Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 12k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

We’ve got great news: we’ve introduced instant EUR transfers!

If you’re sending or receiving a EUR transfer from your Revolut account to an external bank within Europe, which also supports instant EUR transfers, the money will arrive within seconds.

You can find out here if a bank supports instant EUR transfers.

In keeping with our commitment to cut fees wherever possible, this payment method will be free to you.

How to make a transfer 📲

  • Make sure you have the latest version of the app
  • Tap on the Payments tab
  • Tap on ‘Bank transfer’
  • Choose an existing beneficiary or create a new one
  • Hit ‘Send’
  • Type in the amount
  • Hit ‘Send’
  • Check the ETA
  • Enjoy the buzz of instant payments

 

How to find your IBAN if you want receive a transfer 📲

  • Go to your EUR pocket
  • Click on the European flag

 

As always, if you have any issues while making a transfer, please check our FAQs or get in touch with us via our in-app chat support.

 

Thank you,

Team Revolut

Ελληνική τράπεζα ούτε για δείγμα.πάντως 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

We’ve got great news: we’ve introduced instant EUR transfers!

If you’re sending or receiving a EUR transfer from your Revolut account to an external bank within Europe, which also supports instant EUR transfers, the money will arrive within seconds.

You can find out here if a bank supports instant EUR transfers.

In keeping with our commitment to cut fees wherever possible, this payment method will be free to you.

How to make a transfer 📲

  • Make sure you have the latest version of the app
  • Tap on the Payments tab
  • Tap on ‘Bank transfer’
  • Choose an existing beneficiary or create a new one
  • Hit ‘Send’
  • Type in the amount
  • Hit ‘Send’
  • Check the ETA
  • Enjoy the buzz of instant payments

How to find your IBAN if you want receive a transfer 📲

  • Go to your EUR pocket
  • Click on the European flag

As always, if you have any issues while making a transfer, please check our FAQs or get in touch with us via our in-app chat support.

Thank you,

Team Revolut

Ελληνική τράπεζα ούτε για δείγμα.πάντως 

Θα το ανακοινώσουν σαν Πρωτοτυπία σε κανένα 2 χρόνια ... 

Δίνουμε που δίνουμε τόσες προμήθειες ας παρέχουν και λίγο προχωρημένη τραπεζική τεχνολογία .

Δημοσ.

Ξέρετε αν έχει περιορισμό ποσο παλιά έκδοση android μπορείς να έχεις για να εγκαταστησεις την εφαρμογή;

Φίλη είχε κάποιο πρόβλημα,της είπαν στο chat να κάνει απεγκατάσταση και εγκατάσταση πάλι και δεν μπορεί να την εγκαταστήσει ξανά.Ενα samsung s6 νομίζω έχει.Δεν έχω προσβαση για να δω ,ότι προσπαθώ να βοηθήσω είναι μέσω viber.

Δημοσ.

Συνέβη κάτι περίεργο πριν λίγες μέρες. Τέλος Ιουλίου κατάφερα κάπως και είχα αρνητικό υπόλοιπο στη revolut (-2,xx ευρω). Συνειδητοποίησα ότι μετά από κάποιες μέρες το υπόλοιπο μηδενίστηκε. Είχα 1 αγγλική λίρα την οποία ύστερα από πρωτοβουλία του, την έκανε ευρώ για να ξεχρεώσω (μέχρι εδώ ψιλολογικό) και πήγε και τράβηξε το υπόλοιπο ποσό 1,48 ευρώ από το λογαριασμό της Εθνικής μου!!

Και η ερώτηση είναι, πώς έγινε αυτό; Δε θυμάμαι να έχω συνδέσει τους λογαριασμούς κάπως. Μόνο μια φορά είχα στείλει λεφτά από τη revolut στην Εθνική. Πώς γίνεται να τράβηξε μόνο του λεφτά από άλλη τράπεζα; Πριν τους "δικάσω", μήπως παραλείπω κάτι;

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, kostask91 είπε

Και η ερώτηση είναι, πώς έγινε αυτό; Δε θυμάμαι να έχω συνδέσει τους λογαριασμούς κάπως. Μόνο μια φορά είχα στείλει λεφτά από τη revolut στην Εθνική. Πώς γίνεται να τράβηξε μόνο του λεφτά από άλλη τράπεζα; Πριν τους "δικάσω", μήπως παραλείπω κάτι;

Αν έχεις ντοκουμέντα, ανέβασε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν, έχουμε και λέμε, για κάποιο λόγο έμεινα με αρνητικό υπόλοιπο,  -2,58 Ευρώ στη Revolut.

Στο λογαριασμό είχα και 1 GBP την όποια και μετέτρεψε σε ευρώ για να "ξεχρεώσω" το παραπάνω ποσό, και τα υπόλοιπα τα τράβηξε ΧΩΡΙΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ Ή ΕΡΩΤΗΣΗ από τραπεζικό μου λογαριασμό Εθνικής τράπεζας. Συγκεκριμένα πριν λίγες μέρες μου ήρθε ειδοποίηση στο κινητό από το app της εθνικής για χρέωση ποσού 1,48 ευρώ. Λόγω του μεγέθους του ποσού δεν έδωσα σημασία καθώς αρκετές φορές μετά από πληρωμή με κάρτα αργεί να μου έρθει ειδοποίηση στο κινητό.

Εν τέλει το 1,48 που δεν ήξερα τι ήταν, το τράβηξε η Revolut. Παρακάτω επισυνάπτω αντίστοιχα screenshots.

117803870_658979664975445_2892071830988216970_n.jpg.9e3848712c431b1cc16e8d57fa1fe592.jpg117543011_874176333112604_7618007828518724383_n.jpg.4c39579aff75a60f6ee4132c35056d49.jpg

Στην κίνηση λογαριασμού που κατέβασα από το app της Revolut την παραπάνω χρέωση την έχει καταχωρημένη ως: Περιγραφή: Top-Up by ***** (αριθμός κάρτας)

Και η ερώτηση μου είναι η εξής, έχω συνδέσει κάπως εγώ ο ίδιος τους 2 λογαριασμούς; Έχω παραχωρήσει άθελα μου την άδειά μου για κάτι τέτοιο; Ή να επικοινωνήσω με το customer service να τους ξεχέσω (λέμε τώρα).

Ελπίζω τώρα να έγινα κατανοητός.

 

 

Επεξ/σία από kostask91
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, kostask91 είπε

Και η ερώτηση μου είναι η εξής, έχω συνδέσει κάπως εγώ ο ίδιος τους 2 λογαριασμούς; Έχω παραχωρήσει άθελα μου την άδειά μου για κάτι τέτοιο; Ή να επικοινωνήσω με το customer service να τους ξεχέσω (λέμε τώρα).

Να επικοινωνήσεις και να τους ρωτήσεις που λέει στους όρους χρήσης πως μπορούν να το κάνουν αυτό.

Αν η απάντηση δε σε ικανοποιήσει, κάνε καταγγελία στον Εγγλέζο ombudsman.

 

 

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, kostask91 είπε

Λοιπόν, έχουμε και λέμε, για κάποιο λόγο έμεινα με αρνητικό υπόλοιπο,  -2,58 Ευρώ στη Revolut.

Στο λογαριασμό είχα και 1 GBP την όποια και μετέτρεψε σε ευρώ για να "ξεχρεώσω" το παραπάνω ποσό, και τα υπόλοιπα τα τράβηξε ΧΩΡΙΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ Ή ΕΡΩΤΗΣΗ από τραπεζικό μου λογαριασμό Εθνικής τράπεζας. Συγκεκριμένα πριν λίγες μέρες μου ήρθε ειδοποίηση στο κινητό από το app της εθνικής για χρέωση ποσού 1,48 ευρώ. Λόγω του μεγέθους του ποσού δεν έδωσα σημασία καθώς αρκετές φορές μετά από πληρωμή με κάρτα αργεί να μου έρθει ειδοποίηση στο κινητό.

Εν τέλει το 1,48 που δεν ήξερα τι ήταν, το τράβηξε η Revolut. Παρακάτω επισυνάπτω αντίστοιχα screenshots.

117803870_658979664975445_2892071830988216970_n.jpg.9e3848712c431b1cc16e8d57fa1fe592.jpg117543011_874176333112604_7618007828518724383_n.jpg.4c39579aff75a60f6ee4132c35056d49.jpg

Στην κίνηση λογαριασμού που κατέβασα από το app της Revolut την παραπάνω χρέωση την έχει καταχωρημένη ως: Περιγραφή: Top-Up by ***** (αριθμός κάρτας)

Και η ερώτηση μου είναι η εξής, έχω συνδέσει κάπως εγώ ο ίδιος τους 2 λογαριασμούς; Έχω παραχωρήσει άθελα μου την άδειά μου για κάτι τέτοιο; Ή να επικοινωνήσω με το customer service να τους ξεχέσω (λέμε τώρα).

Ελπίζω τώρα να έγινα κατανοητός.

Σε παρομοια κατασταση ως προς το 1ο σκελος, εχω γραψει πιο πανω οτι παιρνουν απο οποιοδηποτε λογαριασμο εχει χρηματα και τα μετατρεπουν. Ακομη και απο κρυπτονομισματα. Εχω βαλει και λινκ που το αναφερουν. Ομως δεν λεει για συνδεδεμενους λογαριασμους και καρτες. αυτο ειναι παρανομο και πολυ επιφοβο.

γιαυτο πριν λιγο καιρο που εκανα τοπ-απ δεν μου ζητησε επικυρωση της συναλλαγης η τραπεζα και το ειχα ρωτησει εδω.

τι ειδους εξαιρεση κανει στα αιτηματα της revolut ως συναλλαγη και δεν ζηταει κωδικο επιβεβαιωσης;. αυτο βεβαια τους δινει την ευχερεια να τραβανε οποτε θελουν οτι θελουν.

αν εχεις νεοτερα γραψε εδω, ειναι ενδιαφερον!

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, kostask91 είπε

Λοιπόν, έχουμε και λέμε, για κάποιο λόγο έμεινα με αρνητικό υπόλοιπο,  -2,58 Ευρώ στη Revolut.

Στο λογαριασμό είχα και 1 GBP την όποια και μετέτρεψε σε ευρώ για να "ξεχρεώσω" το παραπάνω ποσό, και τα υπόλοιπα τα τράβηξε ΧΩΡΙΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ Ή ΕΡΩΤΗΣΗ από τραπεζικό μου λογαριασμό Εθνικής τράπεζας. Συγκεκριμένα πριν λίγες μέρες μου ήρθε ειδοποίηση στο κινητό από το app της εθνικής για χρέωση ποσού 1,48 ευρώ. Λόγω του μεγέθους του ποσού δεν έδωσα σημασία καθώς αρκετές φορές μετά από πληρωμή με κάρτα αργεί να μου έρθει ειδοποίηση στο κινητό.

Εν τέλει το 1,48 που δεν ήξερα τι ήταν, το τράβηξε η Revolut. Παρακάτω επισυνάπτω αντίστοιχα screenshots.

117803870_658979664975445_2892071830988216970_n.jpg.9e3848712c431b1cc16e8d57fa1fe592.jpg117543011_874176333112604_7618007828518724383_n.jpg.4c39579aff75a60f6ee4132c35056d49.jpg

Στην κίνηση λογαριασμού που κατέβασα από το app της Revolut την παραπάνω χρέωση την έχει καταχωρημένη ως: Περιγραφή: Top-Up by ***** (αριθμός κάρτας)

Και η ερώτηση μου είναι η εξής, έχω συνδέσει κάπως εγώ ο ίδιος τους 2 λογαριασμούς; Έχω παραχωρήσει άθελα μου την άδειά μου για κάτι τέτοιο; Ή να επικοινωνήσω με το customer service να τους ξεχέσω (λέμε τώρα).

Ελπίζω τώρα να έγινα κατανοητός.

Αν δεν κάνω λάθος κάπου γράφει ότι αν είσαι σε plan και δεν έχεις χρήματα μέσα μπορούν να τραβήξουν από κάποια αποθηκευμένη κάρτα. Οπότε κάτι παρόμοιο μπορεί να γίνεται και με το αρνητικό υπόλοιπο το οποίο είναι περίεργο το πως συνέβη. Αυτό πρέπει να ψάξεις βασικά και στους όρους χρήσης σε ποια περίπτωση τραβάνε χρήματα.

Δημοσ.

Θα σας πω πως νομίζω πως κατέληξα με αρνητικό υπόλοιπο. Είχαν μείνει στη Revolut 12 ευρώ, πήγα σούπερ μάρκετ όπως φαίνεται και στο screenshot πάνω και πλήρωσα 11,93.

Μετά για κάποιο λόγο το ποσό δεν αφαιρέθηκε από το υπόλοιπο μου, και θεώρησα πως είχα κάποια εξαργύρωση πόντων από το σούπερ μάρκετ. Οπότε και πλήρωσα ξανά μετά με τη Revolut. Και μετά από λίγες μέρες συνειδητοποίησα ότι έχω αρνητικό υπόλοιπο.

Υπάρχει περίπτωση το υπόλοιπο που αναγράφει στο app να είναι το λογιστικό; Γιαυτό και δεν αφαιρέθηκε το 11,93 απευθείας;

 

Προφανώς το θέμα μου δεν είναι ότι μετέτρεψε τη μοναδική μου λίρα σε ευρώ για να "ξεχρεώσω", ίσα ίσα που το βρίσκω ψιλολογικό. Το θέμα είναι ότι τράβηξε από άλλο λογαριασμό μου.

Όταν βρώ χρόνο θα ψάξω να επικοινωνήσω μαζί τους.

34 λεπτά πριν, vagstef είπε

Αν δεν κάνω λάθος κάπου γράφει ότι αν είσαι σε plan και δεν έχεις χρήματα μέσα μπορούν να τραβήξουν από κάποια αποθηκευμένη κάρτα. Οπότε κάτι παρόμοιο μπορεί να γίνεται και με το αρνητικό υπόλοιπο το οποίο είναι περίεργο το πως συνέβη. Αυτό πρέπει να ψάξεις βασικά και στους όρους χρήσης σε ποια περίπτωση τραβάνε χρήματα.

Πως βρίσκω αν έχω αποθηκευμένη κάρτα μέσα; Γιατί εγώ πέρα από μια μεταφορά χρημάτων σε λογαριασμό της εθνικής δεν έχω κάνει κάτι άλλο.

Εκτός κι αν ήταν ο λογαριασμός που είχα φορτώσει τα 10 ευρώ αρχικά, όταν και παράγγειλα τη Revolut και την αποθήκευσαν αυτόματα.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, kostask91 είπε

Θα σας πω πως νομίζω πως κατέληξα με αρνητικό υπόλοιπο. Είχαν μείνει στη Revolut 12 ευρώ, πήγα σούπερ μάρκετ όπως φαίνεται και στο screenshot πάνω και πλήρωσα 11,93.

Μετά για κάποιο λόγο το ποσό δεν αφαιρέθηκε από το υπόλοιπο μου, και θεώρησα πως είχα κάποια εξαργύρωση πόντων από το σούπερ μάρκετ. Οπότε και πλήρωσα ξανά μετά με τη Revolut. Και μετά από λίγες μέρες συνειδητοποίησα ότι έχω αρνητικό υπόλοιπο.

Υπάρχει περίπτωση το υπόλοιπο που αναγράφει στο app να είναι το λογιστικό; Γιαυτό και δεν αφαιρέθηκε το 11,93 απευθείας;

Προφανώς το θέμα μου δεν είναι ότι μετέτρεψε τη μοναδική μου λίρα σε ευρώ για να "ξεχρεώσω", ίσα ίσα που το βρίσκω ψιλολογικό. Το θέμα είναι ότι τράβηξε από άλλο λογαριασμό μου.

Όταν βρώ χρόνο θα ψάξω να επικοινωνήσω μαζί τους.

Πως βρίσκω αν έχω αποθηκευμένη κάρτα μέσα; Γιατί εγώ πέρα από μια μεταφορά χρημάτων σε λογαριασμό της εθνικής δεν έχω κάνει κάτι άλλο.

Εκτός κι αν ήταν ο λογαριασμός που είχα φορτώσει τα 10 ευρώ αρχικά, όταν και παράγγειλα τη Revolut και την αποθήκευσαν αυτόματα.

Γενικά το υπόλοιπο ανανεώνεται αμέσως, μπορεί να έφαγε κάποιο σκάλωμα. πχ παλιά έκανες top up και to ποσό εμφανιζόταν μετά από λίγο, τώρα εμφανίζεται αμέσως.

αν δεν έχεις κάνει Top up με κάρτα δεν θα έχει κάποια αποθηκευμένη, για να το δεις πας Προσθήκη χρημάτων και επιλέγεις χρεωστική...

  • Like 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, vagstef είπε

Γενικά το υπόλοιπο ανανεώνεται αμέσως, μπορεί να έφαγε κάποιο σκάλωμα. πχ παλιά έκανες top up και to ποσό εμφανιζόταν μετά από λίγο, τώρα εμφανίζεται αμέσως.

αν δεν έχεις κάνει Top up με κάρτα δεν θα έχει κάποια αποθηκευμένη, για να το δεις πας Προσθήκη χρημάτων και επιλέγεις χρεωστική...

Όντως ήταν αποθηκευμένη για προσθήκη χρημάτων. Ευχαριστώ! Άρα δε βρίσκω λόγο να ασχοληθώ περαιτέρω.

Αυτό το "Top up" τι σημαίνει;

  • Like 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, kostask91 είπε

Όντως ήταν αποθηκευμένη για προσθήκη χρημάτων. Ευχαριστώ! Άρα δε βρίσκω λόγο να ασχοληθώ περαιτέρω.

Αυτό το "Top up" τι σημαίνει;

top-up σημαίνει φόρτωμα/γέμισμα.

Πάντως η ρεβο το γράφει ξεκάθαρα οτι τραβάει λεφτά απο την κάρτα αν έχεις αρνητικό υπόλοιπο.

https://www.revolut.com/en-US/help/my-accounts/managing-my-account/what-happens-if-my-balance-goes-negative

Revolut will notify you following a negative balance, and allow you up to 7 business days to add money. After that, Revolut will attempt to correct the balance automatically by exchanging funds between accounts or adding money from your registered card.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...