Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με CNG / Φυσικό Αέριο


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, korakios είπε

Βασικά είναι η πιο οικονομική λύση , αλλά δες μήπως σε συμφέρει φυσικό αέριο μετατροπή .

Εξαρτάται φυσικά από πόσα χλμ το χρόνο κάνεις , και πόσο χώρο θα χάσεις στη μπαγκαζιέρα στο bravo (πχ αν κάθεται η δεξαμενή στο βάθος )

Είναι στο διπλό κόστος η μετατροπή. Αν βάλεις και το χώρο αποσκευών και τα λίγα πρατήρια νομίζω δεν αξίζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 ώρες πριν, terry308 είπε

Καλά Χριστούγεννα, καλό 2021...με άγνωστη τιμή 

Φοβαμαι πως η τιμη δεν θα ειναι καλη....και κακως δεν θα ειναι. Η λογικη λεει να κανει το πολυ 22-23 στη μεσαια εκδοση..19500 ειχε ( η εχει ) το παλιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, zio10 είπε

Είναι στο διπλό κόστος η μετατροπή. Αν βάλεις και το χώρο αποσκευών και τα λίγα πρατήρια νομίζω δεν αξίζει.

Χλμ το χρόνο ? Κατανάλωση ? Χρονολογία αυτοκινήτου ?

8 λεπτά πριν, Nos20VT είπε

Φοβαμαι πως η τιμη δεν θα ειναι καλη....και κακως δεν θα ειναι. Η λογικη λεει να κανει το πολυ 22-23 στη μεσαια εκδοση..19500 ειχε ( η εχει ) το παλιο.

Όλα έχουν ακριβύνει περιέργως . Κάτι λέγανε ότι θα μειωθούν τα τέλη ταξινόμησης αλλά το αντίθετο βλέπω  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, korakios είπε

Χλμ το χρόνο ? Κατανάλωση ? Χρονολογία αυτοκινήτου ?

Όλα έχουν ακριβύνει περιέργως . Κάτι λέγανε ότι θα μειωθούν τα τέλη ταξινόμησης αλλά το αντίθετο βλέπω  

Χιλιόμετρα 10-12, κατανάλωση στο 8 μέσο όρο και προς τα πάνω, μοντέλο 2008 fiat bravo 1400 150hp.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, zio10 είπε

Χιλιόμετρα 10-12, κατανάλωση στο 8 μέσο όρο και προς τα πάνω, μοντέλο 2008 fiat bravo 1400 150hp.

Ε ναι, είσαι για lpg ,στον 3ο χρόνο βγάζεις κέρδος ,το αμάξι δε νομίζω να το κρατήσεις πάνω από 8 χρόνια .

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Για επαγγελματίες μονο, επιδότηση για μετατροπή 

https://tosynergeio.gr/eidiseis/espa-cng-50
 

Δεν ξέρω το κατά πόσο βολεύει μιας και οι περισσότεροι έχουν πετρέλαια και όχι βενζίνη ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Στις 23/6/2020 στις 8:45 ΠΜ, Doubt είπε

Ωραία.

Και λοιπόν;

Τι να το κάνουμε το σεντόνι "θαψίματος" των ηλεκτρικών, όταν οι ίδιοι οι κατασκευαστές των CNG ΙΧ εγκαταλείπουν ένας - ένας.

(Δε βλέπω να έχει υπολογιστεί η συντήρηση των πολύ περισσότερων μηχανικών μερών, ούτε τυχόν βλάβες)

https://www.gocar.gr/news/new-models/33370,To_neo_Golf_se_ekdosh_fysikoy_aerioy.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Επειδη σε αλλο forum διαβαζα λιγο απιστευτα υψηλες τιμες για καταναλωση Arona CNG (1.0 TGI 90hp) για μεσα στην πολη, του τυπου 8 μεχρι και 8.5 κιλα/100km , και επειδη η αληθεια ειναι οτι οι περισσοτεροι δινουν τιμες απο τα ταξιδια τους οπου ειναι ανοικτος δρομος, θα μπορουσαν κατοχοι να με κατατοπισουν για το τι βλεπουν στην πολη με κανονικη οδηγηση?

Με ενδιαφερει αποκλειστικα καταναλωση πολης μιας και εκει ειναι το 95% των χιλιομετρων μου (ουτε καν αττικη οδος) και για τους 2 κινητηρες που παιζουν, τον 1.0-90 και τον 1.5-130.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Thrylos7 είπε

Επειδη σε αλλο forum διαβαζα λιγο απιστευτα υψηλες τιμες για καταναλωση Arona CNG (1.0 TGI 90hp) για μεσα στην πολη, του τυπου 8 μεχρι και 8.5 κιλα/100km , και επειδη η αληθεια ειναι οτι οι περισσοτεροι δινουν τιμες απο τα ταξιδια τους οπου ειναι ανοικτος δρομος, θα μπορουσαν κατοχοι να με κατατοπισουν για το τι βλεπουν στην πολη με κανονικη οδηγηση?

Με ενδιαφερει αποκλειστικα καταναλωση πολης μιας και εκει ειναι το 95% των χιλιομετρων μου (ουτε καν αττικη οδος) και για τους 2 κινητηρες που παιζουν, τον 1.0-90 και τον 1.5-130.

Με ενδιαφερει και εμενα το θέμα..!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Thrylos7 είπε

Επειδη σε αλλο forum διαβαζα λιγο απιστευτα υψηλες τιμες για καταναλωση Arona CNG (1.0 TGI 90hp) για μεσα στην πολη, του τυπου 8 μεχρι και 8.5 κιλα/100km , και επειδη η αληθεια ειναι οτι οι περισσοτεροι δινουν τιμες απο τα ταξιδια τους οπου ειναι ανοικτος δρομος, θα μπορουσαν κατοχοι να με κατατοπισουν για το τι βλεπουν στην πολη με κανονικη οδηγηση?

Με ενδιαφερει αποκλειστικα καταναλωση πολης μιας και εκει ειναι το 95% των χιλιομετρων μου (ουτε καν αττικη οδος) και για τους 2 κινητηρες που παιζουν, τον 1.0-90 και τον 1.5-130.

Θα σου έλεγα να ρωτήσεις αν έχεις FB και εδώ

https://web.facebook.com/groups/338589450069216

Μόλις τώρα, paylidis είπε

Με ενδιαφερει και εμενα το θέμα..!

Δεν πήρες καινούριο ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, korakios είπε

Θα σου έλεγα να ρωτήσεις αν έχεις FB και εδώ

https://web.facebook.com/groups/338589450069216

Δεν πήρες καινούριο ?

Για την γυναίκα ήθελε να πάρει με φ.α. , 

Επίσης εδώ είναι η κλειστή ομάδα των ήδη κατόχων https://www.facebook.com/groups/737503893292658

26 λεπτά πριν, Thrylos7 είπε

Επειδη σε αλλο forum διαβαζα λιγο απιστευτα υψηλες τιμες για καταναλωση Arona CNG (1.0 TGI 90hp) για μεσα στην πολη, του τυπου 8 μεχρι και 8.5 κιλα/100km , και επειδη η αληθεια ειναι οτι οι περισσοτεροι δινουν τιμες απο τα ταξιδια τους οπου ειναι ανοικτος δρομος, θα μπορουσαν κατοχοι να με κατατοπισουν για το τι βλεπουν στην πολη με κανονικη οδηγηση?

Με ενδιαφερει αποκλειστικα καταναλωση πολης μιας και εκει ειναι το 95% των χιλιομετρων μου (ουτε καν αττικη οδος) και για τους 2 κινητηρες που παιζουν, τον 1.0-90 και τον 1.5-130.

Πόλη από πόλη έχει μια διαφορά , οπότε τα στοιχεια έχουν μια αποκλειση , προσωπικα καθαρα εντος πολεως (Βεροια-Θεσσαλονίκη)με 10 κλ βγάζω 240-250χλμ  (ibiza) εκτος πολεως 290-300 περιπου με ταχυτητες εγνατιας οδου. 

8-8.5kg μου φαίνονται πολλά ... πρέπει να είναι περίπου 6-6.5 βαρια βαρια , αναφέρουν ~200χλμ με ενα γέμισμα γιατι λενε οτι βαζουν 12κλ περιπου ... παιζει ρολο και η πιεση της αντλιας ποσο θα βαλει οποτε η αυτονομια δε μπορει να υπολογιστει καθαρα 

Ο 1.5 είναι οικονομικότερος και εντός και εκτός πόλεως. 

Επεξ/σία από terry308
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη δε συμπαθω και πολυ το FB (αλλα και επειδη ειμαι στη δουλεια και δεν εχω προσβαση :D ) θα το εκτιμουσα αν εβλεπα καποιες εντυπωσεις εδω 

Το 6-6.5 ακουγεται πολυ πιο λογικο.

Περιεργο πραγματικα να ειναι ο 1.5 οικονομικοτερος. Το καταλαβαινω οτι τον 1.0 αναγκαζεσαι να τον ζορισεις και ειναι και τουρμπατος, αλλα και παλι δε μου κολαει.

Θα μπορουσαμε να θεωρησουμε 5.5 για τον 1.5 σαν μια λογικη τιμη πολης?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Thrylos7 είπε

Επειδη δε συμπαθω και πολυ το FB (αλλα και επειδη ειμαι στη δουλεια και δεν εχω προσβαση :D ) θα το εκτιμουσα αν εβλεπα καποιες εντυπωσεις εδω 

Έκανα edit ... ~200χλμ λένε.. άλλοι γράφουν και 250χλμ , οπότε πες ~220-230 για Αθήνα ;; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, korakios είπε

Δεν πήρες καινούριο ?

 

43 λεπτά πριν, terry308 είπε

Για την γυναίκα ήθελε να πάρει με φ.α. , 

 

Αυτό^

:) 

εμενα τα χλμ μου και οι απαιτησεις μου σε τυπο αυτοκινητου δε δικαιολογουν άλλο καυσιμο περα απο βενζινη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως ο κατασκευαστης δινει σε NEDC εντος πολης :

Arona : 4.4kg/100km

Παλιο Leon 4.8g/100km                το νεο Leon δεν εχει ακομα μετρησεις TGI αλλα στις αλλες εκδοσεις ειναι περιπου 80 κιλα βαρυτερο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...