωθεί ο λογαριασμός μου.

Να κάνω λογαριασμό στο Τουίτερ και στο fb και να στείλω μήνυμα;

Πολλοί χρήστες λένε ότι τους μπλοκάρουν όταν ρωτάνε. Δεν έχω λόγο να μη τους πιστέψω μιας και το ποστ μου δεν εγκρίθηκε.

Στο chat εννοείται ότι πέρα βρέχει, δεν απαντούν κι αν απαντήσουν (όπως κάναν πριν λίγο) θα είναι bot.

Επόμενο στάδιο να συμπληρώσω τη φόρμα παραπόνων που έχουν και απ' ότι διάβασα να επικοινωνήσω με το Financial ombudsman service.

Μπορώ να απευθυνθώ κάπου αλλού; Ποιος τους ελέγχει αυτούς;

Με ενδιαφέρει να πάρω τα χρήματα που έχω μέσα και να κλείσω το λογαριασμό μου. Οι άνθρωποι είναι καθαρά απατεώνες, δε το συζητάμε αυτό.  Τα περισσότερα σχόλια αφορούν μπλοκαρισμένους λογαριασμούς χωρίς λόγο 

Δημοσ.

Από το site της Revolut

Capture.PNG.1a2a37d56efd2f0a556c2aed16452b6f.PNG

Βέβαια το δικό τους προσεχώς, σύντομα, κτλ μπορεί να ναι και μια αιωνιότητα 🤣

Δημοσ.
6 ώρες πριν, vagstef είπε

Από το site της Revolut

Capture.PNG.1a2a37d56efd2f0a556c2aed16452b6f.PNG

Βέβαια το δικό τους προσεχώς, σύντομα, κτλ μπορεί να ναι και μια αιωνιότητα 🤣

δεν ξέρω τι εννοείς αλλά την revo την έχω στο gpay εδω και πάρα πολύ καιρό.

image.png.c07159173de7a34e74ce408fe6ab37ae.png

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, bilya είπε

δεν ξέρω τι εννοείς αλλά την revo την έχω στο gpay εδω και πάρα πολύ καιρό.

image.png.c07159173de7a34e74ce408fe6ab37ae.png

Εννοω για ελληνικές καρτες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...