Προς το περιεχόμενο

E-pass διοδίων


lek88

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γειά σας παιδιά! Πήγα σήμερα σε μια τράπεζα Πειραιώς και πήρα E-pass για τα διόδια! Πρώτη φορά πιάνω στα χέρια μου τέτοιο μαραφέτι και είμαι άσχετη. Η κάρτα έχει 50€ μέσα αλλά έχω την εξής απορία: που βλεπω το password και τον κωδικό για να μπαίνω στην ιστοσελίδα τους να βλέπω το υπόλοιπο μου από το κινητό;;; https://cs.attiki-odos.gr/default.asp 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 354
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, vagos789 είπε

Χρησιμο για Αττικη Οδο και Πελοπόννησο,για πιο πανω θες αλλο 

Τα έχουμε γράψει όλα εδώ: https://www.insomnia.gr/forums/topic/673600-ηλεκτρονικη-πληρωμη-στα-διοδια/?tab=comments#comment-56401202

 

Επεξ/σία από Zazula
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

Ξέρει κανείς αν υπάρχει τρόπο να το αφαιρέσω προσωρινά, χωρίς να σπάσω το τζάμι;

Θέλω ο δόλιος να το βάλω στο αμάξι ενός φίλου (που θα είμαι μαζί) για μια εκδρομή.

 

(Δεν έχω την τελευταία βερσιόν που είναι ακόμα πιο μικρή. Έχω αυτό που βλέπετε στη φωτογραφία).

 

attikiodos-pass.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 minutes ago, radiodj105 said:

Ξέρει κανείς αν υπάρχει τρόπο να το αφαιρέσω προσωρινά, χωρίς να σπάσω το τζάμι;

Θέλω ο δόλιος να το βάλω στο αμάξι ενός φίλου (που θα είμαι μαζί) για μια εκδρομή.

(Δεν έχω την τελευταία βερσιόν που είναι ακόμα πιο μικρή. Έχω αυτό που βλέπετε στη φωτογραφία).

attikiodos-pass.jpg

το βγαζεις χωρις να βγαλεις την βαση αφου ειναι προσωρινα.η βαση βγαινει απλα θελει δυναμη και μετα θες ταινια διπλης οψεως.αλλα δεν βρισκω λογο να βγαλεις την βαση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, radiodj105 είπε

Ξέρει κανείς αν υπάρχει τρόπο να το αφαιρέσω προσωρινά, χωρίς να σπάσω το τζάμι;